abonnement Unibet Coolblue
pi_162579280
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Mensen mogen hun mening geven en als t jou niet aanstaat, is dat eerder jouw probleem lijkt me.
Jouw gevoel, jouw verantwoordelijkheid.
Ben ik geen mens dan? Telt mijn mening niet?
pi_162579416
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ben ik geen mens dan? Telt mijn mening niet?
Lees nog even wat je onder je spoiler schreef.
Zolang mensen er maar niet voor zorgen dat jij je niet aangevallen voelt.

De mening van anderen telt net zo goed. Of jij dat nou ervaart als aanval of niet.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 28 mei 2016 @ 23:31:54 #203
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162579543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ben ik geen mens dan? Telt mijn mening niet?
Dat staat er niet.

Maar een advies kan ik je wel geven. Mocht je nu eens tegen mij de verkeerde toon aanslaan en iemand anders wijst je daarop, kies er dan voor om of A je toon aan te passen of B die persoon te negeren en wachten tot ik je een mep geef omdat ik gewoon vriendelijk wil worden aangesproken.

En ik vind het erg jammer dat je niet in gaat op het feit dat ik een voorstel doe hoe je beter had binnen kunnen komen met die opmerking dat jij mij wel even zou zeggen dat iets MIJN werk is.

Ik neem aan dat je dat doet omdat je weet dat ik gelijk heb.
Of is het misschien zo dat je je er helemaal niet in kan vinden dat ik de toon belachelijk vond en nu niet weet hoe je er op moet reageren?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162579578
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:29 schreef marsan het volgende:

[..]

Lees nog even wat je onder je spoiler schreef.
Zolang mensen er maar niet voor zorgen dat jij je niet aangevallen voelt.

De mening van anderen telt net zo goed. Of jij dat nou ervaart als aanval of niet.
Ik weet wat ik heb getypt.
Is het nou echt zo moeilijk om meningen uit te wisselen zonder persoonlijk te worden?

Waar kom jij bijvoorbeeld vandaan?
Blijkbaar ken je de hele discussie maar dit is pas je 2e opmerking. Grappig genoeg ook tegen 1 persoon lijkt het.
Was er eerder geen opening in de discussie?
pi_162579677
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat staat er niet.

Maar een advies kan ik je wel geven. Mocht je nu eens tegen mij de verkeerde toon aanslaan en iemand anders wijst je daarop, kies er dan voor om of A je toon aan te passen of B die persoon te negeren en wachten tot ik je een mep geef omdat ik gewoon vriendelijk wil worden aangesproken.

En ik vind het erg jammer dat je niet in gaat op het feit dat ik een voorstel doe hoe je beter had binnen kunnen komen met die opmerking dat jij mij wel even zou zeggen dat iets MIJN werk is.

Ik neem aan dat je dat doet omdat je weet dat ik gelijk heb.
Of is het misschien zo dat je je er helemaal niet in kan vinden dat ik de toon belachelijk vond en nu niet weet hoe je er op moet reageren?
Deze quote ik zo nog een keer, en dan reageer ik inhoudelijk.
Voor nu even dat je weet dat ik het gelezen heb en bezig ga met een reactie. ;)
pi_162579744
--ho maar--

[ Bericht 98% gewijzigd door Nizno op 28-05-2016 23:35:39 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_162580227
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:31 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dat staat er niet.

Maar een advies kan ik je wel geven. Mocht je nu eens tegen mij de verkeerde toon aanslaan en iemand anders wijst je daarop, kies er dan voor om of A je toon aan te passen of B die persoon te negeren en wachten tot ik je een mep geef omdat ik gewoon vriendelijk wil worden aangesproken.
Dit klinkt dus echt als dansen naar het voorgeschreven toontje.
Ik ben het met de FA's, de mods en de medestanders eens want anders krijg ik een mep?
En er was niks mis met mijn toon, op dit moment wel maar dat komt omdat ik door meerdere mensen onredelijk behandeld wordt. Vind ik. Maar dat zal ook wel weer onzin zijn....
En ik wás vriendelijk en afwachtend, heb er na mijn vraag nooit meer naar gevraagd of wel?
Wat je eigenlijk zegt is is dat ik je kontje moet kussen en ja knikken want anders krijg ik klapjes. (meppen)

quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:31 schreef Nizno het volgende:En ik vind het erg jammer dat je niet in gaat op het feit dat ik een voorstel doe hoe je beter had binnen kunnen komen met die opmerking dat jij mij wel even zou zeggen dat iets MIJN werk is.
Waarschijnlijk vergeten op te reageren omdat ik nogal druk ben mezelf te verdedigen, stom dat dat nodig is trouwens.
Al vind ik mijn reactie vrij normaal in deze, ik had alleen niet in de gaten dat het een geintje was zoals ik eerder al typte.
Was er echt van overtuigd dat het een gastslotje was maar dat had ik fout.
Al gelezen dat ik dat eerder getypt had?

quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:31 schreef Nizno het volgende:Ik neem aan dat je dat doet omdat je weet dat ik gelijk heb.
Of is het misschien zo dat je je er helemaal niet in kan vinden dat ik de toon belachelijk vond en nu niet weet hoe je er op moet reageren?
Ik weet uitstekend hoe ik ergens op moet reageren, vind het alleen apart dat anderen die zich voorheen niet lieten horen zich er ineens mee moeten menen te bemoeien en echt vriendelijk was dat niet.
Dat ik in de verdediging schiet is wat dat betreft best logisch.
Maar goed, het was allemaal in faveure van de de FA's en de mods dus die steun is wel fijn natuurlijk.
En maar vannelle afzeiken, en ik zou mijn toon aan moeten passen.....

Ik bén rustig, maar ik verwacht van mensen met een andere mening óók een andere benadering, het is niet zo dat omdat ik in de minderheid ben de meerderheid over me heen valt.
Beetje neutraliteit zou wel mogen vind ik, zoals het nu gaat slaat nergens op.
  Admin zaterdag 28 mei 2016 @ 23:55:03 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_162580381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan heb ik het verkeerd begrepen blijkbaar en wacht ik nog steeds geduldig op het antwoord op mijn eerdere vraag. :)
Wachten kan ik wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dat dan ook ajb doen?
Het is middernacht, mensen willen naar bed.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_162580422
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wil je dat dan ook ajb doen?
Het is middernacht, mensen willen naar bed.
Ze kunnen het ook morgen lezen.
Het is nú dat ik reageer op uitspraken die recent gedaan zijn.
  Admin zaterdag 28 mei 2016 @ 23:59:07 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_162580495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ze kunnen het ook morgen lezen.
Het is nú dat ik reageer op uitspraken die recent gedaan zijn.
Dat kan :)
Beloof je dan geen 0987 posts verder te plaatsen die we allemaal na moeten lezen morgenochtend?
Zou top zijn ^O^
Gaan we nu iets anders doen :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 mei 2016 @ 00:02:03 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_162580570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dit klinkt dus echt als dansen naar het voorgeschreven toontje.
Ik ben het met de FA's, de mods en de medestanders eens want anders krijg ik een mep?
En er was niks mis met mijn toon, op dit moment wel maar dat komt omdat ik door meerdere mensen onredelijk behandeld wordt. Vind ik. Maar dat zal ook wel weer onzin zijn....
En ik wás vriendelijk en afwachtend, heb er na mijn vraag nooit meer naar gevraagd of wel?
Wat je eigenlijk zegt is is dat ik je kontje moet kussen en ja knikken want anders krijg ik klapjes. (meppen)
Als jij mijn opmerking zo leest dan kan ik er weinig aan doen. Het gaat mij om de opmerking hoe jij hier het topic binnen kwam wandelen. Meteen met de opmerking JA HALLO!! enzovoort. Blijkbaar vind jij deze toon ook niet leuk als ik je nu zie hoe je reageert. Je hoeft echt niet poeslief en aardig binnen te komen maar een normale toon aanslaan tegen een mod vind ik eerlijk gezegd wel het minste wat je kunt doen. Respect voor vrijwilligers die hier de boel met veel liefde en toewijding proberen in goede banen te krijgen.
quote:
[..]

Waarschijnlijk vergeten op te reageren omdat ik nogal druk ben mezelf te verdedigen, stom dat dat nodig is trouwens.
Al vind ik mijn reactie vrij normaal in deze,
Ik niet. Ik ben ook zoals ik hier boven al typ een vrijwilliger en vind het best leuk om dan op een nette manier aangesproken te worden en niet te lezen dat is JOUW! werk. Maar goed blijkbaar is dat jouw normale toon, jammer.
quote:
ik had alleen niet in de gaten dat het een geintje was zoals ik eerder al typte.
Was er echt van overtuigd dat het een gastslotje was maar dat had ik fout.
Al gelezen dat ik dat eerder getypt had?
ja die heb ik gelezen, Maar zelfs al was het van mij geen geintje dan nog vind ik niet dat je deze toon kunt gebruiken. Doe dat maar tegen iemand anders.
quote:
[..]

Ik weet uitstekend hoe ik ergens op moet reageren,
Daar merk ik helaas weinig van
quote:
vind het alleen apart dat anderen die zich voorheen niet lieten horen zich er ineens mee moeten menen te bemoeien en echt vriendelijk was dat niet.
Dat kan ik niet gek vinden. Diegenen zien ook hoe jij tegen een mod praat alsof ik een hond ben die moet doen wat jij wilt en verwacht.
quote:
Dat ik in de verdediging schiet is wat dat betreft best logisch.
ja omdat jij blijkbaar vind dat jij een normale toon aansloeg.
quote:
Maar goed, het was allemaal in faveure van de de FA's en de mods dus die steun is wel fijn natuurlijk.
Onzin.
quote:
En maar vannelle afzeiken, en ik zou mijn toon aan moeten passen.....
Nogmaals ik vind het jammer dat jij je toon normaal vond. Want ik voelde me echt misselijk bij jouw behandeling alsof ik meteen als een hond moet gaan zitten en pootjes geven.
quote:
Ik bén rustig, maar ik verwacht van mensen met een andere mening óók een andere benadering, het is niet zo dat omdat ik in de minderheid ben de meerderheid over me heen valt.
Beetje neutraliteit zou wel mogen vind ik, zoals het nu gaat slaat nergens op.
Neutraal graag inderdaad. Erg graag. En niet doen alsof een mod je hond is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_162580589
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 23:59 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat kan :)
Beloof je dan geen 0987 posts verder te plaatsen die we allemaal na moeten lezen morgenochtend?
Zou top zijn ^O^
Gaan we nu iets anders doen :)
Ik zal me houden aan je verzoek en hooguit 0986 posts plaatsen. ;)

Maar Nizno zit er achter. Nog ff lezen en reageren en dan is het klaar voor vandaag. Wmb.
  Admin zondag 29 mei 2016 @ 00:04:18 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_162580610
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik zal me houden aan je verzoek en hooguit 0986 posts plaatsen. ;)

Maar Nizno zit er achter. Nog ff lezen en reageren en dan is het klaar voor vandaag. Wmb.
Nizno stuur ik ook naar bed :+
Tot morgen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 mei 2016 @ 00:04:42 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162580618
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nizno stuur ik ook naar bed :+
Tot morgen
ik ben lekker nog wakker :6
:@ O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162580645
quote:
17s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nizno stuur ik ook naar bed :+
Tot morgen
Ga ik morgen wel even reageren idd, zou anders way past bedtime duren. ;)
  Admin zondag 29 mei 2016 @ 00:06:04 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_162580650
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben lekker nog wakker :6
:@ O-)
Naar bed naar bed zei Duimelot :6

Morgen weer een dag.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 29 mei 2016 @ 00:07:15 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_162580674
quote:
6s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Naar bed naar bed zei Duimelot :6

Morgen weer een dag.
ja, weer een lange dag treinen :{ -O- .. genoeg tijd om te forummen .. dat dan weer weel :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_162586823
quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:

[..]

Als jij mijn opmerking zo leest dan kan ik er weinig aan doen. Het gaat mij om de opmerking hoe jij hier het topic binnen kwam wandelen. Meteen met de opmerking JA HALLO!! enzovoort. Blijkbaar vind jij deze toon ook niet leuk als ik je nu zie hoe je reageert. Je hoeft echt niet poeslief en aardig binnen te komen maar een normale toon aanslaan tegen een mod vind ik eerlijk gezegd wel het minste wat je kunt doen. Respect voor vrijwilligers die hier de boel met veel liefde en toewijding proberen in goede banen te krijgen.
Als je wat verder terug leest zul je zien dat ik respect en waardering voor jullie werk heb.
En een normale toon aanslaan hoor je tegen iedereen te doen, niet alleen tegen mods natuurlijk.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:[..]

Ik niet. Ik ben ook zoals ik hier boven al typ een vrijwilliger en vind het best leuk om dan op een nette manier aangesproken te worden en niet te lezen dat is JOUW! werk. Maar goed blijkbaar is dat jouw normale toon, jammer.
Zoals ik eerder al typte was mijn reactie gebaseerd op een door mij niet gesnapt grapje, dat geef en gaf ik gewoon eerlijk toe.
Ik heb wel eens heftigere reacties gelezen hier en op andere fora, zelf vind ik het echt wel meevallen.
Wellicht sta ik iets anders in het leven, ben een wat minder beschermde omgeving gewend en zo.
Maar ik vind ook dat als je dat zo verschrikkelijk vindt je dat zelf ook niet moet doen, dan wakker je dat alleen maar aan.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

ja die heb ik gelezen, Maar zelfs al was het van mij geen geintje dan nog vind ik niet dat je deze toon kunt gebruiken. Doe dat maar tegen iemand anders.
En ik zou wel eens willen dat mensen normaal tegen mij doen maar dat gebeurt ook niet.
Wát ik ook typ, het positieve wordt vergeten en het negatieve blijft op gestampt worden.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

Daar merk ik helaas weinig van
Begrijpend lezen is toch niet zo lastig?

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

Dat kan ik niet gek vinden. Diegenen zien ook hoe jij tegen een mod praat alsof ik een hond ben die moet doen wat jij wilt en verwacht.
En maar blijven hameren op het feit dat je een mod bent. Maakt dat wat uit dan?
Voor mij ben je in de 1e plaats een persoon en zo typ ik ook tegen je.
Op dit forum ben je idd mod, een user met extra knopjes zeg maar.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

ja omdat jij blijkbaar vind dat jij een normale toon aansloeg.
Zo ben ik gewoon, ben niet zo teerhartig dat ik nergens tegen kan.
Ik begrijp werkelijk niet dat je daar zo'n punt van maakt.
Of mag ik opmerkingen alleen nog maar plaatsen met de aanhef: "Uwe Majesteit"?

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

Onzin.
Jouw mening, goed omschreven ook.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

Nogmaals ik vind het jammer dat jij je toon normaal vond. Want ik voelde me echt misselijk bij jouw behandeling alsof ik meteen als een hond moet gaan zitten en pootjes geven.
Het is uiteraard niet mijn bedoeling jou een rotgevoel te geven. Als dat wel gebeurd is dan is dat iets wat IK jammer vind.
Ik ventileer alleen maar mijn mening en ben er absoluut niet op uit om iemand te kwetsen.
Rot dat je het zo ervaart, dat meen ik echt.
Ik snap alleen niet waarom je daar zo fijngevoelig over bent, ben er nog steeds van overtuigd dat mijn opmerking wel meeviel.
Maar je geeft aan dat je je gekwetst voelt en aangezien dat niet mijn bedoeling is zal ik echt proberen daar rekening mee te houden.

quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2016 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]

Neutraal graag inderdaad. Erg graag. En niet doen alsof een mod je hond is.
Neutraal is the way to be idd.
En dan hoop ik ook dat dit de laatste keer is dat je zegt dat ik je als een hond behandel, vind dat behoorlijk overdreven. Zeker als je dat een paar keer achter elkaar noemt.

Vergeet niet dat ik tot gister heel netjes ben geweest (lees dát maar eens terug) en na dat misverstand (blijkbaar ben ik dom, had het écht niet in de gaten :+ ) vooral bezig was om reacties te geven op dingen die tegen mij getypt werden die IK dan weer onterecht vind.
Respect hoort van 2 kanten te komen en gisteren vond ik het bijzonder vervelend dat er blijkbaar mensen waren die zoiets hadden van: Hé leuk! Een relletje!
Waar waren die mensen toen we het hadden over ideetje over het verbeteren van FHF?
Er is gelukkig 1x ingegrepen, dat geeft de burger weer wat moed.
Ik behandel iedereen met respect, wil graag meedenken maar laat me niet in een hoekje drukken.
En dat zal nooit veranderen.

Ik hoop van harte dat het hiermee gezegd is en dat we dit achter ons kunnen laten en ons blijven richten op de vraag hoe we FHF beter kunnen maken.
Mocht je er nog wel op terug willen komen dan wil ik je vragen het feit dat je mod bent en je gevoel dat je je als een hond behandeld voelt achterwege te laten want beiden zijn irrelevant.
En die laatste heb ik al uitgelegd. Als je teruggelezen hebt en het nog niet snapt zal ik mijn best doen om uit te leggen waarom ik het anders zie.
Maar dat kan wmb ook via dm/pm om nóg verder offtopic te voorkomen.

En dan nu een vraag aan de anderen die hier meeposten:
Wat kunnen we met z'n allen doen om FHF beter te maken?
Jullie hebben blijkbaar een duidelijke mening, hier ook over?
  zondag 29 mei 2016 @ 12:07:15 #219
261630 marsan
"D'oh!"
pi_162587152
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:52 schreef vannelle het volgende:


En dan nu een vraag aan de anderen die hier meeposten:
Wat kunnen we met z'n allen doen om FHF beter te maken?
Jullie hebben blijkbaar een duidelijke mening, hier ook over?
Ik denk dat de vraag bepaalt wat er met FHF gebeurt.
Nu zijn er weinig vragen zoals die er vroeger wel waren.

Ik denk, verbeter me maar als dat niet zo is, dat jij graag terug wil zien dat er vragen zijn van een verhuizing, het opknappen van een woning, mensen die snel inboedel nodig hebben.
En dan met een groep vanuit FHF daarin helpen.

Ik denk dat zolang die vraag er niet is dat niet kan gebeuren.
Dat die vraag er niet is, zie ik ook als iets positiefs: het is minder nodig. Denk ik dan.

Ik zie FHF als een forum waarin de vraag vooral bepaalt hoe het loopt.
Niet iets waarin het van boven opgelegd wordt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_162587437
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:07 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik denk dat de vraag bepaalt wat er met FHF gebeurt.
Nu zijn er weinig vragen zoals die er vroeger wel waren.

Ik denk, verbeter me maar als dat niet zo is, dat jij graag terug wil zien dat er vragen zijn van een verhuizing, het opknappen van een woning, mensen die snel inboedel nodig hebben.
En dan met een groep vanuit FHF daarin helpen.

Ik denk dat zolang die vraag er niet is dat niet kan gebeuren.
Dat die vraag er niet is, zie ik ook als iets positiefs: het is minder nodig. Denk ik dan.

Ik zie FHF als een forum waarin de vraag vooral bepaalt hoe het loopt.
Niet iets waarin het van boven opgelegd wordt.
Ik denk dat de vragen er wel zijn (recent de vraag om verhuishulp waar niemand kon) maar FHF in de huidige vorm een drempel heeft die er voor zorgt dat de vragen niet gesteld worden.
En ik vraag me af hoe die drempel weer lager kan.
Je voorbeelden kloppen wel, met dat soort dingen vind ik het echt fantastisch als er mensen geholpen kunnen worden en dat er mensen zijn die willen helpen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat soort vragen niet meer bestaan.
  zondag 29 mei 2016 @ 12:26:15 #221
261630 marsan
"D'oh!"
pi_162587596
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik denk dat de vragen er wel zijn (recent de vraag om verhuishulp waar niemand kon) maar FHF in de huidige vorm een drempel heeft die er voor zorgt dat de vragen niet gesteld worden.
En ik vraag me af hoe die drempel weer lager kan.
Je voorbeelden kloppen wel, met dat soort dingen vind ik het echt fantastisch als er mensen geholpen kunnen worden en dat er mensen zijn die willen helpen.
Ik kan me niet voorstellen dat dat soort vragen niet meer bestaan.
Die recente vraag is een apart geval vind ik.
Het was nogal kort dag om iets te regelen. Daarnaast was de locatie ook niet iets wat heel erg meewerkte. Zeker niet op zo een korte termijn.

Maar dat die vraag er kwam, geeft voor mij deels wel aan dat die drempel toch niet zo heel hoog is.
Als het nodig is, vragen mensen het wel.

Misschien is het wel zo, dat als er zo een vraag is en er komt een positief antwoord in de vorm van hulp dat een volgende keer iemand sneller zo een vraag zal stellen.
Maar dat is iets wat de toekomst uit moet wijzen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_162588131
Jammer dat het een apart geval was, dit is júist een voorbeeld van waarom FHF eigenlijk begonnen is.
Het was idd kort dag, da's absoluut waar maar de vraag is ook pas op het laatste moment ontstaan omdat eerdere afspraken afgezegd werden.
En wat ik heel vervelend vind is dat er dan gezegd wordt dat het geen Fokker is en dat het daarom, ik omschrijf het ws. heel rottig maar kan de goede uitdrukking even niet bedenken, minder belangrijk is.

Terwijl wel iedereen die zich registreert om eenmalig een enquete te plaatsen wél geholpen moet worden.
En ook al reageren ze in hun eigen topic, wat is verder hun bijdrage?
Ik vind het niet meer dan een ordinaire linkdump en ze reageren alleen maar omdat hun topic anders gesloten wordt. Wat dan wél weer positief is. :Y

En positieve ervaringen kunnen de drempel idd verlagen, ben ik met je eens.
Maar omdat er (naast normale vragen) ook een hoop onzin staat qua topics denk ik nog steeds dat dat mensen tegen houdt.

En die toekomst zullen we in mijn opinie alleen meemaken als er minder flauwekul wordt toegelaten.
pi_162588397
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:46 schreef vannelle het volgende:
Jammer dat het een apart geval was, dit is júist een voorbeeld van waarom FHF eigenlijk begonnen is.
Het was idd kort dag, da's absoluut waar maar de vraag is ook pas op het laatste moment ontstaan omdat eerdere afspraken afgezegd werden.
En wat ik heel vervelend vind is dat er dan gezegd wordt dat het geen Fokker is en dat het daarom, ik omschrijf het ws. heel rottig maar kan de goede uitdrukking even niet bedenken, minder belangrijk is.

Terwijl wel iedereen die zich registreert om eenmalig een enquete te plaatsen wél geholpen moet worden.
En ook al reageren ze in hun eigen topic, wat is verder hun bijdrage?
Ik vind het niet meer dan een ordinaire linkdump en ze reageren alleen maar omdat hun topic anders gesloten wordt. Wat dan wél weer positief is. :Y

En positieve ervaringen kunnen de drempel idd verlagen, ben ik met je eens.
Maar omdat er (naast normale vragen) ook een hoop onzin staat qua topics denk ik nog steeds dat dat mensen tegen houdt.

En die toekomst zullen we in mijn opinie alleen meemaken als er minder flauwekul wordt toegelaten.
De drempel om even een enquete online in te vullen is natuurlijk wel een stuk lager dan om een wildvreemde aan de andere kant van het land te gaan verhuizen.
pi_162588512
Ik denk dat het van twee kanten minder geworden is. Aan de ene kant blijven er vragen open staan die vroeger wel geholpen werden, er blijven echter ook aanbiedingen open die in het verleden aangepakt werden (spreek uit ervaring)

En terugkomende op gisteravond, ik las mee vanaf djmo haar post, en kan me nu een beetje beide standpunten indenken. Aan de ene nizno zeker, was sprake van een normale user die toestemming voor een slotje zetten kreeg, iets waarvan ik dacht dat het bij vannelle wel bekend was dat dat niet eens mogelijk is, en dat het hier om een zwarte ging en niet een blauwevervolgens komt er in dit topic een tweetal posts die met dat in het achterhoofd aardig aanvallend overkomen.
Nu kan ik ook van Nelle zijn instelling indenken. Uitgaande. Wat hij later aangeeft (dat hij de grap niet zag, dat hij het serieus nam) kan ik zijn verbazing ook wel ergens voorstellen (waarom neem je dat slotje niet zelf voor je rekening). Vervolgens is de manier van posten iets persoonlijke (die zeker verkeerd kan aankomen bij de andere partij) het is toch alleen met woorden communiceren, je ziet de persoon er niet bij, jekunt dingen anders lezen dan bedoeld, bij irl is zo'n verwarring makkelijk op te lossen, op papier gaat het een eigen leven leiden)aarvan ik denk dat dieu iets aanpassen misschien wel aanvaringen kan voorkomen in de toekomst (zo had ik de reactie op djmo ook totaal niet verwacht)

Sorry voor het rottige lezen af en toe, ik zit op mobiel, en Mijn scherm toetsenbord neemt 3/4 van het scherm voor zijn rekening, met de rest voor de bovenkant van fok. Type dus blind.
  zondag 29 mei 2016 @ 13:26:40 #225
261630 marsan
"D'oh!"
pi_162589085
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:46 schreef vannelle het volgende:
Jammer dat het een apart geval was, dit is júist een voorbeeld van waarom FHF eigenlijk begonnen is.
Het was idd kort dag, da's absoluut waar maar de vraag is ook pas op het laatste moment ontstaan omdat eerdere afspraken afgezegd werden.
En wat ik heel vervelend vind is dat er dan gezegd wordt dat het geen Fokker is en dat het daarom, ik omschrijf het ws. heel rottig maar kan de goede uitdrukking even niet bedenken, minder belangrijk is.

Terwijl wel iedereen die zich registreert om eenmalig een enquete te plaatsen wél geholpen moet worden.
En ook al reageren ze in hun eigen topic, wat is verder hun bijdrage?
Ik vind het niet meer dan een ordinaire linkdump en ze reageren alleen maar omdat hun topic anders gesloten wordt. Wat dan wél weer positief is. :Y

En positieve ervaringen kunnen de drempel idd verlagen, ben ik met je eens.
Maar omdat er (naast normale vragen) ook een hoop onzin staat qua topics denk ik nog steeds dat dat mensen tegen houdt.

En die toekomst zullen we in mijn opinie alleen meemaken als er minder flauwekul wordt toegelaten.
Het was een geval apart door de tijdspanne: 1 dag.
Dat in combinatie met de locatie en geen verleden omdat geen FOKker.
Dat niet-FOKker zijn is niet om aan te geven dat het minder belangrijk is, maar wel om aan ge geven dat mensen minder snel geneigd zullen zijn omdat ze die persoon niet kennen. Al is het maar online.
De mods hebben de vraag juist laten staan om het belang en de korte tijdspanne, ook al was het geen fokker.

Wat betreft de enquetes: dat doe je vanaf je foon, tablet, pc, laptop. Kost je amper tijd of moeite. Dus een lagere drempel om te participeren.

Maar zoals ik al zei: de vraag dicteert in FHF. Denk ik.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')