abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 23:26:07 #226
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147726083
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Kan je niet gewoon elk jaar heel veel friendlies opzetten tussen je 2e en je jeugd? :P
Dat is een optie _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147726349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat is een optie _O_
Misschien wat makkelijker dan de hele tijd met loanplayers blijven leuren. Met die oplossing blijven ze ook bij je, dus mocht er iemand doorbreken/dekking nodig zijn in geval van blessures, heb je ze nog.
pi_147726892


Dit is nog maar het begin denk ik :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_147726951
Beker gewint tegen Feyenoord _O_

Zometeen tegen Arsenal Cl return -O-
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 23:59:28 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147727574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Misschien wat makkelijker dan de hele tijd met loanplayers blijven leuren. Met die oplossing blijven ze ook bij je, dus mocht er iemand doorbreken/dekking nodig zijn in geval van blessures, heb je ze nog.
Tussen half november en begin februari al 18x Telvanni B - Telvanni -19 ingepland :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 23:59:51 #231
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147727599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef DeHovenier het volgende:
Beker gewint tegen Feyenoord _O_

Zometeen tegen Arsenal Cl return -O-
Sgup ze kaput.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147727620
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tussen half november en begin februari al 18x Telvanni B - Telvanni -19 ingepland :D
Jij snapt het :P
pi_147728156
Blackburn Rovers heeft me benaderd en ik heb gehapt. Er was bij Colchester financieel zo weinig mogelijk, dat het wat vervelend begon te worden. Even gesaved en de baan bij de Rovers geaccepteerd. Blackburn is na Southampton ook wel mijn favoriete Engelse club, dus ik ga hier wel lol mee beleven. Eerste aankoop is ook binnen. Cousins van Charlton. Gelimiteerde afkoopsommen is iets waar ik enorm op geil. :{
pi_147728270
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Blackburn Rovers heeft me benaderd en ik heb gehapt. Er was bij Colchester financieel zo weinig mogelijk, dat het wat vervelend begon te worden. Even gesaved en de baan bij de Rovers geaccepteerd. Blackburn is na Southampton ook wel mijn favoriete Engelse club, dus ik ga hier wel lol mee beleven. Eerste aankoop is ook binnen. Cousins van Charlton. Gelimiteerde afkoopsommen is iets waar ik enorm op geil. :{
In de League One beginnen, afhaken, en zichzelf FM-god noemen :') _O-
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:31:59 #235
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147728771
Hrm, de helft van de clubs in de ATD is professioneel, ik heb afgelopen seizoen (vlak voordat ik kampioen werd) gevraagd of we een fullprofstatus konden realiseren, bestuur vond dat wel een tof idee, maar we zijn nog steeds semiprofs en de gespreksoptie is grijs :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147728796
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:17 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

In de League One beginnen, afhaken, en zichzelf FM-god noemen :') _O-
Die geuzennaam heb ik gekregen hè. :{

Die Colchester game pak ik nog wel eens op. Bijna 5 seizoenen volgehouden. Als ik zie wat jij met Tranmere en die andere dude met Shrewsbury kunnen halen en huren, kan ik dat niet eens met dik 2 seizoenen in de PL. Begrijp ook niet helemaal hoe dat kan. Vanwege mijn status heb ik dat even bij de heren van SI neergelegd.

Ik heb een zwak voor Blackburn Rovers ook. Aangezien die een leuke selectie hebben en er wat middelen voorhanden zijn ga ik het daar even doen. Doel is om in het eerste jaar te promoveren naar de PL en zo snel als mogelijk CL voetbal te halen.

Spreek ik met je af dat ik daarna een keer in de BS south of north begin. Dat is namelijk nog baziger dan de League Two.
pi_147728850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die geuzennaam heb ik gekregen hè. :{

Die Colchester game pak ik nog wel eens op. Bijna 5 seizoenen volgehouden. Als ik zie wat jij met Tranmere en die andere dude met Shrewsbury kunnen halen en huren, kan ik dat niet eens met dik 2 seizoenen in de PL. Begrijp ook niet helemaal hoe dat kan. Vanwege mijn status heb ik dat even bij de heren van SI neergelegd.

Ik heb een zwak voor Blackburn Rovers ook. Aangezien die een leuke selectie hebben en er wat middelen voorhanden zijn ga ik het daar even doen. Doel is om in het eerste jaar te promoveren naar de PL en zo snel als mogelijk CL voetbal te halen.

Spreek ik met je af dat ik daarna een keer in de BS south of north begin. Dat is namelijk nog baziger dan de League Two.
Hoe dat kan? Een goede tactiek, en slim aankoopbeleid. (Ik doe dat dan met financieel wanbeleid, Dion met duidelijk beter financieel beleid. Maar de aankopen zelf waren zeer goed. Mijn tactiek nog een factor 10 beter.)
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:36:21 #238
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147728897
Er zijn eigenlijk maar twee teams in Engeland waar ik feels voor heb; Mansfield en Blackpool. En een piepklein beetje voor Farnborough :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147728950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee teams in Engeland waar ik feels voor heb; Mansfield en Blackpool. En een piepklein beetje voor Farnborough :+
Mansfield _O_
pi_147728970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hoe dat kan? Een goede tactiek, en slim aankoopbeleid. (Ik doe dat dan met financieel wanbeleid, Dion met duidelijk beter financieel beleid. Maar de aankopen zelf waren zeer goed. Mijn tactiek nog een factor 10 beter.)
Mijn tactiek is ook erg goed. Anders kun je met zo een matig team, zonder aankopen, niet back-to-back promoveren en het aardig doen in de PL. Er is weinig slim aankoopbeleid wanneer er geen middelen zijn. Ik zit nog steeds op een salarishuishouding van 12 mio per jaar wat ik te besteden heb. Ik heb 3 spelers in mijn reserves. :D Daarom is er ook geen ruimte voor financieel wanbeleid. Wil toch niemand komen.
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:39:16 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147728981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Mansfield _O_
:o Je stijgt alleen maar meer in mijn achting _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147729034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:o Je stijgt alleen maar meer in mijn achting _O_
In.....FM....errr....08? 09? een van die iig, een prachtige game met die lui gehad _O_
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:41:55 #243
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147729057
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:40 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

In.....FM....errr....08? 09? een van die iig, een prachtige game met die lui gehad _O_
Ik heb een shirt en de kampioens-DVD (van toen ze de BSP wonnen) hier thuis liggen :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147729067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee teams in Engeland waar ik feels voor heb; Mansfield en Blackpool. En een piepklein beetje voor Farnborough :+
Southampton. Vanwege LeTissier. Wat een speler was dat zeg.
En Blackburn vanwege Sutton en Shearer toen. Jammer dat die zo zijn afgezakt. Al gold dat in eerder instantie natuurlijk ook voor Southampton.

Tijdens voetbaltrippies naar Londen zijn we bij Millwall, Wimbledon, Brentford,West Ham en Leyton Orient geweest. Daar heeft Wimbledon destijds wel het meeste indruk gemaakt.
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:42:42 #245
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147729076
Wauw, VVSB wil me hebben _O-

NEIN!

edit: en dat vlak voor VVSB - Telvanni :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147729077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb een shirt en de kampioens-DVD (van toen ze de BSP wonnen) hier thuis liggen :7
Ben je er ook ooit geweest?
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 00:45:33 #247
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147729160
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ben je er ook ooit geweest?
Dat helaas niet, maar als ik weer gezond ben wil ik sowieso een keer naar Engeland, kan het dan niet maken om NIET naar Mansfield te gaan :P

Tevens heb ik een favo Schotse ploeg: Stranraer _O_ Er zit een FC Twentefanclub in dat dorp (wist ik tot een jaar geleden niet eens :') ) en via het contactpersoon van die fanclub heb ik een Stranraershirt in de kast hangen :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147729258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dat helaas niet, maar als ik weer gezond ben wil ik sowieso een keer naar Engeland, kan het dan niet maken om NIET naar Mansfield te gaan :P

Tevens heb ik een favo Schotse ploeg: Stranraer _O_ Er zit een FC Twentefanclub in dat dorp (wist ik tot een jaar geleden niet eens :') ) en via het contactpersoon van die fanclub heb ik een Stranraershirt in de kast hangen :7
Jij moet gewoon een keer net over de grens naar BMG of zo gaan. Unieke sfeer, sturm und drang. Geweldig. Als je gezondheid dat toelaat natuurlijk.

En als je inderdaad beter bent moet je gewoon een keer naar Engeland gaan. Ik kan nu niet zeggen dat de sfeer daar beter is, en misschien romantiseer ik het me in mijn gedachte omdat ik inmiddels en saaie burgerlul ben, maar die trips waren fantastisch. Met een busje met een man 6 op het pond naar Engeland. _O_ En dan wedstrijden in de PL, maar ook in de Lower Leagues meepakken. Je weet niet wat je meemaakt. We hebben het er nog wel eens over om in plaats van te gaan skiën weer eens zo een trip te doen. Maar uiteindelijk gaan we dan toch weer skiën. ;(
pi_147729350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Jij moet gewoon een keer net over de grens naar BMG of zo gaan. Unieke sfeer, sturm und drang. Geweldig. Als je gezondheid dat toelaat natuurlijk.

En als je inderdaad beter bent moet je gewoon een keer naar Engeland gaan. Ik kan nu niet zeggen dat de sfeer daar beter is, en misschien romantiseer ik het me in mijn gedachte omdat ik inmiddels en saaie burgerlul ben, maar die trips waren fantastisch. Met een busje met een man 6 op het pond naar Engeland. _O_ En dan wedstrijden in de PL, maar ook in de Lower Leagues meepakken. Je weet niet wat je meemaakt. We hebben het er nog wel eens over om in plaats van te gaan skiën weer eens zo een trip te doen. Maar uiteindelijk gaan we dan toch weer skiën. ;(
Die sfeer is prima _O_

Ik kom ongeveer twee keer per jaar in Engeland voor voetbal-related zaken

Al hebben die moffen ook een puike sfeer _O_
  vrijdag 19 december 2014 @ 01:04:57 #250
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_147729652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:32 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die geuzennaam heb ik gekregen hè. :{

Die Colchester game pak ik nog wel eens op. Bijna 5 seizoenen volgehouden. Als ik zie wat jij met Tranmere en die andere dude met Shrewsbury kunnen halen en huren, kan ik dat niet eens met dik 2 seizoenen in de PL. Begrijp ook niet helemaal hoe dat kan. Vanwege mijn status heb ik dat even bij de heren van SI neergelegd.

Ik heb een zwak voor Blackburn Rovers ook. Aangezien die een leuke selectie hebben en er wat middelen voorhanden zijn ga ik het daar even doen. Doel is om in het eerste jaar te promoveren naar de PL en zo snel als mogelijk CL voetbal te halen.

Spreek ik met je af dat ik daarna een keer in de BS south of north begin. Dat is namelijk nog baziger dan de League Two.
'Die andere dude'...
Nu nog mijn naam niet weten :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')