abonnement Unibet Coolblue
pi_148205152
lapo 2014 *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Bami-Powner op 01-01-2015 00:06:45 ]
Ik drink geen kraantjeswater.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 januari 2015 @ 01:53:34 #2
862 Arcee
Look closer
pi_148209555
Gefeliciteerd met de lapo, maar ik vind toch dat het topic niet aan de verwachtingen voldoet die de TT wekt. Om dit topic toch het gewenste cachet te geven, post ik daarom een pener.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148209990
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 05:05 schreef Homijn het volgende:
Gefeliciteerd met de lapo, maar ik vind toch dat het topic niet aan de verwachtingen voldoet die de TT wekt. Om dit topic toch het gewenste cachet te geven, post ik daarom een pener.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet geopend :{w
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_148215323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 05:05 schreef Homijn het volgende:
Gefeliciteerd met de lapo, maar ik vind toch dat het topic niet aan de verwachtingen voldoet die de TT wekt. Om dit topic toch het gewenste cachet te geven, post ik daarom een pener.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte voor ik je post las.
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')