abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148084067
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:06 schreef danic het volgende:
Potver! Ben ik bezig met een nieuwe kleurplaat, pak ik een kleur uit de seasonal 2013 set; compleet uitgedroogd :(
Dus alle kleuren maar even gecheckt. Trek ik bij een andere zo de hele top eraf. Dus niet alleen de dop, maar ook de punt. Ik keek zo tegen de stift aan.

Dus maar een mail gestuurd naar Engeland.....ben benieuwd naar de reactie
Die hele top eraf trekken had ik ook met een promarker, met een tangetje heb ik de dop van de punt gekregen en de top teruggeschoven en nu gaat het wel goed, dus misschien werkt dat bij jou ook wel. Ik ben blij dat ik die seasonal 2013 (nog) niet heb besteld. Ze zijn wel voordelig, dat dan weer wel, maar ja als er uitgedroogde stiften tussen zitten...
Maar ik heb er wel even genoeg, vind ik... Moet er nog 3 nageleverd krijgen van de kwast en zou best nog wel meer kleuren willen, maar er moet wat te wensen over blijven he... O-)

Eigenlijk op zoek naar een mooie manier om ze op te bergen.
Het ladenkastje wat ik had was te klein, dus ik heb ze nu in een klein kratje, maar dan zit je steeds te graven ;). Toen bedacht ik zelf een rolhoesje te naaien, maar ik denk dat dat een enorme rol gaat worden, vind ik ook niet echt wat...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_148084086
Niet om het een of het ander en misschien is het al vaker gevraagd, maar waarom verzinnen/tekenen jullie zelf niet een patroon en kleur je dat in?
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_148084476
Laat ik voor mezelf spreken, maar ik ben meer een kleurder dan een tekenaar.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 29 december 2014 @ 09:28:29 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_148084654
Nijna uitgedroogde stiften komen altijd voor, helaas.
Maar met die set is wel meer mis.

Ik ben ook meer een kleurder dan een tekenaar. Al wil ik weer gaan natekenen, daar was ik vroeger best goed in.
  maandag 29 december 2014 @ 09:32:43 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148084721
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]

ook weer snel n plaat gemaakt, ik vind het zoals te zien ook lastig om t goed en even dekkend te krijgen overal -O- maar ik ben vooral lekker bezig en daar gaat t me toch t meeste om
Ik vind het hier wel mooi eigenlijk :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148085564
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:41 schreef Leer2eK het volgende:
Niet om het een of het ander en misschien is het al vaker gevraagd, maar waarom verzinnen/tekenen jullie zelf niet een patroon en kleur je dat in?
Ik kan niet zo netjes patronen tekenen ;) en vind werken met kleurtjes erg leuk :Y
pi_148085659
Sowieso hoor ik erg vaak over markers die droog zijn, of juist te nat of doppen die er helemaal af komen.
Is dat bij de Promarkers? en waarom is iedereen er dan toch nog zo lyrisch over?
pi_148085670
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:41 schreef Leer2eK het volgende:
Niet om het een of het ander en misschien is het al vaker gevraagd, maar waarom verzinnen/tekenen jullie zelf niet een patroon en kleur je dat in?
Ik kan voor geen meter tekenen en wat ik in mijn hoofd heb komt er niet zo op papier uit. Kleuren is dus een stuk makkelijker en minder frustrerend.
pi_148085728
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Sowieso hoor ik erg vaak over markers die droog zijn, of juist te nat of doppen die er helemaal af komen.
Is dat bij de Promarkers? en waarom is iedereen er dan toch nog zo lyrisch over?
Ik heb het met al die markers die ik nu heb maar 1 of 2 keer gehad hoor.. Als je per ongeluk de boel er af trekt krijg ik het gewoon weer netjes in elkaar plus dat met een beetje handigheid dat ook gewoon te voorkomen is. En een natte stift zet ik even rechtop, dan zakt het weer naar binnen en doet hij het weer gewoon.

Bij mij zijn geen van de promarkers uitgedroogd, ik heb alleen 2 oude droge tria's maar dat was mijn eigen schuld ;)
pi_148085759
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:41 schreef Leer2eK het volgende:
Niet om het een of het ander en misschien is het al vaker gevraagd, maar waarom verzinnen/tekenen jullie zelf niet een patroon en kleur je dat in?
omdat ik echt niet kan tekenen :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 29 december 2014 @ 10:59:14 #86
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_148086802
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb het met al die markers die ik nu heb maar 1 of 2 keer gehad hoor.. Als je per ongeluk de boel er af trekt krijg ik het gewoon weer netjes in elkaar plus dat met een beetje handigheid dat ook gewoon te voorkomen is. En een natte stift zet ik even rechtop, dan zakt het weer naar binnen en doet hij het weer gewoon.

Bij mij zijn geen van de promarkers uitgedroogd, ik heb alleen 2 oude droge tria's maar dat was mijn eigen schuld ;)
Ze kunnen ook gewoon te nat zijn... dan zakt het echt niet. Ook met het handigheidje is het niet altijd te voorkomen dat de stift er uit gaat.

Waarom toch nog lyrisch de kleuren zijn erg mooi. Want met mijn Spectrum Noir markers veel minder problemen.
pi_148087145
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 10:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb het met al die markers die ik nu heb maar 1 of 2 keer gehad hoor.. Als je per ongeluk de boel er af trekt krijg ik het gewoon weer netjes in elkaar plus dat met een beetje handigheid dat ook gewoon te voorkomen is. En een natte stift zet ik even rechtop, dan zakt het weer naar binnen en doet hij het weer gewoon.

Bij mij zijn geen van de promarkers uitgedroogd, ik heb alleen 2 oude droge tria's maar dat was mijn eigen schuld ;)
+1 Ik heb wel 1 of 2 uitgedroogde maar jammer dan... ZZe doen het alsnog wel, alleen wat minder goed.
pi_148087181
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ze kunnen ook gewoon te nat zijn... dan zakt het echt niet. Ook met het handigheidje is het niet altijd te voorkomen dat de stift er uit gaat.
Nee, maar het is ook niet per definitie drama ;)
pi_148087302
Oke dan kwam het anders over :)
Dacht dat van elke bestelling (markers) zo'n 50% teruggestuurd werd in dit topic maar dat valt dus goed mee.
  maandag 29 december 2014 @ 11:16:29 #90
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_148087311
Zeg ik dat dan. Mijn set is gewoon ruk, met 8 vervangen stiften en nog 1 die weer vervangen moet worden.

Van mijn losse was er maar 1 uitgedroogd nogal een verschil :+

Lijn dan is ie niet compleet uitgedroogd ;)
  roze maandag 29 december 2014 @ 11:19:09 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148087398
Als ik dit allemaal zo lees dan ben ik behoorlijk blij met mijn 'goedkope' Chinese markers O+
Your beauty never ever scared me.
pi_148087456
Ik ben nu een kleurenkaart van al mn markers aan het maken (wat een werk). En had ook een promarker waar je de dop eraf trok en de stift zag. Had ik ook bij een van mn nieuwe, maar ik vind het niet zo'n ramp.

Wilde eigenlijk nog twee sets van de spectrum noirs, maar met meer dan 100 markers vind ik dat eigenlijk onzin. Vandaar de kleurenkaart, en dan kijken of het 'nodig' is.
pi_148087464
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 11:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zeg ik dat dan. Mijn set is gewoon ruk, met 8 vervangen stiften en nog 1 die weer vervangen moet worden.

Van mijn losse was er maar 1 uitgedroogd nogal een verschil :+

Lijn dan is ie niet compleet uitgedroogd ;)
Klopt, maar heel goed doet ie het dan ook niet... Maar goed, ik ben gewoon te lui om de moeite van het mailen te nemen... :+
  roze maandag 29 december 2014 @ 11:25:31 #94
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148087590
Zouden deze trouwens in de volgende OP erbij mogen bij de stiften/potloden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 29 december 2014 @ 11:27:02 #95
382129 crew  Donna
pi_148087649
Ik mis nog steeds mijn Christmas Scapes / Creative Haven kleurboek van bookdepository. Vrijdag een e-mail gestuurd en gelukkig snel reactie. Ze vragen mij om bij PostNL te checken of er iets naar mij onderweg is, alleen is het brievenbuspost, dus dat wordt helaas niks. Ik ga ze zo terug mailen en dan eens kijken met welke oplossing ze komen.

Iemand dit al eens gehad?
  roze maandag 29 december 2014 @ 11:27:45 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148087668
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 08:41 schreef Leer2eK het volgende:
Niet om het een of het ander en misschien is het al vaker gevraagd, maar waarom verzinnen/tekenen jullie zelf niet een patroon en kleur je dat in?
Die vraag krijg ik ook regelmatig van vrienden maar ik ben echt super slecht in tekenen haha en inspiratieloos.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 29 december 2014 @ 11:29:59 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_148087731
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik ben nu een kleurenkaart van al mn markers aan het maken (wat een werk). En had ook een promarker waar je de dop eraf trok en de stift zag. Had ik ook bij een van mn nieuwe, maar ik vind het niet zo'n ramp.

Wilde eigenlijk nog twee sets van de spectrum noirs, maar met meer dan 100 markers vind ik dat eigenlijk onzin. Vandaar de kleurenkaart, en dan kijken of het 'nodig' is.
Ik heb ze zo



Scan is niet erg kleurecht, maar geen zin om de camera te pakken :+
  maandag 29 december 2014 @ 11:37:45 #98
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_148087933
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2014 11:29 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik heb ze zo

[ afbeelding ]

Scan is niet erg kleurecht, maar geen zin om de camera te pakken :+
Oh wauw, dat is ideaal!!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_148088139
Weten jullie waar je goede potloden kan kopen? Ik zit altijd met gebroken binnenpotloden en dat soort ellende. Terwijl ik zelf heel voorzichtig met de potloden ben (dus dat is in de winkel oid gebeurt)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_148088170
Faber castell polychromos. O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')