abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148684688
En hoe zit het met die amiibo's van yoshi bijvoorbeeld? 2 keer dezelfde en dezelfde functie? Of hebben ze bride andere functie :')
pi_148684911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
En hoe zit het met die amiibo's van yoshi bijvoorbeeld? 2 keer dezelfde en dezelfde functie? Of hebben ze bride andere functie :')
Zelfde
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:20:22 #228
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_148685093
quote:
6s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

NES games koop je voor vijf euro, Mario Galaxy voor een tientje is bijna net zo erg als piraterij zo goedkoop!
Die prijzen vind ik ook 50% te hoog, daarom heb ik ook geen één VC. Zijn gewoon te duur voor wat oude spellen, zeker als je kijkt wat telefoon games bijvoorbeeld kosten.

Net episode 1 gehaald van Captain Toad, leuke game tot nu toe, maar niet echt moeilijk.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:22:29 #229
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_148685183
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
En hoe zit het met die amiibo's van yoshi bijvoorbeeld? 2 keer dezelfde en dezelfde functie? Of hebben ze bride andere functie :')
Volgens mij kan je een Amiibo maar voor één game per keer gebruiken, als je ook data op de Amiibo zet (zoals bij Smash). Dus verschillende versie van bekend karakters als Mario en comis niet zo vreemd. Ook een leuk goudmijntje voor Nintendo uiteraard.
pi_148685647
Getest en het antwoord is nee en nee idd. Stukje Mario Galaxy gespeeld. Laatste kamer vrijgespeeld (denk ik), helemaal bovenin die toren. Ik snap dat het een goed spel is maar het is wat mij betreft niet zo baanbrekend als mensen het noemen. Ik vind New Super Mario Bros U leuker.

Maar die luma levels zijn wel echt tof
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:46:45 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148686257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Getest en het antwoord is nee en nee idd. Stukje Mario Galaxy gespeeld. Laatste kamer vrijgespeeld (denk ik), helemaal bovenin die toren. Ik snap dat het een goed spel is maar het is wat mij betreft niet zo baanbrekend als mensen het noemen. Ik vind New Super Mario Bros U leuker.

Maar die luma levels zijn wel echt tof
Waarom vind je New leuker dan Galaxy?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:55:00 #232
388285 roy9
Oude Koek
pi_148686605
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Getest en het antwoord is nee en nee idd. Stukje Mario Galaxy gespeeld. Laatste kamer vrijgespeeld (denk ik), helemaal bovenin die toren. Ik snap dat het een goed spel is maar het is wat mij betreft niet zo baanbrekend als mensen het noemen. Ik vind New Super Mario Bros U leuker.

Maar die luma levels zijn wel echt tof
De levels worden later in het spel een stuk creatiever, imo
pi_148687011
quote:
19s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom vind je New leuker dan Galaxy?
Ik denk 2D vs 3D. En een beetje omdat New precies de juiste hoeveelheid uitdaging had voor mij. Niet te moeilijk zoals Donkey Kong soms, maar ook behoorlijk pittig hier en daar. Speelde gewoon heel lekker. En zag er prachtig uit natuurlijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef roy9 het volgende:

[..]

De levels worden later in het spel een stuk creatiever, imo
True, maar daar zit ik nu dus al :P

Ik ga sowieso die Toad Amiibo halen _O_
Alleen jammer dat het geen Captain is -O-

Heb van wave 3 nu Sonic, Shulk en Dedede in de pre-order staan bij Gamemania.

Wave 2 alleen Rosalina besteld, maar misschien dat Bowser daar nog bij gaat komen, al moet ik eerst even kijken of ik de Smash of Mario Bowser wil. Zelfde geldt voor Peach en Mario :Y

Echt slecht voor mijn portemonnee die Amiibo :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Rob_La_Chouffe op 14-01-2015 20:13:40 ]
pi_148689385
Mario en Yoshi zijn al binnen! Hopelijk komt Roselina volgende week vrijdag. Wehkamp neemt namelijk geen pre-orders meer aan.

Tevens heb ik zonet 3 stempels op episode 1,2 en 3 van Captain Toad gehaald :)
pi_148689724
Ik krijg binnen enkele dagen ook DK en Captain Falcon in de bus *O*

Geeft wat meer kleurvariatie, het is nu rood en groen van Villager, Yoshi en Luigi :P

Mag Toad van mezelf pas spelen als is Pushmo World heb uitgespeeld.
pi_148692649
quote:
Thanx, dat wilde ik even weten. Exact hetzelfde als de disc dus.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_148692762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:14 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Thanx, dat wilde ik even weten. Exact hetzelfde als de disc dus.
Ja, exact hetzelfde.
Download schijnt 1,3 GB te zijn en saves van de discversie te herkennen.
Be curious, not judgmental
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:24:44 #240
388285 roy9
Oude Koek
pi_148692983
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

True, maar daar zit ik nu dus al :P

Oh sorry, ik las niet goed, ik was ondertussen ook bezig met andere dingen. Huiswerk enzo... :{ Maar ik las dus dat je nog maar in het begin van de game zat.

Vergeef mij :D
pi_148693205
De nieuwe Mario en Luigi amiibo's zien er een stuk beter uit dan de bestaande. Wel suf dat ze nu al karakters gaan hergebruiken.
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:16:52 #242
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_148694832
Shovel Knight. _O_. Wat een toffe indie game. Het geld zeker waard. Moeilijkheidsgraad varieert, maar als je Mega Man kan waarderen is dit ook prima te doen :).
pi_148695350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Anthraxx het volgende:
Shovel Knight. _O_. Wat een toffe indie game. Het geld zeker waard. Moeilijkheidsgraad varieert, maar als je Mega Man kan waarderen is dit ook prima te doen :).
Ik wacht nog even tot die op de PS4 en Vita komt :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:44:07 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148695871
Okay, ik heb ook de Direct eindelijk gekeken. Mijn mening over het Wii U-gedeelte! *O*

Splatoon zie ik nog steeds niet helemaal zitten. Ben erg benieuwd hoe deze game online is, maar ik ben niet zo'n online gamer op zich... Het idee vind ik wel tof als afwisseling op al die moderne oorlogsgames als Battlefield en Call of Duty.

Xenoblade Chronicles X is duidelijk day one. Moet wel de eerste Xenoblade snel weer eens oppakken. Even uitvogelen hoe ik mijn savegame gemakkelijk overzet, of misschien sluit ik de Wii zelf maar weer aan.

Mario vs. Donkey Kong lijkt me niets. Wel tof dat ze cross-buy ondersteunen.

Qua Wii-games ga ik zoals gezegd Metroid Prime weer een kans geven. Heb tijdens de Cube-periode het al tweemaal geprobeerd, maar toen was ik een veel eenzijdigere gamer :@ Is het eerste deel compleet met controller te spelen, of moet die nu met Wiimote?

Sin & Punishment 2 heb ik de disc-versie nog van, maar die wil ik ook zeker nog eens spelen!

Mario Party 10 krijgt een toffe mode dankzij Amiibo! Die Amiibo als spelfiguur is best geinig. Denk echter niet dat ik die game ga kopen, zonder vrienden is zoiets natuurlijk geen zak aan (online bestaat niet denk ik?) :P

De Toad, Ness en Wario Amiibo staan alle drie op mijn lijstje vanaf nu en Cpt. Toad ga ik tegen die tijd ook weer verder spelen. Slim van Nintendo wel, want ik zat te overwegen om die game weer te verkopen/ruilen als ik 'm uitgespeeld had.

Die Bandai Namco aankondiging is lame. Zeg dan niets. Project Treasure :') Doet me niets nog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148695902
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Getest en het antwoord is nee en nee idd. Stukje Mario Galaxy gespeeld. Laatste kamer vrijgespeeld (denk ik), helemaal bovenin die toren. Ik snap dat het een goed spel is maar het is wat mij betreft niet zo baanbrekend als mensen het noemen. Ik vind New Super Mario Bros U leuker.

Maar die luma levels zijn wel echt tof
2 ook? Het eerste deel doet voor mij vrij weinig maar het vervolg was wel gaaf. meer creatieve level ontwerpen, minder hub / verhaal gedoe, uitdagender, etc.

3D World is wat mij betreft wel een grote stap in de juiste richting. Zou daar zelf best nog een vervolg op willen zien.

quote:
17s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik heb ook de Direct eindelijk gekeken. Mijn mening over het Wii U-gedeelte! *O*

Splatoon zie ik nog steeds niet helemaal zitten. Ben erg benieuwd hoe deze game online is, maar ik ben niet zo'n online gamer op zich... Het idee vind ik wel tof als afwisseling op al die moderne oorlogsgames als Battlefield en Call of Duty.

Ik ben persoonlijk eigenlijk veel meer benieuwd naar het single player gedeelte, maar het is inderdaad wel eens iets anders.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  donderdag 15 januari 2015 @ 01:04:03 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_148698413
Mario Party 10 is trouwens de eerste game naast Smash die ook daadwerkelijk naar de NFC-chip schrijft. Wil je Amiibo in beide games gebruiken, dan heb je bijvoorbeeld twee Mario Amiibo nodig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_148698499
Deze kwamen vandaag binnen *O*

Doe eens niet.
  donderdag 15 januari 2015 @ 02:43:09 #248
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_148699289
Wtf wel Galaxy 2 in de E shop maar dus niet de eerste? :')
pi_148700357
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:Wil je Amiibo in beide games gebruiken, dan heb je bijvoorbeeld twee Mario Amiibo nodig.
nintendo :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148700389
quote:
19s.gif Op donderdag 15 januari 2015 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 10 is trouwens de eerste game naast Smash die ook daadwerkelijk naar de NFC-chip schrijft. Wil je Amiibo in beide games gebruiken, dan heb je bijvoorbeeld twee Mario Amiibo nodig.
Mario komt gelukkig in niet veel spellen voor...
Be curious, not judgmental
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')