abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:17:07 #51
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148394792
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens gehad, je start de auto en bijna spontaan doe je een schietgebedje dat je de eindbestemming gaat halen?
Ik startte die 5008 en 't vliegwiel kwam zo'n beetje door 't dashboard heen en ook de versnellingsbak en koppeling waren compleet verneukt. Enkeltje Verweggistan voor dat hok. Toch knap hoe mensen dat in 220K voor elkaar krijgen.
Ding gaf ook allemaal foutmeldingen en waarschuwingen. 'Onbekende storing, raadpleeg instructieboek' en 'kans op verstopping roetfilter, raadpleeg instructieboek'. Aangezien er bij geen 1 'STOP' stond maar gewoon naar Almere gereden. Na te hebben getankt nog gehaald ook! :)
En nog een half uurtje, dan ben ik weer in Groningen ^O^
1x een Renault Master gehad die enorm gierende versnellingsbak had. Blij dat ik daarmee de auto veiling in Barneveld haalde
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:19:52 #52
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148394905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:06 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens gehad, je start de auto en bijna spontaan doe je een schietgebedje dat je de eindbestemming gaat halen?
Van die mooie Kangoo's voor dat postbedrijf.

Koppeling die onmogelijk hoog ligt..Piepende remmen en een benden binnenin :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148395424
Die auto's van de post zaten inderdaad vol verassingen. Toen ik nog vanuit Leeuwarden werkte heel veel gehad, maar nu al heel lang niet.
Afkloppen _O-
pi_148396024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:08 schreef qua111 het volgende:

[..]

Je bedoelt dus eigenlijk dat je een herinneringsmail hebt ontvangen?

Die krijg ik in 80% van de gevallen omdat ik t altijd vergeet. En in 50% van die gevallen heb ik hem wel gestuurd maar zuigt hun administratie weer.

Nog nooit gezeik mee gehad in ieder geval. Ook wel vaker bonnetjes 2 maanden na dato gestuurd omdat ik die ergens 'handig' had neergelegd. Ze zijn gelukkig coulant. :P
Ja precies haha. Heb het net maar opgestuurd, uur telaat maargoed

quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als het voor een transport van vandaag is zou je alsnog het transportformulier kunnen invullen en dan maar zonder handtekening inscannen en uploaden?
Nee ben niet het transportformulier vergeten in te vullen, dat zou wel heel stupid zijn :'). Ben vergeten alle gegevens online te uploaden (ze willen het dezelfde dag) dus heb het maar vandaag gedaan. Moest voor 16:00 maar heb het een uur later dus gedaan
أنا مغربي
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:14:45 #55
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148396848
Zo, heeft die Leander even een kansloze lading kutauto's doorgestuurd :')

Een Crafter, Jetta, CrossPolo en een 500. Die gast moet haast wel ejaclueren als die in een BMW stopt :')
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:29:13 #56
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_148397374
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, heeft die Leander even een kansloze lading kutauto's doorgestuurd :')

Een Crafter, Jetta, CrossPolo en een 500. Die gast moet haast wel ejaclueren als die in een BMW stopt :')
Zag het ook al. :')

Zou toch leuk zijn als alle hikers dat deden. Dan stonden er elke dag 50 foto's van C1's en Polo's. :D

Mooi ook hoe iemand vroeg waar je foto's heen kon sturen om vervolgens 2 uur later een Fiat 500 met zijn naam er boven op de page te hebben staan.

Agh, geeft wel soort van kijk op ons werk. ^O^
pi_148398753
Morgen een 107 van eindhoven naar grun. Het is in ieder geval werk...
pi_148399575
Morgen Amersfoort-Schiphol en Haarlem-Meerkerk in een Mondeo en een V50. ^O^
pi_148399916
Morgen Hillegom-Amsterdam, Amsterdam-Hillegom en Hillegom-Papendrecht in 308 SW, Seat Altea xl en 2008 :)
pi_148400479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Nee ben niet het transportformulier vergeten in te vullen, dat zou wel heel stupid zijn :'). Ben vergeten alle gegevens online te uploaden (ze willen het dezelfde dag) dus heb het maar vandaag gedaan. Moest voor 16:00 maar heb het een uur later dus gedaan
Oh joh dat is geen probleem lijkt me, van die standaardzinnetjes ''ZELFDE DAG OPSTUREN!!''. Denk dat negen van de tien keer er toch pas na drie dagen wat mee gedaan wordt. Een uurtje te laat zal niemand zich om bekommeren.

Heb één keer gehad dat ik dusdanig laat thuis kwam van hiken (21:30) en die avond al afspraken had ik het niet had geüpload, dag er na mailtje met de vraag van een stagiaire of ik ze kon uploaden en daar was het klaar mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:14 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, heeft die Leander even een kansloze lading kutauto's doorgestuurd :')

Een Crafter, Jetta, CrossPolo en een 500. Die gast moet haast wel ejaclueren als die in een BMW stopt :')
Ik dacht ook al ''Wauw, de marketing van EW upload echt alles wat je opstuurt'' maar op zich is het niet verkeerd. Geeft in ieder geval een realistischer beeld met wat voor wagens je gaat rijden als je voor EW werkt. Die standaard A-merk bakken als elke willekeurige Audi of Mercedes op Facebook heb ik ook wel gezien ondertussen.

Zie liever gekke of unieke auto's dan die luxe wagens die voornamelijk op FB staan.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:04:00 #61
227847 ElTinuzz
Chillender dan ooit!
pi_148404258
Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?

Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
pi_148404778
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:04 schreef ElTinuzz het volgende:
Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?

Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
Nou noodnummer lijkt me niet, beetje ongepast om nu mensen thuis te gaan storen omdat jij niet op tijd naar kantoor hebt gebeld. Het is een noodnummer.

Gewoon morgenochtend bellen. Ik heb vandaag wel een mailtje gehad met de melding dat het druk is en de vraag wie er morgen beschikbaar is, en op Facebook stond ook een melding voor morgen met de tekst'' iedere hiker die kan is welkom!''.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:13:57 #63
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148404784
Ik zou vooral het noodnummer bellen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148405201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:04 schreef ElTinuzz het volgende:
Geen werk gekregen morgen ondanks beschikbaarheid tot 16.00 uur, ook geen smsjes vandaag. Is de planning rond of heeft het nog zin om vanavond (noodnummer?) of morgenochtend te bellen? Iemand enig idee?

Vandaag een te gore Peugeot 807 gereden, gelukkig was het maar een half uurtje.
Het zou wat zijn als iedere hiker die geen werk heeft gekregen voor de volgende dag het noodnummer zou gaan bellen .. :') _O-

Als ze jou nodig hadden gehad, hadden ze je wel gebeld. Zo simpel is het. Het zal nog wel veel vaker gaan voorkomen dat je geen werk krijgt terwijl je wel gewoon beschikbaar stond, dus wen er maar vast aan.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148405394
Voor de mensen die bij AR werken:

Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
pi_148405476
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef stripe het volgende:
Voor de mensen die bij AR werken:

Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
Nee. :P Staan er twee keer twee ritnummers vermeld? Dan klopt het, want je krijgt tegenwoordig al je opdrachten in een enkele mail. Als het twee andere auto's zijn, heb je gewoon twee ritten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148405801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nee. :P Staan er twee keer twee ritnummers vermeld? Dan klopt het, want je krijgt tegenwoordig al je opdrachten in een enkele mail. Als het twee andere auto's zijn, heb je gewoon twee ritten.
u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1336736 rit 2: 1336736

Dit staat er en dan twee keer hetzelfde verhaal, op het salaris na. Dus de auto en de adressen zijn hetzelfde maar sommige dingen verschillen weer wel. Vage boel, bel ze morgen wel even.
pi_148406245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef stripe het volgende:

[..]

u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1336736 rit 2: 1336736

Dit staat er en dan twee keer hetzelfde verhaal, op het salaris na. Dus de auto en de adressen zijn hetzelfde maar sommige dingen verschillen weer wel. Vage boel, bel ze morgen wel even.
Misschien een wissel? Heb nog geen ritten volgens het nieuwe formaat gehad / gedaan, maar dit leek me wel mogelijk :P
pi_148408194
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef stripe het volgende:
Voor de mensen die bij AR werken:

Klopt het dat je nu bij ritten die per email worden gegeven 2 keer dezelfde rit onder elkaar in dezelfde mail krijgt? Er staat namelijk dat ik 2 ritten moet rijden maar dit zijn precies dezelfde ritnummers. Echter verschillen de salarissen en wat kleine dingen.
Ja heb ik ook, snap d'r de ballen niet van. Blijkbaar moeten er nog wat plooien gladgestreken worden?

quote:
U bent zojuist gebeld door onze planner, hierbij bevestigen wij dat u staat ingepland voor de volgende ritten: rit 1: 1335651 rit 2: 1335651 rit 3: 1336350
pi_148408520
Ook maar een account aangemaakt.
Heb ooit in het verleden gesolliciteerd bij Easyway. Paar weken geleden terug gebeld met het bericht dat ik overmorgen voor privé chauffeur mag gaan..
Heb hiernaast al een prima bijbaan, maar afwisseling kan geen kwaad.

Nou heb ik al gezien dat het uit den boze is om iets te vragen dat al eerder is gevraagd, maar ga ik het toch doen haha
Is het verstandig om morgen die route een paar keer te rijden? Of is het prima te doen als je de route uit je hoofd leert. Ik kom namelijk uit Utrecht en ken Breda niet echt. Ik ben zelfs van plan om een auto te huren voor morgen en even die route paar keer te doen, of zeggen jullie dat dit niet nodig is?

Ook ben ik niet echt bekend met een automaat, maar dit is geen probleem denk ik. Heb er al een in het verre verleden gereden. :+
pi_148408526
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook, snap d'r de ballen niet van. Blijkbaar moeten er nog wat plooien gladgestreken worden?

[..]

Ja denk ik ook. Kon er echt maar 1 rit uit ontcijferen dus ga die morgen maar doen. Ben ook wel benieuwd wat het loon van die rit gaat worden, aangezien er twee bedragen staan waarvan de een aanzienlijk beter dan de andere.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:10:32 #72
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_148410241
Easyway heeft het album met ingezonden foto's verwijderd. Daar stond mijn glaswagen tussen. Bazenrit was dat :7
#26 || Luciano da Silva
pi_148410454
Glaswagen? Laat eens foto zien :P
Nee, toch niet
pi_148411023
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:10 schreef joppie_saus het volgende:
Easyway heeft het album met ingezonden foto's verwijderd. Daar stond mijn glaswagen tussen. Bazenrit was dat :7
Ik zie dat album nu gewoon staan op FB? 674 foto's?
pi_148413308
Iemand toevallig in Dusseldorf donderdag?:P moet daar 4 uur wachten ('s-ochtends). Anders wordt het maar serietjes kijken op de telefoon en studeren :(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')