abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173746211
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 17:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met de Neato heb ik elf geen ervaring, maar de nieuwere Roomba's botsen zo hard niet meer. Als ze dat wel doen zijn de sensoren vuil. Die zitten achter de "bumpers".
Toch vind ik dat wel een ontwerpfoutje, bij de Neato hoef ik er niet aan te denken om sensoren schoon te maken, die van mij rijd al jaren zonder nu harder te botsen dan in het begin
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
  woensdag 13 september 2017 @ 19:31:07 #152
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_173757078
Ondertussen als vervanging voor mijn defecte Neato een Xiaomi besteld bij de vrienden van Ali.. En hij bevalt echt super! Stuk stiller en de app is wel een leuke toevoeging :)

Was met een extra hoofdborstel, 2 extra zijborstels en 2 extra filters 310 kwijt. Dus hield uiteindelijk geld over na de refund van coolblue.

Zeker een aanrader dus ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door bladerdeegroller op 13-09-2017 19:38:18 ]
pi_173871477
Nou m'n Blitzwolf is al gearriveerd na precies 7 dagen.
Helaas wel btw enzo moeten afdragen dus al met al was ik 175 euro kwijt.
Het beestje heeft z'n eerste rondje gereden en de hond heeft 'm heel gelaten :)

De Blitzwolf app wil nog niet echt meewerken maar zonder lukt vast ook wel.
Geluid valt mee en er is een hoop zooi opgeruimd.

De gereden route lijkt enige logica in te zitten maar doorgaans doet ie maar wat.
Later meer.
pi_173871617
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:01 schreef Elvander het volgende:

De Blitzwolf app wil nog niet echt meewerken maar zonder lukt vast ook wel.
Geluid valt mee en er is een hoop zooi opgeruimd.

Kostte mij ook wat moeite, blitzwolf heeft een filmpje:
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_173872669
Ook met het filmpje lukt het niet, helaas
pi_173875086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:10 schreef Elvander het volgende:
Ook met het filmpje lukt het niet, helaas
Kostte mij een keer of 4 voordat ie het uiteindelijk pakte (moest ook de wifi op b/g modus zetten).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_173937978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef borrepus het volgende:
Zijn er ook mensen die een Xiaomi Mi Vacuum en een Ilife hebben? Ben nog in dubio wat nu echt het voordeel is van de Xiaomi. Ja de Xiaomi is slimmer, maar who cares als je hem laat rijden als je niet thuis bent? Zie je niets van als die maar schoon maakt. App (met een map) is allemaal leuk en aardig, maar draagt niet bij aan een schonere vloer.

Als de app + slimmer gedrag geen belangrijke punten zijn bij het maken van de keuze, is er dan nog een reden om niet voor een ilife te kiezen?
Heb ze allebei, Xiaomi is het dubbel en dwars waard. Is imo zelfs betere koop dan de iRobot Roomba 980 van 900 euro. Super ding.

Er is overigens net deze week een versie 2.0 aangekondigd.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')