abonnement Unibet Coolblue
pi_148997245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waar ik specifiek aan dacht is Avdic. Deed het top bij Zwolle, vertrokken naar AZ en vanaf dat moment geen pepernoot meer geraakt. Maar ook jongens als Achenteh, Lachman, Klich, Fernandez... Waarbij die eerste twee nog wel basisspeler zijn, maar lang niet meer zo goed spelen als eerst.
Zwolle heeft gewoon nog de cultuur van een middenmoter al is dat aan de prestaties niet te zien hoor. Bij Twente of Vitesse moet er elk jaar EL worden gehaald dat neemt toch een bepaalde druk met zich mee denk ik. Tja.. Fernandez dat was gewoon een lucky shot denk ik.
Gino ♥
pi_148997346
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Zwolle heeft gewoon nog de cultuur van een middenmoter al is dat aan de prestaties niet te zien hoor. Bij Twente of Vitesse moet er elk jaar EL worden gehaald dat neemt toch een bepaalde druk met zich mee denk ik. Tja.. Fernandez dat was gewoon een lucky shot denk ik.
En Avdic dan? Welke druk is er bij Heracles, behalve niet degraderen?
pi_149023109
Weer geen winst tegen AZ. Had prima gekund.
pi_149023439
Mooi, een dikverdiend punt tegen een ploeg die in principe sterker moet worden ingeschat dan PEC. PEC blijft AZ op de ranglijst mooi voor en is weer een puntje dichter bij de beste clubprestatie ooit.
pi_149072172
Mokotjo doet het ook niet denderend bij Twente, wat ik oprecht jammer vind. Had wel verwacht dat hij zou moeten wennen aan een grotere club, ook qua doelstellingen. Maar tot nu toe vind ik het niet spannend wat hij doet. Erg jammer, fantastische speler, gun hem wel een lekker seizoen.
pi_149072517
Zo, kaart besteld voor PEC-GAE. Alleen wel jammer dat er een max aan zit met 1 per SC :{
mag het weten
pi_149073189
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, kaart besteld voor PEC-GAE. Alleen wel jammer dat er een max aan zit met 1 per SC :{
Idem. Gelukkig heeft de vrouwe er ook één. 2 kaartjes voor vak 2. 14.gif
pi_149073308
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:33 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Idem. Gelukkig heeft de vrouwe er ook één. 2 kaartjes voor vak 2. [ afbeelding ]
Ik heb er eentje via ticketbox online gehaald. Zou de scanner bij de Primera een error geven als ik zo nog probeer een tweede te scoren met dezelfde SC? O-)
mag het weten
pi_149073379
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Mokotjo doet het ook niet denderend bij Twente, wat ik oprecht jammer vind. Had wel verwacht dat hij zou moeten wennen aan een grotere club, ook qua doelstellingen. Maar tot nu toe vind ik het niet spannend wat hij doet. Erg jammer, fantastische speler, gun hem wel een lekker seizoen.
Hij komt van een grotere club. Is gewoon geen topper, subtop eredivisie.
pi_149073833
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb er eentje via ticketbox online gehaald. Zou de scanner bij de Primera een error geven als ik zo nog probeer een tweede te scoren met dezelfde SC? O-)
Gewoon proberen :Y
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij komt van een grotere club. Is gewoon geen topper, subtop eredivisie.
Ben ik met je eens. Maar ik had wel verwacht dat hij bij Twente mee zou kunnen draaien en zijn plek wel zou vinden. Geen doelpuntenmachine maar in ieder geval behoorlijk belangrijk kunnen zijn in het team. Dat mis ik nog bij hem.
pi_149075327
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Mokotjo doet het ook niet denderend bij Twente, wat ik oprecht jammer vind. Had wel verwacht dat hij zou moeten wennen aan een grotere club, ook qua doelstellingen. Maar tot nu toe vind ik het niet spannend wat hij doet. Erg jammer, fantastische speler, gun hem wel een lekker seizoen.
Hij heeft sportief een stapje terug gedaan. :7
pi_149075361
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 13:55 schreef Monopoly het volgende:
Mokotjo doet het ook niet denderend bij Twente, wat ik oprecht jammer vind. Had wel verwacht dat hij zou moeten wennen aan een grotere club, ook qua doelstellingen. Maar tot nu toe vind ik het niet spannend wat hij doet. Erg jammer, fantastische speler, gun hem wel een lekker seizoen.
Heel dat Twente draait niet. Ik ben er oprecht van overtuigd dat er iets structureel mis is in dat team.

Lachman doet het overigens ook niet denderend. Zelfde geldt voor Mokhtar. En Achenteh is al helemaal een drama. Avdic hoort men niets meer van, terwijl Fernandez nu ook weer bij NAC bewijst dat het eigenlijk een heel matige spits is.

Draaiden allemaal goed mee in het Zwols positiespel, maar daarbuiten is het helemaal niets. En dat kenmerkt Zwolle gewoon. We zijn niet afhankelijk van één of meerdere goede, individuele spelers.
pi_149075445
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:42 schreef Intellectueel het volgende:
Draaiden allemaal goed mee in het Zwols positiespel, maar daarbuiten is het helemaal niets. En dat kenmerkt Zwolle gewoon. We zijn niet afhankelijk van een goede, individuele speler.
Dat is inderdaad het sterke punt van PEC. Ongeacht wie er met de nieuwste transfers binnen komen en gaan, ze het weten het zo op te vangen dat het collectief goed overeind blijft staan.
mag het weten
pi_149075525
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:42 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Heel dat Twente draait niet. Ik ben er oprecht van overtuigd dat er iets structureel mis is in dat team.

Lachman doet het overigens ook niet denderend. Zelfde geldt voor Mokhtar. En Achenteh is al helemaal een drama. Avdic hoort men niets meer van, terwijl Fernandez nu ook weer bij NAC bewijst dat het eigenlijk een heel matige spits is.

Draaiden allemaal goed mee in het Zwols positiespel, maar daarbuiten is het helemaal niets. En dat kenmerkt Zwolle gewoon. We zijn niet afhankelijk van één of meerdere goede, individuele spelers.
Toch zou ik Fernandez maar wat graag weer terug hebben. Dat hij nu bij NAC twee wedstrijden niet scoort is pech, maar hij staat er normaal vaak als dat nodig is en zo'n speler missen we op dit moment gewoon. Ik weet zeker dat hij een van de vele kansen tegen AZ er in had geschoten.

Lachman en Achenteh zakken inderdaad hard door de mand. Waar je het bij Mokotjo en Mokhtar nog op een veranderend spelsysteem kunt gooien valt vooral bij Achenteh op dat hij gewoon verschrikkelijk slecht verdedigt. Een van de zwakste spelers van Vitesse op het moment.
pi_149075736
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:49 schreef Tchock het volgende:
Toch zou ik Fernandez maar wat graag weer terug hebben. Dat hij nu bij NAC twee wedstrijden niet scoort is pech, maar hij staat er normaal vaak als dat nodig is en zo'n speler missen we op dit moment gewoon. Ik weet zeker dat hij een van de vele kansen tegen AZ er in had geschoten.
Op de één of andere manier vind ik Fernandez toch te nonchalant, traag en egoïstisch als spits. Kon ook vaak moeilijk een bal vasthouden, een kwaliteit dat Necid bijvoorbeeld wel heeft. Speelde overigens een geweldige bekerfinale, maar heeft daarbuiten in geen enkel ander wedstrijd echt geschitterd.

quote:
Lachman en Achenteh zakken inderdaad hard door de mand. Waar je het bij Mokotjo en Mokhtar nog op een veranderend spelsysteem kunt gooien valt vooral bij Achenteh op dat hij gewoon verschrikkelijk slecht verdedigt. Een van de zwakste spelers van Vitesse op het moment.
Bij Achenteh komt dat voor mij niet als verassing. Had vele dubieuze momenten tijdens een wedstrijd, zoals plotseling een bal in de voet van de tegenstander schieten omdat ie hem over het hoofd zag. Dacht op een gegeven moment echt dat het iets te maken had met een gebrek aan ruimtelijk inzicht in de hersenen. Lachman daarentegen heeft wel alle kwaliteiten van een verdediger, maar speelt alsof hij het allemaal al bewezen heeft. Meer een attitude-probleem dus.

Vind van alle ex-Zwolle spelers dat alleen Van der Berg het goed doet. Die zou ik graag in de selectie willen hebben.
pi_149075862
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:
Vind van alle ex-Zwolle spelers dat alleen Van der Berg het goed doet. Die zou ik graag in de selectie willen hebben.
Nou, als ik hem zo zag spelen bij Heerenveen ben ik blij dat ie daar heen ging :X Mij een te lompe boer
mag het weten
pi_149075906
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou, als ik hem zo zag spelen bij Heerenveen ben ik blij dat ie daar heen ging :X Mij een te lompe boer
Speelt on the edge. Maar is toch wel, als je het goed analyseert, één van de sleutelspelers bij Heerenveen.
pi_149076760
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nou, als ik hem zo zag spelen bij Heerenveen ben ik blij dat ie daar heen ging :X Mij een te lompe boer
Hij wordt echt met rasse schreden beter. Pakt weinig kaarten, aanvallend heel sterk, verdedigt mee... Nee, dat is geen schim meer van de speler die hij bij PEC was.
pi_149076880
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:58 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Op de één of andere manier vind ik Fernandez toch te nonchalant, traag en egoïstisch als spits. Kon ook vaak moeilijk een bal vasthouden, een kwaliteit dat Necid bijvoorbeeld wel heeft. Speelde overigens een geweldige bekerfinale, maar heeft daarbuiten in geen enkel ander wedstrijd echt geschitterd.
Ja, maar met Necid vergelijken is niet echt eerlijk. Ik denk oprecht dat dat de beste spits in de Eredivisie was afgelopen seizoenshelft, dat is niet het niveau van PEC. Het is onrealistisch te verwachten dat andere spitsen die wel van PEC-kaliber zijn dat niveau gaan halen.
pi_149101456
Moet vanavond werken en kan niet met een oortje naar Langs de Lijn luisteren. Veredeld tot teletekst kutzooi.
Hoop op een overwinning maar voorzie een pittig avondje in Leeuwarden :X
pi_149101511
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:42 schreef Monopoly het volgende:
Moet vanavond werken en kan niet met een oortje naar Langs de Lijn luisteren. Veredeld tot teletekst kutzooi.
Hoop op een overwinning maar voorzie een pittig avondje in Leeuwarden :X
Als je je nummer DM't whatsapp ik je af en toe wel updates. O+
pi_149101582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je je nummer DM't whatsapp ik je af en toe wel updates. O+
Sta je op Noord? O+
pi_149101593
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Sta je op Noord? O+
Nee, ik zit voor tentamens te leren in Amsterdam ;( Maar ik kijk wel uiteraard. edit: Het is trouwens ook een uitwedstrijd.
pi_149101715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, ik zit voor tentamens te leren in Amsterdam ;( Maar ik kijk wel uiteraard. edit: Het is trouwens ook een uitwedstrijd.
Oh ja :') Ik zit al helemaal met mijn kop bij volgende week woensdag tegen Dordt :')
pi_149111181
quote:
14s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:53 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Gewoon proberen :Y
Geprobeerd en gefaald. Gotta need more SC's :(
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')