abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 december 2014 @ 19:23:02 #1
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147678443
Via bedrijven als www.buzzer.nl en www.theinsiders.eu kan je producten testen. Het is vaak de bedoeling dat je samples aan vrienden, familie en kennissen uitdeelt. Meedoen is gratis, soms moet je betalen voor de overname van elektrische apparaten. Je mag deze uiteraard ook terugsturen. Wanneer je je inschrijft, krijg je vanzelf een mail wanneer er een nieuwe actie is.

Buzz on w/
  woensdag 17 december 2014 @ 19:47:06 #2
62913 Blik
The one and Only!
pi_147679372
Bueno's binnen, morgen de doos met proefverpakkingen maar eens op het werk neerzetten. De rest hou ik zelf
pi_147679530
Ook hier is doos binnen :)
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:13:13 #4
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_147682959
Mijn pakket staat ook klaar. Morgen na het werk maar ophalen.

Ik heb trouwens automatisch een nieuw Kialapunt gekregen omdat mijn opgegeven punt gesloten is :)
pi_147732553
Nou gisterochtend pakket opgehaald.
mooi pakket.
gister tijdens vergadering gelijk wat uitgedeeld.
pi_147735832
Hier ook ontvangen en de eerste uitgedeeld. Wel één groot snackmoment gehad met de zes Buenos voor jezelf. :@ Muy bueno..
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:14:09 #7
62913 Blik
The one and Only!
pi_147735938
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:08 schreef Rebubbled het volgende:
Hier ook ontvangen en de eerste uitgedeeld. Wel één groot snackmoment gehad met de zes Buenos voor jezelf. :@ Muy bueno..
Die waren bij mij ook in anderhalve dag er doorheen :P

De uitdeelporties heb ik gisteren op kantoor neergezet, dinsdag eens kijken of er nog wat over is :)
pi_147736022
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:14 schreef Blik het volgende:

[..]

Die waren bij mij ook in anderhalve dag er doorheen :P

De uitdeelporties heb ik gisteren op kantoor neergezet, dinsdag eens kijken of er nog wat over is :)
Ik deel ze echt persoonlijk uit en dan met dat formuliertje. Puur zodat iedereen zich schuldig voelt wanneer ze het niet invullen. :P Maken jullie foto's enzo? Ik vind het een beetje awkward om mijn collega's te fotograferen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_147741225
dit soort mailtjes:

De campagne is al even bezig, maar we zagen dat je tot nu toe nog geen rapportjes hebt gestuurd. Laat je ons gauw weten wat je van Kinder Bueno vindt? Dit is heel belangrijk voor ons. Om meer leuke campagnes te kunnen opzetten en meedoen, is het namelijk belangrijk dat we jouw campagne-ervaring horen.

Weinig activiteit zorgt ervoor dat je minder kans om geselecteerd te worden voor toekomstige campagnes.

vind ik toch wel een tikkeltje irritant, gezien het feit dat ik het pakket echt nog maar net heb. Eerst een mail sturen wat je ervan vindt terwijl je nog niet eens een pakket op hebt kunnen halen, en nu is ie nog maar nauwelijks binnen en vinden ze blijkbaar al dat het te lang duurt met de rapportjes.
  vrijdag 19 december 2014 @ 14:24:14 #10
62913 Blik
The one and Only!
pi_147741521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef gelestipjes het volgende:
dit soort mailtjes:

De campagne is al even bezig, maar we zagen dat je tot nu toe nog geen rapportjes hebt gestuurd. Laat je ons gauw weten wat je van Kinder Bueno vindt? Dit is heel belangrijk voor ons. Om meer leuke campagnes te kunnen opzetten en meedoen, is het namelijk belangrijk dat we jouw campagne-ervaring horen.

Weinig activiteit zorgt ervoor dat je minder kans om geselecteerd te worden voor toekomstige campagnes.

vind ik toch wel een tikkeltje irritant, gezien het feit dat ik het pakket echt nog maar net heb. Eerst een mail sturen wat je ervan vindt terwijl je nog niet eens een pakket op hebt kunnen halen, en nu is ie nog maar nauwelijks binnen en vinden ze blijkbaar al dat het te lang duurt met de rapportjes.
Ja, ik kreeg een dergelijk mailtje al terwijl mijn pakket nog niet eens bij het Kiala-punt was, beetje slordig is het wel
pi_147741549
Tja, het is idd vervelend (ik kan het pakket ook pas sinds gister ophalen, en morgen ben ik in de gelegenheid dit te doen), maar het wordt allemaal zo geautomatiseerd verzonden. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 14:52:42 #12
159909 -Peach
Prunus persica
pi_147742517
Nou collega's zijn er in ieder geval blij mee :) die doosjes zijn wel erg handig.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_147744072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:14 schreef gelestipjes het volgende:
dit soort mailtjes:

De campagne is al even bezig, maar we zagen dat je tot nu toe nog geen rapportjes hebt gestuurd. Laat je ons gauw weten wat je van Kinder Bueno vindt? Dit is heel belangrijk voor ons. Om meer leuke campagnes te kunnen opzetten en meedoen, is het namelijk belangrijk dat we jouw campagne-ervaring horen.

Weinig activiteit zorgt ervoor dat je minder kans om geselecteerd te worden voor toekomstige campagnes.

vind ik toch wel een tikkeltje irritant, gezien het feit dat ik het pakket echt nog maar net heb. Eerst een mail sturen wat je ervan vindt terwijl je nog niet eens een pakket op hebt kunnen halen, en nu is ie nog maar nauwelijks binnen en vinden ze blijkbaar al dat het te lang duurt met de rapportjes.
Ja idd ;) Pakket pas gister opgehaald en ze verwachten dat ik gelijk de straat op ren om uit te delen of zo? :{
En gelijk al melden over weinig activiteit. :') Heb gewoon een rapportje ingevuld zonder nog wat gedaan te hebben. :+
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:45:17 #14
62913 Blik
The one and Only!
pi_147744249
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
Tja, het is idd vervelend (ik kan het pakket ook pas sinds gister ophalen, en morgen ben ik in de gelegenheid dit te doen), maar het wordt allemaal zo geautomatiseerd verzonden. :)
Dat moeten ze dus dan niet doen als ze weten dat het in verschillende batches wordt uitgestuurd
pi_147744590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:40 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja idd ;) Pakket pas gister opgehaald en ze verwachten dat ik gelijk de straat op ren om uit te delen of zo? :{
En gelijk al melden over weinig activiteit. :') Heb gewoon een rapportje ingevuld zonder nog wat gedaan te hebben. :+
Gewoon daar bij het kialapunt die doos open trekken en bij de ingang gaan staan om die doosjes uit te delen natuurlijk, uiteraard wel met je telefoon in de aanslag om foto's te maken van dit tafereel.
pi_147746424
Heb het eindelijk in huis! Wat veel! :D maandag uitdelen ^O^
pi_147749795
Leuk pakket hoor!!!
pi_147777130
Vanmiddag het Bueno pakket opgehaald, wat veel en leuk om het zo in doosjes uit te kunnen delen ^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_147923370
Kinder Bueno binnen, zo lekker die houd je voor jezelf!
pi_148289591
kunnen jullie de Tempo design enquete nog invullen, bij mij staat "Enquête onbruikbaar gemaakt!", ben ik gewoon te laat met invullen in verband met de feestdagen?
pi_148292939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Zana het volgende:
kunnen jullie de Tempo design enquete nog invullen, bij mij staat "Enquête onbruikbaar gemaakt!", ben ik gewoon te laat met invullen in verband met de feestdagen?
Ik heb hem al ingevuld en de e-mail ook niet meer om te proberen. Ik gok dat je te laat bent, omdat het (eind)onderzoek daarna ook al is geweest.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_148293072
eindonderzoek kon ik ook nog invullen, maar de design onderzoek was van de 24., dus waarschijnlijk te laat, volgende keer beter
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:07:12 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_148294264
Bueno is gewoon te lekker... en dat vind bijna iedereen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator woensdag 14 januari 2015 @ 19:27:57 #24
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_148685407
Dat Buzzer is tegenwoordig alleen nog maar stomme enquetes of niet?
Nog vol reclame ook :')
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_148939769
Mail van insiders *O* quaker oats express. Lijkt me wel iets voor mij, dus hopelijk mag ik weer eens meedoen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')