abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 12:20:58 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147565637



http://programma.vpro.nl/buitenhof

Iedere zondag bij de koffie kijken naar Paul, Marcia of Pieter Jan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 12:21:31 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147565649
Vandaag dus dit

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef Tem het volgende:
Morgen.

*Marijnissen versus Kelder
De kloof tussen elite en volk groeit in Nederland, zo concludeerde deze week het Sociaal Cultureel Planbureau. De elite ligt volgens het rapport onder vuur. Ze raakt op afstand, komt in opspraak en heeft volgens de bevolking alleen oog voor de eigen belangen. Een gesprek tussen Jort Kelder, televisiemaker van het programma Hoe heurt 't eigenlijk en Jan Marijnissen voorzitter van de volkspartij SP.


*België gaat plat.
Luc Coene is al jaren president van de Belgische Centrale Bank. Aan de vooravond van de grootste staking sinds decennia die België geheel plat zal leggen een gesprek over het hervormingsbeleid van de Belgische regering, de koers van de Europese Centrale Bank om de economie weer aan de praat te krijgen en de crisis in Griekenland.


*Griekenland
Paniek op de beurzen van Europa afgelopen week. Griekenland verloor het vertrouwen van de financiële markten. Gaat Griekenland de euro verlaten? Allemaal speculaties omdat het parlement volgende week gaat stemmen over een nieuwe president. Komt er geen meerderheid dan volgen er verkiezingen. Wat is er aan de hand met de Grieken, waarom is de radicaal linkse partij Syriza zo populair? Een analyse van Nikos Koulousios, correspondent in Nederland voor verschillende Griekse media en maker van de wekelijkse radioshow Hellas Pindakaas.


*Schuim&As met NRC-columnist Tom-Jan Meeus

Presentatie: Marcia Luyten :9
Eindredactie: Corinne Hegeman
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 december 2014 @ 12:25:43 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_147565727
even sticky gemaakt
  zondag 14 december 2014 @ 12:29:44 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147565823
Interessante discussie over succesierecht maar er kwam helaas niet duidelijk naar voren wat het precieze standpunt van de sp erover nou is, ben even aan het zoeken geweest maar heb nu nog slechts een paar kamervragen uit 2009 gevonden:
http://www.rijksoverheid.(...)uccessierechten.html
pi_147566116
Wat was dit een verademing vergeleken met Roemer vs. Pechtold, hier ontstond tenminste een gesprek. Maar voor dat laatste kan je uiteraard ook beter geen politicus uitnodigen.
pi_147566143
Jort had ook wel een punt dat de nieuwe elite totaal geen verantwoordelijkheid voelt voor de samenleving.
pi_147566206
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:45 schreef Tem het volgende:
Jort had ook wel een punt dat de nieuwe elite totaal geen verantwoordelijkheid voelt voor de samenleving.
Ik zet eerder mijn vraagtekens bij dat vermeende rentmeesterschap van het 'oude geld'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147566255
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zet eerder mijn vraagtekens bij dat vermeende rentmeesterschap van het 'oude geld'.
Zogenaamde adel heeft vaak niet eens geld om fatsoenlijk onderhoud te plegen op de woning.
pi_147566346
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2014 12:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Zogenaamde adel heeft vaak niet eens geld om fatsoenlijk onderhoud te plegen op de woning.
Ik denk dat mensen als Bill Gates toch net iets meer voor 'de samenleving' doen dan de Nederlandse adel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147566363
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen als Bill Gates toch net iets meer voor 'de samenleving' doen dan de Nederlandse adel.
Ja, zo kan ik overal wel een uitzondering op verzinnen.
pi_147566464
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, zo kan ik overal wel een uitzondering op verzinnen.
Ik geef maar een willekeurig voorbeeld, maar de karikatuur dat nieuw geld ordinairder is dan oud geld en daarom niet geeft om de maatschappij heb ik nog niet bepaald kwantitatief onderbouwd zien worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 december 2014 @ 12:59:12 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_147566578
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen als Bill Gates toch net iets meer voor 'de samenleving' doen dan de Nederlandse adel.
Gates is ook oud geld.

Gates's maternal grandfather was JW Maxwell, a national bank president.
pi_147566590
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik geef maar een willekeurig voorbeeld, maar de karikatuur dat nieuw geld ordinairder is dan oud geld en daarom niet geeft om de maatschappij heb ik nog niet bepaald kwantitatief onderbouwd zien worden.
Ik vond het wel een aannemelijk verhaal. Als je de programma's van Jort en Dröge hebt gezien in het verleden klopt het ook wel aardig. Nieuwe geld is over het algemeen een stuk ordinairder en meer geënt op bling bling en feestjes. Oud geld gaat meer over etiquette en tradities. Vrij algemeen beeld volgens mij en niet voorbehouden aan Nederland. Je ziet dat overal ter wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 13:00:07 ]
pi_147566641
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik vond het wel een aannemelijk verhaal. Als je de programma's van Jort en Dröge hebt gezien in het verleden klopt het ook wel aardig. Nieuwe geld is over het algemeen een stuk ordinairder en meer geënt op bling bling en feestjes. Oud geld gaat meer over etiquette en tradities. Vrij algemeen beeld volgens mij en niet voorbehouden aan Nederland. Je ziet dat overal ter wereld.
Dat zijn leuke TV programma's natuurlijk, maar wat zegt het over de mate waarin men hun vermogen aanwendt voor maatschappelijke doelen en dergelijke?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 14 december 2014 @ 13:05:10 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147566717
Oud geld gaat mijn inziens toch beter om met hun (familie)bedrijven. De continuïteit van het bedrijf staat erg hoog in het vaandel in plaats van in de nek hijgende aandeelhouders die alleen maar meer dividend willen.
pi_147566756
quote:
7s.gif Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Gates is ook oud geld.

Gates's maternal grandfather was JW Maxwell, a national bank president.
Oud geld goud doorgaans in dat je je vermogen bezit door overerving, niet door er zelf voor te werken. Dat kun je in het geval van Gates toch niet echt zeggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147566790
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zijn leuke TV programma's natuurlijk, maar wat zegt het over de mate waarin men hun vermogen aanwendt voor maatschappelijke doelen en dergelijke?
De meest maatschappelijk betrokken clubs, sociëteiten, funding organisaties zijn ontstaan uit oud geld.

Misschien kan jij met een lijstje komen welke organisaties uit de koker van de Egbert Hennen van deze wereld zijn ontstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 13:08:47 ]
pi_147566852
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:07 schreef Tem het volgende:

[..]

De meest maatschappelijk betrokken clubs, sociëteiten, funding organistaties zijn ontstaan uit oud geld.

Misschien kan jij met een lijstje komen welke organisaties uit de koker van de Egbert Hennen van deze wereld zijn ontstaan.
Ik lees nog geen enkele kwantitatieve onderbouwing. Nogmaals het is best een leuk klinkend verhaaltje, maar verhaaltjes en cijfers zijn twee verschillende zaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147567113
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik lees nog geen enkele kwantitatieve onderbouwing. Nogmaals het is best een leuk klinkend verhaaltje, maar verhaaltjes en cijfers zijn twee verschillende zaken.
Naja, als jij per se een cijfermatige onderbouwing wil kan ik die waarschijnlijk best ergens boven water toveren. Lijkt mij alleen niet heel erg relevant. Het leuke verhaaltje zoals jij schetst is een valide punt. Maatschappelijk betrokken vrijwillige organisaties zijn over het algemeen ontstaan uit oud geld en ik vraag je wat voor initatieven het zogenaamde nieuwe geld doet ten opzichte van het het algemeen belang.

Jouw leuke verhaaltje over Bill Gates is een soort cherry picking en staat natuurlijk ook niet voor de groep zogenaamde nieuwe geld, daarnaast is het nog maar de vraag of hij echt tot het nieuwe geld behoort . Dat hij zijn vermogen flink heeft uitgebreid wil nog niet zeggen dat hij uit de lagere sociale klasse afkomstig is, wat een kenmerk is van de nouveau riche over het algemeen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 13:23:23 ]
pi_147567367
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Naja, als jij per se een cijfermatige onderbouwing wil kan ik die waarschijnlijk best ergens boven water toveren. Lijkt mij alleen niet heel erg relevant. Het leuke verhaaltje zoals jij schetst is een valide punt. Maatschappelijk betrokken vrijwillige organisaties zijn over het algemeen ontstaan uit oud geld en ik vraag je wat voor initatieven het zogenaamde nieuwe geld doet ten opzichte van het het algemeen belang.

Jouw leuke verhaaltje over Bill Gates is een soort cherry picking en staat natuurlijk ook niet voor de groep zogenaamde nieuwe geld, daarnaast is het nog maar de vraag of hij echt tot het nieuwe geld behoort . Dat hij zijn vermogen flink heeft uitgebreid wil nog niet zeggen dat hij uit de lagere sociale klasse afkomstig is, wat een kenmerk van de nouveau riche over het algemeen.
Initiatieven uit nieuw geld zie je bijvoorbeeld veel bij topsporters. Ook veel andere BNers doen aan allerhande charitatieve initiatieven mee of zetten ze op. Veel van de 'asociale graaiers' komen bovendien vaak ook zelf helemaal niet uit lagere sociale klassen, maar hebben ouders die al aardig bezig waren en zouden derhalve volgens bovenstaande definitie eerder oud-geld dan nieuw geld zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147567501
Gewoon je klep houden, Monolith.

Vervelend baasje.
pi_147567545
Heeft mini Tem je de hele nacht wakker gehouden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147567605
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:33 schreef Monolith het volgende:
Heeft mini Tem je de hele nacht wakker gehouden?
Die slaapt wel aardig, als enige in het huis. Het is nu mini mevrouw Tem die iedere nacht de boel op stelten zet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 december 2014 @ 12:13:39 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147796742
quote:
*Solidariteit en de kerstcrisis
De kerstcrisis lijkt op het nippertje opgelost. De beperking van de vrije artsenkeuze, cruciaal voor de VVD om de kosten in de zorg te beheersen gaat hoogstwaarschijnlijk in licht gewijzigde vorm door. Schieten we hiermee iets op? Wordt de kwaliteit van de zorg beter als verzekeraars bepaalde zorg niet meer inkopen? Aan tafel een man uit de praktijk, directeur van het Academisch Medisch Centrum Amsterdam, Marcel Levi.

*Een interview met de directeur van het Rijksmuseum Wim Pijbes naar aanleiding van zijn laatste bijdrage aan de rubriek Schuim&As.

*2014: het jaar van Poetin
Hij ligt internationaal onder vuur, maar zijn populariteit in eigen land lijkt er niet onder te lijden. Vladimir Poetin kreeg in 2014 kritiek en sancties vanuit het Westen te verduren. Het Westen probeert de Russische beer te ketenen, zo herhaalde Vladimir Poetin bij zijn jaarlijkse persconferentie. Over het Rusland van Poetin twee Ruslandkenners: NRC-journalist Hubert Smeets en Telegraaf correspondent Pieter Waterdrinker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_148542869
JaapJansen twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 16:03:14 Zondag in #Buitenhof te gast: premier Mark Rutte. Daarna gaat hij naar Parijs reageer retweet
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:08:19 #26
104871 remlof
Europees federalist
pi_148542970
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
JaapJansen twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 16:03:14 Zondag in #Buitenhof te gast: premier Mark Rutte. Daarna gaat hij naar Parijs reageer retweet
Dat wil ik wel even zien.
pi_148563074
Voorlopig onderwerpt Witteman Rutte alleen maar aan uitspraken van anderen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 januari 2015 @ 12:51:37 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_148563681
Rutte die nu met een grote boog over Wilders heen loopt. Hij neemt vandaag de rol aan als verbinder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_148564344
Vervelende vragen weer van Witteman.
pi_148600033
Tenenkrommende vragen.
pi_148609342
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:21 schreef borisz het volgende:
Vandaag dus dit

[..]

Kelder vs. Marijnissen, was dat interessant? Enerzijds zijn het twee mediagenieke, goed gebekte gasten, anderzijds vrees ik dat het nogal voorspelbaar is wat de inhoud van het debat is, hun stokpaardjes zijn bekend. Ik leun natuurlijk meer richting die van Marijnissen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148611216
Net gezien, de heren waren het verrassend veel met elkaar eens. Onder andere dat mensen die uit een 'hoge' familie komen beter weten hoe het "heurt" dan mensen die uit de middenklasse komen en dat ze meer aan de lange termijn (meerdere generaties) denken. Analoog hiermee verweten beide heren de politici veel te weinig naar de lange termijn te kijken en pleitten ze voor een meer dominante rol van de elite. Ik denk dat ze gelijk hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148799335
Vandaag:

quote:
Buitenhof 18 januari 2015

*Jeroen Dijsselbloem
Op het moment dat zijn partij een cruciaal congres houdt is minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep Jeroen Dijsselbloem te gast in Buitenhof. Moet de Partij van de Arbeid een sociaaldemocratischere koers gaan varen. En hoe denkt de minister over de nieuwe geldpolitiek van de ECB? En waarom is hij zo kritisch op de Nederlandse financiële sector?

*Karen Armstrong
Wandelende tijdbommen zijn ze. Geradicaliseerd en teruggekeerd uit het Midden-Oosten zorgden ze voor een bloedbad in Parijs. Ook België werd opgeschrikt door de politieactie in Verviers waarbij twee jihadisten werden gedood. Angst regeert in Europa. Islam en geweld, horen ze onlosmakelijk bij elkaar? Karen Armstrong verzet zich tegen deze opvatting. Zij schreef spraakmakende boeken over de wereldgodsdiensten. Juist haar nieuwste boek In naam van God gaat over de relatie tussen religie en geweld. Zondag is zij voor een interview te gast in Buitenhof.

*Schuim&As met publiciste Hassnae Bouazza

Presentatie: Pieter Jan Hagens
Eindredactie: Corinne Hegeman
pi_148801555
Karen Armstrong is iemand van: 'islam is vrede'. Ben benieuwd.
pi_148801903
Geweldig, nu is het antisemitisme in het MO de schuld van westerse christenen die ze dat hebben opgedrongen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2015 12:48:42 ]
pi_148804493
Hoe was Karen Armstrong?
Had het willen zien, helaas niet van gekomen.
Vanavond de UG maar aanzwengelen.
I´m back.
pi_148813263
Ik hoop dat je Engels kunt want de vertaling liet de helft weg.
pi_148830090
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:46 schreef Tem het volgende:
Geweldig, nu is het antisemitisme in het MO de schuld van westerse christenen die ze dat hebben opgedrongen :')
Maar goed, niet de slaap kunnen vattend kun je nu nog even UG raadplegen om te zien wat je vandaag of eerder gemist had.
Dus ik heb Buitenhof even gekeken. Het interview met Karen Armstrong.
En dat interview was wel interessant, alleen kun je op Karen Armstrong niet van die vragen afvuren die eigenlijk van haar vergen dat ze een heel boek in twee zinnen accuraat weergeeft.
Een interview met Karen Armstrong zou eigenlijk van de interviewer vergen dat hij of zij die hele of in ieder geval halve boekenkast die zij bij elkaar heeft geschreven ook gelezen heeft en dan op zijn minst 3 uur de tijd heeft om haar over onderwerpen die met de actualiteit samenhangen te interviewen... toch. Nu lijkt het eigenlijk nergens op.
I´m back.
pi_148830149
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:46 schreef Tem het volgende:
Geweldig, nu is het antisemitisme in het MO de schuld van westerse christenen die ze dat hebben opgedrongen :')
Het ligt anders.
1) Het antisemitisme is, voordat de staat Israël ontstond, meegenomen door de westerse imperialisten naar het Midden-Oosten. Zoals je misschien weet is het antisemitisme nogal virulent geweest (Joden als moordenaars van hun heiland) in het westen, daar waar in het Midden-Oosten de Joden niet anders dan christenen werden behandeld door de islam, als mensen van het Boek, maar wel dhimmies, voordat de islamitische wereld kennis maakte door het moderne imperialisme met het westen.
2) Na de tweede wereld oorlog ontstond Israël, en ontstond ook de Holocaustontkenning en die hebben zij ook regelrecht overgenomen van bepaalde stromingen in het westen, maar zijn dat gaan gebruiken in correlatie tot het ontstaan van Israël en het imperialisme van het westen in relatie tot olie.
Het is dus redelijk plausibel wat Armstrong opmerkt.
I´m back.
pi_148831243
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 05:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het ligt anders.
1) Het antisemitisme is, voordat de staat Israël ontstond, meegenomen door de westerse imperialisten naar het Midden-Oosten. Zoals je misschien weet is het antisemitisme nogal virulent geweest (Joden als moordenaars van hun heiland) in het westen, daar waar in het Midden-Oosten de Joden niet anders dan christenen werden behandeld door de islam, als mensen van het Boek, maar wel dhimmies, voordat de islamitische wereld kennis maakte door het moderne imperialisme met het westen.
2) Na de tweede wereld oorlog ontstond Israël, en ontstond ook de Holocaustontkenning en die hebben zij ook regelrecht overgenomen van bepaalde stromingen in het westen, maar zijn dat gaan gebruiken in correlatie tot het ontstaan van Israël en het imperialisme van het westen in relatie tot olie.
Het is dus redelijk plausibel wat Armstrong opmerkt.
Er werd wijselijk niet gesproken over het feit dat in de Koran al jacht op joden wordt gemaakt. :') En dat de moefti van Jerusalem het heel goed kon vinden met Hitler. Dat soort dingen schijnen ze bij Buitenhof niet te weten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Loekie1 op 19-01-2015 09:17:39 ]
pi_148849480
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 09:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er werd wijselijk niet gesproken over het feit dat in de Koran al jacht op joden wordt gemaakt. :') En dat de moefti van Jerusalem het heel goed kon vinden met Hitler. Dat soort dingen schijnen ze bij Buitenhof niet te weten.
In de Koran worden ze, samen met de christenen, de mensen van het Boek genoemd. En ja, moordpartijen kwamen in de diepe middeleeuwen idd wederzijds veel voor. Maar dat was vaak politiek, macht etc. gekoppeld aan de wreedheid die nu eenmaal endemisch was onder de middeleeuwse mens.
De moefti van Jeruzalem, waaraan nogal veel bewijsvoering wordt opgehangen, is daarin een voetnoot, die echt niets zegt over de islam gesamt, laat staan over de hele geschiedenis van de islam.
Maar nogmaals zo'n interview als in Buitenhof is eigenlijk ondoenbaar, te weinig tijd en degene die het interview afneemt heeft te weinig kaas gegeten van het onderwerpt. Dit laatste geldt overigens, zoals Armstrong aangaf, ook voor veel moslims zelf.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 februari 2015 @ 11:00:00 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_149257087
Buma :r
Zo hebben we dat vast gehad.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 1 februari 2015 @ 13:17:22 #43
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_149260218
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:00 schreef borisz het volgende:
Buma :r
Zo hebben we dat vast gehad.
?

Is er vandaag geen buitenhof?
heitieh
pi_149465360
Vandaag het eerlijke verhaal.

quote:
*PvdA leider Diederik Samsom
Opnieuw glans geven aan de sociaaldemocratie, dat is wat Diederik Samsom wil. Dit weekend verklaarde hij de strijd te willen aanbinden met de groeiende ongelijkheid en de “onwrikbare kloof tussen arm en rijk”. Eén van de opmerkelijke oplossingen die Samsom ziet is het reeds op drie jarige leeftijd naar school sturen van kinderen.

* Schrijver Geert Mak en de jonge Vlaamse denker Jonathan Holslag
Europa staat op scherp. Crisis in Griekenland, oorlog in Oekraïne. Europese leiders vliegen zenuwachtig van hoofdstad naar hoofdstad om de verschillende crises te bezweren. Te gast in Buitenhof twee overtuigde Europeanen: Geert Mak en Jonathan Holslag. Moeten we de Grieken nog een keer uit het slop helpen of juist niet? En hoe moeten we met de Russen omspringen om Oekraïne tot rust te brengen? Wat hebben deze twee crises met elkaar te maken en wat leert de geschiedenis ons om het op te lossen?

*Schuim & As met publicist Paul Scheffer

Presentatie: Pieter Jan Hagens
Eindredactie: Hans Simonse a.i.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 10:15:08 ]
  zondag 8 februari 2015 @ 10:18:29 #45
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149465402
Even kijken hoe hij zich daar uit spindoktert.
  zondag 8 februari 2015 @ 12:13:27 #46
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_149467082
Pieter Jan "ik wil mijn gast vast zetten" Hagens
heitieh
pi_149467223
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Pieter Jan "ik wil mijn gast vast zetten" Hagens
Soms mis ik die vrouw die NOVA en Buitenhof presenteerde (ik kan even niet op haar naam komen), ik zal nooit begrijpen waarom zij aan de kant werd gezet. Zij verstond de kunst om en ruimte te geven aan de geïnterviewde en goed door te vragen en bullshit te omzeilen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 8 februari 2015 @ 12:22:49 #48
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_149467293
Clairy Polak?
heitieh
pi_149467420
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:15 schreef Tem het volgende:
Vandaag het eerlijke verhaal.
Dat is erg verfrissend te midden van al die VVD- en D66-propaganda. ^O^
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149467424
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Clairy Polak?
Yep. Ze was een topper. De vrouwelijke versie van een jongere Paul Witteman.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')