abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juni 2016 @ 19:32:59 #201
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163221849
Utopia, woensdag 22 juni 2016
Karin is terug van bezoek aan haar dochter in het ziekenhuis.
De baby heeft zelf de strijd opgegeven. Dochter Jamy is nog niet bevallen van hun baby. Dit gaat waarschijnlijk vrijdag 24 juni gebeuren. Het wordt een natuurlijke bevalling. Karin zegt: “Dat is heel heftig, het is niet niets om te bevallen van een dood kindje. Jamy en haar vriend hebben er vrede mee, hoe moeilijk het ook is. Het kindje wordt gecremeerd. Karin wil haar dochter de tijd geven om dit met haar vriend te verwerken. Mijn dochter is zo sterk, ik ben zo trots op haar. Ze zei: je gaat terug naar Utopia want als je dat niet doet dan...(gesprek ging niet verder"
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:33:59 #202
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163230478
Utopia, woensdag 22 juni 2016.
Telefoongesprek Cees en Rob Geus. (bekend van de Smaakpolitie)
''Ik zit hier nu ruim elf maanden en al vanaf het begin heb ik mij, laat ik mij voorzichtig uitdrukken, héél druk gemaakt over het huishouden in Utopia. Dat baart mij geregeld tot zorgen, om het maar eens heel mooi te zeggen. Rob wil vrijdag langs komen in Utopia. Rob spreekt met Cees af dat niemand van de andere inwoners weet dat Rob langs komt.

Rob Geus was deze maand niet alleen aan het werk in het SBS6 "Smerige zaken". Ook werkt hij samen met bedrijven om de hygiëne op een hoger plan te tillen. Van verzorgingstehuizen, restaurants, vakantieparken tot Utopia, in alle bedrijfstakken is een goede hygiëne van levensbelang.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 23-06-2016 00:10:41 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:59:00 #203
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163231102
Utopia, 22 juni 2016
Boerenmarkt, zondag 26 juni.
Romy staat nu voor de derde keer achter de broodjes.
Jessie heeft een planning gemaakt, "je staat bij de broodjes, ik snap dat je hier geen zin in hebt, maar Rowena komt zaterdag terug van een hele vermoeiende reis, die kunnen we niet met een taak "bezadelen".
''Kijk, Jes, ik vind het niet erg om bij de broodjes staan, maar ik sta daar in mijn eentje de hele dag, ik word de hele dag in een hoekje gestopt. Ik wil graag achter de bar."

Kort samengevat, nieuwe inwoonster Rianne staat achter de broodjes en Romy staat achter de bar. Gina begrijpt heel goed waarom Jessie Romy liever niet achter de bar indeelt. Rianne's reactie: "Hoe fokking moeilijk, we moeten toch gewoon goed draaien. Dan doe ik de broodjes."

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 23-06-2016 08:29:31 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:17:04 #204
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163248031
Utopia, donderdag 23 juni 2016.
Er moet een permanent alcohol verbod komen voor alle Utopianen.
Het referendum voor een alcohol verbod voor de Utopianen komt er.
Cees wil een alcohol verbod voor iedereen. Hij heeft hiervoor zijn joker ingezet en dat betekent dat er een referendum komt. Vanaf maandag 27 juni kunnen de kijkers stemmen en volgende week vrijdag 3 juli is de uitslag of het alcohol verbod er komt of niet. Gasten op evenementen mogen wel alcohol nuttigen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:24:01 #205
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163248183
Utopia, donderdag 23 juni 2016
Zondag is de boerenmarkt en vanavond is er een standhoudersborrel.
Do is verbaasd, "de standhoudersborrel? Vanmiddag zei Ramona dat het niet doorging?"
Ramona zegt dat het gewoon een borreltje is hoor, je hoeft er niet speciaal bij te zijn.
  donderdag 23 juni 2016 @ 20:31:36 #206
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163248360
Utopia, donderdag 23 juni 2016
2 juli is inwoner Bas jarig.
(Do wil een stalling voor de brommer maken bij de caravan en dan kan Bas met de brommer naar zijn werk. )
Bas is nieuwsgierig en probeert Cees uit te horen, "dus jij weet wat voor cadeau ik ga krijgen? Ja dat weet ik maar dat ga ik niet vertellen hahaha, ja maar zegt Bas: "wij vertellen elkaar toch alles? Nou voor Cees zijn er grenzen haha. Bas blijft doorvragen: "Is het een leuk cadeau? Cees: Nee, ik vind het niks. Oh dan weet Bas het al, een fles drank, Benjamin zou jij blij met het cadeau zijn? Ja, Benjamin zou er heel blij mee zijn! Bas vraagt door: "nou wanneer kom ik het te weten Do, ik houd hier niet van.
  donderdag 23 juni 2016 @ 21:03:28 #207
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163249126
Utopia, donderdag 23 juni 2016
Ramona is bijna 30 kilo afgevallen.
Haar doel was dat ze vandaag in totaal 30 kilo is afgevallen en een feest kan geven, kreeg vorige week te horen dat ze nog maar 1.2 kilo kwijt hoeft te raken. Dat is waarschijnlijk niet gelukt, ze klinkt teleurgesteld. Trainer Arjuna kon vandaag niet, hij voelde zich niet lekker. Dat snapt Ramona best wel, maar nu moet ze weer een week wachten. "Dit is precies de week dat ik mijn mijlpaal zou halen, of niet. En nu kan ik het niet controleren en dat is gewoon frustrerend." Ramona heeft zich gisteren gewogen, drie kilo aangekomen, maar weet niet of dat ze de nieuwe weegschaal kan vertrouwen. 98 kilo is Ramona's doel. Rianne is verbaasd dat Ramona geen eet schema van Arjuna gehad heeft. Ramona mocht gewoon met de groep mee eten. Rianne wil graag helpen met een eet schema, Ramona stelt voor volgende week donderdag met Arjuna erbij het er over hebben. Ruud geeft bij Ramona aan dat Ramona ook wel weer de koeien en de koeienstal kan verzorgen, dat is toch ook weer gratis beweging. Ramona stelt voor om dit vanavond te doen.
  donderdag 23 juni 2016 @ 23:15:05 #208
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163253213
Utopia, donderdag 23 juni 2016
Een referendum
Iedere Utopiaan krijgt per kalender jaar één joker tot zijn beschikking om een referendum in te zetten. Op de Utopiasite komt een optie te staan waar de kijkers kunnen stemmen op het plan met een ja of een nee. Per kijker kan er één keer gestemd worden. De kijkers kunnen van maandag tot vrijdagochtend stemmen. De stem van de kijker is bindend. Als de kijker voor het plan stemt, dan gaan de Utopianen dit plan ook daadwerkelijk realiseren.
Bas vraagt aan Cees wat hij van rookvrij Utopia zou vinden? Voor Cees, "prima, maar dan zou ik mij niet opgeven voor Utopia".
  vrijdag 24 juni 2016 @ 00:45:39 #209
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163255533
Utopia, vrijdag 24 juni 2016
Dochter van Karin.
Karin was woensdag 22 juni bij haar zwangere dochter in het ziekenhuis.
De baby had zelf de strijd opgegeven. Dochter Jamy is nog niet bevallen van hun baby. Dit gaat waarschijnlijk vandaag 24 juni gebeuren. Het wordt een natuurlijke bevalling.
Update: Ik heb weinig streams gekeken, dus weet niet zeker of dat de bevalling vandaag is.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:17:22 #210
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163271909
Utopia, vrijdag 24 juni 2016
Inwoner Benjamin is vandaag 1 jaar in Utopia.
"Ja 12 maanden, heb mooie dingen meegemaakt in Utopia."
  vrijdag 24 juni 2016 @ 18:19:58 #211
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163271955
Utopia, vrijdag 24 juni 2016
Op uitnodiging van Cees, bezoekje van Rob Geus aan Utopia. Moest geheim blijven. Rob Geus is vooral bekend van het programma Smaakpolitie en Smerig zaken.
Rianne, Romy en Gina maken het toilet schoon. Volgens Gina is er eentje die op de wc stinkt, nee, echt. Cees verzoekt om de toiletten vandaag niet schoon te maken. Schijnbaar vermoeden of weten ze al dat Rob Geus langs komt want Romy roept dat zij zichzelf niet voor lul gaat zetten en Gina weet bijna wel zeker dat dit het is, ze had het ergens gelezen. (is ingelicht?) Inwoonster Romy vraagt aan Karin of dat zij ook een toilet wil schoonmaken, nou Karin zegt dat Rob Geus er al is hoor.
Rob Geus doet een rondje, samen met de thermometer en de UV lamp, die hij voornamelijk gebruikt in de badkamer en het toilet.""alles opschrijven en daarna een centraaltje met de mensen die er verantwoordelijk voor zijn en Cees jij hebt mij niet benadert om hun te naaien, maar om het te verbeteren."
Karin lijkt pissig en zit met Benjamin op het rokersbankje en zegt tegen Benjamin: Wat een flapdrol is die Cees, ik ga hier even zitten, ik ben nu zo boos. Kijk Cees zien lachen, het tekent echt wie hij is, wat doet hij nog hier in Utopia?"

De rest heb ik niet gezien, even de tv uitzending afwachten.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 19:08:09 #212
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163272841
Utopia, vrijdag 24 juni 2016
Bevestigingsmail, er komt een jonge stier in Utopia, Ruud was hierover in contact.
Ruud kan kiezen uit twee stiertjes, die beide zijn afgestoten door hun moeder. Via de mail ook twee foto's van één zwart/ witte stier en één bruine stier. Ruud mag kiezen. Ruud drukt de foto's af en laat deze aan Klaver zien, zij kiest voor de bruine stier.

Klaver is op 15 juli 2014 in Utopia geboren en al bijna twee jaar.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 19:31:55 #213
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163273329
Utopia, vrijdag, 26 juni 2016
Er moet een permanent alcohol verbod komen voor alle Utopianen.
Het referendum voor een alcohol verbod voor de Utopianen komt er.
Cees wil een alcohol verbod voor iedereen. Hij heeft hiervoor zijn joker ingezet en dat betekent dat er een referendum komt. Vanaf maandag 27 juni kunnen de kijkers stemmen en volgende week vrijdag 3 juli is de uitslag of het alcohol verbod er komt of niet. Gasten op evenementen mogen wel alcohol nuttigen.
Update: Iedere Utopiaan krijgt per kalender jaar één joker tot zijn beschikking om een referendum in te zetten. Volgens Romy ga je echt heibel krijgen "ik vind het heerlijk om een wijntje te drinken en Benjamin drinkt graag één biertje. Je zit al in een televisieprogramma, er is al zoveel spanning, dat je een wijntje voor je ontspanning neemt.
Karin zegt dat zij ook haar joker in kan zetten. Jessie vraagt "voor niet roken Cees?"
"Ja, ik drink maar drie wijntjes per dag, snap je, wie kaatst kan de bal terug verwachten, ik heb het zelf ook tegen Cees gezegd, maar ik ga nu eerst mijn dochter afwachten, dan ga ik mijn joker inzetten, ik had geen bezwaar tegen twee kopjes rijst eten en alleen water, maar geen alcohol? We gaan het zien."
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:22:28 #214
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163280673
Utopia, vrijdag 24 juni 2016
Vandaag woont Benjamin 1 jaar in Utopia en dit werd buiten gevierd.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:23:29 #215
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163280701
Utopia, zaterdag 25 juni 2016
Rowena is in Nepal en komt vandaag weer naar Utopia.
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:51:35 #216
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163281292
Utopia, zaterdag 25 juni 2016
Er waren twee vrijwilligers Petra en Anne die meehelpen tijdens evenementen? Ze waren één deel van het team Utopia. Kwamen volgens Victoria zelfs één keer opdraven zonder dat Vic daarvan af wist ? Hadden zelfs een fan-facebook etc. Jessie zegt nu "Voor de rest hebben we geen vrijwilligers meer".
  zaterdag 25 juni 2016 @ 11:40:16 #217
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163284722
Utopia, zaterdag 25 juni 2016
Rowena komt vandaag terug uit Nepal.
Morgen boerenmarkt, de Utopianen zijn druk in voorbereiding.
Jessie wil vannacht niet tot 01:30 uur doorgaan want morgenochtend staat hij om 06:00 uur op, Gina staat morgen ook om 06:00 uur op. Gert-Jan mist het voorstukje van de stofzuiger, met het voorstukje kan hij zo goed onder de stoelen stofzuigen. Hij vraagt wie de stofzuiger voor het laatst had. Karin heeft alleen het Cordwood gedaan. Maar ze heeft het voorstukje niet, dus kan er niets aan doen. Gert-Jan baalt, echt, conjo, gek wordt hij er van, helemaal lijp. Drukt op het sirene.

Weet nu niet hoe het afgelopen is, want ben nu elders,
  zondag 26 juni 2016 @ 01:07:42 #218
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163303184
Utopia, zaterdag 25 juni 1016
Gert-Jan mist het voorstukje van de stofzuiger, met het mondstuk/voorstukje kan hij zo goed onder de stoelen stofzuigen. Gert-Jan baalt, echt, conjo, gek werd hij er van, helemaal lijp.
Update
Ik begrijp nu deze stofzuiger speciaal gekocht is voor de carwash en dat Gert-Jan vandaag een klant had, ik heb vorige week gezien hoe grondig Gert-Jan de auto's stofzuigt en wast. Balen dat hij het voorstukje van de stofzuiger nog steeds niet heeft.
  zondag 26 juni 2016 @ 01:30:20 #219
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163303362
Utopia, zaterdag 25 juni 2016
Rowena is weer terug in Utopia. Ze heeft een heftige reis achter de rug.
Victoria en Romy dragen een bord: 'Welkom terug Rowrow'.
Rowena begint haar verhaal te vertellen, maar stopt haar verhaal, het wordt haar te veel, heeft rust nodig, loopt nog wel met Ruud naar de dieren. Kort daarna ligt zij in bed, ze valt als een blok in slaap en schrikt op, en ziet dat Victoria naast haar bed staat, Victoria zegt: Het is veel hè Rowena? "Ja, zegt Rowena en ik sliep net. Jammer. Ik voel me ook niet goed, in het vliegtuig had ik al last van mijn buik, ik ben bibberig, Is niet alleen zwaar geweest, maar ik heb ook slaap te kort." Victoria zegt echt van Rowena te houden, je komt terug met zoveel emoties en gevoel , ik weet hoe zwaar dat is, maar ik weet ook dat je heel sterk bent. Lekker douchen, ga proberen te slapen, ik ben er voor je."
  zondag 26 juni 2016 @ 01:35:51 #220
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163303404
Utopia, zondag 26 juni 2016
Bio boerenmarkt.
Inwoners waren druk met de voorbereidingen van de markt. Boer Geert staat ook op de markt met zijn duurzame aardbeien.
  zondag 26 juni 2016 @ 01:49:57 #221
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163303519
Utopia, zondag 26 juni 2016
Na Utopia.
Inwoner Cemal weet niet wat hij gaat doen na Utopia, of hij gaat met Romy samenwonen of hij blijft in zijn eigen regio wonen, of misschien vertrekt hij wel naar Turkije om daar een bedrijf op te starten. Wat betreft die boormachines, wanneer Cemal een vast contract had gehad in de fabiek, dan had hij wat meer over het boren kunnen leren, maar door het vele strippen is het daar allemaal niet van gekomen. Nou ja hij weet het allemaal nog niet, misschien kan Cemal wel werk vinden in Amerika.
  zondag 26 juni 2016 @ 13:46:06 #222
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163309605
Utopia, zondag 26 juni 2016
Volgende week een stiertje in Utopia?
Boer John en Anita staan vandaag op de Bio-boerenmarkt, Ruud heeft het over het jonge stiertje, die rode. Boer John zegt dat dit een Jersey is, ze zijn kleiner (krukje erbij-Klaver) en worden heel vol. Jersey koeien komen oorspronkelijk van het eiland Jersey, een eilandje tussen Frankrijk en Engeland. Jersey's zijn vrij kleine bruine koeien en zijn rustig van nature. Het ras wordt veel voor kruisingen gebruikt. Zo'n Jersey stier groeit door tot vier jaar, zolang zit Ruud toch nog wel in Utopia? Nou, Ruud weet dat niet hoor, het liep de vorige keer ook anders. Boerin Anita "Gaan ze je eruit stemmen?"
  zondag 26 juni 2016 @ 14:03:32 #223
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163310031
Utopia, zondag 26 juni 2016
Bio-Utopiamarkt, rondleidingen Cees.
Rianne vraagt aan Cees of de megafoon het wel doet? "Nou wat denk je nou?"zegt Cees. "Nou vraag ik me af, het is wel Utopia. Cees lijkt geïrriteerd, "Natuurlijk. Wat denk je dan?
  zondag 26 juni 2016 @ 14:28:14 #224
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163310704
Utopia, zondag 26 juni 2016
Karin was deze week bij haar zwangere dochter in het ziekenhuis. Een marktbezoekster zegt tegen Karin "Wel fijn dat je terug bent gekomen. (gebleven in Utopia) Karin zegt, ja mijn dochter lag in het ziekenhuis, ik kan toch niet meer doen. Tussen mijn dochter en mij zit het goed, hier heb ik afleiding. "
  zondag 26 juni 2016 @ 14:34:44 #225
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_163310890
Utopia, zondag 26 juni 2016
Boerenkleding voor op de Bio-boerenmarkt. Bas heeft een ruime blouse aan en Ruud kan zich amper bewegen, Cees vraagt aan Bas: "heeft Ruud soms jouw blouse aan? Wacht maar, ik vraag het wel aan Ruud! Ruud welke maat draag jij? Een S?, nou Bas draagt een M. " "Ruud dacht al, wat gaat die blouse moeilijk aan."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')