abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 januari 2015 @ 13:31:38 #26
247418 benjamin15
Aan het typen...
pi_148872436
ik wil hem vandaag gaan kopen iemand die mij kan helpen?

ik heb een Acer Aspire E1-530

Specs:

Processor Intel (R) Pentium (R) CPU 2117U @ 1.8GHz 1.80 (2MB L3 Cache)

Geinstalleerd geheugen (RAM): 4,00 (3,89 GB beschickbaar
Intel HD graphics

desnoods speel ik hem op Low of Ultra low
Binge-watcher
pi_148873945
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:31 schreef benjamin15 het volgende:
ik wil hem vandaag gaan kopen iemand die mij kan helpen?

ik heb een Acer Aspire E1-530

Specs:

Processor Intel (R) Pentium (R) CPU 2117U @ 1.8GHz 1.80 (2MB L3 Cache)

Geinstalleerd geheugen (RAM): 4,00 (3,89 GB beschickbaar
Intel HD graphics

desnoods speel ik hem op Low of Ultra low
die processor, i.c.m. die videokaart gaat het totaal niet worden..

ervan uitgaande dat klopt wat er bij steam staat heb je gewoon een te zwak systeem:

quote:
Minimum:
OS: Windows 7 64 bit

Processor: Intel i3 Dual-Core with Hyper-Threading (required)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 275 series or higher

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Hard Drive: 20 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
awesome review trouwens:

quote:
Early Access Review

Watched someone buy an air drop.
Watched him proceed to call in the air drop right outside a city.
Watched as he was attacked by zombies and everyone stole all of his loot.
Listened to him rage for 5 minutes.

10/10 Would watch again.
pi_148875055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:32 schreef Catkiller het volgende:
Het valt het in mijn ogen behoorlijk zwaar tegen als je zo wat gameplay bekijkt. Een game als dit heeft zo vies veel potentie maar daar is nog weinig van te zien.
Dat ja. Al sinds vroege versies van Day Z wacht ik op een ontwikkelaar die dezelfde gameplay maakt maar zorgt dat alles echt netjes werkt en er prachtig uitziet. Dit soort survivalgames schieten uit de grond maar er is eigenlijk geeneen langsgekomen die echt de kwaliteit heeft die het genre complimenteert. De zombies zijn, hoewel ze mijlenver voorlopen op die uit day-z, nog steeds houterig, knullig en hun pathing valt ook weinig positiefs over te zeggen.

Ik heb wat livestreams gekeken van H1Z1 en hoewel ik wel een paar "leuke" momenten tegen ben gekomen heb ik verder niets bijzonders gezien.

En dus ga ik door met wachten totdat het survival-concept wordt opgepakt door een developer die echt weet wat hij doet en niet alleen wil meesurfen op de day-z-golf. En dan het liefst eentje zonder dingen zoals airdrops.
Conscience do cost.
pi_148876736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:14 schreef mschol het volgende:

[..

[..]

awesome review trouwens:

[..]

_O-
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148876869
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ja. Al sinds vroege versies van Day Z wacht ik op een ontwikkelaar die dezelfde gameplay maakt maar zorgt dat alles echt netjes werkt en er prachtig uitziet. Dit soort survivalgames schieten uit de grond maar er is eigenlijk geeneen langsgekomen die echt de kwaliteit heeft die het genre complimenteert. De zombies zijn, hoewel ze mijlenver voorlopen op die uit day-z, nog steeds houterig, knullig en hun pathing valt ook weinig positiefs over te zeggen.

Ik heb wat livestreams gekeken van H1Z1 en hoewel ik wel een paar "leuke" momenten tegen ben gekomen heb ik verder niets bijzonders gezien.

En dus ga ik door met wachten totdat het survival-concept wordt opgepakt door een developer die echt weet wat hij doet en niet alleen wil meesurfen op de day-z-golf. En dan het liefst eentje zonder dingen zoals airdrops.
Toevallig afgelopen weekend nog maar eens dayZ opgestart , man man man....wat blijft dat uber buggy..
En het loopt voor geen meter met al die dikke frame drops overal.

Echt zonde wat je al zegt , het idee blijft gewoon zo tof.
Alleen is er nog niemand in geslaagd om het goed uit te werken.

H1Z1 ziet er ook weer half crap uit , en dan heb ik het niet over de graphics want die boeien me helemaal niets zolang de gameplay maar staat als een huis.
Nu maar hopen dat ze dit nog op ''korte'' termijn fixen , en niet als bij dayz dat het na 2 jaar nog steeds kut is.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148877819
Is er überhaupt een zombie survival mmo die het wel goed doet? Of een soortgelijke game met mp, waar de mp degelijk werkt?

Heb eigenlijk wel zin in zo'n soort spel..

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 20-01-2015 16:31:42 ]
pi_148878150
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef mschol het volgende:
mmo
Valt nog mee he beste zijn toch Day Z, State of Decay mss en deze dan.
Is toch denk ik lastig maken zo n spel (ik wacht er ook op eigenlijk).

Meeste hebben gewoon een verhaallijn van A tot B en dan klaar
Zie!
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:31:23 #33
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_148892112
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef mschol het volgende:
Is er überhaupt een zombie survival mmo die het wel goed doet? Of een soortgelijke game met mp, waar de mp degelijk werkt?

Heb eigenlijk wel zin in zo'n soort spel..
;( ben bang dat minecraft het meest affe spel is met zombies.


Maar ik snap je punt.

Fucking bullshit!!! Vijf miljard van die survival games en allemaal van die bugfests die al meer dan drie jaar in ontwikkeling / early access zitten.
pi_148892506
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( ben bang dat minecraft het meest affe spel is met zombies.

Maar ik snap je punt.

Fucking bullshit!!! Vijf miljard van die survival games en allemaal van die bugfests die al meer dan drie jaar in ontwikkeling / early access zitten.
Idd, echt niet te geloven , is het nou zo moeilijk om een normale werkende game te maken zonder al die bugs en andere half gare shit ?
Het concept is gewoon tof... maarja , elke keer komen er weer van die games op de markt die maar half af zijn en vervolgens 14 jaar in alfa fase zitten.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148894822
Nieuwe patch wordt nu uitgerold

quote:
Servers will be going down at 2:00PM with an approximate downtime of up to 2 hours. Servers should be returning around 4:00PM Pacific.

The update includes the following fixes:

• Fixed issue with loot rules which were preventing spawning items inside containers
• Metal Gate should now work properly
• Floating Arrows should no longer cause damage or obstruct vehicles.
• Structures are now more resistant to damage
• Zombies should no longer slide or attack while knocked down
• Dragging a stack of items that was too large to fit in your inventory would not move any of the stack. It now tops off as much as it can fit
• Fixed issue where the inventory wouldn't accept the maximum it could hold when picking up items from proximity/containers.
• The dew collector should work now, seriously
• Adjusted many items so that they will stack in the inventory properly
• Added a recipe for a Metal Door that is more durable than a wooden door
• Additional server list sorting options are now available
• The inventory option "Delete" has been removed
• “Drop”, “Unload” and “Place” inventory options have been removed from proximity items
• Rebalanced melee damage, including fists
• Enabled melee headshot damage for NPC's and players Have feedback on the new melee changes? Post them in Jimmy's thread here
• Fixed issue with the Runamok Toxic Cavern container not working
• Stagnant water can now be purified in barbecue.
• Bear meat can now be cooked on a barbecue.
• Rabbit stew can now be cooked. It now requires cooked rabbit meat instead of raw rabbit meat.
• Hammers, wrenches, and combat knives can now be melted down into bars inside of a furnace.
• Some larger items like the machete and AR15 now yield more metal bars when melted in a furnace.
• Animal traps now take damage.
• The animal trap recipe now require four nails.
• Fixed picking overlapping blackberry bushes where players sometimes had crouch to pick them successfully
• Fixed event tickets so that tickets found in the world are granted and the name and count show up properly
pi_148897435
Zijn er hier mensen die H1Z1 spelen op het moment?

Ik speel nu alleen nog PVE omdat het spel nog niet volledig ontwikkeld is wil ik geen energie/tijd steken in iets waardoor ik misschien door een bug dood zal gaan..

Speel zelf op de server "astaroth" en zoek nog mensen om mee samen te werken. heb al behoorlijk wat gear!

laat een reactie achter of PM me ^O^
FOK zeg...
pi_148900226
Vraagt dit spel veel van je hardware? Want zoniet dan koop ik hem wel, kom ik met hocico en de rest spelen ^O^

Ik heb een Geforce GT645M en een i5 3230M, 8 GB RAM
pi_148902251
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:31 schreef RickoKun het volgende:

[..]

;( ben bang dat minecraft het meest affe spel is met zombies.

Maar ik snap je punt.

Fucking bullshit!!! Vijf miljard van die survival games en allemaal van die bugfests die al meer dan drie jaar in ontwikkeling / early access zitten.
Enorm spijt van mijn DayZ aankoop. :r


Is er al wat bekend over de PS4 versie van deze game?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2015 10:49:44 ]
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:51:16 #39
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_148903934
Misschien toch maar eens aanschaffen, omdat DayZ en WarZ / Infestation erg matig zijn.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_148922068
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef mschol het volgende:
Is er überhaupt een zombie survival mmo die het wel goed doet? Of een soortgelijke game met mp, waar de mp degelijk werkt?

Heb eigenlijk wel zin in zo'n soort spel..
Project Zomboid is leuk.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_148943675
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef mschol het volgende:
Is er überhaupt een zombie survival mmo die het wel goed doet? Of een soortgelijke game met mp, waar de mp degelijk werkt?

Heb eigenlijk wel zin in zo'n soort spel..
Ik speel op dit moment 7 days to Die... (ook early access game)
in februari komt er een grote update/upgrade van het spel...
Het is ook mijn eerste zombiesurvival game... maar ik vind het wel lachen
Tis ff wachten wat er straks komt want er moet nog wel wat aan gesleuteld worden

H1Z1 twijfel ik nog over
pi_148975576
Toch maar effe gekocht , ziet er toch wel grappig uit op die streams...
Vanavond maar eens effe proberen :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148979008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 14:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik speel op dit moment 7 days to Die... (ook early access game)
in februari komt er een grote update/upgrade van het spel...
Het is ook mijn eerste zombiesurvival game... maar ik vind het wel lachen
Tis ff wachten wat er straks komt want er moet nog wel wat aan gesleuteld worden

H1Z1 twijfel ik nog over
ja die is wel leuk idd, heb die tegelijk met rust gekocht en pas na 9maanden ofzo voor het eerst gespeeld :')
het is eigenlijk gewoon minecraft aan de anabole :P
H1Z1 heeft potentie, maar voorlopig koop ik hem nog niet.
pi_149200995
Ze hebben van de week die loot drops overal omhoog gegooit.
Nu is het wel een stuk leuker om te spelen.

Neem aan dat ze alles wel weer terug zullen schroeven omdat er nu wel erg veel loot ligt , maar nu kan je alles iig een stuk makkelijker vinden en craften.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_149329088
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat ja. Al sinds vroege versies van Day Z wacht ik op een ontwikkelaar die dezelfde gameplay maakt maar zorgt dat alles echt netjes werkt en er prachtig uitziet. Dit soort survivalgames schieten uit de grond maar er is eigenlijk geeneen langsgekomen die echt de kwaliteit heeft die het genre complimenteert. De zombies zijn, hoewel ze mijlenver voorlopen op die uit day-z, nog steeds houterig, knullig en hun pathing valt ook weinig positiefs over te zeggen.

Ik heb wat livestreams gekeken van H1Z1 en hoewel ik wel een paar "leuke" momenten tegen ben gekomen heb ik verder niets bijzonders gezien.

En dus ga ik door met wachten totdat het survival-concept wordt opgepakt door een developer die echt weet wat hij doet en niet alleen wil meesurfen op de day-z-golf. En dan het liefst eentje zonder dingen zoals airdrops.
Goed, even hier op terugkomen want wat vrienden gingen het spelen en wilde heel graag dat ik meedeed en giftte de game aan mij op steam :')

Nu toch wel flink wat uurtjes in zitten en mijn mening is iets bijgesteld. Hoewel ik wel nog van mening ben dat het een DayZ kloon is het vrij duidelijk dat h1z1 de vruchten plukt van het feit dat het "from the ground up" gebouwd is om dit concept tot leven te brengen. Inventory werkt goed, crafting is duidelijk en rondlopen/rijden/schieten voelt een stuk soepeler en natuurlijker aan dan in Day Z. Ook het feit dat je zombies nu gewoon degelijk kan handlen in plaats van dat ze door de muren heenkomen en meteen je benen breken is een verademing en cruciaal voor een game waarbij zombies toch wel een beetje de kern van de speelervaring vormen.

Het is verder wel vrij duidelijk dat de game nog in een vroeg stadium is. Er moet nog een hoop gebalanced worden en er zitten tamelijk wat bugs in maar de game is desalniettemin goed speelbaar. Ook lijken de developers redelijk begaan met de community en zijn ze druk bezig meer content en een grotere map te creëren.

Of ik de game aan wil raden is lastig. Enerzijds vind ik het spel, zoals ik al eerder zei, mijlenver voorliggen op DayZ en wat dat betreft kan ik het iedereen aanraden die daar plezier aan heeft beleeft. Anderzijds blijft het gevoel hangen dat er op een gegeven moment een developer opstaat met een gigantisch budget die het genre in één keer naar de next level brengt. H1Z1 is leuk, maar het borduurt duidelijk voort op wat andere survivalgames al hebben gevestigd.

Tenslotte: Ik speel met een groep van 8 mensen die het allemaal vrij serieus aanpakken en dat is een belangrijke nuance voor mensen die alleen of met z'n tweetjes spelen. Als ik die vriendengroep niet erbij had kan ik me voorstellen dat mijn mening wat negatiever was geweest. Een basis bouwen en samen lootruns/vuurgevechten coördineren is in mijn ogen hetgeen wat de game echt leuk maakt, en als je niet de luxe hebt van een groep actieve vrienden kan het spel weleens eerder saai worden.

Nog meer mensen op de Rotterdam server btw?
Conscience do cost.
  woensdag 11 maart 2015 @ 15:52:24 #46
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150532457
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Goed, even hier op terugkomen want wat vrienden gingen het spelen en wilde heel graag dat ik meedeed en giftte de game aan mij op steam :')

Nu toch wel flink wat uurtjes in zitten en mijn mening is iets bijgesteld. Hoewel ik wel nog van mening ben dat het een DayZ kloon is het vrij duidelijk dat h1z1 de vruchten plukt van het feit dat het "from the ground up" gebouwd is om dit concept tot leven te brengen. Inventory werkt goed, crafting is duidelijk en rondlopen/rijden/schieten voelt een stuk soepeler en natuurlijker aan dan in Day Z. Ook het feit dat je zombies nu gewoon degelijk kan handlen in plaats van dat ze door de muren heenkomen en meteen je benen breken is een verademing en cruciaal voor een game waarbij zombies toch wel een beetje de kern van de speelervaring vormen.

Het is verder wel vrij duidelijk dat de game nog in een vroeg stadium is. Er moet nog een hoop gebalanced worden en er zitten tamelijk wat bugs in maar de game is desalniettemin goed speelbaar. Ook lijken de developers redelijk begaan met de community en zijn ze druk bezig meer content en een grotere map te creëren.

Of ik de game aan wil raden is lastig. Enerzijds vind ik het spel, zoals ik al eerder zei, mijlenver voorliggen op DayZ en wat dat betreft kan ik het iedereen aanraden die daar plezier aan heeft beleeft. Anderzijds blijft het gevoel hangen dat er op een gegeven moment een developer opstaat met een gigantisch budget die het genre in één keer naar de next level brengt. H1Z1 is leuk, maar het borduurt duidelijk voort op wat andere survivalgames al hebben gevestigd.

Tenslotte: Ik speel met een groep van 8 mensen die het allemaal vrij serieus aanpakken en dat is een belangrijke nuance voor mensen die alleen of met z'n tweetjes spelen. Als ik die vriendengroep niet erbij had kan ik me voorstellen dat mijn mening wat negatiever was geweest. Een basis bouwen en samen lootruns/vuurgevechten coördineren is in mijn ogen hetgeen wat de game echt leuk maakt, en als je niet de luxe hebt van een groep actieve vrienden kan het spel weleens eerder saai worden.

Nog meer mensen op de Rotterdam server btw?
Heb het spel sinds vandaag _O_

En nee ik zit op de Amsterdam server. :+

Als er nog mensen zijn die een keer willen co-oppen. graag.
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 15:56:43 #47
8781 crew  Frutsel
pi_150532614
Waar heb je hem gekocht?
  donderdag 12 maart 2015 @ 11:00:06 #48
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_150558975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:56 schreef Frutsel het volgende:
Waar heb je hem gekocht?
Steam.
  Moderator donderdag 12 maart 2015 @ 11:30:09 #49
8781 crew  Frutsel
pi_150559678
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 11:00 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Steam.
Ik wacht eigenlijk nog op een deal... zit inmiddels aan 300+ uren 7 days to die en wacht daar met smart op de nieuwe Alpha 11 update.

Tevens heb ik onlangs Savage lands gekocht in de Alpha... beide soort gelijke spelen als H1Z1, maar hij staat zeker nog op de want-list :)
pi_156112016
Zijn er nog mensen die dit doen? Ik speel zelf eigenlijk alleen battle royal. Ik heb af en toe dat mijn z,x en c toetsen niks doen, dus dat ik niet kan zitten, bukken of liggen. Heeft niks met prone o.i.d. te maken, als ik dan iets verder loop kan het ook zo zijn dat alles weer gefixed is.

Herkenbaar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')