abonnement Unibet Coolblue
pi_148370312
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:28 schreef Ridocar het volgende:
Dan is het aan jou om daarop te reageren.
Nee, degene die invoegt moet dat op een dusdanige manier doen dat het overige verkeer zo weinig mogelijk gehinderd wordt. Hij mocht gewoon op die baan blijven rijden en als hij niet uitgeweken was en er was een botsing geweest dan had hij gelijk gekregen van de verzekering. De invoeger moet anticiperen en zorgen dat hij veilig in kan voegen. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148370338
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:29 schreef Geralt het volgende:
Maar ik ben het met je eens, de invoeger moet anticiperen door harder of langzamer te gaan rijden.

Aan de andere kant, voor jou was het een kleine moeite om even een baan op te schijven zodat hij gewoon in kon voegen. :)
Hij had niet eens harder of zachter hoeven rijden, hij had ook 50m later kunnen invoegen, dan was er ook niks aan de hand geweest.
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee, degene die invoegt moet dat op een dusdanige manier doen dat het overige verkeer zo weinig mogelijk gehinderd wordt. Hij mocht gewoon op die baan blijven rijden en als hij niet uitgeweken was en er was een botsing geweest dan had hij gelijk gekregen van de verzekering. De invoeger moet anticiperen en zorgen dat hij veilig in kan voegen. :)
Dankje, dat bedoelde ik.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148370370
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Lol ja ik laat me liever niet aanrijden :P maar denk dat ik echt wel gelijk had gekregen van de verzekering met deze opname. Hij doet tenslotte de bijzondere manoeuvre, ik doe eigenlijk niks.
Dat is het probleem. Je doet niets. Heel youtube staat vol met die gasten met voorrangsziekte en die lachen we hier allemaal uit. En wat jij doet is precies hetzelfde. Met je voorrangsziekte.

Ja, je hebt gelijk, en ja, je zou voorrang moeten krijgen. Maar het probleem is dat je voorrang neemt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148370401
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij had niet eens harder of zachter hoeven rijden, hij had ook 50m later kunnen invoegen, dan was er ook niks aan de hand geweest.
Dat zie ik ook wel. Ik geef je gewoon gelijk. Echter als ik zelf zo een situatie zie en links rijdt niks dan schuif ik gewoon al van te voren even op naar links. Dat kost mij geen moeite en dan kan die knakker gewoon invoegen zonder te kijken, wat ze gezien je filmpje ook gewoon doen.

:+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148370501
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Je doet niets. Heel youtube staat vol met die gasten met voorrangsziekte en die lachen we hier allemaal uit. En wat jij doet is precies hetzelfde. Met je coorrangsziekte.

Ja, je hebt gelijk, en ja, je zou voorrang moeten krijgen. Maar het probleem is dat je voorrang neemt.
Nee, je ziet het echt verkeerd. De gene die voorrang NEEMT hier is de invoeger. Ik hoef me niet aan te passen aan de domme beslissingen van een ander.

De mensen van FS die we uitlachen doen heel wat anders, die geven gas bij zodat de invoeger er bijvoorbeeld achter MOET, ik deed helemaal niks.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148370859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:33 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, je ziet het echt verkeerd. De gene die voorrang NEEMT hier is de invoeger. Ik hoef me niet aan te passen aan de domme beslissingen van een ander.

De mensen van FS die we uitlachen doen heel wat anders, die geven gas bij zodat de invoeger er bijvoorbeeld achter MOET, ik deed helemaal niks.
Ik zie het verschil niet tussen gas bijgeven en helemaal niets doen. Wmb ben je net zo aso bezig.

Maar als jij denkt dat he recht hebt op een aanrijding moet je vooral je gang gaan. Het zou wel eens raar uit kunnen pakken.

Stel dat je die andere automobilist in de kreukels had gereden, dan zou ik je een hele stoere jongen vinden als je tegen 'm zou zeggen: "ja, ik zag u wel aankomen, maar jij komt zomaar naar links. Ik had kunnen remmen maarja, dat is mijn probleem niet. Ik zat immers niet fout, weetje"
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148370954
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik zie het verschil niet tussen gas bijgeven en helemaal niets doen. Wmb ben je net zo aso bezig.

Maar als jij denkt dat he recht hebt op een aanrijding moet je vooral je gang gaan. Het zou wel eens raar uit kunnen pakken.

Stel dat je die andere automobilist in de kreukels had gereden, dan zou ik je een hele stoere jongen vinden als je tegen 'm zou zeggen: "ja, ik zag u wel aankomen, maar jij komt zomaar naar links. Ik had kunnen remmen maarja, dat is mijn probleem niet. Ik zat immers niet fout, weetje"
Volgens mij snap jij niet hoe het verkeer werkt. Ik week toch uit? Ik zorgde dat er geen aanrijding kwam. Maar het was niet mijn fout, de invoeger is aso bezig, zo leer je het niet bij rijlessen, de anderen gewoon wegdrukken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148371432
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:41 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij niet hoe het verkeer werkt. Ik week toch uit? Ik zorgde dat er geen aanrijding kwam. Maar het was niet mijn fout, de invoeger is aso bezig, zo leer je het niet bij rijlessen, de anderen gewoon wegdrukken.
Je week niet uit, je stuurde lafjes naar de belijning, want je was geenszins van plan je cc uit te zetten of uit te wijken. Het heet evengoed voorrangsziekte. Een normale oplossing was gewoon remmen of naar links uitwijken (als het goed is heb je allang in kunnen schatten welke van de twee methoden de gevaarzetting zou verminderen) maarja, dan 'verlies' je en krijgt je ego een deuk.

En dan dat claxongehang achteraf. Alsof je daarmee de automobilist helpt. Het komt voor mij over als "pasopikbeneenasoenlaatmeerlangs".
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148372432
Als ik dan toch bezig ben mezelf in slecht dachlicht te zetten:


Ik was op onbekend terrein, en had het gele bordje (werkverkeer) gemist. En aangezien ik geen haast had, en de gene achter me wel, dacht ik, hey is dit nou ineens 2 baans? (je hoort het me zeggen ook), maar dat was het helaas niet. Toen ik er achter kwam was het al niet meer veilig om terug naar links te gaan omdat er 2 auto's langs gingen, dus dan blijft er alleen nog remmen over..

[ Bericht 15% gewijzigd door DX11 op 06-01-2015 18:58:00 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148372677
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Als ik dan toch bezig ben mezelf in slecht dachlicht te zetten:


Ik was op onbekend terrein, en had het gele bordje (werkverkeer) gemist. En aangezien ik geen haast had, en de gene achter me wel, dacht ik, hey is dit nou ineens 2 baans? (je hoort het me zeggen ook), maar dat was het helaas niet. Toen ik er achter kwam was het al niet meer veilig om terug naar links te gaan omdat er 2 auto's langs gingen, dus dan blijft er alleen nog remmen over..
Dan vind ik deze nog erg meevallen. Je wilde sociaal doen voor het achteropkomende verkeer en de belijning is verwarrend. (de onderbroken kantlijn/vluchtstrook suggereert een doorgaande rijstrook ernaast)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148372933
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:10 schreef delano.888 het volgende:
Als ik dan toch bezig ben mezelf in slecht dachlicht te zetten:


Ik was op onbekend terrein, en had het gele bordje (werkverkeer) gemist. En aangezien ik geen haast had, en de gene achter me wel, dacht ik, hey is dit nou ineens 2 baans? (je hoort het me zeggen ook), maar dat was het helaas niet. Toen ik er achter kwam was het al niet meer veilig om terug naar links te gaan omdat er 2 auto's langs gingen, dus dan blijft er alleen nog remmen over..
Wie heeft deze weg ooit ingericht? :')
Volgens mij is die weg vroeger een rijstrook breder (vandaar ook de gestreepte belijning langs de berm ipv doorgetrokken streep.
Als het in/uitrit werkverkeer is had ik wel gele belijning verwacht. Dit mag je de wegbeheerder eerder aanrekenen dan jezelf.

Over je eerste actie welke je eerder gepost hebt ben ik wat minder te spreken. Maar dat heeft ridocar wel goed verwoordt.
pi_148373428
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:20 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, omdat je niet kunt anticiperen.
De letter van de wet stelt dat je niet eens naar links mag voor een invoeger. De invoeger is degene die die zijn plek moet zoeken en daar op in moet stellen. Invoeger kon in dit geval nog een flink stuk doorrijden en rustig achter delano invoegen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_148373467
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Je doet niets. Heel youtube staat vol met die gasten met voorrangsziekte en die lachen we hier allemaal uit. En wat jij doet is precies hetzelfde. Met je voorrangsziekte.

Ja, je hebt gelijk, en ja, je zou voorrang moeten krijgen. Maar het probleem is dat je voorrang neemt.
Nou nee, de invoeger gaat naar links terwijl hij/zij dat niet kan en dus voorrang probeert af te dwingen...
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:36:19 #64
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_148373826
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, zo hoort het niet. Hij moet zelf anticiperen en deze actie sloeg nergens op, de invoegstrook was echt nog heel lang, ik reed een constante snelheid (want cc), dus hij deed maar gewoon lekker waar hij zin in had, en ik moet het oplossen. Zo werkt het verkeer dus niet.
Hoe het hoort? Verplicht is het niet, maar het is wel een goed voorbeeld van inspelen op wat een ander in het verkeer doet.
En ja, de invoeger was lomp met naar links gaan waar jij reed, mogelijk ging de invoeger er van uit dat jij wel een baan op zou schuiven zoals het merendeel van de weggebruikers doet?
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  maandag 5 januari 2015 @ 22:38:15 #65
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_148373926
quote:
99s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:28 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

De letter van de wet stelt dat je niet eens naar links mag voor een invoeger. De invoeger is degene die die zijn plek moet zoeken en daar op in moet stellen. Invoeger kon in dit geval nog een flink stuk doorrijden en rustig achter delano invoegen.
Dat was de letter van de wet. Die is bijgesteld omdat bijvoorbeeld onze oosterburen wettelijk verplicht zijn om invoegend verkeer de ruimte te geven.

En is er hier niet een motto "Geef ritsers de ruimte" ?
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_148373979
quote:
6s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:38 schreef JaapB het volgende:

En is er hier niet een motto "Geef ritsers de ruimte" ?
Mijn punt was juist, zowel achter als voor mij was HEEL VEEL RUIMTE. Maar nee, hij moest exact NAAST mij invoegen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148374799
quote:
99s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nou nee, de invoeger gaat naar links terwijl hij/zij dat niet kan en dus voorrang probeert af te dwingen...
En jij denkt dus recht te hebben op een ongeluk?

Ik probeer het al een tijdje te roepen: Ja, invoeger heeft normaal gesproken te wachten tot het doorgaande verkeer voorbij is gereden en ja, ik kan mij voorstellen dat het vervelend is om uit te moeten wijken of te remmen als zo'n figuur te beroerd is om te kijken en 'm ongezien de rijbaan op zet. Maar dat geeft niet het recht om maar gewoon door te rijden omdat je in je recht staat.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148374863
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:55 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En jij denkt dus recht te hebben op een ongeluk?
Ik snap niet wat je lult over een ongeluk. Er was geen ongeluk, ik week noodzakelijk uit om dat te voorkomen. MAAR dat had niet gehoeven. Heb jij zelf een rijbewijs of niet?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 5 januari 2015 @ 22:58:02 #69
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_148374934
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:34 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er uberhaubt nog mensen hier die filmpjes van hunzelf posten? Deze is van mij een paar dagen geleden, wat een eikel:


En nee, invoeghulp van mijn kant was hier compleet onnodig, zowel voor als achter me was er alle ruimte, ik stond op cc dus hij had alle kans om in te voegen maar koos ervoor mij aan de kant te douwen. Nogal aso.
CC zo rond de 104?
die vw voegt wel erg traag in, daarnaast mensen die naar links gaan bij een invoegstrook :r zo mega irritant is dat met hun "sociale gedrag"
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_148375049
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:56 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je lult over een ongeluk. Er was geen ongeluk, ik week noodzakelijk uit om dat te voorkomen. MAAR dat had niet gehoeven. Heb jij zelf een rijbewijs of niet?
Laat maar. Dat bord voor je kop is wel ongelooflijk dik...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148375063
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

CC zo rond de 104?
die vw voegt wel erg traag in, daarnaast mensen die naar links gaan bij een invoegstrook :r zo mega irritant is dat met hun "sociale gedrag"
Zou maar zo kunnen.
Dankje, fijn dat er toch nog mensen zijn die mijn punt begrijpen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148375078
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Laat maar. Dat bord voor je kop is wel ongelooflijk dik...
Buiten dit alles, heb jij een rijbewijs? Ja of nee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148375114
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Buiten dit alles, heb jij een rijbewijs? Ja of nee?
Nee, ik lul maar een eind raak.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148375121
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, ik lul maar een eind raak.
Dat merkte ik ja.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 5 januari 2015 @ 23:25:20 #75
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_148376120
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat merkte ik ja.
Hoi ben je weer terug
Irene is bae <3
pi_148379621
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat merkte ik ja.
Hoe lang had jij je rijbewijs ook alweer?

-edit- laat maar, twee jaar en een kleine maand.

En omdat het je interesseert: Mijn laatste examen had ik in juli 2012 voor LZV (waarvoor je +5 jaar CE en geen verkeersgeschiedenis bij justitie mag hebben). Maar waarom de-mijne-is-langer spelen? Aan het overige verkeer te zien is een lange ervaring geen garantie op briljante beslissingen.
Doe gewoon, dan scheelt het zoveel ellende. Dat betekent dat je af en toe ook eens in mag (moet) grijpen als andere automobilisten het niet zo goed snappen.

Wat ik dus de hele tijd probeer te zeggen: Het maakt niet uit wie verantwoordelijk is, maar probeer altijd zo veilig mogelijk te rijden. Dat is dus niet een beetje naar links sturen (automobilist had ook verder naar links kunnen komen, dan had 'ie er tegenaan gezeten), ook niet geïrriteerd aan de claxon hangen. (je had ook kunnen seinen toen je de auto voor je naar de rijbaan zag sturen) en zeker niet koste wat het kost je cc aan te laten staan. Ik denk dat je keuze grotendeels afhankelijk was van een rechtvaardigheidsgevoel en frustratie jegens die andere bestuurder.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ridocar op 06-01-2015 03:14:45 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148380714
Die golf ken toch gwoon beetje gas bij om invoege of wachte en dan der achter? Die heb toch ook een rijbwijs? Hij ken je ruim van tevoren zien aankome.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 08:30:09 #78
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148380887
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Laat maar. Dat bord voor je kop is wel ongelooflijk dik...
Tja. Ik vind het wel treurig dat zo'n invoeger die echt álle tijd heeft om zelf even te remmen of gas bij te geven die verantwoordelijkheid niet neemt. Dus iemand anders moet die maar nemen voor hem.

Jij bent ook voor het helpen van mensen die te lui en stom zijn om te werken en je betaalt ook graag voor hun uitkering? Je stemt SP? Als iemand jou aan de kant ramt in de supermarkt spring je ook zonder klachten opzij? (wie is er dan de aso)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dromer op 06-01-2015 09:45:34 ]
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 6 januari 2015 @ 08:32:11 #79
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148380916
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou maar zo kunnen.
Dankje, fijn dat er toch nog mensen zijn die mijn punt begrijpen.
Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.

Al had die kerel in dit specifieke geval wel even kunnen wachten.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:34:58 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148381664
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.

Al had die kerel in dit specifieke geval wel even kunnen wachten.
Wat ze vaak flikken is om als je naar links bent gegaan pas te accelereren zodat je toch van de cc af moet. En ja, ik schuif wel eens op, maar krijg dan dus daarmee te maken. Uiteindelijk krijg jij dus een hoop last van de luiheid van een ander. (en tja.. ik schuif toch regelmatig maar een baantje op als het gaat)
En ík heb zo niet leren invoegen ooit.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_148386096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:30 schreef Dromer het volgende:

[..]

Tja. Ik vind het wel treurig dat zo'n invoeger die echt álle tijd heeft om zelf even te remmen of gas bij te geven die verantwoordelijkheid niet neemt. Dus iemand anders moet die maar nemen voor hem.
Ja. Tenzij je expres een aanrijding wilt veroorzaken. Wees dan ook een vent en zet op het aanrijdingsformulier dat je tegenpartij wel zag maar geenszins van plan was aan de kant te gaan of af te remmen.
quote:
Jij bent ook voor het helpen van mensen die te lui en stom zijn om te werken en je betaalt ook graag voor hun uitkering? Je stemt SP? Als iemand jou aan de kant ramt in de supermarkt spring je ook zonder klachten opzij? (wie is er dan de aso)
Dit slaat als een slappe lul op een drumstel. Belasting betalen moet gewoon, wat dat betreft heb ik niet veel te kiezen. En in een rij voor de kassa kun je nog terugpraten. Dat scheelt als je een misverstand recht wilt zetten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 13:01:53 #82
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_148386337
Oh, ik rem heus wel bij als het niet anders uitkomt, maar de grootste imcompetente aso blijft mijns inziens de invoeger. Uiteraard dien je een aanrijding te voorkomen wanneer mogelijk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_148386966
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:01 schreef Dromer het volgende:
Oh, ik rem heus wel bij als het niet anders uitkomt, maar de grootste imcompetente aso blijft mijns inziens de invoeger. Uiteraard dien je een aanrijding te voorkomen wanneer mogelijk.
Eens. Je bent de eerste die het begrijpt. Natuurlijk vind ook ik de invoeger een incompetente aso, maar veiligheid staat gewoon bovenaan.

Probleem was alleen dat delano.888 het als een recht ziet om dan gewoon door te kachelen, ongeacht wat er op zijn pad komt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148388458
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, zo hoort het niet. Hij moet zelf anticiperen en deze actie sloeg nergens op, de invoegstrook was echt nog heel lang, ik reed een constante snelheid (want cc), dus hij deed maar gewoon lekker waar hij zin in had, en ik moet het oplossen. Zo werkt het verkeer dus niet.
Helaas... Als het voor jou mogelijk is om naar links te gaan om de invoeger ruimte te geven dan dien je dat te doen omdat je ten alle tijden een gevaarlijke situatie moet voorkomen.
Hoewel ik het wel met je eens ben dat die ander niet kan invoegen..

[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 06-01-2015 14:18:47 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_148390538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas... Als het voor jou mogelijk is om naar links te gaan om de invoeger ruimte te geven dan dien je dat te doen omdat je ten alle tijden een gevaarlijke situatie moet voorkomen.
Een invoeger de gelegenheid te geven om in te voegen doe je door gas te lossen of evt. zelfs iets bij te geven niet door op de linkerbaan rond te gaan hangen wat niet eens mag. Gas los of bij hangt natuurlijk wel af van de klojo die invoegt, normaliter zou je helemaal niets hoeven te doen omdat de invoeger zelf zijn plekje al heeft uitgezocht.

Uitwijken voor invoegers is inmiddels bijna een irritante gewoonte geworden, het erge ervan is dat onzekere miepen die gaan invoegen op die hulp gaan rekenen totdat ze er een tegenkomen die niet op KAN schuiven en dan is het boem.

Het is dan ook niet voor niets dat je steeds meer doorgetrokken strepen ziet verschijnen bij invoegstroken.
pi_148391247
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:00 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Heb je deze sneue gast al gezien:
Die filmpjes zijn echt verschrikkelijk, hij kwakt werkelijkwaar iedere fout op zijn youtube kanaal.

http://www.youtube.com/channel/UC2HD-3MiZrYxWUAbCYnvzQQ al 40 filmpjes met nietszeggende meuk
wtf, filmpjes gelderland is voornamelijk in en rondom apeldoorn en die gast rijd dus echt te vaak letterlijk langs mijn huis in het filmpje. dorpsidioot nominatie voor 2015 hebben we binnen denk ik... ;)
Hooray for boobies!
pi_148391449
Ik heb weer een pareltje gevonden. De fietsautist op een scooter
https://www.youtube.com/user/Ghostbikerteam/videos

Zijn doel is om de weg veiliger te maken. Hij heeft niet echt door dat hij wat gefrustreerd rijdt.

Constant in de dode hoek rijden. Lekker veilig.

Achter een smart vandaan schieten. Altijd slim.

Een opstappende bejaarde fietser. Vooral veel toeteren en vooral niet wat ruimte maken :')

1.32: Volgens mij hebben de fietsers gewoon voorrang. Ik heb geen haaientanden of voorrangsborden kunnen ontdekken. (tip: kijk hele compilatie, kun je zien hoe gefrustreerd zijn leventje wel niet is).
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:48:36 #88
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148391506
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat is het fucking probleem op 1 baantje op te schuiven, je had ruimte zat. Als je een beetje kunt rijden weet je wat er voor je/ achter je/naast je rijdt en kun je bijna zonder kijken even een baan opschuiven, kun je je cc gewoon aan laten.

Al had die kerel in dit specifieke geval wel even kunnen wachten.
Het fucking probleem is dat de rest van het verkeer wat achterop komt in de ankers moet omdat iemand met een slakkengang links gaat rijden.
pi_148391744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:16 schreef eP2e het volgende:

[..]

Een invoeger de gelegenheid te geven om in te voegen doe je door gas te lossen of evt. zelfs iets bij te geven niet door op de linkerbaan rond te gaan hangen wat niet eens mag. Gas los of bij hangt natuurlijk wel af van de klojo die invoegt, normaliter zou je helemaal niets hoeven te doen omdat de invoeger zelf zijn plekje al heeft uitgezocht.

Uitwijken voor invoegers is inmiddels bijna een irritante gewoonte geworden, het erge ervan is dat onzekere miepen die gaan invoegen op die hulp gaan rekenen totdat ze er een tegenkomen die niet op KAN schuiven en dan is het boem.

Het is dan ook niet voor niets dat je steeds meer doorgetrokken strepen ziet verschijnen bij invoegstroken.
Die doorgetrokken strepen zijn alleen doorgetrokken zodat je niet van links naar rechts kan.. van rechts naar links om iemand in te laten voegen mag wel, daar ligt namelijk een onderbroken lijn.
Kortom het verkeer op de rechterrijstrook mag uitwijken voor invoegend verkeer maar is dit niet verplicht.

[ Bericht 4% gewijzigd door devlinmr op 06-01-2015 16:01:53 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_148398835
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:


Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148402234
Jij mot eens in duitsland gaan rijde met al die poolse chuafeurs, die doen da op een tweebaansweg waar je 200 rij!
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:35:57 #92
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_148402636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:


Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Vrachtwagenchauffeurs zijn niet zo heel flexibel qua remmen / optrekken. Zo'n chauffeur ziet dat ie hard in de remmen moet of snel een baantje opschuiven. Vaak doen ze dit alleen als ze zien dat jij ook kan doorschuiven. Het reed behoorlijk langzaam voor die vrachtwagen... Dus gevalletje semi lompe remactie voor hem was ook sub-optimaal. Ik zie niet veel geks.
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_148402740
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef caspervc het volgende:

[..]

Vrachtwagenchauffeurs zijn niet zo heel flexibel qua remmen / optrekken. Zo'n chauffeur ziet dat ie hard in de remmen moet of snel een baantje opschuiven. Vaak doen ze dit alleen als ze zien dat jij ook kan doorschuiven. Het reed behoorlijk langzaam voor die vrachtwagen... Dus gevalletje semi lompe remactie voor hem was ook sub-optimaal. Ik zie niet veel geks.
Ik betwijfel toch echt of hij daadwerkelijk heeft gekeken of IK kon opschuiven..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148403882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:


Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Wanneer het tweebaans zou zijn zou je achterop geknald zijn, en niet tegen de zijkant, wanneer je niet zou remmen. Dus dan zou de schuld alsnog bij jou liggen omdat je nog de mogelijkheid had om te remmen.
pi_148412736
Oh nee die Ghostbiker rijdt gewoon in mijn regio rondt....
Ik hou dit topic wel in de gaten als ik hem ooit tegen kom, niet dat ik hem wat aan wil gaan doen ofzo, maar gezien zijn rijgedrag zal hij zichzelf vast wel in een situatie manoeuvreren dat hij zichzelf voor de zoveelste keer onnodig in gevaar brengt met z'n egoïstische rijgedrag.
pi_148415310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:10 schreef delano.888 het volgende:
Nou jongens, ik ben heel benieuwd of jullie hier ook van vinden dat het mijn schuld is:


Ik schrok echt behoorlijk toen hij na het knipperen gelijk van baan verplaatste. GELUKKIG zat er niks links van me.
Dus je maakt wel onderscheid. Je was mijn held geweest als je gewoon door was gereden (okee, een beetje lafjes naar links sturend) en al toeterend ernaast was blijven hangen. Maar remmen zit nog steeds niet bij jouw mogelijkheden...
Vrachtautochauffeur gaat ook niet vrijuit, die had veel eerder voor moeten sorteren. Had 'ie niet zo lomp hoeven doen.

In zo'n geval was ik met een vrachtwagen zeker tien seconden voor het filmpje begint al aan het voorsorteren, (lees plek aan het zoeken om een strook naar links te gaan.)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ridocar op 07-01-2015 04:35:50 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_148422860
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik heb weer een pareltje gevonden. De fietsautist op een scooter
https://www.youtube.com/user/Ghostbikerteam/videos

Zijn doel is om de weg veiliger te maken. Hij heeft niet echt door dat hij wat gefrustreerd rijdt.

Constant in de dode hoek rijden. Lekker veilig.

Achter een smart vandaan schieten. Altijd slim.

Een opstappende bejaarde fietser. Vooral veel toeteren en vooral niet wat ruimte maken :')

1.32: Volgens mij hebben de fietsers gewoon voorrang. Ik heb geen haaientanden of voorrangsborden kunnen ontdekken. (tip: kijk hele compilatie, kun je zien hoe gefrustreerd zijn leventje wel niet is).
Pareltje! _O_

Al is dat laatste filmpje grotendeels terechte kritiek..
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_148423369
Iets fout gegaan gisteren met onderstaande video.

Beschrijving bij de video.
quote:
Na het opengaan van de brug blijft een fietser - ondanks veelvuldig toereren door de Ghostbiker - frontaal op haar afrijden!
Een botsing kan nét voorkomen worden......
Nee lamlul, die fietser verliest het evenwicht bij het opstappen en jij bent diegene die juist op diegene afrijdt. En vooral de grens opzoeken en NIET remmen.

Verkeer wordt omgeleid over het fietspad. Gewoon gas blijven geven!!

Ojee, een tractor met brede aanhanger komt me tegemoet. Laat ik vooral geen ruimte maken. En ghostridertje. Flikker es op naar het fietspad waar je thuishoort. Maarja, als je je eens aan de regels ging houden had je nu geen video.

Ojee, volgens ghostridertje heeft iedereen infrarood in zijn ogen hangen

Een tegenligger. Links aanhouden (betekent niet dat tegenligger goed zit maar ghostrider doet er niks aan om een ongeluk te voorkomen).
pi_148423595
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Pareltje! _O_

Al is dat laatste filmpje grotendeels terechte kritiek..
Toch is hij nogal gefrustreerd met zijn leventje :'(
Uiteindelijk heeft het uiteraard weleens gelijk. Dat heeft iedereen wel eens een keer.
pi_148423716
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:57 schreef TwisterNederland het volgende:
Iets fout gegaan gisteren met onderstaande video.

Beschrijving bij de video.

[..]

Nee lamlul, die fietser verliest het evenwicht bij het opstappen en jij bent diegene die juist op diegene afrijdt. En vooral de grens opzoeken en NIET remmen.

Verkeer wordt omgeleid over het fietspad. Gewoon gas blijven geven!!

Ojee, een tractor met brede aanhanger komt me tegemoet. Laat ik vooral geen ruimte maken. En ghostridertje. Flikker es op naar het fietspad waar je thuishoort. Maarja, als je je eens aan de regels ging houden had je nu geen video.

Ojee, volgens ghostridertje heeft iedereen infrarood in zijn ogen hangen

Een tegenligger. Links aanhouden (betekent niet dat tegenligger goed zit maar ghostrider doet er niks aan om een ongeluk te voorkomen).
Wat een sneu figuur…. :')

Alsof dat busje met die aanhanger hem ook echt kan zien door die cementwagen heen :')
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')