abonnement Unibet Coolblue
pi_147736915


It is the era of an Old Horde, forged with steel rather than fel blood. A union of great orc clans, the Iron Horde, tramples the planet Draenor beneath terrifying war machines. Azeroth falls next. Worlds uncounted will follow.

You must mount a desperate charge on Draenor – savage home of orcs and adopted bastion of stoic draenei – at this pivotal moment. Your allies are legends from across time; your fortress a foothold in an alien land. Lead the armies of one world against another…before the future itself is unmade.


Cinematic trailer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New map
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
New Features
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147736921
Ik had de Lapo! :o!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147737036
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef Knut het volgende:
Ik had de Lapo! :o!
Ja! En trials gaan niet mee op progress runs, zover ik weet. Wel heroic runs, niet per se met alleen alts.

Oh, dat klopt niet. Een snelle blik in het guild leerde me dat een paar trials mythic kills hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147737053
We zijn weer op het punt beland dat het zo oneerlijk is dat guilds niet jan en alleman meenemen? :')
Want er is altijd een kans dat iemand zonder experience en ilvl een goede raider is. :')

casuals pls.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147737207
Inso, ben je al full mythic?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147737246
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Inso, ben je al full mythic?
denk al 30 dagen niet meer gespeeld.
de wow dagen zijn over voor mij ben ik bang
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147737278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

denk al 30 dagen niet meer gespeeld.
de wow dagen zijn over voor mij ben ik bang
Zat bij de release erover na te denken. Maar te veel negatieve dingen gehoord. Waarschijnlijk speel ik het nooit meer
Ergens jammer want mooie herinneringen ;(
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147737727
Mensen doen net alsof raiden zo'n enorme hersencapaciteit vereist :')

Het is allemaal niet zo moeilijk als mensen zichzelf laten geloven dat het is.
pi_147737746
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef TwyLight het volgende:
Mensen doen net alsof raiden zo'n enorme hersencapaciteit vereist :')

Het is allemaal niet zo moeilijk als mensen zichzelf laten geloven dat het is.
Tis kinderlijk eenvoudig in de regel ja.
Daarom is het schokkend hoeveel mensen het nog voor elkaar krijgen om te choken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147738277
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zat bij de release erover na te denken. Maar te veel negatieve dingen gehoord. Waarschijnlijk speel ik het nooit meer
Ergens jammer want mooie herinneringen ;(
Gast WoD is vet :Y

Maar de PvP niet, die heeft Blizzard echt astronomisch hard verneukt
pi_147738409
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:01 schreef Insomnia_ het volgende:
We zijn weer op het punt beland dat het zo oneerlijk is dat guilds niet jan en alleman meenemen? :')
Want er is altijd een kans dat iemand zonder experience en ilvl een goede raider is. :')

casuals pls.
Als je ergens aan komt met prima gear, genoeg eigen progress en logs waar je meer dps doet met een lager itemlevel dan andere mensen van de zelfde class in die guild zelf dan is het gewoon dom dat je geen trial krijgt omdat je in TBC Illidan niet gedaan hebt :')
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:01:42 #12
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147738468
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tis kinderlijk eenvoudig in de regel ja.
Daarom is het schokkend hoeveel mensen het nog voor elkaar krijgen om te choken.
Mwah nog best lastig om een groep van 20 de juiste dingen op het juiste moment te laten doen. Vooral als je ilvl's een stuk lager zijn dan wat er dropt in de raid.

Daarom vind ik het zo jammer dat al die boe's/black market gear er is. Beter had blizzard normal en heroic 1 lockout gemaakt en iedereen op 630 ilvl gehouden. Dan zou er nog een progress raceje zijn in heroic HM.
pi_147738620
quote:
World Shrinker's effect is now removed when mounting up.
Kut Blizzard :') dat was juist het leuke aan dat item
pi_147739134
Er is wel wat voor te zeggen om oude fights ook te kennen. Sommige tactics kan je uitleggen als "Remember Lich King ? this is like the valkyre on that. So nuke it". Maar het zal niet snel een bezwaar zijn als het al confirmed kills zijn.

Maar als ik moet kiezen tussen 2 raiders, de een met ervaring sinds bijvoorbeeld Lich King. En eentje die pas deze expansion is begonnen. Dan is de keuze niet heel moeilijk.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147739531
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef Knut het volgende:
Er is wel wat voor te zeggen om oude fights ook te kennen. Sommige tactics kan je uitleggen als "Remember Lich King ? this is like the valkyre on that. So nuke it". Maar het zal niet snel een bezwaar zijn als het al confirmed kills zijn.

Maar als ik moet kiezen tussen 2 raiders, de een met ervaring sinds bijvoorbeeld Lich King. En eentje die pas deze expansion is begonnen. Dan is de keuze niet heel moeilijk.
Misschien dat je zo dingen uit moet leggen aan brain deads maar dat heb ik echt niet nodig hoor. Elke fight is makkelijk te begrijpen na 1 keer zien en er zijn ook tich videos van alles te vinden.

Als je aan iemand uit moet leggen wat die gene moet doen dan hoef ik daar niet mee te spelen hoor
pi_147739533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:19 schreef Knut het volgende:
Er is wel wat voor te zeggen om oude fights ook te kennen. Sommige tactics kan je uitleggen als "Remember Lich King ? this is like the valkyre on that. So nuke it". Maar het zal niet snel een bezwaar zijn als het al confirmed kills zijn.
Als je dit al uit moet leggen als Raid Leader dan betekent dat je raid deelnemers niet de tactics hebben bekeken op youtube/wowhead/dungeon guide/etc.
pi_147739652
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:30 schreef TwyLight het volgende:

Misschien dat je zo dingen uit moet leggen aan brain deads maar dat heb ik echt niet nodig hoor. Elke fight is makkelijk te begrijpen na 1 keer zien en er zijn ook tich videos van alles te vinden.

Als je aan iemand uit moet leggen wat die gene moet doen dan hoef ik daar niet mee te spelen hoor
Heb je enig benul van hoe slecht sommige spelers zijn? En aan je application kunnen ze niet ruiken dat jij niet slecht bent. Of je kwam juist over als iemand die zichzelf heel goed vindt en alles appeltje eitje. Dan kan een arrogante houding ook de doorslag hebben gegeven: past niet in het team.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147739704
je komt er pas achter hoe goed iemand of een team is door een nieuwe encounter te gaan doen zonder de tactics te kennen.
aanpassen om te overleven, zo niet ben je ongeschikt..
pi_147739738
Enige wat ik kan bedenken is dat je door alleen pugs te doen geen ervaring hebt met het functioneren in guilds en omgaan met de verplichtingen. In een pug kun je in principe leaven na 3 wipes zoals sommige doen, maar wat doe je dan als je een hele avond wiped op een mythic kill.

Bij mijn guild zouden die mensen wel een kans krijgen, maar wij zijn geen guild die nu al mythic kills heeft dus kan me voorstellen dat die iets strenger zijn.
pi_147739837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je enig benul van hoe slecht sommige spelers zijn? En aan je application kunnen ze niet ruiken dat jij niet slecht bent. Of je kwam juist over als iemand die zichzelf heel goed vindt en alles appeltje eitje. Dan kan een arrogante houding ook de doorslag hebben gegeven: past niet in het team.
Ja sommige (de meeste) mensen zijn enorm slecht.

Maar mijn punt is als je ergens aankomt met 1) prima item level zodat je niet eerst ge-carried hoeft te worden 2) alle bosses al gedaan op heroic en dus elke fight al kent en 3) logs laat zien waar je meer DPS doet dan hun eigen members van de zelfde class die ook nog eens een hoger item level hebben.

Die drie dingen lijken mij genoeg om iemand in ieder geval een keer een kans te geven en dan zeggen dat iemand geen "raid ervaring" heeft is gewoon bullshit :')
pi_147740001
Klinkt ook als een bullshit reden. Maar wie weet hebben ze heel erg slechte ervaring met pvp spelers die alleen pve pugs hebben gedaan. Je weet niet wie het voor jou heeft verpest hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147740024
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja sommige (de meeste) mensen zijn enorm slecht.

Maar mijn punt is als je ergens aankomt met 1) prima item level zodat je niet eerst ge-carried hoeft te worden 2) alle bosses al gedaan op heroic en dus elke fight al kent en 3) logs laat zien waar je meer DPS doet dan hun eigen members van de zelfde class die ook nog eens een hoger item level hebben.

Die drie dingen lijken mij genoeg om iemand in ieder geval een keer een kans te geven en dan zeggen dat iemand geen "raid ervaring" heeft is gewoon bullshit :')
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Maar je moet hier niet te lang bij stil blijven staan, er zijn neem ik aan zat andere guilds die niet zulke belachelijke eisen/redenaties hebben.
pi_147740088
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Gast WoD is vet :Y

Maar de PvP niet, die heeft Blizzard echt astronomisch hard verneukt
Ik PvP zelden dus ik ben wel erg benieuwd wat er precies verneukt is nu? 1 ding was me al opgevallen: de belachelijke lange wachttijden voor Ashran. En Ashran zelf was ik nou ook niet echt van onder de indruk maar ik had ook niet echt een idee wat je daar nu moest doen.
pi_147740194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Cornelis83 het volgende:

Ik PvP zelden dus ik ben wel erg benieuwd wat er precies verneukt is nu? 1 ding was me al opgevallen: de belachelijke lange wachttijden voor Ashran. En Ashran zelf was ik nou ook niet echt van onder de indruk maar ik had ook niet echt een idee wat je daar nu moest doen.
Ik heb Ashran 1x gezien 2 of 3 dagen nadat ik lvl 100 werd en daarna nooit meer door de queue gekomen. Oh, wacht, niet waar: 1x maar toen was er heel erg veel lag. Dat er geen groepen zijn is behoorlijk lastig healen, dus echt geen moer aan voor een healer :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147740211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Cornelis83 het volgende:
maar ik had ook niet echt een idee wat je daar nu moest doen.
Oh, en dat :') :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147740471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:43 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik PvP zelden dus ik ben wel erg benieuwd wat er precies verneukt is nu? 1 ding was me al opgevallen: de belachelijke lange wachttijden voor Ashran. En Ashran zelf was ik nou ook niet echt van onder de indruk maar ik had ook niet echt een idee wat je daar nu moest doen.
Er is gewoon 0,0 balance. DK's healen meer dan resto druid, disc priests met absorbs zo groot als hun halve health pool, ferals die 100% uptime hebben op hun target en unhealable damage doen, ret paladins die niet ge-cc'd kunnen worden door hun glyph en set bonus en iemand neer bursten in 3 seconden terwijl ze zichzelf 5 keer van 20 tot 100 healen
pi_147740526
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zat bij de release erover na te denken. Maar te veel negatieve dingen gehoord. Waarschijnlijk speel ik het nooit meer
Ergens jammer want mooie herinneringen ;(
Kom samen op een private server vanilla wow spelen :@
pi_147740561
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef TwyLight het volgende:

Er is gewoon 0,0 balance. DK's healen meer dan resto druid, disc priests met absorbs zo groot als hun halve health pool, ferals die 100% uptime hebben op hun target en unhealable damage doen, ret paladins die niet ge-cc'd kunnen worden door hun glyph en set bonus en iemand neer bursten in 3 seconden terwijl ze zichzelf 5 keer van 20 tot 100 healen
En iedereen maar denken dat als Ghostcrawler maar eenmaal weg was het wel goed kwam met pvp :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147740741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En iedereen maar denken dat als Ghostcrawler maar eenmaal weg was het wel goed kwam met pvp :+
Mensen met meer dan drie hersencellen dachten dat niet hoor, hij was niet eens de PvP designer.

Anyway, nu ik ook wat PvE doe is het me alleen maar meer duidelijk geworden dat Blizzard gewoon geen fuck geeft om PvP balance :P Windwalker Monks zijn bijvoorbeeld erg slecht op het moment maar in PvE waren ze wat te sterk met hun Earth, Wind and Fire en dus hebben ze monks gehele damage generfed met 5% (hun stance) en eerder ook al eens met 5% (hun debuff van Rising Sun kick).

Monks doen nu haast geen damage in PvP
pi_147740936
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef TwyLight het volgende:
Mensen met meer dan drie hersencellen dachten dat niet hoor, hij was niet eens de PvP designer.
Waarom las ik dan op diverse websites dat hij pvp verneukt had?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147740987
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom las ik dan op diverse websites dat hij pvp verneukt had?
Omdat mensen dom zijn
pi_147741044
Anyway, tegenwoordig zit bijna elke Blizzard developer op twitter enzo maar in het begin was Ghostcrawler eigenlijk de enige die altijd met de community communiceerde dus iedereen gaf hem altijd de schuld van alles ook van dingen waar hij helemaal niks mee te maken had :')
pi_147741110
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:59 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mensen met meer dan drie hersencellen dachten dat niet hoor, hij was niet eens de PvP designer.

Anyway, nu ik ook wat PvE doe is het me alleen maar meer duidelijk geworden dat Blizzard gewoon geen fuck geeft om PvP balance :P Windwalker Monks zijn bijvoorbeeld erg slecht op het moment maar in PvE waren ze wat te sterk met hun Earth, Wind and Fire en dus hebben ze monks gehele damage generfed met 5% (hun stance) en eerder ook al eens met 5% (hun debuff van Rising Sun kick).

Monks doen nu haast geen damage in PvP
Ik speel een monk en idd, in PvP is het echt drama. Voelt meer als een soort irritante mug die een beetje om iemand heen zoemt :P In PvE zijn ze wel prima, sta nog steeds bovenin de top 5. Gisteren hc butcher gedaan en eindigde met 21900 dps.
pi_147741161
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:09 schreef Sapstengel het volgende:

Ik speel een monk en idd, in PvP is het echt drama. Voelt meer als een soort irritante mug die een beetje om iemand heen zoemt :P In PvE zijn ze wel prima, sta nog steeds bovenin de top 5. Gisteren hc butcher gedaan en eindigde met 21900 dps.
Wat idioot eigenlijk dat ze dezelfde stats voor pvp en pve gebruiken. Dat zou beter zijn als het gescheiden was. Wel dezelfde abilities, maar dan met andere percentages oid. Want dit in balans brengen voor pve werkt dus niet voor pvp en waarschijnlijk omgekeerd ook totaal niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147741207
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat idioot eigenlijk dat ze dezelfde stats voor pvp en pve gebruiken. Dat zou beter zijn als het gescheiden was. Wel dezelfde abilities, maar dan met andere percentages oid. Want dit in balans brengen voor pve werkt dus niet voor pvp en waarschijnlijk omgekeerd ook totaal niet.
Dit zeggen mensen al 100 jaar tegen Blizzard :') laatst leek het er op dat ze het EINDELIJK begrepen toen ze starfall damage met 33% hadden generfed alleen in PvP maar dan krijg je die week later weer van die belachelijke monk nerfs
pi_147741237
Keek trouwens een paar dagen geleden de stream van Cdew (een van de beste resto shamans) en hij kwam in arena tegen holy pala, frost dk en feral. Cdew was binnen 5 seconden dood

Het ergste was nog, die pala heette Kappa :')
pi_147741468
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Keek trouwens een paar dagen geleden de stream van Cdew (een van de beste resto shamans) en hij kwam in arena tegen holy pala, frost dk en feral. Cdew was binnen 5 seconden dood

Het ergste was nog, die pala heette Kappa :')
Nu was PvP in eerste instantie ook nooit een doel in WoW, Arena's bestonden volgens mij nog niet in Vanilla? Maar 10 jaar later is dat overduidelijk wel anders en zouden ze inderdaad stats moeten opsplitsen. Eigenlijk is dat ook niet zo heel lastig, want ze hebben nu net weer een set nieuwe stats erbij gedaan, waarom dan niet gelijk ook PvP stats erbij stoppen die alleen werkt tegen spelers en totaal nutteloos zijn in PvE en vice versa?
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:43:18 #38
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147744176
Met een kopje thee series aan het kijken en ondertussen in Dalaran zitten als Snowman! :D Toch al over de 25 mensen met mij zien dansen! *O* ~:)
pi_147744274
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Met een kopje thee series aan het kijken en ondertussen in Dalaran zitten als Snowman! :D Toch al over de 25 mensen met mij zien dansen! *O* ~:)
Haha :P
pi_147744751
Zijn die Winters Veil dingen nog een beetje de moeite waard of is dat alleen om achievements te verzamelen?
pi_147745193
Guildie van mij heeft 10k verdient met milk verkopen :')

Dag voordat winter veil begon 1000 milk op de AH gezet voor 10g per stuk, allemaal verkocht voor mensen die ineens die koekjes gaan maken _O-
pi_147745220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
Guildie van mij heeft 10k verdient met milk verkopen :')

Dag voordat winter veil begon 1000 milk op de AH gezet voor 10g per stuk, allemaal verkocht voor mensen die ineens die koekjes gaan maken _O-
Gewoon die shit die je bij elke vendor kan kopen? _O-
pi_147745288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:19 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Gewoon die shit die je bij elke vendor kan kopen? _O-
Ja die inderdaad :')
pi_147745324
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:37 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ja sommige (de meeste) mensen zijn enorm slecht.

Maar mijn punt is als je ergens aankomt met 1) prima item level zodat je niet eerst ge-carried hoeft te worden 2) alle bosses al gedaan op heroic en dus elke fight al kent en 3) logs laat zien waar je meer DPS doet dan hun eigen members van de zelfde class die ook nog eens een hoger item level hebben.

Die drie dingen lijken mij genoeg om iemand in ieder geval een keer een kans te geven en dan zeggen dat iemand geen "raid ervaring" heeft is gewoon bullshit :')
Herkenbaar, maar ik wil sowieso niet in een guild die zo te werk gaat. Als iemand vindt dat hij aan de eisen voldoet moeten ze hem gewoon een kans geven zonder gezeik. Bij de echte topguilds kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar tegenwoordig denkt elke guild dat ze ze goed zijn als Method/Paragon.
pi_147745751
Dat is het inderdaad precies :') guilds nemen zichzelf te serieus.

Er zijn maar 2 guilds op Frostmane die semi hoge eisen mogen stellen imo en zelfs die guilds zijn niks vergeleken met de echte top.

Sprak net een officer van een van de guilds, en hij zei dat ik "too generic answers" had gegeven op de vragen in de app :') ja gast wat verwacht je als je domme vragen stelt als "how would you prepare for an encounter"
pi_147745921
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:36 schreef TwyLight het volgende:
Dat is het inderdaad precies :') guilds nemen zichzelf te serieus.

Er zijn maar 2 guilds op Frostmane die semi hoge eisen mogen stellen imo en zelfs die guilds zijn niks vergeleken met de echte top.

Sprak net een officer van een van de guilds, en hij zei dat ik "too generic answers" had gegeven op de vragen in de app :') ja gast wat verwacht je als je domme vragen stelt als "how would you prepare for an encounter"
Ik zou Zen meditatie proberen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147745956
Nou zijn er wel een paar members waarvan ik me afvraag hoe die in godsnaam member zijn geworden. Dus als die door de ballotage zijn gekomen, moet het jou ook lukken :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147746002
Kan iedereen die het voor elkaar krijgt om dood te gaan op Butcher/Bladefist/Ko''ragh in Looking for Rage s.v.p een permaban van WoW krijgen?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:46:32 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_147746029
Ergens snap ik wel dat ze twijfels hebben als je er in gaat met de instelling ''kijk mij, ik doe zoveel damage met veel mindere gear dan jullie raiders die betere gear hebben ''. Ik weet niet of je die woorden ook daadwerkelijk hebt gebruikt? Zo niet, dan snap ik de afwijzing niet helemaal nee. En dat je ''too generic answers'' geeft...is ook niet helemaal een goed argument van ze. Slaat nergens op. Ja, je kunt er best een verhaaltje omheen lullen wat uniek overkomt, maar het zegt niks over of je de encounters snapt of niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_147746042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou Zen meditatie proberen :Y
:D :D :D

Maar inderdaad Twy, die vragen die je soms ziet op die recruitment formulieren, daar lach je toch de ballen van uit je broek. Ik weiger die dingen in te vullen, dan maar raiden in een guild dat zichzelf niet zo vreselijk serieus neemt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147746374
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan iedereen die het voor elkaar krijgt om dood te gaan op Butcher/Bladefist/Ko''ragh in Looking for Rage s.v.p een permaban van WoW krijgen?
Misschien deden ze het expres, want ik denk dat je echt je best moet doen om dood te gaan in lfr :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147746395
in de tijd dat ik nog in een gerespecteerde raiding guild zat was het simpel, we gingen paar 5 man dungeons doen en de persoon die mee wilde raiden ging in de spec waar die in wilde spelen en werd beoordeeld op prestatie binnen het team.
soms als we een leuke dag hadden, ging die persoon mee alterac valley spelen kijken hoe je het daar uit houdt en je leuk meespeelt.

heb je direct zicht op hoe actief iemand speelt.

applicaties voor een guild zijn retarded
pi_147746429
Het ergste is dat ik het al fucking dom vind om zo'n hele lijst met vragen in te vullen alsof ik bij de NASA wil gaan werken :') maar goed, daar bijt ik doorheen maar dan afgewezen worden door spelers die slechter zijn in het spel dan jijzelf is :') :') :') :')

(Nee ik zeg natuurlijk niet van "ik ben beter dan jullie hudige spelers" of dat soort dingen) :')

Het kutte is, voor mythic heb je gewoon een guild nodig, klaar. Je kan dat onmogelijk met een pug doen. Als je mythic doet met een groep en je wiped een keer op de eerste boss en de groep valt uit elkaar kan je daarna geen mythic meer doen met een andere groep want ben je saved in die raid lock zelfs met 0 bosses dood.
pi_147746866
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:00 schreef TwyLight het volgende:
Het ergste is dat ik het al fucking dom vind om zo'n hele lijst met vragen in te vullen alsof ik bij de NASA wil gaan werken :') maar goed, daar bijt ik doorheen maar dan afgewezen worden door spelers die slechter zijn in het spel dan jijzelf is :') :') :') :')
Ik zou iemand met z'n houding ook niet echt graag in mn guild willen hebben. Meer dps doen is niet noodzakelijk beter zijn in het spel O-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_147746945
ik heb er serieus vaak over nagedacht een wow vanilla server op te zetten, en dan deze te debuggen om alle dungeons / quests / raids draaiend te krijgen.
pi_147747075
Ik was even benieuwd naar ons application formulier:
quote:
Character Name:
Real Name:
Age :
Location:
Class:
Race:
Main Spec:
Armory Link:
UI Screenshot Link:
Recent Combat Log Link:

Tell us more about you and your wow character. Include things such as:
- Previous guilds and reasons for leaving them
- Gaming Hours
- Connection/Computer
- Why are you interested in joining us? Why should we get you?

Anything else you would like to add?

That's it.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147747754
Real name: non of your f-ing business
pi_147747816
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:20 schreef kovenant het volgende:
ik heb er serieus vaak over nagedacht een wow vanilla server op te zetten, en dan deze te debuggen om alle dungeons / quests / raids draaiend te krijgen.
Succes. Daar zijn mensen al een jaar of 7 heel veel uren per week mee bezig met maar gematigd succes. Heb zelf nog tijdje meegewerkt op een paar servers, maar mwah.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147759370
Wipen op Geddon :')
pi_147759533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even benieuwd naar ons application formulier:

[..]

That's it.
Echte naam hebben ze geen reet mee te maken imho.
  vrijdag 19 december 2014 @ 22:44:47 #61
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_147760719
Weer gametime gekocht :). Alleen wilde ik net een character maken, waren alle races met updated models onzichtbaar, dus nu maar ff wachten tot alles is geupdate :P
pi_147766130
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 22:24 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Echte naam hebben ze geen reet mee te maken imho.
Waarom zou niemand je naam mogen weten in je guild ? Al is het je voornaam... :{
pi_147767607
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef Maureentje het volgende:

Waarom zou niemand je naam mogen weten in je guild ? Al is het je voornaam... :{
Ik moet daar eigenlijk altijd om lachen, die angst om bloot te geven hoe je heet. Je speelt tijdens progression misschien 5 avonden per week samen, maar o wee als ze weten dat je Saskia heet (mijn naam). Want straks kunnen ze je hele bankrekening plunderen, je wowaccount leeg strippen, je aangeven bij de politie! Met die naam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147768312
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet daar eigenlijk altijd om lachen, die angst om bloot te geven hoe je heet. Je speelt tijdens progression misschien 5 avonden per week samen, maar o wee als ze weten dat je Saskia heet (mijn naam). Want straks kunnen ze je hele bankrekening plunderen, je wowaccount leeg strippen, je aangeven bij de politie! Met die naam.
Vooral ook omdat niemand anders zo heet! Ik ken iemand, die kon geen clubkaart krijgen bij een voetbalclub. Reden? Ergens anders in het land was er iemand die precies hetzelfde heet als hij en die had een stadionverbod. Nu is een BSN Nummer wel uniek dus daarmee kon hij snel bewijzen dat hij het niet was. Maar punt is: met je voor + achternaam kan men toch niks mee, er kunnen makkelijk nog 3 anderen zijn die zo heten.
pi_147769933
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet daar eigenlijk altijd om lachen, die angst om bloot te geven hoe je heet. Je speelt tijdens progression misschien 5 avonden per week samen, maar o wee als ze weten dat je Saskia heet (mijn naam). Want straks kunnen ze je hele bankrekening plunderen, je wowaccount leeg strippen, je aangeven bij de politie! Met die naam.
Heb er zelf geen probleem mee, maar in mijn huidige guild ben ik er toch niet zo blij mee. Speelde al 6 jaar WoW voordat ik hun joinde, en altijd werd ik Luniar, of Luni genoemd, en in deze guild moest je perse met je voornaam worden aangesproken. Daarboven op zat er al iemand in de guild met die naam dus werd het healer jesper.

Vreselijk. Meerdere male aangegeven dat gewoon Luni prima was, maar helaas :'(
pi_147770159
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:38 schreef Cornelis83 het volgende:

Vooral ook omdat niemand anders zo heet! Ik ken iemand, die kon geen clubkaart krijgen bij een voetbalclub. Reden? Ergens anders in het land was er iemand die precies hetzelfde heet als hij en die had een stadionverbod. Nu is een BSN Nummer wel uniek dus daarmee kon hij snel bewijzen dat hij het niet was. Maar punt is: met je voor + achternaam kan men toch niks mee, er kunnen makkelijk nog 3 anderen zijn die zo heten.
Mijn naam komt zo vaak voor dat ook al google je op mij, dan nog vind je mij waarschijnlijk niet (er is oa een marathonloopster en al die uitslagen komen in google naar voren).

En dat vind ik dus gewoon echt nonsens, Timwonnacott. Je spreekt iemand maar gewoon aan zoals hij of zij aangesproken wil worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147770355
Ja, vind ik ook. Ben maar vrij kort raider geweest daar, nu al jaren social omdat ik er geen tijd meer voor dat, dus wordt er gelukkig een stuk minder mee geconfronteerd sinds ik de TS niet meer op hoef.
pi_147771372
Je hebt niet voor niets een character name. Die gebruiken ze maar. Die female Orc (yum O+) is babylon, ik ben Jasper
pi_147772186
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Waarom zou niemand je naam mogen weten in je guild ? Al is het je voornaam... :{
Heeft niemand wat mee te maken, gewoon je character naam is voldoende.
pi_147772287
Dit is serieus de eerste keer dat ik hoor dat mensen er een probleem van maken om hun echte naam te zeggen in WoW :D Nog nooit meegemaakt in alle guilds waar ik in zat of met realid friends :)
pi_147772339
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:23 schreef Maureentje het volgende:
Dit is serieus de eerste keer dat ik hoor dat mensen er een probleem van maken om hun echte naam te zeggen in WoW :D Nog nooit meegemaakt in alle guilds waar ik in zat of met realid friends :)
Ik vind het gewoon heel bijzonder. Op een roleplayrealm kan ik me er nog iets bij voorstellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147772365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon heel bijzonder. Op een roleplayrealm kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Ja dat was ik ook net aan het denken :D
Maar als je gaat raiden spreek je toch zelf op TS en niet je char :P
pi_147772420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Je hebt niet voor niets een character name. Die gebruiken ze maar. Die female Orc (yum O+) is babylon, ik ben Jasper
Op Fok ben je toch ook stbabylon,maar hier geef je wel je naam ;)
pi_147772564
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:29 schreef Maureentje het volgende:

Op Fok ben je toch ook stbabylon,maar hier geef je wel je naam ;)
Hier geheim blijven ivm werkgever, collega's, leerlingen, ouders, stomme ex etc kan ik me ook nog voorstellen. Maar in een guild waar je elkaar bijna elke avond ook echt spreekt (als in Teamspeak oid).... Nee :D Paranoia much?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147772638
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:19 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Heeft niemand wat mee te maken, gewoon je character naam is voldoende.
:') Heb je zo'n aparte naam dat niemand anders die naam heeft?
Bij mij zijn er een stuk of 5 met de naam Jeroen :')
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_147772838
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:38 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

:') Heb je zo'n aparte naam dat niemand anders die naam heeft?
Bij mij zijn er een stuk of 5 met de naam Jeroen :')
Ik ben de enige in NL met deze naam ja :')
pi_147772960
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Ratsnest89 het volgende:

Ik ben de enige in NL met deze naam ja :')
Maar wat gebeurt er dan als iemand je voornaam weet? Waar ben je dan bang voor? Ik vind het zo onbegrijpelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147773026
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:46 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Ik ben de enige in NL met deze naam ja :')
Met mijn naam zijn er twee, dus er is 50% kans dat ze de verkeerde vinden :P Maar ik vertel gewoon mijn voornaam, achternaam hebben ze niet nodig imo.
pi_147773691
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar wat gebeurt er dan als iemand je voornaam weet? Waar ben je dan bang voor? Ik vind het zo onbegrijpelijk.
Ik wil dat gewoon niet.
pi_147774045
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar wat gebeurt er dan als iemand je voornaam weet? Waar ben je dan bang voor? Ik vind het zo onbegrijpelijk.
Ik ben nergens bang voor, ik vind het onnodig.
pi_147774840
Dat je op een applicatie je achternaam niet vermeldt snap ik wel.
pi_147777121
Tirion en Teneras kunnen ook niks qua dps :P Ze krijgen Arthas met 1 hp niet eens dood.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cornelis83 op 20-12-2014 17:26:43 ]
  zaterdag 20 december 2014 @ 19:39:14 #83
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_147782206
Meh, zo lang geen healer druid gespeeld dat ik mijn handigheid hierin kwijt bent. Ik wil trouwens die Herb Follower "Shadow Hunter Rala". Deze questline moet beginnen bij Rokhan met de quest "We Be Needin' Supplies" maar ik krijg deze quest nog niet van Rokhan terwijl deze toch vanaf level 92 moet zijn en ik nu level 96 ben.

[ Bericht 60% gewijzigd door trigt013 op 20-12-2014 20:13:36 ]
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_147791453
Uhh wat.. ilvl 665 caster ring uit een salvage crate :o
pi_147791902
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef Cliffy het volgende:
Uhh wat.. ilvl 665 caster ring uit een salvage crate :o
Zo heb ik 2 keer een 665 tank trinket als caster zijnde uit een crate gehad :{
Geef gewoon iets waar ik aan heb of zo :P
pi_147792105
Ondertussen heb ik gewoon de slechtste RNG van allemaal en heb nog 0 BoE's geloot, en uit 13 bosses in Highmaul deze week heus 1 nieuw item geloot.

:{
pi_147792136
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef TwyLight het volgende:
Ondertussen heb ik gewoon de slechtste RNG van allemaal en heb nog 0 BoE's geloot, en uit 13 bosses in Highmaul deze week heus 1 nieuw item geloot.

:{
Nou ja toch 1 item dan? :o


Ik heb pas sinds gister een lvl 3 salvage yard...
pi_147794553
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:35 schreef TwyLight het volgende:
Ondertussen heb ik gewoon de slechtste RNG van allemaal en heb nog 0 BoE's geloot, en uit 13 bosses in Highmaul deze week heus 1 nieuw item geloot.

:{
Oh wow, balen :o Ik had een Highmaul mission met een 670 head _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147795067
Kennen mensen hier de addon Master Plan? Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en ben er nu al fan van. Het helpt je bij het zo efficiënt mogelijk kiezen van je followers voor de juiste missies. En met 1 click op de knop voegt hij dan de followers toe aan de missies. En ook als je na een tijdje niet online geweest bent weer inlogt en je hebt bijv. 9 completed missies. Dan hoef je niet 9x meer die animatie door te gaan. Wederom met 1 klik op de knop zie je 1 voor 1 welke missies er success zijn en failed. Kortom, naar mijn mening is dit een addon die echt iets toevoegt weer :Y
pi_147795272
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 10:44 schreef Cornelis83 het volgende:
Kennen mensen hier de addon Master Plan? Ik heb hem gisteren geïnstalleerd en ben er nu al fan van. Het helpt je bij het zo efficiënt mogelijk kiezen van je followers voor de juiste missies. En met 1 click op de knop voegt hij dan de followers toe aan de missies. En ook als je na een tijdje niet online geweest bent weer inlogt en je hebt bijv. 9 completed missies. Dan hoef je niet 9x meer die animatie door te gaan. Wederom met 1 klik op de knop zie je 1 voor 1 welke missies er success zijn en failed. Kortom, naar mijn mening is dit een addon die echt iets toevoegt weer :Y
Ik heb hem toevallig net geinstalleerd. Moet er nog even aan wennen, maar ziet er goed uit. Heb hem ook nog niet helemaal door, want weet nog niet hoe ik het efficient doe.
pi_147795336
quote:
99s.gif Op zondag 21 december 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb hem toevallig net geinstalleerd. Moet er nog even aan wennen, maar ziet er goed uit. Heb hem ook nog niet helemaal door, want weet nog niet hoe ik het efficient doe.
Er zit rechts bovenin je beschikbare missies scherm een oogje (hetzelfde oogje als je LFG of LFR oid doet). Als je daarop klikt verschijnt er een klein lijstje met max 3 suggesties die aangeeft wat de slagingspercentage is, hoelang de missie gaat duren voor die suggestie en hoeveel XP het in totaal gaat opleveren. En als je dan nog met je muis boven een 1 van die suggesties gaat hangen, zie je welke followers er bij die suggestie gekozen is.
pi_147795342
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Er zit rechts bovenin je beschikbare missies scherm een oogje (hetzelfde oogje als je LFG of LFR oid doet). Als je daarop klikt verschijnt er een klein lijstje met max 3 suggesties die aangeeft wat de slagingspercentage is, hoelang de missie gaat duren voor die suggestie en hoeveel XP het in totaal gaat opleveren. En als je dan nog met je muis boven een 1 van die suggesties gaat hangen, zie je welke followers er bij die suggestie gekozen is.
Ah ok. Ik zal het over 10 uur eens proberen :P
pi_147795493
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Er zit rechts bovenin je beschikbare missies scherm een oogje (hetzelfde oogje als je LFG of LFR oid doet). Als je daarop klikt verschijnt er een klein lijstje met max 3 suggesties die aangeeft wat de slagingspercentage is, hoelang de missie gaat duren voor die suggestie en hoeveel XP het in totaal gaat opleveren. En als je dan nog met je muis boven een 1 van die suggesties gaat hangen, zie je welke followers er bij die suggestie gekozen is.
Ik heb de add on even snel geinstaleerd. Ziet er leuk uit en al die missies in 1 keer completen is inderdaad geweldig. Maar dat oogje kan ik nergens vinden.
Tabblad available missions zie ik boven aan in het midden drie lege cirkeltjes maar als ik daarin klik zie ik mijn lijst met followers. Rechts zie ik 16 naast een groen poppetje en 2 naast een blauwe (idle). Meer rechts staan de resources die ik heb. Geen oogje, iets niet goed gegaan bij installatie? of heb je nog iets extra's gedownload? Ik heb hem van Curse.

En die tijd is wel gek, een missie van 10 uur staat 16 hours onder. Weet nog niet waarom.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147795545
Wat ik echt heel fijn vindt, zijn mensen die niet weten dat hun item de eigen waarde heeft, en de gedisenchante waarde :D

Ik koop bluecrafted armor op voor 30~50g op de AH, disenchant en verkoop het dust voor 60g :D
pi_147795568
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:13 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik heb de add on even snel geinstaleerd. Ziet er leuk uit en al die missies in 1 keer completen is inderdaad geweldig. Maar dat oogje kan ik nergens vinden.
Tabblad available missions zie ik boven aan in het midden drie lege cirkeltjes maar als ik daarin klik zie ik mijn lijst met followers. Rechts zie ik 16 naast een groen poppetje en 2 naast een blauwe (idle). Meer rechts staan de resources die ik heb. Geen oogje, iets niet goed gegaan bij installatie? of heb je nog iets extra's gedownload? Ik heb hem van Curse.

En die tijd is wel gek, een missie van 10 uur staat 16 hours onder. Weet nog niet waarom.
Het is wel in het scherm waarbij je een missie geopend hebt om followers er aan toe te kennen. Dus niet in het overzicht scherm.
pi_147795586
quote:
99s.gif Op zondag 21 december 2014 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Wat ik echt heel fijn vindt, zijn mensen die niet weten dat hun item de eigen waarde heeft, en de gedisenchante waarde :D

Ik koop bluecrafted armor op voor 30~50g op de AH, disenchant en verkoop het dust voor 60g :D
Of mensen zijn gewoon lui natuurlijk :P Of hebben niet direct de mogelijkheid om te discenchanten.
pi_147795607
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:18 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Het is wel in het scherm waarbij je een missie geopend hebt om followers er aan toe te kennen. Dus niet in het overzicht scherm.
Ah ok dank je, inmiddels ook een andere optie gezien, als je met je muis over aantal followers hoovered (onder de titel van de missie) dan geeft hij daar ook 3 opties.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147795652
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:19 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Of mensen zijn gewoon lui natuurlijk :P Of hebben niet direct de mogelijkheid om te discenchanten.
Ik ben van mening dat je één char met enchanting moet hebben, prcies daarvoor :P
  zondag 21 december 2014 @ 11:37:22 #99
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147795942
Mijn 81% missie voor een 655 loot item is geslaagd! 8-) Vette upgrade voor mijn waist! ^O^
pi_147796422
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:13 schreef Omega het volgende:

[..]
En die tijd is wel gek, een missie van 10 uur staat 16 hours onder. Weet nog niet waarom.
Is die 16 uur expiration date? Dus over 16 uur is die missie niet meer beschikbaar.
pi_147796573
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:59 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Is die 16 uur expiration date? Dus over 16 uur is die missie niet meer beschikbaar.
Ah ok, dat is het. Als ik sorteer op missie expiration dan worden die inderdaad op volgorde gezet. Goed om te weten. Super add on, dank voor de tip.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147797087
Naast Master Plan is Garrison Mission Manager ook een fijne add-on. Die stelt meteen de beste teams samen, maar je kan uiteraard zelf ook nog kiezen wat je wil. Tevens te vinden op Curse.
Powered by Janetje®
pi_147798453
quote:
99s.gif Op zondag 21 december 2014 11:22 schreef stbabylon het volgende:

Ik ben van mening dat je één char met enchanting moet hebben, prcies daarvoor :P
Mijn vriend heeft een alt met een enchantingstudio. Voor mij 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147801721
Die beloofde gametime voor al de launch problemen is die gewoon automatisch geadd bij je account.
pi_147801803
Ja
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147803515
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, balen :o Ik had een Highmaul mission met een 670 head _O_
Ja ik heb een 670 bracers van mission deze week die ik niet had vermeld :P
pi_147804324
Hm oké, ik wil waarschijnlijk weer WoW gaan spelen, alleen wil ik eerst even checken of m'n oude laptopje het een beetje trekt nog.
Account is wel frozen uiteraard dus ik kan niet inloggen om te kijken hoe het draait.

Wat nu? :+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_147804356
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar wat gebeurt er dan als iemand je voornaam weet? Waar ben je dan bang voor? Ik vind het zo onbegrijpelijk.
Snap het ook niet. Mij noemen ze Daan (m'n echte naam), Victoria (m'n BE warlock) of Entourage (m'n warrior) :') Altijd vreemde situaties op TS als ze mij bedoelen: ''Daan jij gaat de toren in toch?'' ''Wie is Daan?'' ''Victoria'' ''Victoria is Daan :?'' ''Wut?''
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147804759
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 15:44 schreef Roburtt het volgende:
Hm oké, ik wil waarschijnlijk weer WoW gaan spelen, alleen wil ik eerst even checken of m'n oude laptopje het een beetje trekt nog.
Account is wel frozen uiteraard dus ik kan niet inloggen om te kijken hoe het draait.

Wat nu? :+
Trial account aanmaken?
pi_147804879
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:55 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Trial account aanmaken?
Heb die 10 dagen trial aangezet, kon gewoon weer inloggen meteen!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_147804955
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 15:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Snap het ook niet. Mij noemen ze Daan (m'n echte naam), Victoria (m'n BE warlock) of Entourage (m'n warrior) :') Altijd vreemde situaties op TS als ze mij bedoelen: ''Daan jij gaat de toren in toch?'' ''Wie is Daan?'' ''Victoria'' ''Victoria is Daan :?'' ''Wut?''
Hahah ja als je normale naam als character naam hebt krijg je dat idd :') mijn oude main heette Jeff en iedereen denkt dat ik zo heet
pi_147805106
Mijn naam is Blu in WoW en elke keer als een gast op TS in een raid dingen loopt te zeggen en bijvoorbeeld "stack on blue" dan denk ik huh? :P
pi_147805266
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2014 16:05 schreef TwyLight het volgende:
Mijn naam is Blu in WoW en elke keer als een gast op TS in een raid dingen loopt te zeggen en bijvoorbeeld "stack on blue" dan denk ik huh? :P
Eigen schuld, moet je maar niet zo'n rare naam kiezen :P
pi_147807378
Zo schiet het tenminste op met rescources :D

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147809739
Nice :P
pi_147817635
Wie speelde hier shaman?

Denk dat ik mijn sham ga boosten, heb nu ele/resto gespeeld maar denk dat Enhancement handiger is voor solo/questen?
pi_147832865
http://www.darklegacycomics.com/470

:')

Ik troll met die swapblaster 24/7 :D
pi_147833076
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 06:15 schreef TwyLight het volgende:
http://www.darklegacycomics.com/470

:')

Ik troll met die swapblaster 24/7 :D
Heb er helaas te weinig vrienden voor.
pi_147833996
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Cliffy het volgende:
Wie speelde hier shaman?

Denk dat ik mijn sham ga boosten, heb nu ele/resto gespeeld maar denk dat Enhancement handiger is voor solo/questen?
Ik heb een Shaman geboost en via elemental gelvld (omdat ik al een rogue had en niet weer melee wilde). Ging erg snel, ik had wel me loot op resto gezet omdat ik uiteindelijk een resto shaman wilde.
  maandag 22 december 2014 @ 10:47:35 #120
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147835437
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 06:15 schreef TwyLight het volgende:
http://www.darklegacycomics.com/470

:')

Ik troll met die swapblaster 24/7 :D
Dat gebeurde gister dus in de raid! Ik dacht al, we hadden geen priest :o :')
  maandag 22 december 2014 @ 20:57:09 #121
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147854841
Zoveel mensen wachten op Poundfist :o
pi_147855998
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Zoveel mensen wachten op Poundfist :o
Ik heb een keer urenlang met honderden mensen gewacht. Maar goed, toen spawnde die in een andere phase op hetzelfde realm :') Dat gebeurt als er teveel mensen zijn, dan verdeelt een zone zich in delen en als hij spawnt in een ander deel heb je pech *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 december 2014 @ 21:33:28 #123
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147856592
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een keer urenlang met honderden mensen gewacht. Maar goed, toen spawnde die in een andere phase op hetzelfde realm :') Dat gebeurt als er teveel mensen zijn, dan verdeelt een zone zich in delen en als hij spawnt in een ander deel heb je pech *O*
Ahww, hoop dat het mij niet overkomt :D Ik zit ondertussen film te kijken met vriendlief. Dus mooie manier van campen tegelijkertijd :D
pi_147859836
Mythic Kargath 2-shot met pug :o
pi_147859848
10x makkelijker dan imperator hc trouwens :P
pi_147859874
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef TwyLight het volgende:
10x makkelijker dan imperator hc trouwens :P
Oh, nice to know!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147864216
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 16:56 schreef DJ_ het volgende:
Zo schiet het tenminste op met rescources :D

[ afbeelding ]
Ik raise you met 35 :P



(Oke, tis maar 83% kans. Als ik voor de 100% ga, krijg ik er maar 650 :P)
pi_147864355
7k resources :o
pi_147864428
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef TwyLight het volgende:
7k resources :o
Ja, sinds ik geen gebouwen meer bouw stik ik er ook in. Ik koop wel steeds sumptuous fur in mijn tradingpost, maar dan nog heb ik meer dan genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147864468
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, sinds ik geen gebouwen meer bouw stik ik er ook in. Ik koop wel steeds sumptuous fur in mijn tradingpost, maar dan nog heb ik meer dan genoeg.
Ik heb nu ongeveer 2k maar wel alle gebouwen op level 3 en ik spendeer ook resources in de bunker voor follower enhancements
pi_147864489
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 23:51 schreef TwyLight het volgende:
7k resources :o
Ja, waar mijn luck schaars is in het rollen met die seals of tempered fate (op 1x na altijd goud) slagen bij mij 99% van de missies voor resources. Ook is het maar 59% kans. En ik doe ze altijd met scavengers. Dus ja, dan tikt het wel aan. Lumbermill heb ik ook al een aantal weken terug vervangen.
pi_147864561
Ja ik heb dus pas sinds 1 week een follower met scavenger die ik heb gerecruit via de inn maar die is maar level 91 ;(
pi_147864651
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Ja ik heb dus pas sinds 1 week een follower met scavenger die ik heb gerecruit via de inn maar die is maar level 91 ;(
1 maar? ik heb er 6. En misschien 2 of zo vanuit de inn. Overigens stop ik voorlopig met recruiten uit de inn. Die lvl 90-ers vervuilen volgens mij je missielijst met missies die geen ruk opleveren.
pi_147864755
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:55 schreef TwyLight het volgende:
Ja ik heb dus pas sinds 1 week een follower met scavenger die ik heb gerecruit via de inn maar die is maar level 91 ;(
Ik heb echt 6 followers met scavenger en allemaal epic 100 :+
(overigens kan je een follower in een paar dagen 100 hebben, waarom is die van jou nog 91?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147864804
Ik heb een beetje OCD dat ik alleen een missie wil doen als ik 100% succeed chance heb :')
pi_147864842
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Cornelis83 het volgende:

1 maar? ik heb er 6. En misschien 2 of zo vanuit de inn. Overigens stop ik voorlopig met recruiten uit de inn. Die lvl 90-ers vervuilen volgens mij je missielijst met missies die geen ruk opleveren.
Hier nog voor gaan? Voor de toy. http://wow.joystiq.com/20(...)al-for-your-garrison
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147864868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een beetje OCD dat ik alleen een missie wil doen als ik 100% succeed chance heb :')
Tsja, dan snap ik dat ie nog maar lvl 91 is :P Ik doe alles op low level, want die base xp krijgen ze toch wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147865066
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik raise you met 35 :P

[ afbeelding ]

(Oke, tis maar 83% kans. Als ik voor de 100% ga, krijg ik er maar 650 :P)
Ha nice :P ,
( 83% lukt prima :) )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147866078
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een beetje OCD dat ik alleen een missie wil doen als ik 100% succeed chance heb :')
Dat had ik dus ook, gewoon schijt aan hebben en missies laten doen anders blijven ze 91 ;)
pi_147872953
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:59 schreef Cliffy het volgende:
Wie speelde hier shaman?Denk dat ik mijn sham ga boosten, heb nu ele/resto gespeeld maar denk dat Enhancement handiger is voor solo/questen?
Mijn main is enhancement. Questen en solo'en gaat inderdaad prima, maar als je er serieus mee wil raiden ga je onderin de recount hangen tot je een beetje gegeared bent. Ik level nou mijn DK en ww monk en die rammen toch een stuk harder met minder moeite :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_147873124
ik kom helaas alweer op een punt wat ik al zo vaak ben tegengekomen de laatste 10 jaar, de verveling. Heb 4 toons op lvl 100 met minimaal ilvl 630. Wat nu?
pi_147873477
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Bloem84 het volgende:
ik kom helaas alweer op een punt wat ik al zo vaak ben tegengekomen de laatste 10 jaar, de verveling. Heb 4 toons op lvl 100 met minimaal ilvl 630. Wat nu?
Goh wat verrassend, dit zag ik totaal niet aankomen, mensen die vanaf de release in de 5de versnelling gaan en dan na een paar maand beginnen te whinen dat er niks meer te doen is _O-
pi_147874033
Nouja, als je doel toons levelen is, heb je er nog 7 te gaan :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_147874098
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:49 schreef stbabylon het volgende:

Goh wat verrassend, dit zag ik totaal niet aankomen, mensen die vanaf de release in de 5de versnelling gaan en dan na een paar maand beginnen te whinen dat er niks meer te doen is _O-
Dat dus :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147874119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef KataStrofe het volgende:
Nouja, als je doel toons levelen is, heb je er nog 7 te gaan :D
Inderdaad, wat zoek je in wow, wat vind je eigenlijk leuk?

En 630 is niks natuurlijk, in LFR dropt 640!

:')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:32:45 #146
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147874601
Zet jezelf als doel om te zorgen dat je je favoriete class op top-niveau krijgt. Top de meters op alle fights die je meedoet. En ga daarna verder met de volgende. Dan ben je nog wel even bezig. lvl 100 en 630 is nou niet echt endgame ofzo.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147874644
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef Knut het volgende:
Zet jezelf als doel om te zorgen dat je je favoriete class op top-niveau krijgt. Top de meters op alle fights die je meedoet. En ga daarna verder met de volgende. Dan ben je nog wel even bezig. lvl 100 en 630 is nou niet echt endgame ofzo.
- Probeer alle/zoveel mogelijk achievements te halen.
- Pet battles
- Rated battlegrounds/PvP.
- Probeer alle mounts te halen (of zoveel mogelijk)
- Probeer alle mogelijke legendaries te halen (Iets waar ik op dit moment mee bezig ben: staff uit Firelands en Mace uit Ulduar)

Je kan nog zoveel doen. Het is alleen een kwestie van willen.
pi_147874687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef Knut het volgende:
Zet jezelf als doel om te zorgen dat je je favoriete class op top-niveau krijgt. Top de meters op alle fights die je meedoet. En ga daarna verder met de volgende. Dan ben je nog wel even bezig. lvl 100 en 630 is nou niet echt endgame ofzo.
Ik ben wel eens verbaast over mensen die zeggen 'nou, ik ben max level, nu al! en nu dús niets meer te doen, wat een stom spel'. Want ik ben altijd blij eindelijk max level te zijn zodat ik pas echt kan gaan spelen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:40:11 #149
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147874856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben wel eens verbaast over mensen die zeggen 'nou, ik ben max level, nu al! en nu dús niets meer te doen, wat een stom spel'. Want ik ben altijd blij eindelijk max level te zijn zodat ik pas echt kan gaan spelen :D
Levellen is maar een heel klein onderdeel van het spel. Als je 100 bent zijn de quests echt nog niet op. Zijn de dungeons nog niet gedaan. Heb je de raids nog niet van binnen gezien.

Voor mij begint het spel pas echt als het raid-tijd is. Om vervolgens de bossfights te analyseren, uit te voeren en de tactics binnen het team aan te passen.

Daarnaast wil ik graag mijn professions geregeld hebben, en dat kost veel tijd op het moment. Wil ik mij invasions triggeren, wil ik mijn offspec gegeared en geoefend hebben. Wil ik eigenlijk de best gegearde persoon zijn in mijn raid team (en das pittig, want ik heb heel wat minder tijd dan de vrijgezelle kinderloze teenagers zonder werk en alleen een beetje schoolwerk).

Achievements boeien me dan weer totaal niet :+
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147874950
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef Knut het volgende:
Achievements boeien me dan weer totaal niet
Ik vind achievements leuk 8-) Maar dat is niet iets waar ik me op focus zo vlak na het uitbrengen van een nieuwe expansion, dat komt later wel. Nu eerst maar op gear en progression focussen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147875058
Dit weekend blij, want van krap 3k naar bijna 7k gegaan (gold). En toen bedacht ik me dat ik nog mijn Blacksmith, Salvage en Bloemetjestuin naar Level 3 moest brengen -O-
pi_147875070
lekker 1x per week de world bosses of LFR doen :') voor minimale upgrades
pi_147875134
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dit weekend blij, want van krap 3k naar bijna 7k gegaan (gold). En toen bedacht ik me dat ik nog mijn Blacksmith, Salvage en Bloemetjestuin naar Level 3 moest brengen -O-
Het kost wel wat, ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147875153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Bloem84 het volgende:
lekker 1x per week de world bosses of LFR doen :') voor minimale upgrades
Maar als je raiden leuk vindt (als dat je doel is in het spel), dan ga je toch juist bij een raidingguild? Of ben ik nou gek :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147875178
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het kost wel wat, ja.
Tsja, en zo'n beetje mijn enige inkomsten op het moment is daytrading op de AH. Kom mijn Garisson niet uit. Maar kan wel bijna iets maken in mijn blacksmith ding wat paars is, dus misschien kan ik daar wat mee verdienen :)
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:51:36 #156
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147875217
Het is met de nieuwe LFG tool nou ook niet bepaald heel erg moeilijk om in pugs terrechte te komen. Ik moet wel toegeven dat de ilvl requirements omhoog schieten. Maar als je een klein beetje bijblijft met gearen is dat wel te doen hoor.

Dan heb ik het over normal en heroic. Niet over mythic.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147875223
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:

Tsja, en zo'n beetje mijn enige inkomsten op het moment is daytrading op de AH. Kom mijn Garisson niet uit. Maar kan wel bijna iets maken in mijn blacksmith ding wat paars is, dus misschien kan ik daar wat mee verdienen :)
Ik vind die prijzen ook enorm gedaald eigenlijk, professions verdienen niet zo heel veel gold meer. Ik vraag me af wat nu eigenlijk de beste manier is om zsm aan gold te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147875262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef Knut het volgende:
Het is met de nieuwe LFG tool nou ook niet bepaald heel erg moeilijk om in pugs terrechte te komen. Ik moet wel toegeven dat de ilvl requirements omhoog schieten. Maar als je een klein beetje bijblijft met gearen is dat wel te doen hoor.

Dan heb ik het over normal en heroic. Niet over mythic.
Nou, ik ken iemand van hier die dus ook mythic pugt *) Dus zelfs dat kan! Net zag ik nog een trade-verzoek voor dps en healers, min ilvl 640, fresh run en achievement werd niet gevraagd. Je kan dan gewoon instappen en kijken of je goed mee kan komen en zo aan de achievements komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147875266
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dit weekend blij, want van krap 3k naar bijna 7k gegaan (gold). En toen bedacht ik me dat ik nog mijn Blacksmith, Salvage en Bloemetjestuin naar Level 3 moest brengen -O-
Als je makkelijk aan goud wilt komen, hier een aantal tips dat ik nu doe. Ik vind ze niet saai en goud stroomt binnen:
- Jewelcrafting. Die dailies leveren je per dag gemiddeld 200 goud op (uitschieters van 290 goud en ook ondergrens van 100 goud). Alles wat het je kost is een paar blackrock ore die je toch al uit je mine haalt.
- Oude raids (cata en wotlk). Erg makkelijk te solo-en en ik heb ze beide misschien 1 of 2x gedaan (ben pas vorige week begonnen of zo) en alle gear die je uit die raids haalt levert ook bergen geld op. 1 run trial of de crusade levert je al 250g op aan tokens en dan heb ik de gear die erbij dropt nog niet eens meegeteld.

Waar ik een week of 2-3 geleden nog op 43k zat, zit ik inmiddels op bijna 70k. Het gaat nu zo snel, dat goud.
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:53:22 #160
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147875267
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind die prijzen ook enorm gedaald eigenlijk, professions verdienen niet zo heel veel gold meer. Ik vraag me af wat nu eigenlijk de beste manier is om zsm aan gold te komen.
Herbalism en mining zijn gewoon kansloos deze expansion. Er is nog best wel wat goud te verdienen door skinning/cloth maar ook dat is niet heel veel.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147875308
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tsja, en zo'n beetje mijn enige inkomsten op het moment is daytrading op de AH. Kom mijn Garisson niet uit. Maar kan wel bijna iets maken in mijn blacksmith ding wat paars is, dus misschien kan ik daar wat mee verdienen :)
Campen in je Garrison is nooit goed voor je goud ja.
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:54:55 #162
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147875318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik ken iemand van hier die dus ook mythic pugt *) Dus zelfs dat kan! Net zag ik nog een trade-verzoek voor dps en healers, min ilvl 640, fresh run en achievement werd niet gevraagd. Je kan dan gewoon instappen en kijken of je goed mee kan komen en zo aan de achievements komen.
Misschien wel een idee voor de luwte eerste kerstdag. Ben dan rond 19:00 wel weer thuis vanwege de kids. Eens kijken of ik met mijn iLvl 651 op een mythic fresh meekan.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_147875366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Als je makkelijk aan goud wilt komen, hier een aantal tips dat ik nu doe. Ik vind ze niet saai en goud stroomt binnen:
- Jewelcrafting. Die dailies leveren je per dag gemiddeld 200 goud op (uitschieters van 290 goud en ook ondergrens van 100 goud). Alles wat het je kost is een paar blackrock ore die je toch al uit je mine haalt.
- Oude raids (cata en wotlk). Erg makkelijk te solo-en en ik heb ze beide misschien 1 of 2x gedaan (ben pas vorige week begonnen of zo) en alle gear die je uit die raids haalt levert ook bergen geld op. 1 run trial of de crusade levert je al 250g op aan tokens en dan heb ik de gear die erbij dropt nog niet eens meegeteld.

Waar ik een week of 2-3 geleden nog op 43k zat, zit ik inmiddels op bijna 70k. Het gaat nu zo snel, dat goud.
Daytrading + dischanten pak ik best wat mee.
Oude raids doe ik met liefde ja, erg leuk om te doen. Heb nu alles gedaan t/m Lich King.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Campen in je Garrison is nooit goed voor je goud ja.
Heb niet heel veel tijd :) Dus zit er af en toe maar achter. Sowieso nu pas weer zaterdag denk ik.
pi_147875765
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daytrading + dischanten pak ik best wat mee.
Oude raids doe ik met liefde ja, erg leuk om te doen. Heb nu alles gedaan t/m Lich King.

[..]

Heb niet heel veel tijd :) Dus zit er af en toe maar achter. Sowieso nu pas weer zaterdag denk ik.
25m Firelands is echt ezpz en levert ws iets van 1k op.. Trash farmen in BoT is ook easy, als je de cloth en BoEs verkoopt levert dat ook lekker op..
pi_147875841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:09 schreef Cliffy het volgende:

[..]

25m Firelands is echt ezpz en levert ws iets van 1k op.. Trash farmen in BoT is ook easy, als je de cloth en BoEs verkoopt levert dat ook lekker op..
Thanks for the tip :)

Heb nu nog 1k en moet iets meer hebben om succesvol te kunnen daytraden.
pi_147876172
Alchemy is trouwens ook geen drol meer waard of wel?
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:23:17 #167
2738 Knut
Loyal Dog
pi_147876230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef Cliffy het volgende:
Alchemy is trouwens ook geen drol meer waard of wel?
Nee totaal niet zelfs. De mats van de flasks en pots zijn goedkoop.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:33:22 #168
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147876541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef Cliffy het volgende:
Alchemy is trouwens ook geen drol meer waard of wel?
2 uur flasks :)
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:35:41 #169
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147876615
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik ken iemand van hier die dus ook mythic pugt *) Dus zelfs dat kan! Net zag ik nog een trade-verzoek voor dps en healers, min ilvl 640, fresh run en achievement werd niet gevraagd. Je kan dan gewoon instappen en kijken of je goed mee kan komen en zo aan de achievements komen.
Mythic puggen met 640 ilvl dan ga je dus een paar uur wipen en dan kappen ze ermee.
pi_147876736
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:33 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

2 uur flasks :)
Al geldt dat volgens mij alleen voor flasks die je zelf maakt? Want de flasks die jij voor mij had gemaakt voor die raid van afgelopen zaterdag waren maar 1 uur....

Of zou je de recipe van die flasks ook moeten geleerd hebben om ze 2 uur te kunnen laten duren.
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:51:47 #171
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147877083
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:39 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Al geldt dat volgens mij alleen voor flasks die je zelf maakt? Want de flasks die jij voor mij had gemaakt voor die raid van afgelopen zaterdag waren maar 1 uur....

Of zou je de recipe van die flasks ook moeten geleerd hebben om ze 2 uur te kunnen laten duren.
Hmm das vreemd ja, wist ik niet. Misschien moet je die recipe hebben inderdaad.
pi_147877605
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef TweeGrolsch het volgende:

Mythic puggen met 640 ilvl dan ga je dus een paar uur wipen en dan kappen ze ermee.
Die twee opmerkingen stonden volledig los van elkaar. Nee, natuurlijk pugt niemand mythic met ilvl 640 8)7

En met een instelling van 'hele avond wipen en dan kapt iedereen er mee' moet je er ook niet aan beginnen :W Maar diegene waar ik het over had had dus gewoon in iedere geval 1 boss down. In een lfg pug.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147884891
Ik gebruik zo'n follower retraining certificate op Leeroy Jenkins, krijgt die een Epic Mount, dus ik denk yes :7 kijk ik verder, heeft hij ook High Stamina :')
pi_147887775
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik zo'n follower retraining certificate op Leeroy Jenkins, krijgt die een Epic Mount, dus ik denk yes :7 kijk ik verder, heeft hij ook High Stamina :')
Doh!

Ik heb zo'n item die een follower de dancer ability (danger zones) geeft maar dat vervangt dus een trait?
pi_147887936
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:38 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Doh!

Ik heb zo'n item die een follower de dancer ability (danger zones) geeft maar dat vervangt dus een trait?
Jep
pi_147888590
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef Bloem84 het volgende:
ik kom helaas alweer op een punt wat ik al zo vaak ben tegengekomen de laatste 10 jaar, de verveling. Heb 4 toons op lvl 100 met minimaal ilvl 630. Wat nu?
Ik heb er ook vier op 100. Nog zat doen, ben nog maar met 1 aan het raiden. Hen nog geen challenge modes gedaan, nog geen petbatlles. Er zijn nog mounts die ik moet farmen. En ik heb nog 3 andere toons te levellen wat ik even niet zie zitten, heb tijd te weinig :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_147888782
Wanneer is het mogelijk om gametime te kopen met je gold? En hoeveel gold zal een maandje zijn?

Niet om zelf te spelen, maar om die codes te verpatsen voor geld, onder een tientje om goedkoper uit te zijn.
pi_147888822
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind achievements leuk 8-) Maar dat is niet iets waar ik me op focus zo vlak na het uitbrengen van een nieuwe expansion, dat komt later wel. Nu eerst maar op gear en progression focussen.
Ik twijvel altijd om the insane te doen, maar volgens mij moet je echt gek zijn om hem te doen ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_147888877
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik twijvel altijd om the insane te doen, maar volgens mij moet je echt gek zijn om hem te doen ;)
Tegenwoordig stelt het niet zo veel meer voor. ik heb het gedaan toen Shrendralar (spelling) ook nog een vereiste was, dat is nu niet meer zo.

Destijds heb ik een maand lang met ongeveer 10 uur spelen per dag en ongeveer 75.000 gold het gehaald.

Je moet er wat voor over hebben :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147889074
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Blistering het volgende:

Destijds heb ik een maand lang met ongeveer 10 uur spelen per dag en ongeveer 75.000 gold het gehaald.

Je moet er wat voor over hebben :'(
Lol precies wat ik dacht je moet wat gestoord zijn om hem te halen ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_147893214
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:58 schreef TwyLight het volgende:
Ik gebruik zo'n follower retraining certificate op Leeroy Jenkins, krijgt die een Epic Mount, dus ik denk yes :7 kijk ik verder, heeft hij ook High Stamina :')
Ja, die combi had ik dus ook. Totaal waardeloos _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147893247
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:07 schreef Blistering het volgende:
Tegenwoordig stelt het niet zo veel meer voor. ik heb het gedaan toen Shrendralar (spelling) ook nog een vereiste was, dat is nu niet meer zo.
Toen moest je gek zijn idd :Y Nu valt het wel mee. Ze hadden die achievement weg moeten halen nadat ze het echte insane gedeelte hadden verwijderd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147893296
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

Lol precies wat ik dacht je moet wat gestoord zijn om hem te halen ;)
Nu niet meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147893557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen moest je gek zijn idd :Y Nu valt het wel mee. Ze hadden die achievement weg moeten halen nadat ze het echte insane gedeelte hadden verwijderd.
Gewoon hernoemen naar ''The Casually Insane'' :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147893695
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:59 schreef Blistering het volgende:

Gewoon hernoemen naar ''The Casually Insane'' :7
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 december 2014 @ 12:00:53 #186
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147913736
Ik haat errors die overnacht ineens op de computer weergegeven worden }:|
pi_147915639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen moest je gek zijn idd :Y Nu valt het wel mee. Ze hadden die achievement weg moeten halen nadat ze het echte insane gedeelte hadden verwijderd.
Idd, darkmoon faire heb je ook gewoon exalted na een paar keer dailies ipv vroeger honderden decks inleveren.
pi_147916180
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:59 schreef Sapstengel het volgende:

Idd, darkmoon faire heb je ook gewoon exalted na een paar keer dailies ipv vroeger honderden decks inleveren.
Oh ja, die decks -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147916945
Vanilla Boots Bay slopen met een groep O+
En dan vooral elke Goblintown K.O.S. zijn O+
En dat dan vergeten O+
  roze woensdag 24 december 2014 @ 19:50:18 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147929802
Zojuist WoW weer aangeschaft. Alleen ben ik zo bang dat ik straks in geen één guild kom :') Speelde dit paar jaar terug ook en toen zat ik in één die ik kende via vrienden. Hoe kom ik bij een guild? Ik voel me behoorlijk noob hehe.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 24 december 2014 @ 20:18:12 #191
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147930834
Laat maar :') Mijn pc zegt tot drie keer toe bij het downloaden van de bestanden dat er een fout is opgetreden en dat de pc opnieuw opgestart moet worden. Hmmpf?
Your beauty never ever scared me.
pi_147937677
Godver. Gametime verlopen en koop nu net 5 minuten geleden een nieuwe met iDeal via de shop maar die staat nu nog op "queued". Kan dus nog niet inloggen.

Beter duurt dit niet to na de kerstdagen
pi_147938182
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2014 23:06 schreef TwyLight het volgende:
Godver. Gametime verlopen en koop nu net 5 minuten geleden een nieuwe met iDeal via de shop maar die staat nu nog op "queued". Kan dus nog niet inloggen.

Beter duurt dit niet to na de kerstdagen
Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde gezeik hebt als ik met IDeal toen. Met een beetje pech speel jij dit jaar dan geen WoW meer. Vooral ook omdat er een queue zit op een ticket van gemiddeld 5 dagen en 9 uur (volgens het ticket dat ik op dit moment open heb staan).
  roze woensdag 24 december 2014 @ 23:34:56 #194
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147938660
Probleem opgelost, boel installeren *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_147939690
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 23:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je niet hetzelfde gezeik hebt als ik met IDeal toen. Met een beetje pech speel jij dit jaar dan geen WoW meer. Vooral ook omdat er een queue zit op een ticket van gemiddeld 5 dagen en 9 uur (volgens het ticket dat ik op dit moment open heb staan).
Duurde 10 minuten, speel al weer :P
pi_147939706
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 00:04 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Duurde 10 minuten, speel al weer :P
Nice, dan had je dus meer mazzel dan ik :P
pi_147939736
Heb eigenlijk nooit problemen :P
  donderdag 25 december 2014 @ 05:56:42 #198
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147943864
Nog geen ingame cadeautjes onder de boom..
pi_147944225
quote:
9s.gif Op donderdag 25 december 2014 05:56 schreef Windigo het volgende:
Nog geen ingame cadeautjes onder de boom..
Meestal vanaf een uur of 10
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 25 december 2014 @ 10:14:06 #200
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_147944963
:') De mensen rond de boom, wat een klootzakken. Zitten er met hun giga mounts in de weg. :')
pi_147945573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 10:14 schreef Bienelientjee het volgende:
:') De mensen rond de boom, wat een klootzakken. Zitten er met hun giga mounts in de weg. :')
Tsja, josti's heb je overal he.
  roze donderdag 25 december 2014 @ 11:12:10 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147945643
Hij doet het :D Blij! Straks even updaten tot level 90, yippie. Nu hopen dat ik alles nog snap van het spel haha maar ik ga gewoon rustig kijken en desnoods WoW wiki erbij halen :9
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 25 december 2014 @ 11:15:11 #203
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_147945687
Ah nu dus wel cadeautjes _O_

Maar geen achiev voor de cadeautjes dit jaar.
pi_147946085
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:12 schreef Amarantha het volgende:
Hij doet het :D Blij! Straks even updaten tot level 90, yippie. Nu hopen dat ik alles nog snap van het spel haha maar ik ga gewoon rustig kijken en desnoods WoW wiki erbij halen :9
En anders vraag je het hier maar hoor :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze donderdag 25 december 2014 @ 11:40:56 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147946133
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En anders vraag je het hier maar hoor :)
Maar dan voel ik mij een beetje een kneusje tussen alle mensen hier die er wel veel snappen _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_147946163
Heb je nog vrienden die wow spelen? En zo nee, heb je dan een beetje nagedacht over de server waar je je level 90 hebt gemaakt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze donderdag 25 december 2014 @ 11:49:26 #207
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147946308
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nog vrienden die wow spelen? En zo nee, heb je dan een beetje nagedacht over de server waar je je level 90 hebt gemaakt?
Ik ken nog maar 1 iemand die het af en toe speelt maar die is er ook wel beetje klaar mee. En uhm nee niet echt.. ik heb nog geen level 90 poppetje dus nu je dit zegt.. vertel :)
Your beauty never ever scared me.
pi_147946329
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik ken nog maar 1 iemand die het af en toe speelt maar die is er ook wel beetje klaar mee. En uhm nee niet echt.. ik heb nog geen level 90 poppetje dus nu je dit zegt.. vertel :)
Frostmane Alliance ^O^
  roze donderdag 25 december 2014 @ 11:51:02 #209
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147946338
Ik neem alle tips en adviezen aan. Ik begin weer echt helemaal onderaan, ook qua kennis want laatste keer was een paar jaar geleden. En kan wel mijn poppetje upgraden naar level 90 maar ik wil toch wel de goede keuzes hebben gemaakt voor ik dat doe
Your beauty never ever scared me.
pi_147946733
quote:
14s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem alle tips en adviezen aan. Ik begin weer echt helemaal onderaan, ook qua kennis want laatste keer was een paar jaar geleden. En kan wel mijn poppetje upgraden naar level 90 maar ik wil toch wel de goede keuzes hebben gemaakt voor ik dat doe
is je char die je wil boosten al level 60 ? , als een level 60 upgrade dan worden alle professions ook geboost tot het maximale van de vorige uitbreiding.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  roze donderdag 25 december 2014 @ 12:09:59 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147946828
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

is je char die je wil boosten al level 60 ? , als een level 60 upgrade dan worden alle professions ook geboost tot het maximale van de vorige uitbreiding.
Nee joh, ben net begonnen en op dit moment in afwachting over welke server ik moet nemen :9
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 25 december 2014 @ 12:10:54 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147946851
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Frostmane Alliance ^O^
Daar zat ik eerst maar volgens een vriend zat ik altijd bij normal i.p.v PvP dus ben ik naar een andere server gegaan.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 25 december 2014 @ 12:11:02 #213
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_147946855
Maar naar lvl 60 gaat behoorlijk snel tegenwoordig :D dus het is een optie. Scheelt je uiteindelijk alsnog 30 lvl's maar nu hoef je de professions niet meer zo ver te lvlen :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_147946925
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar naar lvl 60 gaat behoorlijk snel tegenwoordig :D dus het is een optie. Scheelt je uiteindelijk alsnog 30 lvl's maar nu hoef je de professions niet meer zo ver te lvlen :D
Mja, voor die profs hoef je het niet te doen. Tenzij je lvlen leuk vindt natuurlijk en die laatste 30 een sleur vindt. Maar de meeste profs kunnen de nieuwe dingen in WoD al op skill 1 doen of het levelen van je profs is zeer eenvoudig en vooral ook niet duur (meer).
pi_147946935
Maar met de catch-up mechanics van de professions tegenwoordig, denk ik dat je sneller de professions leveld naar 600, en dan door naar 700 als dat je zelf naar level 60 gaat.
( het werkt toch alleen op primaire professions. )
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_147946972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:13 schreef DJ_ het volgende:
Maar met de catch-up mechanics van de professions tegenwoordig, denk ik dat je sneller de professions leveld naar 600, en dan door naar 700 als dat je zelf naar level 60 gaat.
( het werkt toch alleen op primaire professions. )
En first aid. Maar inderdaad.Dat dus.
  donderdag 25 december 2014 @ 12:22:33 #217
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_147947219
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:14 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En first aid. Maar inderdaad.Dat dus.
Ah ok, ik heb mij daar eerlijk gezegd ook niet voor de volle honderd procent in verdiept omdat ik het altijd netjes bij hield.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_147948152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 11:50 schreef Cornelis83 het volgende:

Frostmane Alliance ^O^
Sluit ik me bij aan. PVP servers vind ik wel de leukste/beste servers trouwens. Ook als je niet van PVP houdt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 25 december 2014 @ 12:57:07 #219
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_147948276
Vieze allies. :')
  roze donderdag 25 december 2014 @ 14:10:45 #220
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147950108
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan. PVP servers vind ik wel de leukste/beste servers trouwens. Ook als je niet van PVP houdt.
Ik zit daar nu ook. Eerst even kerstdiner zo en dan verder met WoW
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 25 december 2014 @ 14:28:53 #221
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147950554
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zit daar nu ook. Eerst even kerstdiner zo en dan verder met WoW
Mooie kerst :P
  donderdag 25 december 2014 @ 14:30:17 #222
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147950598
Deed gister een normal pug vanaf twin ogron. Down ik die boss bleek het heroic te zijn :(
  roze donderdag 25 december 2014 @ 14:37:52 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147950748
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:28 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Mooie kerst :P
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_147950832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Deed gister een normal pug vanaf twin ogron. Down ik die boss bleek het heroic te zijn :(
Tis jammer voor de loot misschien, maar verder maakt het niet zoveel uit toch? Je kan hem op heroic zo vaak doen als je wilt, nu en alleen bij de eerste run per week heb je kans op loot.
  donderdag 25 december 2014 @ 14:45:02 #225
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_147950884
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:42 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Tis jammer voor de loot misschien, maar verder maakt het niet zoveel uit toch? Je kan hem op heroic zo vaak doen als je wilt, nu en alleen bij de eerste run per week heb je kans op loot.
Ohja shit is als flex :P
Ik dacht kan die hele instance nu niet meer doen met guild.
pi_147950962
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:45 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ohja shit is als flex :P
Ik dacht kan die hele instance nu niet meer doen met guild.
Nee, dat is alleen voor Mythic nu zo :P Dus het valt alweer mee :P
pi_147951371
Toch suf dat je nog steeds ook personal achievements hebt :P Zo haal je 100k goud looten achievement om een uur later 10k looten achievement te halen :P
pi_147951441
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:

Ik zit daar nu ook. Eerst even kerstdiner zo en dan verder met WoW
Leuk! Als je hulp nodig hebt dan roep je maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze donderdag 25 december 2014 @ 16:41:28 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147953186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Leuk! Als je hulp nodig hebt dan roep je maar.
^O^
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 26 december 2014 @ 01:17:22 #230
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147966578
Opgelost.

[ Bericht 96% gewijzigd door Ama op 26-12-2014 01:33:30 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_147967158
:D Ama _O-
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147968263
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sluit ik me bij aan. PVP servers vind ik wel de leukste/beste servers trouwens. Ook als je niet van PVP houdt.
Beste? Anyways, ik hou dus niet van PVP, dus zie totaal de meerwaarde van continue geganked kunnen worden niet.
pi_147969624
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 09:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Beste? Anyways, ik hou dus niet van PVP, dus zie totaal de meerwaarde van continue geganked kunnen worden niet.
Ieder z'n ding en ieder z'n mening...
pi_147973955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:09 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ieder z'n ding en ieder z'n mening...
Klopt, en geen probleem. Maar vraag me wel af waarom het het beste is?
pi_147975153
Ook de 10-dagen trial eens aangeslingerd, de garrissons spreken me wel aan :) Ik hoorde ook geruchten dat je professions van je alts nu cross-character ofzo kon gebruiken? Klopt dat? Dus je eigen alts voorzien van enchants etc..?
pi_147975614
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:43 schreef Thrilled het volgende:
Ook de 10-dagen trial eens aangeslingerd, de garrissons spreken me wel aan :) Ik hoorde ook geruchten dat je professions van je alts nu cross-character ofzo kon gebruiken? Klopt dat? Dus je eigen alts voorzien van enchants etc..?
Hoe lang heb je niet gespeeld?
http://www.wowhead.com/item=38682/enchanting-vellum
pi_147977212
Lol :') Nooit geweten!
pi_147977274
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:22 schreef Thrilled het volgende:
Lol :') Nooit geweten!
Je kan je enchants ook verkopen in het auction house als je het op zo'n vellum cast.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147977291
Wat een techniek :P Goed dat ik het weet..
pi_147977485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:22 schreef Thrilled het volgende:
Lol :') Nooit geweten!
Noob! ;)
pi_147977486
Ik kan me nog wel herinneren dat je om te levelen dezelfde enchant 20x op je eigen bracers castte oid :+ Of dat mensen in trade riepen dat ze een bepaalde enchant gingen gebruiken om te levelen en je kon het gratis komen halen. Maar dat is allemaal al zo lang geleden :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147977802
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat je om te levelen dezelfde enchant 20x op je eigen bracers castte oid :+
Omg.. want dat hoeft niet meer..? :@
pi_147977841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:47 schreef Thrilled het volgende:
Omg.. want dat hoeft niet meer..? :@
Nee, je cast het op zo'n vellum en verkoopt het.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147977866
Natuurlijk.. :P

Ik speel het nog maar 6 jaar dus dan mag het nog toch? :')
pi_147977894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:35 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Noob! ;)
Guilty.. :P
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:21:54 #246
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_147995869
Geswitched van Destruction naar Demonology, ivm beterer mobiliteit in raids. Is me dat even iets totaal anders zeg, flink wennen. Gebruik http://www.curse.com/addons/wow/ovale om nieuwe rotatie/prioriteiten te leren. Super handig, maar straks ga ik zeker zonder doen.

Heb nog wel veel destro gear maar dat gaat binnenkort hopelijk snel veranderen.

http://eu.battle.net/wow/(...)cts/Zorgoroth/simple
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_147995950
Oh, dat lijkt me wel een handige addon voor een paar van mijn alts, Heatseeker!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148002021
Weet iemand waarom je nog steeds lvl 90 xp missies krijgt, terwijl de follower met de laagste level lvl 99 is? :{
pi_148003600
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Heatseeker het volgende:
Geswitched van Destruction naar Demonology, ivm beterer mobiliteit in raids. Is me dat even iets totaal anders zeg, flink wennen. Gebruik http://www.curse.com/addons/wow/ovale om nieuwe rotatie/prioriteiten te leren. Super handig, maar straks ga ik zeker zonder doen.

Heb nog wel veel destro gear maar dat gaat binnenkort hopelijk snel veranderen.

http://eu.battle.net/wow/(...)cts/Zorgoroth/simple
Jammer dat Balance niet is ondersteund. Ik weet niet waarom maar doe gewoon slechte dmg met mijn druid. Icy veins rotatie gelezen, talents en glyphs precies zo gezet, maar krijg met moeite 10K in HC dungeons voor elkaar.

Wel handige add on voor mijn alts.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_148004313
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Omega het volgende:

[..]

Jammer dat Balance niet is ondersteund. Ik weet niet waarom maar doe gewoon slechte dmg met mijn druid. Icy veins rotatie gelezen, talents en glyphs precies zo gezet, maar krijg met moeite 10K in HC dungeons voor elkaar.

Wel handige add on voor mijn alts.
Ik gebruik deze: http://www.curse.com/addons/wow/balancespellsuggest

En idd, balance dps is best pittig. Maar mij lukt het nog wel om op een dummy met eigen buffs en zonder flasks (maar wel met de Oralius' Whispering Crystal) om een burst van 20k en sustain van 15k te halen. Weet niet hoe het in een raid gaat met foodbuff en alle aura's en buffs en de juiste flasks. Wil het nog 1x in een normal raid kijken hoe de dps is daar is, maar als het maar niet wil lukken dan ga ik denk ik toch maar resto spelen. Net zoals in TBC waar ik ook resto was in raids. :P
pi_148004472
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik gebruik deze: http://www.curse.com/addons/wow/balancespellsuggest

En idd, balance dps is best pittig. Maar mij lukt het nog wel om op een dummy met eigen buffs en zonder flasks (maar wel met de Oralius' Whispering Crystal) om een burst van 20k en sustain van 15k te halen. Weet niet hoe het in een raid gaat met foodbuff en alle aura's en buffs en de juiste flasks. Wil het nog 1x in een normal raid kijken hoe de dps is daar is, maar als het maar niet wil lukken dan ga ik denk ik toch maar resto spelen. Net zoals in TBC waar ik ook resto was in raids. :P
Bedankt voor de tip. En inderdaad ik heb mijn loot al op resto gezet, dus zeer waarschijnlijk stap ik ook over.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_148013205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:36 schreef Cornelis83 het volgende:
Weet iemand waarom je nog steeds lvl 90 xp missies krijgt, terwijl de follower met de laagste level lvl 99 is? :{
Omdat het juist omgekeerd was en ze nu altijd van verschillende groepen iets aanbieden. Wat erg fijn is als je nu een lvl 90 krijgt. Dan zou het jkuist vervelend zijn dat er alleen level 100 missions zijn en je een tijdje moet wachten tot er een lvl 90 mission beschikbaar komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148016875
ik heb omgekeerde .. lvl 90 en 91 ventjes, maar geen missies ervoor
pi_148017965
Mijn vriend gaat een run doen op mijn priest.
Hij: would you mind if I pressed organise bags? *click*
No no no no!! :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148018134
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend gaat een run doen op mijn priest.
Hij: would you mind if I pressed organise bags? *click*
No no no no!! :'(
Nou ben je weer single? ^^
pi_148018167
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Nou ben je weer single? ^^
_O-
pi_148018179
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend gaat een run doen op mijn priest.
Hij: would you mind if I pressed organise bags? *click*
No no no no!! :'(
Pas maar op dat hem niet het zelfde lot staat te wachten als Reckful
pi_148028874
Ik heb even iets gemist volgens mij wat betreft battle resses. Ik zat net in een pug en het viel me op dat regelmatig mijn Rebirth op cooldown is terwijl ik hem zelf niet heb gebruikt. Hebben Raid leaders oid beschikking over alle battle resses en kunnen ze die gebruiken wanneer ze dat willen? Of is er iets anders aan de hand.
pi_148030587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb even iets gemist volgens mij wat betreft battle resses. Ik zat net in een pug en het viel me op dat regelmatig mijn Rebirth op cooldown is terwijl ik hem zelf niet heb gebruikt. Hebben Raid leaders oid beschikking over alle battle resses en kunnen ze die gebruiken wanneer ze dat willen? Of is er iets anders aan de hand.
Je mag maximaal 2x ressen in een raid geloof ik,
maakt niet uit wie ze gebruikt, de rest kan daarna hun res niet gebruiken.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_148030811
• During a boss encounter, all combat resurrection spells now share a single raid-wide pool of charges that’s visible on the action bar button.

• Upon engaging a boss, all combat resurrection spells will have their cooldowns reset and begin with 1 charge. Charges will accumulate at a rate of 1 per (90/RaidSize) minutes.

• Example 1: A 10-player raid will accumulate 1 charge every 9 minutes (90/10 = 9).

• Example 2: A 20-player raid will accumulate 1 charge every 4.5 minutes (90/20 = 4.5).

• A charge will only be deducted when a combat resurrection is successful (when the target accepts the resurrection).

• Raid frames now show a debuff indicating that a dead player has a pending combat resurrection available.

• Outside of raid boss encounters, combat resurrection spells retain their normal cooldown behavior.
pi_148030997
Ik mag dat LFR wel, binnen een half uur klaar, 2 drops en wat stones :o
pi_148032889
instant queuen als healer en shadow gear farmen *O*

nog 1 ilvl en ik kan heroics doen, wss zal mijn healing snel verwateren en terug mogen queuen als dps :'(
pi_148033115
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 19:23 schreef TwyLight het volgende:
Pas maar op dat hem niet het zelfde lot staat te wachten als Reckful
Geband?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148034292
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geband?
Hij speelde op iemand anders zijn account en toen kreeg zijn eigen main account perm ban :')
pi_148034368
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 00:52 schreef TwyLight het volgende:
Hij speelde op iemand anders zijn account en toen kreeg zijn eigen main account perm ban :')
oh wow, wat erg :o (maar dat had hij waarschijnlijk op twitch gedeeld?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148034634
Ja, op stream.

Maar het is een beetje een domme actie van Blizzard. Nu 'ineens' gaan ze mensen hun main account bannen als ze op iemand anders zijn account aan het spelen zijn maar als bans er daadwerkelijk toe doen (zoals vorig seizoen waar ze honderden spelers hadden moeten bannen die overduidelijk geboost waren) doen ze dat niet :')

Dus nu gaan ze zogenaamd een voorbeeld van hem maken maar ze doen dat in het begin van het seizoen waar het geen fuck uit maakt, de gene die 'geboost' werd (in dit geval niet eens, maar goed, zijn account werd gespeeld) krijgt helemaal geen ban :') en zul je zien, straks aan het einde van het huidige pvp seizoen zijn er weer honderden mensen met een arena rating die van 1500 naar 2900 gaat in de laatste week van het seizoen en zo een gladiator title krijgen en niet geband worden :')
pi_148034690
Ik snap er geen reet van :') Achterlijk beleid bij Blizzard. En ik dacht dat wow deed aan een bantrap, zeg maar eerst 24 uur etc. Toch niet direct een permban van iemands mainaccount? Alleen maar omdat hij bekend is zeker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148034715
Elke streamer breekt openlijk 40-45 regels vaak :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148034725
Ik heb overigens al zoooo vaak op andermans accounts gespeeld :D Ook mensen waarvoor ik dan mee ging in een raid omdat hij/zij die week niet kon en ik er de tijd wel voor had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035033
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap er geen reet van :') Achterlijk beleid bij Blizzard. En ik dacht dat wow deed aan een bantrap, zeg maar eerst 24 uur etc. Toch niet direct een permban van iemands mainaccount? Alleen maar omdat hij bekend is zeker.
Ja dat is het domme. Ineens uit het niets perm ban.

Ze zijn elk seizoen weer incompetent met mensen bannen die overduidelijk 100% geboost zijn maar nu bannen ze wel iemand zijn EIGEN account voor het spelen op een ander account wat nog niet eens een boost was :')

Ze moeten degene bannen die een boost krijgt en al zijn rating en gear verwijderen ofwel tijdens het seizoen als het duidelijk is of aan het einde van het seizoen.

Let maar op straks als dit seizoen afgelopen is zijn er weer honrderden noobs met titles die ze niet verdienen die niet gebanned worden :')

Het was dom van hem dat hij op stream op iemand anders zijn account speelt alhoewel tientallen streamers dat al jaren doen en nooit geen ban krijgen, en het boeit mij ook niet zo zeer dat hij specifiek een ban heeft gekregen maar de reden en de manier waarop slaat totaal nergens op.

Dit zal wel een of andere bang maak tactiek van Blizzard zijn maar er is gewoon niet goed genoeg over nagedacht.
pi_148035186
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:13 schreef TwyLight het volgende:
Let maar op straks als dit seizoen afgelopen is zijn er weer honrderden noobs met titles die ze niet verdienen die niet gebanned worden
Ja, dat is al jaren zo :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035437
Jep, daarom slaat deze actie van Blizzard dus ook nergens op.
pi_148035456
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:29 schreef TwyLight het volgende:
Jep, daarom slaat deze actie van Blizzard dus ook nergens op.
Verder lach ik me dood. Streamers zijn zulke idioten.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148035461
I.v.m. character transfer mag ik weer opnieuw Slabhide farmen voor m'n Vitreous Stone Drake ;(

Inmiddels de dungeon alweer 50x van binnen gezien, vorige keer zat ik boven de 100...
pi_148035555
Keihard getrolled.. Epic ring uit salvage crate dus ik denk: kassa!

ilvl 476 :')
pi_148035581
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder lach ik me dood. Streamers zijn zulke idioten.
En ze lachen het laatst, want veel van hen verdienen belachelijk veel -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035597
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:31 schreef Thrilled het volgende:
I.v.m. character transfer mag ik weer opnieuw Slabhide farmen voor m'n Vitreous Stone Drake ;(

Inmiddels de dungeon alweer 50x van binnen gezien, vorige keer zat ik boven de 100...
Eh, je mounts transferren mee of snap ik iets niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035603
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eh, je mounts transferren mee of snap ik iets niet?
Nee, niet bij een character-transfer. Ik heb twee accounts, van de 1 naar de andere getransferred
pi_148035629
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:37 schreef Thrilled het volgende:

Nee, niet bij een character-transfer. Ik heb twee accounts, van de 1 naar de andere getransferred
Je mounts horen toch bij je battle.net account?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035653
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mounts horen toch bij je battle.net account?
Ja, dus de mount blijft ook bij het andere battle.net account.. Mijn main heeft die mount niet namelijk en daar is de char naar toe getransferred ;)
pi_148035687
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mounts horen toch bij je battle.net account?
Mount zijn account-wide maar als jij jouw priest naar een ander account verplaatst raken al jouw andere characters toegang tot alle mounts, pets, achievements etc kwijt die je origineel met je priest behaald hebt.
pi_148035693
Maar je kan characters toch niet tussen verschillende battle.net accounts transferren? Wel naar verschillende accounts op hetzelfde battle.net account, maar die delen ook alle mounts (nog even naar gekeken en bij mij klopt dat).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035711
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:41 schreef TwyLight het volgende:

Mount zijn account-wide maar als jij jouw priest naar een ander account verplaatst raken al jouw andere characters toegang tot alle mounts, pets, achievements etc kwijt die je origineel met je priest behaald hebt.
Oh, op die fiets! Zo snap ik het wel *) (snap ik nog niet hoe je je character weg kan transferren naar een totaal ander battle.net account, maar goed)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035725
Het zijn ook twee battle.net accounts, met dezelfde eigenaar (ik dus). De enige voorwaarde is dat de naam waarop het account geregistreerd is exact hetzelfde is (was ook nog een probleempje waarvoor ik met de mod om tafel kon, maar goed)
pi_148035784
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:43 schreef Thrilled het volgende:
Het zijn ook twee battle.net accounts, met dezelfde eigenaar (ik dus). De enige voorwaarde is dat de naam waarop het account geregistreerd is exact hetzelfde is (was ook nog een probleempje waarvoor ik met de mod om tafel kon, maar goed)
oh wow, dus dat kan dan wel?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035793
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze lachen het laatst, want veel van hen verdienen belachelijk veel -O-
Vind de bedragen (over het algemeen) meevallen voor jezelf zo belachelijk maken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148035805
Je kan characters naar een ander battle.net account transferen mits dat account precies de zelfde naam heeft
pi_148035843
Dan hoeven ze namelijk niet zo ver te lopen met de USB stick om hem van de ene naar de andere harde schijf te zetten
pi_148035845
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:47 schreef TwyLight het volgende:
Je kan characters naar een ander battle.net account transferen mits dat account precies de zelfde naam heeft
Och, eigenlijk wist ik dat ook wel :') Ik deelde een jaar of 8 geleden een account met mijn toenmalige vriend. Toen we uit elkaar gingen en ik even de helpdesk nodig had, vroeg ik of mijn character niet mee kon naar mijn nieuwe, eigen account. De medewerker vertelde me dat ik dan dat account op naam van mijn ex moest zetten. Laat maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035867
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2014 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Laat maar.
_O- :')
pi_148035904
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vind de bedragen (over het algemeen) meevallen voor jezelf zo belachelijk maken.
Volgens mij trekken die populaire lui echt een paar ton per jaar.. En als vrouw is het helemaal makkelijk geld verdienen :')
pi_148035912
Ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als ik ooit mijn identiteit moet bewijzen middels een kopie van mijn ID. De naam op mijn battle.net is namelijk niet mijn voornaam en achternaam maar mijn voornaam en tweede naam.

Die namen staan dus wel beide op mijn ID
pi_148035966
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:51 schreef Cliffy het volgende:

Volgens mij trekken die populaire lui echt een paar ton per jaar.. En als vrouw is het helemaal makkelijk geld verdienen :')
Er zit ook zo'n ex-pornosterretje tussen die echt dik binnen loopt met geld. Ze had al aangegeven nu meer te verdienen en ze kan haar kleren aanhouden :Y)

En mijn vriend kijkt ook regelmatig naar zo'n gozer die echt bizar veel geld binnen haalt (2.500 dollar donaties bijv). Dat is een LoL speler overigens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035972
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er gebeurd als ik ooit mijn identiteit moet bewijzen middels een kopie van mijn ID. De naam op mijn battle.net is namelijk niet mijn voornaam en achternaam maar mijn voornaam en tweede naam.

Die namen staan dus wel beide op mijn ID
Denk zelf dat ze dat wel aanvaarden als je het uitlegt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148035991
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zit ook zo'n ex-pornosterretje tussen die echt dik binnen loopt met geld. Ze had al aangegeven nu meer te verdienen en ze kan haar kleren aanhouden :Y)

En mijn vriend kijkt ook regelmatig naar zo'n gozer die echt bizar veel geld binnen haalt (2.500 dollar donaties bijv). Dat is een LoL speler overigens.
Bij sommige vraag je je ook wel af of je naar Twitch of zo'n webscamsex site zit te kijken :')
pi_148035993
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk zelf dat ze dat wel aanvaarden als je het uitlegt.
Ja, denk het ook wel :P maar je kan altijd net zo'n vervelende kwalbak tegenkomen die weer moeilijk doet :')
pi_148036000
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:57 schreef TwyLight het volgende:

Ja, denk het ook wel :P maar je kan altijd net zo'n vervelende kwalbak tegenkomen die weer moeilijk doet :')
Dan ga je naar de volgende :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_148040934
Gaan ze die report = disconnect bug ooit nog een keer fixen? :P
  zondag 28 december 2014 @ 18:11:55 #299
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_148056962
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 01:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zit ook zo'n ex-pornosterretje tussen die echt dik binnen loopt met geld. Ze had al aangegeven nu meer te verdienen en ze kan haar kleren aanhouden :Y)

En mijn vriend kijkt ook regelmatig naar zo'n gozer die echt bizar veel geld binnen haalt (2.500 dollar donaties bijv). Dat is een LoL speler overigens.
Jessy rogers?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_148058899
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 18:11 schreef pl4kkie het volgende:

Jessy rogers?
:Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 december 2014 @ 19:53:20 #301
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_148062382
Gelukkig mag er in de EU niet gepermabanned worden/
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')