abonnement Unibet Coolblue
pi_148441694
Topic opgeruimd. Serieuze waargebeurde bizarre verhalen mogen hier, verzonnen verhalen hebben we een apart topic voor.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:49:57 #52
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_148661723
Leuk topic dit.
De meest bizarre dingen als ik terug denk.

Vingeren op de achterbank bij mijn ouders in de auto. (mijn ouders zijn zwaar christelijk)

Op de keukentafel geneukt net voordat mijn ouders thuis kwamen waarna we gingen eten.

Sex gehad met mijn vriendin net voordat ze mij voorstelde aan haar ouders, (etentje enzo, allemaal officieel) Vervolgens duurde het maanden voordat haar ouders het goed vonden dat ik bleef slapen :')

Sex hebben en een kat die dan op je rug klimt (sowieso heel bizar met huisdieren erbij)

Sex gehad in het bed van mijn baas toen ik op het bedrijf moest passen terwijl hij naar een storing was.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_148668257
Waargebeurd! Een vriendin gaf een keer aan de fantasie te hebben om door een dictator geneukt te worden. Heb ik haar vervolgens, verkleed als Adolf Hitler, een beurt gegeven.
Copthorne 2.0
  woensdag 14 januari 2015 @ 10:57:14 #54
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_148668551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:49 schreef KimJong-un het volgende:
Sex gehad in het bed van mijn baas toen ik op het bedrijf moest passen terwijl hij naar een storing was.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:44 schreef Copthorne het volgende:
Waargebeurd! Een vriendin gaf een keer aan de fantasie te hebben om door een dictator geneukt te worden. Heb ik haar vervolgens, verkleed als Adolf Hitler, een beurt gegeven.
The fuck :')
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:22:54 #55
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_148704334
hmm ik had wel extremere verhalen verwacht te lezen in dit topic. Volgens mij is een topic over sexblunders of genante dingen veel leuker overigens
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_148704737
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef madeliefff het volgende:
hmm ik had wel extremere verhalen verwacht te lezen in dit topic. Volgens mij is een topic over sexblunders of genante dingen veel leuker overigens
Goed idee!
pi_148705785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:44 schreef Copthorne het volgende:
Waargebeurd! Een vriendin gaf een keer aan de fantasie te hebben om door een dictator geneukt te worden. Heb ik haar vervolgens, verkleed als Adolf Hitler, een beurt gegeven.
_O- _O- _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:58:15 #58
439538 JoopUitdeknoop
Ontwart is beter voor het hart
pi_148784886
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:01 schreef Florintje het volgende:
Bizar: In een (verder lege) bus tijdens de rit gepijpt worden door mijn vriendin

Zeer bizar:
Heel stilletjes achterin de auto bij mijn ouders afgetrokken worden door mijn vriendin

Meest bizar:
Sex met een prostituee hebben terwijl mijn vriendin er naast zat en met haar aan het kletsen was.
Dom, ga je geld uitgeven terwijl je een vriendin hebt, dan ben ik wel benieuwd wat die prostituee beter kon dan je vriendin dat je professionele hulp zoekt.
Het leven kent slechts twee problemen: Of je hebt iets dat je niet wilt, Of je wilt iets dat je niet hebt.
pi_148785088
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:58 schreef JoopUitdeknoop het volgende:

[..]

Dom, ga je geld uitgeven terwijl je een vriendin hebt, dan ben ik wel benieuwd wat die prostituee beter kon dan je vriendin dat je professionele hulp zoekt.
Misschien even verder lezen
  zaterdag 17 januari 2015 @ 20:08:09 #60
439538 JoopUitdeknoop
Ontwart is beter voor het hart
pi_148785207
Meest bizarre was toen mijn toenmalige vrouw (nu ex) al drie dagen in het ziekenhuis lag op een zaaltje voor haar alleen, ze was zo heet dat ze me letterlijk op het bed sleurde, en toen maar gauw de gordijnen rond het bed dicht gedaan waarna een korte maar hevige vrijpartij volgde.

ik had me net weer aangekleed en de gordijnen weer opengedaan toen de zuster binnenkwam met een vette grijns en pretoogjes, blijkbaar had ze er toch wat van gehoord. :)
Het leven kent slechts twee problemen: Of je hebt iets dat je niet wilt, Of je wilt iets dat je niet hebt.
pi_148786106
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:44 schreef Copthorne het volgende:
Waargebeurd! Een vriendin gaf een keer aan de fantasie te hebben om door een dictator geneukt te worden. Heb ik haar vervolgens, verkleed als Adolf Hitler, een beurt gegeven.
:o

Bent u Max Mosley?
pi_148869114
Niet in bed, maar ik weet van een ooit goede vriendin dat ze wel eens een hond klaargesjord heeft omdat hij maar tegen een kussen op bleef rijden.
pi_148869338
quote:
10s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef madeliefff het volgende:
hmm ik had wel extremere verhalen verwacht te lezen in dit topic. Volgens mij is een topic over sexblunders of genante dingen veel leuker overigens
Die bestaat al, wordt alleen niet zo vaak meer in gepost.
pi_148874095
Bijna stikken omdat ze zo opging in het beffen dat ze mijn hoofd klemde #nearlydiedlickingpussy
pi_148874136
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:57 schreef Trankilo het volgende:

[..]

[..]

The fuck :')
jammer dat daar geen filmpje van is
  dinsdag 20 januari 2015 @ 14:24:36 #66
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_148874218
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 11:38 schreef Saffrii het volgende:
Niet in bed, maar ik weet van een ooit goede vriendin dat ze wel eens een hond klaargesjord heeft omdat hij maar tegen een kussen op bleef rijden.
:r Damn, dat is gewoon ranzig. 'beschadigd' meisje zeker
pi_148874291
Ik had een jaar of vijf eens een vriendinnetje. Ik studeerde net en zij kwam me opzoeken op mijn studentenkamer en bleef voor het eerst dus ook slapen. Enfin. 's avonds beetje aan het zoenen, dus ik besloot mijn hand maar eens naar beneden te laten glijden. En kort later ging ik verder met mijn tong. Ineens ruikt het toch wel vreemd... dus ik kijk eens goed (was donker, op het maanlicht na). Ineens allemaal spul aan mijn vingers. Dus ik subtiel afkappen (je wil haar tijdens de eerste keer samen slapen toch niet meteen voor lul zetten) en ik sneaky naar de wc. Kijk ik met licht aan...

IS HET BLOED!!11!

Nou ja, gadverredamme... maar gewassen en terug in bed. Niks meer gedaan daarna en ook niets gezegd.

Volgende ochtend dacht ik 'laat ik het opnieuw proberen', misschien was het een wondje of zo. Maar neeeeeeee..... gewoon weer!! :r

Nog steeds niks gezegd (had ik achteraf wel moeten doen). Maar goed, het lijkt me dat je toch wel weet dat je ongesteld of zo bent en het dan ook zegt?

Bah bah!

Twee weken later was het uit, en nee, niet vanwege bovenstaand. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148876610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 14:19 schreef InformaQ het volgende:
Bijna stikken omdat ze zo opging in het beffen dat ze mijn hoofd klemde #nearlydiedlickingpussy
Been there, my friend. :D

Ook bijna verdronken toen ik met een ander in 69 onderop lag en zij plots squirtte tijdens het komen. Omdat ook deze haar benen als klem gebruikte, kon ik mijn volgelopen mond niet leeg gieten... :D
pi_148876824
Ik lag in bed en wilde mn tv aan doen via de afstandsbediening omdat ik dacht dat het tv op standby stond, maar blijkbaar stond die dus al helemaal uit en kon ik weer opstaan om m aan te zetten :(
  dinsdag 20 januari 2015 @ 16:03:23 #70
416020 K44S
The bearded man
pi_148877104
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:05 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Niet alle mannen helaas. Vallen in slaap en zijn de volgende ochtend verbaasd dat je zomaar weg bent.
Ik herken me in die lange slungel. Al hoe wel ik vast de daad wat langer uit zou kunnen houden.


Eigenlijk niets echt bizar ofzo. Pas 1 (ex)vriendin gehad. Meest bizarre was de kut scheet.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_148884877
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 16:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik herken me in die lange slungel. Al hoe wel ik vast de daad wat langer uit zou kunnen houden.

Eigenlijk niets echt bizar ofzo. Pas 1 (ex)vriendin gehad. Meest bizarre was de kut scheet.
:9 :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_148914963
Had een jaar of zeven geleden een relatie van een paar maanden met een meisje dat uit een vrij ''volks'' gezin kwam. Niet zozeer tokkies, maar wel van die mensen die alleen maar Hart van Nederland kijken, in Turkije op vakantie gaan, en daar dan beste vakantievrienden worden een met getattoeerde en bierdrinkende familie uit de schilderswijk oid.

Enfin, daar thuis kon en mocht alles. Twee dochters, die beiden een vriend hadden. Zaten we aan het avondeten, (ik kwam daar hooguit twee keer per week), en dan was het daarna standaard dat ''de meiden'' met hun vriend zich even een uurtje in hun kamer terugtrokken. Om 8 uur 's avonds stond de thee dan weer klaar.

Dat was in dat gezin gewoon het ''neuk'' uurtje, en dat vonden pa en ma hartstikke normaal en gezellig. Mijn vriendin sliep op zolder, waar naast haar kamer de wasmachine en droger stonden. Haar kamerdeur liet ze altijd op een kier staan, want dan hoorde ze haar ouders als er iets werd geroepen.

Na het eten naar boven dus, je hoort letterlijk van beneden het gebonk van haar zusje met haar vriend. En ik en mijn vriendin dus ook aan de gang. Ben ik volop aan het stoten, komt moeders even de zoldertrap oplopen om de droger aan te zetten ''HIHIHI, ik kom niet binnen hoor jongens maak je geen zorgen'', vriendin gaat ondertussen rustig door met kreunen, terwijl ik natuurlijk meteen stopte met neuken zei mijn vriendin '' Ga gewoon door, boeit mn moeder niks'' :')

En daarna weer om 8 uur met het andere koppel en de ouders aanschuiven voor de thee met een koekje, waarbij zowel vader als moeder ''grappige'' opmerkingen maken als ''Nou het is maar goed dat het huis goed gefundeerd is heheheheheh, nee hoor jullie zijn jong, je moet genieten;'' 8)7 :D Die mensen zaten echt nergens mee.

Ook een keer meegemaakt daar dat mijn vriendin een handdoekje had voor het sperma, en we 2/3 rondes deden. Kennelijk heeft ze het doekje gewoon in de wasmand gegooid en kreeg ik van moeders de opmerking ''Nou jongen je hebt goed je best gedaan hihahoho'' WTF.
pi_148916330
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 17:45 schreef Blastoise het volgende:
Had een jaar of zeven geleden een relatie van een paar maanden met een meisje dat uit een vrij ''volks'' gezin kwam. Niet zozeer tokkies, maar wel van die mensen die alleen maar Hart van Nederland kijken, in Turkije op vakantie gaan, en daar dan beste vakantievrienden worden een met getattoeerde en bierdrinkende familie uit de schilderswijk oid.

Enfin, daar thuis kon en mocht alles. Twee dochters, die beiden een vriend hadden. Zaten we aan het avondeten, (ik kwam daar hooguit twee keer per week), en dan was het daarna standaard dat ''de meiden'' met hun vriend zich even een uurtje in hun kamer terugtrokken. Om 8 uur 's avonds stond de thee dan weer klaar.

Dat was in dat gezin gewoon het ''neuk'' uurtje, en dat vonden pa en ma hartstikke normaal en gezellig. Mijn vriendin sliep op zolder, waar naast haar kamer de wasmachine en droger stonden. Haar kamerdeur liet ze altijd op een kier staan, want dan hoorde ze haar ouders als er iets werd geroepen.

Na het eten naar boven dus, je hoort letterlijk van beneden het gebonk van haar zusje met haar vriend. En ik en mijn vriendin dus ook aan de gang. Ben ik volop aan het stoten, komt moeders even de zoldertrap oplopen om de droger aan te zetten ''HIHIHI, ik kom niet binnen hoor jongens maak je geen zorgen'', vriendin gaat ondertussen rustig door met kreunen, terwijl ik natuurlijk meteen stopte met neuken zei mijn vriendin '' Ga gewoon door, boeit mn moeder niks'' :')

En daarna weer om 8 uur met het andere koppel en de ouders aanschuiven voor de thee met een koekje, waarbij zowel vader als moeder ''grappige'' opmerkingen maken als ''Nou het is maar goed dat het huis goed gefundeerd is heheheheheh, nee hoor jullie zijn jong, je moet genieten;'' 8)7 :D Die mensen zaten echt nergens mee.

Ook een keer meegemaakt daar dat mijn vriendin een handdoekje had voor het sperma, en we 2/3 rondes deden. Kennelijk heeft ze het doekje gewoon in de wasmand gegooid en kreeg ik van moeders de opmerking ''Nou jongen je hebt goed je best gedaan hihahoho'' WTF.
Is dat bizar? :@
pi_148932520
O.m.: De stoten waren zo hard dat de lattenbodem gebroken werd.
  PR/Manusje van alles donderdag 22 januari 2015 @ 07:24:36 #75
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_148933965
quote:
15s.gif Op woensdag 21 januari 2015 18:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat bizar? :@
nou, alsof moeders zelf met een doekje het zaad van haar dochters gezicht veegt. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')