abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:51:08 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_148417708
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dan heb je misschien later ervaring met het tegenkomen van oud-leerlingen? ;)
Daar hoeven ze niet bang voor te zijn :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 8 januari 2015 @ 11:05:24 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_148460081
Ligt eraan naar welke club je gaat.
Als je een drukke club hebt waar veel gebeurt, is de kans groter dat je seks hebt.
Ik ken iemand die is 3 keer alleen naar een parenclub geweest en heeft daar alle keren seks gehad (op uitnodiging van de vrouw).

Er waren daar ook vrouwen die gewoon met hun gat open lagen en de mannen 1 voor 1 overheen mochten :')
Zij zagen er ook niet zo heel smakelijk uit....
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:57:28 #28
53151 T42
Pinball Wizard
pi_148522493
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:13 schreef jatochneetoch het volgende:
Volgensmij wordt je als single man niet eens toegelaten.
jahwel bij sommige wel maar mag je flink dokken.
pi_148546693
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Luxuria het volgende:
Er waren daar ook vrouwen die gewoon met hun gat open lagen en de mannen 1 voor 1 overheen mochten :')
Zij zagen er ook niet zo heel smakelijk uit....
Huisregel 1: Je zelfrespect achterlaten bij de garderobe ofzo? :')
pi_148550504
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:49 schreef Henno het volgende:

[..]

Huisregel 1: Je zelfrespect achterlaten bij de garderobe ofzo? :')
je kunt ook wachten tot er een vrouw van je dromen voorbij komt,maar dan ga je zeker zonder sex gehad te hebben naar huis,wie denkt dat alleen fotomodellen en beroemdheden naar parenclubs komen zit er flink naast,hier komen gewoon mensen zoals jij en ik,en ja soms zitten er ook lekkere vrouwen tussen(ook knappe mannen natuurlijk).
pi_148602926
@ JustTalkLove.
Je had me een pm gestuurd, maar ik kan nog niet reageren, want ik ben te kort geregistreerd en heb nog te weinig gepost. Ik zal wat aktiever worden en je proberen morgen mijn ervaringen so far te vertellen.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_148711400
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Luxuria het volgende:
Ligt eraan naar welke club je gaat.
Als je een drukke club hebt waar veel gebeurt, is de kans groter dat je seks hebt.
Ik ken iemand die is 3 keer alleen naar een parenclub geweest en heeft daar alle keren seks gehad (op uitnodiging van de vrouw).

Er waren daar ook vrouwen die gewoon met hun gat open lagen en de mannen 1 voor 1 overheen mochten :')
Zij zagen er ook niet zo heel smakelijk uit....
:r
Inter Arma Enim Silent Leges
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:29:08 #33
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148728227
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:14 schreef gustaf het volgende:

[..]

je kunt ook wachten tot er een vrouw van je dromen voorbij komt,maar dan ga je zeker zonder sex gehad te hebben naar huis,wie denkt dat alleen fotomodellen en beroemdheden naar parenclubs komen zit er flink naast,hier komen gewoon mensen zoals jij en ik,en ja soms zitten er ook lekkere vrouwen tussen(ook knappe mannen natuurlijk).
Uiteraard. Hoeft echter niet te betekenen dat je dan maar elke man er overheen moet laten gaan.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 10:55:00 #34
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_149098883
Ik ben als vrouw alleen ook wel eens naar een parenclub geweest en vond de single mannen daar wel fijn. Keuze genoeg zal ik maar zeggen.
Wat ik wel wil aanraden: stel je een tikje bescheiden op. Ga niet lopen hijgen en rukken ronden stellen of dames. Dat gebeurt echt heel veel en is erg vervelend.
pi_149104357
quote:
15s.gif Op zondag 4 januari 2015 17:03 schreef mildpower het volgende:
Hallo,

Ik zit met het idee om naar een parenclub in de omgeving te gaan. Waarom omdat het me leuk lijkt!
Maar zitten de dames er wel op te wachten op een single man.

Heb accounts op verschillende 18+ chatsites, maar daar wordt je als single man enigszins genegeerd. Dus zou dat daar ook niet gebeuren, zonde van het bedrag wat je moet betalen als single man.

(of er moeten toevallig hier vrouwen zitten die meegaan ;-) scheelt weer in de prijs)
We blijven nederlanders he!!

Het lijkt mij dat het businessmodel van een parenclub waar ook single mannen toegelaten worden niet helemaal klopt als die single mannen vervolgens genegeerd worden...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149106742
Parenclub = 120 euro betalen, beetje eenzaam rondlopen tussen voornamelijk lelijke mensen, de mooie stellen hoeven je niet en de single dames al helemaal niet. Aan het einde van de avond ga je ergens een beetje rukken en ga je teleurgesteld naar huis. Enige pluspunt is dan misschien de muziek en de gratis drank, maar drinken kan ook niet want je moet rijden.

Prostituee = 120 euro betalen voor een mooie dame die 100% aandacht voor jou heeft, doet wat jij wil en die zorgt dat je met een smile naar huis gaat.

Uiteraard kan je ook iets van 1000 euro neertellen en met een prostituee naar een club gaan, maar dan nog kan je van dat geld heel wat uurtjes plezier hebben met een leuke dame van plezier. Tis maar net wat je wil. Maar alleen naar een club gaan is echt een verspilling van je geld.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149107669
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Parenclub = 120 euro betalen, beetje eenzaam rondlopen tussen voornamelijk lelijke mensen, de mooie stellen hoeven je niet en de single dames al helemaal niet. Aan het einde van de avond ga je ergens een beetje rukken en ga je teleurgesteld naar huis. Enige pluspunt is dan misschien de muziek en de gratis drank, maar drinken kan ook niet want je moet rijden.

Prostituee = 120 euro betalen voor een mooie dame die 100% aandacht voor jou heeft, doet wat jij wil en die zorgt dat je met een smile naar huis gaat.

Uiteraard kan je ook iets van 1000 euro neertellen en met een prostituee naar een club gaan, maar dan nog kan je van dat geld heel wat uurtjes plezier hebben met een leuke dame van plezier. Tis maar net wat je wil. Maar alleen naar een club gaan is echt een verspilling van je geld.
Jij bent nog nooit naar een parenclub geweest begrijp ik?
Mokkel met stuntstok
pi_149107818
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Jij bent nog nooit naar een parenclub geweest begrijp ik?
Vaak zat, hoezo?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149108014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:00 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Vaak zat, hoezo?
Dat waren kennelijk dan veel dure, teleurstellende avondjes voor je? -O-
Mokkel met stuntstok
pi_149108284
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:06 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dat waren kennelijk dan veel dure, teleurstellende avondjes voor je? -O-
Nee, want als je als stel gaat is het gewoon gezellig en geil. Maar de meeste stellen zoeken een vrouw er bij, niet een man. De stellen die wel een man zoeken, zoeken dan een man die aan hun eisen voldoet. De kans dat je als (één van vele) single man zo'n tent in loopt en een stel vindt waar je bij mag aansluiten is gewoon astronomisch laag.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149108308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nee, want als je als stel gaat is het gewoon gezellig en geil. Maar de meeste stellen zoeken een vrouw er bij, niet een man. De stellen die wel een man zoeken, zoeken dan een man die aan hun eisen voldoet. De kans dat je als (één van vele) single man zo'n tent in loopt en een stel vindt waar je bij mag aansluiten is gewoon astronomisch laag.
Oh je was er dus als stel. Maar dan kun je toch niet echt oordelen over hoe het de alleengaande mannen vergaat?
Mokkel met stuntstok
pi_149108378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Oh je was er dus als stel. Maar dan kun je toch niet echt oordelen over hoe het de alleengaande mannen vergaat?
Ik weet wel een beetje de mindset van een stel in een parenclub. En ik weet dus ook dat verreweg de meeste echt niet zitten te wachten op een horde geile single mannen die op ze zitten te aasen. Of de vrouw in kwestie moet van gangbangs houden.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 18:28:39 #43
188115 mildpower
Living the happy life!
pi_149112085
Ik heb me weer wat meer ingelezen, en mijn keuze is alleen nu nog welke parenclub. Ik las dat de twee in Groningen omgeving sinds de nieuwe eigenaar er niet beter op zijn geworden.

Dus welke zal ik dan heen gaan?

Wie heeft een leuk idee voor een parenclub?

Ik las iets over Lingen dat lijkt me wel wat omdat ze daar ook bv bi avonden hebben, heb je gelijk van elk wat wils :9
pi_149112258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nee, want als je als stel gaat is het gewoon gezellig en geil. Maar de meeste stellen zoeken een vrouw er bij, niet een man. De stellen die wel een man zoeken, zoeken dan een man die aan hun eisen voldoet. De kans dat je als (één van vele) single man zo'n tent in loopt en een stel vindt waar je bij mag aansluiten is gewoon astronomisch laag.
Zoekt niet iedereen iemand die aan zijn eisen voldoet?
Dan kan er beter niemand meer naar een parenclub gaan.....

Toevallig zoeken wij juist een man erbij, maar die hoeft echt niet aan allerlei eisen te voldoen.
Ze gaat niet trouwen met hem, alleen maar *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')