abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 januari 2015 @ 06:02:33 #126
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148415508
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

die lichten bij de twit zitten voor een riant salaris,binnen en op een stoel(je moet het maar willen)die kunnen ze er wel uitgooien,mooie besparing
Ik kan je vertellen dat mensen die daar willen werken en ook werkten met pure inzet voor de klant, weg worden gewerkt, en vaak alleen degenen die de mensen aan het lijntje kunnen houden, mogen blijven.
NIetszeggende verkooppraatjes verkopen...mensen aan het lijntje houden...zonder verstand zo praten dat het lijkt alsof je weet waar je het over hebt.
Enkele vrienden/kennissen met een goede werkachtergrond zoals in verzekering/bankwezen e.d hebben daar ook gesolliciteerd en na een 'opleiding' aangenomen. Gezien zij in hun werk naar goede klantenservice bieden worden belemmerd door de kinderlijke regeltjes en de onkunde van veel personeel, zijn de meesten daar weggegaan.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 7 januari 2015 @ 06:09:01 #127
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148415514
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Precies. Zelfs de dikkere deels buigzame boeken krijg je er alleen maar met zeer veel moeite in.

Bij niemand thuis geef ik als het even kan het bij de buren af en schrijf dan een bezorgbriefje uit.
Ja ook zo lekker! En vaak is er niemand (in de buurt) thuis.
Gelukkig kan ik op enkele vaste adressen waar dit voor komt, via 'achterom' het pakketje wel kwijt. Maar bij sommigen weet ik al op voorhand dat ik het daar of elders niet kwijt kan.

Maar als ik al zie hoe kranten/folders in de (vooral buiten-)brievenbussen zijn gepropt of juist half er uit (ik snap de bewoners niet dat ze daar niet over klagen want met regen hebben ze letterlijk een natte krant, maar goed) dat de kranten-, en folder bezorgers er meer 'moeite' ..of juist niet :P ..mee hebben dan ik... :o |:( |:( . :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 07-01-2015 06:32:57 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148416489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 05:56 schreef Pietertje71 het volgende:

Meneer, zoals ik al tegen u, uw vrouw en uw zoon heb uitgelegd: verkeerde post wordt door SANND gedaan en ik mag niet op naam bezorgen. Ik houd daar zoveel mogelijk rekening mee, maar ik mag dit niet.Daar is ook gene beginnen aan.
Over de verkeerde post waar u het overheeft betreft een foutief geadresseerde brief (naam + huisnummer) verzonden door KPN, dus niet foutief bezorgd door PostNL(mij), heb ik inderdaad gezien dat u dat duidelijk heeft verbeterd, maar u legt hiermee de fout bij PostNL, terwijl KPN foutief adresseert. U kunt beter de brief naar KPN terugsturen, net zoals die andere brieven die op uw huisnummer goed worden bezorgd, met als reden: woont hier niet/foutief adres; zodat zij het aan kunnen passen, want nu krijgt u toch steeds weer post van KPN voor die bewoners.
Dat u zelf brieven die goed op uw adres worden bezorgd, op het juiste adres bezorgd, is niet een reden om aan te nemen dat PostNL dit niet wilt doen. Als u een brief krijgt op uw adres wat bestemd is voor een ander huisnummer, dan heeft u recht van klagen.
U heeft ook kerstkaarten gekregen, terwijl deze niet juist waren geadresseerd. Heb ik ook voor gezorgd dat ze bij u goed terecht kwamen. Heeft u dat ook gezien?

Tjonge en het dan gek vinden dat je de looptijden niet haalt? Zeg volgende keer: dit gesprek kost 50 cent per minuut. ;) Gewoon even op naam bezorgen gaat sneller, met verzoek het adres aan te (laten) passen. Doen ze dat niet dan gaat ie volgende keer retour.
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:28:20 #129
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148417214
Op een minuut/minuten mijn loopttijd niet halen is te doen, maar als er word gesproken over uren, dan is dit niet haalbaar. Beetje mindere opmerking posje. En 1 gesprek ala bovenstaand per dag is nog om te doen. Wij zijn wel het eerste aanspreekpunt, en bij serieuzere klachten kunnen ze bellen/e-mailen met PostNL.
Gesprek duurde maar een minuut of 2 en zoals ik al aangaf: ook ik kan mij vergissen dat ik soms een adres(op naam) verkeerd bestel.
Overigens tel ik dit soort doorgaande of sociale gesprekken of dat iedere hond/baas mij nu wel kent als de 'postbodemeteenhondenkoekje' e.d., niet bij mijn looptijd ;)

Ik heb dus liever dat de bewoner ipv het zelf op het 'juiste' adres bezorgd of retour (oranje brievenbus) stuurt met het volgens de bewoner juiste adres, het aan mij geeft of het terugstuurt naar afzender met reden dat diegene daar niet woont. Maar deze bewoner klaagt al sinds ik deze wijk heb (en daar voor ook al ;) en mijn TC is daar van op de hoogte)) en ik vond het niet zo leuk dat deze bewoner mij voor l*l wilde zetten tegenover andere mensen, dus daarom dat gesprekje.

Maar sommige namen naar adressen kan ik wel herleiden. Zo heb ik ook alle (verkeerd geadresseerde)kerstkaarten kunnen bezorgen :) Maar ik denk dat dit voor de meeste pbz' s een leuke sport is/was ipv weggooien/achterhouden oid :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pietertje71 op 07-01-2015 09:50:08 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_148417949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef Pietertje71 het volgende:
Op een minuut/minuten mijn loopttijd niet halen is te doen, maar als er word gesproken over uren, dan is dit niet haalbaar. Beetje mindere opmerking posje. En 1 gesprek ala bovenstaand per dag is nog om te doen. Wij zijn wel het eerste aanspreekpunt, en bij serieuzere klachten kunnen ze bellen/e-mailen met PostNL.
Gesprek duurde maar een minuut of 2 en zoals ik al aangaf: ook ik kan mij vergissen dat ik soms een adres(op naam) verkeerd bestel.
Overigens tel ik dit soort doorgaande of sociale gesprekken of dat iedere hond/baas mij nu wel kent als de 'postbodemeteenhondenkoekje' e.d., niet bij mijn looptijd ;)

Ik heb dus liever dat de bewoner ipv het zelf op het 'juiste' adres bezorgd of retour (oranje brievenbus) stuurt met het volgens de bewoner juiste adres, het aan mij geeft of het terugstuurt naar afzender met reden dat diegene daar niet woont. Maar deze bewoner klaagt al sinds ik deze wijk heb (en daar voor ook al ;) en mijn TC is daar van op de hoogte)) en ik vond het niet zo leuk dat deze bewoner mij voor l*l wilde zetten tegenover andere mensen, dus daarom dat gesprekje.

Maar sommige namen naar adressen kan ik wel herleiden. Zo heb ik ook alle (verkeerd geadresseerde)kerstkaarten kunnen bezorgen :) Maar ik denk dat dit voor de meeste pbz' s een leuke sport is/was ipv weggooien/achterhouden oid :)
Misschien kun je beter bekend staan als 'postbodemeteenbewonerkoekje'. Probeer het eens. :P

Ik kwam gisteren ook weer een bijzondere herstelpoging op een envelop tegen. Op een kaart met een correct adres en postcode was zo'n sticker geplakt die je tegenkomt bij moeilijk leesbare adressen. Alleen stond er op die sticker een compleet andere straat en postcode.
Even aangebeld bij die mensen omdat de naam die erop stond mij ook niet bekend voorkwam. Kaartje hoorde daar inderdaad niet. Mensen blij en ik had weer wat om te stickeren. *O*
pi_148418097
Heet het nu teamcoach of teamleider ? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148418187
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heet het nu teamcoach of teamleider ? :')
Goede vraag. Ik zie weinig coaching maar ook weinig leiding.
Ik heb het meestal over de TC...

Hoe gaat het met de Xenos "bon"?
pi_148418208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik zie weinig coaching maar ook weinig leiding.
Ik heb het meestal over de TC...

Hoe gaat het met de Xenos "bon"?
Lol :D

Ik heb de bon nog niet uitgegeven, want eind deze maand ga ik verhuizen en dan kan ik eens goed bekijken wat ik nog nodig heb.
Van de xenos ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148418386
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

vermoed dat er een hoop gaan kappen dit jaar
dat zal wel weer meevallen. Om me heen hoor ik ook altijd genoeg postbezorgers met dat ze er echt mee gaan stoppen als de tijden nog krapper worden, maar vrijwel niemand doet dat ook daadwerkelijk, terwijl de tijden toch al diverse keren zijn aangepast. Sommigen roepen al een jaar of 5 dat ze er nu echt mee gaan stoppen, dat kun je toch ook niet echt meer serieus nemen :')
pi_148418811
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:28 schreef Pietertje71 het volgende:
Beetje mindere opmerking posje.
Neem me niet kwalijk, zal mijn mond houden als grote mensen praten.
(en wie heeft het over uren? paar minuutjes op een piekdag bij mij - die bezuinig ik zo op service naar de werkgever toe)

[ Bericht 5% gewijzigd door posje op 07-01-2015 11:38:56 ]
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:52:32 #136
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148421026
Er is wel een verschil tussen klagen en zaniken hoor. Klagen mag bij mij, dan los ik het op of leg ik je uit wat er mis gaat. Zanikers gaan naar me tc/klachtenservice. Die krijgen een kaartje in handen en daar kap ik het gesprek gewoon mee af. Soms heb je gewoon mensen die het niet willen begrijpen. Ga ik geen moeite voor doen.
En nee ik ben niet bang voor klachten, zeker bij zulke mensen niet.

Wat betreft tijden. Ik GPS me routes altijd gewoon. Kleine moeite, hoop bewijs. Die getallen neem ik ook gewoon afgerond over in me urenlijst.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148428323


:')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148429296
quote:
Was een printfoutje. Had moeten zijn: Waar Sandd is geweest, komt PostNL de schade herstellen.
pi_148430314
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Was een printfoutje. Had moeten zijn: Waar Sandd is geweest, komt PostNL de schade herstellen.
Ook grappig dat Sandd hun eigen post steevast met PostNL stuurt....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:57:53 #140
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148430981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ook grappig dat Sandd hun eigen post steevast met PostNL stuurt....
Dat is nou eens kennis van hun eigen (gebrek aan) zaken hebben
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_148434359
Twitteravontuurtje:
https://twitter.com/PostNL/status/552791927800987648
Da's een goeie! Ik laat de hond uit, zie een opgeblazen brievenbus en dien dan een claim in bij PostNL omdat ik daar een envelop met 500 gram goud in had gegooid. Als het zo zou werken...

https://twitter.com/PostNL/status/552786180824375296
https://twitter.com/PostNL/status/552810345493192704
I find that she very good english can. LOI cursusje?
pi_148435451
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

dat zal wel weer meevallen. Om me heen hoor ik ook altijd genoeg postbezorgers met dat ze er echt mee gaan stoppen als de tijden nog krapper worden, maar vrijwel niemand doet dat ook daadwerkelijk, terwijl de tijden toch al diverse keren zijn aangepast. Sommigen roepen al een jaar of 5 dat ze er nu echt mee gaan stoppen, dat kun je toch ook niet echt meer serieus nemen :')
ik heb er al genoeg zien komen en gaan de laatste maanden
pi_148435514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef Rafierafie het volgende:
Twitteravontuurtje:
https://twitter.com/PostNL/status/552791927800987648
Da's een goeie! Ik laat de hond uit, zie een opgeblazen brievenbus en dien dan een claim in bij PostNL omdat ik daar een envelop met 500 gram goud in had gegooid. Als het zo zou werken...

https://twitter.com/PostNL/status/552786180824375296
https://twitter.com/PostNL/status/552810345493192704
I find that she very good english can. LOI cursusje?
google translate :)
pi_148436217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef Rafierafie het volgende:
Twitteravontuurtje:
https://twitter.com/PostNL/status/552791927800987648
Da's een goeie! Ik laat de hond uit, zie een opgeblazen brievenbus en dien dan een claim in bij PostNL omdat ik daar een envelop met 500 gram goud in had gegooid. Als het zo zou werken...

https://twitter.com/PostNL/status/552786180824375296
https://twitter.com/PostNL/status/552810345493192704
I find that she very good english can. LOI cursusje?
Is dit echt ? :')
Omg..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_148436425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef Rafierafie het volgende:
Twitteravontuurtje:
https://twitter.com/PostNL/status/552791927800987648
Da's een goeie! Ik laat de hond uit, zie een opgeblazen brievenbus en dien dan een claim in bij PostNL omdat ik daar een envelop met 500 gram goud in had gegooid. Als het zo zou werken...
Hehe ja die zag ik ook al. Wel balen voor zo'n verkoper, maar dat er niet vergoed wordt snap ik ook heel goed.

En dat Engels van die medewerkers is echt om te janken idd :')

Wel mooi trouwens dat Kramerica op zulke dingen dan ook reageert (of ben ik nu in de war met een ander? :o)
Heb zelf altijd maar zoiets van, ik bemoei me maar nergens mee. Behalve bij rollufje, en daar heb ik van geleerd _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148446088
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Hehe ja die zag ik ook al. Wel balen voor zo'n verkoper, maar dat er niet vergoed wordt snap ik ook heel goed.

En dat Engels van die medewerkers is echt om te janken idd :')

Wel mooi trouwens dat Kramerica op zulke dingen dan ook reageert (of ben ik nu in de war met een ander? :o)
Heb zelf altijd maar zoiets van, ik bemoei me maar nergens mee. Behalve bij rollufje, en daar heb ik van geleerd _O-
Nescio vecht tegen het onrecht dat ons post(NL)medewerkers wordt aangedaan. _O_
Wel grappig hoe er serieus wordt ingegaan op die opmerking over de gouden dubloenen. _O-

Wie was rollufje? Ik herinner me nog wel fotofilmhuis...
pi_148448157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Nescio vecht tegen het onrecht dat ons post(NL)medewerkers wordt aangedaan. _O_
Wel grappig hoe er serieus wordt ingegaan op die opmerking over de gouden dubloenen. _O-

Wie was rollufje? Ik herinner me nog wel fotofilmhuis...
Die ontving nooit zijn envelopje met kadobon oid. Bleef maar doorgaan over hoe we allemaal dieven zijn want laag loon etc, schelden en een hoop blabla en uiteindelijk heb ik daar op gereageerd dat ie eens naar zijn eigen gedrag moest kijken. Toen heeft ie mij ook voor een aantal mooie dingen uitgemaakt, oa postnl fanbabe _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148448669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Die ontving nooit zijn envelopje met kadobon oid. Bleef maar doorgaan over hoe we allemaal dieven zijn want laag loon etc, schelden en een hoop blabla en uiteindelijk heb ik daar op gereageerd dat ie eens naar zijn eigen gedrag moest kijken. Toen heeft ie mij ook voor een aantal mooie dingen uitgemaakt, oa postnl fanbabe _O-
PostNL fanbabe... Ben je dat dan niet? :P
Maar er begint me iets te dagen nu.
Het is maar goed dat ik geen twitteraccount heb. Waarschijnlijk zou ik me in veel gevallen niet kunnen bedwingen om te reageren op stompzinnige klachten.
  donderdag 8 januari 2015 @ 06:18:02 #149
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148456204
Goedemorgen :)

Het was gisteren een prima te doen dal-dagje ^O^

De scooter is op dit moment voor onderhoud bij de dealer en heb een leenscooter gekregen.
Na het windscherm en spiegels te hebben schoongemaakt (puur omdat je er gewoon weg niet doorheen kon kijken) en de achterrem had bijgesteld(tijdens remmen was niet STOPPEN maar lekker doorrijden... en kon/moest +2cm! de remkabel bijstellen) remde die weer.
Over de rest qua uiterlijk van de scooter maar te zwijgen.. Was gewoon vies en onder de aangekoekte modder! Overigens trof ik in deze scooter nog een tankpasje aan inclusief pincode(formulier) en een extra reservesleutel :')
Het contact krijgen en te woord staan met de dealer verliep niet vlekkeloos.
Mankementen/reparaties moest ik doorgeven middels een opgeplakt briefje(kon niet via email of telefonisch.....).
Onderhoud (klein beurtje)... plegen aan scooters(voertuigen algemeen) is makkelijk verdiend, en ik heb er een hard hoofd in of de gevraagde reparaties ook worden gedaan/nagezien. De reden: na een 20 tal minuutjes dat de scooter werd opgehaald, werd ik al gebeld (rond17:00) dat ie morgenochtend al weer op de stoep stond.
Ik vermoed dat alleen de olie is ververst en, zoals ik al eens eerder had gezien hoe die scooters terug kwamen na een 'inspectiebeurt' op bijna elk bewegend deel/bout-moer, een flinke klodder koperpasta gesmeerd :') Ook zaten de meeste scooters onder plekken van vette/olie handen...
Enkelen van deze starten moeizaam of zelfs niet of hielden er na korte tijd mee op |:(

Ik mag niet op deze zaken vooruit lopen, maar doe het toch :P

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:02 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Misschien kun je beter bekend staan als 'postbodemeteenbewonerkoekje'. Probeer het eens. :P
Thee er bij :P
quote:
Ik kwam gisteren ook weer een bijzondere herstelpoging op een envelop tegen. Op een kaart met een correct adres en postcode was zo'n sticker geplakt die je tegenkomt bij moeilijk leesbare adressen. Alleen stond er op die sticker een compleet andere straat en postcode.
Even aangebeld bij die mensen omdat de naam die erop stond mij ook niet bekend voorkwam. Kaartje hoorde daar inderdaad niet. Mensen blij en ik had weer wat om te stickeren. *O*
^O^
Die had ik er toevallig gisteren ook bij zitten. Het adres op de kaart was veranderd in een totaal ander adres(wat trouwens een dorpshuis is). Ook op de juiste plek bezorgt ^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heet het nu teamcoach of teamleider ? :')
Er zijn steeds minder 'coaches'....
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

dat zal wel weer meevallen. Om me heen hoor ik ook altijd genoeg postbezorgers met dat ze er echt mee gaan stoppen als de tijden nog krapper worden, maar vrijwel niemand doet dat ook daadwerkelijk, terwijl de tijden toch al diverse keren zijn aangepast. Sommigen roepen al een jaar of 5 dat ze er nu echt mee gaan stoppen, dat kun je toch ook niet echt meer serieus nemen :')
Collega's die al tijden roepen dat ze ergens mee gaan stoppen zijn personen die wachten op ene hoofdprijs in één of andere loterij.
Iedere euro is meegenomen en de meesten zien een pbz-bijbaantje als aanvulling voor (extra) boodschappen bij de super, maar ontkennen dit vaak genoeg. Schaamte omdat men een beroep heeft gekozen waarvan men vaak zegt dat niemand... voor dat hongerloontje wil gaan werken en dan maar een andere baan kiest(meestal zijn dat mensen die al een baan of juist geen baan hebben ;).
Nope, ik ben pbz, doe het voor de extra boodschappen en de sociale contacten, ipv thuis op de bank met een biertje colaatje tv zit te kijken en meer WW te ontvangen dan waar ik nu voor werk....ehm..... :P
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:40 schreef posje het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, zal mijn mond houden als grote mensen praten.
Nou dat hoeft nou ook niet zo hoor, mijn kind :P ;)
Om onderstaande reden vond ik het daarom een 'mindere' opmerking :)
No hard feelings ^O^
quote:
(en wie heeft het over uren? paar minuutjes op een piekdag bij mij - die bezuinig ik zo op service naar de werkgever toe)
Je geeft aan dat ik mijn tijden op deze manier zo niet kan halen.
Mijn tijden, en die van mijn collega's, zijn geschrapt met soms! uren(een collega heeft een wijk van 5.00 en wordt naar 3.50 terug gezet) omdat men van hogerhand vind dat je met een scooter veel sneller bent dan met de auto. Overigens voor dezelfde afstand.adressen (+400 buitenwijk;ik heb er +300)
Het verschil met een ronde waar voor 2.75 staat en die je op piekdagen gewoonweg niet onder de 3.50 of soms zelfs 4.00 haalt(terwijl de TC, en naar alle waarschijnlijkheid ook anderen, dat ook weet).
Overigens kreeg ik op deze dagen dat ik vrij had genomen ook 4uur vergoedt, dus dat wil volgens mij zeggen dat er toch wel 4 uur voor staat? )
Nu wordt bekeken waarom die theoretische berekening totaal niet klopt.......... :')

Oké in mijn geval gaat het om geen hele uren maar toch.
Een collega(diegene die heel graag mijn wijken wil inpikken) van mij heeft 2x mijn wijk overgenomen. Op een zaterdag.

Eerste keer binnen de tijd, 2de keer 6uur bezig geweest. En dat voor iemand die de wijk kent.
Reden is o.a. het onjuist/niet weten hoe te beladen icm veel (normaal eigenlijk) HAH/post om toch de tijd te willen halen(wat dus niet is gelukt).
Overigens klaagt deze collega nogsteeds over de eigen wijk(en) en wil er ook mee stoppen((al 4 maanden ;) ). Tegen een collega heeft deze gezegd te willen stoppen met de eigen wijk(en) om zo kracht te zetten om mijn wijken te krijgen |:( 8)7 (mijn TC is hier van op de hoogte).

quote:
Zo heb ik dus brievenbuspakketpost van DHL gekregen. DHL sticker er op, met stempel en bezorgd door PostNL :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:15 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Was een printfoutje. Had moeten zijn: Waar Sandd is geweest, komt PostNL de schade herstellen.
^O^ _O_ _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Dat is nou eens kennis van hun eigen (gebrek aan) zaken hebben
_O_
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef V__L_N het volgende:
Er is wel een verschil tussen klagen en zaniken hoor. Klagen mag bij mij, dan los ik het op of leg ik je uit wat er mis gaat. Zanikers gaan naar me tc/klachtenservice. Die krijgen een kaartje in handen en daar kap ik het gesprek gewoon mee af. Soms heb je gewoon mensen die het niet willen begrijpen. Ga ik geen moeite voor doen.
En nee ik ben niet bang voor klachten, zeker bij zulke mensen niet.
Dit was/is een klagende zeikerd. Maar mij voor schut willen zetten tegenover andere mensen, nee dar nam ik toch wel even de tijd voor. En terecht gewezen. En deze persoon werd ook niet bijgestaan door de anderen die hij er bij wilde betrekken. Dus ik neem aan...hoop... dat deze nu die ook is terecht gewezen door andere mensen die mijn handeling juist vinden, niet meer klaagt. Ik wil het best oplossen en uitleggen(dat heb ik nu 2 of 3x maal proberen te doen) en daar de (eigen)tijd voor nemen, maar zet mij niet voor schut omdat jijzelf(niet persoonlijk) het niet snapt of wil snappen. Natuurlijk kijk ik wel naar combinatie naam/adres, maar soms gaat dat mis. En dan juist bij zulke adressen :')
quote:
Wat betreft tijden. Ik GPS me routes altijd gewoon. Kleine moeite, hoop bewijs. Die getallen neem ik ook gewoon afgerond over in me urenlijst.
Dat lijkt mij handig. Geen idee hoe dat zou moeten.
Gewoon met GOOGLEMaps of een ander GPS-programma?
Gaarne uitleg(welk programma en hoe aub :) )

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 08-01-2015 07:51:15 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 8 januari 2015 @ 06:18:15 #150
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148456206
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik heb er al genoeg zien komen en gaan de laatste maanden
:Y
Of nieuwe collega's die, vaak na net een maandje in dienst te zijn, lang 'ziek' zijn....

De vraag naar nieuwe en invallende (scooter)collega' s is, iig hier in de buurt, best wel aanwezig :)
Veelal om at de lopende pbz, vaak niet op de scooter wil. De meest gehoorde reden: te grote wijken die niet met de thuis-situatie zijn te combineren. Sommigen gaan tussen de middag thuis (met kids) lunchen. En dat is niet te doen met een grote (scooter) wijk.
Vreemd genoeg zijn dit vaak collega' s die meer uren willen maken, maar dan wel in dezelfde wijk....in/tussen de door hun uitgekozen tijden.
Zo heb ik mijn wijk ook gekregen(tenminste is mij verteld). Diegene kon ook de scooterwijk krijgen, maar wilde eigen tijd(en) aan houden en in de auto blijven rijden. Tsja, dat isvolgens PostNL niet meewerken aan vooruitgang(oid), dus die is of elders ingezet of ontslagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pietertje71 op 08-01-2015 06:56:20 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')