abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juli 2015 @ 14:26:31 #151
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154222185
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 13:45 schreef Resonancer het volgende:
Nee dat wil ik niet insinueren.
Wat wil je er dan mee zeggen? :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154231689
Deze mevrouw heeft wat interessants
te zeggen over de zaak.imo.Simpel,eenvoudige uitleg.
Als je deze eeerste deel niet snapt dan is 't waarschijnlijk 'n beetje zonder van je tijd om deels 2 en 3 te kijken.

Faking ebola Pt.1
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154257958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef Tingo het volgende:
Deze mevrouw heeft wat interessants
te zeggen over de zaak.imo.Simpel,eenvoudige uitleg.
Als je deze eeerste deel niet snapt dan is 't waarschijnlijk 'n beetje zonder van je tijd om deels 2 en 3 te kijken.

Faking ebola Pt.1
Wat vind je zo goed aan het filmpje Tingo?

Kan wel vertellen wat ik slecht vind;

Ze hamert eerst over het spandoek van het 'ziekenhuis'. Dat daar JFK Central zou staan, en gaat daar op door, door foto's op te zoeken van het JFK ziekenhuis, dat dat best modern is, etc. Klopt ook, dat ziekenhuis is best modern. Maar waar 'central' zou staan, stond 'unit'. Dus ik kan me voorstellen dat de gebrekkige staat van die 'unit' komt omdat het, ja, een unit is. Noodhospitaal, of hoe je het ook wil noemen. Die er (waarschijnlijk) staat omdat het normale ziekenhuis vol zit. Niets raars aan doen.

Vervolgens zoomt ze in op het land, dat daar best veel ziekenhuizen staan, wil ze doen geloven.
Volgens Wikipedia: http://www.wikiwand.com/en/List_of_hospitals_in_Liberia en dat is de enige bron die ik kon vinden hierover (wat ik wel apart vind) en zelf aangeeft dat hij incomplete is, tel ik er 34. Laat het rond dat getal zijn. Liberia heeft een oppervlakte van 111.370 km² en zo'n 4 miljoen inwoners, en laten we zeggen 40 ziekenhuizen. Nederland, als voorbeeld, heeft een oppervlakte van 41.526 km², en 16,8 miljoen mensen, en 365 ziekenhuizen. Zie je het grote verschil? Ik wel; alles zit (veel) dichter op elkaar, en wij hebben (veel) meer ziekenhuizen. Een stuk minder mensen ook, maar wederom, alles zit zo ver van elkaar dat er te weinig ziekenhuizen zijn. Dus een noodhospitaal is niet zo raar.

Als laatste laat ze wat foto's zien van gebouwen in Liberia die best modern zijn. Dat het een groot contrast is met het de belabberde toestand van het noodhospitaal. Ook dat is best te verklaren; omdat de nood het hoogste is in de armste gebieden van het land zal daar een noodhospitaal natuurlijk niet eruit zien alsof het heel modern en alles is. De beelden die je ziet van haar, laten o.a. wat toeristische delen zien gok ik, en de wat rijkere delen. Die zullen er ook in Liberia zijn.

En dat is dan deel 1 van haar, bovenstaande vind ik slecht van de video. Vertel, wat vind jij goed?

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2015 22:57:09 ]
pi_154257996
Overigens, op 4 juli was er weer een mogelijk ebola geval in Nederland. Apart eigenlijk dat dat hier niet eens besproken is :P. Was vals alarm, maar toch :)
pi_154270218
Kan jij overtuigende bewijs/beelden van de ebola crisis vinden?
Ik niet. Ik zie alleen maar beelden van arme mensen in sloppenwijken die ziet er meestal gezond uit.
Het is toch makkelijk om 't in scene te zetten? Dan de media gaat 'n enorme bangmakende campagne van maken.
Zijn er geen beelden van de volle,echte,grote ziekenhuizen?
Misschien zijn er wel zieke mensen te zien maar hoe weten we dat 't van ebola is?
Kan 't niet zijn dat de mensen zijn ziek van armoede en 'n niet bestaande infrastructuur?

Waarom zouden we dit soort dingen geloven? :

Ebola Virus Outbreak 2014: Dying at the Hospital Door | The New York Times


Conspiracy vids zijn niet nodig - de MSM beelden zegt al genoeg imo.
Ik denk dat ebola scare was precies dat - gewoon 'n enorme overdrevende scare.

Ik denk dat de MSM geeft 'n misleidende beeld van Afrikanen alsof 't zijn allemaal domme,smerige volk die kunnen niet voor zichzelf zorgen.
Geen twijfel dat sommige zijn zo wanhopig dat ze zullen 'n paar leugens vertellen voor 'n paar honderd dollar.Mensen kunnen veel veel erger dingen doen -en voor minder geld ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154270257
Nou, want iedereen is doodsbang voor ebola! Welk een scare!
Conscience do cost.
pi_154273347
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Tingo het volgende:
Kan jij overtuigende bewijs/beelden van de ebola crisis vinden?
Ik niet. Ik zie alleen maar beelden van arme mensen in sloppenwijken die ziet er meestal gezond uit.
Het is toch makkelijk om 't in scene te zetten? Dan de media gaat 'n enorme bangmakende campagne van maken.
Zijn er geen beelden van de volle,echte,grote ziekenhuizen?
Misschien zijn er wel zieke mensen te zien maar hoe weten we dat 't van ebola is?
Kan 't niet zijn dat de mensen zijn ziek van armoede en 'n niet bestaande infrastructuur?

Waarom zouden we dit soort dingen geloven? :

Ebola Virus Outbreak 2014: Dying at the Hospital Door | The New York Times


Conspiracy vids zijn niet nodig - de MSM beelden zegt al genoeg imo.
Ik denk dat ebola scare was precies dat - gewoon 'n enorme overdrevende scare.

Ik denk dat de MSM geeft 'n misleidende beeld van Afrikanen alsof 't zijn allemaal domme,smerige volk die kunnen niet voor zichzelf zorgen.
Geen twijfel dat sommige zijn zo wanhopig dat ze zullen 'n paar leugens vertellen voor 'n paar honderd dollar.Mensen kunnen veel veel erger dingen doen -en voor minder geld ook.
Kan jij op mij reageren? Dus zeg maar.. reageren op de vraag, wat jij zo goed vind aan de eerder geposte video? Ik heb een half opstel getikt naar aanleiding van die video, het zou van enig respect getuigen als je dan ook maar even in gaat daar op.
pi_154281080
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Kan jij op mij reageren? Dus zeg maar.. reageren op de vraag, wat jij zo goed vind aan de eerder geposte video? Ik heb een half opstel getikt naar aanleiding van die video, het zou van enig respect getuigen als je dan ook maar even in gaat daar op.
De film geeft aan hoe we zijn misleiden of manipuleerd om te denken dat Liberia heeft geen moderne ziekenhuizen en de hele land vreselijk arme met tientallen duizenden zieke mensen is maar daar is er geen echte bewijs van - alleen wat we zien op TV.

Wat ik denk van de film is niet belangrijk.
Vind je de gedrag van de ebola 'patient' in de msm film niet verdacht? Denk je dat echt is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 juli 2015 @ 22:20:19 #159
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_154282798
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Tingo het volgende:
Kan jij overtuigende bewijs/beelden van de ebola crisis vinden?
Ik niet. Ik zie alleen maar beelden van arme mensen in sloppenwijken die ziet er meestal gezond uit.
Het is toch makkelijk om 't in scene te zetten?
Dan is het kennelijk toch niet zo makkelijk om in scene te zetten. Wat zou jij dan overtuigende opnamen vinden?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 12 juli 2015 @ 23:59:00 #160
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154286210
Een fake ebola scare was niet als zo'n 'teleurstelling' geëindigd of zo uit het oog verloren. Als men ons echt angst aan zou willen jagen kwamen ze wel met een vogelgriep 2.0 op de proppen denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_154291110
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 21:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

De film geeft aan hoe we zijn misleiden of manipuleerd om te denken dat Liberia heeft geen moderne ziekenhuizen en de hele land vreselijk arme met tientallen duizenden zieke mensen is maar daar is er geen echte bewijs van - alleen wat we zien op TV.
En dat is juist wat ik weerleg. Leuk dat je dat gewoon schijnbaar niet leest.

quote:
Wat ik denk van de film is niet belangrijk.
Vind je de gedrag van de ebola 'patient' in de msm film niet verdacht? Denk je dat echt is?
Wat jij denkt van de film is *wel* belangrijk, je zit op een forum, kom eens met je mening naar voren en onderbouw die dan ook voor de verandering een keer.

Wat ik van je andere filmpje vind ga ik natuurlijk niet op antwoorden, waarom zou ik? Als ik weer in een hoop woorden je filmpje als onzin weg zet, krijg ik terug dat jij dat niet vind. Nouja, prima. Ik heb het nog 1 keer geprobeerd om echt serieus in dit topic op je in te gaan maar het is de moeite niet waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2015 07:42:21 ]
  maandag 13 juli 2015 @ 08:32:31 #162
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154291436
quote:
14s.gif Op zondag 12 juli 2015 23:59 schreef jogy het volgende:
Een fake ebola scare was niet als zo'n 'teleurstelling' geëindigd of zo uit het oog verloren. Als men ons echt angst aan zou willen jagen kwamen ze wel met een vogelgriep 2.0 op de proppen denk ik.
Dat was ook een beetje mijn punt; wat is er nou van al die BNW doelstellingen terecht gekomen?

Is de wereldpopulatie gedecimeerd?
Heel Afrika steriel en ziek vanwege de vaccins?
Hebben wij hier in het westen verplichte vaccinatierondes? Quarantaines? Martial Law?
...

Waarom zou je Ebola faken, er dan niets meer over laten horen en als iedereen het bijna vergeten is een heel uitgebreid achtergrond verhaal over de socio-economische impact van de crisis uit je duim zuigen? Inclusief rapportages van de wereld bank etc. etc.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 juli 2015 @ 09:09:32 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154291750
quote:
6s.gif Op maandag 13 juli 2015 08:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat was ook een beetje mijn punt; wat is er nou van al die BNW doelstellingen terecht gekomen?

Is de wereldpopulatie gedecimeerd?
Heel Afrika steriel en ziek vanwege de vaccins?
Hebben wij hier in het westen verplichte vaccinatierondes? Quarantaines? Martial Law?
Meh, tja, wat vaccinaties betreft zou het wel een beetje 'to obvious' zijn als men nu massaal ziek wordt natuurlijk en volgens mij is de leidende 'theorie' dat die vaccinaties voor onvruchtbaarheid leiden, niet direct de dood. Dus mocht dat het geval zijn zie je het de komende jaren enkel aan de geboortecijfers.
...

quote:
Waarom zou je Ebola faken, er dan niets meer over laten horen en als iedereen het bijna vergeten is een heel uitgebreid achtergrond verhaal over de socio-economische impact van de crisis uit je duim zuigen? Inclusief rapportages van de wereld bank etc. etc.
Eens.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 13 juli 2015 @ 10:20:39 #164
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154292804
Ik weet het niet hoor. Dat het ebolagevaar onder controle zou zijn doet mij niet overtuigen dat het dan maar echt moet zijn. Wie weet breekt het over periode x opnieuw uit, er is genoeg aan verdiend, kassa voor BP met druk bezig zijn met het maken van Zmapp. Was het een try out hoe de massa dit slikte, wat kunnen we ze wijsmaken als ebola (of een ander virus) opnieuw uitbreekt zodat men zich vol vertrouwen laat vaccineren? Is ebola wel onder controle? Las net op nu.nl dat de cijfers weer stijgen medio februari 2015. Ik denk dat er nog een vervolg komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154292856
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik weet het niet hoor. Dat het ebolagevaar onder controle zou zijn doet mij niet overtuigen dat het dan maar echt moet zijn. Wie weet breekt het over periode x opnieuw uit, er is genoeg aan verdiend, kassa voor BP met druk bezig zijn met het maken van Zmapp. Was het een try out hoe de massa dit slikte, wat kunnen we ze wijsmaken als ebola (of een ander virus) opnieuw uitbreekt zodat men zich vol vertrouwen laat vaccineren? Is ebola wel onder controle? Las net op nu.nl dat de cijfers weer stijgen medio februari 2015. Ik denk dat er nog een vervolg komt.
En dat er een vervolg komt, wat ik ook wel verwacht, betekent toch niet dat het nep zou zijn?

Ik kan jouw en Tingo echt niet begrijpen, fake tot het tegendeel is bewezen, dat slaat toch nergens op? Of kan je het ergens mee hardmaken?
  maandag 13 juli 2015 @ 10:32:07 #166
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154293045
Er is al genoeg gepost waarom het nep zou zijn en met welke redenen. Dat jij dit niet hard genoeg vindt, daar kan ik niets aan doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154293095
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is al genoeg gepost waarom het nep zou zijn en met welke redenen. Dat jij dit niet hard genoeg vindt, daar kan ik niets aan doen.
Dat vraag ik niet, ik vraag het jou.
  maandag 13 juli 2015 @ 10:43:20 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154293301
Waarom wil je dat van mij weten? Zoveel gelezen en bekeken destijds over eboLIE, ik ga dat niet allemaal meer opzoeken bovendien er is genoeg over gepost de afgelopen delen, ik zou zeggen blader het eens door. Alles bij elkaar is dat genoeg voor mij om te concluderen dat ik er nog steeds niets van geloof.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154293443
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom wil je dat van mij weten? Zoveel gelezen en bekeken destijds over eboLIE, ik ga dat niet allemaal meer opzoeken bovendien er is genoeg over gepost de afgelopen delen, ik zou zeggen blader het eens door. Alles bij elkaar is dat genoeg voor mij om te concluderen dat ik er nog steeds niets van geloof.
Ik hoef geen opstel, ik wil gewoon weten waarom. Heel simpel; waarom denk jij dat het fake is. Ik hoef niet alle argumenten van het verleden weer op tafel. Gewoon korte antwoordjes; hier en hier om.

Ik bedoel, ik heb er best wat moeite en tijd ingestoken om de video van Tingo te analyseren en waar nodig te bestrijden/uitleggen dat het niet zo vreemd is allemaal. Is het teveel gevraagd om van jullie hetzelfde te verwachten?
  maandag 13 juli 2015 @ 10:51:26 #170
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154293469
quote:
14s.gif Op maandag 13 juli 2015 09:09 schreef jogy het volgende:
Meh, tja, wat vaccinaties betreft zou het wel een beetje 'to obvious' zijn als men nu massaal ziek wordt natuurlijk en volgens mij is de leidende 'theorie' dat die vaccinaties voor onvruchtbaarheid leiden, niet direct de dood. Dus mocht dat het geval zijn zie je het de komende jaren enkel aan de geboortecijfers...
Die geboortebeperkende factor werd ook van oa. de polio vaccins gezegd. In India, Pakistan en grote delen van Afrika... Zie je ook niet terug in de cijfers. Ja. In de polio sterfte cijfers zag je het terug.

Constant, keer op keer, worden er waanzinnige claims gedaan. Die daarna niet te staven zijn.

Dan komt het grote downlplayen, de smoesjes; het was een test, het komt wel terug, het was te obvious, etc.

Ik vind het nog steeds zo ontzettend wonderlijk dat mensen daar met open ogen voor vallen terwijl ze tegelijk aangeven dat je niet alles moet geloven ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 13 juli 2015 @ 10:55:04 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154293538
Sorry ik ga nu niet op zoek naar mijn ebolageschiedenis, aandragen met sites en filmpjes dit is al gedaan voorheen. Ik heb net al aangegeven dat mijn research destijds mij voldoende overtuigd heeft dat het fake is. Om er opnieuw in te duiken 'nu even niet' :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154293561
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Sorry ik ga nu niet op zoek naar mijn ebolageschiedenis, aandragen met sites en filmpjes dit is al gedaan voorheen. Ik heb net al aangegeven dat mijn research destijds mij voldoende overtuigd heeft dat het fake is. Om er opnieuw in te duiken 'nu even niet' :N
Zoals verwacht :). Prima.

Fijne dag verder!
pi_154295076
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Sorry ik ga nu niet op zoek naar mijn ebolageschiedenis, aandragen met sites en filmpjes dit is al gedaan voorheen. Ik heb net al aangegeven dat mijn research destijds mij voldoende overtuigd heeft dat het fake is. Om er opnieuw in te duiken 'nu even niet' :N
Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154295179
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.
Ik vraag je juist om mij te overtuigen van jouw gelijk. Ik probeer het tegenovergestelde te doen, niet vreemd op een discussie platform. Is het nou echt teveel gevraagd om hetzelfde te doen? Bedoel, mijn argumenten tegen jullie 'fake/haox' gedoe zullen vast ook al tig keer zijn herhaald.
pi_154295599
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.
Maar als het zo kant en klaar duidelijk is, dan moet het toch ook niet moeilijk zijn om te onderbouwen?

Ebola is iets dat zeker wel bestaat en wat zeker levens heeft gekost, maar begrijp ik nu dat jullie het algehele plaatje niet geloven?
Of alleen het feit dat het een grote uitbraak was?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')