abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_177545181
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Als we gaan, hebben we minimaal een week of vier de tijd. Korter vind ik altijd jammer van de lange reis naar Zuidoost Azi. Wat wij altijd fijn vinden, is om aan het einde van een lange en verre reis nog een kleine week (4-7 dagen) op een strand-locatie door te brengen en een beetje te snorkelen.
Hm ja dan is t wellicht beter in noord te beginnen, zuid is vaker wat warmer en lekkere stranden. Bv Phu Cuoc.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177546491
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Als we gaan, hebben we minimaal een week of vier de tijd. Korter vind ik altijd jammer van de lange reis naar Zuidoost Azi. Wat wij altijd fijn vinden, is om aan het einde van een lange en verre reis nog een kleine week (4-7 dagen) op een strand-locatie door te brengen en een beetje te snorkelen.
Ik ben zelf van Noord naar Zuid gegaan, was met een georganiseerde reis, dus had sowieso weinig inbreng in de route. ;)

In jouw geval zou ik denk ik van Noord naar Zuid gaan, dan doorreizen naar Siem Reap (Angkor Wat) en de stranddagen ook plannen in grensgebied Cambodja/Vietnam (omgeving Sihanoukville, misschien een eilandje daar, of inderdaad Phu Cuoc) of wellicht Zuid-Oost Thailand (Ko Chang bijvoorbeeld). Terugvlucht vanaf Bangkok?
pi_177547738
e-visum had ik al eerder hier vermeld: TRV / Vietnam #8

[ Bericht 76% gewijzigd door UIO_AMS op 02-03-2018 12:37:08 ]
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 12:38:58 #279
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177547866
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ben zelf van Noord naar Zuid gegaan, was met een georganiseerde reis, dus had sowieso weinig inbreng in de route. ;)

In jouw geval zou ik denk ik van Noord naar Zuid gaan, dan doorreizen naar Siem Reap (Angkor Wat) en de stranddagen ook plannen in grensgebied Cambodja/Vietnam (omgeving Sihanoukville, misschien een eilandje daar, of inderdaad Phu Cuoc) of wellicht Zuid-Oost Thailand (Ko Chang bijvoorbeeld). Terugvlucht vanaf Bangkok?
Ik zal me er eens in verdiepen. Terugvlucht vanaf Bangkok lijkt dan inderdaad de handigste optie. Thanks!

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
e-visum had ik al eerder hier vermeld: TRV / Vietnam #8
Handig en behulpzaam.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 23:08:23 #280
42322 MCH
Choose disappointment
pi_177563963
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 12:38 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik zal me er eens in verdiepen. Terugvlucht vanaf Bangkok lijkt dan inderdaad de handigste optie. Thanks!

[..]

Handig en behulpzaam.
Ja dus wat je doet is retour Europa - BKK en dan enkeltje Hanoi met air asia, terugreizen naar Angkor en dan nog een paar daagjes Sihanoukville. Je blijft met hoogte punten zitten zowel aan het begin als eind maar noord vietnam is niet echt strandbestemming tenzij je paar dagen ronddobberen in ha long bay daar ook onder schaart.
I Wanna Waste My Time On You
  vrijdag 2 maart 2018 @ 23:08:45 #281
42322 MCH
Choose disappointment
pi_177563977
O lol, dat zij Tourniquet ook.
I Wanna Waste My Time On You
pi_178067897
Dt0tSJ1.jpg
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties