abonnement Unibet Coolblue
pi_147764613


Even de traditie weer in ere herstellen ;) 1e googelplaatje op de TT :)
pi_147764745
Liefffff plaatje O+

Hoe zouden p & B het hebben gehad?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:18:33 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_147764776
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Liefffff plaatje O+

Hoe zouden p & B het hebben gehad?
Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig is :7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_147764786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah.. Got You.. :D
Goeie muzieksmaak :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147764809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig is :7
_O- TAV, de helderziende *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147764932
Zo, tijd om naar bed te gaan.. :s) hoe moeilijk het ook is :')
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:23:41 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_147764952
Like mijn muzieksmaak ja?
Jij lijkt mij leuk

en nu is de chips op ...
toskjes poetsen , uitslapen, wandelen, verjaardag... Samen vrij *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_147765153
Wiens verjaardag, uniek!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147765222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef TAV74 het volgende:

Ik vermoed dat ze vinden dat Freek weer ouderwets goed bezig is :7
Hij was echt weer goed. Meer persoonlijk dan zijn vorige voorstellingen en zelfs even wat gesnotter her-en-der in de zaal/balkon over een bepaald stukje.
Had ook een hele goede band die hem muzikaal begeleidde.

Heb echt genoten en het Nieuwe de la Mar is gewoon echt prachtig. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:31:35 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147765263
En onze nieuwe boxjes zijn afgeleverd en die geven retegoed geluid, hoe klein ze ook zijn en staan prachtig op het nieuwe TV-audio-meubel. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147765290
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef golfer het volgende:
En onze nieuwe boxjes zijn afgeleverd en die geven retegoed geluid, hoe klein ze ook zijn en staan prachtig op het nieuwe TV-audio-meubel. ^O^
Nou, ik weet niet wat ze de laatste jaren met boxen hebben gedaan, maar heel veel super kleine boxjes geven gewoon geweldig veel herrie :D Mooi hoor, technologie O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147765453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had eigenlijk 2 uur geleden al willen slapen. Morgen 8 uur op kantoor voor De Grote Migratie :o Spannend :o Eens kijken of al mijn stress de moeite waard was :7
Zeker spannend *O* Migratie O+
pi_147765479
Freek heeft me in ieder geval aan het huilen gekregen ;(
(niet van het lachen)
Alhoewel ik ook soms echt erg moest lachen, clown dat ie is :D
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:41:31 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147765627
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Isabeau het volgende:

Nou, ik weet niet wat ze de laatste jaren met boxen hebben gedaan, maar heel veel super kleine boxjes geven gewoon geweldig veel herrie :D Mooi hoor, technologie O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147765646
Oh wow, gewoon totaal niet overheersend aanwezig _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:43:50 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147765705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Oh wow, gewoon totaal niet overheersend aanwezig _O_
Ben er erg blij mee. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147765792
Isa zit in een verkeerd topic te posten :D
pi_147765812
Hier is ie al hier :@

Leuk dat jullie het leuk hebben gehad bij Freek (en jeetje, een traan :o wat was het verhaal daar achter?) Geslaagde verjaarsdag, golfer? *O*

Ik ga slapen :O Morgen vroeg op om kalkoen op de markt te halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:49:38 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147765896
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Hier is ie al hier :@

Leuk dat jullie het leuk hebben gehad bij Freek (en jeetje, een traan :o wat was het verhaal daar achter?) Geslaagde verjaarsdag, golfer? *O*

Ik ga slapen :O Morgen vroeg op om kalkoen op de markt te halen.
Het ging op een gegeven moment over het verlies van z'n hele jonge kindje in 1974 en daarna over het verlies dit jaar 7 maanden geleden van z'n kleindochter (met hartafwijking) op 7 1/2 jarige leeftijd.
Hij toonde echt z'n emoties en de zaal schoot vol en naast mij zat B. heel erg te snotteren...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_147766250
Ontroerend en mooi dat hij dat vertelt. Knap dat hij daar zelf niet emotioneel van wordt.

Blij te horen dat je een leuke verjaardag gehad hebt.

Ik ga slapen en zet geen wekker O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_147766535
Ha :@

Raggende mannen en daarna Guilty Pleasures was te leuk. :@

Nu slapen ,morgen kerstboodschappen doen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_147766823
Mogguh :O Dat was een veel te korte nacht -O- Maar goed....zo eens ff relaxed gaan knallen op kantoor. Hopen dat het allemaal wil lukken.

/dedagdiejewistdatzoukomeniseindelijkhier
slaapgebrek maakt mijn humor er niet beter op :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147766873
Succes Pee! Ik zit ook alweer drie kwartier op kantoor. Drukke boel!
Let me see you stripped down to the bone
pi_147766882
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 06:57 schreef minilot het volgende:
Succes Pee! Ik zit ook alweer drie kwartier op kantoor. Drukke boel!
Thnx. Jij bent er ook vroeg bij zeg :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147766885
Yep. Maar ik hoef maar tot 13:00 en daarna pas weer op.. tromgeroffel.. 27 december!
Let me see you stripped down to the bone
pi_147766895
Succes P!

Slaaptekort? Wasda? :7
Kwak
pi_147766907
Oh mocht iemand me zoeken op FB

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_147766940
Kwak, hoe was je uitje? En heeft de uk het goed doorstaan, zo'n middag en avond zonder jullie? En jijzelf? *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147766990
Op kantoor. Pand nog niet open -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147766993
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:55 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Pand nog niet open -O-
O, lekker! :') Geen sleutel dus, neem ik aan?
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767002
Hier ook dikke pret.. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767030
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:58 schreef minilot het volgende:
Hier ook dikke pret.. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bij ons met regelmaat. Over het algemeen vrouwen trouwens. Die gaan schelden of janken. Of beide.

Mannen meer dat ze eigenwijs zijn en zelf dingen willen doen. Tot het saboteren van een reboot omdat ze dat onnodig vinden aan toe. Iemand die geen Wifi-verbinding had, en kwaad riep "dat heeft helemaal geen zin!" toen ik de KPN-portal-pagina wilde openen (je moet eerst akkoord met de voorwaarden), bij dat soort figuren zeg ik "Oke!" en loop ik weg. Als ze het dan toch zelf zo goed weten.
pi_147767040
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tot het saboteren van een reboot omdat ze dat onnodig vinden aan toe
O, daar hebben we er exact ook een paar van! :D :Y

Ik vind dat wel oké trouwens; in vergelijking met eerdere banen krijg ik hier maar weinig scheldpartijen voor de kiezen. Ik hou er juist wel van - kwaaie mensen blij krijgen is een interessantere en bevredigendere bezigheid dan neutrale mensen blij krijgen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767043
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
bij dat soort figuren zeg ik "Oke!" en loop ik weg. Als ze het dan toch zelf zo goed weten.
Eindeloos geduld hier. :+ Ik ben een dienstverlener van mijn tenen tot aan mijn kruin, vrees ik. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767049
Hoe gaat het met bakken en bezorgen vandaag LHO? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767058
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Eindeloos geduld hier. :+ Ik ben een dienstverlener van mijn tenen tot aan mijn kruin, vrees ik. :')
Ik kan er echt niet tegen. Als mensen werkelijk gaan zitten tegenwerken. Blijkbaar komen ze er zelf niet uit, als ze naar ons komen.
pi_147767074
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:14 schreef minilot het volgende:
Hoe gaat het met bakken en bezorgen vandaag LHO? :)
Goed hoor, eerste batches deeg op rijs nu, oven aan het voorstoken. 21 grote broden (~800 gram), 11 kleine (~400 gram), 12 bollen, en 3 minicakes.
pi_147767078
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik kan er echt niet tegen. Als mensen werkelijk gaan zitten tegenwerken. Blijkbaar komen ze er zelf niet uit, als ze naar ons komen.
Ja, maar ik realiseer me altijd dat voor de mensen die mij om hulp komen vragen al die soft- en hardwareonderwerpen voor hen bijzaak zijn in hun normale werkzaamheden. Ze willen zich er niet in verdiepen, ze hebben het gevoel dat ze het niet hoeven te snappen omdat het hun alleen maar in de weg zit bij het uitoefenen van waar ze de rest van de dag écht mee bezig zijn, dus zie ik het als mijn taak om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk hinder ondervinden van hun backoffice-pc's/kassasoftware/internetverbinding enzovoorts.
Maar goed, verschil is misschien ook een beetje dat ik aan het roer van een technische servicedesk sta waarbij het hoofddoel is: helpen en blij maken. Alles staat in het teken daarvan.
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767082
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Goed hoor, eerste batches deeg op rijs nu, oven aan het voorstoken. 21 grote broden (~800 gram), 11 kleine (~400 gram), 12 bollen, en 3 minicakes.
Gaaf! :) Hebben jullie die joekel van een oven nu al, of prop je het nog in jullie gewone oven?
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767087
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Gaaf! :) Hebben jullie die joekel van een oven nu al, of prop je het nog in jullie gewone oven?
Gewone oven :') 4 grote broden per keer, of acht kleintjes, 10 bollen.

Die staat dus nog wel even aan :P Grote oven komt hopelijk volgende week, maar de fabrikant is de ovenstenen nog aan het droogstoken. Dan kunnen we 12-15 grote broden per batch doen.
pi_147767094
En wat betreft het tegenwerken: vaak zit daar een andere frustratie achter, tegenover de overkoepelende organisatie, tegen de eigen werkzaamheden, whatever.. En dat uit zich nogal makkelijk tegen iemand die aan ze vraagt of ze even opneiuw willen opstarten, netwerkkabeltje willen controleren, enzovoorts. Ik vat dat niet persoonlijk op. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:22:49 #42
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_147767097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, maar ik realiseer me altijd dat voor de mensen die mij om hulp komen vragen al die soft- en hardwareonderwerpen voor hen bijzaak zijn in hun normale werkzaamheden. Ze willen zich er niet in verdiepen, ze hebben het gevoel dat ze het niet hoeven te snappen omdat het hun alleen maar in de weg zit bij het uitoefenen van waar ze de rest van de dag écht mee bezig zijn, dus zie ik het als mijn taak om ervoor te zorgen dat ze zo min mogelijk hinder ondervinden van hun backoffice-pc's/kassasoftware/internetverbinding enzovoorts.
Maar goed, verschil is misschien ook een beetje dat ik aan het roer van een technische servicedesk sta waarbij het hoofddoel is: helpen en blij maken. Alles staat in het teken daarvan.
Ik wil eigenlijk altijd alles begrijpen, ook al is het bijzaak. Ik vraag dus ook altijd door.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_147767098
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Gewone oven :') 4 grote broden per keer, of acht kleintjes, 10 bollen.

Die staat dus nog wel even aan :P Grote oven komt hopelijk volgende week, maar de fabrikant is de ovenstenen nog aan het droogstoken. Dan kunnen we 12-15 grote broden per batch doen.
O, wat gaat dat enorm schelen dan zeg! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767100
4 grote broden per keer is al heel wat vind ik... Ik kreeg nooit meer dan 2 broden uit onze oven..

Goedemorgen vanuit Zuid Duitsland! Mocht ik eindelijk uitslapen, ben ik om 7 uur wakker!
pi_147767104
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:22 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk altijd alles begrijpen, ook al is het bijzaak. Ik vraag dus ook altijd door.
Jij zal ook niet gaan janken en schelden als iemand je vraagt om ff te rebooten, dunkt me. ;)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:23:36 #46
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_147767107
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:22 schreef minilot het volgende:
En wat betreft het tegenwerken: vaak zit daar een andere frustratie achter, tegenover de overkoepelende organisatie, tegen de eigen werkzaamheden, whatever.. En dat uit zich nogal makkelijk tegen iemand die aan ze vraagt of ze even opneiuw willen opstarten, netwerkkabeltje willen controleren, enzovoorts. Ik vat dat niet persoonlijk op. :)
Pffff, te begripvol jij!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:24:55 #47
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_147767119
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Jij zal ook niet gaan janken en schelden als iemand je vraagt om ff te rebotoen, dunkt me. ;)
Nou, nee! :D :') Als ik sommige verhalen van LHO hoor... :X Tot aan managers die met multomappen staan te gooien. :') Raar bedrijf.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_147767121
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Goedemorgen vanuit Zuid Duitsland!
Haha, goedemorgen! Al zo vroeg! :)

Ik ben nogal 'ns in een beetje zuidelijk Duitsland (want: Europapark) en ik vind dat ze daar zo'n ongeloofelijk lollig accent hebben! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 20-12-2014 10:58:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767123
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Pffff, te begripvol jij!
Ja, maar dat is nou eenmaal mijn werk, dus nogal wiedes. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147767125
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 08:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Haha, goedemorgen! Al zo vroeg! :)

Ik ben nogal 'ns in een beetje zuidelijk Duitsland (want: Europapark en ik vind dat ze daar zo'n ongeloofelijk lollig accent hebben! O+
Ja, europapark is tof. Nu ben ik in een heel klein dorpje zo'n 10 km. van Radolfzell af.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')