abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2015 @ 14:04:47 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_148539765
Vijf miskramen. Het lijkt de AD-Oliebollentest wel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148540188
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik dacht dat Vursjien toch echt geen 3de kind wou, want anders zat ze er maar mee als PJR de pijp uit zou gaan en zij achterblijft.
Maar blijkbaar zit er spoed achter ineens. In plaats van het lichaam wat rust te gunnen na zoveel miskramen, zal en moet er op korte termijn een nieuw kind verwekt gaan worden. }:|
En volgens mij gaan ze in Las Vegas trouwen want PJ heeft al een keuze kunnen maken wat betreft het hotel [volgens zijn FB bericht]
Stom natuurlijk, want zo lopen ze natuurlijk vrijwel alle aandacht, waar ze zo van houden, mis. Maar het zal wel weer een goede reden hebben dat het in LV moet plaatsvinden..... :+

>>>Wat doe je op Zondag!? Kijken naar een hotel in Las Vegas en we zijn er uit!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Venetian
Bruiloft voorbereiding in volle gang!
Gesponsord door de Kerstactie....."Een leuk extraatje voor de arme lui" :')
Zouden z'n genadefans al doorhebben dat ze gestort hebben op de filantropische instelling die 'Peter Jan' heet?

Hiel de wuuuuurld
meek it a better pleees.
Want we willen naar las vegas,
voor ons luukse huwelijksfees.

Storten maar mensen!!!! ghehehehe

_O-
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:57:22 #78
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_148541098
het trieste is dat als pjr zoiets vertelt je je inmiddels af moet vragen of het echt waar is of de zoveelste leugen.
pi_148541461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:57 schreef Gnittoo het volgende:
het trieste is dat als pjr zoiets vertelt je je inmiddels af moet vragen of het echt waar is of de zoveelste leugen.
Dat hoef je je dan niet langer af te vragen. Hij geeft over het algemeen hele betrouwbare hints. Als z'n lippen bewegen liegt hij. :)
pi_148543206
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat de zwangerschap vooral een fantasie van PJR is, maar omdat Virginia dan weer allerlei onzwangere dingen doet en post moet hij dan weer suggereren dat er een miskraam geweest is.
Goede theorie :Y
Spoilers!
pi_148544415
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef tong80 het volgende:
Vijf miskramen. Het lijkt de AD-Oliebollentest wel.

:P
The fuck _O-
pi_148544867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef tong80 het volgende:
Vijf miskramen. Het lijkt de AD-Oliebollentest wel.

:P
Godver :D _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_148545411
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef tong80 het volgende:
Vijf miskramen. Het lijkt de AD-Oliebollentest wel.

:P
En daarom blijf je altijd een goede aanvulling op de forum.
pi_148545940
Tis 'All Inclusive' zo te zien.
http://www.vegas.com/wedd(...)otel-wedding-chapel/

Payment options:
Cash, all major credit cards, money orders and cashier's checks.

:W

Wordt dus gewoon een bezoekje aan de gemeente en een feestje in hun tuin. ^)
´
pi_148546013
Sowieso; voor een Italiaans tintje naar LV gaan :')
´
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2015 @ 18:29:56 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148546244
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Payment options:
Cash, all major credit cards, money orders and cashier's checks.

Ik zie een toezegging van de 'Vrienden Raad van Garantie' niet bij de betaalmogelijkheden staan? :?
Wordt nog lastig dus. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_148546458
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:21 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Gesponsord door de Kerstactie....."Een leuk extraatje voor de arme lui" :')
Zouden z'n genadefans al doorhebben dat ze gestort hebben op de filantropische instelling die 'Peter Jan' heet?

Hiel de wuuuuurld
meek it a better pleees.
Want we willen naar las vegas,
voor ons luukse huwelijksfees.

Storten maar mensen!!!! ghehehehe

_O-
Hiel de wuuuuurld
meek it aaaa better pleees.
For mie, not for joe
fok de hool human rees

Wij gaan.. naar Las Vegas
Thx folk, voor de pega's
It's nou a better plees, for miee, not for joe...for mie not for joe..

*Joe mee kis de braitt* O+
´
  Eindredactie Games zaterdag 10 januari 2015 @ 18:45:42 #88
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_148546600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik dacht dat Vursjien toch echt geen 3de kind wou, want anders zat ze er maar mee als PJR de pijp uit zou gaan en zij achterblijft.
Maar blijkbaar zit er spoed achter ineens. In plaats van het lichaam wat rust te gunnen na zoveel miskramen, zal en moet er op korte termijn een nieuw kind verwekt gaan worden. }:|
En volgens mij gaan ze in Las Vegas trouwen want PJ heeft al een keuze kunnen maken wat betreft het hotel [volgens zijn FB bericht]
Stom natuurlijk, want zo lopen ze natuurlijk vrijwel alle aandacht, waar ze zo van houden, mis. Maar het zal wel weer een goede reden hebben dat het in LV moet plaatsvinden..... :+

>>>Wat doe je op Zondag!? Kijken naar een hotel in Las Vegas en we zijn er uit!
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Venetian
Bruiloft voorbereiding in volle gang!
ja,z e gaan echt voor 30.000 dollaar in The Venetian trouwen :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_148546900
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Tis 'All Inclusive' zo te zien.
http://www.vegas.com/wedd(...)otel-wedding-chapel/

Payment options:
Cash, all major credit cards, money orders and cashier's checks.

:W

Wordt dus gewoon een bezoekje aan de gemeente en een feestje in hun tuin. ^)
Grote kans dat het niet rechtsgeldig gaat zijn, aangezien 'like a vurjien' dom genoeg is om de papier niet op orde te krijgen: http://www.trouwen-in-amerika.nl/nl/vegas.html
pi_148546913
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Sowieso; voor een Italiaans tintje naar LV gaan :')
Ze hebben daar ook de echte eiffeltoren.
pi_148546982
Boh, het meest haalbare is een wedding trouwerij hotelkamer bij de Efteling.
Kunnen ze tussendoor foto's maken in een gondel, Droomvlucht en bij Fata Morgana. Past goed bij het thema tussen die twee! Als afsluiter van een enerverende dag nog een rondje in het Carnaval Festival *O*
´
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:17:06 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148547335
Wel humor, hebben ze daar een nep Venetië, zodat al die Yanks die niet met de hele familie naar het echte Venetië kunnen toch in net alsof Venetië kunnen trouwen, woon je hier bij het echte Venetië om de hoek, ga je naar de VS om bij de nepper te trouwen.

Afgezien van het feit dat ik niet geloof dat ze in Vegas gaan trouwen, kunnen we er ook van uitgaan dat dit stuk gewoon mis zal gaan:

quote:
Na het huwelijk

Je hebt je license opgehaald, je hebt een locatie gevonden, je hebt je ja-woord gezegd en nu ben je getrouwd voor de Amerikaanse wet. Nu komt het iets ingewikkelder stukje dat de Nederlandse instanties graag willen zien...de wedding certificate met de apostille.

De informatie betreffende gecertificeerde trouwpapieren en apostilles is op zijn minst schaars te noemen maar eigenlijk bijna niet te vinden. Amerikanen zelf hebben ze niet nodig en zijn er vaak niet mee bekend. Het is dus verstandig om iedere instantie waarmee je in aanraking komt, om informatie te vragen.Ten eerste: vraag bij het Marriage License Bureau of ze formulieren hebben voor het aanvragen van een 'certified copy of the wedding certificate'. Het certificaat komt namelijk niet van deze instantie af, maar van de zogeheten 'Clark County Recorder'. Dit formulier is vooral van belang als je vlak na de trouwerij weer uit Vegas vertrekt. Vraag bij de trouwlocatie (chapel of trouwcoordinator van het hotel) of zij de gecertificeerde kopie kunnen ontvangen en door willen sturen naar de Secretary of State.

De trouwambtenaar heeft 10 dagen om het papierwerk in te leveren. Zolang het papierwerk niet bij de Recorder ligt, kun je geen gecertificeerde kopie aanvragen. Blijf je niet lang genoeg in Vegas om al deze dingen te doen, is de volgende optie een mogelijkheid: Ga in Amerika naar een postkantoor en koop daar één envelop met franco voor het versturen naar de Secretary of State EN één grote envelop met genoeg frankering voor een brief naar Nederland. Voor Priority mail, die er 6 tot 10 dagen over doet, ben je rond de 20 dollar kwijt. Koop ook een 'money order' voor de kosten van de marriage certificate en één voor de apostille. De kosten in Nevada voor een apostille zijn op het ogenblik 20 dollar. Het bedrag voor de certificate is op het ogenblik 15 dollar. Op de website van de Secretary of State kun je kijken wat de huidige prijzen zijn. Het formulier voor de aanvraag van de apostille, vind je hier. Vul na je huwelijk het formulier (zie PDF) voor de aanvraag van de gecertificeerde kopie van je marriage certificate in. Eventueel zal, tegen betaling, de trouwcoordinator nog wel bereid zijn, dit stukje van de papiermolen te willen regelen door het formulier op te sturen, terug te ontvangen en naar de Secretary of State te sturen. De meeste wedding chapels schijnen hiertoe al bereid. Lever bij de trouwabtenaar de gefrankeerde envelop met formulier en money order voor de aanvraag van het certificate en de envelop met money order en aanvraag voor de apostille in. Het adres vind je op het aanvraagformulier. Als het goed is, heb je binnen enkele weken een certificaat met apostille. Hiermee kun je naar de gemeente waar je woont om je huwelijk te registreren.

In uiterste nood is, zonder al deze voorbereidingen, alles in Nederland via het internet te regelen. Een groot nadeel: je bent dan wel tussen de 200 en 400 dollar kwijt. Kijk hier voor de website.
Edit: Wat Deckard al zei dus :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_148547388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:17 schreef Leandra het volgende:
Wel humor, hebben ze daar een nep Venetië, zodat al die Yanks die niet met de hele familie naar het echte Venetië kunnen toch in net alsof Venetië kunnen trouwen, woon je hier bij het echte Venetië om de hoek, ga je naar de VS om bij de nepper te trouwen.

Afgezien van het feit dat ik niet geloof dat ze in Vegas gaan trouwen, kunnen we er ook van uitgaan dat dit stuk gewoon mis zal gaan:

[..]

Vind ik al ingewikkeld :@
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:21:23 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148547431
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vind ik al ingewikkeld :@
Ja, ik zou er ook gewoon een gratis trouwmomentje op het gemeentehuis tegenaan gooien, maar eerlijk gezegd zou het me niet eens verbazen als ze dat al stiekem gedaan hebben, hij noemde haar al een paar keer zijn vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games zaterdag 10 januari 2015 @ 19:25:53 #95
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_148547539
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vind ik al ingewikkeld :@
ach, zo ingewikkeld is het niet. Ik ben zelf ook in Vegas getrouwd en als je trouwambtenaar je niet kan helpen, en heb je de verkeerde keus gemaakt :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_148547986
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Grote kans dat het niet rechtsgeldig gaat zijn, aangezien 'like a vurjien' dom genoeg is om de papier niet op orde te krijgen: http://www.trouwen-in-amerika.nl/nl/vegas.html
Het is sowieso niet rechtsgeldig. Ongeacht wie de papieren heeft ingevuld. Think again.. We hebben het hier over PJR :-P
´
pi_148549383
Je zult eerst een marriage license a 60 dollar moeten halen in Las Vegas voor je wat dan ook kunt doen. Die moet je verplicht samen ophalen en de formulieren naar waarheid invullen anders ben je in overtreding (gross misdemeanor) dus geen gesjoemel hier.
Dan moet je de minister betalen en verder iedereen die je op je pad tegenkomt en je ook maar enigszins een dienst verleend of iets wat daarop lijkt, dat noemen ze 'gratuity'. Ook de minister verwacht een envelop met geld.

Al met al gaat dat Peter Jan nog zwaar vallen al dat 'gebetaal'.

Dan zal hij aan de slag moeten in Nederland en de papieren opsturen naar Amerika met cash om het te kunnen laten registreren in Nederland. Het zou me niks verbazen als Peter Jan met juist dat in zijn achterhoofd 'gekozen' heeft voor een huwelijk in Las Vegas. Met een beetje mazzel kan hij het rechtsgeldig maken lekker lang langer het langst uitstellen. Wellicht kan hij Virginia hiermee om de tuin leiden.
pi_148551131
Hoe zit het eigenlijk met Sulliwan?
Is hij daar nu wel of niet mee getrouwd? [al dan niet in het geheim om een huis te kunnen bemachtigen]

Iets klopt er niet aan het nieuwe huwelijk dat waarschijnlijk niet voor de wet in NL geldig is..

Edit;
Niet voor niks wou Vursjien Sullie vermoorden. Dat doe je niet.. enkel om een huisje ver weg waar je nooit gebruik van zult kunnen maken. :-O
´
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2015 @ 21:59:48 #99
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148551894
Dat-ie dus eigenlijk nog getrouwd is. Zou me niks verbazen dat er een luchtje aan dat Vegas-avontuur zit. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_148552812
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:59 schreef Cynix ® het volgende:
Dat-ie dus eigenlijk nog getrouwd is. Zou me niks verbazen dat er een luchtje aan dat Vegas-avontuur zit. :o
We gaan het meemaken..op welke manier dan ook :Y)
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')