abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 januari 2015 @ 20:24:56 #176
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148853446
Halve finale van de beker uit bij Napoli met 4-2 verloren, maar ze thuis snoeihard terug gepakt, na 45 minuten 3-0 voor en dit niet meer weggeven.

FINALE OHOOOOO
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148862351
Slag geslagen met Milan op de transfermarkt. Jese, Pastore, Horn en Kongolo. Ik heb nog een miljoen of 70 over. :')
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:43:20 #178
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148863443
2e geëindigd achter een heel sterk Juve, wel de beker kunnen pakken.
in de CL eruit gevlogen in de kwartfinale ronde tegen Liverpool

Komende seizoen voor de titel met La Viola
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148882031
Vanavond maar 'ns de CL finale spelen. Heb dat al een hele tijd uitgesteld, ging verder met Borderlands 2.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:32:53 #180
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148892174
Hmmm wordt toch maar eens tijd om wat itakken te contracteren, heb er slechts 5 in het 1e staan
waarvan er nog 2 jeugdspeler zijn
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:59:33 #181
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148895640
Seizoen 2019/2020 is begonnen en de 1e prijs is binnen, de Italiaanse supercup gaat, ten koste van Juve, mee naar Florence.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148913923
Dat zijn nog eens poulefases.

pi_148937669
Ik twijfel om me weer aan FM te wagen. Vond de afgelopen jaren het te 'buggy' (of ik doe iets fout, sluit ik niet helemaal uit). Heb de komende tijd de tijd en het begint toch weer te kriebelen.

Waar is hij het goedkoopst te halen en zijn de bugs van na de release er al uit?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 22 januari 2015 @ 15:14:39 #184
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148944888
ben me dit seizoen voornamelijk aan het richten op het aantrekken van dit soort talenten

deze eind vorig seizoen al aangetrokken


zit ondertussen al bij de selectie van het 1e


potentiële kandidaat
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148946350
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 11:32 schreef Tim_G het volgende:
Ik twijfel om me weer aan FM te wagen. Vond de afgelopen jaren het te 'buggy' (of ik doe iets fout, sluit ik niet helemaal uit). Heb de komende tijd de tijd en het begint toch weer te kriebelen.

Waar is hij het goedkoopst te halen en zijn de bugs van na de release er al uit?
Volgens mij kwam de nieuwe FM altijd rond februari in de de sale.
Children of the night. What music they make.
pi_148946894
Hoe moet je nou die FMF bestanden inladen in FM15
pi_148948297
Las vaak dat Juve echt domineert in Italie, dus maar even een game begonnen met Inter met de nieuwe update. Het begin mag er zijn.



En bezig aan een lekkere reeks :).



Depay en El Zhar als enige aanwinsten gehaald voor de flanken erbij. Depay is trouwens nu al bezig met het definitief veroveren van zijn plekkie aan de linkerkant. Podolski kan nog niet overtuigen en Depay doet dit helemaal. Podolski moet het de komende tijd dus doen met de wedstrijden in de EL en beker en wat invalbeurtjes. Probeer lekker te rouleren met zo'n brede selectie.
  donderdag 22 januari 2015 @ 16:54:42 #188
231633 Xummon
of toch niet?
pi_148948518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:49 schreef Alovenac het volgende:
Las vaak dat Juve echt domineert in Italie, dus maar even een game begonnen met Inter met de nieuwe update. Het begin mag er zijn.

Juve in mijn game kampioen in 2015, 2016, 2017 en 2019, in 2018 werden ze 2e achter Napoli
(begonnen met Fortuna Sittard, nu zit ik dus bij Fiorentina)
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_148949124
JAAAAAAAAAAA *O* _O_







:D
Children of the night. What music they make.
pi_148949358
Hoe werkt dat savegame opslaan in de cloud via Steam? Wil dat gaan gebruiken.
  donderdag 22 januari 2015 @ 17:48:29 #191
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_148950176


Wat is dees ;(

Iemand een idee waarom al mijn spelers geblesseerd zijn :') .

Ze raken letterlijk allemaal geblesseerd 15 minuten nadat de wedstrijd is begonnen en ze helemaal fit zijn..
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_148950311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:48 schreef mar456 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is dees ;(

Iemand een idee waarom al mijn spelers geblesseerd zijn :') .

Ze raken letterlijk allemaal geblesseerd 15 minuten nadat de wedstrijd is begonnen en ze helemaal fit zijn..
Bij mij raken mn spelers meestal 1 minuut voor rust of 1 minuut voor het fluitsignaal geblesseerd.
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 22 januari 2015 @ 17:58:07 #193
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_148950437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:09 schreef DeHovenier het volgende:
JAAAAAAAAAAA *O* _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:D
[ afbeelding ]
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_148950518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:48 schreef mar456 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is dees ;(

Iemand een idee waarom al mijn spelers geblesseerd zijn :') .

Ze raken letterlijk allemaal geblesseerd 15 minuten nadat de wedstrijd is begonnen en ze helemaal fit zijn..
Overbelasting?

Sowieso zijn blessures dit jaar iets meer aanwezig, heeft geloof ik ook met trainingen e.d. te maken.
pi_148950827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:54 schreef Xummon het volgende:

[..]

Juve in mijn game kampioen in 2015, 2016, 2017 en 2019, in 2018 werden ze 2e achter Napoli
(begonnen met Fortuna Sittard, nu zit ik dus bij Fiorentina)
Heb het vaker gelezen ja, ligt er ook een mooie nationale uitdaging met Inter :).
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:17:34 #196
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_148950952
quote:
14s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Overbelasting?

Sowieso zijn blessures dit jaar iets meer aanwezig, heeft geloof ik ook met trainingen e.d. te maken.
Ik probeer al zo veel mogelijk te rouleren maar dat gaat nogal moeilijk worden als iedereen er voor 3 maanden uitligt :')
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
pi_148952353
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:01 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik post hier bijna nooit maar ik speel al sinds CM93/94 en lees altijd met plezier de avonturen van jullie allemaal!

Voordat ik een LLM spel begin in FM2015 met mijn favoriete Whitehawk FC in the Conference South league ben ik met Feyenoord begonnen.

De evaluatie van mijn eerste twee seizoenen:
Met moeite kampioen geworden na een wat (onrealistische) aankoop in de winterstop van Victor Valdes (GK) die in December nog steeds nergens aan de bak was en als spits Fredy Montero van Sporting. Vermeer deed het redelijk goed maar ik kon het toch niet laten om Valdes binnen te halen.
Dit eerste seizoen 'verloor' ik Clasie voor 32mln aan Real Madrid, ik wilde hem eigenlijk niet kwijt maar dat was wel erg veel geld en hij wilde zelf ook een stap hogerop. Toornstra en Vilhena deden het ook prima.
In de Champions Leage ben ik gestrand in de kwart finale tegen Real Madrid (2-2 thuis en 0-2 uit)

In de zomer kwamen een aantal (redelijk) bekende namen zoals John Guidetti (gratis, had geen nieuw contract gekregen van Man.City), Micah Richards (DC) van Man.City ook gratis, Emanuel Mammana (DC) op huurbasis van River (ze wilde hem niet verkopen), Hatem Ben Arfa (AMRC) van Newcastle gratis, Juan Fernando Quintero van Porto (AMC) voor 16mln en Gianelli Imbula (MC) van Marseille voor 11mln om wat meer opties op het middenveld te hebben, en ten slotte de Baziliaan Gustavo Henrique (DC) voor 5mln van Santos.
Met Montero en Guidetti in de spits was er aardig wat scorend vermogen, met op de flanken natuurlijk Boetius en Basacikoglu die voor aardig wat assists zorgden.

Bekende namen die verkocht werden waren El Ahmadi en Mathijsen naar QPR, Van Beek naar Southampton (wilde naar een grotere club) voor een schamele 6mln, Vilhena naar Chelsea voor 15mln (te weining, maar had jammer genoeg een gelimiteerde afkoopsom), Immers naar Club Brugge voor 3mln, en Manu voor 4mln naar Marseille. Manu werd daarna meteen geselecteerd voor het Nederlands elftal en doet het nog redelijk goed ook...

Het kampioenschap was redelijk makkelijk en een frapant detail is dat Ajax in de winterstop 17e stond, De Boer werd vervangen door Van Basten en die sloot het seizoen af met de 2e plaats!
In de Champions Leage ben ik gestrand in de halve finale tegen Chelsea (1-1 thuis en 0-0 uit)

Net begonnen aan het 3e seizoen en in de zomer werden weer spelers verkocht die ik niet wilde verkopen. Bij de contract vernieuwingen kon ik de afkoopsom niet hoger kon krijgen omdat ze het anders niet accepteerden (probeer altijd tussen de 20 en 30mln); Henrique had een heel goed seizoen en Zenit kwam met een 16.75mln bod en ook de 22mln voor Kongolo van Real Madrid moest ik accepteren. Zo had ik plots bijna geen verdedigers meer maar gelukkig werd mijn bod van 7.5mln op Mammana geaccepteerd en haalde ik ook de fransman Layvin Kurzawa (DL) van AS Monaco voor 11.5mln omdat Nelom zich niet echt goed ontwikkeld als linksback.

Daarnaast zijn er nog een aantal spelers vertrokken nadat hun contract afgelopen was: Mulder, Achabar, Boulahrouz, Schaken en Lamprou. Allen waren in mijn reserve team terecht gekomen het afgelopen seizoen. Het vertrek van Schaken vonden de supporters niet leuk, volgens hen had ik meer m'n best moeten doen om hem the behouden...

Direct na het EK dat door Nederland gewonnen was werd mij plots 3 banen als bondscoach aangeboden: Nederland, Rusland en Griekenland. Nederland (nog) niet gekozen omdat ze dus net kampioen zijn geworden dus dan liggen de verwachtingen wel erg hoog. Rusland leek mij wel aardig maar ik keek naar hun fixtures en ze doen niet mee aan de kwalificatie voor het WK (heel vreemd, kon niet uitvinden waarom dus misschien een bug), dus is het Griekenland geworden.

Zo op papier hebben ze wel een aardig team maar de eerste wedstrijd thuis werd verloren tegen Albanie(!!) die zeer verdedigend speelde en met 1 snelle counter een doelpunt maakten. Mijn spelers raakten meteen gefrustreerd en bakten er niks meer van. De tweede interland in 4 dagen tijd tegen Noorwegen (uit) was een bloedeloze 0-0. Niet goed begonnen dus. Het doel van de Griekse bond is om minimaal de Play-off wedstrijd te halen in een groep met Kazachstan, Hongarije, Albanie, Noorwegen en Bosnie Herzegovina. Dat zou dus redelijk makkelijk moeten kunnen...

Mijn opstelling voor dit seizoen met Feyenoord (ben overgegaan naar een taktiek met 1 spits):

----------Guidetti----------

Boetius--Quintero--Basacikoglu

-----Imbula--Toornstra-----

Kurzawa-Nelom-Mammana-Richards

----------Valdes----------

Guidetti scoort er lekker op los als Target Man; 19 in 21 wedstijden vorig seizoen en nu staat de teller al op 14 in 8 wedstrijden.

Ben Arfa speeld ook regelmatig op the AMC of AMR positie en Vermeer geeft ik af en toe speeltijd (krijg dan ook altijd de vraag van een journalist waarom ik Valdes niet opstel). Daarnaast nog een talentvolle Nederlandse re-gen spits uit mijn eigen jeugd die af en toe invalt voor Guidetti. Ik heb nog een aantal Nederlandse jeugdspelers met 4 en 4.5 ster voor potentie dus hopelijk kan ik de komende seizoenen mijn vreemdelingenlegioen terugdringen met een hoop Nederlands talent.

Het valt mij op dat er zeer weinig Nederlandse keeperstalenten zijn, zowel re-gen als bestaande. Ik heb alleen Sixten Mohlin van Newcastle op het oog. Ik had nog nooit van hem gehoord maar mijn scouts zeggen dat hij erg goed kan worden. Enig probleem is dat ze hem niet willen verkopen en zijn contract is net verlengt tot 2020. Ik heb hem wel gehuurd zodat hij misschien een voorkeur voor mijn team gaat krijgen en ik hem op een gegeven moment los kan weken.
Leuk dat je hier post!
Children of the night. What music they make.
pi_148952876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Volgens mij kwam de nieuwe FM altijd rond februari in de de sale.
Maar nu is hij nergens op te pikken voor 20 a 25 euro?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_148952984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 19:15 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Maar nu is hij nergens op te pikken voor 20 a 25 euro?
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/
jawel
pi_148953192
quote:
Dank u! Nog een tip qua websites? Ben altijd wat huiverig als ik nog nooit gehoord heb van de website.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')