abonnement Unibet Coolblue
pi_150546266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef VacaLoca het volgende:
Zit net nog even zn bio te lezen. Toen ie 7 was won ie al elke kartrace die ie reed, iets van drie jaar ongeslagen geweest, tot een wat minder seizoen... Toen ie er 16 van de 18 won.

Toen ie net formule wagens aan slag ging meteen diverse baanrecords.

Gewoon een van de grootste talenten van de afgelopen jaren, niet nationaal maar wereldwijd.
Herinner me nog zo'n artikel in Sportweek jaren geleden. Ging erover dat ie in de kartwereld werd uitgekotst omdat ie inderdaad alles won van oudere kinderen, volgens de klachten doordat Max een betere kart had :').
pi_150546359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 21:45 schreef VacaLoca het volgende:

Gewoon een van de grootste talenten van de afgelopen jaren, niet nationaal maar wereldwijd.
Jep. Alleen willen een hoop mensen dat niet zien en mekkeren alleen maar wat over grindbakken en zijn leeftijd.

Ik hoop echt dat Max de eerste paar races goed doorkomt voor hij zn eerste fout maakt, want ook Max gaat fouten maken. Hopelijk dus alleen niet meteen in het begin, want dan zullen de grindbakgrapjes niet van de lucht zijn ben ik bang en zal hij compleet worden neergesabeld door de wereldpers, voornamelijk over zijn leeftijd. Dan is het zaak dat Max zijn hoofd koel weet te houden, maar als ik zag hoe hij zijn kapotte auto door de pitstraat duwde in de race waar hij feitelijk de kans op de titel in de F3 verloor door uit te vallen met een kapotte auto vanuit leidende positie, dan denk ik dat dat wel goed zit. Max is een killer én een koele kikker. Goeie combinatie wmb _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150547601
Hopelijk heeft die chick van m geen slechte invloed op zn mentale stabiliteit
pi_150547661

Daar is die race terug te kijken. Vanaf ongeveer 30 minuten tot 37 minuten ofzo. Mooie beelden voor wie ze nog niet gezien heeft. Mooi commentaar ook trouwens :)

Zonder die motorplof had hij gewonnen en had hij niet die straf gehad die compleet belachelijk was, reglementair, maar belachelijk, en had hij vol voor de titel mee kunnen doen. In elk geval was hij op zeker 2de geëindigd in de eindstrijd.

Die 3 races 10 plaatsen gridpenalty is echt over de top voor iets waar een coureur zelf eigenlijk niks aan kan doen. }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2015 @ 22:29:41 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_150547846
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Jep. Alleen willen een hoop mensen dat niet zien en mekkeren alleen maar wat over grindbakken en zijn leeftijd.

Ik hoop echt dat Max de eerste paar races goed doorkomt voor hij zn eerste fout maakt, want ook Max gaat fouten maken. Hopelijk dus alleen niet meteen in het begin, want dan zullen de grindbakgrapjes niet van de lucht zijn ben ik bang en zal hij compleet worden neergesabeld door de wereldpers, voornamelijk over zijn leeftijd. Dan is het zaak dat Max zijn hoofd koel weet te houden, maar als ik zag hoe hij zijn kapotte auto door de pitstraat duwde in de race waar hij feitelijk de kans op de titel in de F3 verloor door uit te vallen met een kapotte auto vanuit leidende positie, dan denk ik dat dat wel goed zit. Max is een killer én een koele kikker. Goeie combinatie wmb _O_
Al wint hij de eerste 8 races, als hij in race 9 uitvalt worden de 10 jaar geleden al antieke grindbakgrappen toch weer massaal van stal gehaald.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150547909
;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:58:15 #107
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_150549581
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Al wint hij de eerste 8 races, als hij in race 9 uitvalt worden de 10 jaar geleden al antieke grindbakgrappen toch weer massaal van stal gehaald.
Ik heb ze toch niet voor niets 10 jaar zorgvuldig in de stal bewaard? :{w
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 23:01:02 #108
18653 crew  D.
pi_150549740
quote:
9s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Al wint hij de eerste 8 races, als hij in race 9 uitvalt worden de 10 jaar geleden al antieke grindbakgrappen toch weer massaal van stal gehaald.
Ik denk dat 2 races voldoende is voor een levenslange heldenstatus :Y
  Moderator woensdag 11 maart 2015 @ 23:02:21 #109
18653 crew  D.
pi_150549796
Iemand toevallig de cijfers over na hoeveel races een coureur zijn eerste race won?
pi_150550348
1, Giancarlo Baghetti won bij zijn debuut in 1961. Was ook zijn enige overwinning.
Farina won ook zijn eerste race, maar dat was de allereerste F1 race.
Fangio won de tweede race
Tony Brooks de derde race en
Villeneuve de vierde race waar hij aan meedeed.

En dan tel ik de Indy 500 in de jaren '50 niet mee.

Bron

[ Bericht 17% gewijzigd door sasquatsch op 11-03-2015 23:23:51 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_150550858
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:27 schreef Geralt het volgende:

Daar is die race terug te kijken. Vanaf ongeveer 30 minuten tot 37 minuten ofzo. Mooie beelden voor wie ze nog niet gezien heeft. Mooi commentaar ook trouwens :)

Zonder die motorplof had hij gewonnen en had hij niet die straf gehad die compleet belachelijk was, reglementair, maar belachelijk, en had hij vol voor de titel mee kunnen doen. In elk geval was hij op zeker 2de geëindigd in de eindstrijd.

Die 3 races 10 plaatsen gridpenalty is echt over de top voor iets waar een coureur zelf eigenlijk niks aan kan doen. }:|
Ik heb deze race live gezien, zo indrukwekkend hoe cool en tof Verstappen is na zijn uitval. De man is mentaal zoveel verder dan 17. Bizar.
  donderdag 12 maart 2015 @ 06:30:41 #112
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_150555296
Wordt nu al weer zo moe van 'De Nederlander'.... 3 artikelen in de media deze week en ik hoor in trein alweer dingen als 'even winnen' en 'hij wordt wel kampioen binnen paar jaar'.

Damn hou je gemak. Voorlopig heeft die zijn debuut niet gemaakt. In potentie is het een goeie coureur. Nu is het aan hem. En pas over tijdje kunnen we meer zeggen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 09:38:34 #113
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150557206
Baghetti, Brooks en Villeneuve hebben de records in handen buiten indy/1950.

Polerecord is alleen voor Villeneuve in race 1, ik weet niet precies wie daarnaast nog snel pole pakten. Hamilton zal ook wel hoog staan in dat lijstje.

FL is volgens mij Rosberg de enige die dat in zijn eerste race haalde, al weet ik dat niet zeker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150557477
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baghetti, Brooks en Villeneuve hebben de records in handen buiten indy/1950.

Polerecord is alleen voor Villeneuve in race 1, ik weet niet precies wie daarnaast nog snel pole pakten. Hamilton zal ook wel hoog staan in dat lijstje.

FL is volgens mij Rosberg de enige die dat in zijn eerste race haalde, al weet ik dat niet zeker.
Mario Andretti had pole tijdens zijn tweede kwalificatie. De eerste keer reed hij de race niet vanwege een FIA regel dat je niet binnen 24 uur twee races mocht rijden. Dus hij startte zijn eerste race van pole.

En van Rosberg klopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door sasquatsch op 12-03-2015 09:56:45 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 09:51:42 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150557560
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 09:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Mario Andretti had pole tijdens zijn tweede kwalificatie. De eerste keer reed hij de race niet vanwege een FIA regel dat je niet binnen 24 uur twee races mocht rijden. Dus hij startte zijn eerste race van pole.
Ja, maar dat was dus wel in z'n tweede 'race'.

Carlos Reutemann pakte wel pole tijdens zijn debuut.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150563986
Ben wel benieuwd met hoeveel ronden voorsprong max gaat winnen dit weekend.

WIJ ZIJN NEDERLANDSE F1 COUREURS WIJ ZIJN DE BESTE
  donderdag 12 maart 2015 @ 16:44:04 #117
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_150568883
Ik zet in op 12e in de kwali, 1 plekje voor zijn teamgenoot. Hopelijk de race uitrijden en als dat lukt is alles tussen 8-12 meegenomen.
pi_150569381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben wel benieuwd met hoeveel ronden voorsprong max gaat winnen dit weekend.

WIJ ZIJN NEDERLANDSE F1 COUREURS WIJ ZIJN DE BESTE
Dit
Gino ♥
pi_150569397
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 16:44 schreef Coelho het volgende:
Ik zet in op 12e in de kwali, 1 plekje voor zijn teamgenoot. Hopelijk de race uitrijden en als dat lukt is alles tussen 8-12 meegenomen.
Kwalificeren op P9 moet mogelijk zijn. Hangt een beetje van Lotus af.
pi_150569454

1e bocht
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2015 @ 17:09:13 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_150569497
De bookies schatten hem en Sainz in tussen de 15e en 18e plek, dus ik zou alles daarboven gewoon erg knap vinden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150569593
Schat toch in dat STR het 6e a 7e team is in Melbourne dus dan zit je tussen 11 en 14.
  Redactie Sport donderdag 12 maart 2015 @ 17:14:02 #123
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150569627
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:09 schreef heywoodu het volgende:
De bookies schatten hem en Sainz in tussen de 15e en 18e plek, dus ik zou alles daarboven gewoon erg knap vinden :P
Ik zou inzetten op hoger.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2015 @ 17:15:54 #124
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_150569677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:12 schreef M.Melandri het volgende:
Schat toch in dat STR het 6e a 7e team is in Melbourne dus dan zit je tussen 11 en 14.
"Men" schat Mercedes, Williams, Ferrari, Red Bull, Lotus, McLaren en Force India hoger in en ongeveer gelijk met Sauber, maar ja, het is natuurlijk nog maar de vraag of Sauber überhaupt gaat rijden en hoe het met McLaren zit :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_150569781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 17:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Men" schat Mercedes, Williams, Ferrari, Red Bull, Lotus, McLaren en Force India hoger in en ongeveer gelijk met Sauber, maar ja, het is natuurlijk nog maar de vraag of Sauber überhaupt gaat rijden en hoe het met McLaren zit :+
Force India verwacht ik in Australie nog niks van, hebben behoorlijk wat achterstand met de nieuwe auto. McLaren heeft problemen met de Honda motor, wellicht dat ze in de kwalificatie nog mee kunnen komen, maar in de race lijkt me dat op dit moment geen sterkere auto. Denk dat ze net achter Lotus zitten en vlak voor Sauber.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')