abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162327714
Neato z'n accu is totaal van het padje, dus dat wordt een nieuwe bestellen. Iemand ervaringen met neato zelf, of kan ik het beter ergens anders bestellen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_162328435
Ik zie nu ook dat ik via de rentepunten van ing een philips (FC8810/01) voor 199¤ aan kan schaffen. Zijn er mensen met ervaringen met deze stofzuiger ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Swennus op 19-05-2016 19:05:36 ]
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_162335297
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 17:03 schreef Pheno het volgende:
Neato z'n accu is totaal van het padje, dus dat wordt een nieuwe bestellen. Iemand ervaringen met neato zelf, of kan ik het beter ergens anders bestellen?
Ik heb ze elders besteld, scheelde een hoop knaken.

http://www.amazon.com/HQR(...)od_aui_detailpages00
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:59:04 #104
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_163852213
Heeft iemand ervaring met de Samba 365? Deze staat nu op Groupon voor 99 euro.
  zondag 24 juli 2016 @ 22:16:44 #105
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_163986571
Kwam deze tegen, nu in de aanbieding, ben benieuwd wat china ons in deze gaat brengen

http://puppyoo.aliexpress.com
Aigh aigh Captain!
  woensdag 3 augustus 2016 @ 19:44:29 #106
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_164206154
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm die Chuwi's zien er niet slecht uit inderdaad. Goed, 200 euro is niet zozeer direct erg 'goedkoop', maar je hebt er wel een apparaat voor wat vrij veel kan. Wil je een vergelijkbaar model van iRobot of Neato kan je al snel 500+ neertellen.

Die V7S (ofzo) kan nl. ook dweilen e.d.
200 is uiteraard kul.
Als je in een EU warehouse in de UK koopt het je geen douane of importkosten (lang leve de vrijheid van goederen, zolang de UK nog in de EU zit :') )

Ik heb 120 incl verzending betaald voor een A4. Hier zitten ook reserve filters en borstels bij.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_164209435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 21:21 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb ze elders besteld, scheelde een hoop knaken.

http://www.amazon.com/HQR(...)od_aui_detailpages00
werkt idd prima. Het zuigt weer als een malle.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164217496
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:44 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

200 is uiteraard kul.
Als je in een EU warehouse in de UK koopt het je geen douane of importkosten (lang leve de vrijheid van goederen, zolang de UK nog in de EU zit :') )

Ik heb 120 incl verzending betaald voor een A4. Hier zitten ook reserve filters en borstels bij.
En is het wat? Ik zie dat er ook robots zijn die wat multifunctioneler zijn? Zogezegd ook kunnen dweilen etc? Ik vind ze wel interessant maar vraag me af hoe het zich laat meten tegen bv. een Roomba, zeker in een huishouden met 3 katten :')
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:24:14 #109
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_164223866
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:34 schreef quirina het volgende:
Ik heb een grixx.

Mijne heb ik af en toe gebruikt sinds 2014 en mijn wiel is vast gelopen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_164223964
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 19:44 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

200 is uiteraard kul.
Als je in een EU warehouse in de UK koopt het je geen douane of importkosten (lang leve de vrijheid van goederen, zolang de UK nog in de EU zit :') )

Ik heb 120 incl verzending betaald voor een A4. Hier zitten ook reserve filters en borstels bij.
CHI / [Gearbest] ILIFE V5 Pro Vacuum Cleaner from EU warehouse only $112.99
pi_164223990
Ik zat een tijdje geleden te denken om zon een ding te kopen, maar ik vraag me af of zo een ding wel efficiënt stofzuigt.

Volgens mij moet je gewoon heel je meubilair erop afstemmen hoe je dat neerzet in je kamer, anders is het voor zo een ding onmogelijk om alle plekje schoon te maken....

Heeft zo ding wel nut dan als het niet in alle hoeken terecht kan?
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:29:00 #112
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_164224002
Bij ons is het erg schoon, met 1.5 kat (1 is grotendeels buiten).
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_164224021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:28 schreef Acheronacis het volgende:
Ik zat een tijdje geleden te denken om zon een ding te kopen, maar ik vraag me af of zo een ding wel efficiënt stofzuigt.

Volgens mij moet je gewoon heel je meubilair erop afstemmen hoe je dat neerzet in je kamer, anders is het voor zo een ding onmogelijk om alle plekje schoon te maken....

Heeft zo ding wel nut dan als het niet in alle hoeken terecht kan?
Stofzuig jij handmatig dan wel echt altijd achter/onder al je meubels? Het is zo handig als je het zelf maakt, grotendeels. Heb jij een lage bank dan kan hij er inderdaad niet onder, idem voor tafels, stoelen, kastjes. Is er ergens een smalle doorgang waar hij te breed voor is zal hij het achterliggende gebeuren ook niet doen, etcetera.
pi_164224111
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Stofzuig jij handmatig dan wel echt altijd achter/onder al je meubels? Het is zo handig als je het zelf maakt, grotendeels. Heb jij een lage bank dan kan hij er inderdaad niet onder, idem voor tafels, stoelen, kastjes. Is er ergens een smalle doorgang waar hij te breed voor is zal hij het achterliggende gebeuren ook niet doen, etcetera.
Als ik handmatig doe dan ga ik ook niet iedere keer de bank verschuiven om eronder te doen, maar daar gaat het niet om. De vraag is hoeveel procent is bereikbaar voor zo een robot van wat ik standaard met de hand doe?

Je zou bijna denken dat je een kleine robot moet kopen in plaats van die grote omdat die kleine makkelijker overal bij kan.....

Ik denk dat daar een hoop mensen de fout in gaan bij het kopen van zo een ding. De vraag blijft dan nog steeds welke kleine robots hebben grote zuigkracht en een goede batterij.
pi_164224609
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:33 schreef Acheronacis het volgende:

[..]

Als ik handmatig doe dan ga ik ook niet iedere keer de bank verschuiven om eronder te doen, maar daar gaat het niet om. De vraag is hoeveel procent is bereikbaar voor zo een robot van wat ik standaard met de hand doe?

Je zou bijna denken dat je een kleine robot moet kopen in plaats van die grote omdat die kleine makkelijker overal bij kan.....

Ik denk dat daar een hoop mensen de fout in gaan bij het kopen van zo een ding. De vraag blijft dan nog steeds welke kleine robots hebben grote zuigkracht en een goede batterij.
Mjah dat kan alleen jij inschatten. Zoek op hoe hoog/breed ie is en kijk eens kritisch naar je meubels :Y
pi_164234510
quote:
2s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 09:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En is het wat? Ik zie dat er ook robots zijn die wat multifunctioneler zijn? Zogezegd ook kunnen dweilen etc? Ik vind ze wel interessant maar vraag me af hoe het zich laat meten tegen bv. een Roomba, zeker in een huishouden met 3 katten :')
Katten en borstels zijn altijd shit. Wat dat betreft is de roomba 800 series interessant.. maar die kost gelijk 500 euro.

Ik heb hem nog niet binnen, pas recent besteld. We zullen zien, zal tzt een update plaatsen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_164238731
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 23:21 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Katten en borstels zijn altijd shit. Wat dat betreft is de roomba 800 series interessant.. maar die kost gelijk 500 euro.

Ik heb hem nog niet binnen, pas recent besteld. We zullen zien, zal tzt een update plaatsen.
Welke heb je besteld?
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 18:29:17 #118
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_164248775
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 09:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welke heb je besteld?
A4
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_164636958
'Slimme' zuigrobot verandert kamer in stinkende puinhoop

Een ander type stofzuiger van de firma iRobot.
Fijn en handig zo'n zelfzuigend ding, dacht Jesse Newton: samen met zijn echtgenote Kelly eigenaar van de innovatieve Roomba. Maar hij had er geen rekening mee gehouden dat hun puppy Evie misschien een keer tijdens de nachtelijke werktijden van de robot in de huiskamer zou kunnen poepen. ,,Het ging dus helemaal mis toen ik een keer vergeten was om het hondje 's avonds uit te laten'', schrijft hij op Facebook. De puppy deed, terwijl het stel sliep, zijn behoefte op het tapijt. Maar de Roomba merkte dat niet op.

Oplader
,,Pas de volgende ochtend werd ik geconfronteerd met het feit dat onze niet echt slimme gadget met de zwenkwieltjes door de ontlasting was gereden. De Roomba had een spoor van bijna acht meter achtergelaten in de kamer.'' Hoe het echtpaar de misser van de robot ontdekte? ,,Dat was horror. Ons 4 jaar oude kind gaat er meestal heel vroeg uit om te spelen. Hij kroop de volgende ochtend stinkend bij ons in bed. Vervolgens troffen we de viezigheid in de huiskamer aan. Op dat moment stond Roomba alweer 'tevreden' in zijn oplader.''

Het bericht dat de Newtons over het incident op Facebook zetten, is in een paar dagen tijd al meer dan een half miljoen keer gedeeld. De eigenaars van de Roomba willen iRobot-bezitters met een grafische impressie van het 'poepspoor' waarschuwen zo'n ding niet te gebruiken als er huisdieren in de buurt zijn. De fabrikant van het apparaat heeft inmiddels gereageerd op de suggestie. Volgens een woordvoerder komt het regelmatig voor dat geautomatiseerde zuigers er een bende van maken. ,,Ze kunnen vacuümcleanen als de beste maar niet denken en al helemaal niet ruiken. Onze ingenieurs zijn zich zeker bewust van de problemen, maar een oplossing is voorlopig nog ver te zoeken.''

http://www.ad.nl/bizar/sl(...)e-puinhoop~a17af46a/

_O- _O-
pi_165495820
Nou, ik hoor ook bij de club. Zonet is de BlitzWolf binnengekomen en die heeft driftig zijn eerste rondje gedaan.
Moet nog wel e.e.a. in huis wat aanpassen/verschuiven zodat ie overal bij kan komen, maar dat is sowieso geen overbodige luxe :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165496552
Mijn eerste Neato gaf het op na een jaar of drie dagelijks gebruik. De vervanger is weer een Neato maar in plaat van dagelijks doe ik nu zelf zo nu en dan starten als ik de deur uit ga. Ondanks dat ik niet zonder wil is het meeste enthousiasme over het concept robotstofzuiger wel wat gezakt o.a. door het vele vastlopen op van alles en nog wat. En het best wel bewerkelijke filters schoonnmaken, vervangen na elke zuigbeurt zijn ze me te duur voor.

Hoe is dat bij andere gebruikers.
  donderdag 22 september 2016 @ 21:19:37 #122
23384 RC2
Not me, broken when i got here
pi_165501771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ik hoor ook bij de club. Zonet is de BlitzWolf binnengekomen en die heeft driftig zijn eerste rondje gedaan.
Moet nog wel e.e.a. in huis wat aanpassen/verschuiven zodat ie overal bij kan komen, maar dat is sowieso geen overbodige luxe :D
Had net een ilife v5 gekocht toen ik over deze hoorde hoe bevalt de Biltzwolf?
De v5 doet netjes zijn ding voor 100 euro was het voor mij een goede om mee te beginnen.
Who wants to live forever anyway...
pi_165512917
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2016 21:19 schreef RC2 het volgende:

[..]

Had net een ilife v5 gekocht toen ik over deze hoorde hoe bevalt de Biltzwolf?
De v5 doet netjes zijn ding voor 100 euro was het voor mij een goede om mee te beginnen.
1 rondje gedaan van een half uur en z'n bakje zat al behoorlijk vol, het is niet de meest snuggere maar dat boeit niet omdat ie z'n werk maar moet doen als ik er niet ben :)

-edit-

heb hem nu eens een uurtje rond laten rijden, maar sta ervan te kijken hoeveel dat ding nog weet te vinden... net weer een halve bak aan stof geleegd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ceased2Be op 23-09-2016 15:18:00 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_165533560
A4 is echt tof. Loopt hier nu denk ik 1,5 tot 2 maand rond, maakt dagelijks z'n rondje. Is vrij slim qua sensoren maar 't patroon is gewoon kriskras. Maar knalt niet overal tegenaan, valt niet van de trap, vindt z'n dock altijd terug en zit steevast bomvol. Af en toe filter even wassen en de borstel schoonmaken en verder heb je er geen omkijken naar.

Erg blij mee!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_166016400
Iemand al de Roomba zolang dat de batterij aan vervanging toe was?
Mijn Roomba gaat zuigen, stopt na 10 minuten en zegt dan dat de accu leeg is.
Vervolgens zet ik hem handmatig in zijn laadstation en dan gaat hij gelijk groen branden alsof de accu vol is.
Opladen lijkt dus niet te werken op de één of andere manier.

Iemand ervaring hiermee?

Roomba zal een jaar of 5 oud zijn en is veel gebruikt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_166018148
Ja ik, nouja mijn roomba was tweedehands en toen de accu op was ook ongeveer 5 jaar oud. Zelfde problemen, ik heb toen een nieuwe (extra grote) accu besteld uit Duitsland via Amazon en nu rijst mijn roomba alweer een half jaar.
Waarbij de grote accu ervoor zorgt dat hij na de woonkamer en keuken ook met gemak de slaapkamers doet voordat hij oranje wordt.
pi_166018972
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:56 schreef Hanschje het volgende:
Ja ik, nouja mijn roomba was tweedehands en toen de accu op was ook ongeveer 5 jaar oud. Zelfde problemen, ik heb toen een nieuwe (extra grote) accu besteld uit Duitsland via Amazon en nu rijst mijn roomba alweer een half jaar.
Waarbij de grote accu ervoor zorgt dat hij na de woonkamer en keuken ook met gemak de slaapkamers doet voordat hij oranje wordt.
Klinkt goed, weet je toevallig nog hoeveel mAh die accu is?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_166022293
4500mah vinitec volgens de factuur
pi_166022370
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 21:16 schreef Hanschje het volgende:
4500mah vinitec volgens de factuur
Thanks, ga er mee aan de slag.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 14 november 2016 @ 12:16:47 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166646396
Schopje!

Iemand ervaring met de Dirt Devil M611 Fusion?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_166680921
Mijn stofzuiger Irobot maar weer verkocht in verband met gietvloer, daar moet je wat voorzichiger mee omgaan dan de robot doet.

Deze er voor terug gekocht:
pi_166689770
Heeft iemand hier de Philips FC9910 ?

Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:55:09 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173459118


oei _O- _O- _O-
pi_173459146
quote:
403 Forbidden

nginx
pi_173460167
Sinds gisteren heb ik een Deebot M81 Pro en ik moet zeggen dat het een makkelijk ding is.
Het was nogal een impuls aankoop maar het apparaat werkt goed qua stofzuigen. Hij kan ook dweilen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Het huis moet wel robotzuiger proof gemaakt worden. De hordeur ziet hij niet en kabels lust hij ook graag. De staande lamp probeert hij ook aan te randen dus daar moet ik ook nog wat op vinden. overige bevindingen zal ik tzt ook nog wel posten.
  zondag 3 september 2017 @ 12:08:39 #136
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_173559322
Mijn Neato Signature XV Pro heeft na ruim anderhalf jaar de geest gegeven. Laser draaide niet meer rond, dus teruggestuurd naar Coolblue. Uiteindelijk mijn aankoopbedrag terug gekregen omdat reparatie niet veel zin meer had. Nu natuurlijk de vraag: Wat moet ik hiervoor terugkopen?

De Neato botvac D3 connected is een mooie opvolger, al lijkt de Xiaomi Mi Robot mij ook wel iets. Hoor en lees er goede verhalen over. Al zit je natuurlijk wel met garantie met zo'n Chinees ding.

Iemand nog andere suggesties die qua prijs tot ongeveer ¤500 liggen?
  zondag 3 september 2017 @ 13:21:02 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_173560445
https://www.wehkamp.nl/Wi(...)_yiNYCFU-9dwodnFoL8w

LG hombot nu in de aanbieding voor 375

Ik heb hem ook en goede recensies
  zondag 3 september 2017 @ 14:52:52 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_173562605
Mijn Neato xv-15 doet raar, hey display geeft wel licht, maar er is niets op te zien. Kan er dus niks meer mee, want er is niks in te stellen. Iemand anders hier ervaring mee?
pi_173641306
Zijn er ook mensen die een Xiaomi Mi Vacuum en een Ilife hebben? Ben nog in dubio wat nu echt het voordeel is van de Xiaomi. Ja de Xiaomi is slimmer, maar who cares als je hem laat rijden als je niet thuis bent? Zie je niets van als die maar schoon maakt. App (met een map) is allemaal leuk en aardig, maar draagt niet bij aan een schonere vloer.

Als de app + slimmer gedrag geen belangrijke punten zijn bij het maken van de keuze, is er dan nog een reden om niet voor een ilife te kiezen?
pi_173709316
Vandaag, na vele jaren twijfelen, gevallen voor een banggood aanbieding: blitzwolf ding gekocht voor 130 euro. Zal nog wel even duren voordat 'ie er is en dan zal ik mijn ervaringen van deze zeer goedkope zuiger plaatsen.
Andere blitzwolf producten bevallen uitermate goed maar dit is toch even wat anders dan laders en kabels natuurlijk.
pi_173711229
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 10:42 schreef Elvander het volgende:
Vandaag, na vele jaren twijfelen, gevallen voor een banggood aanbieding: blitzwolf ding gekocht voor 130 euro. Zal nog wel even duren voordat 'ie er is en dan zal ik mijn ervaringen van deze zeer goedkope zuiger plaatsen.
Andere blitzwolf producten bevallen uitermate goed maar dit is toch even wat anders dan laders en kabels natuurlijk.
Die heb ik sinds release en bevalt wel goed eigenlijk, hij is niet al te snugger maar dat is ook niet te verwachten voor dat geld :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_173711410
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:48 schreef borrepus het volgende:
Zijn er ook mensen die een Xiaomi Mi Vacuum en een Ilife hebben? Ben nog in dubio wat nu echt het voordeel is van de Xiaomi. Ja de Xiaomi is slimmer, maar who cares als je hem laat rijden als je niet thuis bent? Zie je niets van als die maar schoon maakt. App (met een map) is allemaal leuk en aardig, maar draagt niet bij aan een schonere vloer.

Als de app + slimmer gedrag geen belangrijke punten zijn bij het maken van de keuze, is er dan nog een reden om niet voor een ilife te kiezen?
Geen idee wat die slimheid inhoud maar mijn Neato is zo slim dat ie nauwelijks tegen dingen aan rijd. Bovendien slaat ie niet echt stukken over omdat ie netjes alles streep voor streep afrijdt. Dat is efficiënter en waarschijnlijk dus ook schoner dan willekeurig door de ruimte rijden waarbij je maar moet afvragen of de hoekjes en gaatjes onder onder de bank ooit bereikt worden.

Die app lijkt me inderdaad leuk maar totaal nutteloos. Snel klaar zijn kan handig zijn als je in het weekend laat rijden terwijl je boodschappen doet.
pi_173712112
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik sinds release en bevalt wel goed eigenlijk, hij is niet al te snugger maar dat is ook niet te verwachten voor dat geld :)
Ik hoef ook niet heel snugger. Van mij mag ie best een paar keer over hetzelfde stuk heenrijden zodat de hondenharen goed opgezogen worden.
pi_173712391
Ok ook in de markt hier voor een robot.
Wat zijn nog steeds de ebste merken: Roomba en Neato?
Of zijn de andere ook beter geworden?

Kan bijvoorbeeld de miele kopen voor ¤384.
Welke onderhuids een Yujin robot, Icebo arte is.

[ Bericht 27% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 11-09-2017 16:58:06 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173712438
Onze Roomba pet hadden we al 5 jaar maar de accu was helemaal dood aan het gaan, reed nog 10 minuten en dan was het klaar.
Nu een 4500 mah accu op Ebay.de besteld en de Roomba doet het weer top!
Rijd ook een stuk langer nu, ik denk wel anderhalf uur.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_173713298
Ik meld me maar even met een iRobot Roomba 875 waar ik zelf Wifi in geknutseld heb. Ik ben erg tevreden, maar ik zit toch ook wel met een schuin oog naar de Xiaomi Mi te kijken. Dat lijkt me een hoop waar voor je geld.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2017 14:57:56 ]
pi_173733537
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:23 schreef nanuk het volgende:

[..]

Geen idee wat die slimheid inhoud maar mijn Neato is zo slim dat ie nauwelijks tegen dingen aan rijd. Bovendien slaat ie niet echt stukken over omdat ie netjes alles streep voor streep afrijdt. Dat is efficiënter en waarschijnlijk dus ook schoner dan willekeurig door de ruimte rijden waarbij je maar moet afvragen of de hoekjes en gaatjes onder onder de bank ooit bereikt worden.

Die app lijkt me inderdaad leuk maar totaal nutteloos. Snel klaar zijn kan handig zijn als je in het weekend laat rijden terwijl je boodschappen doet.
Je triggert mij wel met de opmerking "botst bijna nergens tegen aan." Mijn gevoel zegt dat niet heel veel te maken heeft met "slimheid" maar meer met goede sensors.

Des al niet te min, wat is de ervaring (bij de verschillende botjes) qua botsgedrag & dunne / lichte staande lampen? Weinig behoeft aan een grote hoeveelheid lampenkappen / bollen in te slaan
pi_173733610
Roomba heeft sensoren die lichte aanrakingen kunnen detecteren. Dat werkt in het algemeen goed, maar als daar veel stof op komt dan niet meer. En dan knalt ie heel lomp tegen alles aan. Dus die moet je wel regelmatig schoonmaken. Er is tot nu toe gelukkig nog niets aan diggelen gegaan.
pi_173733887
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:33 schreef borrepus het volgende:

[..]

Je triggert mij wel met de opmerking "botst bijna nergens tegen aan." Mijn gevoel zegt dat niet heel veel te maken heeft met "slimheid" maar meer met goede sensors.

Des al niet te min, wat is de ervaring (bij de verschillende botjes) qua botsgedrag & dunne / lichte staande lampen? Weinig behoeft aan een grote hoeveelheid lampenkappen / bollen in te slaan
Ik heb een paar jaar geleden de Roomba vergeleken met de Neato wat betreft botsgedrag. Daar zit wel een duidelijk verschil in:
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 21:58 schreef Rockfire het volgende:
Oke, de vergelijking van het botsen van Neato en een Roomba:


------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_173734722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 16:47 schreef Rockfire het volgende:

[..]

Ik heb een paar jaar geleden de Roomba vergeleken met de Neato wat betreft botsgedrag. Daar zit wel een duidelijk verschil in:

[..]

Met de Neato heb ik elf geen ervaring, maar de nieuwere Roomba's botsen zo hard niet meer. Als ze dat wel doen zijn de sensoren vuil. Die zitten achter de "bumpers".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')