abonnement Unibet Coolblue
pi_156804015
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:57 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik was alleen minder fan toen vorig seizoen gestopt was :P.
Ja, halverwege seizoen vier was het ineens ff omgwtfbbq_O_ goed geworden weer, gevolgd door een wtfisdeze deceptie van een finale, maar had mss met overlijden acteur te maken.

Het lijkt met de time jump alsof ze er net tikje andere serie van willen maken en daar goede ideen bij hebben, veelbelovend zo.
pi_156804903
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 15:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Iemand doodschieten bij een bezenzinepomp waar vast tig cameras hangen zonder ook maar een petje te dragen... :D
Daar zat ik ook al aan te denken.
Voorlopig vindt ik dat deel van de verhaallijn met quinn niet zo veel toevoegen.
Beetje losstaand opzich van de rest (nog)
Do what you love, love what you do!
pi_156822207
Hoezo schoot die man 2 keer.
Als iemand een gijzelaar vast heeft dat schiet je hem toch 1 keer in het hoofd, en dan klaar.
Die tweede keer schieten is toch nooit accuraat en brengt die vrouw weer in gevaar :P
pi_156822282
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 00:33 schreef jatochneetoch het volgende:
Hoezo schoot die man 2 keer.
Als iemand een gijzelaar vast heeft dat schiet je hem toch 1 keer in het hoofd, en dan klaar.
Die tweede keer schieten is toch nooit accuraat en brengt die vrouw weer in gevaar :P
jatochneetoch ga alsjeblieft in real vrienden zoeken of maak jezelf van kant. dit leven heeft zo geen zin meer.
Gino ♥
  Moderator donderdag 15 oktober 2015 @ 03:33:19 #230
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156845149
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Saul wordt waarschijnlijk weer het hoofd van de CIA.

Omdat die enorm onbetrouwbare lul die video van Haissam Haqqani heeft ontfutseld.

Ben wel benieuwd baar s5! Seizoen 4 kon mij uitstekend bekoren :)
Welke video was dit eigenlijk, en waarom is die zo belastend voor Saul? Dat punt ontging me een beetje. Dat Dar Adal helemaal naar Islamabad gaat en even een bezoek komt brengen aan Hakkani (hoe kan dat überhaupt? Contacten bij ISI?) voor een fokking microsd kaartje is wel wat belachelijk wmb :') Maar wellicht onderschat ik de rol van die videobeelden.

Verder was die laatste ep van seizoen 4 erg matig ja. Ep 9 _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 15-10-2015 03:38:33 ]
pi_156848372
http://www.volkskrant.nl/(...)n-homeland~a4163790/

_O_ _O_ _O_ _O_

Top actie. Homeland is niet serieus te nemen. Wel leuk naar te kijken ondanks dat het ten koste gaat van bepaalde bevolkingsgroepen
pi_156860374
En dat terwijl homeland uit z'n weg gaat om ook aardige arabieren in de serie te stoppen ;(

blacklivesmatter :')
Conscience do cost.
pi_156870827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-homeland~a4163790/

_O_ _O_ _O_ _O_

Top actie. Homeland is niet serieus te nemen. Wel leuk naar te kijken ondanks dat het ten koste gaat van bepaalde bevolkingsgroepen
:')

Ik vind juist dat ze een heel divers beeld schetsen van de bevolkingsgroepen uit landen waar ze naartoe afreizen (of decors van opbouwen :P ).

Ik vond het wel weer een goede aflevering, behalve dat, zoals hierboven ook al gezegd, Saul Carry wel erg makkelijk opgeeft. Ben wel erg benieuwd hoe dit plot ontwikkelt :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156870839
Dat Carry ineens in dat postvakje zit is natuurlijk wel compleet ' :') ', toen had ik wel even zoiets van 'dit gaat weer een kutseizoen worden', zeker icm met Quinn die gewoon mensen in alle openbaarheid kan volgen en afknallen.
pi_156872486
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-homeland~a4163790/

_O_ _O_ _O_ _O_

Top actie. Homeland is niet serieus te nemen. Wel leuk naar te kijken ondanks dat het ten koste gaat van bepaalde bevolkingsgroepen
ach valt wel mee ze moeten niet zo huilen. Het zijn toch aanslagen in naam van allah en de koran die door IS al quada etc. gepleegd worden? Mag best benoemd worden en het is niet zo dat ze alle moslims als terrorist wegzetten. Zo kan je altijd wel wat vinden, Narcos bijvoorbeeld mafia films etc.

aan de ene kant wel fijn dat Carry zo snel in dat postvak zit, hoeven we niet zolang in 'spanning' te blijven ;)
Vraag me af wat er met Saul gaat gebeuren, want die COS van Berlijn heeft wel gewoon gelijk mbt Carry.
Denk ook dat dit gedaan is zodat ze terug kan komen of ook in die 'black ops' cel met Quinn gaat komen. Ze wil er immers achter komen wie haar wil vermoorden.
Verder wel weer echt op z'n series gedaan om Carry te vermoorden. Opblazen in een Hezbollah kamp terwijl ze al een tijd 'alleen' door Libanon loopt. Maar de actie was wel weer fijn ;)
Vooral de actualiteit kan me wel bekoren en ben benieuwd naar de rest van het seizoen!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_156872668
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Inspireme het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-homeland~a4163790/

_O_ _O_ _O_ _O_

Top actie. Homeland is niet serieus te nemen. Wel leuk naar te kijken ondanks dat het ten koste gaat van bepaalde bevolkingsgroepen
Wat een sukkels met hun kutgraffiti :')
(she/her)
pi_156873282
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

:')

Ik vind juist dat ze een heel divers beeld schetsen van de bevolkingsgroepen uit landen waar ze naartoe afreizen (of decors van opbouwen :P ).

Ik vond het wel weer een goede aflevering, behalve dat, zoals hierboven ook al gezegd, Saul Carry wel erg makkelijk opgeeft. Ben wel erg benieuwd hoe dit plot ontwikkelt :)
inderdaad, het is niet zo dat ze landen of groepen neerzetten als alleen terroristen. Zelfs die terroristen zoals die van vorig seizoen mocht uitgebreid zijn zegje doen op een manier waarop hij ook best een punt had. Men laat vaak genoeg zien dat de conflicten in die landen niet zwart of wit maar grijs zijn. Maargoed met dit onderwerp zul je altijd mensen voor het hoofd stoten.

Tot nu toe vind ik het wel aardig maar nog niet geweldig. Dat dat kamp het midden oosten moest voorstellen was trouwens echt belachelijk slecht, zag eruit als een vervallen berlijnse fabriek. O wacht...
pi_156874849
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dat Carry ineens in dat postvakje zit is natuurlijk wel compleet ' :') ', toen had ik wel even zoiets van 'dit gaat weer een kutseizoen worden', zeker icm met Quinn die gewoon mensen in alle openbaarheid kan volgen en afknallen.
Ja :') Net of je dat dan uitgerekend door Quinn laat doen. Maar het kluisje zal wel gesaboteerd zijn lijkt me.
pi_156879203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:51 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ja :') Net of je dat dan uitgerekend door Quinn laat doen. Maar het kluisje zal wel gesaboteerd zijn lijkt me.
Dat zou inderdaad ook nog best wel eens kunnen ja. Zei Saul ook niet dat de afspraak was dat er een foto+naam klaar zou liggen, in plaats van zo een uitgebreid uitgevoerde krantenencryptie?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:36:02 #240
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_156879267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:32 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook nog best wel eens kunnen ja. Zei Saul ook niet dat de afspraak was dat er een foto+naam klaar zou liggen, in plaats van zo een uitgebreid uitgevoerde krantenencryptie?
Toch is er blijkbaar wel iets afgesproken over een krantenencryptie, anders zou Quinn nooit weten wat hij met die versleutelde tekst zou moeten. Dat kan dus ook weer niet van zomaar een buitenstaander afkomstig zijn.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_156879360
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Toch is er blijkbaar wel iets afgesproken over een krantenencryptie, anders zou Quinn nooit weten wat hij met die versleutelde tekst zou moeten. Dat kan dus ook weer niet van zomaar een buitenstaander afkomstig zijn.
Als het kluisje is gekraakt lijkt het wel een inside job ja. Maar hij loopt wel al ff mee he. Dit kan toch prima een bekende versleutelingstechniek zijn die ze vaker gebruiken bij de CIA, maar dan alsnog niet volgens de eigenlijke afspraak met Saul?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:52:22 #242
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_156879532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als het kluisje is gekraakt lijkt het wel een inside job ja. Maar hij loopt wel al ff mee he. Dit kan toch prima een bekende versleutelingstechniek zijn die ze vaker gebruiken bij de CIA, maar dan alsnog niet volgens de eigenlijke afspraak met Saul?
Zo iets kan wel ja, maar het zou niet zo snel een andere, non-CIA, vijand van Carrie kunnen zijn die dat gedaan heeft.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_156885046
369.000 kijkers trouwens vorige week.
pi_156886817
Jeetje, dat einde was wel voorspelbaar.
pi_156887094
Quinn kan haar toch niet omleggen, daar hij nog steeds gek zal zijn op haar.
pi_156887140
Dat einde zag je al heel lang aankomen inderdaad, maar zo vroeg maakt het wel kansloos als dat van CIA afkomt op basis van wat foto's.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:03:24 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156890135
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:35 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat zou echt fantastisch zijn als de laatste scene van het seizoen
:D
  Moderator zaterdag 17 oktober 2015 @ 00:17:27 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156890482
Ik hoopte nog steeds, net als die gast van de CIA uit Beirut, dat Carrie en Saul weer een undercover plan hadden gesmeed. Maar het lijkt dus echt menis. Jammer, Carrie hoort verdimme bij de CIA!!! Dat ze nu op de kill-list staat is zeer achterlijk. ;(
pi_156891342
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoopte nog steeds, net als die gast van de CIA uit Beirut, dat Carrie en Saul weer een undercover plan hadden gesmeed. Maar het lijkt dus echt menis. Jammer, Carrie hoort verdimme bij de CIA!!! Dat ze nu op de kill-list staat is zeer achterlijk. ;(
Inderdaad, leave carrie alone!!!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_156892078
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 00:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Inderdaad, leave carrie alone!!!
Can't they see she isn't well? ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')