abonnement Unibet Coolblue
pi_147540713
Hallo!

Ik werd in m'n stopweek elke keer in het weekend ongesteld.
Dit was ik zat, dus heb ik m'n stopweek verlengd voor ik begon aan de volgende strip, zodat ik voortaan net na het weekend ongesteld wordt.
Normaal gesproken zou ik op dinsdag moeten beginnen met een nieuwe strip, dit heb ik nu op vrijdag gedaan.
Ik ben me ervan bewust dat ik daardoor niet meer veilig was, maar ik vind tegenstrijdige berichten over wanneer ik dat wel weer ben.
Ik hoor 7 dagen nadat ik alsnog aan een nieuwe strip begonnen ben, of een maand nadat ik alsnog aan een nieuwe strip begonnen ben.

Kan iemand me hier duidelijkheid over geven?
Een zwangerschap staat voorlopig nog niet op de planning namelijk.
pi_147541574
7 dagen bij meer dan 2 gemiste pillen. Kijk ook op thuisarts.nl en zoek op anticonceptie.
pi_147552747
Lees de gebruiksaanwijzing eerst eens goed door. Zo moeilijk is het allemaal niet!
pi_147552969
Sowieso neuken :{w
pi_147555399
Waarom slikte je niet gewoon door?
Dan wad er niets aan de hand geweest. Heb je seks gehad afgelopen week? Dan Was je onveilig.
het vergeten van twee of meer pillen (beiden meer dan 12 uur te laat*) of bij het niet in hebben genomen van de vergeten pil in:
week 1:
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen.
Gebruik de komende zeven dagen aanvullende voorbehoedsmiddelen (zoals bijvoorbeeld een condoom) wanneer je geslachtsgemeenschap hebt. De afgelopen 7 dagen waren niet veilig. Heb je binnen de afgelopen 72 uur geslachtsgemeenschap gehad, neem dan ook zo snel mogelijk een morningafterpil in!
Neem contact op met je huisarts, wanneer je meer dan 2 pillen bent vergeten.
  zaterdag 13 december 2014 @ 22:44:30 #6
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_147555464
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:27 schreef Sekhmet het volgende:
Lees de gebruiksaanwijzing eerst eens goed door. Zo moeilijk is het allemaal niet!
Dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')