abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147889547
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:20 schreef PirE het volgende:
Lekker die community vote. Het spel van een euro wint (10 ct extra korting woohoo)....

:') :')
Slaat nergens op idd
(she/her)
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:27:42 #252
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_147889665
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe is Civ V?
Het kan aardig verslavend zijn door de 'one more turn' fenomeen. Ook aardig wat content en workshop mods waardoor de voor een lange tijd goed zit.
*Hosselcopter*
pi_147889753
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe is Civ V?
Bevalt goed! Was nog volledig onbekend met de serie, maar heb er geen spijt van :D
pi_147889800
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Bevalt goed! Was nog volledig onbekend met de serie, maar heb er geen spijt van :D
Ik ben ook onbekend met de serie, dus weet niet of het iets is voor mij.
(she/her)
  dinsdag 23 december 2014 @ 19:33:57 #255
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_147889886
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 17:54 schreef pixelbitty het volgende:

[..]

Ik ben aan het sparen voor een SSD :').
250 erin hangen, maar das alleen voor een paar spellen en mijn OS. HDD voor het grove werk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_147889917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:31 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik ben ook onbekend met de serie, dus weet niet of het iets is voor mij.
Ik heb zelf delen van deze tutorial gekeken:
pi_147889931
Mijn vader zocht trouwens een game in middeleeuwse setting waarin je je eigen kasteel/fort/ofzo moet maken en dat steeds verder uitbreiden en dan ook uiteindelijk oorlog kunt voeren met andere kastelen/forten/etc.
(she/her)
pi_147889960
quote:
Kan je me misschien in het kort vertellen waar het over gaat/wat je moet doen? Vind Nederlandse tekst wat fijner te lezen. :P
(she/her)
pi_147890202
Waarom is er geen upgrade met alleen Rising Storm? Ik heb Red Orchestra 2 allang.
Beetje dubbel betalen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147890281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:

[..]

Kan je me misschien in het kort vertellen waar het over gaat/wat je moet doen? Vind Nederlandse tekst wat fijner te lezen. :P
Hmm, in het kort...
Je start een eigen rijk in een wereld (map). Deze map bestaat uit zeshoekige tiles die met elkaar in verbinding staan.
Je start met 1 stad en breidt deze uit (bijvoorbeeld door verbetering aan de tiles om de stad heen). Ook kan je (militaire) units bouwen om de omgeving te verkennen. Tevens zijn er andere spelers (CPU of online als je multiplayer speelt) aanwezig die hetzelfde doen.

Je speelt het spel in beurten (turn-based), dus elke beurt kan je van alles doen, daarna klik je op 'finish' ofzo, en dan mag de CPU. Heb nog geen sessie uitgespeeld, maar volgens mij kan je op meerdere manieren winnen, afhankelijk van je gekozen spel. Bijvoorbeeld door technologische superioriteit t.o.v. van andere rijken.
pi_147890363
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:45 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Hmm, in het kort...
Je start een eigen rijk in een wereld (map). Deze map bestaat uit zeshoekige tiles die met elkaar in verbinding staan.
Je start met 1 stad en breidt deze uit (bijvoorbeeld door verbetering aan de tiles om de stad heen). Ook kan je (militaire) units bouwen om de omgeving te verkennen. Tevens zijn er andere spelers (CPU of online als je multiplayer speelt) aanwezig die hetzelfde doen.

Je speelt het spel in beurten (turn-based), dus elke beurt kan je van alles doen, daarna klik je op 'finish' ofzo, en dan mag de CPU. Heb nog geen sessie uitgespeeld, maar volgens mij kan je op meerdere manieren winnen, afhankelijk van je gekozen spel. Bijvoorbeeld door technologische superioriteit t.o.v. van andere rijken.
Klinkt leuk.
(she/her)
pi_147890385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_
Dikke aanrader. Stiekem vond ik hem wellicht beter dan Infinite, maar dat kan ook liggen aan nostalgische gevoelens. :P
Ik had hierover al een "discussie" met Verbal gevoerd, maar ik vond Infinite geweldig en deze lijkt mij eigenlijk niet zo, maar "moet" ik spelen omdat ik denk daarmee de DLC van Infinite meer te kunnen waarderen. Wellicht word ik echter toch aangenaam verrast. Ik denk wel dat nostalgische gevoelens (flink) mee kunnen spelen in het enthousiasme wat velen voor het eerste deel hebben. Qua gameplay vond ik zelf die Sky-Line rails in Infinite heel leuk en dat ontbreekt helaas in het eerste deel sowieso al... de wereld van Infinite vind ik ook stukken mooier/gevarieerder (demo van Bioschock gespeeld en ook al veel verschillende filmpjes/plaatjes van gezien).
Tails tell tales
pi_147890401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
Mijn vader zocht trouwens een game in middeleeuwse setting waarin je je eigen kasteel/fort/ofzo moet maken en dat steeds verder uitbreiden en dan ook uiteindelijk oorlog kunt voeren met andere kastelen/forten/etc.
Stronghold crusader
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147890453
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik had hierover al een "discussie" met Verbal gevoerd, maar ik vond Infinite geweldig en deze lijkt mij eigenlijk niet zo, maar "moet" ik spelen omdat ik denk daarmee de DLC van Infinite meer te kunnen waarderen. Wellicht word ik echter toch aangenaam verrast. Ik denk wel dat nostalgische gevoelens (flink) mee kunnen spelen in het enthousiasme wat velen voor het eerste deel hebben. Qua gameplay vond ik zelf die Sky-Line rails in Infinite heel leuk en dat ontbreekt helaas in het eerste deel sowieso al... de wereld van Infinite vind ik ook stukken mooier/gevarieerder (demo van Bioschock gespeeld en ook al veel verschillende filmpjes/plaatjes van gezien).
Ah, helder. Je zult de DLC van Infinite er wel meer door waarderen denk ik.

Bij Infinite vind ik de gevechten iets te chaotisch. Juist ook door die skyline-rails voelt het mij iets te "YOLO lekker knallen" aan. Plus op de een of andere manier gebruik ik weinig mijn salt-aanvallen, terwijl ik die in Bioshock 1 gretig gebruikte.

Ben wel benieuwd wat je ervan vindt.

De omgevingen zijn in Infinite wel erg mooi inderdaad.
pi_147890642
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Stronghold crusader
is dat de enige?
(she/her)
pi_147890906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

is dat de enige?
Natuurlijk niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147890929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Beach het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
Ken je er nog meer? Of is die volgens jou de beste?
(she/her)
pi_147891114
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ken je er nog meer? Of is die volgens jou de beste?
oa age of empires
geen idee wat de beste is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_147891211
Als ik Civilization V wil, kan ik beter alle DLC's erbij kopen toch?
(she/her)
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:13:13 #270
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_147891476
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef Fylax het volgende:
Als ik Civilization V wil, kan ik beter alle DLC's erbij kopen toch?
Ja, zeker doen. De legendary edition is een paar euro duurder en dan heb je alle expansions + DLC.
De Brave New World expansion maakt civ V een stuk beter, hetzelfde geld voor Gods and Kings, ook geven de dlc's leuke extra's.

Gewoon doen. (Nederland zit trouwens bij de gods and kings expansion)

;)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_147891542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:13 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ja, zeker doen. De legendary edition is een paar euro duurder en dan heb je alle expansions + DLC.
De Brave New World expansion maakt civ V een stuk beter, hetzelfde geld voor Gods and Kings, ook geven de dlc's leuke extra's.

Gewoon doen. (Nederland zit trouwens bij de gods and kings expansion)

;)
Dan zet ik die op mijn lijstje. :D ^O^
(she/her)
pi_147891549
Maar geef eens jullie Steam ID, dan kan ik jullie toevoegen als vriend. O+
(she/her)
pi_147891820
Mijn steam is stuk :')
pi_147891971
Ik heb trouwens nog een vraagje, mijn vader en ik willen beide dezelfde game. (We spelen ook op dezelfde pc)

Als ik 'm nou koop en op mijn Steam zet, kan mijn vader als hij inlogt op zijn account toch ook de game spelen?
(she/her)
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:26:03 #275
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147892072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef Fylax het volgende:
Als ik Civilization V wil, kan ik beter alle DLC's erbij kopen toch?
Zonder uitbreidingen is Civ V het niet waard.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')