abonnement Unibet Coolblue
pi_148601391
Dag 9:

pi_148624843
Een beetje op het nippertje, maar dag 17 is er!
pi_148625147
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een beetje op het nippertje, maar dag 17 is er!
Je schrijft over een heel specifiek onderwerp. Dat is goed.

Ik heb mijn focus nog steeds niet gevonden. Ik vind juist alles leuk, het gaat me puur om het schrijven zelf. Al moet ik een tekst schrijven over een potje zout, dan lukt dat nog. Om dan de volgende dag iets te schrijven over hippe kapsels bij alpaca's. Noteert beide onderwerpen. Het waaiert alle kanten uit. Maar SEO-technisch is dat niet echt heel handig. Voor de lezers is het misschien ook te divers.
pi_148642931
Dag 10

Even iets heel anders!

pi_148643177
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Je schrijft over een heel specifiek onderwerp. Dat is goed.

Ik heb mijn focus nog steeds niet gevonden. Ik vind juist alles leuk, het gaat me puur om het schrijven zelf. Al moet ik een tekst schrijven over een potje zout, dan lukt dat nog. Om dan de volgende dag iets te schrijven over hippe kapsels bij alpaca's. Noteert beide onderwerpen. Het waaiert alle kanten uit. Maar SEO-technisch is dat niet echt heel handig. Voor de lezers is het misschien ook te divers.
Ik vind het juist wel leuk bij jou dat het zo divers is :Y
pi_148645270
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:43 schreef _Arual_ het volgende:
Dag 10

Even iets heel anders!

[ afbeelding ]
Dapper! Bij LE:EN (restaurant dichtbij) verkopen ze sushi met sprinkhaan. De vorige twee keer dat ik er was, durfde ik niet, maar het intrigeert me wel, dus ik heb beloofd dat ik ze ga nemen de volgende keer dat ik hem ga bestellen.

Ben ook nog in de race! Een thema heb ik ook niet zozeer, een paar jaar terug (toen ik ook actief was :') ) had ik ook heel andere en meer diverse onderwerpen. Maar de laatste tijd wel veel over hetzelfde ja :@
pi_148649922
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel leuk bij jou dat het zo divers is :Y
Om traffic naar je site te genereren, kun je je beter richten op één onderwerp. Hoe specifieker hoe beter. Maar zelfs voor een vrij breed onderwerp als food, sport of beauty ben ik te wispelturig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dapper! Bij LE:EN (restaurant dichtbij) verkopen ze sushi met sprinkhaan. De vorige twee keer dat ik er was, durfde ik niet, maar het intrigeert me wel, dus ik heb beloofd dat ik ze ga nemen de volgende keer dat ik hem ga bestellen.

Ben ook nog in de race! Een thema heb ik ook niet zozeer, een paar jaar terug (toen ik ook actief was :') ) had ik ook heel andere en meer diverse onderwerpen. Maar de laatste tijd wel veel over hetzelfde ja :@
Het stomme is dat ik tijdens een vakantie wel eens sprinkhaan heb gegeten. Deze was gebakken in sojasaus en smaakte naar suikerpinda. Maar in een ver buitenland voelt alles anders. Als ik op een tropisch eiland een leguaan-achtige voorbij zie drentelen, dan slaap ik lekker verder op mijn handdoek in de zon. Zo'n beest hoort erbij. Maar staat hetzelfde beest hier achter in de tuin, dan bel ik 112. Hetzelfde met die wormen: thuis eet ik liever noedels of zo.
pi_148662214
:D Heb aan mn vriend gevraagd of ie zn oude, nu gestopte site nog had, daar schreef ik ook wel eens voor. Ik ben nu bezig dat in een speciale categorie te zetten. Erg leuk om alles terug te zien.
pi_148666318
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
:D Heb aan mn vriend gevraagd of ie zn oude, nu gestopte site nog had, daar schreef ik ook wel eens voor. Ik ben nu bezig dat in een speciale categorie te zetten. Erg leuk om alles terug te zien.
Ik heb mijn oude blog ook gearchiveerd. Lijkt inderdaad wel een soort dagboek.
pi_148682954
Dag 11

pi_148689994
Dag 19: veel oude stukjes
pi_148720972
Dag 12

pi_148721298
Dag 20: lasagna :9

Daarnaast heb ik yoast seo optimizer geïnstalleerd en dit gebruikt voor sommige stukjes en heb ik alle oude plaatjes werkend gekregen :) best een werk nog zo'n blog (of zo'n 30 dagen challenge :P )
pi_148755432
Dag 13

pi_148763269
Weer op het randje! Het wordt er niet beter op :@
Dag 21, Maar ik was zo moe dat ik de halve avond op de bank heb geslapen, dus er kon ook niet veel meer uit me komen.
pi_148778338
Dag 14

pi_148791812
Dag 22, met vernieuwde inspiratie
pi_148806818
Dag 15

Bijna niet te geloven dat ik al op de helft ben! Ik heb nog niet één dag gehad waarop het me moeite heeft gekost.



Ik zou mijn blogs eigenlijk moeten delen op social media. Maar ik heb koudwatervrees omdat ik ontzettend veel mensen ken die (web)redacteur zijn.
pi_148807655
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:17 schreef _Arual_ het volgende:
Dag 15

Bijna niet te geloven dat ik al op de helft ben! Ik heb nog niet één dag gehad waarop het me moeite heeft gekost.

[ afbeelding ]

Ik zou mijn blogs eigenlijk moeten delen op social media. Maar ik heb koudwatervrees omdat ik ontzettend veel mensen ken die (web)redacteur zijn.
Ik zet ze op twitter. Ben je bang voor negatieve reacties?
Deel 23 is er. Niet heel erg tevreden, maar goed
pi_148808248
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik zet ze op twitter. Ben je bang voor negatieve reacties?
Deel 23 is er. Niet heel erg tevreden, maar goed
Ja, ik ben daar ontzettend bang voor. Of erger nog: dat ze niet reageren maar er wel iets van denken.

Ik heb vroeger ook geblogd en toen deelde ik het met de complete mensheid. Iedereen vond het leuk! Maar in het land der blinden is Eenoog koning. Nu ik zelf werk als (web)redacteur, durf ik het niet meer. Ik ken te veel mensen die heel goed kunnen schrijven. Wat denk ik ook meespeelt, is dat ik zelf heel wat bij heb geleerd in de afgelopen jaren.

Volgens mij ben ik ook een van de weinige bloggers die geen foto van zichzelf prominent op de homepage zet.
pi_148810811
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 15:51 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ja, ik ben daar ontzettend bang voor. Of erger nog: dat ze niet reageren maar er wel iets van denken.

Ik heb vroeger ook geblogd en toen deelde ik het met de complete mensheid. Iedereen vond het leuk! Maar in het land der blinden is Eenoog koning. Nu ik zelf werk als (web)redacteur, durf ik het niet meer. Ik ken te veel mensen die heel goed kunnen schrijven. Wat denk ik ook meespeelt, is dat ik zelf heel wat bij heb geleerd in de afgelopen jaren.

Volgens mij ben ik ook een van de weinige bloggers die geen foto van zichzelf prominent op de homepage zet.
Nou, prominente foto's heb ik ook niet. Ook door m'n vak, al heeft dat weinig met internet te maken, dus daar ben je vast niet de enige in. Wel grappig dat je minder durft dan vroeger, ongehinderd door kennis bereik je misschien soms toch meer. Maar je kan niet ontzettend tevreden zijn over alle stukjes, zoals ik schreef in m'n archief: 'van geniaal tot ronduit genant'. :P
Of wil je er uiteindelijk toch meer mee dan voor de hobby? Dan is het wel slim om over een grens te gaan en de boel te veranderen ja :)
pi_148837489
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nou, prominente foto's heb ik ook niet. Ook door m'n vak, al heeft dat weinig met internet te maken, dus daar ben je vast niet de enige in. Wel grappig dat je minder durft dan vroeger, ongehinderd door kennis bereik je misschien soms toch meer. Maar je kan niet ontzettend tevreden zijn over alle stukjes, zoals ik schreef in m'n archief: 'van geniaal tot ronduit genant'. :P
Of wil je er uiteindelijk toch meer mee dan voor de hobby? Dan is het wel slim om over een grens te gaan en de boel te veranderen ja :)
Het is hobby.

Maar dan moet het alsnog zo perfect mogelijk zijn! :D
pi_148846195
Dag 16



Er komen opeens reacties op mijn blog. En ik heb nu volgers op bloglovin. Ik ben blij verrast!

[ Bericht 31% gewijzigd door _Arual_ op 19-01-2015 17:29:20 ]
pi_148853563
Dag 24: Jag talar inte Svenska.
pi_148884254
Dag 17

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')