abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148178860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 22:59 schreef ook_gek het volgende:
Juwelier burger in Maastricht is goed bekend. Maar worden de horloge's voorzien van een servicebeurt voor ze verkocht worden of is dat niet bekend?
Mijn broer kocht daar een Rolex, die liep 10 sec per dag achter. Opgestuurd, toen door hun horlogemaker nagekeken en daarna liep hij goed. Ik betwijfel of het een volledige service is wat ze geven.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148179429
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Mijn broer kocht daar een Rolex, die liep 10 sec per dag achter. Opgestuurd, toen door hun horlogemaker nagekeken en daarna liep hij goed. Ik betwijfel of het een volledige service is wat ze geven.
Straks gaan ze nog afleverkosten berekenen op een horloge.
pi_148179529
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:46 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Straks gaan ze nog afleverkosten berekenen op een horloge.
En een verwijderingsbijdrage. Bij een Patek. :')!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 31 december 2014 @ 12:53:08 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_148181893
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Mijn broer kocht daar een Rolex, die liep 10 sec per dag achter. Opgestuurd, toen door hun horlogemaker nagekeken en daarna liep hij goed. Ik betwijfel of het een volledige service is wat ze geven.
Maar ze lossen het dus wel op :)
Ik kan zonder al te veel russico deze dealer als betrouwbaar aanmerken. En wat eerder al geoppert is. Zonder geschiedenis gewoon meteen service beurt laten geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_148183213
quote:
7s.gif Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zou gewoon bij Meranom of Zenitar bestellen. Ik heb er nu drie, in totaal een stuk of zeven gehad.

http://stores.ebay.nl/zenitar-store
Deze post nu pas gezien maar daar zijn ze wel erg goedkoop zo te zien :)


http://www.ebay.nl/itm/RU(...)56-NEW-/191243481939

Erg mooi :)
pi_148183790
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:28 schreef Questular het volgende:

[..]

Deze post nu pas gezien maar daar zijn ze wel erg goedkoop zo te zien :)

http://www.ebay.nl/itm/RU(...)56-NEW-/191243481939

Erg mooi :)
Ik heb daar besteld.. Zijn al verzonden..
pi_148186930
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 13:28 schreef Questular het volgende:

[..]

Deze post nu pas gezien maar daar zijn ze wel erg goedkoop zo te zien :)

http://www.ebay.nl/itm/RU(...)56-NEW-/191243481939

Erg mooi :)
Heb ik de mijne ook vandaan. Prima verkoper!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148187841
Dus voor 50-60 EUR koop je daar een automaat?

Overigens, nu ik mij enigszins verdiep in horloge's, wil ik in elke film/serie weten wat voor klok de hoofdpersoon draagt. Hebben jullie dat ook?
pi_148193896
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar ze lossen het dus wel op :)
Ik kan zonder al te veel russico deze dealer als betrouwbaar aanmerken. En wat eerder al geoppert is. Zonder geschiedenis gewoon meteen service beurt laten geven.
Het is beslist geen dealer, geen misverstanden daarover. Zie het als een (grijze) handelaar die niet afspreekt op een publieke toegankelijke plaats, maar met een eigen pand.
Betrouwbaarheid valt over te twisten. Daarover zal je verschillende verhalen lezen op internet.

Voor een AD moet je in Maasstricht toch echt bij Martens zijn
pi_148195712
Ik snap niet goed wat jullie in die outdated Vostok zooi zien, smaak enzo ok maar er wordt net gedaan of je een pareltje van mechaniek krijgt voor je 60¤ en het blijft gewoon een 60¤ ding.
pi_148199761
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet goed wat jullie in die outdated Vostok zooi zien, smaak enzo ok maar er wordt net gedaan of je een pareltje van mechaniek krijgt voor je 60¤ en het blijft gewoon een 60¤ ding.
Waar krijg je anders een degelijke waterdichte automaat met een historie voor dat geld?
pi_148200277
Klopt. Gewoon veel kwaliteit voor weinig geld en eens iets anders dan "ik zie de tijd wel op mijn mobiel".
Ik ben momenteel wat meer in een "stemvork fase" :)
...
  woensdag 31 december 2014 @ 22:24:47 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_148202589
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 17:25 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Het is beslist geen dealer, geen misverstanden daarover. Zie het als een (grijze) handelaar die niet afspreekt op een publieke toegankelijke plaats, maar met een eigen pand.
Betrouwbaarheid valt over te twisten. Daarover zal je verschillende verhalen lezen op internet.

Voor een AD moet je in Maasstricht toch echt bij Martens zijn
Nee sorry ik bedoel ook dat het een handelaar is die gewoon wat beter te vertrouwen is en minder rissico heeft dan een simpele handelaar die van thuis werkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_148206468
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet goed wat jullie in die outdated Vostok zooi zien, smaak enzo ok maar er wordt net gedaan of je een pareltje van mechaniek krijgt voor je 60¤ en het blijft gewoon een 60¤ ding.
Waarom snap je dat niet? Wat is er mis met een Russische automaat van 60 euro? Ik vind namelijk een Seiko 5 voor hooguit het dubbele ook al heel leuk om te hebben. Liefst heb ik een kast vol van die dingen. Kun je elke dag een andere omdoen :)
pi_148208235
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 22:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee sorry ik bedoel ook dat het een handelaar is die gewoon wat beter te vertrouwen is en minder rissico heeft dan een simpele handelaar die van thuis werkt.
De meeste handelaren (zeker diegenen die het rolexforum sponsoren) zijn net zo betrouwbaar vaak als een juwelier. Problemen met de door hen verkochte uurwerken worden gewoon netjes opgelost.
Burger sponsorde overigens een ander forum een tijd geleden. Ik denk gewoon probleemloos daar kan kopen.

Overigens is de mille miglia gewoon uitgerust met een eta werkje wat niet per se naar Chopard gestuurd moet worden in geval van problemen. Dat is natuurlijk een ander verhaal met de L.U.C. uurwerken van Chopard. Ik neem aan dat Burger goede contacten heeft met meerdere horlogemakers die elk probleem op kunnen lossen mochten die zich voordoen.
pi_148211557
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 18:12 schreef mrPanerai het volgende:
Ik snap niet goed wat jullie in die outdated Vostok zooi zien, smaak enzo ok maar er wordt net gedaan of je een pareltje van mechaniek krijgt voor je 60¤ en het blijft gewoon een 60¤ ding.
Wat een onzin zeg. Ik vind het onwijs leuke simpele klokjes, het zijn de gemakkelijkst aan je verzameling toe te voegen automatische horloges. Plus dat je er naar hartelust aan kan modden. Naar mijn mening is de verhouding tussen prijs en wat je er voor krijgt bij Vostok hoger dan bij bijna alle andere horlogemerken. Mijn scuba dude die ik eerder postte is 1 van mijn favoriete horloges.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148211613
Gisteren weer teruggekregen. Het probleem met de uurwijzer lijkt opgelost!
Dus toch nog met deze klok het nieuwe jaar ingegaan! 8-)
Na drie maanden weg te zijn geweest, toch nog op het laatste nippertje.. Vind die aflopende rand van de dial echt heel mooi.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148215133
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:55 schreef Skv het volgende:
Gisteren weer teruggekregen. Het probleem met de uurwijzer lijkt opgelost!
Dus toch nog met deze klok het nieuwe jaar ingegaan! 8-)
Na drie maanden weg te zijn geweest, toch nog op het laatste nippertje.. Vind die aflopende rand van de dial echt heel mooi.

[ afbeelding ]
Dat plexi is altijd heel mooi om te zien vind ik. Naast dat het door de hoogte natuurlijk wel eerder beschadigingen oploopt, beschermt het wel weer de lunette tegen krassen.
Je ziet vaak de oudere DJ modellen met afgeronde kartels, waarbij de gerhodineerde laag helemaal weg gesleten is. Ik heb dat alleen nog maar gezien bij modellen met een saffierglas.
Tegenwoordig maakt Rolex alle legeringen zelf en is witgoud door en door dezelfde samenstelling.
pi_148219659
Je bedoelt dat de kartels van de lunette zijn afgesleten door gebruik? Inderdaad weinig van te zien op mijn horloge :) Ben ook gek op plexiglas, lekker retro!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_148221178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 16:49 schreef Skv het volgende:
Je bedoelt dat de kartels van de lunette zijn afgesleten door gebruik? Inderdaad weinig van te zien op mijn horloge :) Ben ook gek op plexiglas, lekker retro!
Ik bedoel inderdaad de kartels van de lunette die afslijten. Bij een normaal gebruik duurt het waarschijnlijk jaren voordat de het vergulde deel weggesleten is.

Hier zie je wat ik bedoel:


Overigens probeert Rolex het retro gevoel te behouden door zowel het saffierglas ver boven de lunette uit te laten steken als het weglaten van AR coating.

O ja, die kartels hadden voorheen trouwens een functionele toepassing. Net zoals het achterdeksel werd deze er vroeger afgedraaid ipv geklikt. Die kartels zorgden destijds voor de grip.
pi_148221989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:44 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Ik bedoel inderdaad de kartels van de lunette die afslijten. Bij een normaal gebruik duurt het waarschijnlijk jaren voordat de het vergulde deel weggesleten is.

Hier zie je wat ik bedoel:
[ afbeelding ]

Overigens probeert Rolex het retro gevoel te behouden door zowel het saffierglas ver boven de lunette uit te laten steken als het weglaten van AR coating.

O ja, die kartels hadden voorheen trouwens een functionele toepassing. Net zoals het achterdeksel werd deze er vroeger afgedraaid ipv geklikt. Die kartels zorgden destijds voor de grip.
Denk je dat je met polijsten die kartels weer op kan krijgen of gaat dat niet meer lukken?
pi_148222622
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:11 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Denk je dat je met polijsten die kartels weer op kan krijgen of gaat dat niet meer lukken?
Ieder facet moet gepolijst worden onder de juiste hoek, dat gaat met de hand denk ik niet lukken.
Daarnaast moet de rhodium plating natuurlijk weer aangebracht worden.
Ik zal een zoeken op internet of er iets te vinden is, ben zelf ook wel benieuwd.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:27:38 #74
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_148223817
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 12:53 schreef ook_gek het volgende:
lossen het dus wel op
Ik kan zonder al te veel russico deze dealer als betrouwbaar aanmerken. En wat eerder al geoppert is. Zonder geschiedenis gewoon meteen service beurt laten geven.
Ga zelf, net als een aantal familieleden, sinds een jaar of 8 voor horloges en horloge gerelateerde zaken naar hem toe. Altijd goed geholpen, ook als er eens iets bleek te zijn met een horloge nadat deze bijvoorbeeld was gevallen. Ben zelf begonnen met een Omega Dynamic(3 jaar), vervolgens een geruime tijd(4 jaar) een Breitling Superocean gedragen en heb dan nu mijn Speedy. Zijn allemaal bij hem aangekocht en ook weer ingewisseld op de opvolger en kan niet anders stellen dan dat ik altijd goed geholpen ben. Ook op het Rolexforum staan een aantal ervaringen van forumleden met Burger.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  donderdag 1 januari 2015 @ 19:30:41 #75
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_148223881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:37 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Ieder facet moet gepolijst worden onder de juiste hoek, dat gaat met de hand denk ik niet lukken.
Daarnaast moet de rhodium plating natuurlijk weer aangebracht worden.
Ik zal een zoeken op internet of er iets te vinden is, ben zelf ook wel benieuwd.
Onderstaande lijkt aardig overweg te kunnen met de fluted bezels van Rolex.

http://www.horlogepolijsten.nl/
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_148224489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 19:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

Onderstaande lijkt aardig overweg te kunnen met de fluted bezels van Rolex.

http://www.horlogepolijsten.nl/
Die ken ik wel van dzvl. Ik had het tijdens het posten zelfs even erbij gezocht. Maar de lunette op de fotos daar is anders beschadigd. Daarnaast is de beschadiging meer geconcentreerd rond een bepaalde plek.
  donderdag 1 januari 2015 @ 21:36:55 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_148228515
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 02:13 schreef Fisherman het volgende:

Overigens is de mille miglia gewoon uitgerust met een eta werkje wat niet per se naar Chopard gestuurd moet worden in geval van problemen.
Kijk dit is wel interesant! Het onderhoud van een horloge is of kan duur zijn. Ik heb me nog niet goed ingelezen over het onderhoud van de Mille Miglia. De Mille Miglia is als ik het goed begrijp een relatief goedkoop horloge qua onderhoud? Om de hoeveel jaar moet je het laten servicen als het je dagelijks horloge is en wat zal een gemiddelde service beurt kosten zonder gekke reparaties?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_148237009


Van mn vriendin gekregen. Ik ben dr blij mee :)
pi_148237044
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 21:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kijk dit is wel interesant! Het onderhoud van een horloge is of kan duur zijn. Ik heb me nog niet goed ingelezen over het onderhoud van de Mille Miglia. De Mille Miglia is als ik het goed begrijp een relatief goedkoop horloge qua onderhoud? Om de hoeveel jaar moet je het laten servicen als het je dagelijks horloge is en wat zal een gemiddelde service beurt kosten zonder gekke reparaties?
Niet alleen het onderhoud is goedkoper dan de LUC modellen.
In vergelijking met de LUC modellen zijn ze qua aanschaf ook veel goedkoper. Dat komt waarschijnlijk door zowel het eigen uurwerk als de erg strenge keuringen voor het fleurier zegel.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 13:34:05 #80
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_148241607
Montblanc introduceert wearable voor koppeling met normaal horloge
Slimme aanpassing, denk dat dit bij 'traditionele' horlogefans wel in de smaak kan vallen.

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:03:18 #81
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148242321
Ik snap het nut daar dus totaal niet van? Je hebt er een smartphone voor nodig, een smartphone is draagbaar, waarom....?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:22:02 #82
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_148242850
+1

Sowieso vind ik wearables maar gimmicks. Telkens ik iemans met zo'n ding zie rondlopen en er komt een bericht binnen grijpen ze toch steevast naar hun telefoo.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:23:39 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_148242893
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:28 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Niet alleen het onderhoud is goedkoper dan de LUC modellen.
In vergelijking met de LUC modellen zijn ze qua aanschaf ook veel goedkoper. Dat komt waarschijnlijk door zowel het eigen uurwerk als de erg strenge keuringen voor het fleurier zegel.
Ah oke. De Mille miglia heeft dus een "goedkoop" uurwerk. Wat zal gemiddeld een service beurt kosten zonder dat er heftige reparaties gedaan moeten worden?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_148242978
Waar bestellen jullie je NATO straps? Ik wil een leuk voorraadje om af te wisselen. Bij Nederlandse sites kom je rond de 12 euro per bandje uit.. Maar ik vond ook dit;

http://www.cheapestnatostraps.com/collections/nato

Ziet er een beetje luche uit, maar toch. Of hebben jullie betere tips? eBay?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:44:46 #85
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148243313
12¤ per bandje is op webshops wel een gangbare prijs. Op Ebay heb ik goede ervaringen met de bandjes van sectime. Die zitten zo rond de 8¤, maar dan betaal je ook verzendkosten dus het loont om er dan meerdere te bestellen.
pi_148243382
Op die site zijn ze dus 8 dollar met gratis verzenden. Ik bestel er wel een paar, laat het jullie weten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:12:35 #87
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148244040
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar bestellen jullie je NATO straps? Ik wil een leuk voorraadje om af te wisselen. Bij Nederlandse sites kom je rond de 12 euro per bandje uit.. Maar ik vond ook dit;

http://www.cheapestnatostraps.com/collections/nato

Ziet er een beetje luche uit, maar toch. Of hebben jullie betere tips? eBay?
Op Monsterwatches kun je goedkoop Nato's krijgen. Ik heb daar wel eens besteld en waren snel binnen. Mocht je geen haast hebben en officiele Dievas Nato's willen dan kan ik je Gnomon Watches aanraden. Die hebben Nato's vanaf 11 dollar en de kwaliteit is echt super! Komt wel uit Singapore dus duurt ~2 weken voordat je ze binnen hebt. Heb hier al meerdere bestellingen gedaan en altijd goed gegaan!

edit: Ik heb net voor kerst een leren Nato bij Cheapestnatostraps besteld en verwacht deze ergens volgende week. Ik heb van te voren ook even gecheckt of het wel betrouwbaar was en alle reacties die ik kon vinden waren positief :)
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:42:23 #88
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148244988
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op die site zijn ze dus 8 dollar met gratis verzenden. Ik bestel er wel een paar, laat het jullie weten.
Ben benieuwd naar de kwaliteit inderdaad. Die kan nog weleens variëren. Vooral het uiteinde wil bij goedkopere natos al snel gaan rafelen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:46:38 #89
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_148245098
Aantal straps bij cheapestnatostraps besteld, ging prima. Ook wat bandjes via aliexpress besteld zijn wat minder qua kwaliteit maar voor 2,50 per bandje hoor je mij niet klagen ;)
* I intend to live forever, so far so good! *
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:33:21 #90
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148246608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Op die site zijn ze dus 8 dollar met gratis verzenden. Ik bestel er wel een paar, laat het jullie weten.
Nog vergeten te zeggen maar bij Cheapestnatostraps komt nog 25% op de prijs bij ivm BTW/VAT indien je binnen de EU laat bezorgen.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_148247017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:33 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Nog vergeten te zeggen maar bij Cheapestnatostraps komt nog 25% op de prijs bij ivm BTW/VAT indien je binnen de EU laat bezorgen.
Achteraf bedoel je?
Die gozer verstuurd toch vanuit de EU juist?

Daarnaast kreeg ik nog 15% korting met code 'facebook15'
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:51:05 #92
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148247157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Achteraf bedoel je?
Die gozer verstuurd toch vanuit de EU juist?

Daarnaast kreeg ik nog 15% korting met code 'facebook15'
Bij het afrekenen komt dat erbij. Staat ook op hun website:

quote:
Taxes and currency? All prices is shown in USD. On purchase within the EU, 25% tax will be added to the price. On purchase in the rest of the world it will be no additional fees.
edit: Voorbeeld van mijn bestelling:

quote:
1x Leather NATO Strap Soil (18 mm, 20 mm, 22 mm) - 22 mm for $15.95 each
Discounts : $-2.39 USD
Subtotal : $13.56 USD
VAT : $4.39 USD
Shipping : $3.99 USD
Total : $21.94 USD
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_148247333
Oja ik zie het staan. Naja dat valt ook allemaal mee. Wel vreemd aangezien ze in Zweden zitten. O Zweden is natuurlijk geen EU, srry,


Discounts : $-9.13 USD

Subtotal : $51.72 USD

VAT : $12.94 USD

Shipping : $0.00 USD

Total : $64.66 USD

Heb maar een groot voorraadje besteld :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:55:47 #94
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148247381
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oja ik zie het staan. Naja dat valt ook allemaal mee.
Discounts : $-9.13 USD

Subtotal : $51.72 USD

VAT : $12.94 USD

Shipping : $0.00 USD

Total : $64.66 USD

Heb maar een groot voorraadje besteld :p
Ja het valt ook reuze mee :) Maar omdat het prijsverschil tussen Nato's niet zo groot is kan die 25 procent wel het verschil maken ;) Ben erg benieuwd naar mijn leren Nato.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:07:35 #95
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_148247858
Ik heb zelf pas een aantal dievas nato bandjes bij horlogebanden.com besteld. Zijn prima bandjes.
Ik zou niet voor die paar euro per bandje gaan bezuinigen en vermoedelijk mindere kwaliteit bandjes bestellen.

In het verleden heb ik ook weleens een nato bandje van ebay besteld voor 5 euro of zo, en dat ijzertje aan de gesp wat je in een gaatje prikt, had zoveel speling bleek later dat ie gewoon door de gesp heen kon. Zodoende viel mn, gelukkig toen niet al te dure, horloge ineens op de grond terwijl ik hem droeg. Bezuinigen op iets wat toch al erg goedkoop is, is niet altijd even verstandig.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:10:28 #96
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148247962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb zelf pas een aantal dievas nato bandjes bij horlogebanden.com besteld. Zijn prima bandjes.
Ik zou niet voor die paar euro per bandje gaan bezuinigen en vermoedelijk mindere kwaliteit bandjes bestellen.

In het verleden heb ik ook weleens een nato bandje van ebay besteld voor 5 euro of zo, en dat ijzertje aan de gesp wat je in een gaatje prikt, had zoveel speling bleek later dat ie gewoon door de gesp heen kon. Zodoende viel mn, gelukkig toen niet al te dure, horloge ineens op de grond terwijl ik hem droeg. Bezuinigen op iets wat toch al erg goedkoop is, is niet altijd even verstandig.
Ik vind het prijsverschil tussen een Dievas nato van horlogenbanden.com (14,50 euro) of een Dievas nato van Gnomon Watches (omgerekend 9,15 euro) groot genoeg om daar 2 weken langer op te wachten.. Zijn precies dezelfde bandjes :)

Maar je hebt verder wel gelijk, de nato die ik van Monsterwatches heb is van een mindere kwaliteit dan die van Dievas.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:13:57 #97
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_148248124
Ik heb het niet over gnomon, maar over bandjes van een aantal euro.

Overigens loop je bij gnomon de kans op douanekosten en ben je achteraf hetzelfde of wellicht nog meer kwijt en moet je er nog een aantal weken op wachten ook.

Ook was bij mij een bandje niet goed en heb ik die teruggestuurd. Als je dat naar singapore moet terugsturen, duurt het allemaal nog langer en moet je die verzendkosten ook nog betalen.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 17:23:41 #98
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_148248564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:13 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb het niet over gnomon, maar over bandjes van een aantal euro.

Overigens loop je bij gnomon de kans op douanekosten en ben je achteraf hetzelfde of wellicht nog meer kwijt en moet je er nog een aantal weken op wachten ook.

Ook was bij mij een bandje niet goed en heb ik die teruggestuurd. Als je dat naar singapore moet terugsturen, duurt het allemaal nog langer en moet je die verzendkosten ook nog betalen.
Klopt, al bestel ik nooit voor meer dan 22 euro bij Gnomon om die douane kosten te voorkomen (2 nato's = gratis verzending) alleen met terugsturen heb je een probleem maar voor die 9 euro zou ik daar niet aan beginnen en mn verlies nemen.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_148253401
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Montblanc introduceert wearable voor koppeling met normaal horloge
Slimme aanpassing, denk dat dit bij 'traditionele' horlogefans wel in de smaak kan vallen.

[ afbeelding ]
Denk dat er heel wat krassen op komen vooral als je achter een bureau werkt.
pi_148257965
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ah oke. De Mille miglia heeft dus een "goedkoop" uurwerk. Wat zal gemiddeld een service beurt kosten zonder dat er heftige reparaties gedaan moeten worden?
Goedkoop is het verkeerde woord denk ik. Het is een goed afgewerkte 2892-a2 met daarop een chrono module. Waarschijnlijk een stuk robuuster iig dan de LUC uurwerkjes.

Ik weet niet zo of de chrono module los te servicen is. Indien niet mogelijk, is slechts vervanging mogelijk. Dat zou een behoorlijk dure service betekenen. Hoe duur hangt af van de gebruikte module en of deze wel of niet te servicen is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')