abonnement Unibet Coolblue
pi_148862484
Pfff, duurt zo'n test lang en hoeveel kost het precies. Ik ga echt geen 220 euro betalen hoor.
Maar mijn vriendin wil dat! Ik weet van mezelf dat ik geen soa heb, maar ja...
Cindy De Vuyst
pi_148863389
Hoe weet je dat dan? Altijd veilige seks gehad?
  dinsdag 20 januari 2015 @ 00:50:03 #53
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148863558
Je bent wel echt een mongool als je anno 2015 nog denkt geen test nodig te hebben na rondneuken zonder condoom. Allemachtig zeg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148865531
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:00 schreef einzeinz het volgende:
Pfff, duurt zo'n test lang en hoeveel kost het precies. Ik ga echt geen 220 euro betalen hoor.
Maar mijn vriendin wil dat! Ik weet van mezelf dat ik geen soa heb, maar ja...
Gezien jouw post in het andere topic kan zij beter de test doen.

Laat haar maar langs de GGD gaan :) En dan ga je zelf ook, zeg he gewoon dat je je kontje dagelijks achter het station verkoopt en dus in een risico groep valt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148893774
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 00:50 schreef Valerie. het volgende:
Je bent wel echt een mongool als je anno 2015 nog denkt geen test nodig te hebben na rondneuken zonder condoom. Allemachtig zeg.
Als je niet met homo's/hoeren/paupers neukt loop je vrij weinig kans op iets ergs.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  dinsdag 20 januari 2015 @ 23:16:29 #56
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148893995
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Als je niet met homo's/hoeren/paupers neukt loop je vrij weinig kans op iets ergs.
:') ok
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148894666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:16 schreef Valerie. het volgende:

[..]

:') ok
Vanwaar die :') ?
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_148894969
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Als je niet met homo's/hoeren/paupers neukt loop je vrij weinig kans op iets ergs.
Behalve als die ene leukerd die je in je bed hebt die heeeeel betrouwbaar is een ex had die vreemd ging. Of net met de ene die het zelf ook niet weet. Taal, soa. Als je het veilig doet, dan heb je weinig kans.
pi_148897855
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:11 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Als je niet met homo's/hoeren/paupers neukt loop je vrij weinig kans op iets ergs.
:')
  woensdag 21 januari 2015 @ 01:56:16 #60
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_148897879
pro hoeren zijn cleaner (soa-wise) dan de gemiddelde vrouw, haha.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_148902079
sommigen in dit topic zeggen een test bij elke relatie te doen, maar op welk moment dan? Voordat je onveilige sex gaat hebben of ook voordat je veilige sex hebt? Bij het laatste geval zit er neem ik aan vaak nog geen eens een stempel op de soort relatie.

En hoe doen jullie het dan met orale sex? Dat gewoon onveilig zonder test?
  woensdag 21 januari 2015 @ 10:45:40 #62
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148902144
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:31 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Vanwaar die :') ?
Omdat je beredenering nergens op slaat.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:42 schreef zeepjeh het volgende:
sommigen in dit topic zeggen een test bij elke relatie te doen, maar op welk moment dan? Voordat je onveilige sex gaat hebben of ook voordat je veilige sex hebt? Bij het laatste geval zit er neem ik aan vaak nog geen eens een stempel op de soort relatie.

En hoe doen jullie het dan met orale sex? Dat gewoon onveilig zonder test?
Voor de onveilige seks. Ik zie hem al aankomen na één date :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148902693
Ik test elk half jaar, behalve als er niets is gebeurd vanaf een tijdje voor de voorgaande test. Daarnaast is het natuurlijk altijd met condoom, behalve met mijn eigen partner, die ook meedoet met die testen en waarvan ik ook weet dat hij het niet zonder condoom zal doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148902996
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:45 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Omdat je beredenering nergens op slaat.

[..]

Voor de onveilige seks. Ik zie hem al aankomen na één date :')
iedereen doet orale sex dus wel onveilig en zonder test dan?
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:19:21 #65
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148903097
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:15 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

iedereen doet orale sex dus wel onveilig en zonder test dan?
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik zou al helemaal niet voor 6 miljard andere mensen spreken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148903136
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:42 schreef zeepjeh het volgende:
sommigen in dit topic zeggen een test bij elke relatie te doen, maar op welk moment dan? Voordat je onveilige sex gaat hebben of ook voordat je veilige sex hebt? Bij het laatste geval zit er neem ik aan vaak nog geen eens een stempel op de soort relatie.

En hoe doen jullie het dan met orale sex? Dat gewoon onveilig zonder test?
Veilig tot we beide getest zijn. Oraal ook veilig, of gewoon niet.
pi_148903273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:19 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik zou al helemaal niet voor 6 miljard andere mensen spreken.
ik bedoelde het niet aanvallend maar ik vraag het me serieus af. Ik doe oraal namelijk wel onveilig, ik vraag me af hoe anderen dit doen. Dus hoe doe jij dat en wat weet je van je omgeving hierover?
pi_148905972
quote:
10s.gif Op woensdag 21 januari 2015 10:45 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Omdat je beredenering nergens op slaat.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:39 schreef Koettie het volgende:

[..]

Behalve als die ene leukerd die je in je bed hebt die heeeeel betrouwbaar is een ex had die vreemd ging. Of net met de ene die het zelf ook niet weet. Taal, soa. Als je het veilig doet, dan heb je weinig kans.
Als die ene leukerd gewoon uit een goed milieu komt loop je ook veel minder kans dat zij iemand uit heeft gekozen die potentieel vreemd gaat. En mocht ze wel een vreemdganger hebben gehad, dan kwam hij waarschijnlijk ook uit een goede biotoop en liep hij ook niet met Patricia en Chanel vreemd te gaan.

En wat dan nog? Aids/HIV heeft toch vrijwel niemand in normale kringen en de meeste andere soa's zijn met een paar pilletjes en een weekje niet seksen ook wel voorbij.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_148906224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:59 schreef wimjongil het volgende:

[..]

[..]

Als die ene leukerd gewoon uit een goed milieu komt loop je ook veel minder kans dat zij iemand uit heeft gekozen die potentieel vreemd gaat. En mocht ze wel een vreemdganger hebben gehad, dan kwam hij waarschijnlijk ook uit een goede biotoop en liep hij ook niet met Patricia en Chanel vreemd te gaan.

En wat dan nog? Aids/HIV heeft toch vrijwel niemand in normale kringen en de meeste andere soa's zijn met een paar pilletjes en een weekje niet seksen ook wel voorbij.
Het is juist deze gedachtegang die het grootste risico is. Met je een goed milieu maakt je immuun voor soa's.

Als er iets is wat ik niet vertrouw zijn het de ja maar ik denk heus wel na voordat ik zonder enige test ergens mijn blote leuter in stop mensen. Daardoor heb ik denk ik ook nog nooit een soa gehad, wilde ik graag zo houden ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148906267
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:26 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

ik bedoelde het niet aanvallend maar ik vraag het me serieus af. Ik doe oraal namelijk wel onveilig, ik vraag me af hoe anderen dit doen. Dus hoe doe jij dat en wat weet je van je omgeving hierover?
Exact wat ik me ook afvroeg! daarom heb ik daar een topic over gemaakt ''orale seks met condoom'' (weet even niet hoe je naar zoiets kunt linken) maar de meesten (zonder vaste partner) zeiden dat ze afzien van orale seks omdat veilige orale seks lame is... Dat heb ik ook maar ik vind het wel jammer
pi_148906507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:59 schreef wimjongil het volgende:

[..]

[..]

Als die ene leukerd gewoon uit een goed milieu komt loop je ook veel minder kans dat zij iemand uit heeft gekozen die potentieel vreemd gaat. En mocht ze wel een vreemdganger hebben gehad, dan kwam hij waarschijnlijk ook uit een goede biotoop en liep hij ook niet met Patricia en Chanel vreemd te gaan.

En wat dan nog? Aids/HIV heeft toch vrijwel niemand in normale kringen en de meeste andere soa's zijn met een paar pilletjes en een weekje niet seksen ook wel voorbij.
Haha. Nou, als je werkelijk denkt dat het zo werkt, lekker zonder blijven doen. Doe mij maar een rubbertje dan maar.
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:16:05 #72
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148908391
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 12:59 schreef wimjongil het volgende:

[..]

[..]

Als die ene leukerd gewoon uit een goed milieu komt loop je ook veel minder kans dat zij iemand uit heeft gekozen die potentieel vreemd gaat. En mocht ze wel een vreemdganger hebben gehad, dan kwam hij waarschijnlijk ook uit een goede biotoop en liep hij ook niet met Patricia en Chanel vreemd te gaan.

En wat dan nog? Aids/HIV heeft toch vrijwel niemand in normale kringen en de meeste andere soa's zijn met een paar pilletjes en een weekje niet seksen ook wel voorbij.
Ik neem aan dat je loopt te trollen, zo niet, dan is het treurig. Either way, ik ben er wel klaar mee.
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:26 schreef zeepjeh het volgende:

[..]

ik bedoelde het niet aanvallend maar ik vraag het me serieus af. Ik doe oraal namelijk wel onveilig, ik vraag me af hoe anderen dit doen. Dus hoe doe jij dat en wat weet je van je omgeving hierover?
Maar dat is zo personal :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 21 januari 2015 @ 14:16:42 #73
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_148908412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 13:08 schreef knuffeldier het volgende:

[..]

Exact wat ik me ook afvroeg! daarom heb ik daar een topic over gemaakt ''orale seks met condoom'' (weet even niet hoe je naar zoiets kunt linken) maar de meesten (zonder vaste partner) zeiden dat ze afzien van orale seks omdat veilige orale seks lame is... Dat heb ik ook maar ik vind het wel jammer
Ik vind dat ook wel lame, maar goed, doe het dan gewoon niet hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_148916226
Mijn vriendin heeft vandaag de test gedaan. Was een klein bloedprikje en ze mocht weer beschikken.
Ik vroeg of ik het ook moest doen, die bloedprik en evt. een staaltje sperma en urine?

En ze zei dat dat niet nodig is. De dokter zei dat zo'n uitgebreid onderzoek niet nodig is als je niets opgelopen hebt. Dus die bloedtest zal al wat resultaat opleveren.
Maar wat moet ik doen tegenover mijn vriendin? Ik ben altijd safe geweest, maar moet ik het doen omdat zij de SOA-test voor mij gedaan heeft?

Damn... Dit is mijn grootste dilemma.
Hmmm... En wat als ze een SOA zou hebben? Pffff
Cindy De Vuyst
pi_148949135
Als je echt altijd 100% safe bent geweest hoeft het niet. Ik zou het wel doen, sowieso voor de duidelijkheid. Die soatest heeft ze hopelijk ook gewoon voor haarzelf gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')