abonnement Unibet Coolblue
pi_147727516
Dit weekend ging ik uit met een paar mensen. De sfeer was super en ik had het hartstikke naar m'n zin.

Aan het begin van de avond viel gelijk een bepaald meisje nogal op. Ze had een strakke legging aan met daarboven niets meer dan een BH-achtig topje. Haar volle cup was dan ook nogal ''in your face''.

Ik ben homo en in principe val ik helemaal niet op vrouwen. Hoewel ik ook geen afstoot aan ze neem. Uiteindelijk liep de avond erop uit dat uitgerekend ik sjans kreeg van het reeds genoemde half ontblote meisje.

Doordat ik wel wat drankjes ophad ging ik daar wel gemakkelijk in mee. Ze begon hevig tegen m'n kruis aan te rijden en liet me aan d'r kont en tieten voelen. Ik was nogal in een ''waarom ook niet'' mood, en vond het wel oke allemaal. Echter kreeg ik er geen harde van want ik ben nog altijd homo. Maar ik begon het idee te krijgen dat ze dat wel graag bij me voor mekaar wilde krijgen.

Uiteindelijk zei ze iets tegen me wat ik niet verstond, en ging terug naar haar vriendin. Niet veel later stond ze toen ineens weer met een andere dude. Mijn indruk was dat ze me jaloers probeerde te maken. Ze ging samen met hem direct naast me dansen en stond een paar keer met d'r lichaam tegen me op.

De jongen in kwestie heeft uiteindelijk ook geen enkele kus gekregen voor zover ik heb kunnen zien, maar toch voelde ik me genaaid. Belachelijk maar waar. Vooral omdat haar attention whoring een enorme afknapper was.

Het zou me dan ook geen donder moeten schelen, maar toch voelde ik me ineens gegeneerd. Dat ik niet in staat ben om een harde te krijgen van een dame. En ik had het gevoel dat ze om die reden ook afhaakte.

Dus klopt dit? Voelt een meisje met d'r kont of de jongen hard is. Is dit een soort van test om te weten waarmee ze te maken heeft?

Het moge duidelijk zijn dat ik me normaliter totaal niet met deze heteroseksuele zaken bezig houd. Maar om de een of andere reden deed het waarschijnlijk iets voor m'n ego. Het zat me dan ook werkelijkwaar niet helemaal lekker.
pi_147727626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:58 schreef Phorcys het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik me normaliter totaal niet met deze heteroseksuele zaken bezig houd.
Wat een geweldige zin. _O- _O-
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_147727744
Er zullen vast meiden zijn die tegen mannen aanrijden in de hoop ze hard te krijgen.
Haakte ze niet af, omdat je te veel naar die gozer keek in plaats van naar haar? :')

En als je jezelf de parel van de oester vind, dan is het niet raar dat je ego een trap kreeg.
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147727805


[ Bericht 100% gewijzigd door Bomzor op 19-12-2014 00:06:26 (quoten ipv editen :')) ]
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147727827
Tevens wat Nelvahil zegt
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147728041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Bomzor het volgende:
Er zullen vast meiden zijn die tegen mannen aanrijden in de hoop ze hard te krijgen.
Haakte ze niet af, omdat je te veel naar die gozer keek in plaats van naar haar? :')

En als je jezelf de parel van de oester vind, dan is het niet raar dat je ego een trap kreeg.
Ik keek naar geen enkele gozer. En dat waar zij later mee aan de haal ging zou ik van z'n leven niet doen.

Uiteindelijk vindt iedereen het wel eens leuk om een bevestiging te krijgen dat hij/zij gewild is. Van mannen krijg ik toch nooit aandacht, want helaas voor mij zijn alle leuke straight. Dus ik dacht laat ik dan maar 's voor een keertje een beetje flirten met een meisje.

Zo gek is dat toch niet als je jong bent.
pi_147728155
Je ego is gekrenkt omdat je denkt dat een vrouw je maar een mislukkeling vindt omdat je geen stijve kreeg van haar? Als homoseksueel?

ru4real?
  vrijdag 19 december 2014 @ 00:15:05 #8
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_147728196
Denk niet dat heet per se te maken heeft met 'testen' al zullen vrouwen natuurlijk altijd ontkennen dat ze dat überhaupt doen. :P
Ik gok dat het een poging was om je aandacht te trekken en om te kijken of je net zo geïnteresseerd in haar was als dat zij in jou was. Vrouwen spelen nogal graag een spelletje :Y
pi_147728293
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:14 schreef zarGon het volgende:
Je ego is gekrenkt omdat je denkt dat een vrouw je maar een mislukkeling vindt omdat je geen stijve kreeg van haar? Als homoseksueel?

ru4real?
Ja ik weet, nogal fucked up maar het is true 8)7

Soms denk ik gewoon: mijn leven had zoveel mooier kunnen zijn als ik gewoon een hetero ventje was geweest.
pi_147728362
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Denk niet dat heet per se te maken heeft met 'testen' al zullen vrouwen natuurlijk altijd ontkennen dat ze dat überhaupt doen. :P
Ik gok dat het een poging was om je aandacht te trekken en om te kijken of je net zo geïnteresseerd in haar was als dat zij in jou was. Vrouwen spelen nogal graag een spelletje :Y
Dat was dus ook al mijn gedachte. Maar vind het persoonlijk alleen maar cheap overkomen als een meisje dit doet. Snap niet dat ze denken daarmee aantrekkelijker te worden.
  vrijdag 19 december 2014 @ 00:27:09 #11
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_147728617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Dat was dus ook al mijn gedachte. Maar vind het persoonlijk alleen maar cheap overkomen als een meisje dit doet. Snap niet dat ze denken daarmee aantrekkelijker te worden.
Cheap is het zeker, maar mijn ervaring is dat er maar een klein percentage vrouwen is dat zo doet. :)
pi_147730117
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:19 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Dat was dus ook al mijn gedachte. Maar vind het persoonlijk alleen maar cheap overkomen als een meisje dit doet. Snap niet dat ze denken daarmee aantrekkelijker te worden.
Dat ze cheap was had je al aan haar kledingkeuze kunnen zien natuurlijk.
pi_147734010
Ik denk dat we allemaal wel eens een compliment willen, hoe ver dat compliment mag gaan is bij iedereen anders. Dit is wel vergaand, zeker als je ook nog eens niets met vrouwen hebt. Maar lekker boeiend, je vond het ok. Zij ook. Maar ze zal wel gemerkt hebben, aan je lichaamshouding of blik, dat je geen interesse had in haar.

Misschien maakte dat haar wel gekrenkt. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:10:38 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147734444
Niet een paar sokken in je onderbroek doen voor het stappen gaan. #amateur.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:59:09 #15
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_147735615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:17 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Ja ik weet, nogal fucked up maar het is true 8)7

Soms denk ik gewoon: mijn leven had zoveel mooier kunnen zijn als ik gewoon een hetero ventje was geweest.
Really?

Eenvoudiger en meer standaard misschien wel, maar mooier?
pi_147735906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef B83 het volgende:

[..]

Really?

Eenvoudiger en meer standaard misschien wel, maar mooier?
Heel veel mensen zitten daarmee he... Begrijp dat wel als je ziet waar mensen je op beoordelen en hoe hard dat kan zijn.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_147736421
Waarom heb je niet eerlijk vertelt dat je gay bent?? Vrouwen hebben graag een homo-maatje omdat dat lekker veilig is..en als je dan zo gay bent waarom geef je haar dan valse verwachtingen door jezelf toch te laten"verleiden"??
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:49:07 #18
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_147736754
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Heel veel mensen zitten daarmee he... Begrijp dat wel als je ziet waar mensen je op beoordelen en hoe hard dat kan zijn.
Ik snap inderdaad dat veel mensen daarmee zitten. Maar eenvoudiger is niet hetzelfde als mooier :-)
pi_147736965
Zelfs ik als hetero zou mezelf niet genaaid voelen door zo'n wandelende sletsaurus.
pi_147768644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef Morendo het volgende:
Niet een paar sokken in je onderbroek doen voor het stappen gaan. #amateur.
LOL _O-
pi_147768736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef B83 het volgende:

[..]

Really?

Eenvoudiger en meer standaard misschien wel, maar mooier?
Van leuke mannen heb ik nooit sjans, van mooie vrouwen wel. Dus het gevoel dat mannelijke aandacht me zou geven, zou ik dan kunnen ervaren bij die vrouwelijke aandacht.

Tijdje terug had ik b.v. ook zo'n situatie bij de bushalte. Een super knap meisje met een mooi figuur stond voortdurend naar me te smilen. Menige jongen zou zich super lucky voelen en z'n kans grijpen, maar voor mij is dat dan dus niet hetzelfde.
pi_147768773
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Heel veel mensen zitten daarmee he... Begrijp dat wel als je ziet waar mensen je op beoordelen en hoe hard dat kan zijn.
Dat vormt inderdaad ook een groot issue. Je kunt natuurlijk wel bij iedereen die je afwijst denken: ik heb toch niets aan die mensen. Maar feit blijft dat als je niet homo was je gewoon leuke matties aan ze zou hebben. Dus er valt gewoon heel veel weg. Niemand heeft zin in onnodige struggle toch.
pi_147768845
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef gustaf het volgende:
Waarom heb je niet eerlijk vertelt dat je gay bent?? Vrouwen hebben graag een homo-maatje omdat dat lekker veilig is..en als je dan zo gay bent waarom geef je haar dan valse verwachtingen door jezelf toch te laten"verleiden"??
Omdat ik een jonge man ben die ook wel eens behoefte heeft om met iemand te flirten. Mijn leeftijdsgenoten geven volop toe aan hun hormonen en nemen het er allemaal lekker van. Maar mij ontgaat eigenlijk alles op dat gebied.

In nuchtere toestand zou ik de boot eerder afhouden met zo'n meisje. Maar als ik iets gedronken heb denk ik ''fuck it''. Als ik geen mannelijke aandacht krijg dan maar wat vrouwelijke.
pi_147769330
ga lekker stappen in het coc ofzo als je moeite heb met de normale wereld
pi_147770106
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef Gulmez het volgende:
ga lekker stappen in het coc ofzo als je moeite heb met de normale wereld
Nee man. Ik heb geen moeite met de normale wereld, de normale wereld heeft moeite met mij. Ik wil niet zo'n leven dat helemaal rondom mijn geaardheid draait.
pi_147783215
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:10 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Omdat ik een jonge man ben die ook wel eens behoefte heeft om met iemand te flirten. Mijn leeftijdsgenoten geven volop toe aan hun hormonen en nemen het er allemaal lekker van. Maar mij ontgaat eigenlijk alles op dat gebied.

In nuchtere toestand zou ik de boot eerder afhouden met zo'n meisje. Maar als ik iets gedronken heb denk ik ''fuck it''. Als ik geen mannelijke aandacht krijg dan maar wat vrouwelijke.
ik snap je verhaal,maar er zijn toch ook wel leuke jongens voor je?? Of ben je erg kieskeurig met je mannelijke keuze?? (niet dat dat verkeerd is overigens),zelf was ik niet bepaald kieskeurig.
pi_147794049
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef gustaf het volgende:

[..]

ik snap je verhaal,maar er zijn toch ook wel leuke jongens voor je?? Of ben je erg kieskeurig met je mannelijke keuze?? (niet dat dat verkeerd is overigens),zelf was ik niet bepaald kieskeurig.
Wat misschien een beetje een probleem is bij man-man relaties, is dat je elke man met jezelf kunt vergelijken. Dus dan heb je al sneller zoiets van ''ik heb zelf grotere armen, dus waarom zou ik met hem gaan''. Terwijl je op mannen valt associeer je jezelf er ook mee. Snap je een beetje wat ik bedoel?
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:35:34 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147884243
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 12:03 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Nee man. Ik heb geen moeite met de normale wereld, de normale wereld heeft moeite met mij. Ik wil niet zo'n leven dat helemaal rondom mijn geaardheid draait.
maak je er dan ook niet zo druk om en profileer je niet overal als homo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147884266
Ik probeer dit even andersom te redeneren voor mezelf. Heteroseksuele man krijgt schurende billen van man tegen z'n kruis gedrukt. Krijgt geen stijve.

Ik zie het probleem niet. Of je nu wel of geen stijve hebt gekregen, wat maakt het uit? Je haar toch niet gedaan.
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:37:12 #30
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147884298
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef fathank het volgende:

[..]

maak je er dan ook niet zo druk om en profileer je niet overal als homo
Hoe doe jij dat dan? Geef die jongen dan ook wat tips.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:38:57 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147884366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hoe doe jij dat dan? Geef die jongen dan ook wat tips.
gewoon regelmatig een wijf in de kut poeren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147890965
Ik vind haar echt een kutwijf dat ze zo eerst met jou ging dansen en daarna naast jou met zo'n andere gozer :') Wat een schaamteloosheid. Dat mag hoor, maar ik vind dat raar.

Ik voel me al ongemakkelijk als ik eerst met 1 jongen heb gepráát en daarna aangesproken word door een ander terwijl eerstgenoemde dat ziet gebeuren :') Nu hoeft dat ook weer niet maar ik vind het dus raar dat die chick van jou dat deed.

Verder, tja. Ik weet niet of het raar is dat je je zo voelt, maar dat je geen boner van haar kreeg is toch gewoon normaal als je homo bent? Je hebt haar ego misschien wel een beetje gekrenkt :D

En het kan een test zijn, maar het wordt denk ik voor een vrouw ook gezien als compliment als ze een man een boner bezorgt. Tot op zekere hoogte een test, maar ergens ook gewoon alleen maar leuk. Of het boeit ze niks. Alles kan :P
pi_147914658
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:35 schreef fathank het volgende:

[..]

maak je er dan ook niet zo druk om en profileer je niet overal als homo
Ik profileer me helemaal nergens als homo. In dit topic misschien, maar dan heb je het ook ver gehad. Rare comment.
pi_147914744
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef artelligence het volgende:
Ik probeer dit even andersom te redeneren voor mezelf. Heteroseksuele man krijgt schurende billen van man tegen z'n kruis gedrukt. Krijgt geen stijve.

Ik zie het probleem niet. Of je nu wel of geen stijve hebt gekregen, wat maakt het uit? Je haar toch niet gedaan.
Nee dat is waar. Maar stiekem had ik wel gewild dat het anders was. Dat is het meer denk ik.
pi_147914953
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef vera166 het volgende:
Verder, tja. Ik weet niet of het raar is dat je je zo voelt, maar dat je geen boner van haar kreeg is toch gewoon normaal als je homo bent? Je hebt haar ego misschien wel een beetje gekrenkt :D
Daar leek het wel op. Ze deed er namelijk erg veel moeite voor, maar er gebeurde gewoon helemaal niks. Wat ergens wel te verwachten viel natuurlijk, maar toch voelde het een beetje als een teleurstelling. Ik wilde die avond gewoon even zijn zoals de rest denk ik.
  maandag 12 januari 2015 @ 11:16:04 #36
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_148599026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:17 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Ja ik weet, nogal fucked up maar het is true 8)7

Soms denk ik gewoon: mijn leven had zoveel mooier kunnen zijn als ik gewoon een hetero ventje was geweest.
Homofilie is dan ook een keuze. Dus word gewoon hetero!
Moordenaars en kinderverkrachters zeggen toch ook niet dat ze zo geboren zijn?

:T
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 12 januari 2015 @ 22:18:06 #37
365231 Fera
Fire & Blood
pi_148623791
Ik denk dat haar ego gekrenkt was omdat ze het niet voor elkaar kreeg. Dus ging ze voor een makkelijkere prooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_148655052
Een rol King pepermunt in je broekzak is een truc die bijna net zo oud is als pepermunt zelf.
Wie dit leest is gek
pi_148668031
De dame die je in de OP beschrijft, wat een slet. _O- Als heteroseksuele man kun je daar beter ver van blijven, tenzij je in bent voor een lolletje.

Verder is het wel apart dat je ego gekrenkt is. Je bent toch gay, maak je niet zo druk. Die chick was waarschijnlijk stomdronken en had toch niet helemaal door wat ze aan het doen was.
Copthorne 2.0
pi_148799962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:17 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Ja ik weet, nogal fucked up maar het is true 8)7

Soms denk ik gewoon: mijn leven had zoveel mooier kunnen zijn als ik gewoon een hetero ventje was geweest.
Dat herken ik wel, veel homo's zijn echt hoeren...en nichterig
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:48:12 #41
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_148882655
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:10 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Wat misschien een beetje een probleem is bij man-man relaties, is dat je elke man met jezelf kunt vergelijken. Dus dan heb je al sneller zoiets van ''ik heb zelf grotere armen, dus waarom zou ik met hem gaan''. Terwijl je op mannen valt associeer je jezelf er ook mee. Snap je een beetje wat ik bedoel?
lol, kutnarcist
  woensdag 29 april 2015 @ 19:04:25 #42
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_152131615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:32 schreef Gulmez het volgende:
ga lekker stappen in het coc ofzo als je moeite heb met de normale wereld
Sue Me
  vrijdag 1 mei 2015 @ 15:39:40 #43
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_152182395
Volgens mij probeerde ze je juist jaloers te maken, zodat je haar weer (terug) probeerde te krijgen. Aangezien ze naast je en tegen je aan ging dansen met die andere jongen, ze wilde dat je actie ondernam als een "echte" vent. 8-)
Of ze wilde n trio'tje.
pi_152185383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:10 schreef Morendo het volgende:
Niet een paar sokken in je onderbroek doen voor het stappen gaan. #amateur.
Sokken in je onderbroek nodig hebben :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_152229098
Wat een luxeprobleem, je mag anders wel met mij ruilen ik kreeg nooit aandacht van de vrouwen in een normale club. De paar keer dat ik in de iT was wel van mannen, en ik ben dus geen homo.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:37:42 #46
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152231744
Irritant is dat hé. Ben je net lekker bier aan het drinken.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_152259867
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:03 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Van leuke mannen heb ik nooit sjans, van mooie vrouwen wel. Dus het gevoel dat mannelijke aandacht me zou geven, zou ik dan kunnen ervaren bij die vrouwelijke aandacht.

Tijdje terug had ik b.v. ook zo'n situatie bij de bushalte. Een super knap meisje met een mooi figuur stond voortdurend naar me te smilen. Menige jongen zou zich super lucky voelen en z'n kans grijpen, maar voor mij is dat dan dus niet hetzelfde.
Komt waarschijnlijk door je houding. Misschien kom je niet gay over, en je toont geen wanhopige (seksuele) interesse in vrouwen en vrouwen 'diggen' dat wel. De reden waarom "leuke mannen" niet met je flirten kan juist zijn dat je houding dan het tegenovergestelde is als in 'je wil te graag'.
  maandag 4 mei 2015 @ 13:53:04 #48
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_152261635
Vooroordeel: Homo's verzorgen zich beter.
Kan me dus voorstellen dat ze tegen je aan begint te rijden, maar damn.
Haar ego zal ook wel een aardige klapper hebben gehad als ze jou wel zag zitten maar merkte aan je houding dat je niet opgewonden van haar raakte helemaal als ze zich zelfbewust was over haar strakke legging en volle borsten. Jammer voor beide denk ik zo, zij zal ook wel niet met een lekker gevoel zijn gaan slapen.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:51:02 #49
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_152263323
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:53 schreef QueenKong het volgende:
Vooroordeel: Homo's verzorgen zich beter.
Kan me dus voorstellen dat ze tegen je aan begint te rijden, maar damn.
Haar ego zal ook wel een aardige klapper hebben gehad als ze jou wel zag zitten maar merkte aan je houding dat je niet opgewonden van haar raakte helemaal als ze zich zelfbewust was over haar strakke legging en volle borsten. Jammer voor beide denk ik zo, zij zal ook wel niet met een lekker gevoel zijn gaan slapen.
Haha.

Ik denk dat ze gewoon doorgaat naar de volgende.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 4 mei 2015 @ 14:54:28 #50
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_152263423
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 09:10 schreef Phorcys het volgende:

''ik heb zelf grotere armen, dus waarom zou ik met hem gaan''.
Abraham deLacy, heb je nou alweer een nieuwe kloon? :D _O-
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 4 mei 2015 @ 23:44:34 #51
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_152283894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:03 schreef Phorcys het volgende:

[..]

Van leuke mannen heb ik nooit sjans, van mooie vrouwen wel. Dus het gevoel dat mannelijke aandacht me zou geven, zou ik dan kunnen ervaren bij die vrouwelijke aandacht.

Tijdje terug had ik b.v. ook zo'n situatie bij de bushalte. Een super knap meisje met een mooi figuur stond voortdurend naar me te smilen. Menige jongen zou zich super lucky voelen en z'n kans grijpen, maar voor mij is dat dan dus niet hetzelfde.
Als een meisje naar je lacht hoeft dat niet gelijk te betekenen dat ze je leuk vindt. Is meestal uit vriendelijkheid/beleefdheid.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')