abonnement Unibet Coolblue
pi_148224896
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Brannagh het volgende:
Verschilt per persoon, maar seks met iemand die je alleen 'gebruikt' voor de seks is niet zo fijn en bevredigend als de seks met iemand waar je een emotionele én fysieke band mee hebt.

Seks zelf is een manier om je fysieke behoefte te bevredigen, maar dat kan met masturbatie ook.
Seks met iemand waar je echt een band mee hebt bevredigd niet alleen de fysieke behoefte, maar ook een stukje emotionele behoefte.

En seks met iemand waar je totaal niks mee hebt kan ongetwijfeld heerlijk zijn, maar waarschijnlijk ben je dan, zeker de eerste keer, extra onzeker over alles, en voel je je erg ongemakkelijk.
Helemaal eens met deze post.
pi_148227181
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Brannagh het volgende:
Verschilt per persoon, maar seks met iemand die je alleen 'gebruikt' voor de seks is niet zo fijn en bevredigend als de seks met iemand waar je een emotionele én fysieke band mee hebt.

Seks zelf is een manier om je fysieke behoefte te bevredigen, maar dat kan met masturbatie ook.
Seks met iemand waar je echt een band mee hebt bevredigd niet alleen de fysieke behoefte, maar ook een stukje emotionele behoefte.

En seks met iemand waar je totaal niks mee hebt kan ongetwijfeld heerlijk zijn, maar waarschijnlijk ben je dan, zeker de eerste keer, extra onzeker over alles, en voel je je erg ongemakkelijk.
De eerste keren seks met iemand waar je een band mee hebt vind ikzelf spannender dan iemand waar je dat niet mee hebt. Vooral als je echt verliefd bent, het is dan toch de vraag of je in bed ook klikt. De angst voor fouten of bloopers speelt dan toch een grotere rol. Als dat dan lukt dan is het direct ook betere seks dan met iemand waar je geen band mee hebt.
  donderdag 1 januari 2015 @ 21:08:03 #28
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_148227238
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:06 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

De eerste keren seks met iemand waar je een band mee hebt vind ikzelf spannender dan iemand waar je dat niet mee hebt. Vooral als je echt verliefd bent, het is dan toch de vraag of je in bed ook klikt. De angst voor fouten of bloopers speelt dan toch een grotere rol. Als dat dan lukt dan is het direct ook betere seks dan met iemand waar je geen band mee hebt.
Met jou en branna eens. Al ben ik niet bang voor fouten en bloopers.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_148227783
Seks is vooral belangrijk als je je wil voortplanten, daarnaast is het een goede manier om wat calorieën te verbranden. :)
  donderdag 1 januari 2015 @ 22:08:08 #30
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148229831
Jee, je lijkt zo wel erg wanhopig.
Dat maakt jou voor een vrouw ook weinig aantrekkelijk, nog afgezien dat het jou meer om de seks als doel lijkt te gaan, dan om de persoon zelf.
Ik vindt het spel en het leren kennen van een nieuwe vrouw, zeker net zo leuk als de seks zelf.
Een vrouw moet er niet alleen leuk uitzien, maar ik moet me ook aangetrokken voelen en er moet een klik zijn.
pi_148233085
Seks.... Ach. Je kan zonder en je kan met. Seks is voor voortplanting heel belangrijk. Maar voor de rest is het puur voor genot. Genot is wel belangrijk maar kun je ook op andere manieren verkrijgen. Het ligt er maar net aan hoe groot je het maakt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 4 januari 2015 @ 19:24:59 #32
438601 contrasta
no pain no gain
pi_148327575
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:20 schreef DemonRage het volgende:
Seks is vooral belangrijk als je je wil voortplanten, daarnaast is het een goede manier om wat calorieën te verbranden. :)
Valt wel mee met die calorieën verbruik. Moet je er al een duursport van maken
Je bent wat je voelt. Doe er iets mee
pi_148328069
wel zo belangrijk dat ik het ontzettend mis om regelmatig seks te hebben nu ik vrijgezel ben.
pi_148328341
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:01 schreef Tamashii het volgende:
Seks.... Ach. Je kan zonder en je kan met. Seks is voor voortplanting heel belangrijk. Maar voor de rest is het puur voor genot. Genot is wel belangrijk maar kun je ook op andere manieren verkrijgen. Het ligt er maar net aan hoe groot je het maakt.
Genot is een kant, ontlading is de andere, letterlijk en figuurlijk :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148341867
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef I-care het volgende:

[..]

Genot is een kant, ontlading is de andere, letterlijk en figuurlijk :P
Dat klopt. Maar zowel ontlading als genot kun je ook op andere manieren krijgen.

Overigens vind ik 23 jaar niet oud hoor als maagd zijnde. Genoeg mensen die veel ouder zijn dan TS. En dat is helemaal niet erg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 5 januari 2015 @ 00:10:53 #36
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148342823
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:01 schreef Tamashii het volgende:
Seks.... Ach. Je kan zonder en je kan met. Seks is voor voortplanting heel belangrijk. Maar voor de rest is het puur voor genot. Genot is wel belangrijk maar kun je ook op andere manieren verkrijgen. Het ligt er maar net aan hoe groot je het maakt.
Weet je, er was eens een man op een dak aan het werken hoog gebouw. Echter de vrouw een gebouw verder was naakt door het huis aan het lopen, de man wilde dichterbij komen om te kijken. Boem dood gevallen genot is als een zwaard in honing gedoopt. We riskeren onze eigen tong om het af te likken.
Liefde voor God
pi_148344837
Dik kan ook heel sexy zijn, het gaat er meer om of de dame (of heer) zich goed verzorgd
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 10 januari 2015 @ 12:47:17 #38
439324 Baltotje
Ik hou van dieren
pi_148537839
ik vind het in ieder geval ook heel belangrijk in een relatie.
......................
pi_148547860
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Brannagh het volgende:
En seks met iemand waar je totaal niks mee hebt kan ongetwijfeld heerlijk zijn, maar waarschijnlijk ben je dan, zeker de eerste keer, extra onzeker over alles, en voel je je erg ongemakkelijk.
Geen last van gehad hoor bij ONS...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:43:29 #40
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_148547930
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen last van gehad hoor bij ONS...
Van maagd naar ONS lijkt me voor TS een grote stap.
pi_148548678
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:43 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Van maagd naar ONS lijkt me voor TS een grote stap.
net zo groot als de stap van maagd naar een relatie.
pi_148562048
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 20:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ben eerlijk gezegd nog altijd maagd na 23 jaar.
Maar in hoeverre mis ik iets? Dit gaat mij misschien doen besluiten dat ik de lat
een stuk lager ga leggen (Al zal ik nooit een dikke vrouw doen).

Mis ik echt een hoop levensgeluk?
Wat de boer niet kent, lust ie niet.
pi_148562233
Ik denk dat je het vooral mist als puber zijnde, want ik merk zelf hoe ouder ik word hoe minder vaak ik behoefte heb aan sex als man zijnde. Maar als je zo kieskeurig bent zul je nog lang maagd blijven ;)
  maandag 12 januari 2015 @ 18:39:42 #44
438601 contrasta
no pain no gain
pi_148613606
zal voor iedereen anders zijn ook al is iemand wat ouder. Ik heb er zelf ook weinig moeite mee dat ik
al jaren zonder partner en de sex leef. Klop op zn tijd de buks leeg en dan is't weer goed. Komt tijd, komt raad.
Wea naij kiekt, naijt neet. Limburgs voor wie "te nauw kijkt, naait niet". Dat is iets wat ik ook heb. Heb de lat wel erg hoog gehangen, tja ;)
Je bent wat je voelt. Doe er iets mee
  dinsdag 13 januari 2015 @ 19:40:21 #45
439388 Mnon9411
All a girl needs, is cupcakes
pi_148651157
Ik denk voor relaties, om het in stand te houden, heel belangrijk.......
  donderdag 15 januari 2015 @ 12:05:05 #46
439538 JoopUitdeknoop
Ontwart is beter voor het hart
pi_148705733
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 20:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ben eerlijk gezegd nog altijd maagd na 23 jaar.
Maar in hoeverre mis ik iets? Dit gaat mij misschien doen besluiten dat ik de lat
een stuk lager ga leggen (Al zal ik nooit een dikke vrouw doen).

Mis ik echt een hoop levensgeluk?
Nu je wat begint te voelen zou ik het zeker niet uitstellen, blijkbaar is het nu ook de tijd gezien je vraag.

Ik ga je niet vertellen wat je mist, maar eenmaal sex gehad wil je nooit meer zonder en als je het ervaren hebt dan weet je wat ik bedoel.

Met sex maak je de meeste endorfine aan waardoor je je geweldig voelt als man, endorfine is een heel krachtig geneesmiddel dat pijn doet wegnemen en is ook een opwekkend middel waardoor je meer zin in het leven krijgt en dus ook meer zin in sex waardoor je je meer geweldig gaat voelen en nog meer zin in het leven krijgt, enz, enz,

Dus...
Het leven kent slechts twee problemen: Of je hebt iets dat je niet wilt, Of je wilt iets dat je niet hebt.
pi_148865360
Neh is niet zo erg.je Zal het sws wel eens moeten meemaken
  dinsdag 20 januari 2015 @ 08:56:23 #48
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148865814
Hangt er van af. Je leeft er erg naartoe, en bij mij eerste keer had ik dan ook een "oh is dit het moment". Gezien hoe de samenleving er over praat en erop focussed had ik er meer van verwacht :P

Maar, met de tijd, ervaring en een hoop geexperimenteer moet ik zeggen dat het toch wel belangrijk is en de moeite waard ;) Tevens, terugkijkende naar hoe ik bijna 10 jaar geleden was, had ik het gewoon eerder moeten doen. Is uiteindelijk ook goed voor je zelfvertrouwen (mits je er wat van bakt in bed).
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148906228
in een relatie?

als je het krijgt en beide het leuk vind...niet zo belangrijk

als je het niet krijgt....een groot probleem.
pi_148907164
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef Mnon9411 het volgende:
Ik denk voor relaties, om het in stand te houden, heel belangrijk.......
seks zorgt natuurlijk ook voor de nodige geluks en bindingshormonen.

quote:
Sperma bevat naast angstverminderende elementen ook nog andere stoffen die het humeur verbeteren: cortisol verhoogt de genegenheid, estron verbetert het humeur, prolactine is een natuurlijk antidepressivum, melatonine bevordert de slaap en serotonine is het bekendste antidepressivum.

Op basis van deze onvolledige lijst van ingrediënten komen wetenschappers tot de hypothese dat vrouwen die onveilige seks hebben minder depressief zijn dan anderen.

Ander onderzoek toont aan dat vrouwen die blootgesteld worden aan sperma beter presteren op kennistests en een hoger concentratievermogen hebben.
..///
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')