abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:23:59 #76
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147887338
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:05 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hier alweer bijna in Breda, maar eerst m'n rug maar eens strekken. De C1 is overigens nog maar 100x bijna van de weg gewaaid..
Zwarte C1 rond half 11 in Breda? Denk dat ik je spotte. :D
pi_147887695
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:23 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Zwarte C1 rond half 11 in Breda? Denk dat ik je spotte. :D
Uh, zwart? Volgens mij donkergrijs, maar haalde m op in t donker en hoefde geen schades te doen. Dus wellicht was hij ook wel zwart. Was inderdaad wel rond half 11 daar. Wat had jij mee?
Sprak nog wel met een collega, die net als ik richting Bergen op Zoom moest. Dus kon tijdens de treinreis communiceren ipv naar m'n telefoon staren :D
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:57:26 #78
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_147888486
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Uh, zwart? Volgens mij donkergrijs, maar haalde m op in t donker en hoefde geen schades te doen. Dus wellicht was hij ook wel zwart. Was inderdaad wel rond half 11 daar. Wat had jij mee?
Sprak nog wel met een collega, die net als ik richting Bergen op Zoom moest. Dus kon tijdens de treinreis communiceren ipv naar m'n telefoon staren :D
Donkergrijs zou ook kunnen. Mocht daar een Opel Combo afleveren en bij dezelfde een A4 ophalen.
pi_147888984
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:13 schreef GrumpyCat het volgende:
Rustig rij-dagje zo. Koudekerk-Amsterdam in een Seat Leon, CP stond nog in zn pyjama _O-

Apeldoorn-Lisserbroek in een Honda Insight, eerste hybrid en moet zeggen: grappig wagentje. De Honda moest gewassen worden in Lisserbroek, volgens CP kon dit bij een locatie van de grote A _O- , moest ik maar even zeggen dat ik van leasebedrijf S was (gelukkig waren ze wel aardig tegen me :@ )
Ik vond de Honda Insight hybrid echt He-le-maal niks. Zelfde met de Honda Civic hybrid. Echt om te janken. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_147889496
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:57 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Donkergrijs zou ook kunnen. Mocht daar een Opel Combo afleveren en bij dezelfde een A4 ophalen.
Ah, formulier in 't bakje voor mij was een Combo. Dus die in de C1 was ik dan lijkt me :)
pi_147892777
Ik zag jullie vanochtend geloof ik nog zitten op Schiphol, een rode dame en 3 of 4 kerels? ;)

Ik kon alleen zelf niet aansluiten, had net nog een aansluitende wisselrit gekregen dus moest meteen weer de trein hebben. Moest in Nieuw-Vennep een Jaguar XF station ophalen, die via de vestiging in Utrecht bij de klant thuis in Amersfoort brengen en de vorige auto weer meenemen naar Utrecht. Wel een lekker luxe auto, geen racemonster maar je voelt je wel een baas op de weg! :)

Morgen nog Eindhoven-Meerkerk, daarna kerst vieren.
pi_147893913
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:57 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Jaloers. :'(
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:08 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Oee dat zou ik ook wel willen
:D
Helaas niet de Cooper S versie :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147894431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:41 schreef Ordinateur het volgende:
Ik zag jullie vanochtend geloof ik nog zitten op Schiphol, een rode dame en 3 of 4 kerels? ;)

Ik kon alleen zelf niet aansluiten, had net nog een aansluitende wisselrit gekregen dus moest meteen weer de trein hebben. Moest in Nieuw-Vennep een Jaguar XF station ophalen, die via de vestiging in Utrecht bij de klant thuis in Amersfoort brengen en de vorige auto weer meenemen naar Utrecht. Wel een lekker luxe auto, geen racemonster maar je voelt je wel een baas op de weg! :)

Morgen nog Eindhoven-Meerkerk, daarna kerst vieren.
Jazeker. Die ene vent was knap he! *)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147894476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:41 schreef Ordinateur het volgende:
Ik zag jullie vanochtend geloof ik nog zitten op Schiphol, een rode dame en 3 of 4 kerels? ;)

Ik kon alleen zelf niet aansluiten, had net nog een aansluitende wisselrit gekregen dus moest meteen weer de trein hebben. Moest in Nieuw-Vennep een Jaguar XF station ophalen, die via de vestiging in Utrecht bij de klant thuis in Amersfoort brengen en de vorige auto weer meenemen naar Utrecht. Wel een lekker luxe auto, geen racemonster maar je voelt je wel een baas op de weg! :)

Morgen nog Eindhoven-Meerkerk, daarna kerst vieren.
Dat waren wij inderdaad, met z'n 4en :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147894492
Komt ie: Jaguar _O_

Van de week ook nog even op en neer naar Breda in de Jag gekard. Wat een godenmobiel is die auto _O_
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_147894939
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef Amoeba het volgende:
Komt ie: Jaguar _O_

Van de week ook nog even op en neer naar Breda in de Jag gekard. Wat een godenmobiel is die auto _O_
Deze man snapt het

JAAAAAAG >:)
pi_147895133
Ik kon trouwens zo je Golf kapen in Eindhoven. Die mevrouw zei nog dat ik moest kiezen, maar ach. :P In een Corsa krijg ik tenminste geen last van m'n rug i.t.t. een Aygo/C1/UP!/107

Andere ritten waren trouwens geannuleerd. Nu een Doblo en een DS3, Eindhoven - Nijkerk en Apeldoorn - The Hague
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:35:38 #88
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_147895359
Morgen Octavia meet met Irritatie _O_
#26 || Luciano da Silva
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:49:57 #89
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147896053
Kan iemand mij helpen ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ik vroeg mij af wat voor autos krijgen jullie in vergelijking met easyway? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de planningen zijn ze echt zo slecht in plannen van wat ik gehoord heb? En hoe zit het met de werkgelegenheid?
Bij voorbaat dank _O_
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147896421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Jay-zzz het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ik vroeg mij af wat voor autos krijgen jullie in vergelijking met easyway? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de planningen zijn ze echt zo slecht in plannen van wat ik gehoord heb? En hoe zit het met de werkgelegenheid?
Bij voorbaat dank _O_
Lees eens wat oude topics door, luie donder.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147896425
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Jay-zzz het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ik vroeg mij af wat voor autos krijgen jullie in vergelijking met easyway? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de planningen zijn ze echt zo slecht in plannen van wat ik gehoord heb? En hoe zit het met de werkgelegenheid?
Bij voorbaat dank _O_
Bij EasyWay krijgen we alle auto's met de kentekens t/m de letter M, bij AutoReset krijgt men alle auto's met de kentekens vanaf de letter N.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:58:02 #92
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_147896482
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef yosander het volgende:

[..]

Lees eens wat oude topics door, luie donder.
Sorry weet niet precies waar ik dan zou moeten kijken en heb niet veel zin om alle topics van studentenchauffeur door te lezen :@ :@
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_147896630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef Jay-zzz het volgende:

[..]

Sorry weet niet precies waar ik dan zou moeten kijken en heb niet veel zin om alle topics van studentenchauffeur door te lezen :@ :@
Topicreeks: Student Chauffeur
Als je er een paar doorleest, krijg je wel een impressie van de auto's die je zult gaan rijden. En de planning is prima in orde hoor, heb er niks op aan te merken iig. Werkgelegenheid verschilt per regio...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_147898746
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:49 schreef Jay-zzz het volgende:
Kan iemand mij helpen ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ik vroeg mij af wat voor autos krijgen jullie in vergelijking met easyway? En kan iemand mij vertellen hoe het zit met de planningen zijn ze echt zo slecht in plannen van wat ik gehoord heb? En hoe zit het met de werkgelegenheid?
Bij voorbaat dank _O_
Kijk twee posts boven je, daar staat in één post ongeveer de auto's die je voornamelijk gaat rijden. EW en AR zit geen verschil in qua type auto's.
Plannen doen ze bij EW meestal een werkdag van tevoren.
Werkgelegenheid, ik zeg maar altijd zo, het moet een leuk zakcentje zijn, maar het moet niet je hoofdinkomen worden aangezien je de ene keer veel werkt en de andere keer twee weken niet bijvoorbeeld.
  dinsdag 23 december 2014 @ 23:03:44 #95
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_147900117
Wat is een Gent een bazenstad zeg. Bier, eten heerlijk!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_147901631
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:41 schreef Ordinateur het volgende:
Ik zag jullie vanochtend geloof ik nog zitten op Schiphol, een rode dame en 3 of 4 kerels? ;)

Ik kon alleen zelf niet aansluiten, had net nog een aansluitende wisselrit gekregen dus moest meteen weer de trein hebben. Moest in Nieuw-Vennep een Jaguar XF station ophalen, die via de vestiging in Utrecht bij de klant thuis in Amersfoort brengen en de vorige auto weer meenemen naar Utrecht. Wel een lekker luxe auto, geen racemonster maar je voelt je wel een baas op de weg! :)

Morgen nog Eindhoven-Meerkerk, daarna kerst vieren.
Raad eens wie ik was. :o Doe je de volgende keer even een onhandig zwaaitje met beide armen onze kant op? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_147913644
Zo, net gebeld voor werk op de 29e, dacht al door dat belletje dat het al vrijdag was :P
Nee, toch niet
pi_147913720
Ikke ook, mag de laatste 3 dagen van het jaar doorbrengen bij de grote in Breda. Heerlijk vind ik het daar om op locatie te werken.
pi_147916134
Zoo, werkdag weer overleefd. Stond netjes, zoals in opdracht vermeld, om 8:30 op de stoep. CP was alleen in de veronderstelling dat de auto tussen 10 en 12 opgehaald werd. Dus ze was net weg om de auto af te tanken en wasstraat.
Gelukkig was d'r man wel thuis en daarmee een half uur koffie gedronken ^O^ . In Zwolle reed de bus helaas net weg, dus naar andere halte gelopen. Helaas brak toen wel de hel los en ik had natuurlijk geen paraplu mee |:( . Was in een paar tellen doorweekt.
Maar uiteindelijk toch nog 4,5u kunnen schrijven voor vandaag :)
pi_147918637
Even strak staaltje plannen gezien. Pik om 11u die auto in Eindhoven op, vol gas naar Nijkerk. Hoefde net niet te tanken dus ik was like :7

Kom ik daar aan bij de Grote Ster in Nijkerk, alles dicht en mijn favoriete onheilscollega stond er ook al met een busje van hetzelfde bedrijf. Altijd als ik met hem moet rijden gaat er shit mis :')

Planning had net geregeld dat beide busjes naar de Logistiekweg in Oosterhout kunnen, dus weer lekker over de A27 teruggeknald :')

Je kon wel raden dat ik weer moest tanken :N
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')