abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147688047
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, mijn broer is helemaal leip van 'superfood'.
Als hij het dan maar eet voor de voedingswaarde en in die mate dat het goed is en niet omdat het een hype is...Zelf eet ik ook die zaden maar dat is puur functioneel aangezien ik geen vlees eet. Trouwens, ik raad je aan om veel van het supervoedsel broccoli te eten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147688099
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hangt van de temperatuur af hè ;)
Als je groenten bakt, kan je dan beter op een lager vuur langer bakken (10 minuten of langer) of beter op een hoger vuur korter (5 minuten)?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147688442
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als hij het dan maar eet voor de voedingswaarde en in die mate dat het goed is en niet omdat het een hype is...Zelf eet ik ook die zaden maar dat is puur functioneel aangezien ik geen vlees eet. Trouwens, ik raad je aan om veel van het supervoedsel broccoli te eten.
Het verbetert de communicatievaardigheden bij autisten heb ik een keer gelezen. Ben eigenlijk wel benieuwd of dit bij "normale" mensen ook verbeterd.
pi_147688609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als hij het dan maar eet voor de voedingswaarde en in die mate dat het goed is en niet omdat het een hype is...Zelf eet ik ook die zaden maar dat is puur functioneel aangezien ik geen vlees eet. Trouwens, ik raad je aan om veel van het supervoedsel broccoli te eten.
Hij eet het vooral voor bodybuilding iets of zo. :') Anyway, idc.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147688710
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hij eet het vooral voor bodybuilding iets of zo. :')
Prima toch? Je kan van bodybuilders zeggen wat je wil maar ze hebben verstand van voedsel en ze eten gezond. Misschien eens wat advies van je broer ten harte nemen als het gaat over voeding? ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 17 december 2014 @ 22:45:30 #81
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147688738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je groenten bakt, kan je dan beter op een lager vuur langer bakken (10 minuten of langer) of beter op een hoger vuur korter (5 minuten)?
Hoe lager de temperatuur, hoe beter zou ik denken :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147689313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als je groenten bakt, kan je dan beter op een lager vuur langer bakken (10 minuten of langer) of beter op een hoger vuur korter (5 minuten)?
Volgens mij is het probleem met het koken van groentes op hogere temperaturen dat de vitamines eruit gaan. Maar met een snelkookpan is dat dan weer niet zo. Ik weet 't niet precies, zou je na kunnen zoeken. :)
pi_147689590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef netchip het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem met het koken van groentes op hogere temperaturen dat de vitamines eruit gaan. Maar met een snelkookpan is dat dan weer niet zo. Ik weet 't niet precies, zou je na kunnen zoeken. :)
Daarom spreek ik over bakken. Koken doe ik nauwelijks voor groenten, de meeste dagen bak ik mijn groenten. Ik ga nog eens een keer een stoomsysteem moeten regelen voor mijn broccoli en spruitjes. Als ik broccoli kook dan wel maar 10 minuten, vaak bak ik het in plaats van het te koken, het hangt van de hoeveelheid af.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147689846
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Prima toch? Je kan van bodybuilders zeggen wat je wil maar ze hebben verstand van voedsel en ze eten gezond. Misschien eens wat advies van je broer ten harte nemen als het gaat over voeding? ;)
:') Ik bepaal zelf wel wat ik eet. :{w
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147689973
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:

[..]

:') Ik bepaal zelf wel wat ik eet. :{w
Goed advies negeren is niet strafbaar.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147690159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goed advies negeren is niet strafbaar.
Net zoals neerbuigend tegen iemand doen vanwege zijn voedingspatroon, waar je echt niks van weet btw, ook niet strafbaar is. Het komt daarentegen wel zeer arrogant over.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147690274
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Net zoals neerbuigend tegen iemand doen vanwege zijn voedingspatroon, waar je echt niks van weet btw, ook niet strafbaar is. Het komt daarentegen wel zeer arrogant over.
Ik heb niet neerbuigend gedaan jegens jouw voedingspatroon, ik heb slechts gereageerd op jouw spottende reactie jegens jouw broer zijn voedingspatroon en naar aanleiding daarvan opgemerkt dat bodybuilders i.h.a. verstandig omgaan met voedsel.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147690360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb niet neerbuigend gedaan jegens jouw voedingspatroon, ik heb slechts gereageerd op jouw spottende reactie jegens jouw broer zijn voedingspatroon en naar aanleiding daarvan opgemerkt dat bodybuilders i.h.a. verstandig omgaan met voedsel.
Jongen, weet je soms niet dat die ;) gewoon zo'n beetje standaard arrogant overkomt?

En ik deed enkel spottend omdat we het over zuipen was en BB er gelijk het andere extreme bij moest pakken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147690480
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jongen, weet je soms niet dat die ;) gewoon zo'n beetje standaard arrogant overkomt?

En ik deed enkel spottend omdat we het over zuipen was en BB er gelijk het andere extreme bij moest pakken.
Ik heb geen zin om een hele discussie over ' ;) ' te gaan beginnen, maar ik zie ' ;) ' toch meer als een emoticon om bijv. een tip te geven, zonder bot over te komen (vaak bedoelt iemand het helemaal niet onaardig, zo'n tip geven).
pi_147690933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om een hele discussie over ' ;) ' te gaan beginnen, maar ik zie ' ;) ' toch meer als een emoticon om bijv. een tip te geven, zonder bot over te komen (vaak bedoelt iemand het helemaal niet onaardig, zo'n tip geven).
Ben je nieuw op FOK! of zo?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147691007
Anywat, een ;) kan wel, maar dan moet je ook een goede PI gebruiken. Die blauwe kan ik niks mee.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_147691009
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ben je nieuw op FOK! of zo?
28 april 2014. :P Daarvoor las ik al een tijdje mee. Dus vergeleken met anderen, best wel nieuw ja. :)
pi_147691068
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ben je nieuw op FOK! het internet of zo?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:27:26 #94
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_147691441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom spreek ik over bakken. Koken doe ik nauwelijks voor groenten, de meeste dagen bak ik mijn groenten. Ik ga nog eens een keer een stoomsysteem moeten regelen voor mijn broccoli en spruitjes. Als ik broccoli kook dan wel maar 10 minuten, vaak bak ik het in plaats van het te koken, het hangt van de hoeveelheid af.
Zover ik weet is de kritische temperatuur belangrijk, hoe lang je het bakt niet :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_147698559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om een hele discussie over ' ;) ' te gaan beginnen, maar ik zie ' ;) ' toch meer als een emoticon om bijv. een tip te geven, zonder bot over te komen (vaak bedoelt iemand het helemaal niet onaardig, zo'n tip geven).
Precies maar zoals jij zegt, daar moet je geen hele discussie over voeren. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147698579
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Zover ik weet is de kritische temperatuur belangrijk, hoe lang je het bakt niet :P
Dat komt dan goed uit voor mij aangezien ik kies voor een lagere temperatuur en lang bakken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 18 december 2014 @ 15:17:57 #97
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147707226
Waarom ruikt m'n das naar vaginale schimmel ? :r
pi_147707766
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:17 schreef MrStalin het volgende:
Waarom ruikt m'n das naar vaginale schimmel ? :r
Wat is de meest logische verklaring? >:)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147709665
Jaaa dat wordt een nieuw dasje.
pi_147710022
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 15:17 schreef MrStalin het volgende:
Waarom ruikt m'n das naar vaginale schimmel ? :r
Je moeder gebruikt hem als vaginale poetsdoek, hihihaho.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')