abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147904467


pOIT.JPG
Naam: Poit
Functie: Pater familias van de GAM SC
Omschrijving: Viefje / Bier / Dubstep / Womanizer / Schrik van Goudase bontkraagjes.

movingavatars.gif
Naam:: Rossdale
Functie: Propper
Omschrijving: Spanky bestelen / Niet snurken in zijn slaap / Vrouwen naar de GAM SC lokken / Lievelingetje van FOK!crew

avatar3.gif
Naam: Koei
Functie: Koningin van de GAM SC
Omschrijving: Jonge woudloper / Verliezen met softball / Inlikken bij FOK!games-crew

PJharvey.jpg
Naam: Pettigrew81
Functie: BBQ-king / Pillendokter
Omschrijving: Koken / Bakken / Braden / Nee niet die De_Kok / aanstekelijk lachje

temp.gif
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden

angel.gif
Naam: Tain
Functie: Linkerhand van Poit
Omschrijving: Avatars met wiebeltietjes / Krakkemikkige knieën / "hardwerkende" ambtenaar

demo2.JPG
Naam: SpankmasterC
Functie: Zanger
Omschrijving: Freddy Mercury / Spiegoloog / Rare voorliefde voor PC hardware / Berijdt skippyballen

Mickey.png
Naam: Nebo
Functie: Womanizer in wording
Omschrijving: IKEA-bouwpakket verkoper / Tequila-koning / Vraagt tel.nr. van meisje uit dierenwinkel en belt daarna niet / Doet het met een pakje boter

Fok%20usericon.jpg
Naam: Reintji
Functie: Cliniclown
Omschrijving: X-rays / Volle bos haar / Kan appels en peren vergelijken / Terug!

1250262752987.gif
Naam: RitseB
Functie: Carrière-beest
Omschrijving: Jonkie / Heeft zich binnen korte tijd omhooggeneukt tot Manager Games / Heeft (beg/h)eerlijk zusje / Woont bij een AZC

rabbit12.jpeg
Naam: badboynova
Functie: Kinderverwek-koning
Omschrijving: Wordt tijdens het gamen afgeleid door half strippende vriendin / Stiekem best een lieverd i.p.v. een badboy

pinguin.jpg
Naam: Pheno
Functie: Reisleider
Omschrijving: Vaker in Japan dan in Nederland / Dumpt zijn vrouw bij zijn ouders om naar een meet te gaan / Pinguïn-fan

ikilluachmed.png
Naam: Solique
Functie: Platennerd
Omschrijving: Houdt van muziek / Verdedigt graag forten / Huppelt van SC naar SC

zomfg_schmink.png
Naam: Kn0x
Functie: Topicopener 2e klasse
Omschrijving: houdt van make up, tier en bieten, stiekem spelletjes spelen

paku.png
Naam: SuperFruitig
Functie: Mooie vrouwen naar de slowchat lokken
Omschrijving: Beste paardengame ooit gemaakt, houdt stiekem toch van facebook, heeft de meest sexy baas OOIT

lara.jpg
Naam: Sharana_LV
Functie: Diva van de SC
Omschrijving: Jessica Rabbit, Ginger, M&M's & GirlyNerd

wc_eend.jpg
Naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.

controller.gif
Naam: AQuila360
Functie: Herintreder
Omschrijving: Xbox Ultimate / Paradoxale gamessmaak / PU's grootste fan.

SPOILER: in memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
pi_147904776
?
Bewoner van de Fokpool
pi_147904888
!
pi_147905126
¿
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_147905182
.
  woensdag 24 december 2014 @ 01:02:00 #6
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147905204
:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147905207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:01 schreef Zhano het volgende:
.
en vond je vi nog wat :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147905273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:02 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

en vond je vi nog wat :P
Niet meer gekeken chef :P
pi_147905314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:04 schreef Zhano het volgende:

[..]

Niet meer gekeken chef :P
_O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147905524
Fijn..een untradeable Lex Immers. Godver _O-

En Bright Dike _O_

Oh Kyle Walker ook, nice. Kan de mijne naar de TP.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147905756
Een free pack in mn free pack :) Prettig, want aan al die untradeables heb ik dus niks :(
pi_147905775
Dronken je ex ehats appen is geen goed idee!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147905899
Niks in mijn free packs en niks in 5 4 gekochte rare gold packs.
pi_147905917
der zal maar ene CR7 inzitten _O-
pi_147905956
Maver die ook even de totw predictions komt melden :')
pi_147905985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:28 schreef Freire het volgende:
Maver die ook even de totw predictions komt melden :')
Echt he. En maar het slachtoffertje uithangen :r
pi_147906082
Tim untradable Immers ruilen voor de arena? :+
pi_147906092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:21 schreef over_hedge het volgende:
Dronken je ex ehats appen is geen goed idee!
Daarom heb ik ook even niks teruggestuurd. Slaap eerst je roes maar eens uit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef Freire het volgende:
Tim untradable Immers ruilen voor de arena? :+
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarom heb ik ook even niks teruggestuurd. Slaap eerst je roes maar eens uit.
ze stuurde wel wat terug :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147906195
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

ze stuurde wel wat terug :D
Was ze ook dronken? :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Was ze ook dronken? :+
de k het niet. Anders had ze wel wat gezelliger mogen doen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147906242
Moet tegen MOTM Higuain..eerste wat hij doet is een longshot van 30 meter in het kruus _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906340
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:21 schreef over_hedge het volgende:
Dronken je ex ehats appen is geen goed idee!
Ik voel je helaas. Zag haar afgelopen donderdag in de stad na 3 jaar. Begon ze ineens over "dat ik veels te leuk was en ben" en gaf ze me een zoen op m'n mond toen ze wegging en nu negeert ze me maar op whatsapp :'(

Wel al 3x drunk texting gedaan deze week, kutzooi :@
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147906387
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:43 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ik voel je helaas. Zag haar afgelopen donderdag in de stad na 3 jaar. Begon ze ineens over "dat ik veels te leuk was en ben" en gaf ze me een zoen op m'n mond toen ze wegging en nu negeert ze me maar op whatsapp :'(

Wel al 3x drunk texting gedaan deze week, kutzooi :@
had jij geen vriendin ouwe hosselkoning?
pi_147906393
En gestopt met drinken trouwens :D
pi_147906422
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:45 schreef Freire het volgende:
En gestopt met drinken trouwens :D
2 dagen na Newcastle niet zuipen telt niet als "gestopt met drinken"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

2 dagen na Newcastle niet zuipen telt niet als "gestopt met drinken"
Volgens mij ging het over Blanchito :P
pi_147906560
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:45 schreef Freire het volgende:
En gestopt met drinken trouwens :D
Ja, dat heb ik ook 5 dagen volgehouden. Kutzooi toch focking slap ofniet, gewoon geen discipline
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147906594
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

2 dagen na Newcastle niet zuipen telt niet als "gestopt met drinken"
Wat Zhano zei idd :P
pi_147906604
Ik moest net tegen Pollos Hermanos..best verwarrend _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147906720
MOTM Higuain voor 625k BIN opgepikt, laagste volgende BIN was 669k :P

Al was die nog 603k ofzo vanmorgen :')
pi_147906819
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:52 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook 5 dagen volgehouden. Kutzooi toch focking slap ofniet, gewoon geen discipline
stoppen met drinken of je vriendin?
pi_147906897
hoe bepaalt Fifa welke speler je ziet bij het openmaken van een pack? in het free pack zag ik elm op de voorkant, zie ik vervolgens oscar en muslera er in zitten met een hogere rating
pi_147906985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 02:12 schreef Donaldo het volgende:
hoe bepaalt Fifa welke speler je ziet bij het openmaken van een pack? in het free pack zag ik elm op de voorkant, zie ik vervolgens oscar en muslera er in zitten met een hogere rating
Meestal de speler met de hoogste rating, tenzij ze je kunnen trollen. Een Real Portugees die niet Ronaldo is bijvoorbeeld. Of Thorgan Hazard.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147907000
Deze man naar Swansea _O_


Mooie match met Dyer en/of Baby Jeff
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147907170
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 02:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Meestal de speler met de hoogste rating, tenzij ze je kunnen trollen. Een Real Portugees die niet Ronaldo is bijvoorbeeld. Of Thorgan Hazard.

De beste ooit _O_
  woensdag 24 december 2014 @ 07:46:52 #38
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147909368
Ben ik de enige die zo schraperig is om die dubbele items van nontradeable pakketten in clubs te zetten (zoals een BVB badge), en degene die ik origineel in clubs had, alsnog te koop te zetten voor 250 coins? :@
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147909666
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 07:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die zo schraperig is om die dubbele items van nontradeable pakketten in clubs te zetten (zoals een BVB badge), en degene die ik origineel in clubs had, alsnog te koop te zetten voor 250 coins? :@
Ik denk het wel. :s)

Hoi POTS :D
  woensdag 24 december 2014 @ 08:43:46 #40
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147909744
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:37 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik denk het wel. :s)

Hoi POTS :D
Hoi Kevin :D

Ik heb FUT bijna uitgespeeld, want ik heb nagenoeg alle kits en badges :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147909951
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
der zal maar ene CR7 inzitten _O-
Kan je 'm in ieder geval niet lenen aan Bob uit Westervoort.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147909972
In mijn gratis pack gemiddeld 90 pace ^O^
Alleen Sterling waar ik iets aan heb. Verder twee nobodies uit Ligue 1 en Rusland.

edit: en een duplicate Gervinho _O- dus nog meer pace gemiddeld.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 24 december 2014 @ 09:12:48 #43
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147910168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:59 schreef DuTank het volgende:
In mijn gratis pack gemiddeld 90 pace ^O^
Alleen Sterling waar ik iets aan heb. Verder twee nobodies uit Ligue 1 en Rusland.

edit: en een duplicate Gervinho _O- dus nog meer pace gemiddeld.
En dat zijn dan dezelfde packs als die dus nu verkrijgbaar zijn in store, voor 25k. Laat maar zitten.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147910237
Jullie boy is er weer _O_

Aanwezigheidsplicht tot 12 uur vandaag :o
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147910324
Brak :( en moet werken :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147910339
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:22 schreef over_hedge het volgende:
Brak :( en moet werken :r
Ik voel je pijn broeder
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147910408
Ik ben ook weer indirect geld voor Maver24 aan het verdienen.
pi_147910500
quote:
9s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:27 schreef Mandekker het volgende:
Ik ben ook weer indirect geld voor Maver24 aan het verdienen.
Wij allemaal en als dank sluiten ze je topic en krijg je een ban :N
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147910554
Reus, wat ben jij voor een ondankbare hont trouwens. Als 1 van de weinige feliciteer ik je met je verjaardag en je negeert mij gewoon. Dit heeft consequenties.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147910674
Een Wajong-uitkering lijkt me zo fijn.
pi_147910719
quote:
17s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:46 schreef Mandekker het volgende:
Een Wajong-uitkering lijkt me zo fijn.
Iedere dag uitslapen, doen waar je zin in hebt en een vast basis inkomen. Daar bovenop zullen er ongetwijfeld ook een hele hoop subsidies zijn waar ze gebruik van kunnen maken bij het kopen/huren van een woning.

Had wel begrepen dat de WAjong per januari flink wordt aangescherpt. Dus als je nog een WAjong wilt dan heb je tot 31 december om nog te profiteren van de oude regeling.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147911092
Succes vandaag jongens. Morgen hebben ze geen verse pallets nodig dus deze boi heeft vrij _O_
pi_147911200
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:08 schreef Zhano het volgende:
Succes vandaag jongens. Morgen hebben ze geen verse pallets nodig dus deze boi heeft vrij _O_
Bohhhh, omdat het bedrijf geen palletsorteerders meer nodig heeft mag deze boy ook over anderhalf uur afsluiten _O_
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147911238
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Bohhhh, omdat het bedrijf geen palletsorteerders meer nodig heeft mag deze boy ook over anderhalf uur afsluiten _O_
Aight, lekker man!
pi_147911336
:W
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 24 december 2014 @ 10:24:55 #56
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147911430
Met jullie goedkeuring wil ik deze post even gebruiken om een ode te brengen aan een van mijn favoriete spelers. Komt-ie.

Zoekend spit ik door de inhoud van mijn pakje. Ik ben toch maar weer voor die brons gegaan, die van 400 coins. Lekker veilig; vaak een beetje winst, soms een beetje verlies. Mijn ogen schieten over het scherm; wat zou het deze keer zijn?

Geen Wynne, geen Oduro. Geen Arsenal Tula home kit. Het had zo mooi kunnen zijn. Verder spitten dan maar. Consumables dan misschien? Team fitness ofzo, of een heal all-kaartje? Niets van dat alles. Het enige wat mij rest is een paar trainingskaartjes voor een keeper en een stuk of 3 nonrare contractjes. Discardwaarde, niet meer dan dat.
Toch nog maar even een vlugge blik op die spelers dan. En ineens valt mijn oog op hem. Ja hoor, daar is hij weer. Half verscholen tussen zijn lotgenoten, maar hij zit er toch echt bij. Stoicijns kijkt hij me aan. Geen enkele schaamte, terwijl je dat toch zou verwachten, met zulke stats. Kale bats, kop om op te schijten, en dan ook nog van een eilandje dat amper een nationaal voetbalelftal op de been kan brengen.

Maar wat ben ik blij met hem. Niet omdat hij zo'n geweldige speler is. Niet omdat hij 80+ pace heeft, of 4*skills of 5* weak foot. Sterker nog; hij heeft helemaal niks. Maar hij maakt mijn pack in 1 keer goed. Meer dan dat. Je zou kunnen stellen dat hij de 5 volgende packs ook in 1 keer goed maakt, mocht er niets in zitten. Uitblinken in slecht zijn, en dat wordt op waarde geschat in dit spelletje. Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, je kijkt gewoon woest vanaf je 40-rated kaartje de wijde wereld in. Ja mensen, dat is Paul - fucking - Tisdale.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147911458
Iedereen zijn gratis all-rare pakketje geopend? Koscielny zat er bij mij in, helaas kan ik die in mijn club niet verkopen omdat hij een schorsing uitzit. #treinverhalen
  woensdag 24 december 2014 @ 10:30:28 #58
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147911531
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 01:27 schreef Doublepain het volgende:
der zal maar ene CR7 inzitten _O-
Dat had NassFIFA vorig jaar (2x zelfs) en Maver had Ibra.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Met jullie goedkeuring wil ik deze post even gebruiken om een ode te brengen aan een van mijn favoriete spelers. Komt-ie.

Zoekend spit ik door de inhoud van mijn pakje. Ik ben toch maar weer voor die brons gegaan, die van 400 coins. Lekker veilig; vaak een beetje winst, soms een beetje verlies. Mijn ogen schieten over het scherm; wat zou het deze keer zijn?

Geen Wynne, geen Oduro. Geen Arsenal Tula home kit. Het had zo mooi kunnen zijn. Verder spitten dan maar. Consumables dan misschien? Team fitness ofzo, of een heal all-kaartje? Niets van dat alles. Het enige wat mij rest is een paar trainingskaartjes voor een keeper en een stuk of 3 nonrare contractjes. Discardwaarde, niet meer dan dat.
Toch nog maar even een vlugge blik op die spelers dan. En ineens valt mijn oog op hem. Ja hoor, daar is hij weer. Half verscholen tussen zijn lotgenoten, maar hij zit er toch echt bij. Stoicijns kijkt hij me aan. Geen enkele schaamte, terwijl je dat toch zou verwachten, met zulke stats. Kale bats, kop om op te schijten, en dan ook nog van een eilandje dat amper een nationaal voetbalelftal op de been kan brengen.

Maar wat ben ik blij met hem. Niet omdat hij zo'n geweldige speler is. Niet omdat hij 80+ pace heeft, of 4*skills of 5* weak foot. Sterker nog; hij heeft helemaal niks. Maar hij maakt mijn pack in 1 keer goed. Meer dan dat. Je zou kunnen stellen dat hij de 5 volgende packs ook in 1 keer goed maakt, mocht er niets in zitten. Uitblinken in slecht zijn, en dat wordt op waarde geschat in dit spelletje. Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, je kijkt gewoon woest vanaf je 40-rated kaartje de wijde wereld in. Ja mensen, dat is Paul - fucking - Tisdale.
Wat een prachtig verhaal _O_
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147911543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen zijn gratis all-rare pakketje geopend? Koscielny zat er bij mij in, helaas kan ik die in mijn club niet verkopen omdat hij een schorsing uitzit. #treinverhalen
Ik vannacht. Maar heb geen idee meer wat er in zat
pi_147911578
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Met jullie goedkeuring wil ik deze post even gebruiken om een ode te brengen aan een van mijn favoriete spelers. Komt-ie.

Zoekend spit ik door de inhoud van mijn pakje. Ik ben toch maar weer voor die brons gegaan, die van 400 coins. Lekker veilig; vaak een beetje winst, soms een beetje verlies. Mijn ogen schieten over het scherm; wat zou het deze keer zijn?

Geen Wynne, geen Oduro. Geen Arsenal Tula home kit. Het had zo mooi kunnen zijn. Verder spitten dan maar. Consumables dan misschien? Team fitness ofzo, of een heal all-kaartje? Niets van dat alles. Het enige wat mij rest is een paar trainingskaartjes voor een keeper en een stuk of 3 nonrare contractjes. Discardwaarde, niet meer dan dat.
Toch nog maar even een vlugge blik op die spelers dan. En ineens valt mijn oog op hem. Ja hoor, daar is hij weer. Half verscholen tussen zijn lotgenoten, maar hij zit er toch echt bij. Stoicijns kijkt hij me aan. Geen enkele schaamte, terwijl je dat toch zou verwachten, met zulke stats. Kale bats, kop om op te schijten, en dan ook nog van een eilandje dat amper een nationaal voetbalelftal op de been kan brengen.

Maar wat ben ik blij met hem. Niet omdat hij zo'n geweldige speler is. Niet omdat hij 80+ pace heeft, of 4*skills of 5* weak foot. Sterker nog; hij heeft helemaal niks. Maar hij maakt mijn pack in 1 keer goed. Meer dan dat. Je zou kunnen stellen dat hij de 5 volgende packs ook in 1 keer goed maakt, mocht er niets in zitten. Uitblinken in slecht zijn, en dat wordt op waarde geschat in dit spelletje. Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen, je kijkt gewoon woest vanaf je 40-rated kaartje de wijde wereld in. Ja mensen, dat is Paul - fucking - Tisdale.
Tof :)
  woensdag 24 december 2014 @ 10:34:09 #61
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147911615
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:30 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik vannacht. Maar heb geen idee meer wat er in zat
_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 24 december 2014 @ 10:34:42 #62
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147911630
Ik kijk op mijn TP - een aantal spelers zijn niet verkocht. En IF Munoz is nergens te bekennen. Na een paar keer refreshen zie ik hem.. nog steeds zit hij vast. Terwijl zijn prijs erg veel verandert had ik hem al lang kunnen verkopen voor 40k.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147911858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

_O-
Ik gok dat het niet veel bijzonders was. Anders had ik het nog wel onthouden.
Ik heb gelukkig niet zoals trapz allemaal spelers zitten te verkopen. :P
  woensdag 24 december 2014 @ 10:45:05 #64
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147911868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:44 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik gok dat het niet veel bijzonders was. Anders had ik het nog wel onthouden.
Ik heb gelukkig niet zoals trapz allemaal spelers zitten te verkopen. :P
Dat zou überhaupt lastig worden met nontradeable inhoud :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147911913
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dat zou überhaupt lastig worden met nontradeable inhoud :D
Ja. Doelde ook meer op mijn team :P Enige die ik verkocht heb is die kut di maria.
pi_147911928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dat zou überhaupt lastig worden met nontradeable inhoud :D
Trapz had ze gediscard toch? Dat kan ook met untradeables al krijg je daar dan helemaaaal niks voor.
  woensdag 24 december 2014 @ 10:47:58 #67
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147911953
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:

[..]

Trapz had ze gediscard toch? Dat kan ook met untradeables al krijg je daar dan helemaaaal niks voor.
Volgens mij wel ja. Maar Mash had het over verkopen ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 24 december 2014 @ 10:48:04 #68
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147911956
Ik was aan het scrollen naar de 59e minuut. Op de 56e minuut zag ik echter al een Milik voor 200 coins. Ik heb hem meteen gekocht en toen dacht ik: dit zou wel eens een mooie dag kunnen worden voor deals. En toen heb ik tijdens het scrollen nog een stuk of 5 spelers gekocht, allemaal binnen 5 minuten. Het was een paar dagen geleden nog ontzettend druk op de markt, nu is het een stuk rustiger en ik kan ook rustig mijn deals oppikken. Zo had ik gisteren ook een Fanni voor 300. Net heb ik echter wel een groot risico genomen door een IF Hummels te kopen voor 310k. De laagste BIN daarna was 350k.

En nu iets heel anders: zometeen even naar de winkel en even iets ophalen voor het eten van morgen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147911992
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. Maar Mash had het over verkopen ;)
Hij had toch ook aantal spelers voor 20k verkocht enzo?
pi_147912009
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was aan het scrollen naar de 59e minuut. Op de 56e minuut zag ik echter al een Milik voor 200 coins. Ik heb hem meteen gekocht en toen dacht ik: dit zou wel eens een mooie dag kunnen worden voor deals. En toen heb ik tijdens het scrollen nog een stuk of 5 spelers gekocht, allemaal binnen 5 minuten. Het was een paar dagen geleden nog ontzettend druk op de markt, nu is het een stuk rustiger en ik kan ook rustig mijn deals oppikken. Zo had ik gisteren ook een Fanni voor 300. Net heb ik echter wel een groot risico genomen door een IF Hummels te kopen voor 310k. De laagste BIN daarna was 350k.

En nu iets heel anders: zometeen even naar de winkel en even iets ophalen voor het eten van morgen.
Lekker bezig man
  woensdag 24 december 2014 @ 10:50:11 #71
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:49 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hij had toch ook aantal spelers voor 20k verkocht enzo?
Volgens mij had hij IF's gediscard. En daar kreeg hij dan 10k voor. Docht ik :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912070
Doe je morgen ook nog iets met kerst Potsie? Of moet je dan te lang weg bij de webapp? :D
pi_147912073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Volgens mij had hij IF's gediscard. En daar kreeg hij dan 10k voor. Docht ik :P
Oh. naja ook goed. Maar dat soort dingen heb ik niet gedaan. _O_ Alleen maar ex zitten whats appen en dat gratis pack ding geopend.
  woensdag 24 december 2014 @ 10:55:35 #74
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:52 schreef Zhano het volgende:
Doe je morgen ook nog iets met kerst Potsie? Of moet je dan te lang weg bij de webapp? :D
Vanavond eten bij de schoonfamilie. Mijn zwager en ik verschijnen in foute kersttrui, terwijl niemand dat verwacht :+ Ik moest met een schoonzus het hoofgerecht voorbereiden; dat wordt carpaccio. Morgen gourmetten bij mijn familie. En 2e kerstdag lekker niks. Hele dag dealtjes binnenslepen enzo :D

Und du? :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 09:39 schreef Kiid het volgende:
Reus, wat ben jij voor een ondankbare hont trouwens. Als 1 van de weinige feliciteer ik je met je verjaardag en je negeert mij gewoon. Dit heeft consequenties.
Sorry schat O+ dit had nooit mogen gebeuren, ik hoop daarom ook dat je snel kan vergeven :@

Bedankt trouwens ;)
pi_147912199
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Vanavond eten bij de schoonfamilie. Mijn zwager en ik verschijnen in foute kersttrui, terwijl niemand dat verwacht :+ Ik moest met een schoonzus het hoofgerecht voorbereiden; dat wordt carpaccio. Morgen gourmetten bij mijn familie. En 2e kerstdag lekker niks. Hele dag dealtjes binnenslepen enzo :D

Und du? :D
Carpaccio als hoofdgerecht? :P meestal is dat voor toch?

Foute kersttruien trouwens _O_
  woensdag 24 december 2014 @ 10:58:51 #77
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912225
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:57 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Carpaccio als hoofdgerecht? :P meestal is dat voor toch?

Foute kersttruien trouwens _O_
Excuus, voorgerecht natuurlijk ;) :+
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Vanavond eten bij de schoonfamilie. Mijn zwager en ik verschijnen in foute kersttrui, terwijl niemand dat verwacht :+ Ik moest met een schoonzus het hoofgerecht voorbereiden; dat wordt carpaccio. Morgen gourmetten bij mijn familie. En 2e kerstdag lekker niks. Hele dag dealtjes binnenslepen enzo :D

Und du? :D
Oh gelukkig maar ;) Hier ook 2 dagen schransen ja, alleen dan pas vanaf morgen :)
pi_147912282
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Vanavond eten bij de schoonfamilie. Mijn zwager en ik verschijnen in foute kersttrui, terwijl niemand dat verwacht :+ Ik moest met een schoonzus het hoofgerecht voorbereiden; dat wordt carpaccio. Morgen gourmetten bij mijn familie. En 2e kerstdag lekker niks. Hele dag dealtjes binnenslepen enzo :D

Und du? :D
1e Kerstdag eigen familie + kennissen om 1 of andere reden :r
2e Kerstdag schoonfamilie -O-

Beide keren gourmetten :@
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 11:01:04 #80
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:00 schreef Zhano het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar ;) Hier ook 2 dagen schransen ja, alleen dan pas vanaf morgen :)
Dus jij gaat vanavond natuurlijk nog even flink traden? :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912296
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:56 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Sorry schat O+ dit had nooit mogen gebeuren, ik hoop daarom ook dat je snel kan vergeven :@

Bedankt trouwens ;)
Het is je vergeven pikkebaas, welkom onder de volwassenen ^O^
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147912297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Excuus, voorgerecht natuurlijk ;) :+
Bohhh zo simpel en toch zo gruwelijk lekker _O_
pi_147912325
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:01 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Bohhh zo simpel en toch zo gruwelijk lekker _O_
Carpaccio, Parmezaanse kaas, rucola, pijnboompitjes en pesto-dressing _O_

Gr gr chef voorgerecht
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147912329
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Dus jij gaat vanavond natuurlijk nog even flink traden? :9

Ja man! Neuh, krijg damesbezoek :9
  woensdag 24 december 2014 @ 11:04:25 #85
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912364
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Carpaccio, Parmezaanse kaas, rucola, pijnboompitjes en pesto-dressing _O_

Gr gr chef voorgerecht
Precies, en alles vers in huis gehaald _O_

Ow, je vergeet de zongedroogde tomaatjes :o
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 24 december 2014 @ 11:05:10 #86
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912382
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:03 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja man! Neuh, krijg damesbezoek :9
Booooohhh! Zaken gaan voor de vermaken _O_
Of komt je mamsie op de koffie? ;(
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Of komt je mamsie op de koffie? ;(
Nee, alleen DS2 zegt dat zo :P
pi_147912433

Wat is dit nou weer
pi_147912440
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:07 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer
Aanmelden is niet mogelijk :o
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147912516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Precies, en alles vers in huis gehaald _O_

Ow, je vergeet de zongedroogde tomaatjes :o
Bij ons pannekoekenhuis doen we daar niet aan
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 24 december 2014 @ 11:12:20 #91
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:11 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Bij ons pannekoekenhuis doen we daar niet aan
Wat een gemis ;(
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147912744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen zijn gratis all-rare pakketje geopend? Koscielny zat er bij mij in, helaas kan ik die in mijn club niet verkopen omdat hij een schorsing uitzit. #treinverhalen
Schweinsteiger zat er bij mij in.
  woensdag 24 december 2014 @ 11:22:44 #93
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147912774
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:06 schreef Zhano het volgende:

[..]

Nee, alleen DS2 zegt dat zo :P
Het woord 'schransen' gebruik ik nooit.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 24 december 2014 @ 11:27:29 #94
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147912881
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Het woord 'schransen' gebruik ik nooit.
Wat ga jij eigenlijk klaarmaken met kerst, ouwe pikkebaas?
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 24 december 2014 @ 11:29:13 #95
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147912928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Wat ga jij eigenlijk klaarmaken met kerst, ouwe pikkebaas?
Ik maak zelf niks klaar, maar we gaan genoeg eten (nog geen idee wat allemaal) Heel standaard een kalkoen en rollade (die ik net heb opgehaald)
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147912947
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Wat een gemis ;(
Maar we hebben wel pannekoek caprese :9

insmeren met pesto, Mozzarella+tomaat+rucola+pijnboompitjes :9
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147912981
wat de hell gratis pack

  woensdag 24 december 2014 @ 11:33:58 #98
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147913052
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:29 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Maar we hebben wel pannekoek caprese :9

insmeren met pesto, Mozzarella+tomaat+rucola+pijnboompitjes :9
Ah, dat is dan weer een mooie tegemoetkoming _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147913093
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik maak zelf niks klaar, maar we gaan genoeg eten (nog geen idee wat allemaal) Heel standaard een kalkoen en rollade (die ik net heb opgehaald)
Boh rollade :9~

Doet me denken aan M tot de aver's vriendin in haar stringetje op het strand :r
pi_147913144
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:35 schreef Zhano het volgende:

[..]

Doet me denken aan M tot de aver's vriendin in haar stringetje op het strand :r

_O- _O- _O_
pi_147913181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ah, dat is dan weer een mooie tegemoetkoming _O_
Toppertje, samen met de zalm special en de geitenkaas special _O_
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  woensdag 24 december 2014 @ 11:44:32 #102
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147913348
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:35 schreef Zhano het volgende:

[..]

Boh rollade :9~

Doet me denken aan M tot de aver's vriendin in haar stringetje op het strand :r

pics Dit kan echt niet. Beetje grappen maken over mijn vriendin. TR gemacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door DarkSonic2 op 24-12-2014 11:49:41 ]
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147913463
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

pics Dit kan echt niet. Beetje grappen maken over mijn vriendin. TR gemacht.
DS2 die claimt dat hij de chick van Maver balt? EPIC
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147913474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:44 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

pics Dit kan echt niet. Beetje grappen maken over mijn vriendin. TR gemacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij steekt je piemel in die rollade of in mavers vriendin? :D
pi_147913483
TR weggevinkt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_147913495
Laat maher nou lekker met rust voordat dit topic straks ook dicht moet.
  woensdag 24 december 2014 @ 11:52:26 #107
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147913517
Niet zo raar hé, ik probeerde een imitatie te doen (en sommige mensen weten dat mijn imitaties van bijvoorbeeld Cruyff en De Boer niet zo goed zijn). Nu weer verder met FUT. Hummels verkocht met uiteindelijk maar een paar k winst _O-
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147913530
quote:
6s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Pheno het volgende:
TR weggevinkt
_O_
pi_147913558
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet zo raar hé, ik probeerde een imitatie te doen (en sommige mensen weten dat mijn imitaties van bijvoorbeeld Cruyff en De Boer niet zo goed zijn). Nu weer verder met FUT. Hummels verkocht met uiteindelijk maar een paar k winst _O-
_O- _O- _O_ baasje
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147913629
Godver, nu ik gisteren die ene chick geappr heb escaleert het helemaal uit de hand zie ik. Zij heeft gisteren nog gezegd dat "dit NU niet verstandig is", waar kom ik vervolgens mee terug...

"Fock verstandig zijn"

:') x100
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147913705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef el-blanchito het volgende:
Godver, nu ik gisteren die ene chick geappr heb escaleert het helemaal uit de hand zie ik. Zij heeft gisteren nog gezegd dat "dit NU niet verstandig is", waar kom ik vervolgens mee terug...

"Fock verstandig zijn"

:') x100
Relaties & Psychologie

gr gr
pi_147913733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef el-blanchito het volgende:
Godver, nu ik gisteren die ene chick geappr heb escaleert het helemaal uit de hand zie ik. Zij heeft gisteren nog gezegd dat "dit NU niet verstandig is", waar kom ik vervolgens mee terug...

"Fock verstandig zijn"

:') x100
:D
pi_147913758
quote:
6s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:51 schreef Pheno het volgende:
TR weggevinkt
Kunnen we jou niet recruiten voor ons normale topic?! :D
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 12:04:45 #114
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147913839
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Kunnen we jou niet recruiten voor ons normale topic?! :D
ach is toch lekker rustig zo zonder trapz
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147913842
quote:
Al die "ervaringsdeskundigen" daaro :')
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_147913856
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ach is toch lekker rustig zo zonder trapz
Even doorgeven gr gr
  woensdag 24 december 2014 @ 12:06:23 #117
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147913882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:

[..]

Even doorgeven gr gr
Doe je goed, voorlopig ben ik de enige die hem steunt in het onderschrift
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147913899
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:04 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ach is toch lekker rustig zo zonder trapz
Ik mis nu toch wel iemand die op dezelfde golflengte als ik zit. Als ik nu Clasie zeg dan is er niemand die reageert met: "bohhhh, jizz jizz".

Dat hij maar snel op vrije voeten mag komen
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147913900
Wat vinden jullie van IF Griezman?
pi_147913906
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:06 schreef Kiid het volgende:
Clasie
Clasie :')
pi_147913916
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:07 schreef mash_ het volgende:

[..]

Clasie :')
Dat bedoel ik :'(
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147913974
Jullie boy is nu wel vrij om te gaan en te staan waar ik wil :D.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 12:10:26 #123
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147913985
Die El Hamadi (aldus Boskamp) is ook wel een goede voetballer.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147914086
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die El Hamadi (aldus Boskamp) is ook wel een goede voetballer.
Bohhh jizz jizzzz :9
pi_147914105
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:06 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van IF Griezman?
Vond hem vroegah echt goed, maar na de patch niet meer mee gespeeld
  woensdag 24 december 2014 @ 12:15:54 #126
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147914121
Toch nog even een klacht: ik zag een Bakkali voor 400 en toch was iemand sneller. Als je naar hem zoekt kan je hem niet eens vinden.. dan moet je speciaal zoeken op Belgen van PSV. En toch had ik hem niet.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147914122
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die El Hamadi (aldus Boskamp) is ook wel een goede voetballer.
Haten op Boskamp is als het haten op zuurstof
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147914130
Sjon, een goede bekende van ons beiden hoopt dat je een spijker door je hand slaat bij het zetten van een kozijn.

Gr gr.
pi_147914160
Goed topic! Tvp
  woensdag 24 december 2014 @ 12:17:58 #130
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147914179
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Haten op Boskamp is als het haten op zuurstof
Ik moet vaak om hem lachen, het beste moment blijft toch wel dat hij voor het eerst Sisse zei.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 24 december 2014 @ 12:18:11 #131
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147914185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:16 schreef Zhano het volgende:
Sjon, een goede bekende van ons beiden hoopt dat je een spijker door je hand slaat bij het zetten van een kozijn.

Gr gr.
even mijn onderregel aanpassen :r als hij hier al niet tegen kan :r
is het het #freetrapz ook niet waard -O-
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147914195
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:15 schreef Kiid het volgende:

[..]

Haten op Boskamp is als het haten op zuurstof
Echt he. Best een sympathieke kerel, voor een Feyenoorder :D
pi_147914236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:18 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

even mijn onderregel aanpassen :r als hij hier al niet tegen kan :r
is het het #freetrapz ook niet waard -O-
Wat was er eerder, de spijker of het kozijn? #DurfTeVragen #Filosofie #VragenZonderAntwoord
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 12:20:32 #134
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147914259
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Wat was er eerder, de spijker of het kozijn? #DurfTeVragen #Filosofie #VragenZonderAntwoord
#DeSpijker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147914295
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:06 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van IF Griezman?
Ik vond hem kut in 352, maar de weken erna ben ik er achter gekomen dat ik alles kut vind en er niks van kan, dus hier heb je weinig aan.

Vandaag komt overigens wel een SIF Griezmann in het TOTW.
pi_147914370
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Kunnen we jou niet recruiten voor ons normale topic?! :D
Wat moet ik doen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_147914394
Boh Ilse :9~
pi_147914417
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
Boh Ilse :9~
?
pi_147914435
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef Zhano het volgende:
Boh Ilse :9~
Ilse zoekmachine? #memories #fuckgoogle
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 12:27:15 #140
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147914458
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat moet ik doen?
zo min mogelijk :D
maver een beetje buiten de deur houden
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147914474
If luuk of memphis?
pi_147914496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

?
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ilse zoekmachine? #memories #fuckgoogle
Heb SR14 aan staan op TV terwijl ik fucking huiswerk maak in de Kerstvakantie :')
pi_147914517
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:27 schreef Apekoek het volgende:
If luuk of memphis?
IF Kuipers
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 12:29:23 #144
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147914528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:28 schreef Zhano het volgende:

[..]

[..]

Heb SR14 aan staan op TV terwijl ik fucking huiswerk maak in de Kerstvakantie :')
Is er dit jaar nog iets leuks gebeurd dan? Ik heb het helemaal niet gevolgd.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147914535
Vorig jaar met: BOODSCHAP! :D
pi_147914546
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat moet ik doen?
TR's wissen van Maver24. Je zal er wel een dagtaak aan hebben, maar dan heb je wel het gevoel dat je actief betrokken bent bij het verbeteren van de community
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147914550
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:29 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Is er dit jaar nog iets leuks gebeurd dan? Ik heb het helemaal niet gevolgd.
Niet echt hele speciale dingen imho. Heb het gewoon wat aanstaan voor achtergrondmuziek :P
pi_147914559
Bohh de smurfen op NED NPO 3.
pi_147914595
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:

[..]

IF Kuipers
aha
pi_147914609
Maar als het topic weer open gaat. Gaan we dan weer terug? Waarom blijven we niet gewoon hier?
pi_147914620
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:31 schreef mash_ het volgende:
Maar als het topic weer open gaat. Gaan we dan weer terug? Waarom blijven we niet gewoon hier?
Ja idd, van mij mag het FUT-topic in de stront zakken :P
pi_147914684
Ik vond het altijd wel gezellig in het FUT-topic ;(
pi_147914702
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef rolls-reus het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig in het FUT-topic ;(
Ja, mee eens :P

Prijzen gaan weer aardig omhoog trouwens, op de xbox.
pi_147914704
FUT is me leven!
Bewoner van de Fokpool
pi_147914705
Ik vind het hier gezellig.
pi_147914828
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef rolls-reus het volgende:
Ik vond het altijd wel gezellig in het FUT-topic ;(
Als je elke dag op de zelfde mensen zeiken gezellig noemt.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef The_Eskimo het volgende:
FUT is me leven!
Hoi trapz.
pi_147914857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef mash_ het volgende:

[..]

Als je elke dag op de zelfde mensen zeiken gezellig noemt.

[..]

Hoi trapz.
Waarom zou dat hier niet kunnen dan? :P
pi_147914987
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:38 schreef mash_ het volgende:

[..]

Hoi trapz.
Zou je dit even niet willen doen? Ten eerste is de Eskimo al veel langer bij ons en ten tweede wordt er hier blijkbaar door mods klakkeloos geloofd wat mensen zeggen. Straks weer bans om niks..
pi_147915371
Bewoner van de Fokpool
pi_147915433
quote:
Auto :') niet met slee en rendieren op pad gaan :')
pi_147915647
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:54 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Auto :') niet met slee en rendieren op pad gaan :')
Ik heb inmiddels ook rendierbewijs A en mag dus ook op 1 rendier rijden
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147915837
Bewoner van de Fokpool
  woensdag 24 december 2014 @ 13:37:19 #164
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147916868
IF Cazorla is echt een baasje met de bal aan de voet, maar hij zou aanvallend iets meer mee mogen doen. Cabella heeft high attacking WR, en dat is toch ook wel fijn. Terwijl Santi med-med heeft...

[ Bericht 6% gewijzigd door PrideoftheSouth op 24-12-2014 13:50:48 ]
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147917492
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Cazorla is echt een baasje met de bal aan de voet, maar hij zou aanvallend iets meer mee mogen doen. Cabella heeft high attacking WR, en dat is toch ook wel fijn. Terwijl Santi med-med heeft...
Ik ga straks cabella uitproberen. ben benieuwd.
  woensdag 24 december 2014 @ 13:54:47 #166
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_147917522
Fernandinho in mijn gratis pack, straks maar eens kijken of ik samen met hem en IF aguero dat zweet festival kan winnen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_147917639
Als ik een gratis pack krijg zitten er altijd Feyenoorders in O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 december 2014 @ 13:59:44 #168
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_147917671
Franny is trouwens de lelijkste baby ooit _O-
pi_147917780
Ik ga deze antwoord niet bevragen.
pi_147918736
Dat handschrift _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_147918882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:31 schreef mash_ het volgende:
Maar als het topic weer open gaat. Gaan we dan weer terug? Waarom blijven we niet gewoon hier?
vaste posters hier zien nu 90% posts over voetbal en fut.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147918893
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef wieisboos het volgende:
Dat handschrift _O-
[ afbeelding ]
wtf, is hij 8? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 december 2014 @ 14:39:27 #173
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147918991
Is Kishna een beetje goed in FUT ondanks zijn lage shooting?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147919062
20 schoten, 9 op doel. 59 procent balbezit en 85 procent pass nauwkeurigheid

1-0 verliezen :') hij had een schot
pi_147919282
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
20 schoten, 9 op doel. 59 procent balbezit en 85 procent pass nauwkeurigheid

1-0 verliezen :') hij had een schot
Mackay-Steven?
pi_147919387
Ik ben op zoek naar een team met Suarez en Messi, ik had een 41212 in gedachte maar dat vind ik op dit moment echt een kut opstelling.

Zoiets lijkt me wel tof :P weten jullie iets beters? Geen ronaldo of Robben
pi_147919437
Hee pots doe eens zwaaien ben bij het rat verlegh stadion :)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  woensdag 24 december 2014 @ 14:56:35 #178
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147919602
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee pots doe eens zwaaien ben bij het rat verlegh stadion :)
Iets meer respect graag. Dat schrijf je dus met hoofdletters.

:W :W
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147919962
RAT VERLEGH STADION
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147920025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Iets meer respect graag. Dat schrijf je dus met hoofdletters.

:W :W
DAT
  woensdag 24 december 2014 @ 15:11:06 #181
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920138
In plaats van mij te trollen heb ik liever dat jullie mijn team in spe van wat commentaar voorzien.



Shoot bitches.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920155
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In plaats van mij te trollen heb ik liever dat jullie mijn team in spe van wat commentaar voorzien.

[ afbeelding ]

Shoot bitches.
kutteam gr gr
pi_147920206
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In plaats van mij te trollen heb ik liever dat jullie mijn team in spe van wat commentaar voorzien.

[ afbeelding ]

Shoot bitches.
Costa > RvP
Toure > Fabregas
Neuer > Courtois
If Benatia/Boateng > Hummels
pi_147920214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In plaats van mij te trollen heb ik liever dat jullie mijn team in spe van wat commentaar voorzien.

[ afbeelding ]

Shoot bitches.
Lahm > schwein
pi_147920230
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:13 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

RvP vind ik beter dan costa.
pi_147920241
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

RvP vind ik beter dan costa.
Schweini vind ik beter dan Lahm :+
  woensdag 24 december 2014 @ 15:15:11 #187
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef Zhano het volgende:

[..]

kutteam gr gr
Je wordt voorspelbaar Gerben.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920269
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je wordt voorspelbaar Gerben.
Heb al maanden geen FUT meer gespeeld dus inhoudelijk commentaar wordt lastig :{
pi_147920277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
In plaats van mij te trollen heb ik liever dat jullie mijn team in spe van wat commentaar voorzien.

[ afbeelding ]

Shoot bitches.
Hazard te Belgisch, van Persie te traag, Robben te éénbenig, Fabregas te slap, Cazorla te puntig kapsel, Schweinsteiger te traag, Clichy te cliché, Kompany te Belgisch, Hummels te aanvallend, Pispool te moeilijk om te spellen, Courtois te Belgisch.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:16:28 #190
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920280
Als ik Costa als spits neem, kan ik Fabregas vervangen door Toure.

Dus: RVP en Fabregas, of: Costa en Toure...
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:13 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Costa > RvP
Toure > Fabregas
Neuer > Courtois
If Benatia/Boateng > Hummels
Chem Santi.

Oh wacht, die kut is Spanjaard geworden he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:17:00 #192
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Hazard te Belgisch, van Persie te traag, Robben te éénbenig, Fabregas te slap, Cazorla te puntig kapsel, Schweinsteiger te traag, Clichy te cliché, Kompany te Belgisch, Hummels te aanvallend, Pispool te moeilijk om te spellen, Courtois te Belgisch.
Kijk aan, dit geeft nog eens stof tot nadenken.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef DuTank het volgende:

[..]

Chem Santi
Daarom Costa
pi_147920304
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Costa en Toure...
Costa en Toure dan maar.

En lahm is beter rolls-reus snapt er gewoon niks van.
pi_147920307
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Daarom Costa
ja, zie edit :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147920317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik Costa als spits neem, kan ik Fabregas vervangen door Toure.

Dus: RVP en Fabregas, of: Costa en Toure...
Lijkt me makkelijk :P

En jij gaat nu team maken? ;)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_147920327
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Als ik Costa als spits neem, kan ik Fabregas vervangen door Toure.

Dus: RVP en Fabregas, of: Costa en Toure...
Costa en Toure :) Costa is veel meer een echte spits dan RvP
  woensdag 24 december 2014 @ 15:18:22 #198
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920333
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Lijkt me makkelijk :P

En jij gaat nu team maken? ;)
Nee, maar ik had vanochtend Picszek in een pack (nontradeable), en Santi heb ik ook nog. Wilde kijken of er wat van te maken was :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920420
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Picszek
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Pispool te moeilijk om te spellen
Told ya..
pi_147920428

Potsie ^O^
pi_147920442
Leuk ik verkoop spelers maar krijg er geen coins bij :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  woensdag 24 december 2014 @ 15:22:01 #202
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_147920477
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:20 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Potsie ^O^
Sjiek :D
Alleen Neuer...liep toch iemand hier over hem te klagen?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_147920513
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Sjiek :D
Alleen Neuer...liep toch iemand hier over hem te klagen?
Die ouwe klaagt over iedereen joh :P neuer kan echt wel een bal tegenhouden
pi_147920538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Sjiek :D
Alleen Neuer...liep toch iemand hier over hem te klagen?
Elke Duitse Bundesliga keeper kan.

Fahrmann is serieus de beste voor mij :') zo random die kut keepers.
Dortmund driehoekje achterin kan ook.
pi_147920858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:23 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Elke Duitse Bundesliga keeper kan.

Fahrmann is serieus de beste voor mij :') zo random die kut keepers.
Dortmund driehoekje achterin kan ook.
Of kompany en courtois maar dan is het BPL gehalte zo hoog :P
pi_147920921

Godver, ik probeer al de hele middag IF Naldo te verkopen, had geen idee dat er een SIF aan zat te komen :')

edit;
IF Lukinho bank btw.
pi_147920962
pi_147921020
:o Sinds wanneer is dit het FUT-Topiek :P
  woensdag 24 december 2014 @ 15:39:04 #209
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_147921090
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Morgen- het volgende:
:o Sinds wanneer is dit het FUT-Topiek :P
we took over
pi_147921154
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:35 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je wilde toch even laten zien dat je Lahm beter vind dan Schweini door precies hetzelfde team te maken maar die twee om te wisselen? :P
pi_147921166
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:40 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Je wilde toch even laten zien dat je Lahm beter vind dan Schweini door precies hetzelfde team te maken maar die twee om te wisselen? :P
Ja. (8>
pi_147921187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Morgen- het volgende:
:o Sinds wanneer is dit het FUT-Topiek :P
Niet :P
pi_147921208
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja. (8>
_O- :P
pi_147921228
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:39 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

we took over
Nouja tenminste weer een beetje leven hier :P
pi_147921274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:37 schreef Morgen- het volgende:
:o Sinds wanneer is dit het FUT-Topiek :P
Is het niet. Het gaat alleen wel veel over fut. Maar blijft het game sc topic. :)
pi_147921289
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, ik probeer al de hele middag IF Naldo te verkopen, had geen idee dat er een SIF aan zat te komen :')

edit;
IF Lukinho bank btw.
[ afbeelding ]


Dat was nog eens een upgrade _O_ jammer dat ze dat niet meer doen.
Om over zijn blauwe kaart nog maar te zwijgen.

Hij had ook 4* skills toen :P
pi_147921301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef mash_ het volgende:

[..]

Is het niet. Het gaat alleen wel veel over fut. Maar blijft het game sc topic. :)
Kan alleen niet meepraten want weet hier niets over :'( :6
pi_147921342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Kan alleen niet meepraten want weet hier niets over :'( :6
Kijk je wel voetbal?
pi_147921480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:45 schreef mash_ het volgende:

[..]

Kijk je wel voetbal?
Feyenoord-wedstrijden, maar ik weet weinig tot niets over voetbal :')
pi_147921487
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef DutchSL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat was nog eens een upgrade _O_ jammer dat ze dat niet meer doen.
Om over zijn blauwe kaart nog maar te zwijgen.

Hij had ook 4* skills toen :P
Dat waren nog eens tijden ja :P IF's waren OP toen _O_



Nice, deze dude toch nog verkocht vlak voor TOTW, ruim boven de laagste prijs :P
pi_147921505
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:44 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Kan alleen niet meepraten want weet hier niets over :'( :6
Gewoon roepen dat EA kut is (weet je vast wel vanuit andere games) and you'll fit right in.
pi_147921507
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:43 schreef DutchSL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat was nog eens een upgrade _O_ jammer dat ze dat niet meer doen.
Om over zijn blauwe kaart nog maar te zwijgen.

Hij had ook 4* skills toen :P
weet je dat zeker? Heb hem toen gehad, maar zou zweren dat hij 3* had. Al gebruikte ik toen ook amper skills :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147921540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Feyenoord-wedstrijden, maar ik weet weinig tot niets over voetbal :')
:D :D Dat verklaard meteen waarom je naar feyenoord kijkt.
pi_147921586
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:49 schreef Tim86 het volgende:

[..]

weet je dat zeker? Heb hem toen gehad, maar zou zweren dat hij 3* had. Al gebruikte ik toen ook amper skills :')
Ja, hij had 100% zeker 4* skills. Ik had hem nog in een team.
pi_147921606
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:50 schreef mash_ het volgende:

[..]

:D :D Dat verklaard meteen waar je naar feyenoord kijkt.
Nouja dat misschien en het feit dat ik serieus tegenover het stadion woon en het licht m'n kamer binnenschijnt als ze spelen :') Dus op zulke momenten denk ik gewoon van ah fuck it, kijken wat ze doen.
  woensdag 24 december 2014 @ 15:51:22 #226
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147921610
Bernat gaat sowieso een UP krijjgen (een beetje zoals Coleman vorig jaar die ook een IF silver kreeg terwijl hij later een UP naar gold kreeg)
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147921636
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Nouja dat misschien en het feit dat ik serieus tegenover het stadion woon en het licht m'n kamer binnenschijnt als ze spelen :') Dus op zulke momenten denk ik gewoon van ah fuck it, kijken wat ze doen.
Wat voor games speel jij dan? :)
pi_147921649
Haller naar Utrecht. Voormalig fm talentje :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147921662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:51 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Nouja dat misschien en het feit dat ik serieus tegenover het stadion woon en het licht m'n kamer binnenschijnt als ze spelen :') Dus op zulke momenten denk ik gewoon van ah fuck it, kijken wat ze doen.
Wat woon jij dan in een kut wijk. :@ Ik werk naast skateland daar. :P
pi_147921779


30k ofzo was hij volgens mij _O-


Al vond ik het team met hem en TOTY Dost niet zo fijn spelen en had ik ze al snel weer verkocht.
pi_147921826
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef Zhano het volgende:

[..]

Wat voor games speel jij dan? :)
Skyrim, Bioshock, schieten (geen COD maar moet je denken aan Arma 2 en Insurgency ofzo), Minecraft, en Pokemon!
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

Wat woon jij dan in een kut wijk. :@ Ik werk naast skateland daar. :P
Ja ik woon nog thuis :') ben daar weg binnenkort dus komt goed!
pi_147921841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

30k ofzo was hij volgens mij _O-

Al vond ik het team met hem en TOTY Dost niet zo fijn spelen en had ik ze al snel weer verkocht.

Baas boven baas _O_
pi_147921982
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Baas boven baas _O_
Van 70 naar 87 in een jaar :D Mooie tijden :P
pi_147921989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Skyrim, Bioshock, schieten (geen COD maar moet je denken aan Arma 2 en Insurgency ofzo), Minecraft, en Pokemon!

[..]

Ja ik woon nog thuis :') ben daar weg binnenkort dus komt goed!
Bioshock _O_

Moet nog aan Infinite beginnen :@
pi_147922005
Prima totw dit :)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_147922031
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Bioshock _O_

Moet nog aan Infinite beginnen :@
Ik heb Infinite in de huidige Steam-sale gekocht voor een prikkie, na kerst even aan beginnen :9
  woensdag 24 december 2014 @ 16:03:15 #237
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147922062
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Baas boven baas _O_
Die stats van de NIF waren zo slecht voor een 70-rated speler _O-
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147922101
Tino Costa naar de Serie A waarschijnlijk :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147922200
Nog Destiny spelers hier of echt alleen dat voetbal geval? Ben een groot voetbal liefhebber maar moet niks van de spellen hebben.
pi_147922214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog Destiny spelers hier of echt alleen dat voetbal geval? Ben een groot voetbal liefhebber maar moet niks van de spellen hebben.
Heb het wel, echter al maanden niet meer aangeraakt :O
pi_147922218
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Nog Destiny spelers hier of echt alleen dat voetbal geval? Ben een groot voetbal liefhebber maar moet niks van de spellen hebben.
Niet meer gespeeld sinds ik lvl 23 ofzo was geworden :') werd echt te saai
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:07 schreef Zhano het volgende:

[..]

Heb het wel, echter al maanden niet meer aangeraakt :O
dat dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147922286
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147922326


Die had ik in een pack, maarja verkeerde console :')
pi_147922368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

Die had ik in een pack, maarja verkeerde console :')
Wtf _O-
pi_147922697
Die upgrade van Vidal trouwens, +1 shooting, echt een troll om hem niet alle cardstats boven de 80 de laten uitkomen :D

Al snap ik sowieso niet waarom hij een IF krijgt.
  woensdag 24 december 2014 @ 16:40:26 #246
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147923162
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

Die had ik in een pack, maarja verkeerde console :')
Zo zijn er wel meer van dat soort spelers die heel duur zijn door pricefixers.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147923491
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 15:48 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Feyenoord-wedstrijden, maar ik weet weinig tot niets over voetbal :')
We hebben een kenner _O_. Vind jij Clasie ook een fenomeen op twee benen?
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147923721
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 16:53 schreef Kiid het volgende:

[..]

We hebben een kenner _O_. Vind jij Clasie ook een fenomeen op twee benen?
Je hebt je soulmate wel gevonden met al die dingen die jullie gemeen hebben _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147923779
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147923783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Je hebt je soulmate wel gevonden met al die dingen die jullie gemeen hebben _O_
We hebben het aller belangrijkste gemeen en de rest zijn details
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147924411
Hoi,
Ik heb sinds gisteren COD
Doei.
pi_147924434
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:23 schreef Freire het volgende:
Hoi,
Ik heb sinds gisteren COD
Doei.
frustrerender dan fifa _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147924561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:24 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

frustrerender dan fifa _O_
nee man fifa kk spel cod lekker knallen en doen alsof enemy ea is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147924709
Is Reemi in da building?

Of weet iemand anders of het mogelijk is al je teams tegelijk te wissen op wefut? :P
pi_147924804
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

nee man fifa kk spel cod lekker knallen en doen alsof enemy ea is
Tussendoor gewoon even gta doen _O_
pi_147924860
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef rolls-reus het volgende:
Is Reemi in da building?

Of weet iemand anders of het mogelijk is al je teams tegelijk te wissen op wefut? :P
Niet zoveel maveren gekkie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147925165
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet zoveel maveren gekkie
_O- echt ongelofelijk hoeveel verschillende teams met ronaldo, robben, messi en suarez ik de afgelopen dagen gemaakt heb
pi_147925184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:24 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

frustrerender dan fifa _O_
Ik ben baas dus dat zal niet gebeuren :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147925237
IF Alexis ging gewoon voor ongeveer 1 miljoen gisteren :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147925257
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:44 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

_O- echt ongelofelijk hoeveel verschillende teams met ronaldo, robben, messi en suarez ik de afgelopen dagen gemaakt heb
lang genoeg maveren tot de crash er is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147925449
Dit zijn mn teams.,


pi_147925683
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:53 schreef Rijst het volgende:
Dit zijn mn teams.,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rijke tattaa
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147925776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:53 schreef Rijst het volgende:
Dit zijn mn teams.,

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te weinig Wook
pi_147925895
quote:
7s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:05 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Te weinig Wook
Wook out

Gr gr
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147925917
Psn plus verlopen en dat op Kerstavond :r
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147926418
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
Psn plus verlopen en dat op Kerstavond :r
hint dat je iets met de familie moet doen. Of met je Ajaxmokkel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147926848
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
Psn plus verlopen en dat op Kerstavond :r
dan heb je zelf niet goed genoeg op de verloopdatum gelet..
  woensdag 24 december 2014 @ 18:47:56 #268
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_147927179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
Psn plus verlopen en dat op Kerstavond :r
Koop je toch een nieuwe?
Maar diep van binnen lach ik.
  woensdag 24 december 2014 @ 18:53:43 #269
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147927394
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 17:32 schreef rolls-reus het volgende:
Is Reemi in da building?

Of weet iemand anders of het mogelijk is al je teams tegelijk te wissen op wefut? :P
Nee, kan niet :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147927438
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:53 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nee, kan niet :P
Gooi er eens een SQL query tegenaan voor die knul :P
  woensdag 24 december 2014 @ 18:59:14 #271
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147927586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:55 schreef Zhano het volgende:

[..]

Gooi er eens een SQL query tegenaan voor die knul :P
Vind het alleen maar zonde als er teams uit de database verdwijnen :+ Kan ze wel op het Guest account zetten als Rolls-reus het echt graag wil. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147927956
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:59 schreef Reemi het volgende:

[..]

Vind het alleen maar zonde als er teams uit de database verdwijnen :+ Kan ze wel op het Guest account zetten als Rolls-reus het echt graag wil. :P
Al die fut 14 squads staan er nog bij. Kan je die niet ergens apart zetten? Dat je bij mij squads kan kiezen tussen fut 14 en fut 15?
pi_147928205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:10 schreef Kiid het volgende:
Psn plus verlopen en dat op Kerstavond :r
Prima toch. De komende dagen toch geen tijd om te gamen ivm alle drukte met familie en vrienden.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147928491


;(
  woensdag 24 december 2014 @ 19:19:48 #275
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147928524
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:07 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Al die fut 14 squads staan er nog bij. Kan je die niet ergens apart zetten? Dat je bij mij squads kan kiezen tussen fut 14 en fut 15?
Nou, omdat het je verjaardag is:

Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147928767
quote:
12s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:19 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nou, omdat het je verjaardag is:

[ afbeelding ]
Boohhhh _O_ _O_ ^O^

Ziet er goed uit :)
pi_147928800
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hint dat je iets met de familie moet doen. Of met je Ajaxmokkel.
Haha, ik moest lachen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben sowieso niet zo van de Kerst :@. Alleen Kerst liedjes zijn _O_
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 19:25:50 #278
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_147928811
quote:
vervelend zeg
Maar diep van binnen lach ik.
pi_147928845
quote:
Haha skkl noob
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  woensdag 24 december 2014 @ 19:28:16 #280
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147928916
inb4 iemand die zegt dat negers niet kunnen keepen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147928973
Neger op doel is bloed aan de muur
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147929008
Inb4 iemand die zegt dat Vermeer een keepGOD is ondanks zijn huidkleur
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147929010
Een kruising tussen Vermeer en Barthez :'(
pi_147929017
Vermeer is een keepGOD ondanks zijn huidskleur _O_
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147929054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:30 schreef Kiid het volgende:
Vermeer is een keepGOD ondanks zijn huidskleur _O_
  woensdag 24 december 2014 @ 19:32:07 #286
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147929069
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:24 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Boohhhh _O_ _O_ ^O^

Ziet er goed uit :)
Jij wilde toch graag makkelijker de attack/midfield/defense e.d. zien? Is het wat als ik die op je profiel zet? Op de squadpagina gaat niet passen. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147929177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:32 schreef Reemi het volgende:

[..]

Jij wilde toch graag makkelijker de attack/midfield/defense e.d. zien? Is het wat als ik die op je profiel zet? Op de squadpagina gaat niet passen. :P
niet vlak bovwn het team ofzo? Naast team chem?

Of onder team chem
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 december 2014 @ 19:34:58 #288
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147929211
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

niet vlak bovwn het team ofzo? Naast team chem?
Wordt me te vol/druk, vrees ik.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147929446
Als je na het aanvragen van een nieuw wachtwoord via de passmailer nog steeds niet kunt inloggen, heb je dan een ban? :')
Bewoner van de Fokpool
pi_147929561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:40 schreef The_Eskimo het volgende:
Als je na het aanvragen van een nieuw wachtwoord via de passmailer nog steeds niet kunt inloggen, heb je dan een ban? :')
Geen idee maar het klinkt wel zo :')
  woensdag 24 december 2014 @ 19:53:04 #291
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147929910
haithsmismail9 twitterde op woensdag 24-12-2014 om 16:37:58 Fe banat 8areba tb2a bt7b wa7d wbtmut f wehua be7aul y3ml kol 7aga 3shan ytguezo wefga teollw mshhnkml lsabb tafh wefut yom wtolw ana ba7bk reageer retweet
Paar keer op je toetsenbord slaan en er wefut uitkrijgen. Baas _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147929925
Cerci naar Milan, Torres naar Atleti. Goede deal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147929942
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Reemi het volgende:
haithsmismail9 twitterde op woensdag 24-12-2014 om 16:37:58 Fe banat 8areba tb2a bt7b wa7d wbtmut f wehua be7aul y3ml kol 7aga 3shan ytguezo wefga teollw mshhnkml lsabb tafh wefut yom wtolw ana ba7bk reageer retweet
Paar keer op je toetsenbord slaan en er wefut uitkrijgen. Baas _O_
Volgens mij is dat arabisch :')
pi_147929986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Cerci naar Milan, Torres naar Atleti. Goede deal.
Bron?
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_147929991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Cerci naar Milan, Torres naar Atleti. Goede deal.
Voor Milan
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_147930265
Cerci bij Atleti werkte toch niet. Torresvterugbop het oude nest is ook wel mooi. Bron is sky Ita. Nog niet officieel trouwens, maar komt wel rond.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 24 december 2014 @ 20:08:20 #297
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147930435
Ik had Toornstra, Kazim en Bilal gekocht voor mijn Eredivisieteam en alle 3 scoren ze bij hun debuut _O_ En nee, ik ben niet ineens Feyenoord-supporter want IF Serero zit ook in hetzelfde team.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147930449
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
Cerci naar Milan, Torres naar Atleti. Goede deal.
booohhh
pi_147930613
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 19:53 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat arabisch :')
Nieuw Nederlands bedoel je
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147930647
Einde topiek! :6
pi_147930656
!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')