abonnement Unibet Coolblue
pi_148407339
Project Smoke Puff/HAARP/Chemtrails:

http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html

Is wel de tijd en moeite waard om aardig wat van de links te lezen.

Dit stukje vond ik zeker interessant:

http://news.google.com/ne(...)AIBAJ&pg=2136,371543 :


News item from 1958 !! :

PALO ALTO,Calif.,April 18.
American rocketeers soon will hurl a gas cloud into the atmosphere 70 miles above the earth in a spectacular attempt to revolutionize TV and radar communication.
The immediate result is likely to be something of value in war,and it could lead to a boom in peacetime communication.Also it may give scientists some idea of how far they can go towards influencing the life and environment of earthlings by modifying the atmosphere.
Plans for the project.known as Operation Smoke Puff,were discovered today at Stanford university's radio propagation laboratory,this laboratory will play an important part in the undertaking,along with the air force and radio amateurs of the southwestern United States.

Rocket to Free Gas

Sometime in July,a laboratory announcement said,an Aerobee rocket will be fired from Holloman air development center ar Alamogarde,N.M.,carrying gas to form the cloud.
At the top of its flight,about 70miles up,the rocket will spew the gas into the air.The gas will react with its high altitude surroundings to form a nebulous mass of electrified particles capable of reflecting TV and radar waves.
Radio hams within a 700 mile radius will follow the countdown through their ear [phones.A few seconds after firing time they will begin communicating with each other by bouncing their short transmission signals off the cloud.

Test Area Large

Simultaneously inside the test area Stanford-designed radar equipment will plot the shape and movement of the cloud.The results of the tracking and the ham communications efforts will be processed.They will tell whether the project has created a mam-made cloud of ionization usable in long distant radio work.
Conceivably the artificial clouds could be a more powerful reflector of radio waves than the natural kind which exist at the 70mile level and above,said Dr.O.G.Villard ,Stanford electronics engineer who will have charge of the tracking.
The test area will encompass Salt Lake City,Tulsa,Houston,the northern half of Mexico,and part of southern California,including Los Angeles,The hams will work on prearranged reception bands between 14 and 148 megacycles.

----------------------------------------------
Ik heb niet erg veel in de chemtrail discussie verdiept(gelukkig) maar de onderstanden links heb ik gisteren gezien via Clues Forum.
Als je ben geinteresseerd in de clues forum discussie:
Chemtrails and HAARP-mystery solved?
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=29&t=1761

[ Bericht 7% gewijzigd door Tingo op 07-01-2015 22:56:14 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148485067
Military Insider Comes Forward About Chemtrails:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148490416
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:08 schreef Resonancer het volgende:
Military Insider Comes Forward About Chemtrails:
Thanks for this,maar ik denk dat die Operation Smoke Puff verklaring is veel meer geloofwaardig.
Ik vind We Are Change half-truthy....en 'n deel van de hele theatre... met Alex Jones,David Icke enz.
Ik vertrouw de 911 Truth groepjes niet.Wat de mevrouw zegt is ook bangmakerij.Er is wel weather modification,cloud-seeding enz.maar ik denk dat de ouwe artikel van 50+ jaren geleden(!!!) spreekt volumes.Ik denk dat chemtrails zijn iets te maken met beter telecommunicatie systemen enz..(mogelijk nog meer controle,tracking enz.?) niet voor mass exterminatie/vergiftigingen enz,

De originele blog is simpel uitleg van iemand die weet wat van, vind ik.Hij is ook geen truther/theorist of zo.
http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:37:01 #4
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148491152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks for this,maar ik denk dat die Operation Smoke Puff verklaring is veel meer geloofwaardig.
Ik vind We Are Change half-truthy....en 'n deel van de hele theatre... met Alex Jones,David Icke enz.
Ik vertrouw de 911 Truth groepjes niet.Wat de mevrouw zegt is ook bangmakerij.Er is wel weather modification,cloud-seeding enz.maar ik denk dat de ouwe artikel van 50+ jaren geleden(!!!) spreekt volumes.Ik denk dat chemtrails zijn iets te maken met beter telecommunicatie systemen enz..(mogelijk nog meer controle,tracking enz.?) niet voor mass exterminatie/vergiftigingen enz,

De originele blog is simpel uitleg van iemand die weet wat van, vind ik.Hij is ook geen truther/theorist of zo.
http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html

Interessante info ^O^
Kan op internet niet veel vinden over operation Smoke Puff.
Alleen dit kranten artikel.
http://news.google.com/ne(...)AIBAJ&pg=2136,371543
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148491248
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Interessante info ^O^
Kan op internet niet veel vinden over operation Smoke Puff.
Alleen dit kranten artikel.
http://news.google.com/ne(...)AIBAJ&pg=2136,371543
Misschien zegt dat ook wat!? :)
Why is it such a big secret ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:43:08 #6
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148491298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien zegt dat ook wat!? :)
Why is it such a big secret ?
Goede vraag.
Ik zie wel op het forum waar je naar linkt dit staan.

HAARP and CHEMTRAILS is just a way to deflect / misdirect from the fact
(established by our collective Cluesforum research) that NASA's purported man-made satellites
are a massive hoax - and do not exist?

Dus dat betekent dat er weer een hele nieuwe discussie kan ontstaan. :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148491784
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Goede vraag.
Ik zie wel op het forum waar je naar linkt dit staan.

HAARP and CHEMTRAILS is just a way to deflect / misdirect from the fact
(established by our collective Cluesforum research) that NASA's purported man-made satellites
are a massive hoax - and do not exist?

Dus dat betekent dat er weer een hele nieuwe discussie kan ontstaan. :P
Dat zeggen ze,ja.
Ik was stunned toen ik over de Operation Smoke Puff had gelezen.Voor mij is 't 'n duidelijke verklaring.
Good news is we aren't being deliberately poisoned for population control purposes enz.enz,Kan je makkelijk urenlang jezelf bezig houden(and any friends you might have left:) met de chemtrails gedoe. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:12:06 #8
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148491862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zeggen ze,ja.
Ik was stunned toen ik over de Operation Smoke Puff had gelezen.Voor mij is 't 'n duidelijke verklaring.
Good news is we aren't being deliberately poisoned for population control purposes enz.enz,Kan je makkelijk urenlang jezelf bezig houden(and any friends you might have left:) met de chemtrails gedoe. :)
Klopt, ik heb me ook een tijdje in Chemtrails verdiept.
Eerst geloofde ik de complotten wel enigzins maar nu lijkt het me wat ver gezocht.
Niet een erg effectieve manier van vergiftigen als ze er al 15 jaar mee bezig zijn.
Maar dat er dus geen satellieten zouden zijn is ook wel erg moeilijk om te geloven.
Maar wie weet heeft de mens nooit onze atmosfeer verlaten.
Zou meer theorieën kunnen verklaren, goed voer voor discussie in ieder geval ;)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148492025
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb me ook een tijdje in Chemtrails verdiept.
Eerst geloofde ik de complotten wel enigzins maar nu lijkt het me wat ver gezocht.
Niet een erg effectieve manier van vergiftigen als ze er al 15 jaar mee bezig zijn.
Maar dat er dus geen satellieten zouden zijn is ook wel erg moeilijk om te geloven.
Maar wie weet heeft de mens nooit onze atmosfeer verlaten.
Zou meer theorieën kunnen verklaren, goed voer voor discussie in ieder geval ;)
Maar wel erg effectieve 15 jaar lang distraction en bangmakerij taktieken.
Psy-Op.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:33:30 #10
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148492178
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar wel erg effectieve 15 jaar lang distraction en bangmakerij taktieken.
Psy-Op.
Dat is ook een manier van vergiftigen, het vergiftigen van onze gedachten.
Ik ga me er eens in verdiepen. Ben nu even de docu aan het bekijken van het nieuwe topic.
BNW / Complotten-SC - Bespreek de Brave New World we live in...
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148492218
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:33 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat is ook een manier van vergiftigen, het vergiftigen van onze gedachten.
Ik ga me er eens in verdiepen. Ben nu even de docu aan het bekijken van het nieuwe topic.
BNW / Complotten-SC - Bespreek de Brave New World we live in...
Absoluut...en betere,sterker,telecommunicatie systemen zijn de gereedschappen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:48:14 #12
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148492444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut...en betere,sterker,telecommunicatie systemen zijn de gereedschappen.
Absoluut, misschien ook wel een rede dat het internet publiekelijk is gemaakt.
Het was tenslotte een communicatie middel van het leger in den beginne.
Facebook is een sterk spionagemiddel.
Misschien is het internet wel 1 van de grootste afleidingen die ze verzonnen hebben. >:)
Het verspreiden van misinformatie en twijfel.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148503120
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Absoluut, misschien ook wel een rede dat het internet publiekelijk is gemaakt.
Het was tenslotte een communicatie middel van het leger in den beginne.
Facebook is een sterk spionagemiddel.
Misschien is het internet wel 1 van de grootste afleidingen die ze verzonnen hebben. >:)
Het verspreiden van misinformatie en twijfel.
Na 'n beetje ether slaap....
Jaren terug heb ik wat gelezen dat de Chinees en Russen waren bezig met weather modificatie vroeg jaren 50....ook met gebruik van raketten/chemicals.
Operation Smoke Puff was 1958. Rond zelfde tijd was NASA begonnen en hadden we al de komische NASA/ex-Nazi Von Braun propaganda filmpjes(van nazi-sympathiser Walt Disney)
Ook rond zelfde tijd was TV begonnen?
Is 't rond deze tijd dat 'ze' hebben begonnen met de mass hypnosis van de bevolking?
Ik vind de 'chemtrail' issue ineens heel interressant.
Ik moet effe verder zoeken vanavond...ik zit nu bij werk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148503624
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks for this,maar ik denk dat die Operation Smoke Puff verklaring is veel meer geloofwaardig.
Ik vind We Are Change half-truthy....en 'n deel van de hele theatre... met Alex Jones,David Icke enz.
Ik vertrouw de 911 Truth groepjes niet.Wat de mevrouw zegt is ook bangmakerij.Er is wel weather modification,cloud-seeding enz.maar ik denk dat de ouwe artikel van 50+ jaren geleden(!!!) spreekt volumes.Ik denk dat chemtrails zijn iets te maken met beter telecommunicatie systemen enz..(mogelijk nog meer controle,tracking enz.?) niet voor mass exterminatie/vergiftigingen enz,

De originele blog is simpel uitleg van iemand die weet wat van, vind ik.Hij is ook geen truther/theorist of zo.
http://copaseticflow.blog(...)aarp-chemtrails.html

De mevr zegt niet te weten waarom het gebeurd.
Ze weet alleen dat het gebeurd door haar metingen.
Ik hoop maar dat ze geen "zelfmoord" pleegt of ontslagen wordt. Met meer van dit soort mensen komt er vroeg of laat een doorbraak.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148520710
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 13:25 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De mevr zegt niet te weten waarom het gebeurd.
Ze weet alleen dat het gebeurd door haar metingen.
Ik hoop maar dat ze geen "zelfmoord" pleegt of ontslagen wordt. Met meer van dit soort mensen komt er vroeg of laat een doorbraak.
Hmm.
Ik vind 't heel erg raar dat we hebben nooit over Operation Smoke Puff vroeger gehoord.Er zijn zeker ook 100en?1000en ? mensen die 'moeten weten'?En dan ook niet van hun gehoord?
Waarschijnlijk dood van old age.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148522062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm.
Ik vind 't heel erg raar dat we hebben nooit over Operation Smoke Puff vroeger gehoord.Er zijn zeker ook 100en?1000en ? mensen die 'moeten weten'?En dan ook niet van hun gehoord?
Waarschijnlijk dood van old age.
Ben ik helemaal met je eens verdiep me al meer dan 10 jaar in de materie, had er nog nooit van gehoord.
Er is weinig over te vinden, heb jij meer info?

Het kan zijn dat de resultaten beetje onverwacht waren nitric oxide reageert nl met ozon. Misschien komen die gaten daar ook wel door.
Idioot plan.

Wel leuk dat men toen nog redelijk open kaart speelde.


Beetje hetzelfde als;
http://www.nasa.gov/audie(...)F_Contrails_5-8.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Resonancer op 09-01-2015 20:57:03 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148523524
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens verdiep me al meer dan 10 jaar in de materie, had er nog nooit van gehoord.
Er is weinig over te vinden, heb jij meer info?

Het kan zijn dat de resultaten beetje onverwacht waren nitric oxide reageert nl met ozon. Misschien komen die gaten daar ook wel door.
Idioot plan.

Wel leuk dat men toen nog redelijk open kaart speelde.
[ afbeelding ]

Beetje hetzelfde als;
http://www.nasa.gov/audie(...)F_Contrails_5-8.html

Getting the public to do free research.
Heeft NASA ook niks van Smoke Puff gehoord? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148527790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Getting the public to do free research.
Heeft NASA ook niks van Smoke Puff gehoord? :)
Dat lijkt me heel sterk, hebben vast wel andere stofjes gevonden die het beter deden. Btje EM van haarp erbij, experimenteren met satellieten. Waarom zouden ze het niet doen?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148531126
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel sterk, hebben vast wel andere stofjes gevonden die het beter deden. Btje EM van haarp erbij, experimenteren met satellieten. Waarom zouden ze het niet doen?
Ze hadden goed resulaten in 1957.Ik denk dat ze hebben Smoke Puff gerefineerd met ander materialen enz.Wanneer heb je voor 't eerst 'n trail gezien?Ik kan me niet echt herinneren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148934576
Snowden over Haarp;

quote:
they’ can simply make a ‘target’ act in an insane fashion, in order to discredit them. When we were in transit between Hong Kong and Moscow, WikiLeaks staff and I had to fend off the constant threat of radio-generated homicidal delusions.”

Swowden’s haphazardly constructed Faraday cage, he claims, can block interference from external static and nonstatic electric fields.

http://realitieswatch.com(...)nation-agenda-video/



[ Bericht 56% gewijzigd door Resonancer op 22-01-2015 09:18:00 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_151322935
Bump....voor dat je gaat teveel zorgen maken over chemtrails enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:54:27 #22
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_151323849
Het Snowden HAARP verhaal kwam van The Internet Chronicle... Een satire site die nieuwsberichten verzint. Je moet niet alles geloven wat je leest op internet ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 3 april 2015 @ 11:56:17 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_151323896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:24 schreef Tingo het volgende:
Bump....voor dat je gaat teveel zorgen maken over chemtrails enz.
Nu woon ik vlakbij Schiphol en ik zie praktisch elke dag bij helder weer vele chemtrails. Als het zo slecht zou zijn zou dan niet inmiddels de populatie van de omringende dorpen minstens gehalveerd zijn?
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:56:39 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151323908
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:54 schreef SicSicSics het volgende:
Het Snowden HAARP verhaal kwam van The Internet Chronicle... Een satire site die nieuwsberichten verzint. Je moet niet alles geloven wat je leest op internet ;)
Auch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:07:49 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151324225
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu woon ik vlakbij Schiphol en ik zie praktisch elke dag bij helder weer vele chemtrails. Als het zo slecht zou zijn zou dan niet inmiddels de populatie van de omringende dorpen minstens gehalveerd zijn?
Het enige probleem waar ik tegenaan loop ik dat als je houten onbewerkte tuinmeubels hebt dat ze een beetje grijzig worden door alle petroleum die erop gedumpt wordt :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')