abonnement Unibet Coolblue
pi_148270233
Johan Derksen parkeert zijn auto bij TV Rijnmond op de plek van de directie als een echte mr Bigstar
pi_148270340
Er komt geen nieuwe serie Derksen on the Road :'( :'(
  Forum Admin / PR zaterdag 3 januari 2015 @ 01:47:39 #178
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148270412
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Evertjan het volgende:
Er komt geen nieuwe serie Derksen on the Road :'( :'(
Dat was al maanden bekend. Hard geflopt programma.
pi_148270467
Alleen Tan scoort in dit smakeloze landje.
standaarddrinker
pi_148275697
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:40 schreef Evertjan het volgende:
Johan Derksen parkeert zijn auto bij TV Rijnmond op de plek van de directie als een echte mr Bigstar
Zo doe ik dat ook op de FOK! bedrijfsparkeerplaats.
pi_148276231
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Evertjan het volgende:

een kijkje in zijn cd en platen collectie :9~ Die man moet toch meer dan 10.000 cd's en platen hebben volgens mij :o
In plaats van behang heeft hij kasten vol met cd's en lp's .
Waar moet dat allemaal naartoe als hij het tijdelijke voor het eeuwige verruilt ?
pi_148276316
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

In plaats van behang heeft hij kasten vol met cd's en lp's .
Waar moet dat allemaal naartoe als hij het tijdelijke voor het eeuwige verruilt ?
Een grote veiling / outlet waar de VI Hooligans allemaal een reliek proberen te bemachtigen, een splinter van het kruis van Jezus als het ware.
pi_148276548
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Een grote veiling / outlet waar de VI Hooligans allemaal een reliek proberen te bemachtigen, een splinter van het kruis van Jezus als het ware.
Jammer dat hij dat grasjasje al weg gedaan heeft .
Maar ja, een plaat van The Shoes is natuurlijk ook leuk,
pi_148276694
Frank de Boer: 'Dan hoor ik Hans Kraay junior aan Hiddink vragen waarom hij geen 5-3-2 speelt. Hij moest verdomme tegen Letland. Dan ga je toch geen 5-3-2 spelen. Dan moet een bondscoach of een aanvoerder Hans Kraay een draai om zijn oren geven. Vind ik.'
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:42:08 #185
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148276815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

In plaats van behang heeft hij kasten vol met cd's en lp's .
Waar moet dat allemaal naartoe als hij het tijdelijke voor het eeuwige verruilt ?
Zijn kinderen willen het niet hebben, geeft hij aan.

Nogmaals: Wat een prachtige serie met een geweldige intro. Johan is de beste DJ van Nederland.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148277059
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer: 'Dan hoor ik Hans Kraay junior aan Hiddink vragen waarom hij geen 5-3-2 speelt. Hij moest verdomme tegen Letland. Dan ga je toch geen 5-3-2 spelen. Dan moet een bondscoach of een aanvoerder Hans Kraay een draai om zijn oren geven. Vind ik.'
Frank de Boer? Waar heeft die gespeeld dan?
pi_148277080
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer: 'Dan hoor ik Hans Kraay junior aan Hiddink vragen waarom hij geen 5-3-2 speelt. Hij moest verdomme tegen Letland. Dan ga je toch geen 5-3-2 spelen. Dan moet een bondscoach of een aanvoerder Hans Kraay een draai om zijn oren geven. Vind ik.'
Letland zwaar onderschatten. :')
pi_148277128
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Frank de Boer? Waar heeft die gespeeld dan?
AFC Ajax
FC Barcelona
Galatasaray SK
Glasgow Rangers
Al-Rayyan
Al-Shamal
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:20:43 #189
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_148279640
'Als ik niet gestopt zou zijn, dan was ik doodgegaan'

Wim Kieft was één van de meest besproken Nederlanders in 2014. In een boek over zijn leven vertelde de oud-topvoetballer over zijn jarenlange drank- en drugs-gebruik, zijn faalangst en onzekerheid. Bij het begin van het nieuwe jaar kijkt hij nog eenmaal terug en blikt hij vooruit naar zijn toekomst. ,,Je voelt een verplichting om iets met dit verhaal te doen.''

Willekeurige moeders, zonen, ooms of goede kennissen. Tot op de dag van vandaag schieten ze Wim Kieft aan om hún verhaal te vertellen. Meestal in beknopte vorm, maar vaak ook met een opzienbarende openhartigheid. ,,Ze herkennen zich in het boek. Het lijkt wel alsof de halve wereld verslaafd is'', zegt Kieft (52).

Het is één van de logische consequenties van het uitbrengen van zijn levensverhaal over zijn drank- en drugsverslaving, opgetekend door auteur Michel van Egmond. De twee ontmoetten elkaar achter de schermen van Voetbal International, het televisieprogramma waar Van Egmond als eindredacteur werkte en Kieft geregeld te gast was. Van Egmond was ook de auteur van 'Gijp', de bestseller over René van der Gijp. ,,Dat zal nog lastig worden als je een volgend boekie gaat schrijven'', zei Kieft gekscherend, niet wetende dat hijzelf de volgende zou zijn.

Twijfels
Na maandenlange interviewsessies in het Amsterdamse College Hotel verscheen 'Kieft' in mei. Ruim zeven maanden later is het nog altijd één van de bestverkochte boeken van Nederland. ,,Dat heeft ook te maken met de prijs'', zegt Kieft relativerend. Emotioneel nam hij in november, samen met Van Egmond, de NS Publieksprijs in ontvangst.

De aanloop naar het boek was lang en vol twijfels. Kieft: ,,Tuurlijk. Komt er weer zo'n voetballer die zijn verhaal doet om uit de schulden te komen. Je gaat iets aan, dat is nogal wat. Ik heb nooit geheimzinnig gedaan over het financiële aspect dat erbij komt kijken. Maar beangstigend was het wel. Je kunt niet overzien wat de consequenties zijn van je openheid. Nemen mensen me nog serieus in mijn werk als analyticus? Is het schadelijk voor het programma, of de krant waarvoor ik columns schrijf? Er zat ook een risico in dat mensen zouden zeggen: Wat is dat voor een flapdrol, rot op met die gozer. Bij Michel had ik wel meteen een goed gevoel. Hij heeft een andere benadering, minder sensationeel. Gaandeweg kreeg ik het idee dat het mooi kon worden. Maar toch vraag je je voortdurend af hoe de reacties zullen zijn.''

Dat waren er veel. De meeste overwegend positief, maar ook veroordelingen. Geen ruggengraat. Exploitant van zijn eigen misère. ,,Je maakt dan wel eens de fout door op Twitter reacties te lezen. Ik ben op straat in elk geval nooit nageroepen met 'Hey junk!', al ben ik daar altijd op voorbereid. In mijn boek verwijt ik niemand iets, alleen mezelf. Het overkomt meer mensen in hun leven dat ze een verkeerd pad kiezen. Of van het pad af zijn.''

Spijt om naar buiten te treden met zijn verslavingen heeft hij geen moment. ,,Ik ben de ballast kwijt. Dat heeft me opgelucht. Je hoeft nergens meer geheimzinnig over te doen. Het maakt het leven gemakkelijker nu iedereen je verhaal kent. Ik voel me vrijer. Het is één van de grootste veranderingen.''
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 14:34:38 #190
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148280229
Wederom een heerlijk optreden. Dit is wat de media en het volk graag zien van een coach.
pi_148280860
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Evertjan het volgende:

een kijkje in zijn cd en platen collectie :9~ Die man moet toch meer dan 10.000 cd's en platen hebben volgens mij :o
Niet normaal. _O-
Wat zou die nou per maand uitgeven aan cd's? Al zal hij ook wel cd's krijgen van uitgevers.

Leuke serie was dat trouwens. ^O^ ^O^
pi_148280877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:41 schreef Downwards het volgende:
Wederom een heerlijk optreden. Dit is wat de media en het volk graag zien van een coach.
Dit is gewoon vermakelijk. Heel wat beter dan zo'n Mourinho.
pi_148280888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Niet normaal. _O-
Wat zou die nou per maand uitgeven aan cd's? Al zal hij ook wel cd's krijgen van uitgevers.

Leuke serie was dat trouwens. ^O^ ^O^
Dit is wel over een aantal decennia opgebouwd. Ik denk dat hij geen schokkende bedragen aan cd's uitgeeft per maand, zeker niet als je dat afzet tegen zijn inkomen.

Natuurlijk wel respect voor zo'n grote en zorgvuldig opgebouwde collectie. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Downwards op 03-01-2015 15:12:17 ]
pi_148281001
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:06 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dit is wel over een aantal decennia opgebouwd. Ik denk dat hij geen schokkende bedragen aan cd's uitgeeft per maand, zeker niet als je dat afzet tegen zijn inkomen.
Maar als je ziet wat er allemaal uitgebracht wordt in het blues, americana en c(o)untry genre dan is dat toch best veel. En 10.000 cd's verdeeld over 25 jaar is toch meer dan 300 cd's per jaar.
pi_148281044
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar als je ziet wat er allemaal uitgebracht wordt in het blues, americana en c(o)untry genre dan is dat toch best veel. En 10.000 cd's verdeeld over 25 jaar is toch meer dan 300 cd's per jaar.
Natuurlijk, het is wel veel, maar per maand valt het dan eigenlijk best wel mee. Zeker voor iemand die tienduizenden euro's per maand verdient.
pi_148281111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 15:14 schreef Downwards het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is wel veel, maar per maand valt het dan eigenlijk best wel mee. Zeker voor iemand die tienduizenden euro's per maand verdient.
Gezien zijn inkomen is dat inderdaad peanuts.
pi_148282657
Johan's cd collectie kunnen we plaatsen onder het kopje 'compulsive hoarding', daar kan Dr. Phil hem mee helpen.
standaarddrinker
pi_148283478
Dat is wel het nadeel van zo'n collectie. Als iemand een paar honderd cd's jat, zal Derksen er niets van merken.
pi_148283749
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Downwards het volgende:
Dat is wel het nadeel van zo'n collectie. Als iemand een paar honderd cd's jat, zal Derksen er niets van merken.
Die criminele doelgroep is meer van de onsmakelijke muziek zoals Marco Borsato, Gerard Joling en Frans Bauer. Kortom Johan hoeft niet bang te zijn dat z'n cd's gejat worden. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')