Lekker begin van de dagquote:Op maandag 5 januari 2015 08:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nou, op ophaaladres weten ze niks van de auto af. Dus nog even afwachten en anders EW maar weer bellen
Die krijg je bij AR netjes uitbetaald onder het motto de planning kan niet plannen.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:03 schreef CruisinDen het volgende:
Bij EW ook wel eens gehad, maar dan haal je de auto op en heb je dan toch gewoon een uurtje 'verplicht' pauze? Of krijg je die bij AR dan niet doorbetaald?
En, de Leon nog kunnen vinden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima .
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
Balenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nog niks gevonden. EW is nog bezig, ben nog niet terug gebeld, terwijl ze in het kantoortje hiernaast al vaak over gebeld hebben
Zeg daar dan even hallo tegen mijn streng christelijke familie.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef qua111 het volgende:
Insignia afgeleverd in Enter. Nu naar een gehucht genaamd Nijverdal, waar ik volgens een lokale hikester 40-50 minuten moet lopen naar het afhaaladres. En dat alles voor 220km in een C1......
Ik was ook op Arnhem CS. Zit nu in de IC naar Nijmegen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen .
Njah ik had toch geen tijd enzo, ben al een 15-30 minuten te laatquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hebben we elkaar net gemist, ik zit in de sprinter naar Zutphen.
Had dit een keer, bleek ik ib zn 3 100 te rijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen .
Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel
Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen .
Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel
Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken.
140 in z'n 2 knulquote:Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee
Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden
Kut, daarin kan ik net de 130 aantikkenquote:
Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.
Motor hequote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut, daarin kan ik net de 130 aantikken
Onderdelen in de versnellingsbak (tandwielen/schakelvorken) slijten harder doordat die pook niet vrij kan trillen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis.
Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee
Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden
Ja. Gelukkig is mijn top hogerquote:
Een Octavia RS uit 2002.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |