abonnement Unibet Coolblue
pi_148123152


Vijf jaar geleden voerde Jeroen Pauw gesprekken met spraakmakende bekende Nederlanders. Persoonlijke gesprekken over de toekomst. Over heimelijke verlangens, serieuze angsten, keiharde ambities en zuivere voorspellingen. Over de grote en kleine bewegingen in Nederland, de wereld en het leven. Van G8- tot nachtkastjesniveau.

Al die tijd zijn deze interviews bewaard in een kluis. Nu is het moment aangebroken de mensen terug te vragen. Fragmenten uit het gesprek van toen zijn de leidraad voor dit nieuwe gesprek. Resultaat is het programma 5 Jaar Later; een persoonlijk gesprek, afgewisseld met quotes uit het interview van vijf jaar geleden en fragmenten van (nieuws)gebeurtenissen en film- en televisiebeelden die voor de gast de afgelopen vijf jaar zo bepalend waren.
Is succes ‘een keuze’ en angst ‘een slechte raadgever’? Worden we wijzer en milder? Kunnen we onszelf en onze omgeving beïnvloeden? Hoe kan het dat de één zijn dromen waarmaakt en de ander gedwongen is een nieuwe koers te varen?

Vijf jaar geleden voerde Pauw gesprekken met deze BNers en nam dat op. Al die tijd zijn deze interviews bewaard in een kluis. Nu is het moment aangebroken de mensen terug te vragen. Fragmenten uit het gesprek van toen zijn de leidraad voor dit nieuwe gesprek.

Gasten in de komende reeks zijn: Genee, Sap, Marcouch, Sneijder, Bauer
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 december 2014 @ 00:32:47 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_148123392
Net die met Jolande Sap gezien. Was een leuke aflevering met een leuke vrouw. Jammer dat ze al zo snel werd geliquideerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148124912
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Mooie en boeiende uitzending. Ze is in korte tijd flink ouder geworden, die Jolande Sap. De gebeurtenissen hebben duidelijk hun sporen nagelaten. Wat me ook opviel, is hoe onrustig ze erbij zat. Ze bewoog voortdurend en oogde wat nerveus.
De stoelen waren te groot voor haar. Pauw was dominant aanwezig en zij moest op en groen(...) kussentje zitten. Lichaamshouding zei ook heel vaak dat ze absoluut niet over die rat van Dibi en het partij-bestuur heen was.
Dit was typisch het voorbeeld van een goede integere politica niet mijn partij) die geslachtofferd werd door ambitieuze ratten in de slangenkuil.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148125296
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef tong80 het volgende:
Net die met Jolande Sap gezien. Was een leuke aflevering met een leuke vrouw. Jammer dat ze al zo snel werd geliquideerd.

:P
Volgens mij leeft ze nog...
pi_148125304
Morgen met
Weet niet of ik dat ga zien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148125356
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:13 schreef golfer het volgende:

[..]

De stoelen waren te groot voor haar. Pauw was dominant aanwezig en zij moest op en groen(...) kussentje zitten. Lichaamshouding zei ook heel vaak dat ze absoluut niet over die rat van Dibi en het partij-bestuur heen was.
Dit was typisch het voorbeeld van een goede integere politica niet mijn partij) die geslachtofferd werd door ambitieuze ratten in de slangenkuil.
Dibi was een talentloos, overgewaardeerd mannetje met grootheidswaanzin. Inmiddels schijnt meneer nogal geradicaliseerd te zijn. Uitkomen voor z'n geaardheid durft -ie niet, maar over het onrecht dat moslims wordt aangedaan, heeft -ie het hoogste woord.

Sap is ook niet genekt door Dibi, maar door een amateuristisch partijbestuur dat niet achter haar ging staan, maar heel moeilijk ging doen. Dibi was allang exit toen dat gebeurde.
pi_148125371
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:29 schreef golfer het volgende:
Morgen met [ afbeelding ]
Weet niet of ik dat ga zien.
Ben zeer benieuwd. Heb erg veel bewondering voor deze politicus, die de vinger op de zere plek durft te leggen en weet waarover hij praat.
pi_148125719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:

Sap is ook niet genekt door Dibi, maar door een amateuristisch partijbestuur dat niet achter haar ging staan, maar heel moeilijk ging doen. Dibi was allang exit toen dat gebeurde.
Dat partijbestuur was echt een dieptepunt.

Daar heeft iemand als Wilders weer een voordeel aan. Hij heeft geen partij en geen partijbestuur en kan als alleenheerser alles bepalen. Geen sprake van democratie daar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148125942
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat partijbestuur was echt een dieptepunt.

Daar heeft iemand als Wilders weer een voordeel aan. Hij heeft geen partij en geen partijbestuur en kan als alleenheerser alles bepalen. Geen sprake van democratie daar.
Er is daar enorm veel misgegaan toen. Het partijbestuur stelde een kandidatencommissie in, die hun bevindingen in het openbaar deelde. Echt gênant was dat. Vervolgens het gedoe rondom Dibi, met de lijsttrekkersverkiezing.
pi_148150751
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ben zeer benieuwd. Heb erg veel bewondering voor deze politicus, die de vinger op de zere plek durft te leggen en weet waarover hij praat.
Je bent het er wel mee eens dat aangifte tegen moslimhaat makkelijker gemaakt moet worden?
pi_148151959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je bent het er wel mee eens dat aangifte tegen moslimhaat makkelijker gemaakt moet worden?
aangiftes zouden in het algemeen makkelijker moeten worden gemaakt. Of dat nou over haatzaaien gaat of over fietsendiefstal. Onzin om voor 1 bepaald onderwerp weer andere regels te maken
pi_148152542
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je bent het er wel mee eens dat aangifte tegen moslimhaat makkelijker gemaakt moet worden?
Aangifte doen tegen alle strafbare zaken moet zo makkelijk mogelijk zijn, altijd. Je moet alleen goed nadenken over hoe je "moslimhaat" definieert. Kritiek op moslims is wat anders dan moslimhaat.
pi_148153217
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Aangifte doen tegen alle strafbare zaken moet zo makkelijk mogelijk zijn, altijd. Je moet alleen goed nadenken over hoe je "moslimhaat" definieert. Kritiek op moslims is wat anders dan moslimhaat.
Geweld, vandalisme etc. is al strafbaar. Marcouch wil dat het makkelijker wordt om aangifte te doen van moslimhaat.

Het komt op mij over als een poging om moslims te paaien. Voor moslims is kritiek op de islam al vaak moslimhaat.
pi_148153354
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Geweld, vandalisme etc. is al strafbaar. Marcouch wil dat het makkelijker wordt om aangifte te doen van moslimhaat.

Het komt op mij over als een poging om moslims te paaien. Voor moslims is kritiek op de islam al vaak moslimhaat.
Voor de duidelijkheid: Marcouch is ook degene die heel nadrukkelijk stelling neemt tegen het wangedrag van groepen jonge Marokkanen. In scherpe bewoordingen legt hij de vinger op de zere plek.
pi_148153464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Geweld, vandalisme etc. is al strafbaar. Marcouch wil dat het makkelijker wordt om aangifte te doen van moslimhaat.

Het komt op mij over als een poging om moslims te paaien. Voor moslims is kritiek op de islam al vaak moslimhaat.
Lees dit interview met Marcouch ff :)

quote:
Direct na de moord op Theo van Gogh werd Ahmed Marcouch nogal ad hoc woordvoerder namens de moslimgemeenschap. Nu wil hij, inmiddels Tweede Kamerlid, de PvdA weer mengen in het integratiedebat.

De veiligheidscoördinator jeugd in het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg Marcouch heeft op 2 november 2004 net zijn eerste koffie achter de kiezen als zijn collega vraagt: "Heb je het al gehoord? Theo van Gogh is vermoord". Een ongemakkelijk lachje volgt. "Grapje, toch?"

Het was geen grapje. Marcouch haast zich naar de benedenverdieping waar het dagelijks bestuur vergadert. In het vergaderhok hangt een niets-aan-de-hand-sfeer. "Ze weten het nog niet", denkt Marcouch.

"Ja, we hebben het gehoord", krijgt hij te horen. "We wachten even af nu". Marcouch is verbijsterd over de laconieke houding. "Ik moet iets doen", denkt hij.

“Er brak een nieuwe fase in de geschiedenis aan”
Als vrijwilliger was hij in die tijd al woordvoerder van een collectief van Marokkaanse moskeeën in Amsterdam. "Eigenlijk hadden we ons net voorgenomen om niet meer op allerlei uitingen van bijvoorbeeld Ayaan Hirsi Ali of Geert Wilders te reageren, maar zelf de agenda te bepalen", aldus Marcouch.

"We wilden het zelf hebben over de verhoudingen tussen mannen en vrouwen in de moslimgemeenschap en hoe sommige jongens in beeld kwamen door opvattingen over homo's, het probleem van antisemitisme."

Dat veranderde op 2 november 2004. "Er brak een nieuwe fase in de geschiedenis aan", aldus Marcouch, die door de koepel van Moskeeën in Nederland gevraagd werd om namens de moslimgemeenschap in Nederland het woord te voeren.

"Het was voor Nederlanders een eerste confrontatie met het islamitisch extremisme dat geweld niet schuwt. Een dag later al zat ik bij Rondom Tien en vanaf dat moment heeft mijn telefoon dagen, maanden, jaren niet meer stilgestaan."

De moord op Theo van Gogh

Wat is u opgevallen na de moord? Wat was het effect op het maatschappelijk en politieke debat?

"Iedereen had opvattingen, maar er was weinig ruimte voor analyse en kennis. Moslimextremisme was tot dan toe iets van het verre oosten en nu stond het ineens voor veel Nederlanders gelijk aan de islam in Nederland."

"Dat gaf spanningen. Een islamitische school werd in brand gestoken in Uden. Onder autochtonen was het gevoel: we worden bekneld door de islam. Aan de andere kant dachten moslims: we worden in een kwaad daglicht gesteld."

Wat veranderde er in de moslimgemeenschap?

"We merkten dat moslims zich wilden gaan mengen in de debatten. De pers begon zich er nu ook in te verdiepen en voor het eerst werden camera's toegelaten in de moskee. Openheid was van belang, wisten we."

"We gingen onszelf de vraag stellen: Wie zetten we op dat spreekgestoelte in de moskee? Hoe wordt er gepreekt? Wat is de boodschap, de missie? Daarvoor werden er soms hatelijke dingen gepredikt. Dat alles heeft geholpen bij de emancipatie van de preek."

"In alle hevigheid is het debat toen losgebarsten. In het land en in de Kamer. Wat tolereren we van elkaar? Maar de discussie bracht met zich mee dat er steeds meer kennis loskwam."

Hoe is sinds de moord de moslimgemeenschap veranderd?

"Moslims zijn zich veel bewuster gaan discussiëren over wat moslim zijn in moet houden. Hoe verhouden we ons tot types als Mohammed B.. Er werd soms gezegd: B. is geen moslim. Maar dat is onzin, het is wel een moslim. Je moet niet ontkennen dat mensen als B. vanuit hun geloof uit zijn op macht en daarvoor willen moorden."

"Daar moet je als moslim iets van vinden en als je dat onwenselijk vindt moet je dat ook aan je geloofsgenoten laten horen. Dan voorkom je dat de samenleving ontwricht wordt en jonge kinderen denken dat dat de ware islam is."

"In die tijd is ook de discussie over de vrijheid van meningsuiting losgekomen. En Ehsan Jami verkondigde het recht om afvallige te zijn. Dat heeft allemaal bijgedragen aan de emancipatie van moslims."

Je kunt je de vraag stellen of we in tien jaar veel zijn opgeschoten. Er is nog steeds sprake van radicaliserende jongeren. Homo's voelen zich onveiliger dan ooit, Wilders moet nog steeds beveiligd worden.

"Iets veranderen betekent niet dat het klaar is. De moord op Van Gogh was de eerste confrontatie. Mijn zorg is dat de confrontaties met extremisme erger kunnen worden, omdat dit soort radicale bewegingen gedreven zijn door macht en intimidatie. Ook vanuit extreem rechts."

Het wordt erger? Bedoelt u meer aanslagen?

"Dat hoeft niet. We weten nu meer, instanties werken beter samen, al moeten we alert blijven. Maar zo'n jongen die ons in het Nederlands toespreekt vanuit Syrië klinkt behoorlijk bedreigend. Dat hadden we nog niet meegemaakt."

"Als extremisten merken dat ze succes hebben met het ontregelen van de samenleving zullen zij dat vaker etaleren. Zij zullen zich manifesteren op allerlei manieren, ze passen zich aan aan de rechtsstaat, waardoor ze ons blijven ergeren en hinderen zonder dat we ze juridisch niets aan kunnen doen."

Hoe verander je dat?

"We moeten ze met argumenten bestrijden. En jongeren weerbaar maken."

"Deels is dat religieuze vorming, dus ook een verantwoordelijkheid van de islamitische gemeenschap, maar het is ook burgerschapsvorming. Dus jongeren moeten kritisch leren denken, zodat ze niet in die fuik vallen."

"Orthodoxe islam, prima. Maar wij zullen niet afdingen op de rechten van homo's, of vrouwen. Elk gewelddadig element zullen we keihard bestrijden. We dingen niet af op fundamentele waarden."

Critici als Wilders zeggen: dat keihard bestrijden gebeurt niet en met discussiëren is het probleem niet minder geworden, maar alleen maar erger.

"Als je naar de werkelijkheid kijkt zie je dat er wel degelijk normen worden gesteld en gehandhaafd. En dat die gemeenschap wel degelijk meedoet. Kijk naar de Marokkaanse boot bij de Gay Pride. Ik kreeg hoon over me heen, maar het gevolg is wel dat ik overal over kan praten."

Zou je dan wel een perspectief kunnen schetsen? Want dan héb je wellicht echt iets aan discussiëren en aan emancipatie?

"Ik zie de samenleving niet islamiseren. Ik zie moslims vernederlandsen en met hun geloof de moderniteit omhelzen. Die werken bij McKinsey of staan voor de klas. Maar ik heb nog nooit de ene imam de andere imam publiekelijk zien bediscussiëren. Dat is echt nodig om de extremisten te ontmaskeren."

"Ik zie teveel jongeren die weggetrokken worden door salafistische stromingen. Ook die stroming mag er zijn, maar je mag ze zeker niet onbekritiseerd laten op het moment dat ze een springplank zijn voor radicalisme."

"Ik ben dus wel optimistisch, maar tegelijkertijd hebben die ontwikkelingen ook weer een dynamiek waardoor je steeds achter de feiten aan loopt."

Wat bedoelt u daarmee?

"Radicalisering werkt maatschappijontwrichtend. De extremisten organiseren zich in onze samenleving, ook democratisch. Zij misgunnen ons onze veilige omgeving, ons veilige huis, veilige wijk."

"Het ontwrichtende karakter van de 'kleine' groep is groot en het is daarom gerechtvaardigd om dit keihard aan te pakken. Dat zie je aan het kleine clubje dat met IS-vlaggen zwaait. Ze spreken ons toe met een Haags accent. Dat maakt het indringend en potentieel ontwrichtend. Die ontwrichting moeten we voorkomen, ter bescherming van de vrijheden die we koesteren."

U bent net aangesteld als woordvoerder integratie van de PvdA-fractie. Wat wilt u concreet gaan doen?

"We hebben vaak de neiging in de politiek dat het met een stelling op televisie gedaan is. Maar als politiek moet je uitdagen, inspireren, aansluiting vinden."

"Er zijn moslims die tegen mij hebben gezegd: moet je nou per se mee op die Gay Pride? Ik vind van wel. Als je de strijd aangaat kom je weerstand tegen, maar zodra ik niet meer op die manier politiek kan bedrijven werkt het voor mij niet."

"Ik wil mensen ervan overtuigen dat we in een prachtig land leven. Een betere kwaliteit van leven in wijken en voor individuen is de beste manier om integratie te verbeteren. Als het onderwijs goed is, is dat de sleutel om uit de misere te komen en deel uit te maken van de samenleving. Er zit nu veel angst in de samenleving. En die moet weg, want angst en tolerantie gaan niet samen."

Ontwrichtende elementen keihard aanpakken. Maar tegen die demonstranten met IS-vlaggen kunt u niks.

"Gewelddadige extremisten kun je linea recta verbinden met de IS-beweging die bloedvergieten wil. Die moet je via de inlichtingendiensten en het justitie-apparaat aanpakken."

"Als de gemiddelde Nederlander denkt dat zij representatief zijn voor het geloof is dat beangstigend en ontwrichtend. Daarom is het belangrijk dat de islamitische gemeenschap luidkeels een vuist maakt hiertegen. Daarom zeg ik tegen hen: help ons deze geloofskapers aan te pakken. Spreek je uit. Niet als loyaliteitsverklaring, maar om te voorkomen dat ze greep krijgen op onze wijken. Het is ontzettend effectief."

“Ik ben Amsterdammer, Marokkaan, moslim”

Die vlaggers kunt u niet tegenhouden.
"Niet alleen. Maar je kunt wel zo'n groep duidelijk maken wat de norm is. Niet als overheid, maar als gemeenschap en als samenleving breed. Net als dat gebeurde bij de 'minder, minder'-uitspraken van Wilders. Hoe prachtig was dat. Daar was geen overheid tegen opgewassen als de samenleving breed laten horen: dit pikken we niet."

"Ik wil dat we over tien jaar verder zijn in deze discussie. De intellectuele ontwikkeling moet stappen maken. De moslim is niet meer de stille gastarbeider, maar volwaardig onderdeel van de samenleving."

"Laat niemand mij zeggen dat ik geen echte Nederlander ben, want dan komt hij me tegen. Zelf ben ik Amsterdammer, Marokkaan, moslim. Die dingen maken wie ik ben. Ik laat niemand die wortels afsnijden."

Bron: http://www.nu.nl/weekend/(...)n-gogh-vermoord.html


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 19:26:40 ]
pi_148153504
quote:
Op aangifteformulieren staat al wel een standaardmogelijkheid om aangifte te doen van antisemitische incidenten.
Als ze dit nu even afschaffen hoeft dat hele vakje anti-islamitische incidenten er niet bij op het aangifteformulier.
pi_148153832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Geweld, vandalisme etc. is al strafbaar. Marcouch wil dat het makkelijker wordt om aangifte te doen van moslimhaat.

Het komt op mij over als een poging om moslims te paaien. Voor moslims is kritiek op de islam al vaak moslimhaat.
Een wandaad moet juist geduid worden. Ik begrijp dat jij tegen alles dat op een bepaalde manier in het voordeel van de moslimgroep gezien kan worden graag afdoet als 'moslimpje paaien' en dat je het liefst alleen het tegenovergestelde ziet.

Maar wanneer bijv. vandalisme een specifieke achtergrond heeft, is het goed om dat te weten, omdat deze meer specifieke kennis kan helpen bij het tegengaan van dergelijk gedrag en de maatschappij hiertegen te beschermen. Het is gewoon een beleidsmatig plan dat moet leiden tot meer gespecificeerde kennis.

Overigens moet dat idee over het hele multi-cultuur-debat getrokken worden. Jammer genoeg krijg je dan van die klaplopers die het allemaal afdoen als multikul en gewoon alle allochtone groepen als één probleemgroep willen zien die 'aangepakt' moeten worden. Wat dat dan ook is.
pi_148154074
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als ze dit nu even afschaffen hoeft dat hele vakje anti-islamitische incidenten er niet bij op het aangifteformulier.
Dat is ook een idee.
pi_148157127
Marcouch vind ik weinig interessant, sla deze ff over.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_148158151
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid: Marcouch is ook degene die heel nadrukkelijk stelling neemt tegen het wangedrag van groepen jonge Marokkanen. In scherpe bewoordingen legt hij de vinger op de zere plek.
Noem mij eens één iemand in de landelijke politiek die geen stelling neemt tegen het wangedrag van groepen mensen? En dan specifiek, dus een quote van dat het allemaal wel meevalt in Nederland.

Bij de PvdA zie ik altijd hetzelfde stramien, het proberen terug te winnen van de traditionele achterban. Het zich uitspreken tegen raddraaiers. Het aanbellen bij mensen thuis met een roos erbij zoals Diederik Samsom deed, of het bezoeken van koffiehuizen zoals Wouter Bos deed.

Aan de andere kant proberen ze zich in te likken bij de allochtone Islamitische achterban. Zoals dit voorstel van Marcouch. Of met het steunen van een nieuw generaal pardon. Die hele partij is in mijn ogen niet serieus te nemen.

En hoezo het nog makkelijker maken van aangifte tegen moslimhaat? De politiebureaus waren tot 's avonds open en de aangifteformulieren waren al ingevuld om aangifte tegen Wilders te doen.
  dinsdag 30 december 2014 @ 21:45:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148161193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:39 schreef danos het volgende:
Marcouch vind ik weinig interessant, sla deze ff over.
idem
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 december 2014 @ 22:00:50 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_148162099
Vijf jaar geleden werd er in Amsterdam-West een coupe gepleegd waardoor Marcouch geen stadsdeelvoorzitter meer kon blijven.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_148165838
DOORRRRRRRRRRRRRRRRR
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148166002
Heeft Marcouch aan de Maroc gezeten? Zijn ogen zijn zo rood.
pi_148166101
Tan :o
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148166494
Allahuuuuuu akbarrrrrrrr
standaarddrinker
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 december 2014 @ 23:17:06 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_148166523
5 jaar later is 7 jaar later dus :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_148166641
Fiets eens op het fietspad joh
standaarddrinker
pi_148166846
Marcouch slaat de spijker precies op z'n kop.
pi_148167067
Het is de schuld van Marcouch!
standaarddrinker
pi_148167086
Jammer dat ie niet met die scooter tegen die paal klapte.
pi_148167091
Hoe kan een lokale politicus jou crimineel maken?
standaarddrinker
pi_148167092
Hij heeft zijn haar nu langer, dat is anders, ik vond dat kortere beter passen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_148167106
Dat was Appa.
pi_148167152
saai!!!!!
pi_148167176
Ik hoop dat Xa1pt kijkt. Marcouch zegt echt precies wat ik hier al jaren roep.
pi_148167240
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat Xa1pt kijkt. Marcouch zegt echt precies wat ik hier al jaren roep.
Hoi Marcouch. :W
pi_148167304
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat Xa1pt kijkt. Marcouch zegt echt precies wat ik hier al jaren roep.
Ben je weer uit je grot gekropen? Lekker geslapen onder je Knevel en van den Brink posters?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_148167348
Henklettering de boodschapper.
pi_148167608
Ah.. weer even een bangmaak videootje.
pi_148167619
Obama _O_ _O_ _O_
pi_148167638
IS :') :') stelletje homo's
pi_148167696
Zou Jeroen zelf zijn vragen bedenken? Ik krijg sterk het gevoel dat ie gewoon gedicteerd wordt.
pi_148167780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou Jeroen zelf zijn vragen bedenken? Ik krijg sterk het gevoel dat ie gewoon gedicteerd wordt.
Concrete voorbeelden?
Make my day!
pi_148167839
Het is een beetje zoals Praatjesmakers, Jeroen heeft een oortje.
standaarddrinker
pi_148167919
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef agter het volgende:

[..]

Concrete voorbeelden?
'Ga je mee naar de Megalomaan?'
Is een vraag die Jeroen zelf heeft bedacht.
pi_148167988
Een Q&A met IS, hihi :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_148168003
Het begint wel een beetje een hoog "sensatiefilmpjes"-gehalte te krijgen.
pi_148168032
Spannend muziekje er onder.. mooie angstpropaganda. Pauw wil weer dat we slecht slapen dalijk.

:O
pi_148168042
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef alors het volgende:

[..]

Ben je weer uit je grot gekropen? Lekker geslapen onder je Knevel en van den Brink posters?
Geen idee waar je het over hebt. Ben niet weg geweest.
pi_148168043
Ze willen gewoon speelgoed.
pi_148168051
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het begint wel een beetje een hoog "sensatiefilmpjes"-gehalte te krijgen.
Is gewoon de realiteit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148168083
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het begint wel een beetje een hoog "sensatiefilmpjes"-gehalte te krijgen.
Ja, veel geplakt. Maar Jeroen wil kennelijk wat duidelijk maken..de gematigde Islam.
Make my day!
pi_148168213
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, veel geplakt. Maar Jeroen wil kennelijk wat duidelijk maken..de gematigde Islam.
Is de redactie, Jeroen haat ze gewoon allemaal.
pi_148168298
Als je die beelden van Pauw & Witteman ziet, snap je niet dat ze zo'n schreeuwlelijk in de studio uitnodigen.
pi_148168301
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is de redactie, Jeroen haat ze gewoon allemaal.
Is hij zo haatdragend, dan?
De inhoud is interessant, overigens.
Make my day!
pi_148168313
Dat cherry orgel mis ik wel op tv, die naast de imam zat, ben haar naam even kwijt.
standaarddrinker
pi_148168314
Matige aflevering.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148168351
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef superniger het volgende:
Matige aflevering.
Ja, vond ik ook wel.
Make my day!
pi_148168399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Dat cherry orgel mis ik wel op tv, die naast de imam zat, ben haar naam even kwijt.
Marjon van Royen _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_148168468
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef agter het volgende:

[..]

Is hij zo haatdragend, dan?
Volgens mij niet.
pi_148168517
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef alors het volgende:

[..]

Marjon van Royen _O_
Dat moeten wij steeds missen sinds die bejaarde weg is.
pi_148168611
Ik heb een beetje het gevoel dat Marcouch tolerantie qua godsdienst predikt juist omdat de Islam niet echt gewenst is in NL. Beetje zijn eigen huid redden.
Make my day!
pi_148168682
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef agter het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat Marcouch tolerantie qua godsdienst predikt juist omdat de Islam niet echt gewenst is in NL. Beetje zijn eigen huid redden.

wolf in schaapskleren
pi_148168733
Zijn er ook atheïstische Marokkanen?
standaarddrinker
pi_148168871
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wolf in schaapskleren
Maar er is een zwijgende meerderheid? Ik kan daar dus geen hoogte van krijgen. Mijn schoonmaakster is er zo een. Wel Koran-les op maandag, mijn man niet willen ontmoeten, altijd hoofddoek om, maar leuk met mijn dochter en mij omgaan.. ik vind het maar lastig.

Ik ben wel voor godsdienstvrijheid, maar niet voor complete dominantie.
Make my day!
pi_148168985
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef agter het volgende:

[..]

Maar er is een zwijgende meerderheid? Ik kan daar dus geen hoogte van krijgen. Mijn schoonmaakster is er zo een. Wel Koran-les op maandag, mijn man niet willen ontmoeten, altijd hoofddoek om, maar leuk met mijn dochter en mij omgaan.. ik vind het maar lastig.
Ik vind zulk gedrag problematisch. Dat is één van de lastige aspecten van de islam Nederland. Mensen die niks strafbaars doen, maar mijlenver buiten de samenleving staan en opvattingen erop nahouden die haaks staan op westerse waarden en normen.
pi_148169351
quote:
15s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind zulk gedrag problematisch. Dat is één van de lastige aspecten van de islam Nederland. Mensen die niks strafbaars doen, maar mijlenver buiten de samenleving staan en opvattingen erop nahouden die haaks staan op westerse waarden en normen.
Ik vind het ook lastig.
Maar, nogmaals, ik ben wel voor godsdienstvrijheid.
En ze doet of zegt niets raars.
Ze werkt hard, en is okay in de omgang.
Ze vraagt zelfs dingen van "wat vind jij van dit of dat, over het onderwijs enz". En wat de man doet in het huishouden etc. Maar ze is wel overduidelijk Islamitisch. Wij geven haar wat met kerst/oud en nieuw...haar kinderen bakken koekjes voor ons met het Suikerfeest. Maar als mijn man er is, wil ze pertinent niet komen. Echt bizar gesplitst.
Problematisch is idd wel het woord. Schizofreen mss wel.
Make my day!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 00:49:22 #69
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_148233987
Hoe heet dat nummer van Frank Zappa in het interview met Jolande Sap?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 01:58:57 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148235133
Goede aflevering met Wesley Sneider die vandaag zou uitgezonden zijn.

Oh nee, toch niet uitzendingswaardigs en moeten we het morgen met een overdosis Bauer doen?

Eerst bij 24 uur met bij Theo Maassen en daarna bij Pauw?

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 02-01-2015 02:04:50 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148236925
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef agter het volgende:

. Maar als mijn man er is, wil ze pertinent niet komen.
Soms heeft dat niets te maken met diep-religieuze gevoelens maar met de islamitische variant van 'wat zullen de buren wel niet denken'. Of de echtgenoot heeft control issues.
Maar het blijft gek, geheel off topic: paar jaar deed er een islamitische kandidate mee aan australische variant van Masterchef. Als ze iets won of toen ze weg moest werden de vrouwen geknuffeld en gekust, de mannen volledig genegeerd ( niet eens een hand).
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2015 @ 10:36:26 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_148237869
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

Soms heeft dat niets te maken met diep-religieuze gevoelens maar met de islamitische variant van 'wat zullen de buren wel niet denken'. Of de echtgenoot heeft control issues.
Maar het blijft gek, geheel off topic: paar jaar deed er een islamitische kandidate mee aan australische variant van Masterchef. Als ze iets won of toen ze weg moest werden de vrouwen geknuffeld en gekust, de mannen volledig genegeerd ( niet eens een hand).
Mijn God. :D Jij bent echt erg. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148237897
Vanavond de laatste met Frans Bauer.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2015 @ 10:39:59 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_148237937
Ben benieuwd wat ie van de huidige situatie in Rusland en de Oekraïne vindt. En of ie de Arabische revolutie had zien aankomen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2015 @ 10:42:15 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_148237979
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:58 schreef golfer het volgende:
Goede aflevering met Wesley Sneider die vandaag zou uitgezonden zijn.

Oh nee, toch niet uitzendingswaardigs en moeten we het morgen met een overdosis Bauer doen?

Eerst bij 24 uur met bij Theo Maassen en daarna bij Pauw?
Hoeveel flessen Whiskey gingen er aan deze post vooraf ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148238295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:39 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd wat ie van de huidige situatie in Rusland en de Oekraïne vindt. En of ie de Arabische revolutie had zien aankomen.

:P
Hij zal toch wel een mening hebben over het in kaart brengen van verstandelijke beperkingen van de foetus tijdens de zwangerschap met de mogelijkheid tot aborteren tot xx weken voor de geboorte?
Even a broken clock is right twice a day.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2015 @ 11:08:00 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_148238519
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:57 schreef danos het volgende:

[..]

Hij zal toch wel een mening hebben over het in kaart brengen van verstandelijke beperkingen van de foetus tijdens de zwangerschap met de mogelijkheid tot aborteren tot xx weken voor de geboorte?
Intrinsiek zal ie zijn mening laten blijken. Maar gezien zijn status als volkszanger, en gezien zijn achterban, wordt het voor hem een duivels-dilemma om een gefundeerde mening te exploiteren, zonder de fans van zijn fijnmazige ouevre te bruskeren. Het herstellen van verstandelijke beperkingen kan immers schade berokkenen aan zijn verkoopcijfers.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148239184
Waarom die haat op Bauer?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:49:24 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148240584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:42 schreef tong80 het volgende:

Hoeveel flessen Whiskey gingen er aan deze post vooraf ?

:P
Geen.

Neem jij nog wel op tijd je pilletjes tegen je waanbeelden en psychoses in?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:51:36 #80
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_148240634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Intrinsiek zal ie zijn mening laten blijken. Maar gezien zijn status als volkszanger, en gezien zijn achterban, wordt het voor hem een duivels-dilemma om een gefundeerde mening te exploiteren, zonder de fans van zijn fijnmazige ouevre te bruskeren. Het herstellen van verstandelijke beperkingen kan immers schade berokkenen aan zijn verkoopcijfers.

:P
Maakt niet uit, de achterban gaat vanavond toch darten kijken. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Van_Poppel op 02-01-2015 13:15:38 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:05:08 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148240915
Overigens hebben ze het omgegooid bij 24 uur met, waarschijnlijk omdat Bauer vandaag ook al bij Pauw zit.
Bauer zit dus volgende week bij Theo Maassen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 januari 2015 @ 13:16:20 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_148241160
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Geen.

Neem jij nog wel op tijd je pilletjes tegen je waanbeelden en psychoses in?
Niet tegen m'n waanbeelden. Wel tegen m'n eventuele psychose. Ook antie-depressivicum.

Krijg je inmiddels weer eens een stijve ? Of blijft ie hangen in z'n harnas van de Viagra ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 2 januari 2015 @ 23:05:22 #83
232445 crew  Specularium
pi_148264041
Ik lees liever het topic denk ik.
pi_148264630
Wat een allejezus saaie gast, Frans Bauer :') Die kerel blijft eeuwig dezelfde en beleeft dag in dag uit hetzelfde.
pi_148264658
Flink dik geworden ook.
pi_148264706
Fransje lust wel een babi pangang.
  Forum Admin vrijdag 2 januari 2015 @ 23:22:50 #87
232445 crew  Specularium
pi_148265010
Frans keurt die vriendinnetjes gewoon even in de keuken.
pi_148265107
Heeft Frans nog wel eens een nieuwe single uitgebracht de afgelopen, pak m beet, 2 jaar?
pi_148265296
Frans wordt emotioneel van zijn eigen muziek. Nu moeten wel meer mensen janken om zijn nummers.
pi_148265458
Frans gaat graag naar een frietzaak en snackbar, dat is hem af te zien.
  Forum Admin vrijdag 2 januari 2015 @ 23:35:18 #91
232445 crew  Specularium
pi_148265630
Frans is toch altijd die normale kamper gebleven.
pi_148265656
Frans weet zelf ook dat hij geen talent heeft
pi_148265773
Frans denkt dat iedereen Tros kijkt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2015 23:38:47 ]
pi_148266008
Sterren.nl publiek :')
  Forum Admin vrijdag 2 januari 2015 @ 23:47:04 #95
232445 crew  Specularium
pi_148266139
Frans weet ook wel dat hij dit niet had hoeven doen.
pi_148266211
Frans weet zelf ook wel dat hij een nummer van Stef Bos heeft verneukt.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 00:29:57 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148268177
Wat een zeg maar, zeg maar, zeg maar, etc. saaie dooie vent die Bauwert.
Ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik bijna niks van zijn liedjes of programma's herkende op dat in Frankrijkegenomen zomerprogramma dat ik wel eens gezien heb.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 18 december 2015 @ 10:15:41 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_158324464
Maandag 21 december: Gordon
Dinsdag 22 december: Emile Roemer
Vrijdag 25 december: Jan Smit
Maandag 28 december: Adriaan van Dis
Dinsdag 29 december: Bert Koenders
Woensdag 30 december: Sven Kramer

http://www.ntr.nl/5-jaar-(...)-in-2015/192#content
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 18 december 2015 @ 11:11:19 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158325276
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:15 schreef borisz het volgende:
Maandag 21 december: Gordon
Dinsdag 22 december: Emile Roemer
Vrijdag 25 december: Jan Smit
Maandag 28 december: Adriaan van Dis
Dinsdag 29 december: Bert Koenders
Woensdag 30 december: Sven Kramer

http://www.ntr.nl/5-jaar-(...)-in-2015/192#content
Op in ieder geval 2 uitzendingen verheug ik mij. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 21:11:14 #100
232445 crew  Specularium
pi_158421289
Ah, hier is het topic.
pi_158422077
Niet echt boeiende gasten.
sig verwijderd door FA
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 22:12:53 #102
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158424270
Pauw zei dat-ie niet snel reclame maakt voor een eigen programma, maar dat de aflevering van vanavond echt heel goed te geworden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 22:16:40 #103
232445 crew  Specularium
pi_158424447
Kan Gordon meestal wel waarderen omdat hij vrij eerlijk en direct is.
Hij moet alleen niet gaan zingen, want dan mag hij wel dood.
pi_158425177
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:16 schreef Specularium het volgende:
Kan Gordon meestal wel waarderen omdat hij vrij eerlijk en direct is.
Hij moet alleen niet gaan zingen, want dan mag hij wel dood.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd moet lachen als ik naar Geer en Goor kijk
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 22:35:27 #105
232445 crew  Specularium
pi_158425248
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2015 22:34 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd moet lachen als ik naar Geer en Goor kijk
pi_158425282
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 22:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geniaal die 2

Ook al zijn het van die kut nichten
  maandag 21 december 2015 @ 22:49:56 #107
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 21 december 2015 @ 23:03:42 #108
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:05:42 #109
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:13:15 #110
326442 Grunge.
Corvus corax.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 21 december 2015 @ 23:14:15 #111
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158426706
Leuke verrassing :{
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  maandag 21 december 2015 @ 23:14:56 #112
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:15:30 #113
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:17:01 #114
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158426859
Ik vind Gordon wel een toffe peer :)
  maandag 21 december 2015 @ 23:22:42 #116
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427017
Ah. Dit wordt Nu.NL-Achterklap-nieuws. 'Gordon maakte vrouw zwanger, ze hielden het niet.'
pi_158427049
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Ah. Dit wordt Nu.NL-achterklap-nieuws. 'Gordon maakte vrouw zwanger, ze hielden het niet.'
Ja absoluut. Je kunt de minuten aftellen dat het op Telegraaf / Nu.nl blabla staat. Als we geen push-bericht krijgen zelfs :D
pi_158427057
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 23:22 schreef Grunge. het volgende:
Ah. Dit wordt Nu.NL-Achterklap-nieuws. 'Gordon maakte vrouw zwanger, ze hielden het niet.'
Niet zo spammen jij o|O
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_158427144
Oh, vergeten
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 21 december 2015 @ 23:28:50 #120
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158427252
Rene froger is een drinker
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  maandag 21 december 2015 @ 23:28:56 #121
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427258
OMG breaking: Froger heeft Korsakov :D
pi_158427267
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef empa1010 het volgende:
OMG breaking: Froger heeft Korsakov :D
Dat zie je ook wel aan zijn kop toch?
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 21 december 2015 @ 23:29:22 #124
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427268
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
Rene froger is een drinker
Ahh.

Ook dit krijgt een staartje...
pi_158427283
Hier krijgt Gordon weer het grootste gelazer mee natuurlijk :{
  maandag 21 december 2015 @ 23:30:00 #126
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427298
Wow, dat hij helemaal los gaat.

Mooi. _O_
  maandag 21 december 2015 @ 23:30:09 #128
14505 OProg
A Life in Music
pi_158427303
Genot dit. :D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_158427308
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:29 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Dat zie je ook wel aan zijn kop toch?
Das waar :@
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 23:30:24 #130
232445 crew  Specularium
pi_158427313
Gelukkig was het broekje al uit.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:30:27 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_158427316
Hij brengt wel even wat naar buiten nu
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158427325
Gordon gaat even los :D
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_158427335
Sow koekoek!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_158427337
Zo, goed bezig Gordon :D :D

Gordon ooit ontmoet trouwens en echt genuine dude. Geloof 'm wel als die dit alles zegt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_158427338
Rene Froger is altijd een gewone jongen gebleven
pi_158427346
Hij loopt helemaal leeg :D
pi_158427354
Denk dat hij hier wel de waarheid verteld ... :{
pi_158427357
Zanger Rinus in de toppers *O*
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_158427361
Die zoon van Froger is dus net als zijn vader. :')
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:31:51 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_158427372
Bij de prive is het nu stop de persen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158427378
Toppers :')

Stop met deze shit
pi_158427381
Ik heb het even gemist wat was het grote geheim over de toppers??
pi_158427384
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:31 schreef Karina het volgende:
Bij de prive is het nu stop de persen.
Ja :D
pi_158427409
Hij wilde niet meer met ze optreden maar stond vorig jaar nog met ze op de bühne.

Dat is op zijn minst tegenstrijdig.
pi_158427410
De allerverste kleedkamer _O-
pi_158427420
Gordon zat in kleedkamer 2 van Ajax
pi_158427435
hahahahaha
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 december 2015 @ 23:33:55 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158427442
Jeroen van der Boom :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 23:34:05 #149
232445 crew  Specularium
pi_158427449
Jeroen van der Boom lijkt me ook gewoon een ontzettende kutlul.
pi_158427456
Die vd Boom komt nooit meer een smoothie halen bij Gordon :D
pi_158427457
Ik geloof Gordon.....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_158427463
Top-TV _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 december 2015 @ 23:34:23 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158427465
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jeroen van der Boom lijkt me ook gewoon een ontzettende kutlul.
een gladjanus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158427473
Meh, dit is toch niet zo'n sterk verhaal van Gordon.

Vooral een interpretatie dingetje.
pi_158427482
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jeroen van der Boom lijkt me ook gewoon een ontzettende kutlul.
Is het ook. Een omhooggevallen asshole.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:34:45 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_158427483
Vd Boom vond ik sowieso altijd een kutlul.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158427490
Wie zijn de andere gasten trouwens?
  maandag 21 december 2015 @ 23:35:08 #158
14505 OProg
A Life in Music
pi_158427496
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jeroen van der Boom lijkt me ook gewoon een ontzettende kutlul.
Dit sowieso. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 21 december 2015 @ 23:35:11 #159
326442 Grunge.
Corvus corax.
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:35:27 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_158427504
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
Jeroen van der Boom lijkt me ook gewoon een ontzettende kutlul.
uh dat dus _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158427514
Super dapper idd :D
  maandag 21 december 2015 @ 23:35:52 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427534
godverdomme _O- _O-
pi_158427537
_O-
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 21 december 2015 @ 23:36:17 #165
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_158427547
_O-
  maandag 21 december 2015 @ 23:36:21 #166
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427550
humor :D
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 december 2015 @ 23:36:37 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158427563
wie was die eerste? Die had ik even gemist, zijn buurman
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158427565
Die gaat nog naar de opening van een blik soep. _O-
pi_158427573
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef rubbereend het volgende:
wie was die eerste? Die had ik even gemist, zijn buurman
boom dacht ik

edit: nee laat maar
  maandag 21 december 2015 @ 23:37:01 #171
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427581
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef rubbereend het volgende:
wie was die eerste? Die had ik even gemist, zijn buurman
Marco Borsato.
pi_158427583
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef rubbereend het volgende:
wie was die eerste? Die had ik even gemist, zijn buurman
Marrrrco
pi_158427586
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef rubbereend het volgende:
wie was die eerste? Die had ik even gemist, zijn buurman
Borsato.
pi_158427590
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2015 23:36 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

boom dacht ik
Marco Borsato
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  maandag 21 december 2015 @ 23:37:29 #175
14505 OProg
A Life in Music
pi_158427607
Ik zit echt met een brede lach op mijn gezicht. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_158427625
Autistisch eigenlijk :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 21 december 2015 @ 23:37:59 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158427626
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Marco Borsato.
:D _O-

dank
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158427647
Maec Marie is dan ook een engnek 1e klas
pi_158427659
Lol
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_158427675
Hoe zou die zijige vrouw van Froger nu naar de tv zitten te kijken?
pi_158427702
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe zou die zijige vrouw van Froger nu naar de tv zitten te kijken?
Aan de telefoon met de advocaat :(
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_158427718
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Hoe zou die zijige vrouw van Froger nu naar de tv zitten te kijken?
Met d'r puntkin in de kruipruimte :D
pi_158427720
Leuk allen
pi_158427728
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:40 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Met d'r puntkin in de kruipruimte :D
_O-
pi_158427755
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_158427771
Morgen gaat Froger zeker knallen of zwijgen :7
SOONY
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 23:42:51 #187
232445 crew  Specularium
pi_158427802
Albert Verlinde is inmiddels 3 keer klaargekomen op de bank.
  maandag 21 december 2015 @ 23:43:05 #188
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158427811
Cornelis is wel een fascinerend figuur voor mij.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158427817
Rene zit in het cafe van bolle jan
pi_158427829
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:41 schreef DKUp het volgende:
Morgen gaat Froger zeker knallen of zwijgen :7
Gaat ie vast zeggen dat Gordon alles verzint, of een stoornis heeft :P
  maandag 21 december 2015 @ 23:44:14 #191
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158427850
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:42 schreef Specularium het volgende:
Albert Verlinde is inmiddels 3 keer klaargekomen op de bank.
Evert ook.
pi_158427852
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:43 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Gaat ie vast zeggen dat Gordon alles verzint, of een stoornis heeft :P
Die kans is enorm O-)
SOONY
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:44:20 #193
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_158427853
Volgens mij hadden de Lama's het er ooit over dat ze Froger nooit meer weg kregen na een uitzending. Die bleef maar zuipen en aan de bar hangen en zelfs z'n chauffeur kreeg 'm niet meer naar huis.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_158427858
Eindbaas Gordon.....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 21 december 2015 @ 23:44:28 #195
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:45:01 #196
326442 Grunge.
Corvus corax.
  maandag 21 december 2015 @ 23:45:28 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158427891
Is dit een programma waar Gordon voor terminaal zieken gaat zingen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158427895
Gordon op zijn best
pi_158427915
Fantastische televisie dit _O_
SOONY
pi_158427918
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een programma waar Gordon voor terminaal zieken gaat zingen?
Kan je die mensen niet aan doen
pi_158427927
ik kan niet wachten
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 21 december 2015 @ 23:46:59 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158427936
Toen ik inschakelde dacht ik dat het niets zou worden
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_158427943
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een programma waar Gordon voor terminaal zieken gaat zingen?
Hij zingt niet meer _O_
SOONY
pi_158427971
Wat heeft Gordon van doen met een programma over 5 jaar later en wat hebben de gaylords van de toppers ermee te maken? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158427974
Nooit Meer Naar Huis....was niet slecht.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_158427976
wat voor bedrijf heeft ie?
pi_158427977
Of heeft gordon daar 5 jaar terug ook gezeten of wat? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158427987
politiek _O-
pi_158427989
quote:
6s.gif Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
wat voor bedrijf heeft ie?
Koffiezaakjes ofzo
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_158428000
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2015 23:48 schreef Geralt het volgende:
Of heeft gordon daar 5 jaar terug ook gezeten of wat? :@
Of moeten kindjes niet slapen?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 21 december 2015 @ 23:49:05 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158428003
Lijst Gordon.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158428008
Ja, Blushing genaamd. (Koffie)
pi_158428024
Wat een onzin :{
SOONY
  maandag 21 december 2015 @ 23:49:44 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158428031
Dion Graus vind ik wel lijken op Gordon.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158428050
Hij is VVD-er en voor de ouderenzorg :')
  maandag 21 december 2015 @ 23:50:30 #216
14505 OProg
A Life in Music
pi_158428056
Hij ging toen ook optreden bij de VVD. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_158428063
Hij lijdt wel een beetje aan hoogmoedswaanzin. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158428069
Zou Mark Rutte Gordon gerimd hebben?
pi_158428093
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Joezi het volgende:
Zou Mark Rutte Gordon gerimd hebben?
Nee joh, kom op..
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 23:51:56 #220
232445 crew  Specularium
pi_158428100
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Joezi het volgende:
Zou Mark Rutte Gordon gerimd hebben?
Nee, andersom.
pi_158428104
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:51 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Nee joh, kom op..
Denk het wel hoor :Y
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:52:24 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_158428113
quote:
11s.gif Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Joezi het volgende:
Zou Mark Rutte Gordon gerimd hebben?
Nou joezie :%
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158428125
Emile Roemer Aids :r
SOONY
  maandag 21 december 2015 @ 23:53:38 #225
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158428142
Hopelijk doet Lange Frans volgend jaar weer mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158428148
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef DKUp het volgende:
Emile Roemer Aids :r
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2015 23:52 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou DKUP, stom rotjoch :%
  Forum Admin maandag 21 december 2015 @ 23:53:59 #227
232445 crew  Specularium
pi_158428156
pi_158428163
Terugkijkwaardig?
  Moderator maandag 21 december 2015 @ 23:55:22 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_158428215
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:53 schreef Joezi het volgende:

[..]


[..]

je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158428221
quote:
10s.gif Op maandag 21 december 2015 23:54 schreef Joezi het volgende:
Terugkijkwaardig?
Het stuk over René Froger wel :Y)
SOONY
pi_158428237
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:

[..]

je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
_O_
SOONY
pi_158428282
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2015 23:55 schreef Karina het volgende:

[..]

je bent zelf een rotjoch soms. Kutje
Deze quote komt in mijn fobo
pi_158428359
Maar nu ben ik toch benieuwd op wat voor manier de Toppertjes de bal terugkaatsen. Iets met coke misschien? :+
* Doet Boulevard alvast als reminder instellen *
  Forum Admin dinsdag 22 december 2015 @ 00:02:40 #234
232445 crew  Specularium
pi_158428449
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:59 schreef _Kronk het volgende:
Maar nu ben ik toch benieuwd op wat voor manier de Toppertjes de bal terugkaatsen. Iets met coke misschien? :+
* Doet Boulevard alvast als reminder instellen *
Gordon is altijd open geweest over zijn gebruik.

Denk niet dat er veel te kaatsen valt.
pi_158428520
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:14:48 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158430715
Net terug bekeken.

Ik zag een aandachtsgeile relnicht met manisch-depressieve en bipolaire klachten proberen om een aantal mensen uit z'n omgeving neer te halen.
Jaloers op anderen en klagend dat ie bekend is en in een villa woont, terwijl ie zelf zou kunnen kiezen anoniem ergens in een flatje te gaan wonen?

Wat een loser!

/disclaimer: ik ken Gordon van naam, maar geen idee wat ie verder zoal doet en met wie. En ik wil het ook eigenlijk niet weten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 01:21:37 #237
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158430838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:14 schreef golfer het volgende:
Net terug bekeken.

Ik zag een aandachtsgeile relnicht met manisch-depressieve en bipolaire klachten proberen om een aantal mensen uit z'n omgeving neer te halen.
Jaloers op anderen en klagend dat ie bekend is en in een villa woont, terwijl ie zelf zou kunnen kiezen anoniem ergens in een flatje te gaan wonen?

Wat een loser!

/disclaimer: ik ken Gordon van naam, maar geen idee wat ie verder zoal doet en met wie. En ik wil het ook eigenlijk niet weten.
Hee Rene
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Forum Admin dinsdag 22 december 2015 @ 01:22:55 #238
232445 crew  Specularium
pi_158430865
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 december 2015 00:04 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 01:25:44 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158430901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:21 schreef Mortaxx het volgende:

Hee Rene
:?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158430925
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 december 2015 01:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 december 2015 @ 02:07:41 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158431499
Oooooh komt golfer weer van het Concertgebouw ofzo en zet ie nét, héél toevallig, toch even de televisie aan en komt daar dan weer ene Gordon voorbij, die hij he-le-maal niet kent, nou ja alleen van naam dan, dat is toch die singende sokkenverkoper, tuurlijk, nee, vinnet niks, weet níet wie het is, zou zijn naam nog niet kunnen spellen, gordon gordon gordon goh ja ergens begint een belletje te rinkelen, heus, héél zachtjes, maar wát een griezel zeg, poeh!

:') golfer de cultuurpaus van het film- en televisieforum :')
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Forum Admin dinsdag 22 december 2015 @ 02:18:43 #242
232445 crew  Specularium
pi_158431648
_O-.

Dat is in 5 jaar ook niet veranderd.
  dinsdag 22 december 2015 @ 03:03:41 #243
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158432052
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2015 02:07 schreef Ringo het volgende:
Oooooh komt golfer weer van het Concertgebouw ofzo en zet ie nét, héél toevallig, toch even de televisie aan en komt daar dan weer ene Gordon voorbij, die hij he-le-maal niet kent, nou ja alleen van naam dan, dat is toch die singende sokkenverkoper, tuurlijk, nee, vinnet niks, weet níet wie het is, zou zijn naam nog niet kunnen spellen, gordon gordon gordon goh ja ergens begint een belletje te rinkelen, heus, héél zachtjes, maar wát een griezel zeg, poeh!

:') golfer de cultuurpaus van het film- en televisieforum :')
Hihihi.
pi_158432977
En jawel hoor, 2 losse artikelen op de Telegraaf alleen al :D je verwacht het niet :')
pi_158432980
Was echt een topshow _O_
pi_158433011
Ow genot toch maar eens gaan terugkijken dan.
pi_158433114
Rene Froger en Jeroen van den Boom :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 22 december 2015 @ 12:37:54 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158436452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 02:18 schreef Specularium het volgende:

Dat is in 5 jaar ook niet veranderd.
Nee, gelukkig niet
Goede smaak kan je niet veranderen, dat heb je gewoon. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_158441389
Toch maar even terugkijken.
pi_158442721
Even afgezien van de smeuige inhoud van het interview, ik vond Jeroen het echt goed doen gisteren. Hij leek bijna een maatje van Gordon, zo amicaal en vrij voelde het gesprek, maar stelde toch ook kritische en zinvolle vragen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 18:31:43 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158443758
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Op in ieder geval 2 uitzendingen verheug ik mij. :)
Ik doe met je mee. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 18:32:54 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158443784
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
Vd Boom vond ik sowieso altijd een kutlul.
Ik ook. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158443839
Waarom moest Marc-Marie dan dood?
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:48:11 #254
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_158444201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:35 schreef computergirl het volgende:
Waarom moest Marc-Marie dan dood?
Dat snap ik ook niet waarom Marc Marie dood moet van Goor😣
  Moderator dinsdag 22 december 2015 @ 18:48:43 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_158444211
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet
Goede smaak kan je niet veranderen, dat heb je gewoon. :')
Is dat niet subjectief? Al word ik er altijd van beschuldigd slechte muzieksmaak te hebben :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 19:54:43 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158446065
Gisteren laatste stukje gezien, dus nu toch maar even teruggekeken.

Ik geloof Gordon. Hij lijkt in een fase te zitten waarin-ie schoon schip maakt en veel dingen achter zich laat. Bovendien heeft én hóeft-ie niets te winnen met onnodig zwartmaken van collega's. Zijn verhalen over het drankmisbruik van René en de achterbaksheid van Jeroen klinken behoorlijk plausibel. Zijn mening over Marco en Matthijs deel ik zelfs. Alleen de ziekte die hij Marc Marie toewenste kon ik minder goed plaatsen.

Leuk gesprek en ik ben hem weer iets meer gaan waarderen. Net als Pauw trouwens, die het ook gewoon goed doet. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158446839
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Gisteren laatste stukje gezien, dus nu toch maar even teruggekeken.

Ik geloof Gordon. Hij lijkt in een fase te zitten waarin-ie schoon schip maakt en veel dingen achter zich laat. Bovendien heeft én hóeft-ie niets te winnen met onnodig zwartmaken van collega's. Zijn verhalen over het drankmisbruik van René en de achterbaksheid van Jeroen klinken behoorlijk plausibel.
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Gordon ook geen makkelijke is met zijn bipolariteit.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 20:28:58 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158447206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Gordon ook geen makkelijke is met zijn bipolariteit.
Oh nee, maar ik vind ook niet dat-ie overdreven in de slachtofferrol kroop. Hij kent zijn beperkingen, zelfs waar het drank- en drugsgebruik betreft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158453973
''Ik zit hier niet voor naar buiten te staren''

''Geen domme fouten maken'' (slimme fouten mag dus wel)

Roemer vind ik nooit erg intelligent overkomen, er zitten intelligentere mensen in de kamer.

Hij heeft wel die pukkel onder zijn kin laten weghalen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:10:45 #260
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158454020
Nu Roemer, ook wel redelijk boeiend. Redelijk dan, want een politicus ben en blijf je 24 uur per dag, dus echte onthullingen of uitspattingen gaan we vanavond niet krijgen. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158454075
Enuurrrremmmmmm
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:12:28 #262
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158454091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Roemer vind ik nooit erg intelligent overkomen, er zitten intelligentere mensen in de kamer.
Eens, hij heeft niet echt de uitstraling van een intellectueel. Meer die van een postbode of museum-suppoost. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158454143
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eens, hij heeft niet echt de uitstraling van een intellectueel. Meer die van een postbode of museum-suppoost. :)
Inderdaad, als slager zou ik hem wel geloven.
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:14:03 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158454157
Roemer vindt dat-ie korter moet.

Korter! Nog korter! Mand! _O-
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158454318
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nu Roemer, ook wel redelijk boeiend. Redelijk dan, want een politicus ben en blijf je 24 uur per dag, dus echte onthullingen of uitspattingen gaan we vanavond niet krijgen. ;(
Inderdaad. Gordon kon zijn hart luchten. Roemer kan niet alles blootleggen over collega's en wat er intern speelt.
pi_158454677
Roemer de grootste, je ziet maar hoe snel het kan veranderen met die peilingen.
pi_158454720
Wat een wollige prater is deze man, maakt geen enkel punt en trapt alleen maar open deuren in...
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:26:09 #268
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158454804
Ja, hij praat meer dan dat-ie echt wat zegt. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158454931
''Je wordt er sterker door.''

Hij is nog wel veel bezig met zijn ontwikkeling als lijsttrekker, op een gegeven moment moet je gewoon een bepaald niveau hebben op zijn positie.
pi_158455053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
''Je wordt er sterker door.''
Het woord gelauwerd heeft die nou ook al regelmatig gebruikt, snap ik niet.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_158455126
Gesprek is niet echt boeiend.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158455185
Roemer wordt wel goed geïmiteerd door die Telfortmeneer.
pi_158455211
Siewert :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158455248
Het is wel zo, VARA was poeslief voor Diederik. Maarja, Roemer moet zich natuurlijk niet zelf onderuit laten halen.
pi_158455250
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:32 schreef superniger het volgende:
Gesprek is niet echt boeiend.
Oppervlakkig..
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:35:11 #276
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455253
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:34 schreef superniger het volgende:
Siewert :')
Ja, diens toegevoegde waarde voor de politiek heb ik ook nog niet echt kunnen ontdekken.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:37:26 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455356
Nadeel voor Roemer, waar hij overigens weinig aan kan veranderen, is ook wel dat hij een goeiige lobbes lijkt. Dat is op zich wel fijn, maar niet echt een pré om het politiek ver te schoppen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158455401
Leren van, beter worden van, man man man wat een slap gelul..
Even a broken clock is right twice a day.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 23:39:39 #279
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158455442
Niet echt slim nostradamus te spelen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_158455460
Nou de euro is er nog, en er is een boycot tegen Rusland vanwege Oekraïne.

Slechte voorspellingen, maar mensen zijn sowieso slecht in voorspellingen.
pi_158455500
Hij blijft maar verzitten, aan zijn jasje trekken en weer armen over elkaar. En dan eerder zeggen dat je zo ontspannen bent altijd :')
Even a broken clock is right twice a day.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:41:38 #282
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455520
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
Niet echt slim nostradamus te spelen
Maar dat is de basis van dit programma.
Dan moet je je als politicus afvragen of je überhaupt wel mee moet doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:43:02 #283
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455582
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:41 schreef danos het volgende:
Hij blijft maar verzitten, aan zijn jasje trekken en weer armen over elkaar. En dan eerder zeggen dat je zo ontspannen bent altijd :')
Hij was ook niet geamuseerd dat Jeroen hem er fijntjes op wees er volledig naast te zitten met zijn voorspellingen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158455623
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hij was ook niet geamuseerd dat Jeroen hem er fijntjes op wees er volledig naast te zitten met zijn voorspellingen.
Een cursus bodylanguage zou geen overbodige luxe zijn...pokeren met deze man lijkt me heerlijk.
Even a broken clock is right twice a day.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 23:45:06 #285
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158455650
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:41 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar dat is de basis van dit programma.
Dan moet je je als politicus afvragen of je überhaupt wel mee moet doen.
Als het om zichzelf gaat, zijn ambities, waar zal z'n partij staan in 5 jaar kan wel. Maar voorspellingen over dingen waar hij 0 invloed op heeft. Daar zie ik de waarde niet van
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:45:59 #286
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_158455679
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Nadeel voor Roemer, waar hij overigens weinig aan kan veranderen, is ook wel dat hij een goeiige lobbes lijkt. Dat is op zich wel fijn, maar niet echt een pré om het politiek ver te schoppen.
Hij doet mij altijd hieraan denken (inclusief melodie):
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 23:47:20 #287
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158455724
Hij heeft hier wel gelijk
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_158455732
Aandoenlijk hoor meneer Roemer, weinig geleerd naïeve drol.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_158455774
Zolang wij afhankelijk zijn van olie kan S-A doen wat ze willen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:49:08 #290
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455794
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:45 schreef Ringo het volgende:
Hij doet mij altijd hieraan denken (inclusief melodie):
Daar is-ie-weer, daar is-ie-weer. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 22 december 2015 @ 23:52:33 #291
206731 Mortaxx
Doomer
pi_158455922
Next Jan Smit :')
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  † In Memoriam † dinsdag 22 december 2015 @ 23:53:11 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158455942
De man grossiert ook echt in loze kreten.

Zo boeiend als het gisteren was, zo grijzig en leeg was het vanavond. Jammer, want Roemer komt echt niet onsympathiek over, maar ook niet als iemand die echt het verschil gaat maken. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 23 december 2015 @ 01:28:59 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158458766
Het is mijn partijleider, maar ik heb hem zelden zo zwak zien optreden.
Niks aan emoties en alleen maar partijstandpunten herhalen.
En die lichaamshouding was inderdaad heel opvallend. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 december 2015 @ 01:37:06 #294
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158458942
Je gaat bijna terug verlangen naar die licht hysterische kenau.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Forum Admin vrijdag 25 december 2015 @ 21:37:25 #295
232445 crew  Specularium
pi_158526956
pi_158527086
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 01:28 schreef golfer het volgende:
Het is mijn partijleider, maar ik heb hem zelden zo zwak zien optreden.
Niks aan emoties en alleen maar partijstandpunten herhalen.
En die lichaamshouding was inderdaad heel opvallend. :{w
Golfer, ik had toch wel meer verwacht dan eenvoudig SP-aanhanger/lid :'(
pi_158529903
Jantje Smit :'(
pi_158529929
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:13 schreef TUFKAL het volgende:
Jantje Smit :'(
Heel dit topic vol fanboys, het loopt storm!
pi_158529960
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heel dit topic vol fanboys, het loopt storm!
Als er fanboys van Jantje Smit op fok! zijn dan moet ik maar eens gaan uitloggen :)
pi_158530121
"Bombardement" :')
pi_158530171
En dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')