abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_148239344
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tof!

Iemand enig idee waar ik dit soort platen kan vinden in een enkelzijdig boek (i.v.m. doordrukken)? :@
in boeken weet ik niet, maar ik haal veel platen van pinterest af en print die dan uit :) zijn ook veel mensen die platen inscannen en dan op pinterest zetten :)

en bubsel, wouw!! super mooi gedaan die bloemen O+
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  Boks-Chick vrijdag 2 januari 2015 @ 12:00:29 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148239565
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

En nu is ie af met Faber Castell Polochromos, het bruin zijn Derwent colorsoft kleuren.
Uit een of ander Actionboek.
heel erg mooi, Bubsel!
Het is niet de criticus die telt; hij die wijst naar de vrouw die struikelt en zegt wat zij beter had kunnen doen. Die eer komt toe aan zij die daadwerkelijk in de arena staat, gezicht besmeurd met stof, zweet en bloed, zij die dapper streeft en vaak tekort komt en fouten maakt, omdat dat eenmaal onvermijdelijk is. Zij die, als het meezit, soms de triomf van 'n grootse verrichting mag proeven en als het tegenzit en zij faalt, in elk geval grote moed heeft getoond.
JMLH 14-05-2013 - 27-05-2014
pi_148241947
Mooi Bubs :D.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_148242240
Mooi bubs en automatic!

Ik was begonnen met die plaat van t kleurtopic maar zat met tegenzin te kleuren, dus ben gestopt. Nu bezig met een plaat met alleen maar roze.
pi_148242370
Roze. O+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:01:30 #56
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148243705
Ik kwam net kleurplaten tegen met stabilo gekleurd... Wat lelijk :@ :@ :@
Haha. Althans, bij mijzelf in mijn boeken vind ik het lelijk.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 15:02:19 #57
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_148243730
Erg blij, nieuwe set markers is binnen gekomen O+ (CRE / Shoptopic, laat hier je aankopen zien!). Al mijn markers op dit moment:
2r7x9uo.jpg
Nu heb ik de komende tijd wel genoeg. Zo dadelijk meteen even nieuwe kleurtjes uittesten aangezien ik nog een kleurplaat af moet maken.
  Boks-Chick vrijdag 2 januari 2015 @ 15:29:15 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148244612
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
Erg blij, nieuwe set markers is binnen gekomen O+ (CRE / Shoptopic, laat hier je aankopen zien!). Al mijn markers op dit moment:
[ afbeelding ]
Nu heb ik de komende tijd wel genoeg. Zo dadelijk meteen even nieuwe kleurtjes uittesten aangezien ik nog een kleurplaat af moet maken.
Tof! Heerlijk is dat, nieuwe kleurtjes uitproberen *O*

Nog twee daagjes en dan is mijn vakantie over, dus zal er vanzelf direct minder gekleurd gaan worden door mij _O- Wil nog wel 1 of 2 platen af zien te krijgen voor maandag :P
Het is niet de criticus die telt; hij die wijst naar de vrouw die struikelt en zegt wat zij beter had kunnen doen. Die eer komt toe aan zij die daadwerkelijk in de arena staat, gezicht besmeurd met stof, zweet en bloed, zij die dapper streeft en vaak tekort komt en fouten maakt, omdat dat eenmaal onvermijdelijk is. Zij die, als het meezit, soms de triomf van 'n grootse verrichting mag proeven en als het tegenzit en zij faalt, in elk geval grote moed heeft getoond.
JMLH 14-05-2013 - 27-05-2014
pi_148246527
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:29 schreef BrandX het volgende:

[..]

Tof! Heerlijk is dat, nieuwe kleurtjes uitproberen *O*

Nog twee daagjes en dan is mijn vakantie over, dus zal er vanzelf direct minder gekleurd gaan worden door mij _O- Wil nog wel 1 of 2 platen af zien te krijgen voor maandag :P
Jaa ik heb vandaag ook eindelijk na ruim 3 weken de seizoen2014 markers gekregen *O*

En ik zei aan het begin van de vakantie dat ik nu lekker veel tijd had om te kleuren, maar uiteindelijk toch niet zoveel gedaan omdat ik met mn rug zat. Maar gaat al iets beter, alleen morgen jarig dus dan ook nog geen tijd. Denk zondag of maandag dus weer O+
pi_148246532
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk! Zijn dat de markers van ebay?
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 17:11:00 #61
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_148247990
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:30 schreef danic het volgende:

[..]

Heerlijk! Zijn dat de markers van ebay?
Ja
pi_148248043
Ik snap namelijk echt geen reet van Ebay :@
Maar anders zou ik het ook nog wel interessant vinden. En ik zag dat ze er net iets anders uit zagen, vandaar.
pi_148248553
Vanwege de wel of niet kleurplaten in op discussie, even een poll gemaakt.

Poll: kleurplaten in OP
Ja
Nee
Tussenstand:
results.cgi?pid=393340&layout=3&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 17:46:01 #64
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_148249475
Ik wil anders ook wel iedere topic een banner maken voor in de OP met een paar random uitgekozen kleurplaten van het vorige deel die ik er dan in doe. Dan staan er toch een paar kleurplaten in het klein maar is het niet zo vol meteen.

Zoals dit:
wguryf.png
Hij zou alleen iets kleiner moeten zie ik nu :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Amarantha op 02-01-2015 18:15:48 ]
pi_148249519
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil anders ook wel iedere topic een banner maken voor in de OP met een paar random uitgekozen kleurplaten van het vorige deel die ik er dan in doe. Dan staan er toch een paar kleurplaten in het klein maar is het niet zo vol meteen.

Ik maak alvast een voorbeeld zodat jullie ook kunnen zien wat ik bedoel :)!
Dat is een leuk idee :Y
pi_148250073
Dat vind ik een leuk alternatief, Amarantha! :)
pi_148250118
Waarom niet gewoon een paar? Zeg, 4, die de niet TS uit kiest. Gewoon random, of opvallend, of omdat er toevallig een thema aan bod kwam in het topic.

Al is een banner ook leuk :)

Eigenlijk maakt het me gewoon niet zo veel uit geloof ik, als het er maar geen 50 zijn zoals de laatste tijd :+
pi_148250180
Dat vind ik lastig. Omdat iemand t dan misschien niet leuk vindt niet in de op staat, of zo.

Maar omdat de discussie vaker terug komt dacht ik: maak ik n poll en dan meeste stemmen gelden.
pi_148250235
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Cygne het volgende:
Dat vind ik lastig. Omdat iemand t dan misschien niet leuk vindt niet in de op staat, of zo.
Ja daar begrijp ik dus werkelijk niets van? Maakt dat echt uit dat je er niet in staat?? Is dat niet een btje kinderachtig??
Dan maar geen kleurplaten er in..
pi_148250581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja daar begrijp ik dus werkelijk niets van? Maakt dat echt uit dat je er niet in staat?? Is dat niet een btje kinderachtig??
Ja, mij maakt t persoonlijk niet uit hoor. Of mijn plaat er wel of niet instaat. Maar ik kan natuurlijk niet voor iemand anders spreken. Daarom zou ik dus zeggen alles of niets. :@
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 18:14:02 #71
393783 crew  Amarantha
Valar Morghulis
pi_148250622
Mij maakt het weinig uit als mijn plaat er wel of niet in staat. Enige is dat het nu best irritant is om zolang te moeten scrollen voor je bij de tweede reactie bent van een topic
pi_148250636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Mijn idee. Dit is voor de lol toch? Als we ook nog politiek correct moeten gaan zijn met wiens kleurplaat wel en niet erin moet....
Kunnen we niet gewoon de platen uit de OP weglaten? Ik vond het bijzonder veel werk om hem een keer te maken. Alle platen uit de laatste 100 posts opzoeken (is bij 1 pagina), links kopiren, juiste naam erbij zetten, checken of het wel goed werkte etc. Mijn laptop is nogal traag, dus kostte behoorlijk wat tijd. En vervolgens kwam er commentaar dat ik maar de laatste pagina's gedaan had en niet alle platen had gedaan. Tja, dan ben ik er beetje klaar mee, het is een hobby, geen werk.

Als mensen platen willen kijken kunnen ze toch voorgaande topics doorscrollen?

Als mensen het er wel in willen hebben ook prima, maar ik kijk wel uit om de OP nog een keer te maken :@

Die banner vind ik ook een leuk idee, maar de maker moet er geen gedoe mee krijgen vanwege scheve gezichten etc.

Overigens is het eerste wat ik doe als we weer nieuw topic hebben, de OP voorbij scrollen, ik kijk er niet naar. Vraag me af of niet meer mensen dat doen.
pi_148250642
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Mij maakt het weinig uit als mijn plaat er wel of niet in staat. Enige is dat het nu best irritant is om zolang te moeten scrollen voor je bij de tweede reactie bent van een topic
Ja, dat dus.
pi_148250726
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat dus. Kort samenvatten is niet mijn sterkste punt...... :o
pi_148250763
Ai, nu heb ik t gevoel dat ik me moet verdedigen. Even voor alle duidelijkheid: t zal me worst wezen of mijn plaat in de op staat. Anderzijds ben ik wel bang voor scheve gezichten als er random een paar platen in de op staan. Welke kies je dan? Als je alles doet wordt de op zo godsgruwelijk lang en er gaat z veel tijd in zitten.

Sorry! :@
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')