abonnement Unibet Coolblue
pi_147746000
Hallo allemaal :-)

Ik zoek borden van leisteen om een bepaald gerecht op te kunnen presenteren voor aanstaande maandag. Weet iemand toevallig een winkel in de buurt van Breda/Roosendaal die deze heeft? Of kent iemand een webwinkel die ze toevallig nog voor/op maandag zou kunnen leveren?

Ben eerlijk gezegd al dagen aan het speuren en winkels aan het afbellen, maar niemand blijkt ze te hebben (helaas).

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!

Groet,
mij
pi_147746087
Als ze al bestaan, dan zal ik ook een flink prijskaartje aanhangen.
pi_147746117
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:48 schreef hoas het volgende:
Als ze al bestaan, dan zal ik ook een flink prijskaartje aanhangen.
Een paar euro per stuk.
pi_147746167
Check je plaatselijke Blokker
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:53:47 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147746250
Deze even gaan ophalen.

http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr

Of een doos tegels halen bij de bouwmarkt :9
pi_147747243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef Unites het volgende:
Hallo allemaal :-)

Ik zoek borden van leisteen om een bepaald gerecht op te kunnen presenteren voor aanstaande maandag. Weet iemand toevallig een winkel in de buurt van Breda/Roosendaal die deze heeft? Of kent iemand een webwinkel die ze toevallig nog voor/op maandag zou kunnen leveren?

Ben eerlijk gezegd al dagen aan het speuren en winkels aan het afbellen, maar niemand blijkt ze te hebben (helaas).

Alvast bedankt voor de eventuele hulp!

Groet,
mij
Rondvragen in je kennissenkring of iemand een pasje voor Sligro of Hanos heeft. Die groothandels hebben zulke borden altijd liggen, ook voor een normale prijs.
Let me see you stripped down to the bone
pi_147776237
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Rondvragen in je kennissenkring of iemand een pasje voor Sligro of Hanos heeft. Die groothandels hebben zulke borden altijd liggen, ook voor een normale prijs.
Goede tip, dankjewel! Heb ze net gehaald en nog twee andere borden.
pi_147776351
Weet iemand toevallig ook waar ik 'Affila cress' en 'Cornabria bloesem (eetbare viooltjes)' kan kopen? Had er eigenlijk even voor moeten kijken bij de Sligro, maar ben het stik vergeten :'(

(ik had maar een dagpas...)
pi_147776775
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef Unites het volgende:
Weet iemand toevallig ook waar ik 'Affila cress' en 'Cornabria bloesem (eetbare viooltjes)' kan kopen? Had er eigenlijk even voor moeten kijken bij de Sligro, maar ben het stik vergeten :'(

(ik had maar een dagpas...)
Waar zit je in de buurt? Want in de Markthal in Rotterdam kun je elke dag zo'n beetje alle soorten van Koppert Cress kopen :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147776800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Waar zit je in de buurt? Want in de Markthal in Rotterdam kun je elke dag zo'n beetje alle soorten van Koppert Cress kopen :)
Breda/Roosendaal

Rotterdam is (helaas) niet te doen :p
pi_147776866
In Breda heb je horecagroothandel HANOS-ISPC, daarvoor kun je misschien ook een pasje voor een dag regelen? (Kom ik nooit, maar werkt volgens mij hetzelfde als Sligro)
Hanos in Breda is morgen ook open, tot 16:00 :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_147777245
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
In Breda heb je horecagroothandel HANOS-ISPC, daarvoor kun je misschien ook een pasje voor een dag regelen? (Kom ik nooit, maar werkt volgens mij hetzelfde als Sligro)
Hanos in Breda is morgen ook open, tot 16:00 :)
Bedankt voor de tip, minilot!

Nu even kijken of m'n moeder met me wilt rijden en of ik er binnen kom :$
pi_147781275
Doe anders even een linkje van het gerecht dat je probeert na te maken?
pi_147803526
Bij de Hanos hebben ze inderdaad een groot aanbod aan verschillende soorten cress. Affila cress 1.40 per bakje. Viooltjes 4.95 per bakje. De viooltjes zijn echter razend populair en lastig aan te komen in dit seizoen.
Leisteen borden hebben ze ook bij de Hanos en zag ze laatst ook bij de Emté.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')