abonnement Unibet Coolblue
pi_148384937
Hallo Allemaal,

Ik wil mijn auto naar de sloop brengen omdat hij APK afgekeurd is (en om te herstellen meer kost dan de dagwaarde + auto is oud...) + dat er waarschijnlijk na reparatie(voor de APK) nog meer onderhoud aan zit te komen.

Het gaat om een Fiat Punto 1.1 SX uit 1998 met 120.000 km op de teller.

Ik heb al diverse sloopbedrijven gemaild, nog niet gebeld en heb nu 1 reactie.
Deze man biedt 100 euro.
Ik zou willen weten, mensen die bijv. ook een auto naar de sloop hebben gebracht, of dit een redelijk bod is of niet. Misschien dat bij een andere sloop ietsje meer geboden wordt en dat is altijd mooi mee genomen. Ik ben opzoek naar ervaringen.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:15:28 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_148385054
100 is heel redelijk hoor. Als jij nog wil verdienen kun je proberen een aantal onderdelen los te verkopen, zoals achterklep, bank, bijrijdersstoel etc maar in dit geval raad ik je denk ik aan om gewoon snel te handelen en 100 euro in ontvangst te nemen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_148385055
Zet hem op marktplaats in die staat voor 275 euro, accepteer 225 en je probleem is opgelost.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_148385262
Komt je auto nog in aanmerking voor een gesubsidieerde sloopregeling?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:24:06 #5
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_148385334
waar kom je vandaan, ik breng mijn auto's altijd naar een sloop in veldhoven.
en geeft er altijd wel een redelijke prijs voor.

mijn auto's gaan altijd in deze vorm naar de sloop. ( eerst totaal helemaal kapot rijden voor hij weggaat)

voor dit ding heb ik toen ook nog iets van 85 euro gekregen, dus gewoon oud ijzer prijs.

bij jou zal die prijs wel hoger liggen omdat er nog bruikbare onderdelen op zitten
mee bekant vangde gin haas.
pi_148385717
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef DroogDok het volgende:
Komt je auto nog in aanmerking voor een gesubsidieerde sloopregeling?
Ik zou dat niet weten, hoe kom ik daar achter.
pi_148385743
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:24 schreef kawa4 het volgende:
waar kom je vandaan, ik breng mijn auto's altijd naar een sloop in veldhoven.
en geeft er altijd wel een redelijke prijs voor.

mijn auto's gaan altijd in deze vorm naar de sloop. ( eerst totaal helemaal kapot rijden voor hij weggaat)
[ afbeelding ]
voor dit ding heb ik toen ook nog iets van 85 euro gekregen, dus gewoon oud ijzer prijs.

bij jou zal die prijs wel hoger liggen omdat er nog bruikbare onderdelen op zitten
Haha nee mijn auto ziet er heel veel beter uit. Een deuk in het achterspatbord en een grote jaap in de voorruit..
pi_148385980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef Balpenn het volgende:

[..]

Ik zou dat niet weten, hoe kom ik daar achter.
google..... Rotterdam heeft in elk geval een dergelijke regeling.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148386434
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:47 schreef DroogDok het volgende:

[..]

google..... Rotterdam heeft in elk geval een dergelijke regeling.
Ja maar wacht even.. jij bedoelt met de sloopregeling dat je een nieuwe auto koopt. Zou ik wel willen maar dat geld heb ik niet at the moment.
pi_148386497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zet hem op marktplaats in die staat voor 275 euro, accepteer 225 en je probleem is opgelost.
Dit. Op de sloop krijg je er max 100 voor.
En ik kan het weten want ik heb er gewerkt.
U MAD?
pi_148387361
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit. Op de sloop krijg je er max 100 voor.
En ik kan het weten want ik heb er gewerkt.
Oke dankje. Ik probeer het nu ook op ikwilvanmijnautoaf.nl heeft iemand daar ervaringen mee? Niet geschoten is altijd mis. En ik ken mezelf.. ik ben iemand die snel een besluit neemt "Ok, sloop is goed genoeg en ben ik er van af, hoppa!" terwijl als je misschien net even meer geduld hebt er toch een ander/beter/hoger bod komt, je weet maar nooit.. Maar ik realiseer me wel dat de kans groot is dat het niet veel beter word ;(
pi_148387392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef Balpenn het volgende:

[..]

Oke dankje. Ik probeer het nu ook op ikwilvanmijnautoaf.nl heeft iemand daar ervaringen mee? Niet geschoten is altijd mis. En ik ken mezelf.. ik ben iemand die snel een besluit neemt "Ok, sloop is goed genoeg en ben ik er van af, hoppa!" terwijl als je misschien net even meer geduld hebt er toch een ander/beter/hoger bod komt, je weet maar nooit.. Maar ik realiseer me wel dat de kans groot is dat het niet veel beter word ;(
We buy any car ?
U MAD?
pi_148387429
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

We buy any car ?
Oja die heb je ook nog, thnx ;)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:02:41 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148388202
Die bieden je hetzelfde als de sloop..

Zet hem op Speurders voor 2xx¤, gewoon as is, geen APK, afkeurpuntjes erbij en evt recent vernieuwde onderdelen en hij is in no time pleite.
Niet op MP, dan ben je om te beginnen al 25¤ kwijt :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148388652
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef Sounddragon het volgende:
Die bieden je hetzelfde als de sloop..

Zet hem op Speurders voor 2xx¤, gewoon as is, geen APK, afkeurpuntjes erbij en evt recent vernieuwde onderdelen en hij is in no time pleite.
Niet op MP, dan ben je om te beginnen al 25¤ kwijt :')
Dankje. Ik moet er bij vermelden dat ik op beide sites al heb gestaan. Maar wat mijn ervaring is, is dat mensen vaak een (veel) lager bod doen. Bellen/mailen wat de gebreken zijn (wat nog wel logisch is) en wat wel het meest opvalt: Mensen denken voor dit geld dat de auto perfect is, terwijl ik duidelijk zeg APK afgekeurd, deuk, scheur in voorruit, reparatiekosten niet reëel meer waren met de dagwaarde, etc. dan zou je toch denken dat het duidelijk is. Plus de bijgevoegde foto's waar duidelijk de schade en de staat van de auto te zien is.
pi_148388867
Wat? Kun je geld krijgen voor sloopauto's? Verdomme mijn auto weggegeven een paar jaar terug. Wel met een hoop onderdelen minder, maar dat terzijde.
pi_148388990
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef NiceHat het volgende:
Wat? Kun je geld krijgen voor sloopauto's? Verdomme mijn auto weggegeven een paar jaar terug. Wel met een hoop onderdelen minder, maar dat terzijde.
:|W Niet zeker dat dit een grap is. :')
pi_148389008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef Balpenn het volgende:

[..]

:|W Niet zeker dat dit een grap is. :')
Want het is logisch dat een oud wrak geld waard is?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:28:04 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148389070
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:26 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Want het is logisch dat een oud wrak geld waard is?
ja.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148389132
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja.
Oud ijzer prijs zeker... :P Was allang blij dat ik van die auto af was.

Maar dat hadden ze me wel even mogen zeggen...
pi_148389550
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef Balpenn het volgende:

[..]

Dankje. Ik moet er bij vermelden dat ik op beide sites al heb gestaan. Maar wat mijn ervaring is, is dat mensen vaak een (veel) lager bod doen. Bellen/mailen wat de gebreken zijn (wat nog wel logisch is) en wat wel het meest opvalt: Mensen denken voor dit geld dat de auto perfect is, terwijl ik duidelijk zeg APK afgekeurd, deuk, scheur in voorruit, reparatiekosten niet reëel meer waren met de dagwaarde, etc. dan zou je toch denken dat het duidelijk is. Plus de bijgevoegde foto's waar duidelijk de schade en de staat van de auto te zien is.
Doorheen filteren. Er komt in dit soort gevallen altijd wel een beun/exporthandelaar wel even zonder moeite het ding meenemen, of hij moet echt in dramatische conditie zijn maar dat lijkt me mee te vallen. Je kan ermee rijden toch?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:54:30 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148389869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Oud ijzer prijs zeker... :P Was allang blij dat ik van die auto af was.

Maar dat hadden ze me wel even mogen zeggen...
Google was er toen ook al.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148389949
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Google was er toen ook al.
Jap. Niet over nagedacht. Wilde dat ding gewoon zo snel mogelijk weg hebben.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 14:57:59 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148389985
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef NiceHat het volgende:

[..]

Jap. Niet over nagedacht. Wilde dat ding gewoon zo snel mogelijk weg hebben.
De meeste mensen, en daar profiteren ze dankbaar van.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148390002
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De meeste mensen, en daar profiteren ze dankbaar van.
Ach een pauper blij maken moet ook af en toe gebeuren toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')