abonnement Unibet Coolblue
pi_148235829
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
IK heb gelukig ook geen strafblad dan tyven ze je cv gelijk weg
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Da's toch de bedoeling juist?
Nee man, dat is niet meer je krijgt een kruisje achter je naam, heb je een keer gezopen en met je brommert naar huis.

Kun je nog gewoon bij de bank terecht, maar taxi rijden etc wordt lastiger.

Heb je wat gejat zal het lastiger worden om bij Group4Security aan de bak te komen
Ik zwaai naar dieren.
pi_148235830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aanzetten tot een misdrijf is ook strafbaar :7 Heb je ook een strafblad!
LOL. Owja.
pi_148235832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb heel lang dingen gewild/verlangt, die ik niet wilde. Voel me nu, zou bijna willen zeggen voor het eerst, stabiel/oké/rustig.
Hoe kun je dingen verlangen die je niet wilt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_148235833
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe kun je dingen verlangen die je niet wilt?
Goede vraag.
pi_148235835
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe kun je dingen verlangen die je niet wilt?
Lijkt me ook vaag idd
Ik zwaai naar dieren.
pi_148235836
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe kun je dingen verlangen die je niet wilt?
Door er valse (misschien naiëve) ideeën, tov van die zaken, op na te houden. Je verlangt zaken die eigenlijk niet stroken met wat je wilt...die niet bij je passen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 04:11:30 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:10:56 #32
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_148235838
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:05 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me dan wel fijn.

Ik heb een tijdje een opleiding tot applicatieontwikkelaar gevolgd. Maar het ergste vond ik het contact met klanten. En dan vooral het uitvinden wat de klant nu eigenlijk wil (soms weten ze dat zelf niet eens) en dat vertalen naar taal waar je als programmeur wat mee kunt.

En mooi dat het afwisselend is. Dat lijkt me dan wel fijn. Om de hele dag met code bezig te zitten zou niks voor mij zijn. Vandaar dat ik eigenlijk ook werk in een andere richting wil gaan doen, omdat ik bang ben dat ik geen baan zal vinden met genoeg afwisseling om mij geïnteresseerd in programmeren te houden. Ik vind het leuk om in mijn vrije tijd te doen, maar zodra ik er de hele dag mee bezig moet zijn dan heb ik er al snel genoeg van.
het moet je inderdaad echt liggen. Niet voor iedereen. En als je in een bedrijf werkt, heb je het meeste te maken met andere bedrijven. Die weten meestal wel wat ze willen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Bij vorige werkgever heb ik bijvoorbeeld gewerkt aan een nieuwe site + complete intranetstructuur voor het Cibap in Zwolle (school). Dat is echt wel relaxed als je dan met die mensen contact hebt over hoe iets moet.
pi_148235839
Als ik dit jaar geen werk vind zal ik ook bijstand moeten gaan aanvragen iets waar ik eigenlijk geen zin in heb maar mijn geld raakt op
I will do what i must !!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:11:38 #34
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148235842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet dit even kijken als je 7 minuten de tijd hebt, briljant! :D
Ja, die ken ik. Heel herkenbaar, maar zo hilarisch _O- .
pi_148235845
Wat ongelukkig verwoord maar ik denk dat de strekking wel duidelijk is?
pi_148235846
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, die ken ik. Heel herkenbaar, maar zo hilarisch _O- .
Ik vrees dat het niet eens een zeldzaam fenomeen is :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148235848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Door er valse (misschien naiëve) ideeën, tov van die zaken, op na te houden. Je verlangt zaken die eigenlijk niet stroken met wat je wilt...die niet bij je passen.
Hmm oké. Lijkt me dan beter om je ideeën bij te stellen ipv dan maar direct de handdoek in de ring te gooien voor de rest van je leven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_148235849
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:12 schreef LelijKnap het volgende:
Wat ongelukkig verwoord maar ik denk dat de strekking wel duidelijk is?
Ach, veel mensen willen alleen maar spullen waarbij de marketing zo goed was dat je denkt dat je het nodig hebt/wilt hebben. Maar voor de reclame wist je niet eens dat het bestond en was je leven ook niet minder of zo.

Behalve dan een tweede monitor bij mijn pc. Dat is mijn beste aankoop geweest van de afgelopen jaren _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:14:08 #39
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148235850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:10 schreef remi1986 het volgende:

[..]

het moet je inderdaad echt liggen. Niet voor iedereen. En als je in een bedrijf werkt, heb je het meeste te maken met andere bedrijven. Die weten meestal wel wat ze willen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Bij vorige werkgever heb ik bijvoorbeeld gewerkt aan een nieuwe site + complete intranetstructuur voor het Cibap in Zwolle (school). Dat is echt wel relaxed als je dan met die mensen contact hebt over hoe iets moet.
Oh, dat is zeker fijn dan :) .

Ik denk dat ik toch maar iets in de IT ga zoeken aangezien daar altijd mijn interesse gelegen heeft. En aangezien ze daar ook wel redelijk open staan voor mijn soort, van wat ik begrepen heb van anderen.
Ik twijfel of ik nog een opleiding informatica wil volgen, ik vind leren leuk en een recent diploma zou ook niet misstaan op mijn cv denk ik.
pi_148235851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, veel mensen willen alleen maar spullen waarbij de marketing zo goed was dat je denkt dat je het nodig hebt/wilt hebben. Maar voor de reclame wist je niet eens dat het bestond en was je leven ook niet minder of zo.

Behalve dan een tweede monitor bij mijn pc. Dat is mijn beste aankoop geweest van de afgelopen jaren _O_
Een tweede monitor ga ik dus echt niet aan beginnen... :') Kost zoveel ruimte op het bureau.
pi_148235852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, veel mensen willen alleen maar spullen waarbij de marketing zo goed was dat je denkt dat je het nodig hebt/wilt hebben. Maar voor de reclame wist je niet eens dat het bestond en was je leven ook niet minder of zo.

Behalve dan een tweede monitor bij mijn pc. Dat is mijn beste aankoop geweest van de afgelopen jaren _O_
Ik heb 3 monitors plus een dik scherm op mijn zolderkamer _O_ _O_ _O_
I will do what i must !!
pi_148235853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:14 schreef NiceHat het volgende:

Een tweede monitor ga ik dus echt niet aan beginnen... :') Kost zoveel ruimte op het bureau.
Je weet niet wat je zegt :7 Ik vond het ook onzin. maar oh wat is het fijn O+
Verder krijg ik geen commissie voor elke nieuw verkochte monitor in Nederland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:16:00 #43
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148235854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ach, veel mensen willen alleen maar spullen waarbij de marketing zo goed was dat je denkt dat je het nodig hebt/wilt hebben. Maar voor de reclame wist je niet eens dat het bestond en was je leven ook niet minder of zo.

Behalve dan een tweede monitor bij mijn pc. Dat is mijn beste aankoop geweest van de afgelopen jaren _O_
Zo ben ik ooit overgestapt noor NOD32 door de leuke NOD32 meisjes (in pakjes) bij de HCC dagen.
pi_148235855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:16 schreef AdoraBelle het volgende:

Zo ben ik ooit overgestapt door NOD32 door de leuke NOD32 meisjes (in pakjes) op de HCC beurs.
:D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:17:18 #45
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148235856
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D
Ik moet echt gaan slapen geloof ik. Ik heb die post 5x moeten editen voor ik tevreden was :@ .
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:17:31 #46
305897 remi1986
This MF is infected by madness
pi_148235857
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:14 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Oh, dat is zeker fijn dan :) .

Ik denk dat ik toch maar iets in de IT ga zoeken aangezien daar altijd mijn interesse gelegen heeft. En aangezien ze daar ook wel redelijk open staan voor mijn soort, van wat ik begrepen heb van anderen.
Ik twijfel of ik nog een opleiding informatica wil volgen, ik vind leren leuk en een recent diploma zou ook niet misstaan op mijn cv denk ik.
ligt er aan wat je in de IT wil doen. Voor programmeren is er geen studie. Dat moet je zelf ontwikkelen. Tenminste zo is dat bij mij gegaan.
pi_148235859
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:17 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ligt er aan wat je in de IT wil doen. Voor programmeren is er geen studie. Dat moet je zelf ontwikkelen. Tenminste zo is dat bij mij gegaan.
Lolwut? Er zijn speciale hbo-opleidingen voor hoor?
pi_148235860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:17 schreef AdoraBelle het volgende:

Ik moet echt gaan slapen geloof ik. Ik heb die post 5x moeten editen voor ik tevreden was :@ .
Leuke meisjes in pakjes was genoeg hoor O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148235862
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hmm oké. Lijkt me dan beter om je ideeën bij te stellen ipv dan maar direct de handdoek in de ring te gooien voor de rest van je leven.
Ben er ook nog niet uit. Er zijn nog wel zaken die ik wil waarvoor werken (of een beter inkomen) een vereiste is. Zoals onafhankelijkheid...zelfstandigheid (van zowel overheid als familie straks). En gezien er ook zaken zijn die ik (uiteindelijk) niet niet kan willen (zoals neuken/vriendin) lijkt het mij inderdaad niet handig ''de handdoek in de ring te gooien'' omdat het dan een heel gefrustreerd leventje kan worden ja. Anderzijds vind ik dat ook weer niet echt de beste verwoording... kiezen voor een ''klein/simpel leven'' staat niet gelijk aan ''de handdoek in de ring gooien''.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 04:20:52 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 04:19:00 #50
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_148235863
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 04:17 schreef remi1986 het volgende:

[..]

ligt er aan wat je in de IT wil doen. Voor programmeren is er geen studie. Dat moet je zelf ontwikkelen. Tenminste zo is dat bij mij gegaan.
Ja, dat is waar. IT is nogal een breed iets. Ik denk vooral aan systeem/netwerkbeheer.

Al heeft het me ook altijd leuk geleken om zelf (elektronische) systemen te ontwerpen. En dan lijkt me die opleiding juist weer interessant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')