abonnement Unibet Coolblue
pi_147846453
Dus, ik heb vrij ongevoelige tepels en dat vind ik best jammer.

Nou wil het zo zijn dat ik bepaalde tepelpiercings wel mooi vind, zoals een staafje. Het zetten lijkt me vrij pijnlijk, zelfs met relatief ongevoelige tepels. Of ik het zou durven is dus nog maar de vraag, maar ik ben wel nieuwsgierig of de tepels er gevoeliger van worden en je meer merkt van aanrakingen.

Dit komt van iemand zonder oorbellen, dus ik heb echt 0,0 idee hoe of wat. :') Ik heb een beetje gezocht en vond vooral verhalen dat het in het begin (logisch) gevoeliger is, maar daarna niet meer. Dan heeft het voor mij persoonlijk niet zoveel meerwaarde.

Iemand ervaring mee? Met piercings en of toegenomen gevoeligheid in het algemeen?
  maandag 22 december 2014 @ 16:32:57 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147846492
Ja door die piercing worden er ineens 2000 exta zenuwen geactiveerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147846530
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef fathank het volgende:
Ja door die piercing worden er ineens 2000 exta zenuwen geactiveerd.
:')
pi_147846760
Een vriendin heeft haar tepels (en nog wel meer) gepierced en die zijn volgens haar inderdaad gevoeliger geworden terwijl dat in eerste instantie niet zozeer was. Ze vindt het een absolute aanrader, zelf weet ik er niets vanaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Harmankardon op 22-12-2014 16:47:54 ]
pi_147847291
Ik heb m'n eikel gepierct. Die is wel heel gevoelig.
pi_147847539
Mijn tepels heb ik (nog) niet gepierced maar wel wat andere piercings. Het is zeker gevoeliger maar het went toch snel. Op een gegeven moment weet je niet beter. Ik zou het gewoon proberen. Je kan ze er altijd weer uithalen.
pi_147848754
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:41 schreef Harmankardon het volgende:
Een vriendin heeft haar tepels (en nog wel meer) gepierced en die zijn volgens haar inderdaad gevoeliger geworden terwijl dat in eerste instantie niet zozeer was. Ze vindt het een absolute aanrader, zelf weet ik er niets vanaf.
Interessant. :) Voor haar was het dus een leuke bijkomstigheid, maar niet de reden dat ze ze heeft?

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:07 schreef Noriega het volgende:
Mijn tepels heb ik (nog) niet gepierced maar wel wat andere piercings. Het is zeker gevoeliger maar het went toch snel. Op een gegeven moment weet je niet beter. Ik zou het gewoon proberen. Je kan ze er altijd weer uithalen.
Gewenning, klinkt logisch. Proberen en later weer uithalen lijkt me niet zo'n succes. Ik laat alleen iets piercen als ik daar echt zeker van ben. Tuurlijk, het zal vast weer dichtgroeien en zo, maar dan hou ik mijn tepels liever zoals ze zijn. O+

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb m'n eikel gepierct. Die is wel heel gevoelig.
Wel handig. Hoeft ze maar een likje te geven en het is gedaan met de pret.
pi_147849079
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:

Interessant. :) Voor haar was het dus een leuke bijkomstigheid, maar niet de reden dat ze ze heeft?

Ze had al een tong- en clithoodpiercing en ik neem aan dat ze de collectie compleet wilde maken. Het zetten was in ieder geval pijnloos. Laatst vertelde ze dat ze tijdens het masturberen of de seks zo'n minivibrator/trillertje tegen de piercings aanhoudt en dat schijnt een heerlijk gevoel te geven.
  maandag 22 december 2014 @ 18:08:38 #9
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_147849134
Bij mij zijn mijn tepels wel gevoeliger geworden na het piercen. Hiervoor waren ze niet heel gevoelig. Ik heb ze genomen omdat ik ze mooi vind, niet voor de gevoeligheid.
pi_147850066
Als na verwijdering van de piercings de tepels nog hetzelfde zijn (het gaatje groeit dicht), dan kun je het toch beter empirisch ondervinden?

Niet iedereen zal er ook hetzelfde op reageren denk ik.
pi_147850178
Interessant. Ik lees even mee.
Zelf ook vrij ongevoelige tepels door een borstverkleining, misschien wel leuk dit. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 22 december 2014 @ 19:16:53 #12
53151 T42
Pinball Wizard
pi_147850905
heb oa daar piercings en ze waren gevoeliger idd. zetten is even gemeen. daarna viel het allemaal reuze mee, een autogordel was wel ineens vervelend (te gevoelig in begin)
nu heb ik er nog maar 1 wat de ander is uitgescheurd.. dat doet iets meer pijn dan zetten.. bleef aan de douchedeur hangen toen ik snel uit wou stappen...

binnen kort die weer laten zetten alleen is die nu ook gevoelloos door het ongelukje
pi_147850963
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:16 schreef T42 het volgende:
heb oa daar piercings en ze waren gevoeliger idd. zetten is even gemeen. daarna viel het allemaal reuze mee, een autogordel was wel ineens vervelend (te gevoelig in begin)
nu heb ik er nog maar 1 wat de ander is uitgescheurd.. dat doet iets meer pijn dan zetten.. bleef aan de douchedeur hangen toen ik snel uit wou stappen...

binnen kort die weer laten zetten alleen is die nu ook gevoelloos door het ongelukje
:'(
Ahww man. Dat klinkt echt zo pijnlijk. Herstelt het nog wel?
  maandag 22 december 2014 @ 19:18:34 #14
53151 T42
Pinball Wizard
pi_147850965
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb m'n eikel gepierct. Die is wel heel gevoelig.
geen last van.. hou het met piercing zelf veel langer vol! (is er meestal uit en groeit niet eens dicht in 4 maanden tijd ;) )
  maandag 22 december 2014 @ 19:19:25 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_147850988
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 19:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:'(
Ahww man. Dat klinkt echt zo pijnlijk. Herstelt het nog wel?
jah ziet er wel weer netjes uit ;) alleen als die hard word voel je waar de scheur gezeten heeft
pi_147850995
Mijn ervaring is dat het geen bal uitmaakt.
Oh en tepelpiercings zijn echt kut qua genezen, als je een beetje pech hebt loop je jaren rond met een etterende wond en dan uiteraard wel overgevoelige tepels, omdat het gewoon ontstoken is.
Mokkel met stuntstok
pi_147851373
Over tepelgevoeligheid in het algemeen. Op reddit in gonewild kwam ik dit een keer tegen.

https://imgur.com/a/9DKxs

Maar ja, dat is wel weer wat masochistisch.
pi_147851724
Ik heb vrij gevoelige tepels en wel een tepelpiercing. Prik is gemeen maar vond het allemaal prima te doen. Is niet veranderd in gevoel ofzo daarna. Genezen duurde wel écht heel lang maar mijn lichaam houdt eigenlijk ook niet zo van metaal. :+
pi_147872846
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:39 schreef Koettie het volgende:
Ik heb vrij gevoelige tepels en wel een tepelpiercing. Prik is gemeen maar vond het allemaal prima te doen. Is niet veranderd in gevoel ofzo daarna. Genezen duurde wel écht heel lang maar mijn lichaam houdt eigenlijk ook niet zo van metaal. :+
Waarom doe je het dan?
pi_147875192
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Waarom doe je het dan?
Omdat ik het mooi vind. :p Ben er nog steeds blij mee
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:28:05 #21
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147876372
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 18:06 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze had al een tong- en clithoodpiercing en ik neem aan dat ze de collectie compleet wilde maken. Het zetten was in ieder geval pijnloos. Laatst vertelde ze dat ze tijdens het masturberen of de seks zo'n minivibrator/trillertje tegen de piercings aanhoudt en dat schijnt een heerlijk gevoel te geven.
Het eerste wat mijn piercer zei: Als je het doet om meer gevoeligheid te creëren, doe het dan maar gewoon niet :). Er zijn altijd uitzonderingen, maar over het algemeen wordt de plek waar een piercing gezet wordt niet gevoeliger door die piercing, tenzij ontsteking (ook de reden waarom piercings in den beginne gevoelig zijn, het zijn wonden) :). Qua pijnloos zetten is ze blijkbaar ook een uitzondering, tepelpiercings worden over het algemeen bestempeld als de bitches onder de piercings, zowel qua zetten als qua genezen.

En dat laatste ligt imo niet aan meer gevoeligheid, maar aan de trillingen die door de piercing heen gaan, waardoor het gevoel anders wordt.

Straw, als je het enkel wilt doen voor de gevoeligheid, dan zou ik zeggen, niet doen :). Wil je het doen omdat je het mooi vindt, dan zou ik zeggen, doen!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147876512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het eerste wat mijn piercer zei: Als je het doet om meer gevoeligheid te creëren, doe het dan maar gewoon niet :). Er zijn altijd uitzonderingen, maar over het algemeen wordt de plek waar een piercing gezet wordt niet gevoeliger door die piercing, tenzij ontsteking (ook de reden waarom piercings in den beginne gevoelig zijn, het zijn wonden) :). Qua pijnloos zetten is ze blijkbaar ook een uitzondering, tepelpiercings worden over het algemeen bestempeld als de bitches onder de piercings, zowel qua zetten als qua genezen.

En dat laatste ligt imo niet aan meer gevoeligheid, maar aan de trillingen die door de piercing heen gaan, waardoor het gevoel anders wordt.

Straw, als je het enkel wilt doen voor de gevoeligheid, dan zou ik zeggen, niet doen :). Wil je het doen omdat je het mooi vindt, dan zou ik zeggen, doen!
Ik vind het ook mooi, anders zou ik het niet overwegen. Bedankt voor deze heldere post!
pi_147876884
Aankomen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:49:10 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_147876994
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het ook mooi, anders zou ik het niet overwegen. Bedankt voor deze heldere post!
Ja, dat snap ik :). Maar ik maak op uit je post dat het verhogen van de gevoeligheid eigenlijk het primaire doel is. In dat geval zou ik het zelf niet doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_147995996
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel handig. Hoeft ze maar een likje te geven en het is gedaan met de pret.
Of je hebt na 1 likje je beloning al. Zo kun je het ook zien :P

Tepelpiercings vind ik wel erg sexy staan bij een vrouw. Alleen als je het voor het gevoel doet, dan heeft een staafje boven je clitje (VCH) misschien meer effect. Maar misschien heb je het daar weer niet nodig :+
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')