abonnement Unibet Coolblue
pi_148279043
Ik heb nu 7 maanden een vriendin.
De eerste 4 maanden was de seks echt top _O_
Daarna viel ik helaas in een depressie (niks te maken met de seks) en kreeg mijn vriendin het veel drukker.
Daarom gingen we plots van, elke dag het kon 2 keer, naar 1 keer 10 minuten in 2 weken.
Overlaatst bleef ik bij der slapen, zij kwam eerder klaar dan ik, ze zei dat ze moe was en ging slapen waardoor ik daar nog doodleuk lag met mijn wolkenkrabber. Toen ben ik uiteraard kwaad geworden en hebben we nog wat verder gepraat.
Mijn vriendin zegt dat ze de seks probeerde te minimaliseren omdat ze bang was dat onze relatie anders helemaal rond seks zou draaien, en dat wil ze niet.
Het gekke is dat, sinds we dat gesprek hebben gehad, ze plots een of ander geil konijn is geworden. Plots mag ik na 3 uur niet eens meer uit bed omdat ze "nog lang niet klaar met me is", plots vindt ze het niet meer erg dat ik doorga als zij klaargekomen is terwijl ik voor dit gesprek haar niet eens meer mocht aanraken op haar erogene zones.

Ze zegt dat ze altijd zo is geweest, maar gewoon bang was dat onze relatie van seks zou afhangen als ze aar zo ging gedragen, maar eerlijk gezegd denk ik dat ze dat nu gewoon doet omdat ik kwaad was geworden en heb gezegd dat ik het niet meer leuk vond zo.

Opinions?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:14:59 #2
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148279456
Lijkt mij dat jullie nog maar een keertje met elkaar moeten praten ^O^.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148279473
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:02 schreef InformaQ het volgende:
Overlaatst
Overlaatst. Ben je Belg ofzo?

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148279507
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:02 schreef InformaQ het volgende:
Mijn vriendin zegt dat ze de seks probeerde te minimaliseren
Direct de deur uit bonjouren (om het maar even in begrijpelijke taal voor Belgen te zeggen).

Kom nou zeg. In een relatie bewust de seks minimaliseren. Is dat wijf knettergek of wat? :') _O- }:| :r :(!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148279876
Praat meer met haar. Wij kunnen niet zien of ruiken wat je vriendin denkt of voelt. Maar goed, als de seks nu prima is, dan is het toch fijn?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:30:59 #6
435265 BadassFlipflops
I'll flip your flop
pi_148279949
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:02 schreef InformaQ het volgende:
Toen ben ik uiteraard kwaad geworden en hebben we nog wat verder gepraat.
Beter was je kwaad geworden en had je haar op een andere manier laten weten dat jij nog niet klaar met haar was ;)
Had ze vast kunnen waarderen, met als voordeel dat je je geen zorgen had hoeven maken of ze nu wel of niet echt zo'n 'geil konijn' was.
Because fuck you! thats why.
pi_148280637
Meer communiceren jullie, hop!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:59:02 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148280694
Iets beter communiceren (ah wat fijn om een panacea te hebben) maar verder lijkt het me niet zo'n probleem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148281084
Vertel eens TS, hoe ruikt het daaronder?
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
pi_148286562
Zin of geen zin,gewoon bunkerhard over de tafel nemen!! Pff wat een onzin om te zeggen dat je niet veel sex wilt hebben want dan zou het alleen daar om draaien...wat een kut smoes!!!
pi_148287407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:07 schreef gustaf het volgende:
Zin of geen zin,gewoon bunkerhard over de tafel nemen!! Pff wat een onzin om te zeggen dat je niet veel sex wilt hebben want dan zou het alleen daar om draaien...wat een kut smoes!!!
Nou nou.... Dat je dat in een seks relatie doet of met een fwb prima. Maar dit gaat dieper geloof ik en dan kun je het flink verneuken op andere aspecten van een relatie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148288475
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nou nou.... Dat je dat in een seks relatie doet of met een fwb prima. Maar dit gaat dieper geloof ik en dan kun je het flink verneuken op andere aspecten van een relatie.
mensen moeten gewoon eens normaal leren praten in een relatie ipv er omheen draaien,mannen hebben duidelijke instructies nodig,vrouwen denken dieper na over zulke dingen,maar mannen vaak niet wat vaak frustraties geeft bij beiden partijen.
pi_148289678
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:28 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nou nou.... Dat je dat in een seks relatie doet of met een fwb prima. Maar dit gaat dieper geloof ik en dan kun je het flink verneuken op andere aspecten van een relatie.
Haar vorige relatie was op de klippen gelopen omdat het voor haar serieus was maar voor haar partner toen enkel voor de seks. Ook al heb ik haar al 100 maal duidelijk gemaakt dat het bij mij anders is, lijkt ze hier toch nog bang voor te zijn.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:27:37 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148289766
Jullie klinken allebei niet helemaal 100% stabiel. Depressie, seksonthouding. Klinkt echt heel gezellig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_148290427
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:25 schreef InformaQ het volgende:

[..]

Haar vorige relatie was op de klippen gelopen omdat het voor haar serieus was maar voor haar partner toen enkel voor de seks. Ook al heb ik haar al 100 maal duidelijk gemaakt dat het bij mij anders is, lijkt ze hier toch nog bang voor te zijn.
Dat herken ik wel. Seks is lekker, maar er zijn nog meer onderdelen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148290437
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:27 schreef fathank het volgende:
Jullie klinken allebei niet helemaal 100% stabiel. Depressie, seksonthouding. Klinkt echt heel gezellig.
Dat vind ik erg overtrokken.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148290447
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef gustaf het volgende:

[..]

mensen moeten gewoon eens normaal leren praten in een relatie ipv er omheen draaien,mannen hebben duidelijke instructies nodig,vrouwen denken dieper na over zulke dingen,maar mannen vaak niet wat vaak frustraties geeft bij beiden partijen.
Eens ja. Vooral eerlijk en openheid kan veel schelen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_148312552
Either way...
pi_148346439
Ik denk altijd dat mannen geil worden van een mooie vrouw. Veel vrouwen van een connectie met een man. Dus dat gesprek zak wel voor connectie hebben gezorgd.

Volgende keer eerder over hebben? Daarnaast heb ik een geweldig seks leven zeker voor na 9 jaar. Maar er zijn momenten dat je er wat meer moeite doen voor seks.. mijn ervaring is dat dan een dag echt aandacht voor elkaar goed helpt.
pi_148392062
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:16 schreef Geralt het volgende:
Direct de deur uit bonjouren (om het maar even in begrijpelijke taal voor Belgen te zeggen).

Kom nou zeg. In een relatie bewust de seks minimaliseren. Is dat wijf knettergek of wat? !!!
aan jou reacties te lezen heb je waarschijnlijk niet eens een relatie _O-

OT: wat is het probleem nu dan eigenlijk, ze wilt genoeg sex, prima toch, en een keertje meer of minder moet niks uit maken in een relatie
pi_148393719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef 111210 het volgende:
aan jou reacties te lezen heb je waarschijnlijk niet eens een relatie _O-
4 en een half jaar inmiddels weer O+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148394630
Seks in een relatie minimaliseren omdat "anders de relatie alleen maar om seks gaat" klinkt als een argument van een 15 jarig meisje dat beïnvloed is door MTV. Je gaat elkaar toch ook niet minder zien omdat een relatie anders "alleen maar om samen zijn gaat zijn".
Conscience do cost.
pi_148414540
jezus wat egocentrisch van haar wtf
pi_148556623
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:13 schreef ems. het volgende:
Seks in een relatie minimaliseren omdat "anders de relatie alleen maar om seks gaat" klinkt als een argument van een 15 jarig meisje dat beïnvloed is door MTV. Je gaat elkaar toch ook niet minder zien omdat een relatie anders "alleen maar om samen zijn gaat zijn".
HAHA grappig dat je dat zegt, ze was wel op het idee te gekomen dat we elkaar in de vakantie minder zouden moeten zien omdat we het anders niet zouden aankunnen aangezien ik ver weg studeer.
Heb ik even snel uit haar hoofd gezet.
pi_148644907
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:35 schreef InformaQ het volgende:

[..]

HAHA grappig dat je dat zegt, ze was wel op het idee te gekomen dat we elkaar in de vakantie minder zouden moeten zien omdat we het anders niet zouden aankunnen aangezien ik ver weg studeer.
Heb ik even snel uit haar hoofd gezet.
Je hebt gewoon je grenzen aangegeven dat vindt ze wel top.

Kan een reden zijn voor haar geilheid maar ook verlatingsangst/onzekerheid:als ik niet geil ben zoekt hij zeker een ander. Wat het werkelijk is weet ik niet, dus praat er over :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')