abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 december 2014 @ 14:05:43 #151
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148007259
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En daar geloof ik dus geen kut van. Want jij hebt gewoon recht op wajong omdat je een medisch rapport hebt van hier tot
Tokyo. Dus ze kunnen zien dat ie niet kan werken. En meerdere gesprekken? Ik geloof dat het 1 keer hier besproken is en toen wilde je het niet omdat je nie zielig gevonden wilde worden. Maar laat maar. Je mag hier ook niks zeggen behalve 20 kusjes per bericht
Wajong is niet zo simpel hoor, om het te krijgen.
Rayen 2½ jaar!
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:07:03 #152
319979 Fok-it
All is well
pi_148007303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, dat was in september, ja. Dat is dik 3 maanden geleden. Toen had ik inderdaad zoiets van: fuck it. Toen ben ik toch doorgegaan met ziekenhuizen en dus die operatie. En wajong. En noem maar op. ALs je het normaler bracht hoef ik ook niet over de zeik tegen je te doen. Je bracht het gewoon op z'n zachtst gezegd nogal lullig.
En ik ben niet de enige die zich geïrriteerd heeft in dit topic. Want het komt af en toe gewoon frustrerend over op internet. Niet alleen voor jou maar ook voor mensen die dit meelezen omdat het elk deel gewoon hetzelfde is. Niet dat jij daar veel aan kan doen verder. Dat klopt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:07:33 #153
319979 Fok-it
All is well
pi_148007325
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Wajong is niet zo simpel hoor, om het te krijgen.
Haha :') grapjas

Waarom denken ze dat ze de schop door de wajong halen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148007367
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En ik ben niet de enige die zich geïrriteerd heeft in dit topic. Want het komt af en toe gewoon frustrerend over op internet. Niet alleen voor jou maar ook voor mensen die dit meelezen omdat het elk deel gewoon hetzelfde is. Niet dat jij daar veel aan kan doen verder. Dat klopt
Ja ik erger me zelf ook wel aan hoe alles gaat. Ik doe m'n best, m'n ouders doen hun best, WIJ kunnen niet meer dan dat. De medici moeten het verder oplossen. En blijkbaar ben ik niet geschikt voor Wajong, tja, dan kan ik ze met een pistool gaan bedreigen maar ook dat lost niks op. Het is te hopen dat die arts vrijdag tevreden is en thuishulp een handje kan helpen. Meer kan ik niet.
pi_148007375
Ja ik val je ook zeker niet aan omdat ik precies weet hoe het is om jarenlang met een open wond te leven op die kutplek. Ben benieuwd wat die arts nu weer gaat zeggen over de wond en dat ie niet moeilijk doet om thuiszorg gvd.
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 14:08:56 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_148007380
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haha :') grapjas

Waarom denken ze dat ze de schop door de wajong halen.
Het wàs niet zo moeilijk om het te krijgen. Dat is het nu wel. Deels terecht ook. Maar voor gevallen zoals Toto (en talloze andere gevallen) is het zuur dat het ze nu zo moeilijk/onmogelijk wordt gemaakt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148007400
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef easy-t het volgende:
Ja ik val je ook zeker niet aan omdat ik precies weet hoe het is om jarenlang met een open wond te leven op die kutplek. Ben benieuwd wat die arts nu weer gaat zeggen over de wond en dat ie niet moeilijk doet om thuiszorg gvd.
Ik bedoelde jou niet t :*
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:10:23 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_148007432
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het wàs niet zo moeilijk om het te krijgen. Dat is het nu wel. Deels terecht ook. Maar voor gevallen zoals Toto (en talloze andere gevallen) is het zuur dat het ze nu zo moeilijk/onmogelijk wordt gemaakt.
Ja daar kan ik gewoon niet bij. Wellicht kennen ze het medische probleem en weten ze gevallen die er wel mee kunnen werken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:11:32 #159
319979 Fok-it
All is well
pi_148007483
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja ik erger me zelf ook wel aan hoe alles gaat. Ik doe m'n best, m'n ouders doen hun best, WIJ kunnen niet meer dan dat. De medici moeten het verder oplossen. En blijkbaar ben ik niet geschikt voor Wajong, tja, dan kan ik ze met een pistool gaan bedreigen maar ook dat lost niks op. Het is te hopen dat die arts vrijdag tevreden is en thuishulp een handje kan helpen. Meer kan ik niet.
Thuishulp is sowieso een stuk competenter dan je ouders zijn. Zal je ouders ook een stuk minder stress geven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 14:11:46 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_148007492
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja daar kan ik gewoon niet bij. Wellicht kennen ze het medische probleem en weten ze gevallen die er wel mee kunnen werken
Ja, maar ik ga dan, net als Maraca, oprecht nadenken aan wat ie dan zou moeten doen? Je gaat ook niet echt lekker met de bus of de fiets naar je werk zo :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:18:08 #161
319979 Fok-it
All is well
pi_148007771
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga dan, net als Maraca, oprecht nadenken aan wat ie dan zou moeten doen? Je gaat ook niet echt lekker met de bus of de fiets naar je werk zo :X
Staand werk? Tenminste als zijn wond teveel belast wordt als hij zit :') lijkt mij dat het UWV dan zo denkt.

Maar je bent toch niet voor de volledige 100 procent geschikt bevonden toto?

Je mag trouwens in beroep tegen hun bevindingen he
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148007983
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga dan, net als Maraca, oprecht nadenken aan wat ie dan zou moeten doen? Je gaat ook niet echt lekker met de bus of de fiets naar je werk zo :X
Dat niet alleen maar die wond moet ook rust hebben. Alles wat je doet,lopen,zitten,staan etc heeft effect op die plek. Je kan gewoon doorgaan maar daar belast je alles alleen maar mee. Het is anders als ie bijna dicht zou zijn. Het beste is heel de dag scheef op de bank zitten maarjah dan gaat je rug weer naar de tering. Nare zooi.
pi_148008183
Bij het UWV werken volslagen debielen, maar dit is ook inherent aan het nieuwe beleid de afgelopen jaren omtrent wajong en alles. Kan me wel voorstellen dat je die niet zomaar meer krijgt, aangezien ze kijken wat je wél kan.

En verder: Fok- it :')
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 27 december 2014 @ 14:27:10 #164
319979 Fok-it
All is well
pi_148008207
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Bij het UWV werken volslagen debielen, maar dit is ook inherent aan het nieuwe beleid de afgelopen jaren omtrent wajong en alles. Kan me wel voorstellen dat je die niet zomaar meer krijgt, aangezien ze kijken wat je wél kan.

En verder: Fok- it :')
Ok man :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Fok-it op 27-12-2014 14:33:03 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148009944
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:50 schreef Toto69 het volgende:


ten derde heb ik HEEL duidelijk aan die chirurg gevraagd voor en na de operatie of ik thuiszorg moest hebben. dat hoefde niet. verband verwisselen konden m'n ouders doen. vrijdag ga ik het weer vragen.

Die chirurg stapt ergens achteraan het traject in en is -met alle respect voor zijn vak- de snijder. Natuurlijk kunnen je ouders fysiek het verband verwisselen, maar er speelt veel meer. En zij hebben niet de kennis om de wond te beoordelen, waardoor jij nu ook ongerust op en neer naar het ziekenhuis blijft rijden. Lijkt me een hele belasting voor jullie allemaal.

Het mooie is, je kunt gewoon zelf thuiszorg aanvragen. Heb je geen arts voor nodig. Tot 1 januari dien je een aanvraag in bij het Centraal Indicatie-orgaan Zorg (CIZ), na 1 januari bel je met een thuiszorgorganisatie in de buurt en komt een wijkverpleegkundige de indicatie stellen.
Als je dan ook het sociale aspect benoemt lijkt het me sterk dat er geen thuiszorg kan komen.

Maar je bent er al 10 delen afkerig van. En als je het zelf niet wil, dan heeft dit verhaal weinig zin.
Wat houdt je tegen om thuiszorg aan te vragen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:40:29 #166
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_148010715
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga dan, net als Maraca, oprecht nadenken aan wat ie dan zou moeten doen? Je gaat ook niet echt lekker met de bus of de fiets naar je werk zo :X
Nee, precies. Maar ik ga er vanuit dat het UWV wel even heeft aangegeven wat voor werk Toots allemaal wel niet kan doen. Of schat ik het UWV dan te hoog in? :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_148010829
zat eens te googlen en kwam hier uit
http://www.encompasshealt(...)hy-wounds-wont-heal/

vroeg me af of ts weet waarom de wond maar niet geneest - heeft de arts daar ooit iets over gezegd?
pi_148012092
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:15 schreef Cat22 het volgende:

Maar je bent er al 10 delen afkerig van. En als je het zelf niet wil, dan heeft dit verhaal weinig zin.
Wat houdt je tegen om thuiszorg aan te vragen?
Omdat niemand anders dan La Mama aan zijn reet mag zitten gok ik. :D
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 16:30:13 #169
155227 crew  Guppy
dus
pi_148012334
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

Omdat niemand anders dan La Mama aan zijn reet mag zitten gok ik. :D
Ik denk dat er meer mensen aan z'n reet hebben gezeten dan wij denken. Dat zal het probleem niet zijn. En dan nog, met zoiets ben je snel de schaamte voorbij hoor
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_148012423
Jij zit er compleet doorheen Tootjelief, dat snapt iedereen die je al een poosje leest. Na 3 jaar is het ook, zeker na de laatste operatie nogal (understatement) begrijpelijk dat je nu zulke, in alle opzichten heftige reacties hebt. niemand neemt je dat kwalijk. Maar lieverd, neem nou eens aan wat velen al lang zeggen, neem contact op met mw want afgezien van je lichamelijke ellende zit je geestelijk ook aan je top. Ook ontzettend logisch maar doe daar ook iets mee voor je er echt aan onderdoor gaat. Genoeg is genoeg en jij zit voor mijn gevoel al even aan je taks en dan nu na die operatie die qua gevolgen dus ook niet bijster goed loopt zit jij ver over je potje. Stoer ben je maar geef ook toe dat niet enkel je lijf maar ook de bol het niet meer trekt en zoek ook daarvoor hulp, je staat nooit alleen lieve schat maar dan moet je wel hulp accepteren, en zeker ook thuiszorg! die jij in beginsel van alles denk ik al afwijst
Genezing van je lijf is mede afhankelijk van een gezonde bol dus doe nou maar toch dat wat meerderen je aanraden, sommige dingen kun je ondanks liefhebbende ouders en toffe vrienden nu eenmaal toch niet zonder hulp van buitenaf. Sommige dingen kun je niet alleen en je dierbaren zitten ook stuk terwijl ze alles al doen dus een niet persoonlijk betrokken open mind (zoals ook de thuiszorg) zou wel eens verfrissend kunnen zijn, voor jullie allemaal.
Zo onwijs klote voor je Tootje, zo diep shit maar doe iets op dat vlak wat jij niet ziet zitten, kont tegen de krib werkt niet (en nee, geen woordgrapje maar het is een gewone uitdrukking):X
:*

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 27-12-2014 16:39:38 ]
Waar het stinkt is het warm.
  zaterdag 27 december 2014 @ 17:00:33 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_148013440
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Jij zit er compleet doorheen Tootjelief, dat snapt iedereen die je al een poosje leest. Na 3 jaar is het ook, zeker na de laatste operatie nogal (understatement) begrijpelijk dat je nu zulke, in alle opzichten heftige reacties hebt. niemand neemt je dat kwalijk. Maar lieverd, neem nou eens aan wat velen al lang zeggen, neem contact op met mw want afgezien van je lichamelijke ellende zit je geestelijk ook aan je top. Ook ontzettend logisch maar doe daar ook iets mee voor je er echt aan onderdoor gaat. Genoeg is genoeg en jij zit voor mijn gevoel al even aan je taks en dan nu na die operatie die qua gevolgen dus ook niet bijster goed loopt zit jij ver over je potje. Stoer ben je maar geef ook toe dat niet enkel je lijf maar ook de bol het niet meer trekt en zoek ook daarvoor hulp, je staat nooit alleen lieve schat maar dan moet je wel hulp accepteren, en zeker ook thuiszorg! die jij in beginsel van alles denk ik al afwijst
Genezing van je lijf is mede afhankelijk van een gezonde bol dus doe nou maar toch dat wat meerderen je aanraden, sommige dingen kun je ondanks liefhebbende ouders en toffe vrienden nu eenmaal toch niet zonder hulp van buitenaf. Sommige dingen kun je niet alleen en je dierbaren zitten ook stuk terwijl ze alles al doen dus een niet persoonlijk betrokken open mind (zoals ook de thuiszorg) zou wel eens verfrissend kunnen zijn, voor jullie allemaal.
Zo onwijs klote voor je Tootje, zo diep shit maar doe iets op dat vlak wat jij niet ziet zitten, kont tegen de krib werkt niet (en nee, geen woordgrapje maar het is een gewone uitdrukking):X
:*
Van reacties als deze draait m'n maag om. Jezus joh, je praat niet tegen een baby of wel? Tootjelief, maar lieverd, lieve schat, Tootje.. serieus??

:r

Oh wacht, ik moet natuurlijk even in de stijl van dit topic mijn post afsluiten: :* :* O+ .
Huilen dan.
pi_148013715
Er moet toch ergens een arts zijn die iets kan doen?! Vergelijkbare gevallen die uiteindelijk zijn opgelost? Misschien eens de publiciteit opzoeken?
Whaaaat???? No money?
pi_148014661
Isdatzo, en jij weet of Toto en ik elkaar misschien wel kennen of wellicht ehelemaal niet en zo :')
Daarbij is hij 19 en ik zou zijn oma kunnen zijn als ik heel vlot geweest was dus ja, ik mag zo tegen toto praten, hij weet prima wat hij aan me heeft en ik vind hem een toffe gozer en trek me zijn lot al maanden aan, jij ook?. Anders nog iets? :')

[ Bericht 8% gewijzigd door knoblaucha6 op 27-12-2014 17:41:29 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_148015548
-edit: doe normaal

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 27-12-2014 18:04:29 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')