abonnement Unibet Coolblue
pi_147976398
Dag mede Fokkers!

Ten eerste: Fijne 2e kerstdag! Ik wens jullie allemaal alvast een goed 2015.

Nu mijn vraag: Hoe geilen jullie je vriendin of je scharrel helemaal op? Alle details mogen, liefst zo uitgebreid mogelijk. Ik zelf zoen haar altijd en begin haar te strelen en stel dan vaak zoveel mogelijk uit. Jullie? Het is de bedoeling uiteindelijk dat ze van gekkigheid en geiligheid niet meer weet wat ze doen moet.

Greetzzzz
pi_147976588
Aan dr oren sabbelen, in dr nek zoenen, daar werd mijn scharrel helemaal wild van, en een beetje plagen... met je hand op dr buik... steeds verder naar beneden, en als je dan bijna " tussen dr benen " bent weer je hand weg halen... werd ze helemaal gek van..
pi_147976646
Gewoon beetje kriebelen rond d'r geslachtsdelen. Lekker lang, lekker geil, maar steeds nét niet over de delen zelf.
  vrijdag 26 december 2014 @ 15:58:15 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_147976649
Bind haar gewoon vast dan beginnen ze al te soppen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_147976665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:55 schreef Stratman het volgende:
Aan dr oren sabbelen, in dr nek zoenen, daar werd mijn scharrel helemaal wild van, en een beetje plagen... met je hand op dr buik... steeds verder naar beneden, en als je dan bijna " tussen dr benen " bent weer je hand weg halen... werd ze helemaal gek van..
Dankje! Hier heb ik wat aan!
pi_147976668
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:58 schreef hpeopjes het volgende:
Gewoon beetje kriebelen rond d'r geslachtsdelen. Lekker lang, lekker geil, maar steeds nét niet over de delen zelf.
Dankjewel!
pi_147976864
Iemand nog goede tips?
pi_147977203
Ik laat m'n lekkere kop gewoon zien.
Moeten zij weten
pi_147977527
Vraag het der
Moeten zij weten
pi_147977546
Heel lang net niet zoenen werkt bij mij bijzonder frustrerend. In a good way :D

Maar dat spelletje moet je wel een beetje beheersen om het geil te maken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147977632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel lang net niet zoenen werkt bij mij bijzonder frustrerend. In a good way :D

Maar dat spelletje moet je wel een beetje beheersen om het geil te maken.
Daar wordt ze idd frustrerend van. Maar werkt wel idd. heb je meer tips?
pi_147981523
Een stripact uitvoeren :) sexy dansje doen
  vrijdag 26 december 2014 @ 23:16:31 #13
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_147989323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 19:27 schreef artelligence het volgende:
Een stripact uitvoeren :) sexy dansje doen
Een man voor een vrouw?? :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_147990970
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een man voor een vrouw?? :D
Uiteraard :)
pi_147995883
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 23:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Een man voor een vrouw?? :D
Mannen hebben vaak een veel beter gevoel voor ritme, dus dat zou best een goed kunnen werken ja :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_147998893
Hallo zeggen
Neuj
pi_148003079
Plagen. en er vooral écht de tijd voor nemen.

Een vriend van me zei dat hij me een massage van een uur zou geven, maar zolang zou ik het volgens hem toch niet volhouden. Ik lag op mijn buik, hij begon heel rustig en kwam absoluut niet in de buurt van erogene zones. Pas na 15-20 minuten begon hij met afdalen langs de zijkant van mijn rug om steeds een beetje meer naar beneden te werken (dit alles heerlijk masserend met olie). Toen hij zachtjes over mijn butt streelde en langs mijn benen naar beneden aaide, had ik al wat meer moeite om hem niet vast te grijpen. Hij vroeg me om te draaien en begon toen het stuk boven, naast en onder mijn borsten te masseren. Om vervolgens heel licht te strelen over mijn tepels en me daarna weer te draaien op mijn buik. Toen pakte hij wel mijn kont en begon deze en de binnenkant van mijn dijen te masseren. vervolgens ben ik zelf weer gedraaid op mijn rug en heeft hij met zijn mond alles behalve ''dat'' gekust, gelikt, gestreeld en aangeraakt. Na 45 minuten toen hij zijn hete adem zachtjes op mijn klit blies, toen hield ik het niet meer en heb hem van me afgesleurd om nu eindelijk zelf de controle te nemen :@ ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148003912
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:47 schreef bulldogking123 het volgende:
Dag mede Fokkers!

Ten eerste: Fijne 2e kerstdag! Ik wens jullie allemaal alvast een goed 2015.

Nu mijn vraag: Hoe geilen jullie je vriendin of je scharrel helemaal op? Alle details mogen, liefst zo uitgebreid mogelijk. Ik zelf zoen haar altijd en begin haar te strelen en stel dan vaak zoveel mogelijk uit. Jullie? Het is de bedoeling uiteindelijk dat ze van gekkigheid en geiligheid niet meer weet wat ze doen moet.

Greetzzzz
In haar oor fluisteren dat er twee negers in de gang op haar wachten.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_148004949
Klap op de kont toch
pi_148012937
Gewoon zeggen: " ik wil je neuken" werkt meestal hier..
pi_148014823
Nek kusjes. Langzaam met je handen naar beneden gaan , niets raken maar gewoon blijven strelen. (tussen haar heupbotten), (nog) niet verder naar beneden. Net onder haar borsten en bij haar ribben strelen. alles zachtjes en beheerst. dan later iets ruwer te werk gaan....
pi_148014903
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:07 schreef Dispuutstrutje het volgende:
Plagen. en er vooral écht de tijd voor nemen.

Een vriend van me zei dat hij me een massage van een uur zou geven, maar zolang zou ik het volgens hem toch niet volhouden. Ik lag op mijn buik, hij begon heel rustig en kwam absoluut niet in de buurt van erogene zones. Pas na 15-20 minuten begon hij met afdalen langs de zijkant van mijn rug om steeds een beetje meer naar beneden te werken (dit alles heerlijk masserend met olie). Toen hij zachtjes over mijn butt streelde en langs mijn benen naar beneden aaide, had ik al wat meer moeite om hem niet vast te grijpen. Hij vroeg me om te draaien en begon toen het stuk boven, naast en onder mijn borsten te masseren. Om vervolgens heel licht te strelen over mijn tepels en me daarna weer te draaien op mijn buik. Toen pakte hij wel mijn kont en begon deze en de binnenkant van mijn dijen te masseren. vervolgens ben ik zelf weer gedraaid op mijn rug en heeft hij met zijn mond alles behalve ''dat'' gekust, gelikt, gestreeld en aangeraakt. Na 45 minuten toen hij zijn hete adem zachtjes op mijn klit blies, toen hield ik het niet meer en heb hem van me afgesleurd om nu eindelijk zelf de controle te nemen :@ ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil seksverhaal
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:21:41 #23
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_148018117
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:01 schreef TheMechanic het volgende:
Klap op de kont toch
Ja toch.
I'm not a businessman, I'm a business, man!
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:23:00 #24
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_148018154
gewoon laten komen, wat else?
  zaterdag 27 december 2014 @ 19:26:58 #25
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_148018268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:07 schreef Dispuutstrutje het volgende:
Plagen. en er vooral écht de tijd voor nemen.

Een vriend van me zei dat hij me een massage van een uur zou geven, maar zolang zou ik het volgens hem toch niet volhouden. Ik lag op mijn buik, hij begon heel rustig en kwam absoluut niet in de buurt van erogene zones. Pas na 15-20 minuten begon hij met afdalen langs de zijkant van mijn rug om steeds een beetje meer naar beneden te werken (dit alles heerlijk masserend met olie). Toen hij zachtjes over mijn butt streelde en langs mijn benen naar beneden aaide, had ik al wat meer moeite om hem niet vast te grijpen. Hij vroeg me om te draaien en begon toen het stuk boven, naast en onder mijn borsten te masseren. Om vervolgens heel licht te strelen over mijn tepels en me daarna weer te draaien op mijn buik. Toen pakte hij wel mijn kont en begon deze en de binnenkant van mijn dijen te masseren. vervolgens ben ik zelf weer gedraaid op mijn rug en heeft hij met zijn mond alles behalve ''dat'' gekust, gelikt, gestreeld en aangeraakt. Na 45 minuten toen hij zijn hete adem zachtjes op mijn klit blies, toen hield ik het niet meer en heb hem van me afgesleurd om nu eindelijk zelf de controle te nemen :@ ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt ik zal het eens onthouden :Y , misschien vindt mijn vriendin het ook wat ~O>
I'm not a businessman, I'm a business, man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')