abonnement Unibet Coolblue
pi_148127237
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 december 2014 06:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die moet je wel erg aardig vinden.
offlineF.png
pi_148127238
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 december 2014 06:21 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jouw eh... woorden?
pi_148127362
Wij hadden zo'n stinkend wow-rijke guildie. Die aan twee vrouwen de 'wordt-een-draak-waar-men-op-kan-rijden' weggaf.

En mij de memento zomaar gaf. omdat ik een keer zei dat ik het gaaf vond dat die ghost de hele tijd volgde. "Ik heb er toch 4..."
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148128453
Hmm klopt het dat de ´dropdown´ knopjes zijn verdwenen voor hunter traps en aspects? Voor het kiezen van pets is hij er nog wel.. Ik kan in de changelogs niks vinden hierover?
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:31:57 #55
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_148128664
asdf
pi_148128929
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Thrilled het volgende:
Hmm klopt het dat de ´dropdown´ knopjes zijn verdwenen voor hunter traps en aspects? Voor het kiezen van pets is hij er nog wel.. Ik kan in de changelogs niks vinden hierover?
Pets hoef je niet on the fly te doen. Vooral traps, maar ook aspects, wel. Waarom zou je dat in hemelsnaam via een dropdown willen doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 30-12-2014 09:57:56 ]
pi_148129135
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:31 schreef zzzzud het volgende:
asdf
Goede post!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_148129736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 02:30 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Maar we hebben juist dik tekort aan healers :P En we hebben teveel mongolen dps die onder 20k doen.

https://www.warcraftlogs.(...)yaW#type=damage-done

Hier onze laste try.
Oke, dat is goed nieuws voor mij :P Want ik doe sinds een paar dagen resto druid spelen omdat Balance toch tegenvalt. Kennelijk ligt dps-en met balance druid mij toch niet zo want ik haal ook max 18k dps sustain (burst kom 25k) met 643 ilvl. Volgens mij is dat niet helemaal goed. Grootste killer voor balance druid is de hoge movement gevechten. Althans, in mijn geval is dat zo.

Maar resto druid vind ik ook veel leuker, veel diverser (meer reactie spel, minder rotatie spel) en ook omdat je tijdens het bewegen nog iets nuttigs kunt doen. Maar laat je guildmaster of wie het forum beheert die application form gegevens bijwerken want daar staat namelijk de healers niet tussen. Althans, resto druid niet.
pi_148134109
Ik word een beetje garrison moe :@ Meer mensen die de boel vaak maar de boel laten en die dag niets in hun garrison doen? :D Heb misschien ook andere followers nodig, die van mij zijn allemaal epic en dus zijn ze alleen nuttig voor missions met gold of een item. Maar dat item is dan weer low level en eigenlijk gewoon extra dust. Heb die Highmaul mission nog maar 1x gehad, 2 weken terug of zo -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148134256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik word een beetje garrison moe :@ Meer mensen die de boel vaak maar de boel laten en die dag niets in hun garrison doen? :D Heb misschien ook andere followers nodig, die van mij zijn allemaal epic en dus zijn ze alleen nuttig voor missions met gold of een item. Maar dat item is dan weer low level en eigenlijk gewoon extra dust. Heb die Highmaul mission nog maar 1x gehad, 2 weken terug of zo -O-
Doe d'r amper wat mee. Af en toe een rare of epic missie starten, maar voor de rest, blergh.

M'n mine skip ik, work orders skip ik. Ben gewoon te lui denk ik -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148134369
Ik heb die mine al weken niet gedaan, koop altijd die ore gewoon. Doe wel altijd even mn profession cooldowns en stop nieuwe work orders in de gebouwtjes maar dat is het.
pi_148134436
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die mine al weken niet gedaan, koop altijd die ore gewoon. Doe wel altijd even mn profession cooldowns en stop nieuwe work orders in de gebouwtjes maar dat is het.
Maar ja, dat hoeft ook niet elke dag natuurlijk. Het werk loopt wel door als je een dag niets doet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148134504
Resources heb ik ook bijna nergens meer voor nodig. Gebouwtjes level 3 (op menagerie na), missions doe ik weinig en er komt 144 sowieso per dag binnen. Ik koop profession mats als de prijs 20 resources per 5 is en daar verdien ik dan weer geld mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148134669
Klopt alleen die cooldown voor burnished leather en JC crystals moet ik elke dag doen.

Die materials kopen doe ik ook idd, echt ideaal. En koop altijd zo'n warforged seal met resources.
pi_148135054
Leve het leven van een niet-raider *G* Heb vet veel nog aan mijn garisson :D
pi_148137455
hehe, ik ben dan nog best braaf zo te lezen. Doe iedere ochtend mijn rondje. Misschien is het voordeel dat ik het maar op 1 character hoef te doen? :P
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:59:54 #67
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_148137560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 06:15 schreef TwyLight het volgende:
Meestal DP + Insanity en dan SW:D spammen want die add gaat altijd als een maloot dood en als ik MS zou casten heb je goed kans dat hij net tussen 1 GCD door van 20% naar 0 gaat en ik een kans mis om ToF te proccen :P Haat het ook als monks Touch of Death gebruiken :')

Ik heb het nu over de arcane abarations trouwens. De war mages doe ik gewoon 1 met dots en op de ander gewoon standaard rotation

MB (4th orb) -> MS -> MS -> SW:P -> MB -> VT -> DP -> MF:I (2ticks) -> MB -> MF:I (4ticks) -> DP -> MB -> MF:I (2ticks) -> MF:I (4 ticks) -> MB

is mijn dotweave rotation btw :P

Hoe doen jullie imperator trouwens? alle range op 1 stack en tegelijk weg van mines, of iedereen voor zichzelf?
Ja doe ik ook meestal op die eerste 2. Maar daarna komen die fortified, duurt meestal iets langer.

Tanks in het midden en stacken eromheen. Laatste phase staan we wat meer gespreid.
pi_148137759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Cornelis83 het volgende:
hehe, ik ben dan nog best braaf zo te lezen. Doe iedere ochtend mijn rondje. Misschien is het voordeel dat ik het maar op 1 character hoef te doen? :P
Ik heb eigenlijk net te weinig tijd 's ochtends. En dan wil ik eigenlijk ook nog een scan doen op de AH. Maar ja, om nou nog een kwartier eerder op te staan :D
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:06:13 #69
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_148137835
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Oke, dat is goed nieuws voor mij :P Want ik doe sinds een paar dagen resto druid spelen omdat Balance toch tegenvalt. Kennelijk ligt dps-en met balance druid mij toch niet zo want ik haal ook max 18k dps sustain (burst kom 25k) met 643 ilvl. Volgens mij is dat niet helemaal goed. Grootste killer voor balance druid is de hoge movement gevechten. Althans, in mijn geval is dat zo.

Maar resto druid vind ik ook veel leuker, veel diverser (meer reactie spel, minder rotatie spel) en ook omdat je tijdens het bewegen nog iets nuttigs kunt doen. Maar laat je guildmaster of wie het forum beheert die application form gegevens bijwerken want daar staat namelijk de healers niet tussen. Althans, resto druid niet.
Ja maar je spells proccen wel naar instant als je dmg neemt toch? D'r is veel aoe dmg die je niet kunt ontwijken op imperator.
Ik zal ff vragen aan em. We hebben wel al 2 resto druids.
pi_148138566
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 07:21 schreef Knut het volgende:
Wij hadden zo'n stinkend wow-rijke guildie. Die aan twee vrouwen de 'wordt-een-draak-waar-men-op-kan-rijden' weggaf.

En mij de memento zomaar gaf. omdat ik een keer zei dat ik het gaaf vond dat die ghost de hele tijd volgde. "Ik heb er toch 4..."
Hmm das inderdaad best gul, ik kan die Sandstone drakes ook maken op mijn alchemist, en als ik het me goed herinner zijn de mats nogal aan de prijzige kant, Ik heb er een tijdje geleden nog een gemaakt voor een vriend en vroeg er "slechts" 15K voor, en dan heeft ie hem echt spotgoedkoop. Er heeft er bij mij ook een in het guild gezeten en die doet de hele dag niks anders dan hangen in het AH en anticiperen op bijna alles wat nieuw te koop word gezet. Hij koopt van alles voor redelijk weinig en verkoopt dat dan weer door voor een hogere prijs. Miljoenen goud heeft hij, verspreid over diverse chars, ongelofelijk. Maar je vraagt je af wat er de lol aan is om hele dagen in dat AH te hangen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_148138604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:21 schreef Thrilled het volgende:
Hmm klopt het dat de ´dropdown´ knopjes zijn verdwenen voor hunter traps en aspects? Voor het kiezen van pets is hij er nog wel.. Ik kan in de changelogs niks vinden hierover?
Die zijn inderdaad weg, je moet nu je traps apart selecteren in je quickslots.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_148138990
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik word een beetje garrison moe :@ Meer mensen die de boel vaak maar de boel laten en die dag niets in hun garrison doen? :D Heb misschien ook andere followers nodig, die van mij zijn allemaal epic en dus zijn ze alleen nuttig voor missions met gold of een item. Maar dat item is dan weer low level en eigenlijk gewoon extra dust. Heb die Highmaul mission nog maar 1x gehad, 2 weken terug of zo -O-
Ik vind het wel geinig.. maar heb dan ook nog genoeg green/blue followers en ook nog niet alle buildings op 3. Heb wel bijna alle Alchemy recipes dus dat gebouwtje kan ik dan ook vervangen.. of maybe gewoon heel alchemy droppen :')
pi_148139450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik word een beetje garrison moe :@ Meer mensen die de boel vaak maar de boel laten en die dag niets in hun garrison doen? :D Heb misschien ook andere followers nodig, die van mij zijn allemaal epic en dus zijn ze alleen nuttig voor missions met gold of een item. Maar dat item is dan weer low level en eigenlijk gewoon extra dust. Heb die Highmaul mission nog maar 1x gehad, 2 weken terug of zo -O-
Ik vind de Garrison invasions nog wel leuk, buiten dat plaats ik altijd snel de workorders, haal de mijn en herbgarden leeg en kom dan de rest van de dag niet meer terug, totdat ik uitlog. Wat me wel opvalt is dat er blijkbaar veel mensen zijn die zich vervelen in hun Garrisons, getuige de chat die inmiddels verdacht veel op de ouwe Barrens chat begint te lijken. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_148139565
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Resources heb ik ook bijna nergens meer voor nodig. Gebouwtjes level 3 (op menagerie na), missions doe ik weinig en er komt 144 sowieso per dag binnen. Ik koop profession mats als de prijs 20 resources per 5 is en daar verdien ik dan weer geld mee.
Heb je geen dwarven bunker dan? Daar kun je je resources kwijt voor workorders. en je kan je resources altijd nog inruilen voor die raidroll bonus tokens.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_148140228
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ja maar je spells proccen wel naar instant als je dmg neemt toch? D'r is veel aoe dmg die je niet kunt ontwijken op imperator.
Je bedoelt deze:

http://www.wowhead.com/spell=157229

Die proct alleen dus als je direct dmg krijgt van een single attack. Erg leuk voor PvP, maar zeldzaam goed voor PvE.

En misschien kan en wil 1 van die Resto Druids wel balance druid of feral druid spelen :P Nah, ik hoor het wel of er nog plek is voor een resto :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')