abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 december 2014 @ 21:07:14 #1
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147718913






World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 18 december 2014 @ 21:07:44 #2
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147718932
Lekker, straks 2 weken vrij om te gamen.

Je zal maar een ban hebben zeg.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 18 december 2014 @ 21:28:19 #3
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147719826
quote:
6s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef Mr.J het volgende:
Lekker, straks 2 weken vrij om te gamen.

Je zal maar een ban hebben zeg.
_O- _O- _O-

maar waar blijft de type 59 op de advent kalender :(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_147723212
Misschien komt ie met de kerst :P
pi_147733321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:28 schreef Convict het volgende:

maar waar blijft de type 59 op de advent kalender :(
Zal niet goedkoop wezen mocht hij langs komen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147745568
Ik ga een potje janken als ze de Pz II J op de advent calendar gooien. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar je zou maar aan elke kant een Pz II J hebben die allebei als laatste overzijn...nou, veel plezier dan :')!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_147745766
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ga een potje janken als ze de Pz II J op de advent calendar gooien. Niet dat het mij wat uitmaakt, maar je zou maar aan elke kant een Pz II J hebben die allebei als laatste overzijn...nou, veel plezier dan :')!
Zeer kleine kans, al hebben ze het ook met de bt-sv geflikt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147745818
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:37 schreef Solique het volgende:

[..]

Zeer kleine kans, al hebben ze het ook met de bt-sv geflikt.
BT-SV is ruk met peren, leuke HP/T en een snelle proppenschieter, maar baggerarmor en de draaicirkel van een 30 ton vrachtwagen. :')

Pz II J zo traag as strotn door een dunen trechter, zelfs met APCR is de gun middelmatig op zn best..maar godskolere zoveel armor....arme Pz I C's :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 19 december 2014 @ 23:18:57 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147762412
De BT-SV is verre van OP maar wel één vd leukste tanks om te spelen. :Y Al die autoloaders bouncen als een malle. :D
Ik heb mezelf maar een verjaardagskado gegeven: 24k gold, daarbij in zat ook de BT-SV. Da's een halfjaar premium en heel wat XP omzetten.

Ik heb Pz J's zien smelten als sneeuw voor de zon, het probleem is dat veel spelers niet weten waar ze moeten schieten.

Ik zou juist graag de MTLS-1G14 eens zien. Veel gebruikt door Nederlanders bij 'ons optreden' in Indonesie. :+ Twin cannon autoloader.



[ Bericht 17% gewijzigd door popolon op 19-12-2014 23:32:32 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_147764483
Hahahaha, wat een vet ding is dat dan.... _O_
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 20 december 2014 @ 00:40:44 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_147765593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef bas-beest het volgende:
Hahahaha, wat een vet ding is dat dan.... _O_
Ik begrijp ook waarom die niet te krijgen is. ;)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 20 december 2014 @ 10:59:08 #12
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147768650
Gisteren de "comeback" van de E75 in mijn garage. Wat een baas!
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  zondag 21 december 2014 @ 18:50:24 #13
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_147811626
BT/SV is weer terug vandaag
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_147837203
Zo. 9.5. Nieuwe Limey tanks. Ik heb me voorbereid. *O*

• Twee vrije slots en twee tanks ready to sell
• 2,1 miljoen credits gegrind
• 20.000 FreeXP gegrind
• 20.000 XP gegrind met die verschrikkelijke Valentine, om de Archer tankdestroyer direct te kunnen aanschaffen. Daar gaat een verse crew in en zodra de M10 Achilles is gegrind komt daar mijn huidige AT-2 crew in. Afhankelijk van hoe de Archer speelt, blijft ie in mijn garage of niet. De M10 Achilles blijft er in ieder geval. :) Ben ook gek op de M10 Wolverine en de M36 Slugger; ik verwacht dat de Achilles daar ongeveer tussenin zit.
• Een extra rondje met de Vickers Medium I gedaan :') om direct de nieuwe T2 light tank te kunnen kopen. Einddoel in die lijn is de Sherman Firefly. :)

Nu eerst nog een hele dag werken ( :( ) en dan erop los *O*
Up, Guards! Up and at 'em!
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 22 december 2014 @ 11:58:23 #15
258885 Solique
I Kill You !
pi_147837258
Spel al weken niet aangeraakt, ben totaal de fun kwijt + te druk met aankoop huis.
Nieuwe lijn ziet er zeker leuk uit
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 22 december 2014 @ 12:34:35 #16
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147838218
Paar potjes 1390 met 5k / 6k spotting. Echt zalig als je dan in een struikje staat of voorkomt sjeezen en achter je verbranden de FV183's en JPZ's })
I'm not the girl in the picture..
pi_147860669
Fantastische games gehad met mijn vk3001H.... inclusief nu een mark of excellence

puntje van de dag: een pz38t raakt mijn frontplate en gelijk fikt mijn halve tank af. En dat is niet de eerste keer dat een licht wapen dus meer dan 220 damage doet en mij tank zowat onbruikbaar maakt door een affikkende transmissie (WTF wargaming). Net effe opgezocht maar dit schijnt nog steeds een "feature" te zijn voor duitse tanks onder de KTII en panther II. Erg irritant
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_147862332
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 22:51 schreef Ordos20 het volgende:
Fantastische games gehad met mijn vk3001H.... inclusief nu een mark of excellence

puntje van de dag: een pz38t raakt mijn frontplate en gelijk fikt mijn halve tank af. En dat is niet de eerste keer dat een licht wapen dus meer dan 220 damage doet en mij tank zowat onbruikbaar maakt door een affikkende transmissie (WTF wargaming). Net effe opgezocht maar dit schijnt nog steeds een "feature" te zijn voor duitse tanks onder de KTII en panther II. Erg irritant
Duitse tanks moet je eigenlijk ook niet spelen zonder een golden fire extuiquisher en de perk Preventive Maintenance. Dat gaat je echt heel veel frustratie schelen! Anders is het inderdaad net een BBQ op tracks.
pi_147862873
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:19 schreef Photopaidme het volgende:

[..]

Duitse tanks moet je eigenlijk ook niet spelen zonder een golden fire extuiquisher en de perk Preventive Maintenance. Dat gaat je echt heel veel frustratie schelen! Anders is het inderdaad net een BBQ op tracks.
12 matches vanavond en 11k experience en 1 keer net de lfp aantikken was Nog niet zo erg. Heb ergere dagen meegemaakt
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:30:07 #20
258885 Solique
I Kill You !
pi_147871334
Nieuwe patch, nog steeds geregeld disconnects :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147872052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:30 schreef Solique het volgende:
Nieuwe patch, nog steeds geregeld disconnects :')
Ik heb nooit disconnects. Toch iets met je verbinding?

Wel gisteren voor het eerst een vastloper toen ik in de garage zat. :o
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 23 december 2014 @ 09:51:23 #22
258885 Solique
I Kill You !
pi_147872268
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 09:38 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ik heb nooit disconnects. Toch iets met je verbinding?

Wel gisteren voor het eerst een vastloper toen ik in de garage zat. :o
Mijn verbinding is sowieso brak, maar kon toen WoT aangaf disconnected nog gewoon op websites, etc.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147872453
Heb zelf ook nergens last van.
pi_147872462
Wat is de (tweede) 17-Pounder op de Archer LEKKER zeg! 171(!) pen, 150 damage en 12 schoten per minuut, voor een Tier V kanon! Als je er gold mee schiet, dan heb je 220 pen _O-

En het ding mikt nog lekker rap ook. Wat een lol. *O*

Wel wennen aan de besturing (je gaat 3x zo hard achteruit als vooruit), maar hij draait lekker rap dus het is goed mogelijk om achterwaarts naar je bestemming te rijden, om te draaien en er op los te schieten. Is nog wel handig ook als je in ambush ligt, een schot afgeeft en moet maken dat je wegkomt. ;)

Ik ben er zeker van dat hij nog wel een klap van de nerfhamer gaat krijgen want deze TD is vele malen beter dan bijvoorbeeld de SU-85 en de StuG III.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 23 december 2014 @ 18:05:07 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147886843


Mn nieuwste aanwinst. De faillowe. O+
pi_147895352
Alleen maar Tier 10 tanks :o
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 24 december 2014 @ 08:21:23 #27
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147909553
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:35 schreef Karrs het volgende:
Alleen maar Tier 10 tanks :o
Ik heb alleen mn tier X aangevinkt, ik heb ook wel andere tiers hoor. :P
pi_147909573
quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 08:21 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik heb alleen mn tier X aangevinkt, ik heb ook wel andere tiers hoor. :P
Zowat twee rijen Tier 10 tanks :o
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147909581
Slots zijn vandaag half geld, equipment ook en wsch nog wel wat meer.

Ik denk dat ik vandaag weer eens ga investeren. Ook omdat ik de Grant moet Free-XPen want, nou ja, Grant. :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147911156
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147912571
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]

Mn nieuwste aanwinst. De faillowe. O+
Hoeveel speel je wel niet :o

Laatste dagje bonus: T-34-85M, Soviet Tier VI medium tank;

Jesus wat een tegenvaller :')
Hij heeft een slechtere gun dan de T-34-85 voor iets meer armor. Dan rij ik liever m'n T-34-85.
pi_147912908
Ja, had graag een russische premium medium, maar deze vind ik echt niks.
pi_147912984
Weer nutteloze advent.
Wel zijn meeste premium tanks in-game in de aanbieding dus mocht je nog wat zoeken.

quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]

Mn nieuwste aanwinst. De faillowe. O+
Leuke verzameling :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147913258
Gaat er iemand de Großtraktor Krupp kopen? Zit wel een dikke gun op voor zijn tier.

quote:
pen 43/87/38
dmg 110/110/175
Lowbies 1-shotten :D
  woensdag 24 december 2014 @ 12:43:41 #35
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_147915003
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 december 2014 18:05 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]

Mn nieuwste aanwinst. De faillowe. O+
Niet de 907 genomen :o ?
I'm not the girl in the picture..
  woensdag 24 december 2014 @ 14:47:03 #36
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_147919247
Na lang twijfelen mijn Tiger1 teruggekocht en de crew van mijn E75 daarin gezet. Ik lijk nl het beste te spelen in tier 7 tanks.

Gelijk de allereerste game erin een Ace. :P





PS: Gebruik nu ook p0st zijn mod. Vooral het extra in kunnen zoomen is wel heel errug lekker. :9
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_147919304
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 11:40 schreef muhahaha het volgende:
Gaat er iemand de Großtraktor Krupp kopen? Zit wel een dikke gun op voor zijn tier.

[..]

Lowbies 1-shotten :D
Te duur in huidige aanbieding vind ik.

quote:
2s.gif Op woensdag 24 december 2014 14:47 schreef Mr.J het volgende:
Na lang twijfelen mijn Tiger1 teruggekocht en de crew van mijn E75 daarin gezet. Ik lijk nl het beste te spelen in tier 7 tanks.

Gelijk de allereerste game erin een Ace. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

PS: Gebruik nu ook p0st zijn mod. Vooral het extra in kunnen zoomen is wel heel errug lekker. :9
Tiger is dan ook een heerlijke tank, zeker na de buff
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 24 december 2014 @ 23:42:53 #38
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_147938911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2014 12:43 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Niet de 907 genomen :o ?
Ik dacht, ik heb de t62A en object 140. Maar nu ik de 907 in randoms tegen kom... Wat een tank...
  donderdag 25 december 2014 @ 12:22:46 #39
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147947229
quote:
9s.gif Op woensdag 24 december 2014 23:42 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik dacht, ik heb de t62A en object 140. Maar nu ik de 907 in randoms tegen kom... Wat een tank...
Wel, met het arsenaal wat jij hebt staan, brengen ze je niet snel meer in verlegenheid lijkt mij? 😄
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  donderdag 25 december 2014 @ 12:24:40 #40
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_147947296
Toch nog even de E-25 in de garage gezet. Wat een fun dit ding!!
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  dinsdag 30 december 2014 @ 08:51:21 #41
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148128006
WoT...

4 losses op mijn IS3 met dik 2500 WN8 elk en dan de game waar je zonder damage te doen ammoracked wordt wel winnen en je 5x exp voor de dag daaraan kwijtraken. ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:01:13 #42
258885 Solique
I Kill You !
pi_148128145
IS-6 en FCM in garage laten zetten. :9
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:03:27 #43
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148128176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:01 schreef Solique het volgende:
IS-6 en FCM in garage laten zetten. :9
Nice.

Begin je dan met een nieuwe crew of schuif je een bestaande crew door?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:05:21 #44
258885 Solique
I Kill You !
pi_148128205
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:03 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nice.

Begin je dan met een nieuwe crew of schuif je een bestaande crew door?
Gebruik gewoon crew uit mijn normale heavies.
Dat is hele idee van prem tanks.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:10:12 #45
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148128264
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Solique het volgende:

[..]

Gebruik gewoon crew uit mijn normale heavies.
Dat is hele idee van prem tanks.
En in dezelfde tanklijn, schuif je je crew door en verkoop je de oude tank?

Heb zelf mijn E75 crew in de teruggekochte Tiger 1 gezet, maar nu dus een crewloze E75. Wil ik beide tanks spelen zonder crew te swappen moet ik dus een nieuwe crew trainen vrees ik.

Hoe doe jij/anderen dit?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:19:58 #46
258885 Solique
I Kill You !
pi_148128429
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:10 schreef Mr.J het volgende:

[..]

En in dezelfde tanklijn, schuif je je crew door en verkoop je de oude tank?

Heb zelf mijn E75 crew in de teruggekochte Tiger 1 gezet, maar nu dus een crewloze E75. Wil ik beide tanks spelen zonder crew te swappen moet ik dus een nieuwe crew trainen vrees ik.

Hoe doe jij/anderen dit?
IS-6 en FCM zijn premium tanks.
Ik gebruik deze om credits binnen te halen, free experience en vooral voor het trainen van crew.

Omdat het bij een premium tank niet uit maakt waar de crew eigenlijk voor getraind is zolang het type crew maar overeen komt kan je crew uit bijvoorbeeld een IS-7 halen en verder laten trainen in de IS-6.
Wanneer je dan de IS-7 weer wilt spelen zet je de crew gewoon weer terug.
Dit kan zonder verlies van stats of ander gedoe.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:36:37 #47
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148128759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Solique het volgende:

[..]

IS-6 en FCM zijn premium tanks.
Ik gebruik deze om credits binnen te halen, free experience en vooral voor het trainen van crew.

Omdat het bij een premium tank niet uit maakt waar de crew eigenlijk voor getraind is zolang het type crew maar overeen komt kan je crew uit bijvoorbeeld een IS-7 halen en verder laten trainen in de IS-6.
Wanneer je dan de IS-7 weer wilt spelen zet je de crew gewoon weer terug.
Dit kan zonder verlies van stats of ander gedoe.
Yep, maar ik bedoelde normale tanks. Schuif je je crew door van bijv je IS8 naar je IS7? En wat als je later je IS8 weer terugkoopt, heb je dan een 0% crew?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:40:50 #48
258885 Solique
I Kill You !
pi_148128842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Yep, maar ik bedoelde normale tanks. Schuif je je crew door van bijv je IS8 naar je IS7? En wat als je later je IS8 weer terugkoopt, heb je dan een 0% crew?
Bij normale tanks schuif ik crew bijna altijd door.
Soms als ik een tank wil behouden voor TC's of campaign laat ik crew staan en bouw ik een nieuwe op bij de volgende.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:45:38 #49
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148128950
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:40 schreef Solique het volgende:

[..]

Bij normale tanks schuif ik crew bijna altijd door.
Soms als ik een tank wil behouden voor TC's of campaign laat ik crew staan en bouw ik een nieuwe op bij de volgende.
Maar dan begin je met een 0% crew in een T8 tanks, zonder six sense, repair etc. Is dat niet afzien? :D
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 09:52:24 #50
258885 Solique
I Kill You !
pi_148129079
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 09:45 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Maar dan begin je met een 0% crew in een T8 tanks, zonder six sense, repair etc. Is dat niet afzien? :D
Dat zal nooit een T8 tank zijn.
T6 en T8 tanks behoud ik vaak die heb ik allen met minimaal 2 skills.

Zal dus een tussen tier tank zijn, dan nog gebruik ik altijd gold om ze naar 100% te krijgen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148129433
Ik nam altijd nieuwe crew, tijd lang in de kv-1s en nu zet ik eigenlijk alles door.
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:32:21 #52
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148130159
Iemand tips dan om zo snel mogelijk een nieuwe crew voor mijn Tiger 1 te trainen?

Ik kijk wat rond naar lagere tier german meds maar geen van alleen krijgen preferential mm. Dat zou nl erg leuk zijn. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148130302
1 van de STUGjes pakken? :)
  dinsdag 30 december 2014 @ 10:46:40 #54
258885 Solique
I Kill You !
pi_148130657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef Mr.J het volgende:
Iemand tips dan om zo snel mogelijk een nieuwe crew voor mijn Tiger 1 te trainen?

Ik kijk wat rond naar lagere tier german meds maar geen van alleen krijgen preferential mm. Dat zou nl erg leuk zijn. :)
Premium German Heavy zou het snelst gaan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 30 december 2014 @ 11:20:07 #55
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148131645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef muhahaha het volgende:
1 van de STUGjes pakken? :)
Hmm, zou kunnen ja. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef Solique het volgende:

[..]

Premium German Heavy zou het snelst gaan.
Lowe ziet T10s en verder zijn er geen lagere premium tier heavies toch?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 30 december 2014 @ 11:34:21 #56
258885 Solique
I Kill You !
pi_148132102
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:20 schreef Mr.J het volgende:

Lowe ziet T10s en verder zijn er geen lagere premium tier heavies toch?
Er is wel nog een andere duitse lagere premium heavy, maar die is zelden te koop de Pz.Kpfw. B2 740 (f).
Zelf gebruikte ik toentertijd de VK3601 als crew trainer voor de tiger, weet niet hoe die tegenwoordig nog is.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148132414
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:34 schreef Solique het volgende:

[..]

Er is wel nog een andere duitse lagere premium heavy, maar die is zelden te koop de Pz.Kpfw. B2 740 (f).
Zelf gebruikte ik toentertijd de VK3601 als crew trainer voor de tiger, weet niet hoe die tegenwoordig nog is.
Slechter geworden maar is nog wel te doen.
pi_148132924
Koop iig nooit een dw2, wat een grafmongole tank is dat. Zelfs als ik goed weet te spelen verliezen we nog omdat het team waar ik altijd mee wordt gepaired zo autistisch is als de pest. Alsof ik 14 photomorti's bij me heb. :{
  dinsdag 30 december 2014 @ 11:59:53 #59
258885 Solique
I Kill You !
pi_148132948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Koop iig nooit een dw2, wat een grafmongole tank is dat. Zelfs als ik goed weet te spelen verliezen we nog omdat het team waar ik altijd mee wordt gepaired zo autistisch is als de pest. Alsof ik 14 photomorti's bij me heb. :{
Dat gedoe heb je bij veel tanks helaas :{
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148133002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat gedoe heb je bij veel tanks helaas :{
Winkans van 27%, globaal 52% ;/
  dinsdag 30 december 2014 @ 12:02:17 #61
258885 Solique
I Kill You !
pi_148133028
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Winkans van 27%, globaal 52% ;/
Soms zegt het niets hoor.
Heb ook potten weten te winnen met 5% winkans.
En potten verloren met 98% winkans
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148133042
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:02 schreef Solique het volgende:

[..]

Soms zegt het niets hoor.
Heb ook potten weten te winnen met 5% winkans.
En potten verloren met 98% winkans
Bedoel mijn statistieken. :)
  dinsdag 30 december 2014 @ 12:05:29 #63
258885 Solique
I Kill You !
pi_148133132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bedoel mijn statistieken. :)
Die weet ik niet :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148133318
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:05 schreef Solique het volgende:

[..]

Die weet ik niet :)
Per tank en totaal, staat in je servicerecord. :)
DW2 trekt het naar beneden haha.
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:29:05 #65
258885 Solique
I Kill You !
pi_148136124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Per tank en totaal, staat in je servicerecord. :)
DW2 trekt het naar beneden haha.
Zo heb ik meer tanks die ik graag ontwijk
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148143364
St. Emil vind ik ook lastig om te spelen. Met stockgun doe ik tussen de 220 en 320 dmg, hij is alleen vrij traag en heeft geen armor. Svl en nashorn hadden hetzelfde issue alleen ze waren wel snel. Nu moet ik voorspellen waar de vijanden vandaan komen en daar zit ik nog wel eens naast waardoor ik geen bijdrage lever aan de strijd. (Naar een nieuwe plek rijden kost een eeuwigheid haha).
  dinsdag 30 december 2014 @ 16:08:31 #67
258885 Solique
I Kill You !
pi_148143549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef muhahaha het volgende:
St. Emil vind ik ook lastig om te spelen. Met stockgun doe ik tussen de 220 en 320 dmg, hij is alleen vrij traag en heeft geen armor. Svl en nashorn hadden hetzelfde issue alleen ze waren wel snel. Nu moet ik voorspellen waar de vijanden vandaan komen en daar zit ik nog wel eens naast waardoor ik geen bijdrage lever aan de strijd. (Naar een nieuwe plek rijden kost een eeuwigheid haha).
Ik heb m verkocht, kon er niet meer tegen.
Steeds in T9 of 10 potten en dan met de stock gun die er niet doorheen komt of te weinig kan toevoegen, verplaatsen duurt eeuwigheid, camo heb je ook weinig.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148146514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik heb m verkocht, kon er niet meer tegen.
Steeds in T9 of 10 potten en dan met de stock gun die er niet doorheen komt of te weinig kan toevoegen, verplaatsen duurt eeuwigheid, camo heb je ook weinig.
Mja ik wil heel graag de rhm, gelukkig gratis premium en 3 dagen de x5 bonus :9 gehad. Zodra ik de rhm kan kopen gaat hij de deur uit.

Moet zeggen, heb er wel leuke potjes mee als je goed hebt ingeschat waar de vijanden heen zijn gegaan. :)
pi_148151557
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 12:24 schreef Flatacer het volgende:
Toch nog even de E-25 in de garage gezet. Wat een fun dit ding!!
Hier ook, wat een heerlijk scheurijzer is dat zeg.
Reload tijd van 3 sec is ook wel erg prettig.
pi_148175604
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 17:06 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja ik wil heel graag de rhm, gelukkig gratis premium en 3 dagen de x5 bonus :9 gehad. Zodra ik de rhm kan kopen gaat hij de deur uit.

Moet zeggen, heb er wel leuke potjes mee als je goed hebt ingeschat waar de vijanden heen zijn gegaan. :)
Wil ook graag de rhm maar kon er gewoon niet meer tegen.
Geen enkele goede pot, nutteloze teams maar vooral een tank die nergens door kon komen.
Koop later de tank nog wel eens terug.
Eerst verder met andere lijnen, heb er nog genoeg af te ronden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148186780
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 09:49 schreef Solique het volgende:

[..]

Wil ook graag de rhm maar kon er gewoon niet meer tegen.
Geen enkele goede pot, nutteloze teams maar vooral een tank die nergens door kon komen.
Koop later de tank nog wel eens terug.
Eerst verder met andere lijnen, heb er nog genoeg af te ronden.
Eindelijk de 2e gun, schiet wel lekker weg zo :). Eerste pot verloren we best snel, 2e pot 2712 dmg eruit weten te persen voordat ze me hadden omsingelt, wonnen we uiteindelijk wel. :)
pi_148187002
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Eindelijk de 2e gun, schiet wel lekker weg zo :). Eerste pot verloren we best snel, 2e pot 2712 dmg eruit weten te persen voordat ze me hadden omsingelt, wonnen we uiteindelijk wel. :)
Ik zal volgend jaar eens kijken om verder te gaan.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_148187056
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:52 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik zal volgend jaar eens kijken om verder te gaan.
Mja nu de lange run voor 76k xp. Gaat lang duren denk ik want dan heb ik geen premium meer. :+
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:39:06 #74
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148214494
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja nu de lange run voor 76k xp. Gaat lang duren denk ik want dan heb ik geen premium meer. :+
Over een weekje een event dat je per 1 gold 35 xp kan omzetten ipv de normale 1:25 ratio.

Toch maar t vinkje 'Accelerate crew' uitgezet. Heb nog 150.000 nodig om de IS8 te skipped naar de IS7. Of dan toch de M103 skippen naar de T110E5.

Keuzes, keuzes zo vroeg in t jaar al. :P

Eerst maar eens mijn WR fixen, die blijft onder de 50% zakken de laatste tijd. Terwijl WN8, avergae dmg en XP wel gewoon omhoog gaan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148215989
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:39 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Over een weekje een event dat je per 1 gold 35 xp kan omzetten ipv de normale 1:25 ratio.

Toch maar t vinkje 'Accelerate crew' uitgezet. Heb nog 150.000 nodig om de IS8 te skipped naar de IS7. Of dan toch de M103 skippen naar de T110E5.

Keuzes, keuzes zo vroeg in t jaar al. :P

Eerst maar eens mijn WR fixen, die blijft onder de 50% zakken de laatste tijd. Terwijl WN8, avergae dmg en XP wel gewoon omhoog gaan.
Hoop dat de IS-7 je niet zo tegen staat als bij mij.

Vind het 3x niks :')

Net als de T57 heavy van de amerikanen :')
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:36:19 #76
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148219351
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hoop dat de IS-7 je niet zo tegen staat als bij mij.

Vind het 3x niks :')

Net als de T57 heavy van de amerikanen :')
Waar loop je dan tegenaan bij beide?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148219651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:39 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Over een weekje een event dat je per 1 gold 35 xp kan omzetten ipv de normale 1:25 ratio.

Toch maar t vinkje 'Accelerate crew' uitgezet. Heb nog 150.000 nodig om de IS8 te skipped naar de IS7. Of dan toch de M103 skippen naar de T110E5.

Keuzes, keuzes zo vroeg in t jaar al. :P

Eerst maar eens mijn WR fixen, die blijft onder de 50% zakken de laatste tijd. Terwijl WN8, avergae dmg en XP wel gewoon omhoog gaan.
Ik was dat event al vergeten en de boel al omgezet :'). Ach ja toch veel gratis gold verkregen. :)

Ga je 150k xp converten? Dat is wel behoorlijk veel. IS-8 is wel lastig soms, wel een relaxed tankje toch wel. Alleen armor is niet zoveel waard.
pi_148226181
Wat ee trol spel soms :')
Bounced op de de achterkant van een E-100,recht op zijn reet met object 268 en HEAT :')
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:50:21 #79
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_148232831
T29 is echt een machtig mooie tank.

I'm not the girl in the picture..
pi_148233215
BEMANNINGSERVARINGSCOËFFICIËNT
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148235587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 11:59 schreef muhahaha het volgende:
Koop iig nooit een dw2, wat een grafmongole tank is dat. Zelfs als ik goed weet te spelen verliezen we nog omdat het team waar ik altijd mee wordt gepaired zo autistisch is als de pest. Alsof ik 14 photomorti's bij me heb. :{
Lol dus jij denkt te verliezen met 14 andere blauwe photomorti's met een recent wn8 van over de 3000? ;)
Ehmm
pi_148238224
Persoonlijk denk ik van wel. En waarom? Omdat die geen flauw benul hebben van samenwerken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:35:18 #83
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_148239061
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:07 schreef Karrs het volgende:
BEMANNINGSERVARINGSCOËFFICIËNT
Ik heb het ook niet bedacht..
I'm not the girl in the picture..
pi_148243380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:54 schreef bas-beest het volgende:
Persoonlijk denk ik van wel. En waarom? Omdat die geen flauw benul hebben van samenwerken.
Gewoon mikken en clicken toch? :)

Ligt het aan mij of is de object waarmee photo rondrijdt gewoon heel goed. Vraag me af hoe hij zou presteren in de DW2.
pi_148251356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gewoon mikken en clicken toch? :)

Ligt het aan mij of is de object waarmee photo rondrijdt gewoon heel goed. Vraag me af hoe hij zou presteren in de DW2.
Ik speel wel voornamelijk tanks die bekend staan om hun geweldige prestaties maar ik denk dat ik in wat mindere tanks ook wel fatsoenlijk kan spelen.

En ik platoon de laatste tijd regelmatig en dat is echt bizar goed voor winrate ik speel altijd samen met 2 andere blauwe spelers en een winrate van 85% + in een sessie is gewoon heerlijk!
Ehmm
pi_148252727
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:54 schreef bas-beest het volgende:
Persoonlijk denk ik van wel. En waarom? Omdat die geen flauw benul hebben van samenwerken.
Ik dacht omdat die momenteel gewoon niet kunnen inloggen.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148252785
En zonder gekheid. Als je niet weet hoe samen te werken haal je geen hoge scores. Dus dat zal met Photo wel meevallen denk ik.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:32:40 #88
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148262217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef Photomorti het volgende:

En ik platoon de laatste tijd regelmatig en dat is echt bizar goed voor winrate ik speel altijd samen met 2 andere blauwe spelers en een winrate van 85% + in een sessie is gewoon heerlijk!
Nieuw account maar gestart ipv je ban af te wachten?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148268784
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nieuw account maar gestart ipv je ban af te wachten?
Geld als water. :)
pi_148269594
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nieuw account maar gestart ipv je ban af te wachten?
Nee ik heb een paar dagen gespeeld op een account van mijn platoonmaat maar beleef er niet veel plezier aan als ik geen progressie maak op mijn eigen account.

Wel handig om niet helemaal uit vorm te raken maar heb inmiddels al 2 weken niet gespeeld.

Woensdag om 21.30 is mijn ban opgeheven en dan kan ik weer :)
Kan nu ook echt geen bans meer riskeren dus hoef me alleen maar te focussen op het beter worden en dan over een paar weken het prachtige paarse ingame kleurtje bemachtigen.

Nu nog die winrate boosten want die blijft wel behoorlijk achter met 53% overall ik zie zelfs mensen die nauwelijks groen zijn met 55+ winrates dus dat valt nog een beetje tegen.
Ehmm
pi_148270044
En maar roepen dat je niks om stats of iets geeft. _O-

Misschien hebben die mensen wel met de mindere tanks gespeeld om hogerop te komen ... Of ze spelen arti :+
pi_148271390
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Photomorti het volgende:
Kan nu ook echt geen bans meer riskeren dus hoef me alleen maar te focussen op het beter worden
Alsof dat je gaat lukken, dat eerste dan :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148277925
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 16:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waar loop je dan tegenaan bij beide?
IS7 is behoorlijk slecht qua armor.
Als ik er 1 tegen kom krijg ik er amper een kogel in. Als ik in dat ding rij vliegt de DMG er vanaf.

T57 heavy gaat soms heel goed en soms heel slecht. Winrate is onder de 50% in elk geval.
Terwijl de T54E1 daar dik boven zit. En zo veel verschillen die tanks nou ook weer niet. Ik speel de T57 Heavy ook als een medium omdat de armor ook niet goed is.

T54 van de russen die iedereen geweldig vind, vind ik persoonlijk ook helemaal niks. Die gun depression maakt het zo'n vervelende tank!

Op een of andere manier vind ik alle tanks leuk die andere helemaal niks vinden en andersom is dus ook het geval :D
pi_148278066
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Nee ik heb een paar dagen gespeeld op een account van mijn platoonmaat maar beleef er niet veel plezier aan als ik geen progressie maak op mijn eigen account.

Wel handig om niet helemaal uit vorm te raken maar heb inmiddels al 2 weken niet gespeeld.

Woensdag om 21.30 is mijn ban opgeheven en dan kan ik weer :)
Kan nu ook echt geen bans meer riskeren dus hoef me alleen maar te focussen op het beter worden en dan over een paar weken het prachtige paarse ingame kleurtje bemachtigen.

Nu nog die winrate boosten want die blijft wel behoorlijk achter met 53% overall ik zie zelfs mensen die nauwelijks groen zijn met 55+ winrates dus dat valt nog een beetje tegen.
Platoonen met paarse spelers en vervolgens zelf paars worden heeft echt helemaal niks te maken met goed zijn.

Een 3 koppige goede platoon kan het hele spel maken, elke keer weer. Zeker met die prut matchmaking. Als je ze vervolgens alleen tegen komt, dan bakken ze er niks van.

Ik zit op 53% winrate, redelijk stabiel, heeeel langzaam zal ik misschien ooit de 54% halen. Maar dan wel zonder platoons en zonder clanwars. Die stats van platoons zeggen dus helemaal 0.0.
pi_148293442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Platoonen met paarse spelers en vervolgens zelf paars worden heeft echt helemaal niks te maken met goed zijn.

Een 3 koppige goede platoon kan het hele spel maken, elke keer weer. Zeker met die prut matchmaking. Als je ze vervolgens alleen tegen komt, dan bakken ze er niks van.

Ik zit op 53% winrate, redelijk stabiel, heeeel langzaam zal ik misschien ooit de 54% halen. Maar dan wel zonder platoons en zonder clanwars. Die stats van platoons zeggen dus helemaal 0.0.
99% van al mijn games is gewoon solo hoor.

En met 2 andere paarsen is het juist een stuk moeilijker om veel dmg te doen want het voordeel van slechtere spelers in jouw team is dat die over het algemeen minder damage doen waardoor er voor jouw veel overblijft.

In een platoon unicums wals je soms over de vijand heen en dan heb je gewoon vaak geen hele hoge damage games.

Ik behaal solo meer wn8 als ik platoon maar een platoon is super goed voor winrate dat dan weer wel.

Maar het boeit me niet of ik nou 3K wn8 krijg of 5K het gaat mij erom dat ik boven die 3000 kom en dan vind ik het wel prima :P
Ehmm
pi_148293815
Dan moet je dus geen arti spelen, rng shots all over the place _O-

Met de St. Emil had ik daarstraks bijna 10k wn8 _O-
pi_148315732
Heerlijke tank met 5 skill crew :')

pi_148330626
@FreezePop klopt het dat jij ook in de clan CELL zit? Want jouw WoT naam komt me bekend voor :P
  maandag 5 januari 2015 @ 10:26:29 #99
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148348281
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:58 schreef nilssanders het volgende:
Heerlijke tank met 5 skill crew :')

[ afbeelding ]
Waar haalde jij die extra crew member vandaan?

Zie net dat je van 4 crew (IS, IS3) nu naar 5 crew gaat. :/
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148350398
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:26 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waar haalde jij die extra crew member vandaan?

Zie net dat je van 4 crew (IS, IS3) nu naar 5 crew gaat. :/
los trainen, ik heb al een nieuw crewlid in mn IS-8 gezet. 1e skill is op 81% meen ik.
pi_148354805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:39 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Over een weekje een event dat je per 1 gold 35 xp kan omzetten ipv de normale 1:25 ratio.

Toch maar t vinkje 'Accelerate crew' uitgezet. Heb nog 150.000 nodig om de IS8 te skipped naar de IS7. Of dan toch de M103 skippen naar de T110E5.

Keuzes, keuzes zo vroeg in t jaar al. :P

Eerst maar eens mijn WR fixen, die blijft onder de 50% zakken de laatste tijd. Terwijl WN8, avergae dmg en XP wel gewoon omhoog gaan.
Mijn advies, niks overslaan.
Het is goed voor je spelniveau om deze tanks te spelen, de IS-8 is een mobiele heavy met goede gun een matige armor.
De m103 is gewoon een prima tank.
Juist door het spelen van deze tanks wordt je een betere speler.
Daarnaast leer je de weakspots/sterkte/zwakte van de tanks die je ook weer tegen hen kan gebruilken als je ze tegenkomt.

Ik heb mijzelf net een paar weken door de St. Emil geworsteld, en ik kan je vertellen veel slechter dan dat wordt het niet (ondanks de prima gun) .

Free xp alleen gebruiken voor het direct upgraden van zojuist gekochte tanks, daar heb je veel meer aan, dan het overslaan van tanks die minder goed zijn.
pi_148354839
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

los trainen, ik heb al een nieuw crewlid in mn IS-8 gezet. 1e skill is op 81% meen ik.
Als je tank elite is, wordt met accelerated crew training altijd je minst ervaren member geboost.
Dus 1 member erbij trainen gaat dan vrij snel.
pi_148355215
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:11 schreef DjMark het volgende:

[..]

Als je tank elite is, wordt met accelerated crew training altijd je minst ervaren member geboost.
Dus 1 member erbij trainen gaat dan vrij snel.
True, ik neem hem alleen nu alvast mee in de IS-8, het is de loader dus het enige wat ik echt mis is BIA en die heb ik meteen gekozen (ja, ik weet dat ie op 100% pas actief wordt). De andere loader zit even op de bank.

St. Emil vind ik erg leuk, klinkt raar maar hij doet echt veel dmg. Nadeel is alleen zijn snelheid en gebrek aan armor/camo. Gun depression daarentegen is echt geniaal. Qua performance verschilt het wel per pot ja, kan niet stabiel veel dmg dealen, soms rij ik achter de feiten aan omdat ons team het andere team helemaal wegschiet.
pi_148355264
St. Emil vond ik met de top gun ook een prima tank. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.
Voor de top gun... bleh :N
pi_148355379
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
St. Emil vond ik met de top gun ook een prima tank. Niet geweldig, maar zeker niet slecht.
Voor de top gun... bleh :N
Heavies kietelen _O-
Met de nieuwe gun laat je zelfs T29 tanks schrikken _O-
Bam 430/500 dmg op zijn ballen, denken dat hulldown werkt. :+
pi_148355383
De belachelijk slechte armor/camo/reload/hoeveelheid shells kan ik allemaal nog wel door de vingers zien, zolang de tank maar enigsinds mobiel is, en dat is hij totaal niet.
Veel en veel te traag.

Nu ik eindelijk de rhm unlocked heb is het verschil echt belachelijk, de rhm is wat mij betreft een van de meest OP tanks op tier 8, wat een ding.
pi_148355401
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:26 schreef DjMark het volgende:
De belachelijk slechte armor/camo/reload/hoeveelheid shells kan ik allemaal nog wel door de vingers zien, zolang de tank maar enigsinds mobiel is, en dat is hij totaal niet.
Veel en veel te traag.

Nu ik eindelijk de rhm unlocked heb is het verschil echt belachelijk, de rhm is wat mij betreft een van de meest OP tanks op tier 8, wat een ding.
Do want de RHM :9
pi_148359908
De Rhoomboter is leuk spelen. Beter met het stockgun dan de upgrade, al is dat wel leuk zo op z'n tijd.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_148360081
Ik speel alleen met de stock gun. Om mensen nog harder te laten huilen pak ik wel de ISU. Maar die gaat niet zo vaak meer de garage uit sinds ik de Rhm heb.
pi_148363226
Iemand tier 8 platoon? Stuur me een invite dan
ingame name: nilsson1234
pi_148377819
Wajoo, normaal niet meer dan een paar schoten kunnen geven voor ze door de papier-maché armor van je T-28 (USSR) heenkomen of een beetje sniperen van een afstandje, maar opeens ging het als een malle. Op Himmelsdorf nog wel, de wat mij betreft kutste map ooit (heb altijd arty gespeeld, en op die map kan je niks).

SeanFerdi on Himmelsdorf Winter (vBAddict)


Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_148377956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:15 schreef SeanFerdi het volgende:
Wajoo, normaal niet meer dan een paar schoten kunnen geven voor ze door de papier-maché armor van je T-28 (USSR) heenkomen of een beetje sniperen van een afstandje, maar opeens ging het als een malle. Op Himmelsdorf nog wel, de wat mij betreft kutste map ooit (heb altijd arty gespeeld, en op die map kan je niks).

SeanFerdi on Himmelsdorf Winter (vBAddict)
[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is ook echt een kut tank. Drm had ik hem free xp'ed naar de KV-1S toen :P
pi_148378124
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Is ook echt een kut tank. Drm had ik hem free xp'ed naar de KV-1S toen :P
Op zich, met de Zis-4 erop een beetje bij een open vlakte campen, en van een afstandje tier III en IV snipen die door anderen gespot worden heeft wel wat.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_148378200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

Op zich, met de Zis-4 erop een beetje bij een open vlakte campen, en van een afstandje tier III en IV snipen die door anderen gespot worden heeft wel wat.
Dat werkt ook wel meestal :P.
Na 20 games in mijn T32 de ace tanker gehaald.
4.4k damage maar kan se replay nergens vinden :(
pi_148378367
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:30 schreef nilssanders het volgende:
...
maar kan se replay nergens vinden :(
heb je in settings wel aanstaan dat de replays van alle battles worden opgeslagen? want dan staan ze gewoon in de WOT map.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_148378764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:37 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

heb je in settings wel aanstaan dat de replays van alle battles worden opgeslagen? want dan staan ze gewoon in de WOT map.
Gevonden! Zal hem morgen uploaden. Nu ga ik echt slapen anders ben ik extreem chagrijnig
pi_148413760
Hij gaat weer heerlijk na de ban !! Speel nog beter als voor de ban hehe

Ehmm
pi_148416839
Geen spg hebben, beetje jammer. ;(
pi_148417173
Daar begint de dagelijkse stats/kijkmijteamkillen spam weer. :O
pi_148418278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Daar begint de dagelijkse stats/kijkmijteamkillen spam weer. :O
Het was wel lekker rustig de afgelopen maand. :D

Ga ik ook doen zodra ik de RHM hebn. :+
pi_148422662
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:19 schreef Photomorti het volgende:
Hij gaat weer heerlijk na de ban !! Speel nog beter als voor de ban hehe

[ afbeelding ]
Je hebt je naam veranderd naar photomato2stronk?? Of is je oude account totaal gebanned?
pi_148434028
hahaha nice :P

Maja ben inmiddels alweer gebanned tot 7 april was op lakeville op de midlane in mijn walker bulldog richting enemy base aan het racen en mijn 301 wn8 elc teammate probeerde me in te halen vlak langs de rand van het water waardoor ik hem bij het naar links sturen een klein tikje gaf en hij verdronk.

Ja echt een top systeem hoor dit , al 3 dagen lang geen enkele teamdamage gedaan en dan krijg je zo een pechmomentje en jahoor 3 maanden ban slaat helemaal nergens op dit.

Maja ik ga wel een ticket met replay insturen hopelijk levert dat iets op.
Ehmm
pi_148434104
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:15 schreef Photomorti het volgende:
hahaha nice :P

Maja ben inmiddels alweer gebanned tot 7 april was op lakeville op de midlane in mijn walker bulldog richting enemy base aan het racen en mijn 301 wn8 elc teammate probeerde me in te halen vlak langs de rand van het water waardoor ik hem bij het naar links sturen een klein tikje gaf en hij verdronk.

Ja echt een top systeem hoor dit , al 3 dagen lang geen enkele teamdamage gedaan en dan krijg je zo een pechmomentje en jahoor 3 maanden ban slaat helemaal nergens op dit.

Maja ik ga wel een ticket met replay insturen hopelijk levert dat iets op.
|:(

Wanneer ga jij een permaban krijgen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:20:43 #125
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148434197
"[WoT #19] Kerstdagen zonder WoT teamkillers" --> "[WoT #19] Paasdagen zonder WoT teamkillers"
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148434302
Ja maar dit slaat helemaal nergens op ik heb meer dan 200 games gespeeld in 3 dagen tijd en heb 0 team schade aangebracht en door 1 ongelukkige tik valt een elc het water in en boem 3 maanden ban dit is toch veels te extreem?
Ehmm
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:25:15 #127
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148434371
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar dit slaat helemaal nergens op ik heb meer dan 200 games gespeeld in 3 dagen tijd en heb 0 team schade aangebracht en door 1 ongelukkige tik valt een elc het water in en boem 3 maanden ban dit is toch veels te extreem?
Ga toch weg uit dit topic, clown.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148434999
Is toch belachelijk dat je zelfs na meer als 200 games zonder teamdamage alweer een 3 maanden ban krijgt omdat een teammate per ongeluk verdrinkt door een tikje van mijn tank.

Wat een pauper russen nou was weer een leuke 3 dagen world of tanks met een 3000 wn8 over 233 games en een 61% voornamelijk solo winrate.

Naja over 3 maanden maar weer proberen om super unicum te worden ofzo?
Ehmm
pi_148435326
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Photomorti het volgende:

Naja over 3 maanden maar weer proberen om super unicum te worden ofzo?
Dat is je al gelukt hoor.
pi_148435551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Photomorti het volgende:
Is toch belachelijk dat je zelfs na meer als 200 games zonder teamdamage alweer een 3 maanden ban krijgt omdat een teammate per ongeluk verdrinkt door een tikje van mijn tank.
Misschien is WG jouw geteamkill zat aan het worden, je heb ondertussen een hele lange lijst met klachten over jou veroorzaakt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:59:09 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_148435687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Photomorti het volgende:
Is toch belachelijk dat je zelfs na meer als 200 games zonder teamdamage alweer een 3 maanden ban krijgt omdat een teammate per ongeluk verdrinkt door een tikje van mijn tank.
Je sloeg de waarschuwingen in de wind toen we allemaal zeiden dat het gewoon een optelsom is. Ja, een uurtje hier, een half dagje daar ...... Daar gaf je toen niets om, zelfs niet toen we zeiden dat het een simpele optelsom gaat worden. En daar pluk je nu de vruchten van.

Ik heb er maar weinig medelijden mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_148435703
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Dat is je al gelukt hoor.
Hoe bedoel je ? Naja mijn laatste 1000 battles wn8 is over de 3000 maja het gaat natuurlijk om het de overall wn8 die boven de 2900 moet aantikken :P
Ehmm
pi_148435826
Ja maar er zit totaal geen marge in de teamdamage je zou toch verwachten na 233 games zonder teamdamage dat je welleens per ongeluk iemand kan teamkillen?

Stel dat iemand met een noodgang voor je barrel langsrijdt net als je wilt schieten BOEM 3 maanden ban ik vind het echt belachelijk gevoelig.

Heb al meer als 1000 euro aan goud in dit spel zitten ik denk dat ze blij mogen zijn met mij als klant ik voel me gewoon zwaar verneukt nu en wat als dit na 3 maanden weer per ongeluk gebeurd dan is het een permaban dag account waar aan vermogen aan geld inzit.

Dan maar volgende keer bij elke afgrond of stuk water maar mezelf tegen een rots drukken en een minuut afk gaan totdat iedereen is gepasseerd want er zal wel weer zo een klont zijn die je ff aantikt en dan zelf het water in pleurt en jahoor account verneukt doei geld doei progressie.
Ehmm
pi_148436078
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar er zit totaal geen marge in de teamdamage je zou toch verwachten na 233 games zonder teamdamage dat je welleens per ongeluk iemand kan teamkillen?

Stel dat iemand met een noodgang voor je barrel langsrijdt net als je wilt schieten BOEM 3 maanden ban ik vind het echt belachelijk gevoelig.

Heb al meer als 1000 euro aan goud in dit spel zitten ik denk dat ze blij mogen zijn met mij als klant ik voel me gewoon zwaar verneukt nu en wat als dit na 3 maanden weer per ongeluk gebeurd dan is het een permaban dag account waar aan vermogen aan geld inzit.

Dan maar volgende keer bij elke afgrond of stuk water maar mezelf tegen een rots drukken en een minuut afk gaan totdat iedereen is gepasseerd want er zal wel weer zo een klont zijn die je ff aantikt en dan zelf het water in pleurt en jahoor account verneukt doei geld doei progressie.
Tsja, je was ervoor gewaarschuwd, keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer.
pi_148436327
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar er zit totaal geen marge in de teamdamage je zou toch verwachten na 233 games zonder teamdamage dat je welleens per ongeluk iemand kan teamkillen?

Stel dat iemand met een noodgang voor je barrel langsrijdt net als je wilt schieten BOEM 3 maanden ban ik vind het echt belachelijk gevoelig.

Heb al meer als 1000 euro aan goud in dit spel zitten ik denk dat ze blij mogen zijn met mij als klant ik voel me gewoon zwaar verneukt nu en wat als dit na 3 maanden weer per ongeluk gebeurd dan is het een permaban dag account waar aan vermogen aan geld inzit.

Dan maar volgende keer bij elke afgrond of stuk water maar mezelf tegen een rots drukken en een minuut afk gaan totdat iedereen is gepasseerd want er zal wel weer zo een klont zijn die je ff aantikt en dan zelf het water in pleurt en jahoor account verneukt doei geld doei progressie.
Je geschiedenis van moedwillig teamdamage doen achtervolgt je
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148437422
Ik heb nog nooit iemand per ongeluk het water ingedrukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 07-01-2015 19:16:13 ]
pi_148439449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:02 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar er zit totaal geen marge in de teamdamage
Dat zit er wil in, voor normale speler dan.

quote:
Stel dat iemand met een noodgang voor je barrel langsrijdt net als je wilt schieten BOEM 3 maanden ban ik vind het echt belachelijk gevoelig.
Heb ik al aantal keer gehad. Ik heb nergens last van.

quote:
Heb al meer als 1000 euro aan goud in dit spel zitten ik denk dat ze blij mogen zijn met mij als klant ik voel me gewoon zwaar verneukt nu en wat als dit na 3 maanden weer per ongeluk gebeurd dan is het een permaban dag account waar aan vermogen aan geld inzit.

Dan maar volgende keer bij elke afgrond of stuk water maar mezelf tegen een rots drukken en een minuut afk gaan totdat iedereen is gepasseerd want er zal wel weer zo een klont zijn die je ff aantikt en dan zelf het water in pleurt en jahoor account verneukt doei geld doei progressie.
Ik heb geen medelijden met je. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148440225
1000 euro een vermogen noemen _O-
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:26 #139
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_148442032
Ik heb ook nog nooit iemand laten zwemmen.
pi_148443676
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand laten zwemmen.
Ik wel

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148450037
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja maar dit slaat helemaal nergens op ik heb meer dan 200 games gespeeld in 3 dagen tijd en heb 0 team schade aangebracht en door 1 ongelukkige tik valt een elc het water in en boem 3 maanden ban dit is toch veels te extreem?
Wow, 2 dagen geen team damage... knap hoor.
pi_148451400
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 23:06 schreef jeraadhetnooit het volgende:

[..]

Wow, 2 dagen geen team damage... knap hoor.
Zeg toch ook niet dat dat knap is

[ Bericht 1% gewijzigd door 2Happy4U op 08-01-2015 00:03:34 ]
Ehmm
pi_148453564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef Photomorti het volgende:
Is toch belachelijk dat je zelfs na meer als 200 games zonder teamdamage alweer een 3 maanden ban krijgt omdat een teammate per ongeluk verdrinkt door een tikje van mijn tank.

Wat een pauper russen nou was weer een leuke 3 dagen world of tanks met een 3000 wn8 over 233 games en een 61% voornamelijk solo winrate.

Naja over 3 maanden maar weer proberen om super unicum te worden ofzo?
Is het je eindelijk gelukt _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_148455644
Ook maar weer beetje schieten, heeft iedereen 1 dag premium gekregen voor het nieuwe jaar of zo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_148456837
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 02:27 schreef Geerd het volgende:
Ook maar weer beetje schieten, heeft iedereen 1 dag premium gekregen voor het nieuwe jaar of zo?
Met kerst :Y, en een gratis tankje.
pi_148457476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 18:18 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Je geschiedenis van moedwillig teamdamage doen achtervolgt je
Ik denk dat ze persoonlijk eerder blij zijn dat ze bijna permanent van je af zijn.
Geld in het spel stoppen geeft je niet meer recht om je als een ****** te gedragen ingame.
Sorry, ik ben er niet rouwig om dat de volgende stap een permaban zal zijn.
Je hebt meer dan genoeg kansen gehad om je gedrag ingame te verbeteren.

Hoe was die uitdrukking ook al weer? Iets met een ezel en een steen toch? ;)
  donderdag 8 januari 2015 @ 10:59:07 #147
419050 bigsexy3
Reclame- & Glasfoliespecia
pi_148459893
Whahahahahaahahaha, die photo _O- _O- . Verdiende loon pik. Krijg je ervan als je je gedraagd als een baby die denkt dat die een volwassen vent is. Boontje komt om z'n loontje. En ¤1000 in dit spel pompen. Dan ben je wel heeeeeel er speciaal in mijn ogen. Hoe ziek kan je zijn? ¤1000 voor 1 spelletje, damn gast ik denk dat jij eens naar een dokter moet gaan.

Bij mij en wat andere personen staat de champagne al koud voor als je komt verkondigen dat je een permaban hebt ^O^.

Oowh en de volgende keer als je van je koers afwijkt na wel geteld 2 hele dagen (wooh echt veel ^O^ ) zonder team damage, bedenk je dan ff dat er al een vinkje achter je naam staat van ongelofelijk bijzondere speler die solliciteert naar een permaban. Sterkte in de strijd pik :W
pi_148469033
Je bent op zowel Fok! als World of Tanks meerdere keren gebanned. Ik zie nu dat een mod een post van je heeft gewijzigd. Misschien moet je eens eerst naar jezelf kijken.
pi_148473212
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Je bent op zowel Fok! als World of Tanks meerdere keren gebanned. Ik zie nu dat een mod een post van je heeft gewijzigd. Misschien moet je eens eerst naar jezelf kijken.
Op het forum van WoT staat ook een mooie opmerking van 'm:

quote:
"This forum is basicly the same as the wot playerbase so expect to be negrepped all the [edited]time for no reason.

This was my first day posting on the forums and apparently i allready farmed -21 negreps for whatever reason ;)

Dont even bother dude this forum is filled with the same disgusting people you find ingame , worst gaming community ever ;)
http://forum.worldoftanks(...)2stronk#entry9829366
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148473475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:48 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Op het forum van WoT staat ook een mooie opmerking van 'm:

[..]

http://forum.worldoftanks(...)2stronk#entry9829366
Ja, teamkillen is toch ook normaal, moeten ze maar niet arty spelen in zijn spel! 8)7
pi_148486947
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ja, teamkillen is toch ook normaal, moeten ze maar niet arty spelen in zijn spel! 8)7
Je vraagt je af waarom 'ie überhaupt het spel speelt. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:02:47 #152
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_148487278
WoT weer geïnstalleerd en Ru251 in gesprongen O+
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_148488738
Uhmzz ging niet echt lekker, maar even film kijken :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_148494829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz ging niet echt lekker, maar even film kijken :P
Had ik gisteravond ook. Teamkillers, mensen die zich expres verdrinken, AFK platoon, met 5-15 verliezen en dan degene zijn met 5 kills.
Ik hield t na 6 games ook voor gezien.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:10:29 #155
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148498091
Crew van IS naar T-34-85 verplaatst om straks eens met mediums te gaan spelen.

Actieve tanks: Tiger 1, T29, T-34-85 (met free XP straks de T43 omzeilen en naar de T44 :@ ) en de IS3.

E75 zit zonder crew stil. Of ik speel er goed in, of ik ben kapot voor ik 1000+dmg heb kunnen doen. Dat laatste trouwens meer dan dat t eerste... ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:51:44 #156
176916 Karrs
2007-2017
pi_148499956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Mr.J het volgende:
Crew van IS naar T-34-85 verplaatst om straks eens met mediums te gaan spelen.

Actieve tanks: Tiger 1, T29, T-34-85 (met free XP straks de T43 omzeilen en naar de T44 :@ ) en de IS3.

E75 zit zonder crew stil. Of ik speel er goed in, of ik ben kapot voor ik 1000+dmg heb kunnen doen. Dat laatste trouwens meer dan dat t eerste... ;(
Whoa, 2x de penalty nemen? :o
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148500306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:10 schreef Mr.J het volgende:
Crew van IS naar T-34-85 verplaatst om straks eens met mediums te gaan spelen.

Actieve tanks: Tiger 1, T29, T-34-85 (met free XP straks de T43 omzeilen en naar de T44 :@ ) en de IS3.

E75 zit zonder crew stil. Of ik speel er goed in, of ik ben kapot voor ik 1000+dmg heb kunnen doen. Dat laatste trouwens meer dan dat t eerste... ;(
Ik zou de T43 niet omzeilen. Zou ik sowieso nooit doen, behalve de 1e 2 tiers. Hooguit alle modules free exp'en, zodat de tank beter speelbaar is.
pi_148507889
Dus zelfs met het meesturen van een replay waarin duidelijk zichtbaar is dat ik met alle macht en moeite probeer om mijn tank weg te krijgen van de blokkeerder en ik hem dan uit zelfverdediging het water in druk is niet voldoende om een unban te krijgen wat een onzin dit.

Ban tot fucking 7 april :S Misschien maar super unicum rerollen?

Jorge Nial Today at 13:47

Hello Photomato2Stronk,

First of all, I would like to thank you for telling us about the problem you had with other players. I know it is really frustrating to go in the game just to have a nice time, and to meet with this kind of people instead that only have fun when they destroy their allies :(

The game has an automatic system that notices if a player destroys or damages his team mates. This tool takes measures automatically against those who shoot their allies several times (once can just be an accident). However, the game can't take into account if you have been shot by a team mate before or not. No matter what, shooting people from your own team is against the rules of the game, and there isn't anything that excuses not following them. Since the system saw how you killed your allies, it took the appropriate measures. Yet, you can be sure that, since they were doing the same to you, they will be punished too.

If something like this happens to you again (I hope it doesn't), the best thing you can do is let the system take measures and don't shoot them back, because you will just get upset when you get banned too, and that is exactly what those players want, they love upsetting other people. I am sorry you had to go through something like this and that you can't play because of them, but remember that nothing excuses not following the rules. You have the automatic system to take actions when they attack you, and you have us to take measures when they do something else. Remember, also, that you can ignore these players so that they don't bother you again.

Unfortunately, Customer Support agents can't change the measures that the automatic system has taken against people that damaged or killed their team mates. Because of this, and because no following the rules can't be excused, we can't remove your suspension. I hope you can play again soon and that you won't have to suffer a similar situation again.

Good luck,
Jorge Nial
Wargaming EU CS
Ehmm
pi_148508536
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef Photomorti het volgende:
Dus zelfs met het meesturen van een replay waarin duidelijk zichtbaar is dat ik met alle macht en moeite probeer om mijn tank weg te krijgen van de blokkeerder en ik hem dan uit zelfverdediging het water in druk is niet voldoende om een unban te krijgen wat een onzin dit.
Eerst was het per ongeluk een tikje en nu is het uit zelfverdediging het water in drukken.

Dus het is wel terecht. :W
pi_148508986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:10 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Eerst was het per ongeluk een tikje en nu is het uit zelfverdediging het water in drukken.

Dus het is wel terecht. :W
Jij denkt dat iemand met 3000 last 1000 battles wn8 iemand per ongeluk het water intikt ? ;)

Met mijn minimap awereness weet ik precies wat elke tank aan het uitspoken is van mijn team ik had hem dus allang al zien aankomen.

Dat pipo mij dan minuten lang blokkeerd en hiermee weg kan komen thja waarom zou je dit spel nog spelen dan.

Als 185 wn8 troll account spelers beloond worden en spelers die daadwerkelijk serieus spelen en zo goed mogelijk proberen te worden keihard worden afgestraft.

Beetje de omgekeerde wereld he? Maja wtf verwacht je ook in een russisch spel
Ehmm
pi_148509165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Jij denkt dat iemand met 3000 last 1000 battles wn8 iemand per ongeluk het water intikt ? ;)

Met mijn minimap awereness weet ik precies wat elke tank aan het uitspoken is van mijn team ik had hem dus allang al zien aankomen.

Dat pipo mij dan minuten lang blokkeerd en hiermee weg kan komen thja waarom zou je dit spel nog spelen dan.

Als 185 wn8 troll account spelers beloond worden en spelers die daadwerkelijk serieus spelen en zo goed mogelijk proberen te worden keihard worden afgestraft.

Beetje de omgekeerde wereld he? Maja wtf verwacht je ook in een russisch spel
Waarom heb je het in 80% van je posts over je WN8? Vind je dat echt zo belangrijk? Mijne is nog hoger, wil je me nu aanraken?

Als hij je zo lang blokkeert ga je een andere spot pakken. Grow up...
pi_148509201
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Jij denkt dat iemand met 3000 last 1000 battles wn8 iemand per ongeluk het water intikt ? ;)

Met mijn minimap awereness weet ik precies wat elke tank aan het uitspoken is van mijn team ik had hem dus allang al zien aankomen.

Dat pipo mij dan minuten lang blokkeerd en hiermee weg kan komen thja waarom zou je dit spel nog spelen dan.

Als 185 wn8 troll account spelers beloond worden en spelers die daadwerkelijk serieus spelen en zo goed mogelijk proberen te worden keihard worden afgestraft.

Beetje de omgekeerde wereld he? Maja wtf verwacht je ook in een russisch spel
Jij wel ja, jij schiet bewust arti's af omdat je er een hekel aan hebt. Had je dat niet gedaan, dan was je nu niet gebanned om je actie. What comes around goes around.

Je zag hem aankomen? Hoe is het dan gebeurd he? :')

Ik kom zelden iemand tegen die me blokkeert.

Owja en trolling.
pi_148509384
Tevens wel nice hoe dat systeem werkt, ik heb wel eens teruggevuurd op een hufter. Zal ik maar laten in het vervolg want ik wil geen ban met mijn wn9000 en 2000 euro geinvesteerd in het spelletje ;) ;) ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 15:36:25 #164
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148509662
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef Karrs het volgende:

[..]

Whoa, 2x de penalty nemen? :o
Nee, van de T-34-85 naar de T44. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:59 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Ik zou de T43 niet omzeilen. Zou ik sowieso nooit doen, behalve de 1e 2 tiers. Hooguit alle modules free exp'en, zodat de tank beter speelbaar is.
Yep, dat zei "muhahaha" eerder ook al. Alleen schijnt de T43 echt crap te zijn. ;(
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148509681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee, van de T-34-85 naar de T44. :)

[..]

Yep, dat zei "muhahaha" eerder ook al. Alleen schijnt de T43 echt crap te zijn. ;(
Geen goede tank, maar crap vond ik m niet.
pi_148510436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef Photomorti het volgende:
en ik hem dan uit zelfverdediging het water in druk is niet voldoende om een unban te krijgen wat een onzin dit.
Omfg....

_O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148510794
Die plaat is ruim 300mm dik denk ik. :D
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:07:48 #168
176916 Karrs
2007-2017
pi_148510931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef Photomorti het volgende:
Dus zelfs met het meesturen van een replay waarin duidelijk zichtbaar is dat ik met alle macht en moeite probeer om mijn tank weg te krijgen van de blokkeerder en ik hem dan uit zelfverdediging het water in druk is niet voldoende om een unban te krijgen wat een onzin dit.

Ban tot fucking 7 april :S
_O- _O_

Hey, denk maar zo, gelukkig is 't de schuld van al die anderen. :Y
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  vrijdag 9 januari 2015 @ 16:11:51 #169
176916 Karrs
2007-2017
pi_148511095
Ik wil graag een tank met Photomorti als front armour. Door die plaat voor z'n kop komt niets heen :P
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148511144
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef Karrs het volgende:
Ik wil graag een tank met Photomorti als front armour. Door die plaat voor z'n kop komt niets heen :P
Sluit achteraan, dat was mijn grapje al.

Photo wordt mijn nieuwe turret, loop uit zijn bek zodat ook daar niks anders dan dikke shells uit zullen komen. :)
Ow zal wel artibait worden dan ;(
pi_148511173
Gelukkig komt gta 5 deze maand uit voor pc om mezelf even mee te vermaken voor ik wederom 3 dagen kan spelen tot een nieuwe ban waarschijnlijk.

Ik wou dat er een mod was dat het onmogelijk maakt om te rijden als er een teammate tegen jouw tank aanstaat dan kunnen dit soort dingen worden voorkomen :P
Ehmm
pi_148511221
Ja en dat andere spelers nou eens rekening met je houden ;(. Geen arti spelen, wn8 +3000 enzo ;(
pi_148511368
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:13 schreef Photomorti het volgende:
Gelukkig komt gta 5 deze maand uit voor pc om mezelf even mee te vermaken voor ik wederom 3 dagen kan spelen tot een nieuwe ban waarschijnlijk.

Ik wou dat er een mod was dat het onmogelijk maakt om te rijden als er een teammate tegen jouw tank aanstaat dan kunnen dit soort dingen worden voorkomen :P
Ik wil best voor 20e per uur op je account GTA 5 spelen.
pi_148511395
Zullen we stoppen deze troll te voeren?
pi_148514147
Begin eindelijk de KV-1 een beetje door te krijgen, ondanks een defeat toch een lekker potje gespeeld met 1st class mastery badge en 6000+ WN8:

SeanFerdi: KV-1 on Abbey


Zoveel beter met geupgrade turret en 85mm gun.

Maar blijkbaar ben ik wel een beetje een camper: O-)


[ Bericht 7% gewijzigd door SeanFerdi op 09-01-2015 17:28:47 ]
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:59:52 #176
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148527617
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 15:36 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Geen goede tank, maar crap vond ik m niet.
Vooruit, zal hem proberen. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148529490
lol, die Hetzer is ook wel aardig overpowered. Mijn eerste potje erin, alles stock, sowieso nog wat weinig ervaring in TD's:

SeanFerdi: Hetzer on Winterberg

Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_148531753
He weer een X2 actie ff gamen !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_148532199
Kan iemand mij vertellen wat voor addon jullie allemaal gebruiken?
Ik speel het trouwens nog niet zo heel lang en ik heb volgens mij echt allemaal slechte tanks gekozen :P

Ik heb als heavy; Tier 6 ARL 44
Arty; Tier 5 AMX 13
Light; Tier 5 Crusader
Tank Destroyer; Tier 5 Wolverine
Medium; Tier 5 Chi-Nu

Meningen? Niet echt goed volgens mij he? :P
pi_148532519
Crusader lekker tankje hoor. door naar de cromewell
En sws de 30x zoom als het ondertussen niet meer is.

Anders loop je al 50% achter.
http://aslain.com/index.p(...)ew-v4119-09-01-2015/

[ Bericht 73% gewijzigd door Geerd op 10-01-2015 02:07:39 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_148533199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat voor addon jullie allemaal gebruiken?
Ik speel het trouwens nog niet zo heel lang en ik heb volgens mij echt allemaal slechte tanks gekozen :P

Ik heb als heavy; Tier 6 ARL 44
Voor die zou ik zsm een andere kiezen

quote:
Arty; Tier 5 AMX 13
Light; Tier 5 Crusader
Tank Destroyer; Tier 5 Wolverine
Deze zijn op zich weinig mis mee.
quote:
Medium; Tier 5 Chi-Nu
Heb deze ook gespeeld. Vind z'n opvolger leuker.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148533393
En pas op het werkt zeer verslavend. het gaat heel snel met je guns en je tanks in het begin.
Daarna zul je merken he, ik maak verlies.

Of je moet echt een team hebben dan veeg je het veld in 3 min schoon.
Ik zwaai naar dieren.
pi_148533671

Blijft een slachtertje heur.

Maar zonder 30x zoom was dat niet gelukt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_148533693
Thanks voor het advies jongens. Wat bedoel je precies met 30x zoom?

Overigens kan ik nu mijn ARL 44 toch niet meer ruilen voor een andere ofzo? Dan moet ik weer gewoon gaan grinden voor een andere toch? ;(
pi_148533699
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 04:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Thanks voor het advies jongens. Wat bedoel je precies met 30x zoom?

Overigens kan ik nu mijn ARL 44 toch niet meer ruilen voor een andere ofzo? Dan moet ik weer gewoon gaan grinden voor een andere toch? ;(
Verkopen kan altijd.
Die kun je modden, met die link.
Ik zwaai naar dieren.
pi_148536129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ? Naja mijn laatste 1000 battles wn8 is over de 3000 maja het gaat natuurlijk om het de overall wn8 die boven de 2900 moet aantikken :P
Hoho, ik had het niet over je WOT skills hè.
pi_148536482
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 04:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Thanks voor het advies jongens. Wat bedoel je precies met 30x zoom?

Overigens kan ik nu mijn ARL 44 toch niet meer ruilen voor een andere ofzo? Dan moet ik weer gewoon gaan grinden voor een andere toch? ;(
Vanaf tier 8 krijgt de franse heavy lijn een auto loader. Die zijn best leuk, maar hebben niet veel armor voor een heavy.

De Cromwell die na de crusader komt is echt een aanrader, die zou ik zeker houden (doe ik zelf namelijk ook).

Verder zou ik als ik jou was goed kijken naar wat je na de wolverine wil doen, je kunt kiezen tussen TDs met een turret of zonder. Die zonder turret hebben betere armor en een betere gun, maar die zijn lang niet zo mobiel als de TDs met turret.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:42:31 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_148543727
De Franse lijn heeft eigenlijk geen heavies, 't zijn allemaal mediums. :P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_148543782
EN bij sound even op national zetten voor het leuke effect !! :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_148546790
Waar is het gebak? Ow en heb je al een nieuw account? :)
pi_148547189
Ja die post ik nu net haha voor de fun een account aangemaakt en de type 64 gekocht ga ik wel ff 3 maanden light tanks spelen doe ik wel met free xp een walker bulldog halen ofzo voor de fun :P
Ehmm
pi_148547261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef SeanFerdi het volgende:
Begin eindelijk de KV-1 een beetje door te krijgen, ondanks een defeat toch een lekker potje gespeeld met 1st class mastery badge en 6000+ WN8:

SeanFerdi: KV-1 on Abbey
[ afbeelding ]

Zoveel beter met geupgrade turret en 85mm gun.

Maar blijkbaar ben ik wel een beetje een camper: O-)
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel mooi met de 122mm en Heat granaten.
Krijg je wel eens leuke reacties op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Geerd op 10-01-2015 19:47:14 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_148550952
I heard you guys like rerolls? Speelde echt als een fucking drol vanavond 1.1 K avarage dmg is echt extreem laag voor mijn doen in die tank.

En het gebrek aan 6th sense en zelfs met totaal belachelijk spelen krijg je nog 3.6K overall wn8 deze tank is echt ziek voor padden haha



[ Bericht 32% gewijzigd door Photomorti op 10-01-2015 21:33:28 ]
Ehmm
pi_148551675
:O
  zondag 11 januari 2015 @ 00:10:10 #196
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_148555850
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 04:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Thanks voor het advies jongens. Wat bedoel je precies met 30x zoom?

Overigens kan ik nu mijn ARL 44 toch niet meer ruilen voor een andere ofzo? Dan moet ik weer gewoon gaan grinden voor een andere toch? ;(
ARL 44 vond ik geweldig!
trage aimtime maar als je 1x op R drukt rij je langzaam vooruit en rij je dus met een bijna max ge aimde gun. en dan met spatie stoppen en schieten. op die manier is die tank echt een baas en gewoon alles frontaal tanken hehe en die laatste gun komt overal moeiteloos door heen
had met die tank zeer snel een mark of excelence _O_
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_148557173
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:10 schreef Convict het volgende:

[..]

ARL 44 vond ik geweldig!
trage aimtime maar als je 1x op R drukt rij je langzaam vooruit en rij je dus met een bijna max ge aimde gun. en dan met spatie stoppen en schieten. op die manier is die tank echt een baas en gewoon alles frontaal tanken hehe en die laatste gun komt overal moeiteloos door heen
had met die tank zeer snel een mark of excelence _O_
ARL44 gaat idd nog wel, maar z'n opvolger.... damn....
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:22:41 #198
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_148557902
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:52 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ARL44 gaat idd nog wel, maar z'n opvolger.... damn....
Ja idd ;(
maar je moet wel als je geen photo heet en je wilt de amx 50 100
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_148565252
Gaat vandaag net als gister zeer goed :D


pi_148565766
30x zoom vind ik echt helemaal 3x niks. Heb er gewoon de standaard zoom op zitten.
pi_148572561
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
30x zoom vind ik echt helemaal 3x niks. Heb er gewoon de standaard zoom op zitten.
Probeer eens een keer 16x ik vind dat echt perfect.

Ik gooide 30x al snel weer eraf omdat ik snel de neiging had om te ver in te zoomen en dus teveel tunnelvisie kreeg maar 16x is een goeie mix.
Ehmm
  zondag 11 januari 2015 @ 22:35:28 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_148588639
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef SeanFerdi het volgende:
Begin eindelijk de KV-1 een beetje door te krijgen, ondanks een defeat toch een lekker potje gespeeld met 1st class mastery badge en 6000+ WN8:

SeanFerdi: KV-1 on Abbey
[ afbeelding ]

Zoveel beter met geupgrade turret en 85mm gun.

Maar blijkbaar ben ik wel een beetje een camper: O-)
[ afbeelding ]
Die log file, hoe doet u dat?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_148591050
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef popolon het volgende:

[..]

Die log file, hoe doet u dat?
een .wotreplay uploaden naar VBAddict, en dan op het tabblad 'Battle Action & Chat'.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_148596496
Gisteren mooi gebruik gemaakt van de 2x xp missie bij een gewonnen potje, RHM here I come _O_ _O_. Nog iets van 5000 xp :).

quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

een .wotreplay uploaden naar VBAddict, en dan op het tabblad 'Battle Action & Chat'.
Je bent ook wel een camper, eerste paar minuten doe je niks. :+

[ Bericht 50% gewijzigd door muhahaha op 12-01-2015 09:31:18 ]
pi_148601643
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 14:06 schreef BaraCuda het volgende:
30x zoom vind ik echt helemaal 3x niks. Heb er gewoon de standaard zoom op zitten.
Idem. ik speel ook zonder extra inzoomen.
Heb het wel geprobeerd, maar ik vond het niks toevoegen.
pi_148611700
quote:
En hoe lang denk je het nu vol te kunnen houden zonder gebanned te worden?
pi_148612461
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:57 schreef Photopaidme het volgende:

[..]

En hoe lang denk je het nu vol te kunnen houden zonder gebanned te worden?
I dunno ik neem dit account ook niet echt serieus ik ga in de 3 maanden ban tijd gewoon beetje walker bulldog spelen en proberen om zo goed mogelijk te worden in light tanks waar ik dan weer profijt van heb op mijn main account.
Ehmm
pi_148628465
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 12:43 schreef DjMark het volgende:

[..]

Idem. ik speel ook zonder extra inzoomen.
Heb het wel geprobeerd, maar ik vond het niks toevoegen.
Uhmzz je kunt mooi op de rupsband richten bij een zwaardere tank zodat andere heavy's hem langer onder vuur kunnen nemen.

Zonder zoom loop je echt achter, je kunt ook precies op tanks etc richten.
Nog even voor 14 dagen premium gekocht :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_148632282
Gisteren speelde ik met een clanmaatje, paar potjes geen enkele arti gezien, soms 1 dus het leek de goede kant op te gaan ^O^ . Bij het starten van de volgende pot switch ik naar mn T37 omdat de RHM nog in oorlogsgebied lag en zie, 5 arti snoepjes O+ O+ O+ O+ . Ik voelde me als kind in een snoepwinkel :D.

Was op deze map:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hadden de startpositie boven, de vijand beneden in een encounter setup. Dankzij de vele arti's werd de 0 lijn al direct genegeerd door ons team, daar heb ik eerst even gekeken en niks gezien, toen achter de stad langs naar het veld, daar was de vijand inmiddels aan het pushen met hulp van hun 5 arti's (geen idee wat de onze deden...). Via de 0 lijn alsnog naar beneden gereden en daarna westwaards opweg naar mn snoepjes :'). 5 arti's gekilled, met 1 had ik mazzel want die draaide gruwelijk snel naar mij toe dus ik trapte op de handrem wat uiteindelijk niks boeide, gelukkig voor mij lostte hij geen schot. Helaas was mn team op dat moment dood en ik heb er nog 2 mee kunnen nemen met 1 shell over toen onze base werd gepakt door 2 heavies.
pi_148635488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzz je kunt mooi op de rupsband richten bij een zwaardere tank zodat andere heavy's hem langer onder vuur kunnen nemen.

Zonder zoom loop je echt achter, je kunt ook precies op tanks etc richten.
Nog even voor 14 dagen premium gekocht :P
Waarom heb je daar extra zoom voor nodig?
Met 8x zoom lukt dat ook prima.
en met meer zoom heb je alleen maar meer last van de dispersion van je gun vind ik.
Maar zoals gezegd, test het gewoon uit, en kijk of het je bevalt :)
pi_148635859
Het ligt er ook aan waar je mee rijdt. Met een sniper is het wel fijn wanneer je +/-400 meter moet overbruggen. Ga je echter brawlen met andere heavies, ja dan is 8x al genoeg. :)
pi_148664333

57mm project 413 voor de kv1 gekocht, meteen wel een lekker potje alleen niet in contrast want ik was zeg maar nummer 1 van "ons" team dus kon wel beetje rushen en hier en daar beetje helpen.

Wel grappig dingetje .
Ik zwaai naar dieren.
pi_148666591
Schiet je met premium ammo?
pi_148668322
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:36 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Voor die zou ik zsm een andere kiezen
Nee, niet doen. De ARL 44 is een geweldige heavy in zijn tier. Er wordt verhoudingsgewijs minder in gespeeld omdat mensen nog veel hangen aan de oude KV-1S en nu de KV-85.
Maar de ARL heeft beter armor en betere gun-mogelijkheden MET gundepression dan de KV. De 90mm met geweldige nauwkeurigheid en penetratie waarmee je je makkelijk staande kan houden in een tier 8 match, zeer geschikt voor een sniper. En de 105mm met prima accuracy en penetratie voor zijn eigen tier maar een geweldige alpha-damage, een prima brawler. En als toegevoegde bonus is hij ook nog vrij vlot voor een heavy.

Ik zal niet zeggen dat de andere tier 6 heavies slecht zijn, maar de ARL 44 is in zijn tier zeer goed. Bij ons is (bijna) iedereen ernaar aan het overstappen.

Ik zal het niemand aanraden als eerste lijn. Het is zeker geen makkelijk lijn. En je moet van auto-loaders houden in de latere tiers. Maar de ARL44 voor bijvoorbeeld Stronghold op tier 6, doen.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_148668765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 10:46 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Nee, niet doen. De ARL 44 is een geweldige heavy in zijn tier. Er wordt verhoudingsgewijs minder in gespeeld omdat mensen nog veel hangen aan de oude KV-1S en nu de KV-85.
Maar de ARL heeft beter armor en betere gun-mogelijkheden MET gundepression dan de KV. De 90mm met geweldige nauwkeurigheid en penetratie waarmee je je makkelijk staande kan houden in een tier 8 match, zeer geschikt voor een sniper. En de 105mm met prima accuracy en penetratie voor zijn eigen tier maar een geweldige alpha-damage, een prima brawler. En als toegevoegde bonus is hij ook nog vrij vlot voor een heavy.

Ik zal niet zeggen dat de andere tier 6 heavies slecht zijn, maar de ARL 44 is in zijn tier zeer goed. Bij ons is (bijna) iedereen ernaar aan het overstappen.

Ik zal het niemand aanraden als eerste lijn. Het is zeker geen makkelijk lijn. En je moet van auto-loaders houden in de latere tiers. Maar de ARL44 voor bijvoorbeeld Stronghold op tier 6, doen.
Ja oké.

Wat dat betreft, heb je zeker gelijk. Maar was meer als reactie om die lijn niet verder te spelen en ik was in de veronderstelling dat die persoon dat wel wilde.

ARL 44 is een geweldig apparaat.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148669575
ARL 44 is de beste in die lijn tot je bij de autoloaders (amx 50-100) komt.
En daar speel je die lijn toch eigenlijk voor, de 50-100 en later de 50b zijn echt monsters, al vereisen ze wel een andere speelstijl.
pi_148678548
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Schiet je met premium ammo?
Jup af en toe. Dit potje wel
Ik zwaai naar dieren.
pi_148682181
Raad eens wie de speler is die is gerapporteerd precies ik dus wat een trieste figuren heb je toch ook.

Maar wist natuurlijk allang dat het gewoon toegestaan was.

http://www.reddit.com/r/W(...)hed_when_you_create/
Ehmm
pi_148682547
|:(

Gevalletje selectief lezen?

quote:
It's not a punishable offence to create another account. It is however a punishable offence if you create a second/third/fourth account just to carry on with whatever got you banned on the first one.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148682595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:53 schreef Photomorti het volgende:
Raad eens wie de speler is die is gerapporteerd precies ik dus wat een trieste figuren heb je toch ook.

Maar wist natuurlijk allang dat het gewoon toegestaan was.

http://www.reddit.com/r/W(...)hed_when_you_create/
quote:
Not being able to play on your main account for 3 months was totaly not worth those few seconds of revenge and in the future i will certainly not going to be doing this again and risk a permaban.
Ben benieuwd, wel jammer dat blijkbaar het verlies van je hele account het enige is dat jou ervan weerhoudt om te teamkillen wanneer het je uitkomt
pi_148682707
Photo die denkt dat wij moeite gaan ondernemen om zijn 2e account geband te krijgen, hoe hoog zit het in je bol knul :')

quote:
lakeville after he refused to let me pass in my walker bulldog.
Ook deze he, net was hij nog sneller, nu laat hij je er niet langs. Ze zouden je je internet moeten ontnemen.
pi_148682794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd, wel jammer dat blijkbaar het verlies van je hele account het enige is dat jou ervan weerhoudt om te teamkillen wanneer het je uitkomt
Ik teamkill helemaal niet als het me uitkomt ik speel altijd serieus het zijn die 150 wn8 accounts die puur zijn aangemaakt om te proberen om mensen kwaad te krijgen maja jij neemt het natuurlijk op voor die spelers want mensen die daadwerkelijk proberen om zo goed mogelijk te worden en dus nog welleens boos kunnen worden als mensen expres de boel gaan lopen verzieken ja dat zijn de echte klootzakken hoor.
Ehmm
pi_148682821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:11 schreef muhahaha het volgende:
Photo die denkt dat wij moeite gaan ondernemen om zijn 2e account geband te krijgen, hoe hoog zit het in je bol knul :')

[..]

Ook deze he, net was hij nog sneller, nu laat hij je er niet langs. Ze zouden je je internet moeten ontnemen.
Naja die dude is een Nederlander dus hoogstwaarschijnlijk dus iemand van fok.
Ehmm
pi_148682866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Naja die dude is een Nederlander dus hoogstwaarschijnlijk dus iemand van fok.
Ken niemand hier die coldzero heet ...
pi_148682926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik teamkill helemaal niet als het me uitkomt ik speel altijd serieus het zijn die 150 wn8 accounts die puur zijn aangemaakt om te proberen om mensen kwaad te krijgen maja jij neemt het natuurlijk op voor die spelers want mensen die daadwerkelijk proberen om zo goed mogelijk te worden en dus nog welleens boos kunnen worden als mensen expres de boel gaan lopen verzieken ja dat zijn de echte klootzakken hoor.
Gewoon niet zo snel boos worden ;)
pi_148683010
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik teamkill helemaal niet als het me uitkomt ik speel altijd serieus het zijn die 150 wn8 accounts die puur zijn aangemaakt om te proberen om mensen kwaad te krijgen maja jij neemt het natuurlijk op voor die spelers want mensen die daadwerkelijk proberen om zo goed mogelijk te worden en dus nog welleens boos kunnen worden als mensen expres de boel gaan lopen verzieken ja dat zijn de echte klootzakken hoor.
Wat een bullcrap. Tijd/euro's spenderen puur om jou te zieken. Je bent het middelpunt niet hoor ... :')
En met wn8 100/300 naar tier8+ gaan lijkt me helemaal een hel.
pi_148683047
Ik moet gewoon als iemand bewust aan het trollen is gewoon ff alt tab drukken en dan na een minuutje kijken of je weer mag.

Destijds leek het zo'n goed idee ik duw die elc het water in ik typ nog heel blij "bye bye" en 10 seconden later krijg je een 3 maanden ban melding op je scherm ja dat was dat korte momentje van wraak zeker niet waard.
Ehmm
pi_148683098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat een bullcrap. Tijd/euro's spenderen puur om jou te zieken. Je bent het middelpunt niet hoor ... :')
En met wn8 100/300 naar tier8+ gaan lijkt me helemaal een hel.
Is geen bullshit die elc begon al met opmerking als "Nice second account bulldog" ik maak het wel vaker mee als je een lage battlecount hebt met goeie stats dan willen mensen nog welleens gaan haten omdat ze het niet kunnen hebben dat je beter bent blijkbaar.

Dus jij maakt nooit spelers mee die de boel expres voor anderen verzieken? Op welke magische server speel jij
Ehmm
pi_148683110
Je leert er gewoon niks van, al die andere keren dat je iemand kapotschoot ben je allang vergeten. Het is wachten tot je weer geband wordt. De popcorn staat al klaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:22 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Is geen bullshit die elc begon al met opmerking als "Nice second account bulldog" ik maak het wel vaker mee als je een lage battlecount hebt met goeie stats dan willen mensen nog welleens gaan haten omdat ze het niet kunnen hebben dat je beter bent blijkbaar.

Dus jij maakt nooit spelers mee die de boel expres voor anderen verzieken? Op welke magische server speel jij
Nooit zeg ik niet, zelden.
pi_148683153
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik teamkill helemaal niet als het me uitkomt
:D :D :D

Hoeveel arty heb je ook alweer omgelegd?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_148683167
Ehm, iemand dit gelezen?

quote:
Greetings Tankers!

We are happy to announce the release of the 9.5.1 update for World of Tanks.

The World of Tanks servers will be unavailable on 15/01/2015 from 04:00 to 04:45 UTC due to this update.
Stond niks over op de hoofdpagina (ik was op zoek naar de EULA)
pi_148683217
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:21 schreef Photomorti het volgende:
Ik moet gewoon als iemand bewust aan het trollen is gewoon ff alt tab drukken en dan na een minuutje kijken of je weer mag.

Destijds leek het zo'n goed idee ik duw die elc het water in ik typ nog heel blij "bye bye" en 10 seconden later krijg je een 3 maanden ban melding op je scherm ja dat was dat korte momentje van wraak zeker niet waard.
Ik moest wel lachen om dat laatste :')
Maar leuk voor de rest is het niet (zeker niet als die ELC niks fouts deed)

Nee, want dat is zonde van je spel (zeker als je met iemand aan het platoonen bent).
Gewoon negeren en eventueel reporten, krijg je op lange termijn het minste gezeik voor jezelf mee.
pi_148683404
Weer een update? _O-
pi_148683578
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:31 schreef muhahaha het volgende:
Weer een update? _O-
Geen idee, kwam het toevallig tegen en dacht "misschien weten jullie meer" :P
pi_148683901
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:24 schreef bas-beest het volgende:

[..]

:D :D :D

Hoeveel arty heb je ook alweer omgelegd?
Ik zeg toch alleen mensen die bewust het spel voor anderen willen verknallen

En de server downtime is voor de personal missions die komen morgen.
Ehmm
pi_148683923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:45 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ik zeg toch alleen mensen die bewust het spel voor anderen willen verknallen
Oow ja dat is het, arti's verknallen het spel bewust voor anderen _O-
pi_148683942
Gevonden (CTRL + F en dan zoeken naar 9.5)

"as predicted, tomorrow, in the morning, minipatch 9.5.1 will be applied to EU server, activating the individual missions. We will finally see the list of missions in tomorrow’s patch as well."
pi_148685833
Missies, even wat timesinks toevoegen _O-
pi_148686428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Missies, even wat timesinks toevoegen _O-
Ja precies, alsof ik niet al genoeg te doen heb _O- :P
pi_148693818
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:53 schreef Photomorti het volgende:
Raad eens wie de speler is die is gerapporteerd precies ik dus wat een trieste figuren heb je toch ook.

Maar wist natuurlijk allang dat het gewoon toegestaan was.

http://www.reddit.com/r/W(...)hed_when_you_create/
e

Eerder riep je hier nog dat hij per ongeluk voor je reed toen je schoot, op redditcom is het opeens
"ave learned my lesson sadly after 233 games without teamdamage i decided it was needed to push a friendly elc in the lake on lakeville after he refused to let me pass in my walker bulldog."
pi_148694752
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:49 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

e

Eerder riep je hier nog dat hij per ongeluk voor je reed toen je schoot, op redditcom is het opeens
"ave learned my lesson sadly after 233 games without teamdamage i decided it was needed to push a friendly elc in the lake on lakeville after he refused to let me pass in my walker bulldog."
Was toch al rechtgetrokken hier ;) wel blijven opletten he
Ehmm
pi_148696971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Was toch al rechtgetrokken hier ;) wel blijven opletten he
Jij denkt dat het recht getrokken is, dat is heel iets anders. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:33:18 #243
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_148697570
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:14 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Was toch al rechtgetrokken hier ;) wel blijven opletten he
Had dan gelijk de waarheid verteld. mafkees
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_148699258


Blijft grappig :P
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:07 #245
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_148703009
SU-152 in de garage gezet. Is het beter om de hele grind met de derp te doen? of zal ik die 122mm er op zetten ?
I'm not the girl in the picture..
pi_148703244
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 10:40 schreef Dimauro het volgende:
SU-152 in de garage gezet. Is het beter om de hele grind met de derp te doen? of zal ik die 122mm er op zetten ?
Ik zou de derp gun de hele grind gebruiken. Heb ik ook gedaan.
Unlock wel alle guns op de SU-152 (maar koop ze niet), zodat je dit op tier 8 niet nog hoeft te doen.
Op tier 8 merk je dat die gun gewoon niet sterk genoeg is, terwijl die op tier 7 wel lekker is. Dan is het een minder pijnlijke grind op tier 8.
pi_148703933
Waarom is de grind zelf zo leuk, ik zat alweer te kijken naar een nieuwe tank nu ik de RHM heb, kort tripje naar de garage leerde dat ik al hele leuke tanks heb _O-. IS-3, IS-8, RHM, T37, Chaffee, Tiger I, SU-8, T-34-85 en de KV-85 :)

TOG II ook nog maar die vind ik niks aan. Verdien meer credits met een rondje T37 :)
pi_148703989
De Cromwell is een echte aanrader.
pi_148704031
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 11:12 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De Cromwell is een echte aanrader.
Lijkt me ook een erg toffe tank, hij is sneller dan de T-34-85 alleen de gun is ietsjes minder.

Owja ik vergeet de Matilda nog alleen die pak ik eigenlijk vrij weinig, hij kan zo weinig tegen tier 6jes terwijl de andere tanks in hogere tiers vaak nog wel íets kunnen. :)

Hm kan ook de crew van de Matilda omzetten naar de Cromwell. :)
pi_148708861
Je moet er dan nog wel een aparte gunner bij kopen. (Of was het radio operator?)
Cromwell heeft vijf ventjes, Matilda vier.

De M4A3E8 (en Fury) zijn ook echte trolltanks. Ietsje meer pantser dan de Cromwell, ietsje hoger en groter ook, maar lekkere tanks om mee te spelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Karrs op 15-01-2015 14:04:09 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148708928
Ik denk radio operator. Klopt ja, had ik al gezien. :)
pi_148722926
Bwhahahaha _O-

Die Personal Missions zijn wel leuk. Eén keer een Personal Mission doen en direct de beste score met de M5A1 Stuart ever. :')

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148737065
Uhmzz met de comet wou ik even schietschijf spelen zodat een ander hem even kon uitschakelen.
Maar hij poft er zo 3 bijna achter elkaar in. Terwijl de comet maar een laat tijd heeft van 3.x

Niet dat ik enige kans had maar was wel benieuwd wat voor gun die dan heeft?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 09:14:17 #254
176916 Karrs
2007-2017
pi_148739327
Doel je op een Stuart? De M5 Stuart, Amerikaanse lighttank en met afstand de slechtste scout in het spel, heeft een autoloader voor z'n 37mm papspuit.

De M5A1 die ik speel, is een Chinees met een Russisch 45mm kanon erop. Daar wordt ie plotseling heel potentieel dodelijk van. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148745275
Ach heb ik er niet bijgezet was een IS3
Ik zwaai naar dieren.
pi_148745374
IS-3 heeft een laadtijd van 11 seconde. Die poft er niet zo 3 achter elkaar in, zelfs met loaderperk niet.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:51:21 #257
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_148746636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef muhahaha het volgende:
IS-3 heeft een laadtijd van 11 seconde. Die poft er niet zo 3 achter elkaar in, zelfs met loaderperk niet.
Als je het naar je zin hebt vliegt de tijd :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_148746848
De personal missions maken het spel niet beter. Veel suicide rushers en andere gekke acties gezien gisteren. Ineens spelen een hoop mensen niet meer om te winnen, maar om de missies te halen. -O-
pi_148747131
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:57 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
De personal missions maken het spel niet beter. Veel suicide rushers en andere gekke acties gezien gisteren. Ineens spelen een hoop mensen niet meer om te winnen, maar om de missies te halen. -O-
Dat is wel een nadelig effect ja.
pi_148747193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is wel een nadelig effect ja.
Tja, t is niet alsof de mensen hier niet al tijdens het testen over klaagde, maar toen weg het weggewuifd zo van: wacht nou maar tot het er is.
En dan is het er en.... :|W
pi_148747448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:07 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

Tja, t is niet alsof de mensen hier niet al tijdens het testen over klaagde, maar toen weg het weggewuifd zo van: wacht nou maar tot het er is.
En dan is het er en.... :|W
Ja, iemand was gisteren al met de 15e missie voor heavy tanks bezig, even 4000 dmg absorberen in je tier 8 heavy. Success. Die gaat dus ergens om een hoekje staan en maar hopen dat een tomaat op z'n tracks blijft knallen terwijl hij effectief gezien niks uitvoert. :')
  vrijdag 16 januari 2015 @ 14:18:08 #262
176916 Karrs
2007-2017
pi_148747490
Ach, zolang beide partijen dat doen betekent dat alleen maar variatie in de potjes. :P
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148747569
Het idee achter de missies leek me fantastisch

Maar

De uitwerking is minder. Belachelijke eisen, heel veel op RNG of een hele specifieke set van omstandigheden gebaseerd. En je MOET MOET er een aantal doen met een platoon. Right. Ik haat platoons. Het is een ontspanning game voor mij. Zou best voor de T28 concept willen gaan maar met de pure belachelijkheid en de extreem slechte uitvoering van de missies wordt het em niet. Beetje extreme faal van WG dit
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148747842
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 14:18 schreef Karrs het volgende:
Ach, zolang beide partijen dat doen betekent dat alleen maar variatie frustratie in de potjes. :P
pi_148752048
Ik wel wel met je platoonen Ordos20. Speel zelf ook ontspannen en voor mijn plezier. :)
Zit nu in een casual clan, geen opgelegde regels. Als je zelfs even alleen wilt spelen dan is dat prima.
pi_148753951
Tiger 2 nog gekocht vannacht :P Snel zorgen voor een betere gun erop dan is het wel een leuke tank volgens mij
Ik zwaai naar dieren.
pi_148756710
Gaat weer eens zeer netjes vandaag met winnen _O_

pi_148757602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik wel wel met je platoonen Ordos20. Speel zelf ook ontspannen en voor mijn plezier. :)
Zit nu in een casual clan, geen opgelegde regels. Als je zelfs even alleen wilt spelen dan is dat prima.
Ik heb ooit twee jaar lang een BF1942 toernooi gerund, eerst als deelnemer, later als Admin. Wellicht dat ik daar een tikje allergisch ben geworden voor clans enzo. Het verplichtte spreekt me niet aan, ik ben veel te veel een lone wolf die regelmatig probeert een teammate te helpen. Maar soms ook 2 weken niet online kan zijn. Vandaar mijn allergie voor het verplicht platoonen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148759128
De cromwell werkt erg goed met een goeie crew met vents+bia+premium food is echt echt een beest :D
Ehmm
  vrijdag 16 januari 2015 @ 21:56:44 #270
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_148761736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik heb ooit twee jaar lang een BF1942 toernooi gerund, eerst als deelnemer, later als Admin. Wellicht dat ik daar een tikje allergisch ben geworden voor clans enzo. Het verplichtte spreekt me niet aan, ik ben veel te veel een lone wolf die regelmatig probeert een teammate te helpen. Maar soms ook 2 weken niet online kan zijn. Vandaar mijn allergie voor het verplicht platoonen
ja zonde. ze gaan uit dat mensen die samen spelen meer spelen = meer geld doneren.
I'm not the girl in the picture..
pi_148762216
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:11 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik heb ooit twee jaar lang een BF1942 toernooi gerund, eerst als deelnemer, later als Admin. Wellicht dat ik daar een tikje allergisch ben geworden voor clans enzo. Het verplichtte spreekt me niet aan, ik ben veel te veel een lone wolf die regelmatig probeert een teammate te helpen. Maar soms ook 2 weken niet online kan zijn. Vandaar mijn allergie voor het verplicht platoonen
Dat maakt bij ons niet uit. Sommige leden zijn al een flinke tijd niet gezien. :)
We spelen voor ons plezier.
pi_148764207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 16:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik wel wel met je platoonen Ordos20. Speel zelf ook ontspannen en voor mijn plezier. :)
Zit nu in een casual clan, geen opgelegde regels. Als je zelfs even alleen wilt spelen dan is dat prima.
Zit je in mijn clan toevallig? Zo opereren wij ook :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:21:52 #273
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_148764627
Na een matige dag gisteren vandaag een stuk beter (5 potjes kunnen spelen, maar goed :P ) met een mooie Ace op de IS3. :)





http://wotreplays.com/site/1534129#sacred_valley-mrj-is-3
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_148765525
Experience received:1,593 53,319
Battle achievements 2 Marks of Excellence, Brothers in Arms, Mastery Badge: "II Class"

2e MOE binnen _O_
Op me T32 en nu ook nog eens de M103 unlo ked :F

[ Bericht 9% gewijzigd door nilssanders op 17-01-2015 00:06:38 ]
pi_148768634
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:21 schreef Mr.J het volgende:
Na een matige dag gisteren vandaag een stuk beter (5 potjes kunnen spelen, maar goed :P ) met een mooie Ace op de IS3. :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://wotreplays.com/site/1534129#sacred_valley-mrj-is-3
Nice!
Ik zwaai naar dieren.
pi_148768653
Ik heb een Jagdtiger in de garage staan, maar ik heb eigenlijk nooit zin om er mee te spelen.
Maar dat ligt aan mij, ik heb ook geen idee hoe.

Het is dat ik gewoon even het lijntje even af wil maken maar anders had ik hem al verkocht.
Ik zwaai naar dieren.
pi_148770016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 02:32 schreef Geerd het volgende:
Ik heb een Jagdtiger in de garage staan, maar ik heb eigenlijk nooit zin om er mee te spelen.
Maar dat ligt aan mij, ik heb ook geen idee hoe.

Het is dat ik gewoon even het lijntje even af wil maken maar anders had ik hem al verkocht.
Die tier 9? Vind ik ook niet leuk om te spelen inderdaad. Heb er nu 70000xp mee, dus de Jg.Pz.E100 duurt nog even :-)
pi_148770123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 23:08 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Zit je in mijn clan toevallig? Zo opereren wij ook :P
Ik denk het niet :)
TITOT heet onze clan :)
pi_148780940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:43 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Die tier 9? Vind ik ook niet leuk om te spelen inderdaad. Heb er nu 70000xp mee, dus de Jg.Pz.E100 duurt nog even :-)
Als ik het hele rijtje ben afgegaan met X2 en dan blijft tie over, owhja naah nog maar een potje met de crusader :P
Denk dat ik hem gewoon verkoop en eens arty ga doen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_148867745
Donderdag begint de testserver. Dus zo'n 2-3 weken tot 9.6?
Wil de AMX CDC kopen en misschien ook de scorpion. :D

Vind dat ik mezelf wel mag verwennen met 2 tanks. Heb alleen een jaar geleden de E-25 gekocht. En kan wel een moneymaker gebruiken.
pi_148875324
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 09:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik denk het niet :)
TITOT heet onze clan :)
al even gekeken, maar ik heb geen ts
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148875464
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:02 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

al even gekeken, maar ik heb geen ts
Dat is geen verplichting, wel een handigheid qua communicatie. Als ik eerlijk ben doen we meestal elk ons eigen ding _O-
Sommige leden zijn nogal van het headon gaan en ik ga liever een extra blokje om. Meestal leef ik iets langer. :)
pi_148884520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 15:07 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is geen verplichting, wel een handigheid qua communicatie. Als ik eerlijk ben doen we meestal elk ons eigen ding _O-
Sommige leden zijn nogal van het headon gaan en ik ga liever een extra blokje om. Meestal leef ik iets langer. :)
Beetje afgebrand van TS na 2/3 jaar deels een toernooi gerund te hebben voor BFE-WAW
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_148911504
Speel nu ook al een redelijke tijd wot en al wat leuke tanks verzameld:
- Leopard PTA
- STA-1
- SU-101

Daarnaast nog wat T4-5-6 tankies en premiums, favo premium is de SU-122-44.
Alleen de teams op het moment, iedereen is meer bezig met de missies dan met normaal spelen.
Erg jammer dat die missies de boel zo verzieken, hopelijk over een maandje ofzo is dat wel weer een beetje weggetrokken.
pi_148911807
Dan zal de volgende batch wel beginnen. ;(
Gisteren bezig geweest, 2 heavies mollen als heavy zijnde. Elke game telde 3 tot 5 heavies en ja, ik ga niet wachten tot ik het laatst schot heb ... :/
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:13:14 #286
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_148912082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Dan zal de volgende batch wel beginnen. ;(
Gisteren bezig geweest, 2 heavies mollen als heavy zijnde. Elke game telde 3 tot 5 heavies en ja, ik ga niet wachten tot ik het laatst schot heb ... :/
Ik heb de hele straat bij elkaar gescholden tijdens die missie. Ik rij in mijn is3. E75 van mijn team rijd achter mij aan. We komen een enemy E75 tegen. Onze doet letterlijk niks. Verstopt zich achter een rots terwijl ik het gevecht aanga. Ik schiet hem van vol hp terug naar 100hp, om mijn eigen E75 te voorschijn te zien komen en hem te killen. :( :|W God wat zat ik dicht tegen een ban aan.
pi_148912137
quote:
2s.gif Op woensdag 21 januari 2015 16:13 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik heb de hele straat bij elkaar gescholden tijdens die missie. Ik rij in mijn is3. E75 van mijn team rijd achter mij aan. We komen een enemy E75 tegen. Onze doet letterlijk niks. Verstopt zich achter een rots terwijl ik het gevecht aanga. Ik schiet hem van vol hp terug naar 100hp, om mijn eigen E75 te voorschijn te zien komen en hem te killen. :( :|W God wat zat ik dicht tegen een ban aan.
Naaistreek ja :/
Enige wat je kan doen is reporten, al het andere loop je zelf risico om geband te worden.
pi_148945461
Dat heb ik al een aantal keren gehad met 2 mediums afschieten in een medium.
Waarbij 1 zelfs nog 6hp over had na een schot en de kill dus mooi gejat werd door een teamgenoot.
Was ook flink de boel bij elkaar schelden.

Al ging het gisteravond wel aardig, 6 battles gedaan en zowaar alle 6 gewonnen en bij allemaal in de top 5 geëindigd.
pi_148946257
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 15:31 schreef Synasthesia het volgende:
Dat heb ik al een aantal keren gehad met 2 mediums afschieten in een medium.
Waarbij 1 zelfs nog 6hp over had na een schot en de kill dus mooi gejat werd door een teamgenoot.
Was ook flink de boel bij elkaar schelden.

Al ging het gisteravond wel aardig, 6 battles gedaan en zowaar alle 6 gewonnen en bij allemaal in de top 5 geëindigd.
Raar, ik maak eigenlijk helemaal niet mee dat de potjes zo anders zijn geworden.

Die missie van twee mediums pakken met een medium ben ik ook nog steeds aan het doen. Hij is me al twee keer gelukt, maar beide keren deed mijn eigen tank uiteindelijk boem. Jammer, maar helaas. Nog maar een keer dan. :)

Vind de missies an-sich wel leuk. Vooral mijn light tanks speel ik nu weer volop. :)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148947573
Ik merk het helaas wel, op gisteravond na dan, maar ik speelde ook pas rond 23:00u, lijkt er ook mee te maken te hebben.
Mensen in mijn omgeving en clan hebben dezelfde ervaring, tot =- 22:00-22:30 is het niet te doen, daarna wordt het een stuk beter spelen.

De missies zijn zeker leuk, alleen hoe een deel van de spelers ermee omgaat is niet leuk.
Ze hebben mij in ieder geval aangezet om toch maar weer eens arty te gaan proberen, paar keer geprobeerd met de Russische, zat bij de T5 maar vond die absoluut niet prettig.
Zit nu te twijfelen om de Amerikaanse of Duitse te gaan proberen, beiden kan ik t/m de T3 vrijspelen.
pi_148971461
Ik denk dat ze de missies beter zo hadden kunnen doen dat je ze 3x moet halen, maar niet hoeft te activaten. Zo is het minder gebasseerd op luck en zul je ook minder mensen zien die vol voor de missies gaan.
pi_149054914
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik denk dat ze de missies beter zo hadden kunnen doen dat je ze 3x moet halen, maar niet hoeft te activaten. Zo is het minder gebasseerd op luck en zul je ook minder mensen zien die vol voor de missies gaan.
3x holy shit :P

Voor zover ik weet is er nog geen 1 streamer met een T55 of zelfs een T28
Ehmm
pi_149056337
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 21:10 schreef Photomorti het volgende:

[..]

3x holy shit :P

Voor zover ik weet is er nog geen 1 streamer met een T55 of zelfs een T28
een rus heeft de T55
pi_149061591
Ik heb de missie met arti waarbij je een light tank moet mollen EN moet winnen al een paar keer geprobeerd zonder succes. Wel in 2 games een LT kunnen pakken en dan helaas verliezen ;(
pi_149064100
Pfff pc gecrasht, net toen ik paar dagen premium had gekocht _O-
Voor dat je alles weer terug hebt, alle wachtwoorden overal van.

Naja had nog 20 uur staan, ook een arty gekocht net, pfff dat valt ook nog niet mee, wat een gepruts is dat zeg.
Mijn niveau zal toch nooit echt beter worden hoeft ook niet :P En als ik soms hier en daar een heavy kan helpen door een schot op te vangen en die ander daarna het loodje legt en ook nog winnen.

Heb ik een mooi potje gehad ook al heb ik 0xp

[ Bericht 32% gewijzigd door Geerd op 26-01-2015 04:41:45 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_149064868
Was een lekker dagje gisteren. Gratis dagje premium vrijgespeeld en over 72 potjes bijna 2k wn8 kunnen spelen. :7

Nog mot gehad met een SU-152. Gastje zat op het team te schelden dus ik wees hem op zijn winrate van 47%, komt ie na de verloren pot schuimbekkend naar me toe omdat ik vroeg hoeveel dmg hij dan had gedaan. Ik check de stats, heeft ie helemaal niets gedaan _O-. (ik had iets van 1700 spot en 2000 dmg gedaan met de RHM). Jaja dan zijn de andere mensen de noobies ja :')
pi_149064988
Haha, geweldig altijd dat soort figuren inderdaad.
Meestal de mensen met de laagste WN8 en winrate zijn, zeker in de hogere tiers, de mensen die de betere spelers gaan zitten uitschelden, vind dat soort figuren altijd geweldig om gewoon flink te trollen :D
Niet dat mijn WN8 nou zou briljant hoog is met 820, maar in ieder geval wel hoger dan dat soort figuren.
Laatste 1000 potjes zit de Wn8 wel gemiddeld op 1100

Gisteren weer even met de SU-101 gespeeld, gebruik nog steeds de stock gun, binnenkort maar ff wat xp omzetten, want in T10 istie niet echt handig.
In T8 doet hij het wel prima, 3960dmg en 6 kills
pi_149065057
Is er een fokclan of teamspeak? Lijkt me wel leuk om vaker me dezelfde mensen samen te spelen.
History became legend, legend became myth.
pi_149065064
Hm zijn wn8 was niet zo heel slecht ofzo, alleen zijn winrate was slecht wat in mijn opinie betekend dat hij niet kan carryén en dat was wel duidelijk zo, als hij wel dmg had gedaan dan hadden we de pot misschien nog kunnen winnen.

Laatste 1000 potjes zit ik op 1500 :). Arti trekt hem wel omlaag, kan potjes compleet alles missen met dat ding of uitkomen op city maps. Met IS-3 en IS-8 ging het gisteren heel erg goed. Met de IS-3 nog een IS-8 gesloopt zonder zelf dmg te krijgen van hem of zijn IS-3 maatje naast 'm _O-.

quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 08:46 schreef valek het volgende:
Is er een fokclan of teamspeak? Lijkt me wel leuk om vaker me dezelfde mensen samen te spelen.
Nee, dat is er eigenlijk niet. Welke tiers heb je momenteel?
pi_149065729
Ja, je kunt een hoge WN8 hebben door bv altijd met je heavy in de base te campen, Maar het team help je daar niet mee en je winrate dus ook niet.
pi_149066159
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 09:34 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ja, je kunt een hoge WN8 hebben door bv altijd met je heavy in de base te campen, Maar het team help je daar niet mee en je winrate dus ook niet.
Klopt, het was ook een pannenkoek :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')