abonnement Unibet Coolblue
pi_147911598
die steam client is bij het betaalprocess echt enorm onstabiel, vaak wil hij gaan crashen.. (lees: hij loopt vast, en gaat na een minuutje weer door)
  Redactie Games woensdag 24 december 2014 @ 10:36:21 #52
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147911663
Castle Crashers 4-pack
TWD2
TWAU

Valt mee tot nu toe.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_147911688
veels veel alweer gekocht _O-
  Redactie Games woensdag 24 december 2014 @ 10:43:16 #55
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_147911828
Overigens Burn-out Paradise Ultimate Box in de sale. ^O^ Wat heb ik daar veel raceplezier aan gehad..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_147912068
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 10:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens Burn-out Paradise Ultimate Box in de sale. ^O^ Wat heb ik daar veel raceplezier aan gehad..
helaas missen wat dlc op steam, op origin kan je een aantal van die dlc krijgen, (om, met gebruik van juiste accounts enzo, te gebruiken in steam)

ik twijfel over Plants vs zombies garden warfare
pi_147913357
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Forbry het volgende:
Zodra Bioware met Mass effect "4" aan komt zetten gaan alle andere games overigens meteen de ijskast weer in. Die game(serie) blijft toch echt -met grote afstand tot de rest- mijn all-time favo(u)rite :Y
*O*

Dit heb ik nu ook met Dragon Age: Inquisition

[ Bericht 3% gewijzigd door Drankster op 24-12-2014 11:52:44 ]
pi_147913546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Forbry het volgende:
Zodra Bioware met Mass effect "4" aan komt zetten gaan alle andere games overigens meteen de ijskast weer in. Die game(serie) blijft toch echt -met grote afstand tot de rest- mijn all-time favo(u)rite :Y
als ze niet op steam staan dan pirate ik die gewoon. 1 en 2 nice 3 sucks dus 4 ik weet het niet
mass effect 3 was mijn reden tot EA boycot dat ze het niet op steam wouden releasen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2014 11:54:55 ]
pi_147913604
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:53 schreef redboyke het volgende:

[..]

als ze niet op steam staan dan pirate ik die gewoon. 1 en 2 nice 3 sucks dus 4 ik weet het niet
mass effect 3 was mijn reden tot EA boycot dat ze het niet op steam wouden releasen
:')

Want steam is de enige manier om aan je games te komen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147913627
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

Want steam is de enige manier om aan je games te komen?
kennelijk wel.. :D

gewoon steam, origin, Uplay & gog.com games, alles in de mix.. (desura heb ik nog niet, daar twijfel ik nog over..)
functionaliteit van de client boeit niet heel erg, het gaat immers om de games..
pi_147913649
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:56 schreef mschol het volgende:

[..]

kennelijk wel.. :D

gewoon steam, origin, Uplay & gog.com games, alles in de mix..
Ja precies, dat heb ik ook... en als ze geen van allen gebruiken dan de game gewoon fysiek kopen.
Zou het liefste ook alles via 1 client laten lopen, maar het is nu eenmaal niet anders.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147913653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

:')

Want steam is de enige manier om aan je games te komen?
ik zou niet weten waarom ik origin zou installeren fifa, battlefield en the sims boeien me niet
en dat is zowat de hele winkel van EA. en ja ik wil geen 5 games hier en 3 games daar
pi_147913710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik zou niet weten waarom ik origin zou installeren
Dat weet je wel; Mass Effect.

Ik heb Origin staan voor Mass Effect, Dragon Age en SWTOR.
Enige manier op de PC om BioWare games digitaal te hebben, dus dan maar origin.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 24 december 2014 @ 12:09:01 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147913957
Iets wat Origin wel snel oppakte is de mogelijkheid om per spel elders te installeren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_147914134
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat weet je wel; Mass Effect.

Ik heb Origin staan voor Mass Effect, Dragon Age en SWTOR.
Enige manier op de PC om BioWare games digitaal te hebben, dus dan maar origin.
het is een principe kwestie. ME3 stond voor een hele korte tijd op steam en is weggehaald opeens omdat EA vond dat steam teveel geld vroeg per transactie en dat was voor hun een goed excuus om origin the pushen.
pi_147914555
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:16 schreef redboyke het volgende:

[..]

het is een principe kwestie. ME3 stond voor een hele korte tijd op steam en is weggehaald opeens omdat EA vond dat steam teveel geld vroeg per transactie en dat was voor hun een goed excuus om origin the pushen.
Wat een lulverhaal. ME3 is nooit op steam geweest, en dat is Bioware haar beslissing geweest. Lezen: http://forum.bioware.com/topic/249517-origin-and-mass-effect-3/
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147914675
quote:
Hoe is de Binding of Isaac?
pi_147914685
Tevens, hoe speelt Just Cause 2 als ik 1 nooit gedaan heb?
pi_147914731
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Tevens, hoe speelt Just Cause 2 als ik 1 nooit gedaan heb?
1 ook nooit gespeeld, prima vermaakt met deel 2. Het is als gta, maar dan met meer chaos, mooiere omgeving (voor die tijd i.i.g.) en veel grotere omgeving. Tevens ook meer mogelijkheden om wat aan te kloten.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147914758
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

1 ook nooit gespeeld, prima vermaakt met deel 2. Het is als gta, maar dan met meer chaos, mooiere omgeving (voor die tijd i.i.g.) en veel grotere omgeving. Tevens ook meer mogelijkheden om wat aan te kloten.
En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro" _O-
pi_147914870
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro" _O-
Eeuwige steam-vloek. Ik beperk me echt hardcore tot mijn wishlist, waar max 5 games in staan. En dan alleen als 80+ korting is, en ook nog eens als mijn backlog niet te groot is. Oftewel: ik koop niks deze sale, want backlog is al groot genoeg.

Voor 3 euro kun je je er overigens echt geen bult aan vallen, heb de main quest vrij snel verlaten omdat het (voor mij) leuker was om het eiland te verkennen en gewoon random chaos te veroorzaken. Voor ik het wist had ik een apache-like chopper en was ik 10 uur dood en verderf aan het zaaien. Game ziet er overigens prima uit wat ik me zo kan herinneren.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147914930
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:40 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eeuwige steam-vloek. Ik beperk me echt hardcore tot mijn wishlist, waar max 5 games in staan. En dan alleen als 80+ korting is, en ook nog eens als mijn backlog niet te groot is. Oftewel: ik koop niks deze sale, want backlog is al groot genoeg.

Voor 3 euro kun je je er overigens echt geen bult aan vallen, heb de main quest vrij snel verlaten omdat het (voor mij) leuker was om het eiland te verkennen en gewoon random chaos te veroorzaken. Voor ik het wist had ik een apache-like chopper en was ik 10 uur dood en verderf aan het zaaien. Game ziet er overigens prima uit wat ik me zo kan herinneren.
Neeja het is ook niet dat ik geen tientje kan missen, maar ik ben nog niet lang op steam (half jaartje max?) en merk nu al dat ik een backlog heb _O-

Maarja in dit geval ben ik salegevoelig _O-

Mijn bank moet ook denken wtf als die de transacties ziet _O_
pi_147915155
Civ 5 (niet als daily :o :o) en Just Cause 2 gekocht.
Aan het begin van de sale dacht ik dat ik deze keer toch echt niets zou kopen. :')
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_147915258
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:36 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

En maar 3 Euro, dus kopen gaat. Gvd al met al blijf ik maar shit kopen, wantja, "is toch maar een paar Euro" _O-
JC2 is het zeker waard.
Zelf er meer dan 50 uur in zitten :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147916275
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Civ 5 (niet als daily :o :o)
Waarom niet op daily gewacht? Deze was sowieso terug gekomen op laatste dag :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')